NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية البرتيتا الأخيرة | السلسلة الأولي | ـ ثلاثة عشر جزء 5/8/2022

قصه رائعة

• عجبني
التفاعلات: ملك الراوئع
شكرا جدا على تعليقك الحقيقة كلامكم بيسعدني واتمنى اكون عند حسن ظنكم.
لما أنا قدمت سونيا كنت بفرش للأحداث لأن سونيا هي قوادة الطبقة دي وعشان كدا البطل محافظ على علاقته بيها لانه بيبني اسمه من خلال طاولة اللعب وهو بقى محامي مشهور بسبب كدا، علوان بيروح هناك عشان يبان قدام الطبقة بتاعته أنه فحل وبيختار اجمد بنت فيهم زي ما هو متجوز صاروخ مع أنه مش بكفيها بس عشان مظهره الاجتماعي ، واختاريه لبيت سونيا لنفس السبب لانها القوادة اللي هتحافظ على سره.
ام ليه علوان مراقبش فارس فدا لسببين الأول أنه علوان اتفاجئ بأن مراته راحت لمحامي غير محاميهم وهو بقى خايف من اللي مراته قالته فعايز يبان بأنه قوي بس ظهر العكس أما السبب التاني أن فارس معندوش حاجة يخبيها وعنده علاقات قوية جدا مع رجال الدولة وهو محامي لفئة كبيرة منهم يعني عنده حمايه وعشان كدا انجي اختارته لانه شاطر وفي نفس الوقت قادر يحميها وممكن تلاحظ طريقة كلامه مع دكتوره محامي علوان وأنه هو اللي كلمه بنفسه ودا بسبب المكانة اللي وصل ليها وهو وضح كدا في الأحداث الاولى. انا عايز اعمل قصة اخلي اللي بيقراه زي اللي بيشوف فيلم سينما عشان كدا حاطط صور قريبه للشخصيات . اتمنى اكون وضحت النقاط اللي سالت عليها وشكرا جدا على مرورك الكريم
انت برنس

• عجبني
شابووووو ليك

• عجبني
اتاخرت علينا

• عجبني
تم أضافة الجزء الثاني عشر

• عجبني
التفاعلات: ملك الراوئع و ناقد بناء
جزء رائع

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ملك الراوئع
عودة حميدة، كمل يا متر 😉😉😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ملك الراوئع
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جزء جميل ياصديقي وطويل علي غير العادة ، اتمني تثبت علي نفس الريتم مع تحديد موعد للاجزاء.

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تسلم صوابعك اللي كتبت ودماغك اللي رسمت وعيشتنا قصه تعتبر من التحف الفنيه
دي كانت المفروض تتعمل فيلم
زي اللي عمله عادل امام

• عجبني
تسلم صوابعك اللي كتبت ودماغك اللي رسمت وعيشتنا قصه تعتبر من التحف الفنيه
دي كانت المفروض تتعمل فيلم
زي اللي عمله عادل امام
الف شكر يا برنس

جميله منتظر التكمله

• عجبني
القصه في حته تانيه كمل عاش مستنين بقي ابداعك

• عجبني
لا كده كتير برغم ان الاسم مش شدني في الاول لاني مكنتش فاهمه واعطاني احساس غلط عن القصه بس من بعض تعليقات النقاد عن اعجابهم الشديد بيها قولت يمكن بيبالغوا بس قولت اني لازم أقرأها من باب التسليه بس بعد قرأتها لقيت فعلا انهم اخطأوا لانهم معرفوش يوصفوا كمية الإبداع اللي على حق دي ودي بعض البنود اللي لفتت انتباهي :-
١ : تنظيم عالي للأحداث
٢ : اداره كامله ومتمكن من السيناريو والحوار
٣ : وصف عالي للمشهد بدقه يحسسك انك قاعد في قلب المشهد ومشارك معاهم في الحوار
٤ : جوده في الكتابه عاليه جدا جدا واستحاله تفصلك من تركيزك وده لقلة الأخطاء الإملائية او انعدامها
بجد فعلا شابوه لصاحب القصة خيال عالي و وسيناريو ممتع
كمل يا غالي وانا اصبحت من عشاق كتاباتك

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الذئب الوحيد
لا كده كتير برغم ان الاسم مش شدني في الاول لاني مكنتش فاهمه واعطاني احساس غلط عن القصه بس من بعض تعليقات النقاد عن اعجابهم الشديد بيها قولت يمكن بيبالغوا بس قولت اني لازم أقرأها من باب التسليه بس بعد قرأتها لقيت فعلا انهم اخطأوا لانهم معرفوش يوصفوا كمية الإبداع اللي على حق دي ودي بعض البنود اللي لفتت انتباهي :-
١ : تنظيم عالي للأحداث
٢ : اداره كامله ومتمكن من السيناريو والحوار
٣ : وصف عالي للمشهد بدقه يحسسك انك قاعد في قلب المشهد ومشارك معاهم في الحوار
٤ : جوده في الكتابه عاليه جدا جدا واستحاله تفصلك من تركيزك وده لقلة الأخطاء الإملائية او انعدامها
بجد فعلا شابوه لصاحب القصة خيال عالي و وسيناريو ممتع
كمل يا غالي وانا اصبحت من عشاق كتاباتك
شكرا يا فنان على كلامك الجميل اللي يعتبره وهو باقي التعليقات وسم على صدري ، وسعيد جدا أنه في تفاعل وتعايش مع القصة ، في الحقيقة أنا حسيت انه بعض الاعضاء محبوش النقلة اللي عملتها في الجزء العاشر مع أن النقلة دي مهمة جدا وهي بتفرش للأحداث الجاية وبتعمل تشويق بس ردة فعل البعض كانت غير متقبلة ، حابب جدا اعرف رايك بالموضوع دا ، وشكرا على تشجيعك وتشجيع الاعضاء المحترمين ، واتمنى تكون القصة عند حسن ظنكم

• عجبني
التفاعلات: ThePassive
شكرا يا فنان على كلامك الجميل اللي يعتبره وهو باقي التعليقات وسم على صدري ، وسعيد جدا أنه في تفاعل وتعايش مع القصة ، في الحقيقة أنا حسيت انه بعض الاعضاء محبوش النقلة اللي عملتها في الجزء العاشر مع أن النقلة دي مهمة جدا وهي بتفرش للأحداث الجاية وبتعمل تشويق بس ردة فعل البعض كانت غير متقبلة ، حابب جدا اعرف رايك بالموضوع دا ، وشكرا على تشجيعك وتشجيع الاعضاء المحترمين ، واتمنى تكون القصة عند حسن ظنكم
هي عجبتني وطريقة طرحها جيده بس كان تبقى افضل لو كانت عباره عن نوت في قلب الاحداث زي نقول مثلا نظره مستقبليه وتحطها بالمختصر في سطرين مش جزء كامل وكانت هتأدي الغرض لكن كده ممكن الناس تتشتت بس الشكل عام حلو وانت عرفت ترجع الناس للحدث الحالي تاني في الجزء ال ١١

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%