NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جديدك امته

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
يا صديقي قصه جميله ملهاش حل بصراحه بس هوا عمر مش بيكبر خالص 😂لما تخطف في روسيا كان عنده 12سنه وبعد غياب خمس سنين من سفرك رجعت وبرضو بتقول عمر كبر وبقي عنده 12سنه معلش مقصدش حاجه و**** بس اندمجت في القصه وكنت حابب التعديل مش اكتر اعذرني يا صديقي ❤️❤️تسلم ايدك قصه جميله بس ياريت الجنس يكون بتوضيح شويه هههههههه وياريت متكونش دي نهاية القصه لان بصراحه جميله جداً 👏👏👏👏

• حبيته
يا صديقي قصه جميله ملهاش حل بصراحه بس هوا عمر مش بيكبر خالص 😂لما تخطف في روسيا كان عنده 12سنه وبعد غياب خمس سنين من سفرك رجعت وبرضو بتقول عمر كبر وبقي عنده 12سنه معلش مقصدش حاجه و**** بس اندمجت في القصه وكنت حابب التعديل مش اكتر اعذرني يا صديقي ❤️❤️تسلم ايدك قصه جميله بس ياريت الجنس يكون بتوضيح شويه هههههههه وياريت متكونش دي نهاية القصه لان بصراحه جميله جداً 👏👏👏👏
حبيبي ياخويا ♥️♥️
لا ممكن ما اخدتش بالي من التفصيله دي بس هعدلها 😂😂😂😂وانتا تقول ال انتا عايزو براحتك يا صديقي ♥️😂
واصلا نهايه القصه ازاي احنا لسه بنبدا اصبر 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: كانتي
وبالنسبه للجنس انا مبعرفش اكتبوا كويس اصلا 😂😂😂علشان كدا بتفادي اغلب مشاهد الجنس

• بيضحكني
متتاخرش يا بروفيسير منتظرين الجديد بفارغ الصبر تسلم ايدك

• حبيته
حبيبي ياخويا ♥️♥️
لا ممكن ما اخدتش بالي من التفصيله دي بس هعدلها 😂😂😂😂وانتا تقول ال انتا عايزو براحتك يا صديقي ♥️😂
ممكن طلب ممكن اتعرف عليكي ونكون اصدقاء بجد لأن في قصه معايه عايز اخد رايك فيها بس مش هنا نتكلم واتس ماسنجر اي حاجه تختارها ❤️😂😂صديقك (جو)

وبالنسبه للجنس انا مبعرفش اكتبوا كويس اصلا 😂😂😂علشان كدا بتفادي اغلب مشاهد الجنس
تمام بس حاول 😂😂😂

حبيبي ياخويا ♥️♥️
في ضهرك يا صديقي ❤️😂❤️

• بيضحكني
متتاخرش يا بروفيسير منتظرين الجديد بفارغ الصبر تسلم ايدك
من عيني يا صديقي
وكل سنه وانت طيب ♥️

ممكن طلب ممكن اتعرف عليكي ونكون اصدقاء بجد لأن في قصه معايه عايز اخد رايك فيها بس مش هنا نتكلم واتس ماسنجر اي حاجه تختارها ❤️😂😂صديقك (جو)
اي دا في اي 🙂🙂

انتا معاك قصه يعني عايز تاخد رأيي فيها؛؟؟

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
انتا معاك قصه يعني عايز تاخد رأيي فيها؛؟؟
لا انا فيه قصه عايز احكيهالك بتاعتي وتكتبها انت بطريقه حلوه وسرد جميل علشان انا مش قوي في الكتابه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • بيضحكني
المفروض العيد النهارده تنزلنا جزء جديد
مهو علشان عيد انا كنت بعيد بس حاضر هنزل بكره او بعدو بالكتير جزء يا صاحبي
وكل سنه وانت طيب

لا انا فيه قصه عايز احكيهالك بتاعتي وتكتبها انت بطريقه حلوه وسرد جميل علشان انا مش قوي في الكتابه
ابعتلي خاص علطول يعم عادي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%