NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الايميل الفيك والطريق للنيك | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 5/3/2023

تم أضافة الجزء السادس

• عجبني
التفاعلات: العقرب وحسب
انا اتجننت اية الدماغ دي انت وسيزر ملكوش حل انا دماغي ساحت والجديد امتا

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: mahmoud258
  • عجبني
تسلم يا غالي

➤السابقة

الجزء الاول

الاول بعتزر جدا جدا على التاخير

نبدء السلسله الجديدة
طبعا ناس كتير بتقول إيه الجنان اللى هو عمله ده ازاي يشارك دول في مصلحه زى دى اقولكم انا اول حاجه خالد يعتبر هو وطارق لوحدهم فى الدنيا فكان لازم يعمل اصحاب وشراكت شغل عشان يبقى قوى بيهم وهما مايستغنوش عنه وكانت اليله كلها فى ايده هو ده غير الحسابات اللى بره كلها باسمه هو وبدءت الشركه
اولا مجال العقارات
ثانياً مداربه فى البورصة
ثالثا مجال الحديد وخصوصا الخرده
رابعاً سلسلة مطاعم وكافيهات
وبدء الشغل والدنيا تمام جداً جداً طبعا في ناس هتسال اشمعنا المجالات دى هقولك انها افضل مجالات تخفى فيها الفلوس ال درتى بعيد عن بتوع من اين لك هذا وطبعاً محدش اهترض ان اليله كلها معايا والحساب الخرجى معايا عشان محدش كان يحلم انه يبقى معاه كده وكل مجموعه ماسكه شغل والاداره كلها مع خالد وفى يوم كنت قاعد وجت هدى تخلص شغل وكانت عايزه تتناك بالمره
هدى/ بقولك ايه انا كسى واكلنى وعيزه شويه لبن من عندك يطفو النار دى
انا بس يا شرموطه اما نروح ونكلم الكل ونعمل حفله وهو انتى ما اتهدتيش من اول امبارح
هدى/ انا عمر النيك ما يهدنى ده البور بتاعى ومن الاخر انا عايزه اتفشخ دلوقتي لوحدى
انا/ طيب السكرتيره اللى بره دى هنعمل فيها ايه
هدى/ دى نفسى فيها خليها تسمع وتسخن وانا سويه اجيبها
انا/ انتى كسك جنك تجيبى مين سيبى البت في حالها
هدى/دى شرموطه وعايزه تتناك انت مش واخد بالك انها عيزاك طب اصبر
انا/هتعملى إيه بطلى جنان

هدى خلعت هدومها كلها وجت خرجت زبرى وبترضع فيه وداست على زر استعاء السكرتيره (مرنا) ودى دخلت من هنا وشافت المنظر تنحت هدى قامت وكلمت مرنا
هدى/ بقولك ايه يا مرنا مادخليش حد ولو لاقيتى صوتى قطع خالص ادخلى قبل ما المفترى ده يموتنى
مرنا/ ازاى يعنى
هدى / هيخلنى اغم عليا من كتر الشهوه وهو مش بيرحم
مرنا/ ده بجد ولا تهويل انا اول مره اسمع عن كده
هدى / اقفلى باب المكتب من بره واعدى وانتى تشوفى
ميرنا/بلاش بدل ما اسخن ومش هقدر استحمل
هدى/ دخلت على ميرنا وبدأت تخلعها لبسها بقولك ايه انتى عايزاه بطلى محن وتعالى اتناكى وانتى ساكته
كل ده وانا بتفرج وساكت
ميرنا /خلينى انا ولو لاقيت انك محتاجه مساعده هدخل معاكى
هدى /مسكت كسها اعتبرينى محتاجه مساعده
انا/ هدى سيبى البنت مش هتستحمل وانتى عارفه
ميرنا/سد انت بس
هدى /انتى عارفه لولا انى عارفه انك ممكن تموتى فى ايده وانى حيحانه كنت سيبتك ليه مش بقولك شرموطه
دى مرنا

