NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

و**** يا سيتي ده اللي بيتقالي
جاوب يعني اية محترم .. او بمعني اخر .. لما بتشوف حد بناء على ايه بتقرر اذا كان محترم او لا

جاوب يعني اية محترم .. او بمعني اخر .. لما بتشوف حد بناء على ايه بتقرر اذا كان محترم او لا
ممكن اني كلامي مفيهوش اي ايحاءات ومش بحور وكلامي صريح بدون تجريح او اسفاف او تريقة

ممكن اني كلامي مفيهوش اي ايحاءات ومش بحور وكلامي صريح بدون تجريح او اسفاف او تريقة
الشخص المحترم هو الشخص اللى قادر يتحمل مسؤليه نفسة وصاحب قرار في حياتة واهل للنصيحة والمشوره ويعتمد علية ويكون سند وقت الحاجة ده الشخص امحترم وده فارس احلام اي بنت ..

• عجبني
التفاعلات: عاشق اللحس٨٨٨ و mandoelgamed
عندي مشكلة في التعامل مع الحريم بحيث اني لما بتكلم مع واحدة او افتح معاهم حوار بيكون ردهم او كلامهم مقتصر جدا ومقتضب وعندي احساس اني مش كاريزما او جاذب ليهم او اقدر اخلي اي واحدة تحب تتكلم او تتعامل معايا وبالرغم اني وسيم شكلا بس جسمي مليان حاجة بسيطة و بالرغم اني لما اخرج مع حد من اصحابي وحصل ان في كلام او حوار مع بنت بلاقيهم بينجذبوا ليه ويدخلوا مهاه في حوارات وكلام كتير او هزار
هل فيه حد زي كده وايه السبب وهل انا عندي مشكلة
اهم حاجة في علاقتك بأي بنت اولا انك تكون جنتلمان معاها و ثانيا الصبر ثم الصبر. اياك تستعجل اي حاجة منها. هي لو ارتاحتلك هاتديلك عنبها و أكتر شويتين. المهم تكون جنتلمان او بالبلدي جدع و شهم و الاهم تكون بتحترمها و تحترم خصوصيتها و حريتها و تصرفاتها.

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed
عندي مشكلة في التعامل مع الحريم بحيث اني لما بتكلم مع واحدة او افتح معاهم حوار بيكون ردهم او كلامهم مقتصر جدا ومقتضب وعندي احساس اني مش كاريزما او جاذب ليهم او اقدر اخلي اي واحدة تحب تتكلم او تتعامل معايا وبالرغم اني وسيم شكلا بس جسمي مليان حاجة بسيطة و بالرغم اني لما اخرج مع حد من اصحابي وحصل ان في كلام او حوار مع بنت بلاقيهم بينجذبوا ليه ويدخلوا مهاه في حوارات وكلام كتير او هزار
طيب ويش نوعيه الكلام الي تفتحه وياهم

• عجبني
بوص هقولك احنا كارجاله احنا نوعين نوع جري وبيفتح في كلام وبينجح في كده ونوع الخجول اللي عايز حدا يساعدو وده بيتاخر في تعارف علي واحده غير مراتوا لمايتجوز وفي لا ونا اعرف واحد كده بس

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
الشخص المحترم هو الشخص اللى قادر يتحمل مسؤليه نفسة وصاحب قرار في حياتة واهل للنصيحة والمشوره ويعتمد علية ويكون سند وقت الحاجة ده الشخص امحترم وده فارس احلام اي بنت ..
كلامك صح طبعا بس دي مرحلة تيجي بعد مايحصل تعارف فعلا. ايه بقا اللي يخليها تديله فرصة لبداية تعارف من الاساس؟! أظن ده اللي بيسأل عنه صاحب الموضوع.
رأيي انه لازم لازم يحسسها باهتمامه من غير مايخنقها. و زي مانتي كاتبة في تعليق سابق انه يعرف يختار الموضوع المناسب في الوقت المناسب و ياسلام لو من خلال الموضوع اللي اتفتح يعرف يدخل بلطف لحاجة تخصها.
ده رأيي من خلال خبرتي بس طبعا انتي كبنت تقدري تحكمي علي صحة الكلام ده من عدمها

