NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

التفكير بيقتلنى

اه **** يشفيه ويعافيه كدا فعلا المشكله كبيره اتجوز انت بقي واخرج من البيت افضل وتروح زيارات ومراتك معاك مش لوحدك
انا متكلمتش من فراغ وحتى زمان هى مرفضتش رفض قطعى هى اتوترت وخافت وانا زعلت من نفسي وبعدت
وانا فعلا كنت مبسوط اننا تخطينا الموضوع ده وقدرت انساه وبنتعامل مع بعض عادى
فى حاجات انت بتشوفها قدامك كتير بتحاول تكدب نفسك مره واتنين وتقول ده شيطان لكن فى وقت بتتاكد من تصرفات اللى قدامك
وانا فعلا ظروف شغلى بتخلينى بره البيت بالاسبوعين والتلاته
وياريت عارف اتجوز كنت عملتها وخلصت

• عجبني
التفاعلات: Syr 81
انا متكلمتش من فراغ وحتى زمان هى مرفضتش رفض قطعى هى اتوترت وخافت وانا زعلت من نفسي وبعدت
وانا فعلا كنت مبسوط اننا تخطينا الموضوع ده وقدرت انساه وبنتعامل مع بعض عادى
فى حاجات انت بتشوفها قدامك كتير بتحاول تكدب نفسك مره واتنين وتقول ده شيطان لكن فى وقت بتتاكد من تصرفات اللى قدامك
وانا فعلا ظروف شغلى بتخلينى بره البيت بالاسبوعين والتلاته
وياريت عارف اتجوز كنت عملتها وخلصت
اثبت ع موقفك وحتي وانت ف البيت خليك بعيد عنها ولازم تبدا تاخد خطوات للجواز شوف حد ع قد ظروفك وطالب الحلال ولو حبيت تتكلم اخوك موجود

اثبت ع موقفك وحتي وانت ف البيت خليك بعيد عنها ولازم تبدا تاخد خطوات للجواز شوف حد ع قد ظروفك وطالب الحلال ولو حبيت تتكلم اخوك موجود
ابعتلى خاص

برده انت مش قادر تفهم انا مش بدور على شهوه معاها وخلاص انا خايف عليها
لو انت خايف أنها تعمل علاقه جنسيه مع شخص آخر لأنها محرومه احب اطمنك الست لما تعوز تعمل اي حاجة هتعملها برضاك أو غصب عنك
هي لو في دماغها أنها عايزه تمارس الجنس هتعمل اللي هي عايزاه ولا انت ولا غيرك هيعرف
انسي موضوع الخوف ده خالص ولو هي عندها شهوه جنسيه وحبت تعمل علاقه جنسيه مع أي شخص انت مش هتعرف ولا هتقدر تمنعها اصلا هي هتعرف تظبط ظروفها وتقابل اي شخص هي عايزه تقابله فالافضل ليك وليها انك تشيل اي ظنون من دماغك لأنها مش حقيقية ومش هتقدم ولا هتاخر اي شئ

لو انت خايف أنها تعمل علاقه جنسيه مع شخص آخر لأنها محرومه احب اطمنك الست لما تعوز تعمل اي حاجة هتعملها برضاك أو غصب عنك
هي لو في دماغها أنها عايزه تمارس الجنس هتعمل اللي هي عايزاه ولا انت ولا غيرك هيعرف
انسي موضوع الخوف ده خالص ولو هي عندها شهوه جنسيه وحبت تعمل علاقه جنسيه مع أي شخص انت مش هتعرف ولا هتقدر تمنعها اصلا هي هتعرف تظبط ظروفها وتقابل اي شخص هي عايزه تقابله فالافضل ليك وليها انك تشيل اي ظنون من دماغك لأنها مش حقيقية ومش هتقدم ولا هتاخر اي شئ
اولا تسلم على النصيحه
وانا هجاهد نفسي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتناقش مع مامتم وفهمها انك كبرت وبكره تتجوز وهى هتحتاج حد يسندها وقول لها انك نفسك انها تتجوز ومتحسسهاش انك عاوزها تتجوز للجنس انما علشان متكونش وحيده ومتتحرجش

اتناقش مع مامتم وفهمها انك كبرت وبكره تتجوز وهى هتحتاج حد يسندها وقول لها انك نفسك انها تتجوز ومتحسسهاش انك عاوزها تتجوز للجنس انما علشان متكونش وحيده ومتتحرجش
و**** والدى موجود بس مريض

الموضوع بكل بساطه متعلق بامى فاللى هيدخل يعلق بلاش يستظرف
انا شاب 28 سنه ومن وانا 19 و20 من الاخر كنت بحس بهيجان امى وهى جنبي وكانت ممكن تقعد جنبي انفاسها تعلى تلزق فيه الموضوع متكرر مش مجرد تخيلات مره كنت عامل نايم وبتاعى كان واقف لعبت فى نفسها حرفيا ده حصل المهم انا اتجرات وتماديت بس عموما كنت بختار اوقات غلط المهم هى اتوترت وبعدتنى عنها بس بخوف وتانى يوم عاملتنى عادى جدا وقالتلى انا امك وانا اتاسف وقولت ساعة شيطان والموضوع عدى وهى بقت مبتحاولش تلبس حاجه مكشوفه قدامى وانا نسيت الحوار ومعاملتنا عادى جدا طول السنين مع ملاحظتى انها ساعات كانت بتخطف نظرات لعضوى
وانا كنت بتجاهل كل ده ومعنديش اى مشكله سنين
مؤخرا بلاحظ تبص على عضلات دراعى مثلا وتبص برده على عضوى الكلام ده متكرر مش مجرد صدف حاولت اقول صدفه سحانه مش واخده بالها
لكن اخر مره كانت بتبص على عضوى اول عينى جت فى عينها اتوترت وديرت وشها نظراتها ليا كترت وانا بحاول اطرد الافكاار دى من دماغى لكن برده مؤخرا وانا مش فاضى ومشغول كأن حد بيفرض نفسه على تفكيرك رغم انك متجاهله لدرجة بنام واقوم والفكر ده فى دماغى ولا اللى معموله عمل هههه ببقي شغال وممكن تيجي على بالى بدون مقدمات
ومباخدش اى رد فعل بسبب الموقف اللى حصل زمان
انا مش فاهم ايه اللى هى فيه ولا هى عايزه ايه وهى اكيد عمرها متنسي اللى حصل منى وعارف انى صارحتها انى عايز انام معاها ورجعت اتاسف وندمت
فايه اللى يخيلها ترجع تكرر نظراتها تانى رغم انها عرفه ان ده ممكن ياثر عليا تانى
اسف على الاطاله وياريت اللى يرد يكون واقعى
انا مافهمتش موضوعك قولي بس هاقولك كلمه واحده بس **** سبحانه وتعالى قال( لا يدخل الجنة ديوث) مهما عملت من عمل صالح