HG3Abcv.md.jpg HG3ADKJ.jpg HG3AQMg.md.jpg
ده تذكير لهبه

HG3mL8l.jpg HG3msa4.jpg
وهدى مسكت مرنا وبدأت تبوس فيها مرنا بعدت
مرنا/ انا عايز يغم عليا زى ما هدى بتقول من غير مساعده منها
انا/ تعالى يا شرموطه
ومسكت شفايفها ولسانها رضاعة ونزلت على رقبتها لحس وبوس وايدى بتفرك حلامات إبرازها وبعدت مره وحده ورزعت إبرازها كذا كف لحد مز احمرو
مرنا/ ااااااااة لالالالا مش قادره بلاش ضرب
هدى/ اصبرى يا شرموطه سيبى الدكر بتاعنا يكيفك
وانا نزلت على الحلمه من هنا ودى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه ونزلت وغرقت الدنيا وغرقتنى معاها
انا /وعامله جامده وشيلتها نيمتها على الكنبه وبدأت الحس بطنها وهى بتتلو بلاش نكنى بقى كسى قايد نار دخل زبرك بقى نزلت على داخل افخدها وبدأت الحس فيهم ودى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره هموت منك ونزلت تانى وانا ادخل على كسها اخبطه بالسانى كانى جايب شراميط ودخلت صابعين فى سقف كسها ولمست الدى بوست ودى نزلت بهستريا وعنيها احولت وماقتش قادره تمسك نفسها وبتحاول تبعد عشان ابطل لعب في الدى بوست واوا هريها لحد ما صعبت عليا فسبتها وفضلت ترتعش وتنزل وهدى جت على زبرى ترضع فيه واول ما لقيت انها هديت شويه رزعت زبرى فى كسها مره وحده ودى اتفضت وفضلت ارزع فيها وهى ااااااااااة ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ مش قادره هو فى ني....ك كد.....ه ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ وبترتعش ونزلت تانى قولت ارحمها ومسكت هدى رزعت زبرى فيها بفترى وهي فى وضع الدجى ارزع مره كسها ومره طيزها ودى ااااااام اااااااااه حلو قوى كمل ماتوقفش ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه ونزلت وغرقت بطن ميرنا وانا مكمل شويه ونزلت جبت ميرنا ورزعت زبرى جامد فى كسها ودى حرام عليك مش قادره كسى بقى شارع هو ده زبر بنى ادم ولا زبر حصان هدى قعدت جنبها
هدى / ريح طيزها يا خالد
ميرنا ياريت انا كسى ورم ولاقيت صوت من ورايا ايده خيانه من ورايه فى نيك وكانت جاكى سحبتها تعالى يا شرموطه هى جهزيها وهدى خلعتها هدومها كلها وبعبصت طيزها وانز عمال ارزع فى طيز ميرنا وهى بتصرخ وانا برزع جامد وهدى عماله تبعببص فى كس جاكى
وده تذكير لجاكى