• عجبني
اتكلم في حال الشغل والسلبيات في العمل
مره تاني في واحدة كانت لوحدها وعجبتني وحبيت افتح معاها موضوع بهزار
طيب تتكلم في الشغل يعني رسميات
طيب شفتها وعجبتك وهي ما تعرفك اشلون راح تتقبل منك المزاح

• عجبني
كلامك صح طبعا بس دي مرحلة تيجي بعد مايحصل تعارف فعلا. ايه بقا اللي يخليها تديله فرصة لبداية تعارف من الاساس؟! أظن ده اللي بيسأل عنه صاحب الموضوع.
رأيي انه لازم لازم يحسسها باهتمامه من غير مايخنقها. و زي مانتي كاتبة في تعليق سابق انه يعرف يختار الموضوع المناسب في الوقت المناسب و ياسلام لو من خلال الموضوع اللي اتفتح يعرف يدخل بلطف لحاجة تخصها.
ده رأيي من خلال خبرتي بس طبعا انتي كبنت تقدري تحكمي علي صحة الكلام ده من عدمها
شاكر لردك وتفهمك
ممكن تديني امثلة من خبرتك

• عجبني
شاكر لردك وتفهمك
ممكن تديني امثلة من خبرتك
التجارب كتير. و المواقف كتييييير جدا و معظمها فشل و لازم تكون عارف ان الفشل وارد اكتر من النجاح في العلاقات ديد.. اهم حاجة في الاول انك تحترمها و تقدرها و تصبر. و تحاول بلطف طول ماهي ماقفلتش الباب في وشك. مادام ماحصلش منها تلميح ولو بسبط جدا انها متضايفة من كلامك او وجودك ف ساعتها الصبر و الاهتمام همت مفتاح كل حاجة

• عجبني
طيب اعمل ايه يعني من وجهة نظرك
لكل حدث حديث
مش اي بنت تعجبك تمزح وياها هي برضوه تمزح وياك
مش اي بنت تلاقها حزينه تواسيها وراح تتقبل مواساتك ولو كنت بتسوي خير
مش اي بنت ترفع صوتك عليها تسكت لك او ترضخ لك
يعني لكل حدث حديث مثلآ صديقه عمل صباح الخير ترد بصباح النور لانه ماقيش حاجه غيرها لانه مش معقول تقلها صباح الخير وهي تمسك راسك وتبوسك فهمت قصدي
الي راح يتجاوبون وياك على طول هي ي الملاهي الليله حتى بنات هذي الاماكن راح يتجاوبون بحسب مادياتك
ماراح يصير وياك شئ غير بعد عشره

• عجبني
التفاعلات: عاشق اللحس٨٨٨ و mandoelgamed
لكل حدث حديث
مش اي بنت تعجبك تمزح وياها هي برضوه تمزح وياك
مش اي بنت تلاقها حزينه تواسيها وراح تتقبل مواساتك ولو كنت بتسوي خير
مش اي بنت ترفع صوتك عليها تسكت لك او ترضخ لك
يعني لكل حدث حديث مثلآ صديقه عمل صباح الخير ترد بصباح النور لانه ماقيش حاجه غيرها لانه مش معقول تقلها صباح الخير وهي تمسك راسك وتبوسك فهمت قصدي
الي راح يتجاوبون وياك على طول هي ي الملاهي الليله حتى بنات هذي الاماكن راح يتجاوبون بحسب مادياتك
ماراح يصير وياك شئ غير بعد عشره
شاكر جدا لاهتمامك وردك واحاول اتعامل بطريقة تانية

• عجبني
بص يا معلم خليك زي مانت وعلى طبيعتك وهتلاقي البنت اللي تتقبلك زي مانت كدة .. واعرف ان الطبع بيغلب التطبع .. فمتغيرش ف طباعك حاجة عشان تعجب اي حد .. ولو هتتغير اتغير للأحسن علشان انت عاوز كدة

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed و عاشق اللحس٨٨٨
شاكر جدا لاهتمامك وردك واحاول اتعامل بطريقة تانية
انت ويش تبي توصله بالضبط
انك تبقى صاحب علاقات نسائيه وهذي تتصل وهذي تراسل او ويش بالضبط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%