NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Elnamr
عاش ي حماده والجزء فيه هدوء غريب غير المتوقع وانا متاكد انك هتولع الاجزء الجايه 😂
و تولع ليه نفسي افهم ليه تولع تموته و تشوفه البطل مفشوخ اه منكم َ يقوله عليا انا شرير 😂😂

احسن حاجه فى الدنيا الهزار **** يدوم عليك الضحكية يا صاحبي حبيب قلبي يا نمر 🐅 هو النمر صغير بس مش مشكله ❤😂
ويدوم عليك يا برنس يخويا ولا يهمك بكرة يكبر ياعم عادي😂♥️

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
  • بيضحكني
التفاعلات: SAYKO3 و برنس الكون
  • حبيته
  • بيضحكني
اخيرا حاجه جديده لا احنا نعمل فرح

• بيضحكني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
  • حبيته
و تولع ليه نفسي افهم ليه تولع تموته و تشوفه البطل مفشوخ اه منكم َ يقوله عليا انا شرير 😂😂
من الي شفناه منك وانت ماسك علي الصمدي غسيل ومكوه لحد مبقا البعبع 😂 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بصراحة بتابعك من المنتدي القديم من ايام الفنجان والبداية وزلزال و حكاية حق و تخليص حقوق اللي مكملتش وبالمناسبة انت كنت قايل في قصة لادم الشامي بس لسه منزلتش شوفت بقا انا متابعك من امتي بس بجد بجد بحيك علي كل القصص دي وخصوصا الفنجان كان مشاعر كتير جدا انا لحد دلوقتي لو زهقان ممكن اقرأ فيها من السلسلة الاولي عادي مبيتزهقش منها بجد وانا اسف اني كترت ف التعليق بس بجد انا فرحان جدا انك بدأت تكتب تاني ومستنين العظمة ف القصة دي بقا ❤️❤️

• حبيته
انا بصراحة بتابعك من المنتدي القديم من ايام الفنجان والبداية وزلزال و حكاية حق و تخليص حقوق اللي مكملتش وبالمناسبة انت كنت قايل في قصة لادم الشامي بس لسه منزلتش شوفت بقا انا متابعك من امتي بس بجد بجد بحيك علي كل القصص دي وخصوصا الفنجان كان مشاعر كتير جدا انا لحد دلوقتي لو زهقان ممكن اقرأ فيها من السلسلة الاولي عادي مبيتزهقش منها بجد وانا اسف اني كترت ف التعليق بس بجد انا فرحان جدا انك بدأت تكتب تاني ومستنين العظمة ف القصة دي بقا ❤️❤️
كترت ايه ده انتا top fan ده انتا تاخد قلبي يا راجل ❤️😂

• حبيته
التفاعلات: Paper
هتكمل امته يراجل وبالنسبه لزلزال علي الصمدي هيتلحق من سلامه ومازن هيعيش بسبب جليله

احااااااااااااااااا كسم العظمه

حماده اناا عايز اخطفك بس البعبت بيخوفني

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: متهور موت
لا و كان بيقول فيه قصه كمان للشايب بس بيخلع🙂😂😂

لا و كان بيقول فيه قصه كمان للشايب بس بيخلع🙂😂😂
ومش عارف حاسس ليه ان القصة دي وعلي الصمدي في بينهم ربط بس قبل م علي الصمدي يدخل المستشفي ف الفترة دي اللي هيا كانت قبل الثورة لما علي كان لسه ف الجامعة كان بدر ف الجامعة بردو مش عارف انا حاسس ان دماغي بتسيح 🤯

• عجبني
ومش عارف حاسس ليه ان القصة دي وعلي الصمدي في بينهم ربط بس قبل م علي الصمدي يدخل المستشفي ف الفترة دي اللي هيا كانت قبل الثورة لما علي كان لسه ف الجامعة كان بدر ف الجامعة بردو مش عارف انا حاسس ان دماغي بتسيح 🤯
يا حبيب قلبي رابط بنهم ازي علي جامعه في القاهره بدر جامعه في المنيا رابط ازي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%