NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Bandoda

✨فاقده الشغف✨
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
البريود وتبا للبريود ولوجع البريود معالينا مش موضوعنا 🙂
قرات انهارده بوست عن ان في بعض الناس مبيعملوش حاجات معينه وقت البريود وكانت حاجات مقرفه الصراحه🙂
١/واحده بتقول كانت معاها بنتين ف السكن ف الجامعه وكانت المايه قاطعه فبتقولهم ان لو حد دخل الحمام مفيش مايه بنت قالتلها احناعندنا البريود مش بنستخدم المايه ف الحمام🙂البنت سابت السكن دا اللي قالته
موقف حصل معايا انا
كنت انا بتكلم انا وصحابي فبقولهم انا هروح استحمي وانام لقيت واحده منهم بتقول اي دا انتي بتستحمي وانتي عندك البريود🙂
بث كده
لو حد عدي عليه موقف زي دا ياريت يحكيه عشان حاسه ان في ناس كتير بتعمل حاجات زي دي
بث كده سمو عليكو🙂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena و unknown2022
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
مافهمتش حاجة
بس الموضوع شكله مقرف 🙂🙂

• أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو و Life Arch
احا هو البريود يوم اجازه ليهم ولا ايه 😂

ممكن أسألك انتى كام سنه ؟ عشان اسلوبك مميز

• بيضحكني
التفاعلات: الاسمر الاسواني
  • عجبني
التفاعلات: unknown2022
قرات انهارده بوست عن ان في بعض الناس مبيعملوش حاجات معينه وقت البريود وكانت حاجات مقرفه الصراحه🙂
١/واحده بتقول كانت معاها بنتين ف السكن ف الجامعه وكانت المايه قاطعه فبتقولهم ان لو حد دخل الحمام مفيش مايه بنت قالتلها احناعندنا البريود مش بنستخدم المايه ف الحمام🙂البنت سابت السكن دا اللي قالته
موقف حصل معايا انا
كنت انا بتكلم انا وصحابي فبقولهم انا هروح استحمي وانام لقيت واحده منهم بتقول اي دا انتي بتستحمي وانتي عندك البريود🙂
بث كده
لو حد عدي عليه موقف زي دا ياريت يحكيه عشان حاسه ان في ناس كتير بتعمل حاجات زي دي
بث كده سمو عليكو🙂
ده كلام بنات ملناش دعوه بيه

• عجبني
التفاعلات: unknown2022
موقف حصل معايا انا
بث كده
بث كده سمو عليكو🙂
علي أساس أن حالهم هيقف لو استحموا ولا ايه

اى صله البيرود بأن متكنش البنت نضيفه

• بيضحكني
التفاعلات: محمد ايزل
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%