HGFfF1I.jpg HGFf3qN.jpg
لاقيت مرنا خلاص مش قادره هموت منى رحت لجاكى ولعبت فى الدى بوست ونزلت كتير وانا رزعت زبرى فى كسها مره وحده ودى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه براحه عليا يا خالد مش قادره هتموتنى وانا عمال ارزع وابدل لين طيزها وكسها لحد ما فرخضت
هدى هموت مش قادره نيكنى بقى ونفس اللى اتعمل مع جاكى وميرنا اتعمل مع هدى وفضلت ارزع فى ال٣ لحد ما نزلت على وشهم هما ال٣ وبعد كده
ميرنا/بدأت تفوق حبه هو في كده بس بجد انا اول مره انزل بالطريقة دى انت بجد فنان
هدى/صدقتى انك لوحدك كان هيكوتك
جاكى/ههههههههههه اصلها لسه ما تعرفش دوا يابنت بينيكو فينا ب ال٣ سعات متصله لحد ما بنموت
انا/المهم كنتى جايه ليه ياجاكى
جاكى/فى مول بيفتح جديد فى التجمع الخامس كنت جايه عشان نفتح فرع جديد هناك
انا/ انتى نايمه المحلات اتشطبط وجهزت والناس اتعينت ونزلو فروع تانيه عشان يعرفوا نظام شغلنا
جاكى/احا كل ده حصل امتى انت هتجننى انا قولت شغل الخرده ساحل دماغك اليومين دول بس بجد انت استوردت الكمية دى ليه
انا/ هتفهمو كل حاجه في وقتها المهم رنى على طارق وقوليلو يخلص المخزن عشان البضاعة وصلت المينا والمفروض هنستلم اول الاسبوع
جاكى/تمام فاروق طبعا اتفق مع شركة النقل ولا ايه
انا / كل خلصان مش فاضل غير المخزن
هدى/ ممكن سؤال محيرنى البلد بتولع وانت عمال تشترى بكل السيولة اللى معانا بضاعة ازاى ده
انا/ الفوضى فيها احلى شغل بس اصبرى للاخر وانتو تفهمو وعايز صفقه المواد الغذائية تخلص فى اقرب وقت كلمى شيماء تستعجل الدنيا
مع دخول شيماء
شيماء/ هو انا جيت متأخر ولا حاجه وكل حاجه خلصت واقفه على امضتك
انا/تمام يا بطل وحشانى نيك إيه الطريق بقى سالك
شيماء/لسه النهارده اخر يوم واعمل حسابك بايته معاك النهارده عشان واحشني
ميرنا/ لوحدك مش خايفه تموتى احنا ال٣ متنا وهو عايز يكمل انا همشى مفرجحه بافى اليوم
هدى/ شيماء ليها وضع تانى مع خالد ومين ما سدش بقى احنا ولا هو
ميرنا/ انا كسى وطيزى حاسه انهم نفدو على بعض
شيماء/ ههههههههههه ههههههههههه يا عم بالراحة طيب الشرموطين دول خدو على كده انما دى لسه على قدها
ميرنا/ ولا هما سدو وحياتك ده جبار ممكن استأذنك اختى مافيش دكر بيكيفها ممكن اجيبها معايا في يوم تكونو عاملين حفله انا عايزها تموت من النيك
انا/انتى شايفه المستوى هي حلوه
ميرنا/اجمل منى وكمان جسمها اوف جامده جدا
انا/ تمام كمان يومين الحفله بس بيبقى على بياته
ميرنا/ تمام بس عيزها تعرج اسبوع ماشى
شيماء/اسبوع بس ده انتى على نياتك المهم خلينا فى الشغل فى صفقه قمح إيه رأيك
انا/مش بتاعت اندونيسيا
شيماء/ ايه خلصت ولا ايه
انا/ عصام بيستلمها بس مرخمين عليه فى المينا ابعتيله نسرين تخلص معاه
شيماء/ههههههههههه دماغ ماشى تمام
وهنا يخلص الجزء الاول ىن السلسله الثانية
سلام........................

