NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mona Karam

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
سوال للناس اللي هنا
انا متزوجه ولما بكون مع جوزي بتخيل ساعات اني في حد معاه بيمارس معايا في نفس الوقت وفي مره غلطت وقولت كده وهو معايا بس هو خد الموضوع عادي
السوال هنا هل دي ميولي فعلا ولو ده حصل هكون مبسوطة ولا مجرد بس تخيلات؟ ياريت حد يفيدني

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena, مثير زوجتي, Esmatfareed و 29 آخرين
اكيد الميول الجنسية بتدفع صاحبها وممكن تسيطر على رغبته فى الاحساس بأقوى علاقه جنسيه ممكنه

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Cpl4fun و طياظ ريري
سوال للناس اللي هنا
انا متزوجه ولما بكون مع جوزي بتخيل ساعات اني في حد معاه بيمارس معايا في نفس الوقت وفي مره غلطت وقولت كده وهو معايا بس هو خد الموضوع عادي
السوال هنا هل دي ميولي فعلا ولو ده حصل هكون مبسوطة ولا مجرد بس تخيلات؟ ياريت حد يفيدني
ممكن يكون نوع من أنواع التجديد في العلاقه واتكلمي معاه في نقطه التخيل
ونصيحه خليه يبقى تخيل بس ويبقى بينك وبين جوزيك ومتسمحيش لحد غريب يلمسيك لان اولا متضمنيش الي هيجي دا هل هيكون امين عليكو ولا لا وخليكي مع جوزيك اضمن واحسن وامتع

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الشاعر الباكى، Zizirony 90 و ميدو ابن عز
ممكن تكونى مش عايزه رجل تانى مع جوزك فى العلاقة الجنسيه . لكن ممكن تكون شهوتك أعلى وعايزه احساس اقوى

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
سوال للناس اللي هنا
بصي حبيبتي انا زيك متزوجه ممكن يبقي من القصص اللي بتقراها لو الحاجات اللي بتتشاف بمعني تاني أن العقل الباطن في الوقت ده بيشتغل عشان سدى لجسمنا اقوى إثارة ده رايي الشخصي

• عجبني
التفاعلات: حصان الفرسة, هيثم مجدى, هانى عصام و 7 آخرين
الخيالات عادي بتيجي من انك عاوزة تدي لجسمك إثارة اكتر وده شئ طبيعي اما موضوع ميولك ده لو زاد الأمر معاكي وانك بقيتي مش بتكتفي بزوجك

اننا نتخيل في العلاقه وجود طرف ثالث بيدينا اثاره جنسيه غير العاده وفي رايي نادرا ما في زوج وزوجه مش بيتخيلوا وجود طرف ثالث معاهم حتى لو ما صرحناش بيكون في العقل الباطن من باب الاثاره والشهوه
كون زوج حضرتك ما علقش على الحته دي ممكن يكون ما اخذش باله او هو كمان عنده قابليه الفكره ممكن يعتبر ده ساعه شهوه مش اكتر
بس ده لو بيديني اثاره ما فيش ما يمنع اننا نتكلم مع بعض ونخلي الموضوع ما بينا ما بين تخيل فقط لزياده المتعه ورجاء لو اتكلمنا بصراحه مع الزوج وتقبل الفكره نخليها عند التخيل فقط مش اكثر عشان ما نندمش

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر و مصطفى مصطفى
لو بعد انتهاء الجنس مش بتفكري في كده وبتستغربي نفسك يبقي مجرد هيجان زايد بس
اما لو دايما الموضوع في دماغك فممكن تكون دي ميول عندك بهدف التجديد في العلاقه

دى تخيلات فى دماغك انتى

انتى اللى تكبريها أو
تبعدى دماغك من التفكير فيها

سوال للناس اللي هنا
ممكن تكون ميول ... و ممكن تكونى حابة تعملى ده مرة أو مرتين من باب التجربة و عمل حاجة ممنوعة ممتعة و صعبة ... مش هتعرفى ده الا بالواقع ... بس السؤال هو سمع ده و ماعلقش يعنى عاجبه ده و عاوزة ... و لا عداها و خلاص؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
السكس مش روتين او اصطمبا بتكرر دا حاجه بتمتعنا وقضيها زي ما تحبي، شوفي ايه اللي نفسك فيه وبتتخيلي واعرضي ع جوزك انك عايزه تتخيلي كذه او تجربي كذه وهو لو متفتح هيستجيب معاكي ويكيفك

التخيلات في الجنس عادي مش لوحدك اغلب الناس كده

سوال للناس اللي هنا
عزيزتي ممكن بسبب القصص الي تقريها . وانصحج أن تغيرون الأساليب والحركات في علاقتكم لكسر الروتين وبنفس الوقت اختاري حركة يكون فيها الايلاج اقوى وافضل

مجرد تخيلات
الواقع مختلف و عواقبه تدوم الى ما لا نهاية
اما متعته فلحظية تنتهي مع انتهاء الشهوة و لا يبقى لكي الا عواقب أفعالك

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
سوال للناس اللي هنا
انتي اصلا متعوده تتخيلي حاجات زي كده بينك وبين نفسك؟

التخيلات والكلام وقت المتعه حاجه جميله اوي اوي اوي وبتدى متعه اقوى واجمل بس كل ده وقت العلاقه بعد ما بتخلص ولا كان حصل حاجه

• عجبني
التفاعلات: السويفى.
سوال للناس اللي هنا
تخيولات لو اتيحت ليكى فرسه هتعمليه علطول

سوال للناس اللي هنا
هل الشخص اللى بتتخيليه ده انتى تعرفيه ولا اى شخص

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
بصي التخيلات حاجه والواقع حاجه انتي لو تقدري تنفذي كنتي بدأتي تتمنى لكن مدام اتخيلتي يبقى انتي متاكده انك متعرفش او شخصيتك في الواقع رافضه هذه الفكرة

كل سنه وانتي طيبه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%