NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا كنت يمتحن 18 مادة اصلا
بس قسمتهم الصبح مادتين كل مادة احل امتحانين
وبليل مادتين كل مادة امتحانين برضو
فالدنيا اتلمت معايا
لكن انتو معرفش نظامكم
نظامنا اسود ومهبب

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
لان دا الي لازم لان لو اتوقعت حاجه حلوه ومش حصلت هتزعل اوي اوي كمان
طب ما انا كنت هموت وادخل حاسبات او هندسه ومدخلتش ودخلت علوم وحرفيا احسن من اي واحد من صحابي ف هندسه حاليا فيها اي لو نتفائل بالخير
تفائلوا بالخير تجدوه

طب ما انا كنت هموت وادخل حاسبات او هندسه ومدخلتش ودخلت علوم وحرفيا احسن من اي واحد من صحابي ف هندسه حاليا فيها اي لو نتفائل بالخير
تفائلوا بالخير تجدوه
**** يزيدك انا قصدي اني بتوقع الاسوء لاكن بكون متفائله برضو

**** يزيدك انا قصدي اني بتوقع الاسوء لاكن بكون متفائله برضو
توقع الاسوء ملهوش اي لازمه انا بقولك كنت ف تالته السنه اللي فاتت بجد واتحطيت ف اللي انت فيه وعارف كويس الضغط النفسي مش هيفيدك توقع الاسوء مش هيفيدك االي مكتوبلك هيحصل محدش بياخد اكتر منه احباطك لنفسك مش هيفيدك كل واحد يقدر يعمل اي حاجه عادي مفيش فرق بين حد والتاني في فرق بين حد عرف يوظف ويتأقلم مع نفسه صح

• أتفق
التفاعلات: Salma 🤍
اوسخ سنه عدت عليا كنت مذاكر وتعبت تعبت بجد ومرضتش اغش فى ولا ماده عشان **** يكرمنى فى الاخر اجيب 63 ٪
الرياضه والفيزياء انجح فيهم بدرجات الرأفه
اجيب 60 رياضه و30 فيزياء وفى الاخر اترمى فى كليه متطاقش مع ناس متخلفين

ادعولى ب**** عليكم خلاص الرحلة خلصت فاضل كام يوم واحدد هعيش مع اهلى ولا فى الشارع ولا ارمى نفسى من البلكونة

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
ادعولى ب**** عليكم خلاص الرحلة خلصت فاضل كام يوم واحدد هعيش مع اهلى ولا فى الشارع ولا ارمى نفسى من البلكونة
مش مستاهله يخويا يوم النتيجه هتعرف قد اي هما حاسين بيك ومقدرين موقفك مع انهم كان نفسهم ف حاجه احلي اكيد بس هيرضوا ومش هيبينوا دا ليك مهما كانت نتيجتك طالما عرفوا انك تعبت

• عجبني
التفاعلات: رومنسى نيك
احكولنا تجاربكم في السنه دي
كنتو داخلين امتحان الماده مذكرينها ولا لا
وعملتو اي يوم النتيجه وجبتو كام​
فرحة عمرى يوم نجحت فى الثانوية .

• حبيته
التفاعلات: Salma 🤍
كنت داخل اعيط امتحان الديناميكا لاننا خلصنها متأخر وداخل بس على شرح المدرس ليها فقط وحل الواجب اللى كان بيديهولنا بس
الفيزيا مكنتش مذاكرها كنت فاهمها ومكتفى باسئله المدرس اللى لاقيتها بالنص فى الامتحان
الكيميا والعربى كنت مجتهد فيهم اوى من اول السنه
الفرنساوى كنت بذاكر عشان الكراش معايا :ROFLMAO: :ROFLMAO:
الانجليزى احبطنى طول السنه لحد اخر شهرين تماسكت وظبتها
الرياضه مكنتش بذاكر كنت فاهم وبحل الواجب بس

مجموعى 96.5 % معظمهم فى الرياضه للاسف
اللى جابلى النتيجه كان اخويا الكبير وهو برا مصر ورن عليا دولى ووقتها كنت بلعب كوره وقفلنا الحجز فى نص الوقت عشان النتيجه
مفرحتش للاسف لانى كنت مقهور من درجتى فى الرياضه بسبب واحد زميلى حسدنى بطريقه مهينه وكنت خايف م رد فعل والدتى وفى نفس الوقت محدش من اهلى سأل عليا لان كان معايا 2 كمان فى ثانوى واحد شال ماده (تاريخ) والتانى جايب 89 علمى رياضه وكمان كان فى حاله وفاه عند جيرانى
تعالا امتحن بدالي

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • محزن
التفاعلات: mohmed Ahmad
احكولنا تجاربكم في السنه دي
كنتو داخلين امتحان الماده مذكرينها ولا لا
وعملتو اي يوم النتيجه وجبتو كام​
هخلص و اقول 😅

مش عارفه
لو عاوزة تنظمي وقتك صدقيني هتعرفي
لو حابة اساعدك معنديش مانع
بس ما تقوليش مش عارفة انظمه لانه متاكد ان مش عارفة دي مجرد كلمة بتتقال علشان نريح ضميرنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو عاوزة تنظمي وقتك صدقيني هتعرفي
لو حابة اساعدك معنديش مانع
بس ما تقوليش مش عارفة انظمه لانه متاكد ان مش عارفة دي مجرد كلمة بتتقال علشان نريح ضميرنا
الدروس واخده كل الوقت وكل مدرس مدينا بالعشرين صفحه واجب فبجي احل واذاكر بلاقيهم كتير اروح حالفه اني مش حاله وانام 💔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%