NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكتر سنه اعتمدت فيها علي نفسي علشان انا دفعه الكورونا تعبت فيها لوحدي ومكنتش بنزل دروس السنه دي خلتني اشوف حاجات مكنتش اعرف انها موجوده فيا او اقدر اعملها طلعت فيها كل طاقتي حرفيا وبمجهود شخصي ودخلت الامتحانات وانا مقرر اني حتي لو هسقط فانا مش هغش انا عايز افرح بتعبي طول السنه وطبعا الحكايه عمرها ما كملت للاخر نموذجيه جبت 87 علمي علوم بس كنت مبسوط علشان دا مجهودي كل درجه تعبت فيها ودخلت زراعه وربنا كرمني اكبر كرم في الكليه وفي حياتي دلوقتي علشان قررت بس اني ابني لنفسي مستقبل شريف وبمجهودي بدون سرقه ولا غش

وبالمناسبه اللي في ثانويه عامه علمي علوم ومحتاج اي مساعده من اي نوع انا تحت امركم جميعاً وبعرض المساعده علي الجميع❤️

• حبيته
التفاعلات: Salma 🤍
الدروس واخده كل الوقت وكل مدرس مدينا بالعشرين صفحه واجب فبجي احل واذاكر بلاقيهم كتير اروح حالفه اني مش حاله وانام 💔
عندك كم مادة ؟

مافيش عندك فاليوم كله ساعتين فاضيين
ساعة للمادة بعد الدرس وساعة لمادة تاني ؟
لا مخليه دروسي كلها ورا بعض غير ان المدرسين كلهم حاليا جايبنا كل يوم

لا مخليه دروسي كلها ورا بعض غير ان المدرسين كلهم حاليا جايبنا كل يوم
**** معاكي
بس لو معندكيش وقت تذاكري
عندك وقت تفتحي هنا ⁦🤷🏾‍♂️⁩

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
ولا ذاكرت ولا حاجه واهي عدت بس احنا كنا مديينها اكتر من حجمها
احكولنا تجاربكم في السنه دي
كنتو داخلين امتحان الماده مذكرينها ولا لا
وعملتو اي يوم النتيجه وجبتو كام​

احكولنا تجاربكم في السنه دي
كنتو داخلين امتحان الماده مذكرينها ولا لا
وعملتو اي يوم النتيجه وجبتو كام​
الفتره دي بالذات من حياتي بحاول انساها بسبب اللي حصل من ظلم او زي مبنقول خيبة امل في اني اذاكر سنه كاملة واكون من المتفوقين بس في الاخر ورقي يتبدل بورق حد تاني واجيب مجموع زي الزفت ولما اعمل تظلم يقولي ده اللي عندنا يالا الحمد**** على كل شئ

اضحكي اضحكي
بس نصيحة لو كل حاجة هتقولي مش عارفة ومش عندي وقت حياتك هتبقي خزان احزان
باي
وفرصة سعيدة

مش عارف ليه بس انا كان عندي برود اعصاب غريب مكنتش مذاكر و في نفس الوقت مش خايف و اهو جبت مجموع كويس و دخلت كليه مكنتش حاببها بس مع الوقت بقيت بحبها جدا و دلوقتى أنا متخرج من اثار فا سيبها بظروفها و المكان اللي حيجيلك هو مكانك المناسب ليك❤️

من كتر الي ورايا مش بذاكر
انتي لو فضلتي كدا مش هتتقدمي بالعكس هتتاخري اكتر منا زيك بس بحاول الم الي اقدر عليه

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
لازم تلمى وفيه حاجات اساسيات يعتمد عليها

• حبيته
التفاعلات: Salma 🤍
مش عارف ليه بس انا كان عندي برود اعصاب غريب مكنتش مذاكر و في نفس الوقت مش خايف و اهو جبت مجموع كويس و دخلت كليه مكنتش حاببها بس مع الوقت بقيت بحبها جدا و دلوقتى أنا متخرج من اثار فا سيبها بظروفها و المكان اللي حيجيلك هو مكانك المناسب ليك❤️
**** يعينك يوفقك

• حبيته
التفاعلات: μαρο

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%