NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وه حساك مستقل بيا
معلش يا قلبي الرجالة دول غلابة لو حطيناهم في دماغنا علي النعمة نطفشهم من الكوكب كله 😂😂😂😂

هو لو كل واحد يكون فى حاله ويشوف نفسه وبس أكيد هنكون أحسن من كده

انما كل واحد راشق عينه فى حال اللى جنبه
و**** يسطا مرشقتش عيني ف حد ومحدش هنا يستاهل ابصله اصلا

• طب!
التفاعلات: ماستر_جو
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و الـ مجتاو
معلش يا قلبي الرجالة دول غلابة لو حطيناهم في دماغنا علي النعمة نطفشهم من الكوكب كله 😂😂😂😂
حصل

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا انا لو عاوزه اتكلم ع حد هروح اقله فوشه ومش شوية الاوساخ اللي هنا اللي هحطهم ف دماغي
اعتذر عن تكملة الحوار بالاسلوب المتدنى من سب للأعضاء

• معجبنيش
التفاعلات: ماستر_جو
يسطا انا لو عاوزه اتكلم ع حد هروح اقله فوشه ومش شوية الاوساخ اللي هنا اللي هحطهم ف دماغي
هدي نفسك يا صحبي

ازيكو يجودعان🙂
نخش ف الموضوع عطول
البنات هنا بينقسمو لاتنين
بنات بيتعاملو ولا اكنهم في موقع جنسي زي كده
وبنات تانيه او ستات بمعني اصح بينزلو صور وبيتكلمو مع الكل وكده هو كل دا حريه شخصيه بس انتو كرجاله اي رايكم فيهم يعني بحس ان لما واحده بتنزل هنا بيبقو هيموتو عليها وبتاع مع ان اصلا جسمها مش احسن حاجه ف الكوكب للمهم سؤالي اي رايكم في البنات دي؟
هقولك انا...
اولا الناس هنا يائسة يعني مجرد ما يشوفوا اكونت واحدة مش هيصدقوا اصلا لأنهم قليلين هنا جدا جدا جدا...دا طبعا غير اللي بيعملوا نفسهم بنات...حتي لو فيه ف مش كلهم فريندلي و مش بيحبو يتكلموا حد الا قليل و فيه كلام تاني كنت هقوله بس الغدا جهز بقي سلام🏃

هقولك انا...
اولا الناس هنا يائسة يعني مجرد ما يشوفوا اكونت واحدة مش هيصدقوا اصلا لأنهم قليلين هنا جدا جدا جدا...دا طبعا غير اللي بيعملوا نفسهم بنات...حتي لو فيه ف مش كلهم فريندلي و مش بيحبو يتكلموا حد الا قليل و فيه كلام تاني كنت هقوله بس الغدا جهز بقي سلام🏃
طير😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%