NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة التحرر من الرفض الي الاستمتاع ـ حتي الجزء الرابع 19/10/2022

Mazo.mazo

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
19 سبتمبر 2022
المشاركات
8
مستوى التفاعل
25
نقاط
602
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه حقيقيه
اسمي مينا عمري وقت كتابه القصه 35 عاما متزوج من مريان عمرها 33 مريان موزه زي ما الكتاب بيقول تشبه الفنانه ميرنا جميل نفس الطيز و البزاز الجسم و البياض بداءت حكايتنا مع التحرر من شهر العسل قضينا شهر العسل في الشرم و طبعا مريان لبست بيكيني كانت هي المصريه الوحيده الى لابسه كده فى الاوتيل .
الاول كنت مركز جدا مع كل الى بيبص عليها و متغاظ انا فاهم النظرات دي مكنتش مرتاح بس مكنتش اقدر اخليها متلبسش براحتها أهلى و أهلها متحررين من الأساس.
حياتنا اليوميه كانت برضوا هى اكتر تحرر ب النسبه للمتجمع الي احنا فيه بس بالنسبه لصاحبنا احنا شبهم و هما شبهنا لحد ما حصل موقف غير حياتنا كان جارنا فى سننا مش متجوز و عايش اهله بس شاب رياضي كل يوم اشوفه نازل للتمرين مهتم بصحته كنت بلاحظ نظراته علي مريان لحد ما فى مرة حدزاتحرش بيها قريب من البيت و جارنا دا نزل ضربه وصلها بعربيته لحد البيت اتعرف علي مراتي ادلها رقمه علشان لو حصلها حاجه تكلمه و طبعا مريان عرفتي و شكرته عزمته علي البيت عندي و مراتي اهتمت بنفسها جدا و اتفجءت انه بيحب الدوري الانجليزي و بيشجع ارسنال و انا بشجع مان يونايتد و معاه بلاي ستيشن ٤ احدث حاجه و قتها و اتفقنا ان بينا مباره الخميس الي جاى


الجزء الثاني

وصلنا الخميس و مريان لقيتها مهتميه بنفسها جدا و لبسه بدي حملات ابيض بززها فيه نار و بنطلون ليكرا رياضي لونه جراي طيزها بتفرج فيه كل ما تتحرق و كريم وصل بالبلاي استيشن بتاعه و اتفجءت لما لقيته جايب معاه 3 ازايز بيره عادي احنا بنشرب لاكن مكنتش اعرف انه بيشرب
كان شب متحمس دا الي شدنا ليه قالي تعالي لما اروقكك يا عم مينا فعلا فك الكسوف ما بينا و حسيت ان مريان مستمتعه بحضوره الي كله كاريزما
طبعا مكنتش سهل معاه في اللعب زميلنا من اللعب و بعدين ماريان حلويات اكلنا و طبعا كل ما مريان توطي تعزم بززها تبان و طبعا زوبره زي حديد و باين اوي من البنطالون و فجءتني مريان لما طلبت منه يسعدها تتمرن علشان تنزل وزنها و فجءني اكتر لما قلها ان جسمها جامد جدا و حلم اى راجل و رد بمنتهي الجراءة ان المهلبية الي بتترج ادامي دي حلم اى راجل و كمل ولا ايه يا عم مينا مش بتحب المهلبية بالقشطه ولا بتنام خفيف و اعدنا نهذر طبعا لحد ما قولنا نلعب تاني رفضت مريان بدلع و طلبت تلعب معانا و طبعا ملهاش في الفيفا
اقترحت مريان اننا نلعب بوكر و أحكام جو البنات دا اتفقني اننا نحكم علي بعض اول دور خسرت انا طلب كريم مني اقلع قطعه من هدومي و طبعا نفذت الحكم و حسيت ان الموضوع مش هيعدي بس كنت متحمس
تاني مرة خسرت تاني و طلبوا متي اقلع البنطلون و بقيت بالبوكسر و بعدين كريم خسر قولتله اقلع يا بيه اول لما قلع و مريان شافت جسمه و عضلاته المتاسمه شهقت شهقه هيجان و وبعدين مريان خسرت و قلب البنطلون علشان مش لبسه برا و طبعا ازبرنا و قفه م مريان مولعه من الهيجان و خسرت مريان تاني ووقفنا فى صمت لو قلعت البدي بززها هتبان و قلعت الاندر كسها و طيزها فك كريم الموضوع و طلب منها تقوم ترقصلنا استنيت اكنها طوق النجاه و قامت ترقص و تهز طيزها و بززها و كام كريم يرقص معاها و لقاهم فى أحضان بعض و انا هايج علي المنظر مش قادر اخد موقف من المتعه و الهيجان الموضوع مطورش لاكتر من كده لاكن حواجز كتير اتغيرت مراتك بترقص مع جارك وهو عريان من فوق و هي الاندر و بدى حملات و انا ماسك زوبري بضرب عشره و قعدو لما الاغنيه خلصت فى حضن بعض ولا اكني موجود و قام كريم لبس و سلم علي مريان و قال تكلمه علشان يتفقوا علي التمرين