الجزء الثاني
انا/بقولك ايه عرفتى ايه عن السعدى
شيماء/ ههههههههههه ده طلع كارثة ماشيه على الارض جى فى كل شمال وانت بتسأل عليه ليه
انا/شاكك انه ليه علاقه باللى بيحصل مع عصام في المينا
شيماء/ليه وايه دخله اساسا
جاكى/شغلى دماغك سوق المواد الغذائية ده ملعبه واى حاجه لازم من تحت ايده
شيماء/ااااه طيب خد بقى التقيله بيعمل حفلات جنسيه وتبادل
انا/هو ده الكلام بقى فينك من بدرى بقولك ايه فى حاجة مصورها او تعرفى تجيبى حاجه زى دى
شيماء/ قامت على الشاشة اللى فى المكتب وحتط فلاشه وشغلتها قصدك ده
انا/قومت من مكانى بوستها تسلمى يا قلبى بقولك ايه ابعتيه على عندى عشان عايز اتصل عليه
شيماء/بلاش مش ناقصه حرب مع واحد زى ده خلينى زى ما إحنا
انا /ما تخفيش كده ده انا هعزمه على الحفله بتعتنا مش اكتر وبقولك ايه ماتبعتيش نسرين وابعتى لعصام خليه ييجى
شيماء/مع انى مش فاهم اللى فى دماغك بس ماشى تمام
جاكى/يعنى إيه هو هيبقى معانا الحفله الجايه
انا/ مش لوحده هيكون معاه حد تانى وبينهم ما صنع الحداد
شيماء/يالهوى اللى فى دماغى
انا /اه
شيماء/طيب ليه ممكن تفهمنى
انا/ عشان كل واحد يبقى عايز يضمنا ليه والمصلحه تمشى فهمتى
ميرنا/يعنى انا واختى بلح من الحفله الجايه
انا/لا طبعاً بس اختك قبلها بكره هتكون هنا
ميرنا/وبكره ليه اصبر 10 دقائق وهتكون هنا هى شغاله في الحسابات اساسا
انا/احا وانا ازاى معرفش
ميرنا /احنا اخوات من الام عشان كده انت معرفتش
هدى/يعنى الحفله الجايه ضرب نار
انا/ايوه عايز اسود ويلا طرقونى وانتى با شيماء خليكى عيزك
الكل مشى وشيماء قعدت
انا/اقعدى عشان تفهمى عشان انتى النائب بتاعى وعملتى إيه فى الحوار بتاع صفقة السلاح بتاع السعدى
شيماء/هيستلمها كمان اسبوع على حدود ليبيا
انا /عرفتى فين بالضبط ومين الظابط اللى هيعديها
شيماء/اه اسمه مروان العجوز
انا/تمام
شيماء/بتسال ليه
انا/عشان لو الود والاحترام مانفعش يبقى في كارت بتلعب بيه
شيماء/خلى بالك بقى عشان كده احنا داخلين عش الدبابير برجلينا
انا/وانتى عاجبك اللى بيحصل ده لازم قواعد العبه تتغير
شيماء/انا معاك لو فيها موتى
انا/ اهم حاجه عندى انك تعملي فريق هكر على اعلى مستوى انا عايز المعلومات اللي نحتاجها تكون موجودة حتى لو فى البنتجون تبقى موجوده وكل الناس اللى معانا تضربيهم على الهكر وتحمى اى حاجه ممكن تخترق تمام
شيماء/تمام هو لحد دلوقتي مافيش غير انت وطارق وساره اللى شغالين تمام وفاضلكم اقل من سنه وتبقو محترفين وممكن تكونو زى
انا/تمام وانا هشد على الباقين عشان يبقى الكل
ورنيت على السعدى
انا/الباشا
السعدى/مين وجبت الرقم ده منين
انا/ خالد وجبت الرقم ده ازاي اللى يسأل ما يتهش كنت عايز اعزمك على حفله يوم الخميس اللى جاى
