NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازيكو يجودعان🙂
نخش ف الموضوع عطول
البنات هنا بينقسمو لاتنين
بنات بيتعاملو ولا اكنهم في موقع جنسي زي كده
وبنات تانيه او ستات بمعني اصح بينزلو صور وبيتكلمو مع الكل وكده هو كل دا حريه شخصيه بس انتو كرجاله اي رايكم فيهم يعني بحس ان لما واحده بتنزل هنا بيبقو هيموتو عليها وبتاع مع ان اصلا جسمها مش احسن حاجه ف الكوكب للمهم سؤالي اي رايكم في البنات دي؟
خلينا متفقين أن دة منتدي جنسي ف هيبقا في ناس بتفكر ب الجزء اللي تحت ودول حدث ولا حرج كتير
وناس بتفكر بالجزء اللي فوق ودول قليلين فشخ

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
خلينا متفقين أن دة منتدي جنسي ف هيبقا في ناس بتفكر ب الجزء اللي تحت ودول حدث ولا حرج كتير
حصل

و في ناس تالت لا بنفتكر باللي تخت او اللي فوق، داخله تهوي علي جنابها و تفسي دماغها زيي كدا 🤣🤣🤣🤣

ازيكو يجودعان🙂
نخش ف الموضوع عطول
وبنات تانيه او ستات بمعني اصح بينزلو صور وبيتكلمو مع الكل وكده هو كل دا حريه شخصيه بس انتو كرجاله اي رايكم فيهم يعني بحس ان لما واحده بتنزل هنا بيبقو هيموتو عليها وبتاع مع ان اصلا جسمها مش احسن حاجه ف الكوكب للمهم سؤالي اي رايكم في البنات دي؟
فين الي بتتكلم دي 😂😂

بصي يا اختي ياقمر يا صغننه انتي
اي كان دي حريه شخصيه لاي حد دي وجهت نظري حتى لو واحده دخلت ليا خاص وحصل جنس شات هتفضل في نظري انثى بس طبعا أنا مش مع انها تنزل حاجه ليها

• عجبني
ازيكو يجودعان🙂
نخش ف الموضوع عطول
يا استاذة احنا مش ف جروب محبين الفنان رامز جلال ، ما طبيعي تلاقي بنات بتنزل صور لجسمها وتتكلم مع الناس ماهو دا منتدى جنسي 😃
وبرضو هتلاقي البنات الي بتفكر ب عقلها اكتر عادي الاتنين لازم نحترهم

• بيضحكني
بصي يا اختي ياقمر يا صغننه انتي
اي كان دي حريه شخصيه لاي حد دي وجهت نظري حتى لو واحده دخلت ليا خاص وحصل جنس شات هتفضل في نظري انثى بس طبعا أنا مش مع انها تنزل حاجه ليها
ممكن

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
يا استاذة احنا مش ف جروب محبين الفنان رامز جلال ، ما طبيعي تلاقي بنات بتنزل صور لجسمها وتتكلم مع الناس ماهو دا منتدى جنسي 😃
وبرضو هتلاقي البنات الي بتفكر ب عقلها اكتر عادي الاتنين لازم نحترهم
موجهتش كلامي ليهم بسال رايكم اي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش واحده ست هني بترد علي الخاص مش شرط يكون الي داخل يكلمها يكون عاوز منها حاجه ممكن يكون بردو داخل زخقان وعاوز يدردش مع اي حد وهي بردو مبتردش

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123، AAYAA و ⚜️Boda
مفيش واحده ست هني بترد علي الخاص مش شرط يكون الي داخل يكلمها يكون عاوز منها حاجه ممكن يكون بردو داخل زخقان وعاوز يدردش مع اي حد وهي بردو مبتردش
اها عادي

هوبا رجعنا ليكم...
الخلاصة أن لو فيه ١٠٠ شخص هنا مثلا..
ف ٩٠ منهم حيحانين و ٥ منهم لأ و ٥ بنات و بس..
دا انا هموت والاقي شوجر مامي🥺🥺..بس كاريزمتي لا تسمح اني ادور ع البروفايل اللي يبان عليه أنه بنت و اقتحم البرايفت كدا دا غير انهم لو حتي بنات ف هيفكروني من ال ٩٠ و يطنشو...انا جوعت تاني

• بيضحكني
ازيكو يجودعان🙂
نخش ف الموضوع عطول
كل الصور اللي بتنزل هنا اصلا واللي بتقول رايكو اولا دا عيل خول ثانيا الصور دي من ع النت ومفيش واحده بتنزل صورها الحقيقيه هنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%