NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا العبثية مش ضد الدين وده ليرجع إن الدين فرض علينا قوانين تنظم حياتنا في كل شي بس في اللي بيخالفها وده أمر طبيعي
العبثية تبقى ضد الدين في حاله واحده بس لو ملهاش تفسير في الدين
وبعدين سيبني اقلع النضارة بقى 😂
يعني دلوقتي العبثية بتقول إن أي حاجة بتحصل فى الكون بتحصل بدون سبب و فيه أيه فى القـرآن مش هقدر أكتبها ، بس معناها إن مفيش حاجة صدفة...و من أنكر حرفاً فى القـرآن كفر و خرج من الملة!!

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
ايوه كان في سوميا أبو الجن وذريته
نووووور انا سمعت معلومة ان

هناك العديد من النظريات العلمية التي تشير إلى وجود كائنات حية أخرى على الأرض قبل بدء التاريخ البشري. ومن بين هذه النظريات:

1. نظرية التطور: تشير هذه النظرية إلى أن الحياة على الأرض بدأت قبل بدء التاريخ البشري، وأن الكائنات الحية تطورت وتغيرت مع مرور الوقت.

الدراسات الجينية: تشير الدراسات الجينية إلى وجود أدلة على وجود حياة على الأرض قبل بدء التاريخ البشري، من خلال دراسة الحمض النووي للكائنات الحية القديمة ومقارنتها بالكائنات الحية الحديثة.

نووووور انا سمعت معلومة ان

هناك العديد من النظريات العلمية التي تشير إلى وجود كائنات حية أخرى على الأرض قبل بدء التاريخ البشري. ومن بين هذه النظريات:

1. نظرية التطور: تشير هذه النظرية إلى أن الحياة على الأرض بدأت قبل بدء التاريخ البشري، وأن الكائنات الحية تطورت وتغيرت مع مرور الوقت.

الدراسات الجينية: تشير الدراسات الجينية إلى وجود أدلة على وجود حياة على الأرض قبل بدء التاريخ البشري، من خلال دراسة الحمض النووي للكائنات الحية القديمة ومقارنتها بالكائنات الحية الحديثة.
حلو قوى طب نمسك الموضوع من الاول الانسان خلق من حفنه من الطين من الارض وبالتالى التاريخ الحيوى والحمض النووى للانسان هو نفس الحمض النووى للارض بكل ما فيه الفكرة كلها هيا الايمان المبدئى بخلق الانسان وليس بتتطوره

حلو قوى طب نمسك الموضوع من الاول الانسان خلق من حفنه من الطين من الارض وبالتالى التاريخ الحيوى والحمض النووى للانسان هو نفس الحمض النووى للارض بكل ما فيه الفكرة كلها هيا الايمان المبدئى بخلق الانسان وليس بتتطوره
لك افهمني هي نقطة بعيدة عن الموضوع الأساسي الي احكي معك فيه انا احكي عن مخلوقات قبل الجن و الانسان وهي ذكرت في القرآن

يوجد ايضا ان هناك يقلون ان هناك كنت مخلوقات تعيش في الأرض قبل الجن اسمه الغان و المان و هي كنت تشبه ابشر و السحلي
النص واضح وصريح
أتجعل فيها من يفسد فيها ويسفك الدماء
وده اكبر دليل على ان كان فيه حياه كامله بنظام كامل قبل التاريخ البشرى
وهو الحياه لسوميا ابو الجن

قصدك الحن والبن ؟!

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
معلش بس هو أيه الحن و البن دول؟؟
دول كانو سكنين الارض قبل الجن و الأنس حصل معركة انتهت بي ان الجن تخلص من الغان و البان و عاش هو في الأرض

معلش بس هو أيه الحن و البن دول؟؟
دول ذكروا لابن كثير فى كتابه البدايه والنهايه وهما مخوقات عاشوا قبل الجن على الارض

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%