انا مافهمتش موضوعك قولي بس هاقولك كلمه واحده بس **** سبحانه وتعالى قال( لا يدخل الجنة ديوث) مهما عملت من عمل صالح
انا مش ديوث ومقبلش ان حد يبصلها حتى
موضوعى مش دياثه خالص لو قريت كلامى كويس

بص
انا شاب 28 سنه ومن وانا 19 و20 من الاخر كنت بحس بهيجان امى وهى جنبي وكانت ممكن تقعد جنبي انفاسها تعلى تلزق فيه الموضوع متكرر مش مجرد تخيلات مره كنت عامل نايم وبتاعى كان واقف لعبت فى نفسها حرفيا ده حصل المهم انا اتجرات وتماديت بس عموما كنت بختار اوقات غلط المهم هى اتوترت وبعدتنى عنها بس بخوف وتانى يوم عاملتنى عادى جدا وقالتلى انا امك وانا اتاسف وقولت ساعة شيطان والموضوع عدى وهى بقت مبتحاولش تلبس حاجه مكشوفه قدامى وانا نسيت الحوار ومعاملتنا عادى جدا طول السنين مع ملاحظتى انها ساعات كانت بتخطف نظرات لعضوى
مؤخرا بلاحظ تبص على عضلات دراعى مثلا وتبص برده على عضوى الكلام ده متكرر مش مجرد صدف حاولت اقول صدفه سحانه مش واخده بالها
لكن اخر مره كانت بتبص على عضوى اول عينى جت فى عينها اتوترت وديرت وشها نظراتها ليا كترت وانا بحاول اطرد الافكاار دى من دماغى لكن برده مؤخرا وانا مش فاضى ومشغول كأن حد بيفرض نفسه على تفكيرك رغم انك متجاهله لدرجة بنام واقوم والفكر ده فى دماغى ولا اللى معموله عمل هههه ببقي شغال وممكن تيجي على بالى بدون مقدمات
انا مش فاهم ايه اللى هى فيه ولا هى عايزه ايه وهى اكيد عمرها متنسي اللى حصل منى وعارف انى صارحتها انى عايز انام معاها ورجعت اتاسف وندمت
حلك الوحيد انك تتجوز او ترتبط وتعرفها وكل متلاقيها بتبص عليك كلمها في مواضيع

كلمني وهساعدك من غير جنس

• عجبني
التفاعلات: kimo95
سيبها لزمن

• عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
خليك فاكر كلامي هي عاوزك اكتر منك. ومش هتسيبك غير لما تنيكها. لو معملتش كده. هي لو حلوه في حد هيدخل حياتها. وينكها
:D انت داخل تسخن

• بيضحكني
بدون زعلل هى على علاقه وبتقارن بينك وبينه

لو باباك مش موجود تبقي عايزه علاقه سكس معاك بس طبعا متردده وخايفه من التوابع بتاعة الموضوع لكن لو بباك موجود ممكن تكون عامله حاجه زي مقارنه بينك وبين باباك سواء ف الجسماو الزوبر خصوصا لو باباك مقصر معاها ف السرير... دي وجهة نظري وممكن تكون غلط

احكي معها و صارحها يمكن هي كمان تصارحك خليك عادي معها و شوف شو ناقصها

ولا اي حاجه يصحبي انت متهيالك ومن كتر ما بتتفرج عالمحارم وفيديوهات وتسمع قصصص دماغك سوحتك أكدت..ابعد عن دا كله وبعدين افتكر أنها امك يخي

• أتفق
ولا اي حاجه يصحبي انت متهيالك ومن كتر ما بتتفرج عالمحارم وفيديوهات وتسمع قصصص دماغك سوحتك أكدت..ابعد عن دا كله وبعدين افتكر أنها امك يخي
انا قليل اصلا لما بتفرج على سكس او اعمل عاده سريه
وانا محاولاتى لمقاومه الافكار اللى انا بحاول اطردها لانها امى
مش سايب نفسي لافكارى

انا قليل اصلا لما بتفرج على سكس او اعمل عاده سريه
وانا محاولاتى لمقاومه الافكار اللى انا بحاول اطردها لانها امى
مش سايب نفسي لافكارى
بس كدا قاوم افكارك دي واستغفر **** يصحبي .وخليك ملتزم فااصلاه بس كدا دا العلاج

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نياك شرموطتك، الأستاذ المنحرف و kimo95
بص يا صديقي انا درست علم نفس وسلوك بشري سنة
ف لو حابب ممكن نتكلم وننهي الموضوع دة تماما