NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Moh hesh

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندنا جنبنا بياعة منظفااات جامدة فشخ ونفسي اكلمها الحقيقة مع العلم هي اكيد فوق التلاتين وانا لسه 22 نفسي اكلمها وتبعتلي نودز بس من غير م نعمل حاجة ع الواقع اعمل ايه ياريت بجد عايز حد يقولي اعمل ايه

اكيد هي مش في دماغها حاجة وانت اللي دماغك شمال

روح خد من عندها اي مسحوق للتنظيف وروح اغسل بيه دماغك دي واحده نازل تشوف اكل عشها مش نازل عشان تهزر ولا تلعب راعي نزولها أنها بتضور علي قرش حلال مش حرام ولو كانت عايزه الحرام كانت كسبت اكتر من الحلال والمفروض أن حضرتك تساعد في حاجه زي كدا وكسبها قرش حلال

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Falcon77، خبير معتزل (الـــخـــال) و الــــــعَــــــربــــــى
عندنا جنبنا بياعة منظفااات جامدة فشخ ونفسي اكلمها الحقيقة مع العلم هي اكيد فوق التلاتين وانا لسه 22 نفسي اكلمها وتبعتلي نودز بس من غير م نعمل حاجة ع الواقع اعمل ايه ياريت بجد عايز حد يقولي اعمل ايه
ربـنا يهديك يـارب

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
روح خد من عندها اي مسحوق للتنظيف وروح اغسل بيه دماغك دي واحده نازل تشوف اكل عشها مش نازل عشان تهزر ولا تلعب راعي نزولها أنها بتضور علي قرش حلال مش حرام ولو كانت عايزه الحرام كانت كسبت اكتر من الحلال والمفروض أن حضرتك تساعد في حاجه زي كدا وكسبها قرش حلال🙂
Respect

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احنا بقينا شعب قذر والجنس لسع دماغه فعلا

• عجبني
روح خد من عندها اي مسحوق للتنظيف وروح اغسل بيه دماغك دي واحده نازل تشوف اكل عشها مش نازل عشان تهزر ولا تلعب راعي نزولها أنها بتضور علي قرش حلال مش حرام ولو كانت عايزه الحرام كانت كسبت اكتر من الحلال والمفروض أن حضرتك تساعد في حاجه زي كدا وكسبها قرش حلال
ريلاكس بلا صياح هي اورريدي مدوراها وشوفتها قبل كدة مع واحد ف المخزن وكان شيالها

ماقفشتهمش ليه ولا صورتها هي لو كانت كده ماكنتش جيت هنا تستفسر

ماقفشتهمش ليه ولا صورتها هي لو كانت كده ماكنتش جيت هنا تستفسر
مجاش فدماغي ساعتها لاني كنت مصدوم كنت فاكرها بتاعة اكل عيش وكدة وطلعت مدوراها مع اكتر من شخص غير اني اتغبيت وبينت نفسي فاخدوا بالهم ان ف حد بس معرفوش اني انا كان معانا واحد صاحبي كمان

مجاش فدماغي ساعتها لاني كنت مصدوم كنت فاكرها بتاعة اكل عيش وكدة وطلعت مدوراها مع اكتر من شخص غير اني اتغبيت وبينت نفسي فاخدوا بالهم ان ف حد بس معرفوش اني انا كان معانا واحد صاحبي كمان
مدام مدوراها ابقى اقفشها بعدين اتكلم بس لو بتقول اي كلام لامؤاخذه هي اللي هتفشخك

• عجبني
التفاعلات: Moh hesh
حتى لو مدورها دي حاجه متخصكش وهيه حره

احكيلها انك شوفتها وهى بتتناك.. بس من غير لهجة ابتزاز.. وامدح فى جسمها وانوثتها... والكلام هيجيب بعضه

• عجبني
التفاعلات: Moh hesh
احكيلها انك شوفتها وهى بتتناك.. بس من غير لهجة ابتزاز.. وامدح فى جسمها وانوثتها... والكلام هيجيب بعضه
انصح في الخير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%