NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

morad69

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الناس الى خبرة ف التبادل لو انا متجوز وحده حلوه بس مش ممتعانى ممكن ابدل مع كابل تكون مراته تمتعنى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الناس الى خبرة ف التبادل لو انا متجوز وحده حلوه بس مش ممتعانى ممكن ابدل مع كابل تكون مراته تمتعنى

• عجبني
التفاعلات: morad69
مســــــــــــاء الخير انا هرد علي حضرتك من باب تجربتي الشخصية ولا اعتبر نفسي ابو العريف لكن مع تجربتي في التبادل والتحرر مع زوجتي والتعارف بجنسيات من بلاد العالم علي مدار 9 سنوات للان ولاني اتحدث اربع لغات فكان سهل لي التحاور الجاد ومعرفة امور اكثر تعقيدا --المهم اول شئ تخاف منه الزوجة او لاي طرف من الكابل هو انه يكون التبادل قائم علي نفس معني سؤالك انك مش حاسس بمتعه معاها وعاوز واحدة تانية تمتعك وانك هتعمل دة مش من باب مشاركتها المتعه وانك كرجل هتتمتع وتمتع ست تانية وبنفس الوقت تريد لزوجتك كسيدة انها تنال نفس المتعه من شخص هايج عليها اكتر او ممكن يمتعها اكتر وفي اطار (اريد ان اسعدك حتي لو اتيت برجل اخر لاسعادك) وهي لن تقتنع او تمارس وتعطي جسدها لشخص اخر الا تحت مبدا(سافعل اي شئ لك حتي لو اعطيت جسدي لشخص اخر من اجل اسعادك) وبنفس المعيار الكابل الاخر عندما يتم التوافق بينكم ممكن يتم كل شئ---فسؤالك نعم حقيقي وواقعي ولكن المشكله انه مبدا يجعل اي سيدة ترفض انها تطيعك او توافق لانها ستحس انك تريد ذلك مجرد لشهوتك ومتعنك او لكرهك للمارسه مع زوجتك واي كابل سيرفض ذلك اصلا منك لو فهموا انك تريد مشاركة زوجته لمجرد انك لا تتمتع مع زوجتك ولذا نحن نختار الكابل الذي بينهم حب تفاهم توافق ومش مهم فعلا انهم بيتمتعوا مع بعض او لا لكن حابين يجددوا من الروتين وكل واحد يجدد نشاطة الجنسي مرة تانية ويمكن ساعات بيرجعوا البيت يمارسوا مع بعض افجلر جنس لم يتخيلوة بينهم لا تكر موضوع انك لا تتمتع مع زوجتك لا امام كبل جديد او خلال التعارف استبدلها بكلمه نريد نجدد من الروتين مثلا دائما اجعل زوجتك معك في صيغة الجمع وفي جمله مفيدة هههههههههههههههههههههههههههههههوبعدها اتمتع ياسيدي زي ما انت عاوز--الستات ومنهم زوجتي واكيد هي هتضحك علي كلامي دة عندهم نظرية المؤامرة الكونيه وحكماء العالم جوة دماغهم ههههههههههههههه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%