NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

alfahd

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا كل واحد عندو اكيد قصه مع الثانويه العامه اذكان ولد ولا بنت لان الثانويه بالنسبة لااهلك دي مستقبلك طبعا ولازم تجيب اعلي من ابن خالتك وابن عمك وحاجه بضان دي يعتبر اكتر مرحله وسخه في كل المراحل لازم تقعد في البيت تذاكر 24ساعه وامك تقول يواد اقفل التلفزيون علشان اخوك في ثانوي بتخليك عاوز تموت نفسك انا هحكي تجربتي دلوقتى بالنسبالي انا بقيت بفكر اموت نفسي او بمعني اصح انتحر طبعا غير الكلام اللي من ابويا ذاكر ياض علشان عاوزك تجيب اعلي من ابن اخويا بحس ان انا روبوت ولازم اعمل كدا
انا حرفيا مفشوخ من المذاكر واكتئاب وحاجه خرا
بقيت بنزل كل يوم بالعربيه وعاوز اعمل حادثه بيها اموت بس اللي مخليني معملش كدا اهلي انا لو موتت في حادث محدش هيحس بيا انا يجماعه وصلت لمرحله ان انا بقيت ضعف جسمي انا كان في جسمي 5فالميه دهون بس دلوقتي 10 وانا زعلان طبعا وطبعا عدم اهتمام اهلي بيا مبقاش فارق معاهم عايش ولا ميت كل اللي عليهم ذاكر واقعد اشرب في قهوه وشاي وجسمي اللي مكسر انا وصلت لدرجه ان مبقتش بعرف انام خايف من بكره وخايف اجيب مجموع وحش وخايف وخايف وخايف انا بجد مخنوق عاوز اختفي ومحدش يعرف انا فين،،،،،،......

متخافش من حاجة واعمل اللي عليك والباقي على **** هوه المكتوب مكتوب

• عجبني
التفاعلات: alfahd
دا مستقبلك انت ملكش دعوة بيهم و بتفكيرهم القديم سوق العمل دلوقتي مبقاش مربوط بالشهادة قد الخبرة دا حتا الجامعات مبقتش مربوطة بمجموع لو معاك فلوس هتدخل الي انت عايزه في اي جامعة خاصة اهم حاجة بس متراكمش حاجة عليك في المذاكرة مش مهم كمية المذاكرة المهم تتباغ و لو نص ساعة في اليوم

• عجبني
يعني عندك اصحاب المنتدى هنا بياخدو عل قلبهم قد كدا و متعلمبن من اليوتيوب 🤣
(بهزر طبعا يا حكومة)

يا عم كسم الثانويه العامه علي كسم الدراسه
انت شاغل بالك ليه ... روق علي نفسك واعمل اللي عليك وفكك

انشف كدا ...لان اللي جاي احاااااا

حدد الأول انت عايز ايه بعيدا عن أهلك وكلام فلان وكلام علان. لو انت أصلا مش ناوي على مجموع
أو كلية محددة يعني لو ملكش هدف في مجموع كبير يبقى متكملش باقي كلامي

لو ليك هدف فانت المفروض مش مستني حد يقولك ذاكر اسمع من جهة وخرج الكلام من الجهة التانية
لأن محدش هيفيدك لو مثلا سقطت ومحدش هييجي ياخد منك نجاحك او ينسبه لنفسه لو انت نجحت
كل خيوط الموضوع في ايدك انت بس. لو ليك هدف فانا غير مستوعب وجودك هنا دلوقتي ليه. متبقي 3
شهور على بداية السنة الجديدة واللي بيبدأ معاها العد التنازلي بالتالي لازم تكون لامم نفسك كويس في
المواد قبل بداية السنة الجديدة اللي بتعدي شهر ولا شهر بدون ما تحس لحد ما تلاقي نفسك قدام الامتحانات

بالتوفيق

• عجبني
حدد الأول انت عايز ايه بعيدا عن أهلك وكلام فلان وكلام علان. لو انت أصلا مش ناوي على مجموع
أو كلية محددة يعني لو ملكش هدف في مجموع كبير يبقى متكملش باقي كلامي

لو ليك هدف فانت المفروض مش مستني حد يقولك ذاكر اسمع من جهة وخرج الكلام من الجهة التانية
لأن محدش هيفيدك لو مثلا سقطت ومحدش هييجي ياخد منك نجاحك او ينسبه لنفسه لو انت نجحت
كل خيوط الموضوع في ايدك انت بس. لو ليك هدف فانا غير مستوعب وجودك هنا دلوقتي ليه. متبقي 3
شهور على بداية السنة الجديدة واللي بيبدأ معاها العد التنازلي بالتالي لازم تكون لامم نفسك كويس في
المواد قبل بداية السنة الجديدة اللي بتعدي شهر ولا شهر بدون ما تحس لحد ما تلاقي نفسك قدام الامتحانات

