NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية عربية فصحى الباشا (البدايات) ـ السلسلة الاولى - ثلاثة عشر جزء 2/3/2024

ممتعة وجميلة.
تمنى لك التوفيق.🙏🙏🙏💝

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
مكتعة وجميلة.
اتمنى لك التوفيق.🙏🙏🙏💝

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: rafefq
تصدقنى لو قولتلك انى من جمال القصه رجعت و قريتها من الاول و انى حاسس بأحاسيس امجد و فرحان لمنى اوى .
انا شيلتك من الكشف من حلاوة الجزء و جماله بس رجعتك تانى للكشف لانى عايز اقرا بقية الاجزاء بسرعه فخلى بالك .
الجزء التاسع نزل ومنتظر تقييم حضرتك
أنا بلغت اهو علشان سمعت إن فيه كاتب إختفى من من يومين ومش لاقيينه وفيه شك إنه اتخطف
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Ehab Demian
أنا بلغت اهو علشان سمعت إن فيه كاتب إختفى من من يومين ومش لاقيينه وفيه شك إنه اتخطف
اولا انا اعلن ان العصابه بتاعتى غير مسؤله عن اختفاء الكاتب المذكور و جارى التحرى لمعرفة الجهه التى قامت بتلك العمليه و التصرف معها .
ثانيا نشكركم على حسن تعاونكم معنا و جارى متابعة الجزء و اتخاذ الاجراءات المناسبه .

• عجبني
لا يمكن تقييم هذا الجمال بحروف و كلمات
لقد سمع امجد الدانوب الازرق بينما كانت القصه نفسها ككسارة البندق فى خفة دمها و شقاوة احداثها و رقتها المغلفه بصدق فى الاحساسيس و برائه متناهيه فى المشاعر

• عجبني
اسلوبك فوق رائع
لم اتلقي رادا علي تعليقي السابق

• عجبني
اسلوبك فوق رائع
لم اتلقي رادا علي تعليقي السابق
أولا شكرا جزيلا لك صديقى العزيز لتقديرك
ثانيا أرجو من حضرتك تتقبل إعتذارى فبعض التعليقات لا تصلنى أحيانا وأحيان أخرى أتأخر فى الرد لظروف العمل
ثالثا ارجو قبول أكثر من مليون شكر لحضرتك لتنبيهى لمراجعة كافة التعليقات من حضرتك ومن أى قترئ يقتطع من وقته للرد على كتاباتى
ألف ألف ألف شكر

• عجبني
التفاعلات: هوبا السندباد
أولا شكرا جزيلا لك صديقى العزيز لتقديرك
ثانيا أرجو من حضرتك تتقبل إعتذارى فبعض التعليقات لا تصلنى أحيانا وأحيان أخرى أتأخر فى الرد لظروف العمل
ثالثا ارجو قبول أكثر من مليون شكر لحضرتك لتنبيهى لمراجعة كافة التعليقات من حضرتك ومن أى قترئ يقتطع من وقته للرد على كتاباتى
ألف ألف ألف شكر
انا متابع السلسلتين السابقين و حقيقي قمة المتعه
استمر في المذيد الابداع
انتا كاتب فوق ممتاز

• عجبني
فنان ومبدع.. اسلوبك سلس السهل الممتنع.. بصرف النظر عن جمال القصة اسلوبك في التعبير وتركيب الجمل إبداع.. شكرآ ولا تتأخر علينا في التكملة.. يوميا أبحث عن فصل جديد في القصة واصاب بالاحباط حتى رأيت اليوم الفصل التاسع سعدت وانا في غاية الشوق لأستكمال الاحداث.. انا لا أقرأ ولكن أعيش الاحداث.. شكرآ وبالتوفيق..

• عجبني
جزء ممتاز كالعادة
الجميل فى إسلوبك الترابط بين المواقف يعنى ممكن موقف فى الجزء السابع يكون تفسيره فى الجزء التالت
تطور شخصية أمجد وتحليل التطور ده بيحسسنى دايما إنه شخصية حقيقية
فى إنتظار الجديد
شكرا لذوقك وتحليلك الجميل لإسلوب الكتابة
ومنتظر رايك فى الجزء الجديد
ألف ألف ألف شكر لذوقك

تسلم ايدك على المجهود
يسلم ذوقك فى الرد وتسلم غيدك على تشجيعى
ألف ألف ألف شكر على ذوقك ومنتظر رأيك فى الجزء الجديد 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

لأول مرة منذ مدة طويلة، أجد أحدا يأسرني لقراءة عبق الكلمات
هذه القوة وهذا الجهد، لا يحتاج منا إلا كل شكر وتقدير

