NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش مطمنلك، انت عديت الجزء ده بهدوء غريب ماعدا موضوع عمات بدر يبقي النار هتقوم الجزء الجاي 🙂😂
طبعا النار بعدين يعني جبها دلوقتي و الكل متوقعها ده كلام حد يعرفه عني برده عيب احنا كبار برده

جزء فاجر اوي اوي اوي اوي اوي يا بعبع والكلام ع عدو وكل هيجي ع بدر ومحدش عارف بدر هيبقى الدنيا بتضحك لي ولا أي
مفيش بطل من غير عدو يا صديقي 😉😉

اول حاجة مفيش تسريع انت بتوضح الصوره وبتمهد لإحداث وبينت اكتر ان هيبقي في اكتر من حدث واحد وثاني حاجه تابين لك يا اخي بلاش كده وترجع تقولي بلاش غموض حراااااام عليك بس بجد ابدعت يا اخويا ♥️
ولد ديب عيب عمو حماده يعمل غموض اه لكن حد تاني لا
و نزل الجزء بسرعه 😂

• بيضحكني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Le loup, برنس الكون, Elgeneral1511 و شخص آخر
سرد طيب استمر رواعه

• حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود
عاش ي حماد ابدعت كالعاده ومنتظر الجزء الثالث ع نار

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عااااااااااش جدا يا عالمي اسطورة انت 😍😍😍

• حبيته
ياعم متسيب النمر في حاله هو عمل حاجة دلوقتي بصو انتو اللي بتنكشوا فيه اهو😂🙂
ما يا صاحبي انت كنت عايز اخطف مايكل و مايكل مشى **** معه فبدورلك على اى سبوبة كده 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Elnamr
  • بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
انا ده انا غلبان يبني
انت دانت اغلب من الغلب 😂

امال عامل فيها على الصمدى وعمال تهدد كل كاتب يتاخر عن الجزء بتاعه ليه دنا حسيت انك رئيس عصابة 😂😂❤

ياعم متسيب النمر في حاله هو عمل حاجة دلوقتي بصو انتو اللي بتنكشوا فيه اهو😂🙂
العب النمر جاب ورا وخاف 😂😂

عاش ي حماده والجزء فيه هدوء غريب غير المتوقع وانا متاكد انك هتولع الاجزء الجايه 😂

انت دانت اغلب من الغلب 😂

امال عامل فيها على الصمدى وعمال تهدد كل كاتب يتاخر عن الجزء بتاعه ليه دنا حسيت انك رئيس عصابة 😂😂❤
محصلش ياعم انا في حالي اصلا🙂😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: SAYKO3
  • بيضحكني
ياعم انت هجيب ورا من ايه🙂😂
يا صاحبي احنا بنهز و بنفك مع بعض بكلمتين انت ابو الرجولة كلها يا مافيا يا كبير 😂❤

• حبيته
يا صاحبي احنا بنهز و بنفك مع بعض بكلمتين انت ابو الرجولة كلها يا مافيا يا كبير 😂❤
ياعم عارف انا بهزر معاك بردك انا اصلا عمري متكلمت كلمتين جد علي بعض هنا حبيبي يا برنس😂♥️

• حبيته
الفصل جامد الجديد امته

ياعم عارف انا بهزر معاك بردك انا اصلا عمري متكلمت كلمتين جد علي بعض هنا حبيبي يا برنس😂♥️
احسن حاجه فى الدنيا الهزار **** يدوم عليك الضحكية يا صاحبي حبيب قلبي يا نمر 🐅 هو النمر صغير بس مش مشكله ❤😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%