NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مبتكلمش عن صوابعى التشبيه غلط انا بتكلم عن البشر وانتى هنا فموقع جنسى فمتتكلميش وتزايدى على حد فالاحترام خليك فاللى انتى داخله هنا علشانه ومفيش اى سبب فيه احترام ممكن يخليك تدخلى هنا لو فيه عرفينى ايه السبب اللى يخلى واحده محترمه تدخل هنا حتى لو مش معروف شخصيتها ولا اسمها بس بتدخل هنا بتظهر اللى جواها بجد مش الوش اللى ماشيه بيه فوسط الناس
راي ملوش اي تلاتين لازمه خليه لنفسك بعد اذنك

ازيكو يجودعان🙂
نخش ف الموضوع عطول
البنات هنا بينقسمو لاتنين
بنات بيتعاملو ولا اكنهم في موقع جنسي زي كده
وبنات تانيه او ستات بمعني اصح بينزلو صور وبيتكلمو مع الكل وكده هو كل دا حريه شخصيه بس انتو كرجاله اي رايكم فيهم يعني بحس ان لما واحده بتنزل هنا بيبقو هيموتو عليها وبتاع مع ان اصلا جسمها مش احسن حاجه ف الكوكب للمهم سؤالي اي رايكم في البنات دي؟
فيه ستات بتبقي متعتها انها تحس انها مرغوبة ف بتعمل كدة

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
  • عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
ازيكو يجودعان🙂
نخش ف الموضوع عطول
وبنات تانيه او ستات بمعني اصح بينزلو صور وبيتكلمو مع الكل وكده هو كل دا حريه شخصيه بس انتو كرجاله اي رايكم فيهم يعني بحس ان لما واحده بتنزل هنا بيبقو هيموتو عليها وبتاع مع ان اصلا جسمها مش احسن حاجه ف الكوكب للمهم سؤالي اي رايكم في البنات دي؟
هههههه هنا اللى بشقط واحدة عاوز علاقة وبس مش مهم شكلها ولا جسمها بيعتبرها نيكة على ماتفرج هههه

بقيت حاسه انو زي الفيس 😂😂

ممكن بس ليه بيعملو قيمه لحد ملوش قيمه اصلا
بصي ياصغننه في ناس في الدنيا دي بتسوقهم الشهوه فبتعمي عقولهم قبل عيونهم والشهوه هنا مقصدي فيها مش جنس بس ممكن مال ممكن شهره او سلطه ايا كان

ازيكو يجودعان🙂
نخش ف الموضوع عطول
كل واحد حر في اختياراته الناس دي مبتشوفش من كتر حرمانها بالنسبالهم اي لحمه حلوه حتي لو مش قد كده وكذلك الاخت الي مش حلوه وعارفه ده عندها نقص وحرمان وبتنزل صورها عشان تسمع كلمتين حلوين تشبع نقصها وتتمتع بيهم شويه وفي الاخر كل واحد حر في ناس هنا منعرفش انها موجوده اصلا وفي ناس بتتفاعل في صمت وفي ناس مبتحبش تفتح هنا كتير ومن وجهه نظري الشخصيه انا مش عايز اعرف ولا اكلم حد من المنتدي مش هعرف بنت وأحبها واتعلق بيها وانا عارفها من منتدي جنسي دماغي هتودي وتجيب وهفضل اسالها عرفتي الجنس منين وليكي تجارب ولا لا وحد شاف جسمك طيب حد لمسك الخ علي ايه وجع القلب الواحد لو يطول يقطعو اصلا عشان ميدخلش المنتدي كمان هيعملها

كل واحد حر في اختياراته الناس دي مبتشوفش من كتر حرمانها بالنسبالهم اي لحمه حلوه حتي لو مش قد كده وكذلك الاخت الي مش حلوه وعارفه ده عندها نقص وحرمان وبتنزل صورها عشان تسمع كلمتين حلوين تشبع نقصها وتتمتع بيهم شويه وفي الاخر كل واحد حر في ناس هنا منعرفش انها موجوده اصلا وفي ناس بتتفاعل في صمت وفي ناس مبتحبش تفتح هنا كتير ومن وجهه نظري الشخصيه انا مش عايز اعرف ولا اكلم حد من المنتدي مش هعرف بنت وأحبها واتعلق بيها وانا عارفها من منتدي جنسي دماغي هتودي وتجيب وهفضل اسالها عرفتي الجنس منين وليكي تجارب ولا لا وحد شاف جسمك طيب حد لمسك الخ علي ايه وجع القلب الواحد لو يطول يقطعو اصلا عشان ميدخلش المنتدي كمان هيعملها
كلام زي الفل

• أتفق
التفاعلات: Master441
بصي ياصغننه في ناس في الدنيا دي بتسوقهم الشهوه فبتعمي عقولهم قبل عيونهم والشهوه هنا مقصدي فيها مش جنس بس ممكن مال ممكن شهره او سلطه ايا كان
كلامك صح بس محدش بيقتنع بكده

كلامك صح بس محدش بيقتنع بكده
دا طبيعي لان العقول مش واحده دا اولا ثانيا النفس البشريه بتستعظم انها تاخد نصيحه او كلمه صح لانها مقتنعه ان عقلها الافضل

البنات هنا تحسب غرب فمنطقهم ودماغهم **** يبعدنا عنهم

دا طبيعي لان العقول مش واحده دا اولا ثانيا النفس البشريه بتستعظم انها تاخد نصيحه او كلمه صح لانها مقتنعه ان عقلها الافضل
ايوه صح

• عجبني
التفاعلات: Omar elerany
ازيكو يجودعان🙂
نخش ف الموضوع عطول
كل واحد بيدوا علي اللي فاقده ياصغنن 😂😂

انا علي نفسي مش مهتم خالص ولا بيفرق معايه لا ال بتتكلم ولا ال مبتتكلمش وعلي فكره الموضوع كله مش بالجسم ولا بالشكل
الموضوع لازم يكون فيه احساس بالطرف التاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%