NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed056

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يسطا مفيش بنت هتعرض عليها فلوس في الشارع و هترضة تعمل معاك حاجة الكلام ده حتا بره نادرا فشخ اما بيحصل الفرق ان هنا البنت هتلم الشارع كلو عليك

الي بيحكيلك قصص عن انو حك في وحده و قلتلو تعالا نكني ناو ابوس ايدك ده هري علشان انت لو سدقتو في الاخر هيطلع ميتين اهلك و ممكن تقع في وده مش بتكسف و سعتها هيبقا محضر و ليلا كبيره ده غير الي هيحصل فيك لما تلم الناس عليك

في بقا حوار تاني دلوقتي غير زمان البنت بيبقا عندها ١٦ و ١٧ سنة و شكلها ٢٣ و ٢٥ سنة يعني هتلبس في تعدي علي قاصر ودي لوحدها مصيبة

من الاخر يا تتنيل تجوز او تضرب عشره و انت ساكت

ولو خلاص جيبا اخرها معاك و هتتحرش يعني هتتحرش خليك في بنت بلدك بلاش اجانب عرتونا يا *****

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: nadaM, Nnmmmmnnnnnnn, Yousef727 و 5 آخرين
يسطا مفيش بنت هتعرض عليها فلوس في الشارع و هترضة تعمل معاك حاجة الكلام ده حتا بره نادرا فشخ اما بيحصل الفرق ان هنا البنت هتلم الشارع كلو عليك

الي بيحكيلك قصص عن انو حك في وحده و قلتلو تعالا نكني ناو ابوس ايدك ده هري علشان انت لو سدقتو في الاخر هيطلع ميتين اهلك و ممكن تقع في وده مش بتكسف و سعتها هيبقا محضر و ليلا كبيره ده غير الي هيحصل فيك لما تلم الناس عليك

في بقا حوار تاني دلوقتي غير زمان البنت بيبقا عندها ١٦ و ١٧ سنة و شكلها ٢٣ و ٢٥ سنة يعني هتلبس في تعدي علي قاصر ودي لوحدها مصيبة

ولو خلاص جيبا اخرها معاك و هتتحرش يعني هتتحرش خليك في بنت بلدك بلاش اجانب عرتونا يا *****
اجانب 😂 مفيش اجانب بتحب التحرش خالص هو بمزاجها و هي اللي تجيبك غير كده مفيش

لا برا مصر دا عادى بس تحرس لا عادى برا مصر تكلم اى بنت على الجنس عادى خالص وانا خالو عايش فى كندا وليا ناس برا مصر وعارف حاجات دى

كلامك مظبوط واحيك على توضيحك المميز بطريقه يمكن يتعلموا منها .. يا ريت يعرفوا أن ما فيش حاجه بالعافيه أو من غير رضى

اضيف على كلامك حتى لو البنت دى شمال ونازله تتناك بفلوس لو حد سألها رايحه فين هتقوله رايحه الشغل .
فا من الاخر التحرش دا جريمه فى حق صاحبها قبل ما يكون فى حق البنت

• عجبني
التفاعلات: Ahmed056
لا برا مصر دا عادى بس تحرس لا عادى برا مصر تكلم اى بنت على الجنس عادى خالص وانا خالو عايش فى كندا وليا ناس برا مصر وعارف حاجات دى
يا باشا انا مقلتلكش انو في حاجة انا قصدي ان بره لو قلت لاي وحده تعالي انيكك بفلوس مش كلو هيوافق بس في كلا الحالتين مش هيحصل حاجه مش هتشرشحلك مثلا

• عجبني
التفاعلات: mohamed.bakkar
اتعلموا تحرش
بقيتوا مضحكين

• عجبني
التفاعلات: Yousef727
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%