NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طب وليه منحلش المشكله بدل ما نسيبهم للبورن؟
أنا مش شايف مشكلة
شوفت رسومات قديمة للحضارات القديمة عن الجنس ؟ هتلاقيهم كانوا متصالحين جدا ، احنا بس اللي معقدين الأمر فوق طاقته

• عجبني
التفاعلات: جينجر
ليه المجتمع بتاعنا والوطن العربي بيسمح بمواقع السكس بشكل عادي جداااا؟ لا وكمان الدول العربيه اعلي الدول مشاهدات للمواقع الجنسيه .. مع ان احنا المفروض مجتمع انضف من الصيني بعد غسله
طبعآ انا عارف اجابه السؤال .. بس عاوز اشوف ارائكم في الموضوع ده
لانو بمجتمعنا العربي العلاقة الجنسية بين شب وبنت تعتبر عيب وحرام والطريقة لحتى نفرغ طاقتنا هي المواقع الاباحية غير اوروبا عندن العلاقة شي طبيعي جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا فى دول المواقع فيها محجوبة بس تفتكر الى عايز يتفرج حيغلب vbn و حيوصل ده قرار شخصى
يغالي ده أنا ليا واحد صاحبي ميعرفش ال vpn بيروح يفتح واي فاي في القهوه كده ويمسكها من الساعه 10لحد 12 تحميل افلام يعني لو اتحجبت المواقع دي هوا هيبيع افلام للخلق 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri و ابو اسكندر السندباد
يغالي ده أنا ليا واحد صاحبي ميعرفش ال vpn بيروح يفتح واي فاي في القهوه كده ويمسكها من الساعه 10لحد 12 تحميل افلام يعني لو اتحجبت المواقع دي هوا هيبيع افلام للخلق 😂
طيب شفت بقى 😅
عموما البورن و الاباحية بقت جزء من واقعنا شئنا ام ابينا حتى الاعلانات لازم تلاقى صورة ست قالعة حتى لو اعلان طماطم

هي داخلة هناك تحت بند حرية الرأي أصلا فلو هايدمروا حد اعتقد التدمير هايتجه ليهم الأول لأنها مفتوحة
بس هما الجنس عندهم بالكوم يعني مش محتاجين افلام اباحيه

ليه المجتمع بتاعنا والوطن العربي بيسمح بمواقع السكس بشكل عادي جداااا؟ لا وكمان الدول العربيه اعلي الدول مشاهدات للمواقع الجنسيه .. مع ان احنا المفروض مجتمع انضف من الصيني بعد غسله
الممنوع مرغوب

الشباب مش لاقى يتجوز وتعبان فا بيضطر يا يزنى يا يفك بريزه

عشان الأوامر كدة 🫴🏻

شكرا 🎤

• أتفق
التفاعلات: Hussain AlJaziri
اعتقد من وجهت نظرى التى ليس لها اى قيمه على الإطلاق بسبب ان فى ناس كتيره بسمع عنه بس مفيش فتلجاء للمعرفه فيشاهد فيعجبو هو فى محافظه فى العام على الشخص بس الحرمان يخلق هذا لذالك احنا اكتر ناس بتاع بسبب قلة المعرفه بالأمور الجنسيه

بوص هو حورا اكبر مني ومنك بكتير

• عجبني
يا باشا انت اصلا موجه ليك موجه جنسيه بحته من الخارج عشان تلهيك عن انك تكون انسان كويس اسال نفسك المواقع مبتتقفلش ليه

• عجبني
الممنوع مرغوب

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
يا باشا انت اصلا موجه ليك موجه جنسيه بحته من الخارج عشان تلهيك عن انك تكون انسان كويس اسال نفسك المواقع مبتتقفلش ليه
طب ليه ميقفلوهاش المسؤليين في الدول العربيه؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%