بالتوفيق
يعم انا بفتح علشان افك عن نفسي شويه انما حوار الهدف فاانا هدفي اخش هندسه بس اهلي عاوزين اخش طب وطبعا انا مش هعمل كدا ابويا بيهددني اني لو مدخلتش طب مش هيصرف عليا وانا اصلا بشتغل من وراه وبحاول اعمل فلوس علشان الجامعه واكل وشوربي ونومي انا بفكر امشي من بيت اهلي واستقل بحياتي وساعتها لما ابقا كدا مهندس ومعايا فلوس وعايش لوحدي محدش هيفتح بوقو بيما فيهم ابويا وخلي فبوسه تنفعو بقا
انا هوريهم انا هعمل اي اما مبقتش صاحب اكبر شركه برمجه في مصر او في العالم انا هخاي الشركه بتاعتي بتنافس جوجل في انظمه الحمايه والقوه وهعمل تلفونات قويه وسعتها اي واحد ميقدرش يكلمني كلمه كدا ولا كدا لان الفلوس بتغوي والالماظ والقوه والعربيات بيعمو وياريت انا طالب من كل واحد في المنتدي يدعيلي اني ابقا احسن مهندس وانجح مهندس وساعتها كل واحد من المنتدي ليه عندي هديه

تعالى اذاكرلك انا كنت متفوقه جدا على فكره وجبت فى الثانويه 53 فى الميه 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Black Flower
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابسط حاجه زاكر وقت محدد فى اليوم متزودش عنه بس فى نفس الوقت تكون المحصله كبيره
هتصدقنى او لا انا كنت بسرح طول اليوم واذاكر من 12 ل 2 بالليل دا احسن وقت كنت بذاكر فيه وطول اليوم دلع فى اوضتى حتى الفون كان معايا مش زى باقى البنات
بس فى حاجه مسكت نفسى اخر 3 شهور مراجعة بجد كنت بذاكر بجد وكنت بحس بالتعب بس مستغربه انى مبسوطه بكدا عرفت ساعتها ان دا قدرى واخدت نصيبى
ودلوقت مهندسه كهربا باور

• عجبني
يا فهد انا كمان فى ثانوية يمكن ظروفنا مش ذى بعض لكن متخافش الثانوية مش نهاية المطاف انا حلمى ابقا مهندس برمجيات او مبرمج و هتعب لحلمى فى الثانوية او من غير الثانوية

صدقنى الثانويه مش نهاية المطاف لكن تعتبر جسر او حاجة بتسهل مشوار

صفى دماغك و شيل الضغط من عليك

• عجبني
يا فهد انا كمان فى ثانوية يمكن ظروفنا مش ذى بعض لكن متخافش الثانوية مش نهاية المطاف انا حلمى ابقا مهندس برمجيات او مبرمج و هتعب لحلمى فى الثانوية او من غير الثانوية

صدقنى الثانويه مش نهاية المطاف لكن تعتبر جسر او حاجة بتسهل مشوار

صفى دماغك و شيل الضغط من عليك
وانا كمان عاوز ابقا مهندس برمجه

• عجبني
يعم انا بفتح علشان افك عن نفسي شويه انما حوار الهدف فاانا هدفي اخش هندسه بس اهلي عاوزين اخش طب وطبعا انا مش هعمل كدا ابويا بيهددني اني لو مدخلتش طب مش هيصرف عليا وانا اصلا بشتغل من وراه وبحاول اعمل فلوس علشان الجامعه واكل وشوربي ونومي انا بفكر امشي من بيت اهلي واستقل بحياتي وساعتها لما ابقا كدا مهندس ومعايا فلوس وعايش لوحدي محدش هيفتح بوقو بيما فيهم ابويا وخلي فبوسه تنفعو بقا
انا هوريهم انا هعمل اي اما مبقتش صاحب اكبر شركه برمجه في مصر او في العالم انا هخاي الشركه بتاعتي بتنافس جوجل في انظمه الحمايه والقوه وهعمل تلفونات قويه وسعتها اي واحد ميقدرش يكلمني كلمه كدا ولا كدا لان الفلوس بتغوي والالماظ والقوه والعربيات بيعمو وياريت انا طالب من كل واحد في المنتدي يدعيلي اني ابقا احسن مهندس وانجح مهندس وساعتها كل واحد من المنتدي ليه عندي هديه
برضه ملكش دعوة هو عايز ايه هات مجموع كبير الأول بعد كدة مشي اللي في دماغك وبالتوفيق

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%