NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

SAURON

👑♚ MAD ENGINEER ♚👑. معاون قسم الصور
طاقم الإدارة
معاون
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو ليه الواحد لما يبدأ يتغير مع الناس اللي استحملهم فوق طاقته بيبقي بالنسبة لكل الناس هو اللي وحش و هو اللي بياع و ملوش امان و غدار طب ما هو رد فعل ل اللي انتوا عملتوه معاه ولا كان المفروض يفضل يستحمل طول الوقت من غير ما يعمل اي ردت فعل؟

• أتفق
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: EMY AHMED، Horny Dragon و freemind
هو ليه الواحد لما يبدأ يتغير مع الناس اللي استحملهم فوق طاقته بيبقي بالنسبة لكل الناس هو اللي وحش و هو اللي بياع و ملوش امان و غدار طب ما هو رد فعل ل اللي انتوا عملتوه معاه ولا كان المفروض يفضل يستحمل طول الوقت من غير ما يعمل اي ردت فعل؟
لا استحمل علشان يحطو عليك تانى ياعم كسم اى حد فى الدنيا طالما انت عارف نفسك على اى كسم اى حد ولا يهمك

مش فاهم
الكلام مكعبل براجة كده

لا استحمل علشان يحطو عليك تانى ياعم كسم اى حد فى الدنيا طالما انت عارف نفسك على اى كسم اى حد ولا يهمك
يعم انا مش بتكلم عن نفسي ما انا اي حد بيفكر يقل معايا بيلعن اليوم اللي شافني فيه اصلا
انا بتكلم عن نظرة الناس للبني ادم ده

مش فاهم
الكلام مكعبل براجة كده
يسطا بتكلم عن الناس اللي بتفوت للناس اللي بتحبهم و لما يتعبوا من كتر استحمتالهم ده و يبدأو يتغيروا معاهم
الناس كلها تبص للبني ادم ده أن هو اللي غدار و ملوش امان مش أن التأمين هما اللي وصلوه ل كده بس

يسطا بتكلم عن الناس اللي بتفوت للناس اللي بتحبهم و لما يتعبوا من كتر استحمتالهم ده و يبدأو يتغيروا معاهم
الناس كلها تبص للبني ادم ده أن هو اللي غدار و ملوش امان مش أن التأمين هما اللي وصلوه ل كده بس
قدامك حلين
اللامبالاة ١
تحط النقط على الحروف ٢

الاشخاص يا سيف لما بتتعود تاخد منك حاجة حتى لو مش حقهم
بيضمنوها بتاعتهم

قدامك حلين
اللامبالاة ١
تحط النقط على الحروف ٢

الاشخاص يا سيف لما بتتعود تاخد منك حاجة حتى لو مش حقهم
بيضمنوها بتاعتهم
انا لا يسطا لان كل الناس اللي يعرفوني كويس عارفين اني عامل زي البحر باختصار يعني

هقولك ليه
لان لما فضلت تستحمل وتيجي ع نفسك متفسرش دا حب منك اتفسر انه واجب عليك لانك عودتهم علي كدا واكنه بقي حق مكتسب ليهم ف طبيعي لما تجيب اخرك وتتقلب عليهم هتبقي بياع و.. و.. لان م الاول متعودوش منك تاخد موقف

هقولك ليه
لان لما فضلت تستحمل وتيجي ع نفسك متفسرش دا حب منك اتفسر انه واجب عليك لانك عودتهم علي كدا واكنه بقي حق مكتسب ليهم ف طبيعي لما تجيب اخرك وتتقلب عليهم هتبقي بياع و.. و.. لان م الاول متعودوش منك تاخد موقف
يعني انتي شايفة أن المشكلة هي أنه مخدش موقف من اول حاجة معجبتهوش صح؟

أو مليش كبير او رد فعلي بيبقي زي العاصفة بتاعته أو مليان اسرار
كل واحد بيفسرني حسب مزاجه
بس ده اكتر تشبيه اتقالي من كذا حد
غدار تقصد

أو مليش كبير او رد فعلي بيبقي زي العاصفة بتاعته أو مليان اسرار
كل واحد بيفسرني حسب مزاجه
بس ده اكتر تشبيه اتقالي من كذا حد
بس ده مش صح