السعدى/هو انا اعرفك يابنى
انا/لا لسه بس انا اتمنى انى اعرفك ودى حفله خاصه والناس قالت ليا عشان تبدء فى السوق كبير لازم تاخذ ازن الكبير وانا مالقتش اكبر منك عشان استأزنه بالصراحه
السعدى/وانا معرفكش عشان تعزمنى كده وثانيا مش فاضي غير كمان شهر ممكن وقتها
انا/ياباشا حفلتك بتاعت الخميس انت والناس اللى معاك ضيوفى وصدقنى انت اللى هتطلب بعد كده الحفلات تكون عندى
السعدى /انت مين وتعرف ازاى الحفله بتاعت الخميس
انا/حضرتك موجود فين دلوقتي وانا اجى لحضرتك عشان تطمن
السعدى/ طيب انا في مكتب التجمع الخامس
انا/تمام يا كبير نص ساعة واكون عند حضرتك
السعدى/ وانا منتظرك
شيماء/ بس هو فى الفيلا
انا /ما انا هرحله على الفيلا اتصلى على ناصر وقوليلو يجهز رجاله بسلاح تقيل فى نص ساعة
شيماء/بلاش يا خالد كده غشم
انا/هو اكيد هيعرف احنا مين يبقى لازم اسبقه واعرفه انا مين فهمتى دى ضربه وقائية مش اكتر واللى زى ده يخاف من الشوشره وماتخفش كل الحكايه انى هعزمه على الحفله
شيماء/**** يستر انا خايفه عليك ومن دماغك
انا/ماتخفيش وكده كده انا مأمنكم كلكم
شيماء/انا مش على الفلوس ياخالد انا عليك انت يعنى هى كانت هتكون موجوده من غيرك انت ما طمعطش واكلت وحدك انما دخلت الكل معاك يبقى نبيعك احنا انت ارجل راجل عرفته في حياتي كلها
انا حسيت انى عكيت قولت افكها ونقلب تهريج
انا/ عشان اكتر واحد كيف كسك
لاقيت شيماء عيطط
شيماء/هو ده تفكيرك
قومت من مكانى وقومتها واخدتها في حضنى طيب يا قمر انتى مش عارفه انا ليه دخلتكم شركه معايا
شيماء/وهى بتعيط ليه
انا/عشان انتو اكتر حد بثق فيه وعارف انه هيصون العيش والملح وهتكونى ضهرى
ضحكت شويه
شيماء/واحنا نموت فداك
انا/ انتى شكلك كده كنتى عايزه تتحضنى عشان كده عيطى
شيماء/ههههههههههه بصراحه آه بس العياط زعل منك وميرنا دخلت علينا
ميرنا/ مستر ناصر بره
انا/تمام وبوست شيماء وخرجت رحت للسعدى
ناصر/ كله تمام وفي قناصة دلوقتي فحوالين الفيله بتعته عشان لو حصل ضرب نار
انا /تمام واتحركنا على السعدى
اول ما وصلنا
البادى جارد/ خالد باشا
انا/ مستغرب اه انا
البادى جارد /الباشا منتظر سعدتك فتح الباب وكانت قصر مش فيلا وحرس فى كل حته
السعدى/ خالد مش كده
انا/الباشا اللى مسوحنى
السعدى /كنت بتأكد من حاجه وعرفتخا انت مش خايف تموت بعملتك دى
انا/ لا طبعاً اللى يدخل عش الدبابير يبقى اول حاجه مايخفش منها الموت ولا ايه
السعدى/ تمام اومرك
انا/ ممكن ندخل المكتب نتكلم براحتنا
السعدى/اكيد ودخلنا المكتب هو انت وصلت ليا ازاى وحركة انك تجيب الرقم الخاص بتاعى بتقول انى مخترق
انا/ده اكيد وده عربون محبة بسيط عشان يأكد حسن النيه
السعدى/وطبعاً عارف بالصفقة اللى داخله مصر