الجزء الثالث


وقفنا الجزء الثاني لما الاغنيه خلصت و كريم كان بيرقص مريان و هي بالاندر و البضي الحملات و انا مسك زوبري من فوق البوكسر من الهيجان المنظر الي ادامي
مريان متحررة في لبسها صحيح لاكنت كنت زي اى راجل بدايق من النظرات المستفذه لبعض الناس علي جسم مراتي لاكن الي حصل كانت لحظه شهوه مجنونه
خرج كريم و سلم علينا و عمت لحظه من الصمت علي و علي مريان حسينا اننا زودناها اوي محدش قدر ينطق فينا عدت الثواني كأنها سنين عاوز أمارس رجولتي كا اى راجل في بيته او حتى اعتب على مريان بس ازاى كله ادامي و بموفقتي و الى زود الأمر اني كنت بلعب فى زوبري علي منظر مراتي وهي بتترقص لجاري
قطعت مريان الصمت بجمله احنا ازاى وصلنا لكده
مينا : مش عارف المهم هنعمل ايه
مريان : صمت
مينا : احنا لازم نرجع الحدود تاني مع كريم
مريان : صح متزعلش منى يا حبيبي انا مش عارفه ازاى عملت كده
مينا : انا مشترك و عليا الجزء الأكبر
مريان بعياط: انا اسفه اسفه
مينا تخدها فى حضنه : متعطيش رقص عادي ولو علي الاندر ما انتي بتلبسي بيكيني و بيبقي سكسي اكتر
و قلعتها البضي و مصيت حلمتها و هى نزلت بايديها علي زوبري الي كان نام و بدىء يفوق تاني معاها
مريان شوفت جننت كريم دا زوبرة كان واقف زي العمود هى قالت كده وانا زوبري وقف علي اخره
و أعلن اني بقيت ديوث و قولتها وعرفني منين يا فلحه قالت مش كان بيحك زوبرة فيا ادامك و بصتلي بصه ليها معاني كتير
الكلام هيجني وخلاني زى التور قمت فاتح رجلها و مدخل زوبري فى كسها الى غرقان من الشهوه
و قعدت ارزع و اقولها خدي يا شرموطه علشان تتشرمطي علي الرجاله كويس
قالت عجبتك مراتك وهي بتتشرمط ادامك يا عرص و دي كانت أول مره نشتم بعض كده ودي كانت بدايه مرحله جديده في حياتنا
و جبت يومها اكتر من خمس مرات