يعني انتي شايفة أن المشكلة هي أنه مخدش موقف من اول حاجة معجبتهوش صح؟
بظبط كدا
لما من اول مره تاخد موقف كل شخص هيلزم حده وهيتعملك الف حساب انما لما تيجي عن نفسك مش هتتشكر بالعكس هيتداس عليك ولما يجي يوم وتشتكي الطربيزه هتتقلب عليك وبعد مكنت صاحب حق هتلاقي نفسك متهم من غير متفهم انت متهم ب ايه

بس ده مش صح
يسطا انت ممكن ابقي غامض شوية بس انما كل واحد و نظرته ليا بس يعني اللي اكتشفته من خربتي القليلة طول ما الناس خايفة منك هتعملك الف حساب حتي لو مش بتطيق سيرتك

اعمل اللي انت شايفه صح ماتشغلش بالك لان الناس بتنسي كل حاجه بتعملها

• عجبني
التفاعلات: SAURON
يسطا انت ممكن ابقي غامض شوية بس انما كل واحد و نظرته ليا بس يعني اللي اكتشفته من خربتي القليلة طول ما الناس خايفة منك هتعملك الف حساب حتي لو مش بتطيق سيرتك
انت مش غامص يا سيف مين قالك كده

الفكرة ان لازم يكون ليك شخصية و بصمه
الكل يعرف انك عديت من المكان بيها
مبادئ و خطوط حمرا و حدود لا يمكن يتخطاها حد
مش كل واحد يشوفك زي ما هو عايز كانك ورقة بيلونك الي قدامك
القوة بتقول افرض انا اللون و الشمل الي يتمم معاني جوايا مش الي حوليا

طول ما الكل بيحترمك حتى اعدائك
حيعملولك الف حساب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت مش غامص يا سيف مين قالك كده

الفكرة ان لازم يكون ليك شخصية و بصمه
الكل يعرف انك عديت من المكان بيها
مبادئ و خطوط حمرا و حدود لا يمكن يتخطاها حد
مش كل واحد يشوفك زي ما هو عايز كانك ورقة بيلونك الي قدامك
القوة بتقول افرض انا اللون و الشمل الي يتمم معاني جوايا مش الي حوليا

طول ما الكل بيحترمك حتى اعدائك
حيعملولك الف حساب
كلامك صح يسطا باستثناء أن مش كل واحد بيشوفك زي ما هو عاوز
كل واحد يسطا بيشوف اللي هو عاوزه فيك لقاه تبقي انت كويس ملقهوش يبقي انت ****

كلامك صح يسطا باستثناء أن مش كل واحد بيشوفك زي ما هو عاوز
كل واحد يسطا بيشوف اللي هو عاوزه فيك لقاه تبقي انت كويس ملقهوش يبقي انت ****
أنت ملكش دعوة هما يشوفوا اية
انت ليك ترضي ضميرك
مبادئ حياتك
قواعدك
و بس و الي شايفك كويس. اهلاً و سهلاً
شايفك وحش يسهله بعيد عنك

بظبط كدا
لما من اول مره تاخد موقف كل شخص هيلزم حده وهيتعملك الف حساب انما لما تيجي عن نفسك مش هتتشكر بالعكس هيتداس عليك ولما يجي يوم وتشتكي الطربيزه هتتقلب عليك وبعد مكنت صاحب حق هتلاقي نفسك متهم من غير متفهم انت متهم ب ايه
و هل ده عدل
قبل ما احاسب حد و اعلق له المشنقة المفروض اشوف ايه اللي وصله ل كده و علي أساسه ابدا احكم عليه

أنت ملكش دعوة هما يشوفوا اية
انت ليك ترضي ضميرك
مبادئ حياتك
قواعدك
و بس و الي شايفك كويس. اهلاً و سهلاً
شايفك وحش يسهله بعيد عنك
يا اخويا أنا عن نفسي بعمل اللي يعجبني و يلعن ابو اللي مش عاجبه
انا بتكلم علي العموم فاهمني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%