انا/اه والظابط اللى هتدخل عن طريقه كمان
السعدى/طلباتك
انا/ صداقتك مش اكتر من كده
السعدى/يعنى عامل ده كله عشان صداقتى ولا البضاعة اللى فى المينا
انا / لو على البضاعة كنت اجلت الحوار والقعده دى اسبوع وضغط بصفقة السلاح انما انا مش عايز ده كله كل اللى عايزة صداقه وبس وبعد كده الشغل
السعدى /اشمعنا انا مارحتش لغيرى ليه ما عندك مثلاً الفايدى
انا /ما هو بردى فى الحفله
السعدى/ انت اكيد مجنون انا والفايدى فى حفله ازاى مستحيل طبعا
انا /تصدق نفس كلامه اما قولتله انى هعزمك بس هو وافق انه يحضر الحفله رغم وجودك
السعدى/ طيب انت بتعمل كده ليه وايه مصلحتك
انا /نهدى النفوس والحرب اللى بنكم تخلص وانا اشتغل براحتى شريك معاكم ونكبر الشغل اضعاف مضاعفه وبدل الفكه دى تبقى مليارات وشرعى كمان يعني نعمل ما بدالنا بدل ركنت الفلوس فى سويسرا إيه رأيك
السعدى /كلام جميل ومصلحة حلوه بس ازاى
انا/بعد الحفله هنقعد ونكلم وافهمكم كل حاجه ازاى وامتى
السعدى /موافق
انا/ وخلو بالك انها حفله خاصه من الحفلات بتعتك
السعدى /فهمتك
انا/ هبعتلك العنوان عشان لو حبيت تأمين نفسك مع انه مالوش لزوم بس عشان اول تعامل بنا وحاجة صغيره عشان تطمن اكتر انت تاجر سلاح وانا تاجر اثار والفايدى راشق معانا فى دى ودى يبقى بدل الضرب تبقى المصلحه وحده
السعدى /انا مش هأمن نفسى وهثق فيك اما نشوف دماغك دى
انا /كل خير وهتشوف وليك عندى مفاجأة جامده جدا فى الحفله بس شد حيلك انت بس عشان الحريم كتير جدا وصباحي
السعدى/ ههههههههههه ههههههههههه اما نشوف
انا/صدقنى هتدعيلى استازن انا
السعدى/ استنى بس ورفع الفون بيكلم المتصل شحنة الرز بتاعت شركة فرى ترانس بورت تخرج من غير مشاكل وقفل مش انت لوحدك اللى تعرف تقدم عربون صداقه
انا/تشكر يا كبير سلام انا منتظرك الخميس بعد المغرب ومشيت رجعت على المكتب
ناصر /طبعا عايز جردات وامن فى كل مكان
انا/ ما انت حلو اهو احنا كده فى المرحلة الثانية من الشغل عايزين نكبر بقى
ودخلت شيماء اترمت فى حضنى
شيماء/انت كويس
ناصر/ايوه يا عم خالد ماشيه معاك
شيماء/ تصدق انك رخم وراحت ليه وباسته وحده مشبك
انا/رايقه يا عم ناصر انت ليك مشبك انما انا غلبان حضن بس
شيماء/انتو حبيبى ورجالتى اللى بتحامه فيهم
انا/خلينا فى الشغل انا عايزها تبقى مليطه وده هيجيب حريمه وده هيجيب حريمه
شيماء/ما اظنش
انا/عيب عليكى اتفرجى واتعلمى
شيماء وناصر/بنتعلم يا اداره ولاقيت ميرنا داخله بوحده فورتيكه مش لاقي ليها حل
ميرنا /حبيبه اختى
انا/ قومت من مكانى سلمت عليها واخدتها وحده مشبك بتاع 10 دقايق كانت بدأت تسخن وتهيج وانا وقفت بعد كده مش نروح احسن
ميرنا/ ايه رأيك يا حبيبه
حبيبه/ هه ماشى ماشى يالا بينا

