NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
  • بيضحكني
التفاعلات: Paper
الجزء فين يا حماده ؟

• عجبني
شباب يله اربطه الاحزمه و اعلانه حاله الطوارئ القصوة ليه بقي اقولك علشان الجزء الجديد بكره يله افرحه يا جموع الشعب 😂😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: THE BLACK HORSE و مرحب
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود و مرحب
انا مش مستعد 😱
طب اجري خد دش و احلق دقنك و شعرك و وضب اوضه الصاله يعني الجزء يدخل يلقى المكان مش مترتب

انا مش هقول حلو و جميل و قنبله و الكلام ده لان القصه دى فوق الكلام ده كله .
القصه دى مش مجرد قصه ... دى عمل فنى مكتمل الاركان و متوازن جدا ، حواره و تسلسل احداثه و تطور شخصياته منطقى جدا و كمان مش بخيل فى طول الاجزاء يعنى كامل الاوصاف فتننى .
اوعى بس تتأخر فى نشر الاجزاء عشان منخطفكش

• حبيته
ي حماده بيه فين الجزء

• عجبني
التفاعلات: مرحب
شباب يله اربطه الاحزمه و اعلانه حاله الطوارئ القصوة ليه بقي اقولك علشان الجزء الجديد بكره يله افرحه يا جموع الشعب 😂😂
انت كده بتخمي يا اسطا هو مش كان انهارده بتغفلنا يا خيري طول عمرك غدر يا خيري بصوت الزعيم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جزء حلو وخفيف لكن انت حسستنى ان الشخص الجاى ل بدر هيكون هركليز ما معروفة انها سوسن 😁

جزء تحفة

بس فى حاجة غريبة انا بطلع من اجزاء القصة ديه بحس انى فى حصة تجارة 😁

عاش يا حمادة

• بيضحكني
عاش عليك ي حماده ي عسل

• عجبني
جزء حلو وخفيف لكن انت حسستنى ان الشخص الجاى ل بدر هيكون هركليز ما معروفة انها سوسن 😁

جزء تحفة

بس فى حاجة غريبة انا بطلع من اجزاء القصة ديه بحس انى فى حصة تجارة 😁

عاش يا حمادة
و توقعت منين اساسا انها سوسن معلش يعني عرفت منين
و بالنسبه لي الشق التجاري انا راجل في السوق و عندي تجارتي و تعرضت لي تغفيلات كتير جدا في شغلي اخدت خوازيق كتير في حياتي و ده سبب اني اخسر فلوس كتير فا حبيت اني انقل تجربتي في التجاره عن طريق قصه خياليه اوعي واحد ممكن يدخل في المجال ده
و لو استرجعت زكرايات قصه الفنجان و البدايه و حكايه حق و زلزال ها تلقي بركز بشكل اساسي على الاحداث و الرساله اللي اقدر اوصلها لي الناس و تجربتي اوعي الناس لي امور اتعرضت ليها في حياتي يمكن اساعد اني انمي افكار القراء اكتر و اكتر و اكن سبب ان واحد يتفاده غلطه محدده

و توقعت منين اساسا انها سوسن معلش يعني عرفت منين
و بالنسبه لي الشق التجاري انا راجل في السوق و عندي تجارتي و تعرضت لي تغفيلات كتير جدا في شغلي اخدت خوازيق كتير في حياتي و ده سبب اني اخسر فلوس كتير فا حبيت اني انقل تجربتي في التجاره عن طريق قصه خياليه اوعي واحد ممكن يدخل في المجال ده
و لو استرجعت زكرايات قصه الفنجان و البدايه و حكايه حق و زلزال ها تلقي بركز بشكل اساسي على الاحداث و الرساله اللي اقدر اوصلها لي الناس و تجربتي اوعي الناس لي امور اتعرضت ليها في حياتي يمكن اساعد اني انمي افكار القراء اكتر و اكتر و اكن سبب ان واحد يتفاده غلطه محدده
اولا يباشا الموقع تقيل #@#$ عبال ما ارد عليك وتوصل لك الرسالة لما القصة تخلص

على العموم عرفت منين انها سوسن لما انت وضحت فى التالت انها قلقانة وملهاش حد خالص ف هتعمل ايه هتسرق مثلا و لا هتنفذ ال بيقول عليه اخوتها و هى عارفة ان الموضوع هياخد وقت و تحتاج فلوس

يباشا لا تستهين بشخص متربى على القراءة

ثانياً كنت حاسس انك تاجر عشان مفيش حد بيقول بالتفاصيل ديه

• عجبني
كالعادة مبهر و جامد و عظيم القصة من اولها عظمة انا بشوفها كل يوم يمكن تنزل جزء بالغلط 😂
تسلم ايدك بجد يا فنان على الابداع ده ومش لاقى كلام اقوله على العظمة دى ❤🔥💪

و قمر ممكن الكل يتوقع انها داخلة تعمل حاجه كلنا عارفينها بس القصة غير جنسية وانا متوقع انها مش هتعمل حاجه من دى بس هتعمل ايه مش عارف

عطلاء انا مش عارف اقول اي ولا اي الجزء جامد فشخ و مقدمه لاحداث اجمد و اجمد و بدايه تاجر جامد جدا شابو فشخ و تسلم ع كل جزء رايق زي ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%