الجزء الرابع

عدي اليوم التالي الجمعه كيوم عادي بزياره ام مريان الاسبوعيه و كنت معاهم بس سرحان توقعات ان هيحصل كتير الفتره الي جايه مش متوقع ايه هى بس عندي احساس شهوه و فضول غير عادين
روحت طنط ايفون مامت مريان و لقيت مريان بتقولي أن كارولين عزمانا علي الغدا كارولين صحبتنا من زمان جسمها رفيع الطيز المكورة الفرنساوى و البزاز الي زي الرمان ملامح الممثلات الهنود الشعر الأسود الحرير و البشره القمحيه عكس مريان الي شبه ميرنا جميل .
كارولين جارتنا جوزها مسافر للخليج مهندس هناك و بينزل اجازه كل سنه دخلنا علي مريان سلمنا و قعدنا نتكلم و قالتلنا انا عاملكم مفجاءة و دخلت اوضه نومها و طلعت و فى اديها كريم الي كان شكله لسه كان صاحي سلم و قعدنا نتكلم كارولين انتيمه مراتي و هى الي عرفتنا موضوع الشقه لما كنا بنور علي شقه بس دي متجوزه ازاى كريم كان نايم فى اوضه نومها و مراتي اكيد عارفه انها بتتناك من كريم دول مش بيخبوا حاجه علي بعض مريان عندها علي طول كريم ممكن يكون بينيك مريان افكار كتير بتدور في دماغي قطعها خروج مريان و كارولين لبسين قمصان نوم تصحي زوبر الخول كارولين قميص طويل مفتوح من الجنب لحد وسطها مع الحركه بيبين كسها و طيزها من الجنب الي مش لبسه حاجه تحته
مريان لبسه واحد قصير شويه بس فيه ستان شفاف مبين لحم طيزها و فخذها دا غير البزاز الي اكنها مش لبسه حاجه
و جت كارولين فى اديها ازازه شمبانيا فرقعتها و اترمت في حضن كريم و اعندنا نتفرج علي فلم علي التلفزيون
كريم اقترح اني اخفف هدومي انا الوحيد فى القعده الي لسه بهدمي محترم مع الوقت قلعت البنطلون الطور الوضع و ايد كارولين بتعلب فى زوبر كريم من تحت البوكسر
مريان و انا سخنت علي الوضع و مريان مسكت زوبري لقيته علي اخره
رفع كريم قميص كارولين و بأن كس كارولين للكل والي كان غرقان بشهوته نزلت مريان علي زوبري مص موطيه قامت كارولين شده رباط قميص مريان و اتعرت طيزها ادامهم و اول لما دا حصل زوبري نطر كل اللبن الي جواه من الشهوه مراتي ملط قدام جاري الي بينيك صحبه مراتي المتجوزه انا بقيت عرص للاثنين جت مريان فى حضني و قعدنا نتفرج علي كارولين و كريم بيرزع فى كسها و طبعا انا زوبري ميت من نيك امبارح و النهارده و لقيت كريم بيشد مريان و بي خرج زبره من كس كارولين و بيصدره لبق مريان كارولين جت جنبي و اعدت تلعت فى زوبري واحنا بنتفرج علي فلم سكس بطلته مراتي و جاري
و بعدين خرج كريم زوبره من بق مريان و بيجهز علشان ينيكها فى اللحظه دي عيني و عين مريان ثابتين فى نظره طويله قطعها هزت راسي بالموافقه علي هتك عرضي ادام عنيا و رفع كريم رجل مراتي الشمال و دخل زبه فى كسها و انا شايف مكان عفت مراتي بيترزع من جاري و صحبت مراتي بتمص زوبري و طبعا الموقف خلاني اجبهم تاني
كريم ملا كس مراتي بلبنه و فضل يبدل ما بينهم و ناك كل وحده اربع مرات و انا بجيب لبني من غير ما حد يلمسني نيمنا كلنا من إرهاق الملحمه الجنسيه ، فوقت بعدها بساعتين لقيت أكوام من اللحم العاري صحيت مريان بهدوء و لبست و خرجنا رجعنا بيتنا فى هدوء .
دخلنا البيت و كان مريان وشها منور قالتلي اتبصت حضنتها و قولتها المهم تكوني انتى الى مبسوطه .
صحيت تاني يوم كان اجازه و قعدت اراجع أحداث الكام يوم إلى فاتوا و ازاى دا حصل ازاى و علاقه كارولين و كريم حسيت ان فى حاجه نقصه و اكيد كل دا مترتب اكيد هعرف و افتكرت الي حصل زمان مع اختي مارينا و علاقتها بمستر عبد الرحمن المدرس بتاعي لما كانت بتبعتني اجيب حاجه للمستر يشربها و ارجع الاقي الاوضه مقفوله واخبت علي الباب علشان يفتحوا و في مره شغلت كاميرا الكمبيوتر تسجل و نزلت و بعد الدرس شوفت الي حصل وانا تحت وشوفت اختى وهى بتمص زوبر المستر و بقيت بسجلهم و اتعمد اتأخر علشان ياخدوا راحتهم و بعدين اتفرج علي اختى وهي بتتناك اوضرب عشره علي الفديوهات ولا لما اصحابي في الكليه جابوا شراميط و طلعت هى واحده منهم و سيبتها تتناك من صحبي ادامي علشان ماتفضحش و بعدين عشت سنين من التعريص علي اختى و دلوقتي انا بعرص علي مراتي .
صحبت مريان وشها منور و تكنها فى ليله صبحيتها قامت حضرت الفطار و جبتهولي لحد السرير
مينا : بركاتك يا كريم دا انا اجيب كريم يعيش معانا لو هترضي عني كده
مريان: كريم مين دا لحظه شهوه و متعه لاكن انت الحب كله
مينا : **** يستر من اللحظات دي انتي لازم تخدي حبوب منع الحمل فى الاوقات دي
مريان : متقلقش كنت عامله حسابي
هنا تأكدت ان كله مترتب
كنا حاجزين داي يوس فى أوتيل ووقالتلى يلا علشان الحجز ولا نسيت.
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: yecreate, البرنس احمد, بتاع متعة و 21 آخرين
كمل بقا
 
  • عجبني
التفاعلات: melar
واااااو
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز الجامده
ينشر الجزء التالي في تعليق علي القصة وتبلغنا للدمج
 
كمل يا بطل جميلة تسلم ايدك
 
تم أضافة الجزء الثالث
 
حلوة استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: kaboelaswany
مش عايز زوبر تاني ينيك مراتك ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: ديوث متردد
رووعه استمر ❤️
 
قصة رائعة ننتظر منك الجزء القادم
 
قصة حلوة وخفيفة بس العنوان مش معبر عن القصة 👏 تحياتى
 
حلوة القصة ياريتها بتصير معي
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز الجامده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مثيرة جدا واثارت زوجتي
وقررنا ممارسة الجنس مع اختها وزجها
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedaabdalha248، mando40 و لحيس الكساكيس
قصه جميله اتمنى تحصل معايا
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز الجامده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%