HGnLmdb.jpg HGnLDru.jpg HGnLp7j.jpg
رحنا ع على الفيلا انا وميرنا وحبيبه وناصر
حبيبه/حلوه قوى الفيلا زوقها يجنن
انا/مسكتها هو انتى جايه نشتريه ادخلو ظبطو نفسكم وتعالو
ميرنا وحبيبه دخلو اخدو دش وهما جوه
حبيبه/ ٢بس انا املى خاب انا قولت هموت
ميرنا/انا ضارب فى دماغى ارن على البت امانى تيجي بدل ما يموتنا اللى بره ده
حبيبه/ههههههههههه إيه هو جامد للدرجة
ميرنا/بيعرف يمتع اللى معاه انتى عارفه خلانى انزل قد ايه وكنا ٣ مش وحدى وفرهضنا منه كمان
حبيبه /يعنى هنبسط النهارده وهلاقى خيالى اخيرا
ميرنا/بعد اللى عمله معايا اقترحت عليه نضمك لينا عشان عارفه انك مش هتتناكى غير منه بس بعد كده ما شوفتيش من بوسه بس عمل إيه
حبيبه/ههههههههههه بوظ الدنيا انا جايه مبلوله
عندى انا وناصر بره
انا/ خد دى حبيبه لازم تتفشخ
ناصر/بعد ما رفع الحبايه بس فردتين مالهمش حل اموت واعرف بتجيبهم ازاى
انا/انا مجبتش حد هما بيجو لوحدهم هدى جت سخنه وعايزه تتناك زى عادتها دخلت ميرنا معاها وشويه وجت جاكى معهاهم ما انت عارف جاكى بتعشق النيك زى عنيها
ناصر/ كلهم مش جاكى بس
ولاقينا حبيبه وميرنا دخلو علينا بقمصان سوده من غير براه واندر فتله وكان منظرهم تحفه بجد
انا/قومت على حبيبه وبابوسها
حبيبه /فى مزيكا الاول نمتعكم برقصنا الاول ونشرب كاسين
انا /ده انتى صاحبت مزاج بقى بحب انا كده
شغلنا المزيكا مع الكسات وبدأت الحفله بعبوص هنا على قفشه بز هنا ودخلت مع حبيبه في وصلت بوس ولحس ومص شفايف ولسان وناصر ماسك ميرنا وعامل فيها كده نزلت على حلمت ودنها وبلعب فيها بطرف لسانى ودى اعصابها سابت وارتعشت ورجليها مش شيلها نزلت بيها على الارض ومكمل زى ما انا اغير من دى لدى وهى ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره انت عرفت منين انى بتعب من الحركه دى
انا/لسه حالا وايه تعبتى دى احنا لسه في الاول
حبيبه/طيب ارضع ابزازى
انا /انتى تسكتى مالكيش تقولى انتى تتناكى وبس وكملت زى منا ودى ااااااام اااااااااه حلو قوى كنت فين من زمان هو فى كده ونزلت على فرق ازازها لحس وطلع على كل
ميرنا/اصبرى يا لبوه هو لسه عمل حاجه وناصر عض بزها وهى ااااااااة مش كده
انا/نزلت على سرتها العب فيها بالسانى ودى وسطها اترفع فوق وارتعشت وغرقت الدنيا وغرقتنى معاها ونزلت على كسها حتيط صابعين فى سقف كسها ولمست الدى بوست ودى مسكها سلك كهربا وبقت ترتعش وتنزل بغباء وانا مكمل عليها ودى عماله خخخخخخخخخخ اااااااااه ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش ااااااااة قادره ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ وبترتعش وانا قولت اخف شويه عليها ونزلت فتحت رجليها ورزعت زبرى مره وحده ودى صوتت ااااااااة اخيرا دخلته وجنبى ناصر كان عامل فى ميرنا زى حبيبه وهى ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه براحه مافيش كده ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ وبترتعش ونزلت عليه وهو رزع زبره جامد واشتغل الرزع وهما ااااااااة براحه ااااااااة
حبيبه/اخيرا بتناك مش بتبعبص
وانا بدعك فى خرم طيزها لاقيته واسع بدأت ازع هنا شويه وهنا شويه ودى بتموت وعماله تنزل زى ما يكون حنفيه واتكسرت اخدتها فى حضنى وقمت بيها شايلها على ايدايه وبرزع فى كسها وغمزت لناصر اللى فهم وقام من على ميرنا ورشق زبره مره وحده في طيزها وبقت بنا ودى عماله خخخخخخخخخخ اااااااااه ااااااااة لالالالا براحه ااااااااة طيب براحه مش كده واحنا شغالين رزع متواصل لحد ما لقينها خلاص مابقاش فيها نفس سيبنها ورحنا لميرنا اللى اول ما شافت اللى حصل
ميرنا/جريت على حضنى واتشعلقت فى رقبتى وانا شيلتها ودخلت زبرى فى كسها وعصام فى طيزها وهى اخيرا زبرين احنا نرزع وهى تصرخ ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره هموت من المتعه واشتغل الرزع والتبديل بن ال٢ اكتر من ساعة لحد ما كل واحد نزل في طيز وحده وريحنا جنب بعض ناخد نفسنا حبيبه في حضنى وميرنا مع ناصر
بعد اكتر من تلت ساعة حبيبه بدأت تفوق
حبيبه/انا مكنتش متوقعه ان فى رجاله كده انا حاسه انى يلزمنى سنه عشان افوق
ميرنا/حبيبه بتقول كده إيه رأيك مش كان عندى حق
انا /جايين فى واحد كمان
حبيبه /ايه انتى مش بتشبعو
ناصر/هو فى حد يشبع من النيك
ميرنا/احنا كده مش هنقدر على يوم الخميس
حبيبه/خميس ايه هو فى حاجة
ميرنا /حفله خاصه وانتى معانا
حبيبه /ههههههههههه تصدقى كان المفروض اسمع كلامك ونرن على امانى كانت تشيل عنا شويه انا مش هعرف امشى حاسه ان طيزى وكسى بقو واحد نفضو على بعض
خلصت اليله وجه يوم الحفله
والسعدى جه هو والفايدى فى نفس الوقت بالضبط
انا /في استقبالهم توءم حتى فى دخلتكم نفس الدخله اتفضلو ودخلنا على الفيلا واول ما شافو الحريم والناس اتهبلو
الفايدى/ ايه ده هو في إيه هو فى كده
السعدى/عندك حق دى نسوان تهبل
انا/كل دول شركه معايا في الشغل وشاورت على ميرنا وحبيله اللى دول دول موظفين
السعدى/بخيبت امل انا قولت مليطه
الفايدى /وانا زيك
انا/نخلص كلام في الشغل وبعد كده هتتفاجيء

