NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو انا ١٧ سنة وانا بنوتى بس انا مجربتش او كنت خايف اجرب وعرفت ولد من تطبيق شات وكان ٢٣ ونزلت بوسته ومصيت بس يعتبر سوفت وانا نفسى اجرب هل انا لسة صغير عالموضوع ولا لا
ملوش علاقه بالسن و عايز تجرب الموضوع مجود حاجز الخوف جواك مجرد ما بتكسره بينتهي الموضوع

• عجبني
التفاعلات: Kiki.sosoo
لو كلفتو خاطركم بس وعملتو بحث ب ٣ جنيه هتكتشفوً انه في طبعا هرمونات و هي عامل كبير بيمثل ٩٠ من الشذوذ الجنسي و ده كلام اطباء مبدأيا عشان محدش يفتي انا سغال في اكبر عياده ذكوره في مصر اول مرحله من مراحل عمليه التحويل الجنسي لانثي بالكامل بتبدأ بالهرمونات الي بتسبب امراض نفسيه و حالات اكتئاب طويله و بعدها التدخل الطبي و في الهرمونين في كل انسان ذكر او انثي بس خامله و ساكنه و بنسبه قليله جدا انما بما يبقا ذكر وًعنده هرمونات انوثه نشطه هتأثر علي فكره و عواطفه و تكوينه

• عجبني
التفاعلات: Sabina sissy و Koko mlbn
لو كلفتو خاطركم بس وعملتو بحث ب ٣ جنيه هتكتشفوً انه في طبعا هرمونات و هي عامل كبير بيمثل ٩٠ من الشذوذ الجنسي و ده كلام اطباء مبدأيا عشان محدش يفتي انا سغال في اكبر عياده ذكوره في مصر اول مرحله من مراحل عمليه التحويل الجنسي لانثي بالكامل بتبدأ بالهرمونات الي بتسبب امراض نفسيه و حالات اكتئاب طويله و بعدها التدخل الطبي و في الهرمونين في كل انسان ذكر او انثي بس خامله و ساكنه و بنسبه قليله جدا انما بما يبقا ذكر وًعنده هرمونات انوثه نشطه هتأثر علي فكره و عواطفه و تكوينه
حظ سعيد مع بحوث ثلاثة جنيه
الهرمونات مالهاش علاقة بالميول!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتي محتاحة شخص يكون جمبك ويحميكي ويحسسك بالأمان ويكون واقف بضهرك ويشيلك بعنيه ويهتم بيكي ويخليكي ملكة على عرش قلبة .

• عجبني
التفاعلات: Kiki.sosoo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%