NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عادي علي فكره كده ومعظم المتجوزين بيتخيلو بطرف تالت معاهم سواء راجل او ست هي بتكون متعه قويه وقت الجماع وبتحلي الجنس والتجديد وبيكون ليها متعه خاصه
و**** يا اخي يا محترف .
أنا عن نفسي رافض الفكرة دي .دي وبال بدل متعة .
ازاي مراتي او شركتي وهي معايا تفكر تفكير زي دة.
ليه معنيين يا أنا مش مالي عينها وكيانها واحاسيسها بمحرد تفكير في ثالث يعني انا مليش وجود.ووجودي عبارة عن شبه راجل معاها.ولو قبلت انا رضيت نفسي اكون د. اعف ان اكتب الكلمة.حتى فالخيال .
المعنى التاني ان مراتي أو شريكتي مريضة نفسيا او مريضة جنسيا او متعرفش معنى زوج وزوجة
اتنين متكاملين مملوكين لبعض من كل النواحي.
يا اخي يا محترف .أنا مرضاش حتى بالتخيل اغير حتى من التخيل.
دي خطوات الشيطان
خطوة خطوة
سنه تخيل
والسنه الجاية تعود وادمان
والسنه لبعدها صدقني
حتكون حب التجربة حتى مفوقع سكسي مع حد تاني
والسنه لبعدها
حتشوف العجب
أنا من رأي بلاش تبدء الست الخطوة الأولى عشان وراها خطوات .
دة رأيي والست دي حتقف على رأيي لو اتبعت الخطوة دي.
وافتكروني

و**** يا اخي يا محترف .
أنا عن نفسي رافض الفكرة دي .دي وبال بدل متعة .
ازاي مراتي او شركتي وهي معايا تفكر تفكير زي دة.
ليه معنيين يا أنا مش مالي عينها وكيانها واحاسيسها بمحرد تفكير في ثالث يعني انا مليش وجود.ووجودي عبارة عن شبه راجل معاها.ولو قبلت انا رضيت نفسي اكون د. اعف ان اكتب الكلمة.حتى فالخيال .
المعنى التاني ان مراتي أو شريكتي مريضة نفسيا او مريضة جنسيا او متعرفش معنى زوج وزوجة
اتنين متكاملين مملوكين لبعض من كل النواحي.
يا اخي يا محترف .أنا مرضاش حتى بالتخيل اغير حتى من التخيل.
دي خطوات الشيطان
خطوة خطوة
سنه تخيل
والسنه الجاية تعود وادمان
والسنه لبعدها صدقني
حتكون حب التجربة حتى مفوقع سكسي مع حد تاني
والسنه لبعدها
حتشوف العجب
أنا من رأي بلاش تبدء الست الخطوة الأولى عشان وراها خطوات .
دة رأيي والست دي حتقف على رأيي لو اتبعت الخطوة دي.
وافتكروني
انت صح

عشان كدة بقول انك انسان ذكي وصافي السريرة
ومع الحق ديما
ودي شيمة بنفقدها فالزمن دة.
لو انسان تاني يعمل اي حاجة ويكون رده بما يناسب اي عضو ويجاري احاسيسه ولو كانت غلط.
احيي فيك الشيمة دي و****.
أنا أحب الرد الصادق حتى لو مش عاجب العضو.
مبدءي
أكلمك صدق حتى ضد حاجة انت بتستهويها وهي غلط
أفضل من أشجعك بنفاق

هسالك سؤال هل جوزك مشبعك جنسيا؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
السؤال لمين حضرتك
أنا راجل وكامل الرجولة الحمد لله
دا عظيم جدا يبقا فيه فراغ ف عقلها فيه شهوة معينة واللي مفروض يحصل شهوتك انت تغطي علي اي شهوة ف دماغها

سوال للناس اللي هنا
انا متزوجه ولما بكون مع جوزي بتخيل ساعات اني في حد معاه بيمارس معايا في نفس الوقت وفي مره غلطت وقولت كده وهو معايا بس هو خد الموضوع عادي
السوال هنا هل دي ميولي فعلا ولو ده حصل هكون مبسوطة ولا مجرد بس تخيلات؟ ياريت حد يفيدني

مجرد خيال وكسر حالة الملل بس غلط جداااااا لانها ممكن تكون مقدمه لبلاوي​

سوال للناس اللي هنا
انا متزوجه ولما بكون مع جوزي بتخيل ساعات اني في حد معاه بيمارس معايا في نفس الوقت وفي مره غلطت وقولت كده وهو معايا بس هو خد الموضوع عادي
السوال هنا هل دي ميولي فعلا ولو ده حصل هكون مبسوطة ولا مجرد بس تخيلات؟ ياريت حد يفيدني
هو يمكن يكون ميول لو تكرر كثير وخصوصا اذا كنت مستمتعه بدرجة كبيرة

سوال للناس اللي هنا
ميولك كده انتى مولعة

سوال للناس اللي هنا
لا دى تخيلات بس

سوال للناس اللي هنا
ميول تحرر
لو عاوزة نتكلم خاص مفيش مشكلة

انا كدا وعوتها علي كدا

سوال للناس اللي هنا
زوجك جاهز ويرغب تمارسي الجنس مع غيره واختاري انتي رجل يستحق جسدك ومارسي معه

بتحبي انهي وضع مع جوزك

بصي المووضوع تمام بس اتبسطي مع زوجك اكتر لكن لو حد عجبك وانتي عايزة لا دا كلام تاني وخطر وممكن يسببلك الموضوع كوارث
اما لو انتي عندك شهوة زيادة وليكي طلبات جنسية زيادة ودا اللي باين ف ممكن تظبطي جوزك فياجرا او حجر جهنم ف العصير او اي حاجة تخليه يأدي زيادة ويعمل اكتر ممن جولة استمتعي ومتعي راجلك اما لو هو مش قادر عليكي مقد رش افيدك حقيقة

سوال للناس اللي هنا
رغبة .. بتبقى نتيجة انك جربتى حاجة قبل كدة او شوفتى حاجة مختلفة عن جوزك و مخلياكى حاسة بنقص فى الحاجة دى فتتخيليها مع حد حاسة انه دة اللى هيعوضك نقصها و يوصلك لمتعتها

بصي حبيبتي انا زيك متزوجه ممكن يبقي من القصص اللي بتقراها لو الحاجات اللي بتتشاف بمعني تاني أن العقل الباطن في الوقت ده بيشتغل عشان سدى لجسمنا اقوى إثارة ده رايي الشخصي
صح الكلام 😉👌

سوال للناس اللي هنا
دي هواجس نفس

دي رغبة جواك .واكيد هرموناتك الجنسية زيادة حبتين ودي حاجه كويسه .نفسك في اكتر من شخص تمارسي معاهم الجنس فنفس الوقت
انا كمان نفسي امارس مع المتزوجات ادام ازواجهم أو مع ازواجهم دي رغبات جوانا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%