• عجبني
اولا انا اعلن ان العصابه بتاعتى غير مسؤله عن اختفاء الكاتب المذكور و جارى التحرى لمعرفة الجهه التى قامت بتلك العمليه و التصرف معها .
ثانيا نشكركم على حسن تعاونكم معنا و جارى متابعة الجزء و اتخاذ الاجراءات المناسبه .
حضرتك انا سمعت إن الكاتب ده إتخطف علشان كان ناوى ينسحب من المسابقة
سمعت كمان إن كان فيه حركة فى الجبل فقلت أسبق وانزل الجزء بسرعة

• بيضحكني
لا يمكن تقييم هذا الجمال بحروف و كلمات
لقد سمع امجد الدانوب الازرق بينما كانت القصه نفسها ككسارة البندق فى خفة دمها و شقاوة احداثها و رقتها المغلفه بصدق فى الاحساسيس و برائه متناهيه فى المشاعر
واضح إن حضرتك ذوقك فى الموسيقى كمان ممتاز مش فى الأدب بس
مليون شكر لحضرتك لتشجيعك الدائم

• حبيته

تعرف يا فنان إنك تقريباً بتبنى برج وبتوظف لكل دور الأشخاص المناسبة..وصاحب البرج الباشا أمجد..قصة تحفة يا محترف بس نفسى فى طلب....لقاء بين الهام وأمجد....
الجزء رائع وفوق الوصف وأنا استمتعت لدرجة أنى كنت باخد هدنه من القراءة كل فترة لأنى مش عايزه يخلص لكن؟؟؟؟؟ للأسف الجزء خلص ومضطر إن انتظر الجزء العاشر بفارغ الصبر..
هل ستكتفى بالجزء العاشر لختام السلسلة وتكملة باقى القصة بعد المسابقة.. أتمنى التكملة مباشرتا..
تسلم ايدك يا غالى ومنتظرين الجزء العاشر..

مع خالص تحياتى...

• عجبني

تعرف يا فنان إنك تقريباً بتبنى برج وبتوظف لكل دور الأشخاص المناسبة..وصاحب البرج الباشا أمجد..قصة تحفة يا محترف بس نفسى فى طلب....لقاء بين الهام وأمجد....
الجزء رائع وفوق الوصف وأنا استمتعت لدرجة أنى كنت باخد هدنه من القراءة كل فترة لأنى مش عايزه يخلص لكن؟؟؟؟؟ للأسف الجزء خلص ومضطر إن انتظر الجزء العاشر بفارغ الصبر..
هل ستكتفى بالجزء العاشر لختام السلسلة وتكملة باقى القصة بعد المسابقة.. أتمنى التكملة مباشرتا..
تسلم ايدك يا غالى ومنتظرين الجزء العاشر..

مع خالص تحياتى...
صديقى العزيز خديوى مصر
كان فيه مثل بنقوله لما كنت شاب بيقول إتقل تاخد حاجة نضيفة
والمسابقة زى ما قريت شروطها محددتش عدد الأجزاء بعشرة لذلك فأنا باخطط إن الأجزاء تكون 12 أو 13 حسب قوانين نشر القصة العادية فى المنتدى لإن الجزء ده من حياة الباشا مخططى إنه يغطى فترة طويلة كانت مهمة جدا فى حياته
لو حضرتك كان عندك خبر إن المسابقة محددة بعشر أجزاء فقط ياريت تقولى علشان أعمل حسابى وأطول الجزء شوية علشان حتى تبقى الخاتمة بتاعته مناسبة
آسف إنى طولت عليك فى الرد ونسيت أشكرك على مدحك لطريقة كتابتى لقصة الباشا
مليون شكر مش كفاية لرؤيتك لسردى لحياة الباشا
🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

صديقى العزيز خديوى مصر
كان فيه مثل بنقوله لما كنت شاب بيقول إتقل تاخد حاجة نضيفة
والمسابقة زى ما قريت شروطها محددتش عدد الأجزاء بعشرة لذلك فأنا باخطط إن الأجزاء تكون 12 أو 13 حسب قوانين نشر القصة العادية فى المنتدى لإن الجزء ده من حياة الباشا مخططى إنه يغطى فترة طويلة كانت مهمة جدا فى حياته
لو حضرتك كان عندك خبر إن المسابقة محددة بعشر أجزاء فقط ياريت تقولى علشان أعمل حسابى وأطول الجزء شوية علشان حتى تبقى الخاتمة بتاعته مناسبة
آسف إنى طولت عليك فى الرد ونسيت أشكرك على مدحك لطريقة كتابتى لقصة الباشا
مليون شكر مش كفاية لرؤيتك لسردى لحياة الباشا
🌹 🌹 🌹 🌹
لا ممكن ١٣ جزء

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%