NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتي هيطلعولك الفحول بتوع المكان ويقلّك أنا سايب 4 بنات عريانين في البيت وجاي هنا عشان الصداقة وحشتني :ROFLMAO: :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
لا ويقولك انا بقعد ساعتين تنيك 😁 وهو في الحقيقه آخره كان بيدور علي فرخه ينيكها حتي ومش لاقي 🤣

لا ويقولك انا بقعد ساعتين تنيك 😁 وهو في الحقيقه آخره كان بيدور علي فرخه ينيكها حتي ومش لاقي 🤣
لا دول بتوع الساعتين عندي تاريخ معاهم من زمان :ROFLMAO: 😂 :ROFLMAO: ومش عاوز افتح معاك موضوع الحب والعلاقات لا يطردوني من هنا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: monsun
  • بيضحكني
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
لا دول بتوع الساعتين عندي تاريخ معاهم من زمان :ROFLMAO: 😂 :ROFLMAO: ومش عاوز افتح معاك موضوع الحب والعلاقات لا يطردوني من هنا 😂
يجدوعان هتلوثو البوست بتاعي

• بيضحكني
التفاعلات: monsun
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
1 فى ستات بتدور على الحنية والاهتمام علشان مش لاقيينه مع اجوازهم فبيخشو هنا يتكلمو مع واحد فاهم مشاعر اى ست وبيعرف ازاى يدلعها ويحببها فيه ويحسسها بالحب والحنان
2 فى ستات حبت الشرمطة ودول بقا ياخدو الها عايزينو ويخلعوا ودا حصل معايا بس معرفتش تقلبنى
3 فى بنات بقا هيجانة موووت وبتحب تفضل تنزل فى صور علشان العيال الحيحانة تفضل تقولها اف اح انتى جامدة نيك وهى اساسا تقرف اوسخ كلب جربان ومش نضيفة وعندها غابات الساڤانا فى كسها وباطها ودا كلو علشان هى عارفة انها على ارض الواقع زى الخرا ومحاولتش انها تهتم بنفسها بالمتاح عندها وهكذا على الحيحانين المش عارفين ازاى يتعاملو مع الستات او البنات
4 فى ستات محترمة اه ومبتكلمش حد الا لمجرد الضحك والهزار علشان متقدرش انها تعمل كده مع حد فى الواقع علشان الست ملهاش غير سمعتها وده بقا النوع الوحيد العدل شوية فى المنتدى
5 فى نوع تانى خالص بقا بتخش هنا تنزل الصورة لمجرد استمتعها بان حد بيمدح فيها
تمت وشكرا لطول بالكم
شكرا ع التوضيح

صوابعك مش زي بعضها يعسل
انا مبتكلمش عن صوابعى التشبيه غلط انا بتكلم عن البشر وانتى هنا فموقع جنسى فمتتكلميش وتزايدى على حد فالاحترام خليك فاللى انتى داخله هنا علشانه ومفيش اى سبب فيه احترام ممكن يخليك تدخلى هنا لو فيه عرفينى ايه السبب اللى يخلى واحده محترمه تدخل هنا حتى لو مش معروف شخصيتها ولا اسمها بس بتدخل هنا بتظهر اللى جواها بجد مش الوش اللى ماشيه بيه فوسط الناس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%