NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تسلم حكيم ارجو ان يكون كلامي تجاوب على اسئلتك او على الاقل جزء منها
انا مش متحرر ولكن مع تجاربي مع كابلز كتيرر قالهم كانو بيشتكو من نفس الكلام

• عجبني
التفاعلات: Life selector
انا مش متحرر ولكن مع تجاربي مع كابلز كتيرر قالهم كانو بيشتكو من نفس الكلام
فهمت من كلامك انك مش متحرر لاكن اقصد تساؤلاتك في حرية الفكر و الفعل و ان محاولات رفضه نوع من التطفل الغير مستحب

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
فهمت من كلامك انك مش متحرر لاكن اقصد تساؤلاتك في حرية الفكر و الفعل و ان محاولات رفضه نوع من التطفل الغير مستحب
تمام

• عجبني
التفاعلات: Life selector
كل واحد وحسب فكره وحسب البيئة اللي عاش فيها

انا فحل بدور علي ديوث يتجسس علي محارمه ويتمتع عليهم في سرية تامة الجاد يبعت كيك salah990v

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ليا تجارب مع أزواج
الموضه دلوقتى التحرر تلاقى قواد معاد بنت متجوزها
عرفى و عاملين متحررين و دول تلاقيهم طالبين سنجل كاش يعنى فلوس و النوعيه دى تمثل 90 % من المتحررين

و فيه نوع ثانى زى الاول بالزبط سنجل كاش يلهف فلوسه أو زوجين للتبادل و مكسبه ينيك مراتك و يتعشى و يشرب على قفاك
لان معظم تكلفه السهرة عليك و انت تفتكر نكت مراته و هى اساسا شمال

و فيه نوع الدنيا و الفقر قطع بيهم و مدمنين حشيش
و بيعملوا زى اول نوع فوق عشان الفلوس و دول قليل

و فى النوع اللى فعلا متحرر و بيحضر حفلات جنسيه و كل واحد فى حضن مرات التانى و كلهم سكرانين
و بيرفض السنجل حتى لو معاه كاش

و فيه متحررين بتوع مزاج يعنى مثلا زوجين و بيحبوا بنت تشارك معاهم و غالبا الزوجه هنا ميولها سحاق و دول فى كتير منهم و فيه العكس زوجين و بيجيبوا رجل معاهم و معظمهم سوالب

و لازم تاخد بالك من النصابين يكلمك هو و ست و تروح و يتم سرقتك و تخرج من عندهم ابيض يا ورد و و لو مش معاك فلوس كتير او حاجه تستاهل بتمضى على إيصال امانه او يسيبوك تعمل علاقه و يتم تصويرك و يتم ابتزازك

ده باختصار موضوع التحرر و ممكن أكون نسيت حاجه

بصراحه انا مش فاهمه المتحرر ده متعته في ايه

انا ممكن اتفهم انك تحب تتباهى بمراتك او شريكتك و تبين انوثتها و تخلي الناس تحسدك عليها انما مش قادره افهم حالص موضوع يجيب راجل ينيك مراته قدامه ممكن اشوف ان دى متعه لمراته انها بتغير لكن للراجل نفسه لييه
بصراحة أنا كنت زيك كدا ومتجوز من ١٥ سنة وزوجتى خام جدا ومجتمعنا مغلق وزوجتى متشددة أخلاقيا وأنا بغير عليها جدا لحد مبقتش الحياة بينا مثيرة زى الاول فبقيت مش بتكلم مثلا على لبسها اللى بقا متحرر شوية شوية لان بقا عندها لا مبالاة بسبب الروتين اليومى الممل لحد فى يوم كان عندنا ضيوف وهى مغيرتش هدومها وكانت بجلبية بيتى خفيفة وكان قريبها ومراته وحصل لى إثارة جامدة جدا مش عارف ليه وبقا قريبها ومراته عينهم عليها وبعد ممشيو نمت معاها كأنى لسة متجوز واحدة جديدة وهى عملت معايا حاجات كانت بتقرف تعملها زى الخلفى والمص وكده ودا حصل بعد مقلتلها انتى ازاى كنتى لابسة كدة ،قريبك ومراته كان هاين عليهم ياكلوكى أنا قلت الكلمة دى وهى اتجننت من الشهوة أكتر منى ومن يومها بدأنا نتحرر بس مواقف بس ،ياريت تكونى فهمتى أنها متعة كبيرة جدا له و لها كمان

بصراحه انا مش فاهمه المتحرر ده متعته في ايه

انا ممكن اتفهم انك تحب تتباهى بمراتك او شريكتك و تبين انوثتها و تخلي الناس تحسدك عليها انما مش قادره افهم حالص موضوع يجيب راجل ينيك مراته قدامه ممكن اشوف ان دى متعه لمراته انها بتغير لكن للراجل نفسه لييه
احساس حلو كتير لما اشوف مرتي تنتاك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%