والى هنا ينتهي الجزء الثاني ونلاقاكم على خير في الجزء الجديد ونشوف دماغ خالد والاتفاق على ايه وازاى هيقنعهم فى الشغل مع بعض هما ال٣
سلام...............

الجزء الثالث
ممكن يكون القصه خيال انما اتمنى اللى جاى يكون امر واقع نبدء الجزء
انا/انتو تعرفو ان انتو شبه بعض جدآ وكل الخلاف اللى بنكو انكم شبه بعض
السعدى /ازاي
الفايدى/عشان كل واحد عايز الترته لوحده انما لو حطينا ادينا فى ايد بعض كان الوضع اختلف وده انا فهمته متأخر جداً بعد ما خالد قعد معايا
نرجع فلاش باك صغير عن قعدتى مع الفايدى
الفايدى كان بيدور على قطع اثريه من اللي عندى والطريق وصلنا لبعض اما بحثت عنه عرفت انه نمبر وان فى تجارة الاثار والسلاح فى مصر وطلبت مقابلة واتفقنا نتقابل على اليخت بتاعه واتكلمنا وعرفته ان كل شغلى بحب اصرفه بنفسى وانى زيه بس انا مش بشترى انا بنقب وابيع
انا/من الاخر أنا عايز نتشارك انا وانت والسعدى
الفايدى/انت مجنون مين ده اللي يشارك انت مش عارف بتكلم مين
انا/بكلم مين يعنى سمسار اثار وسلاح واللى قدامك تاجر اثار نسيبنا من النعره الكدابه دى ونتكلم بالعقل
الفايدى/انا ممكن اصفيك دلوقتي ولا حد يعرف ليك طريق جره
انا/انت مش ملاحظ ان تليفونى ما سبتهوش من ايدى انا ممكن افجر اليخت ده كله وانا معاكم نمسك العقل ونتكلم بهدوء كده وان معجبكش كلامى اللى بتدور عليه كادوه منى ليك
الفايدى/ اسمع ممكن سؤال محيرنى انت بتقول تاجر اثار وانا ماسمعتش عنك ازاى
انا/انا الادهم يا فايدى اظن سمعت عنى كده
الفايدى/كده صح
انا /ممكن سؤال انت رصيدك فى سويسرا كام
الفايدى /بتسأل ليه وانت مالك
انا/جاوب بس انا ياسيدى 220مليار دولار ومش عارف اشتغل بيهم وانت كام
الفايدى /300مليار دولار
انا/ واللى يشغلهم ليك شرعى وفي بلدنا ايه رأيك
الفايدى/.......... ازاى
انا /لازم الاول الساعدى يكون معانا والحرب دى تخلص بنكم
الفايدى/فى اللى انت بتقوله انا معاك بس ممكن افهم اللى فى دماغك
انا/يوم الخميس عامل حفله خاصه وهيكون معايا شركاتى عشان الكلام كله يبقى مره وحده
الفايدى/بس انت هتعرف تقنع السعدى بده
انا/ياريت هتكون فائده كبيره جدا انت عايز الحاجه اللى عندى لمين وكام لو اعلى من السعر اللى عندى يبقى انت اولى
الفايدى/كامله 500مليون اخضر
انا/ههههههههههه انت غلبان دو تعمل لوحدها 600 وهبيع على كده
الفايدى/انت بتهرج انا اللى جاى ليا 550 انت ازاى جالك ال600 ده كده كتير
انا/اللى هيموت عليها اليهود عشان انا طلبت منه مليار اخضر فقالو يجيبوها من عندك مش انت اللى طالبها منك مشيل عزرا
الفايدى (عرفت ازاي
انا/عشان هو اللى طالبها بال 600 منىوانا رفضت وطلامه لعب قوله مطلوب فيها واحد ونص مش واحد
الفايدى/تمام بس انا نسبتى كام
انا/انت هتكون شريك زى الكل وبجد مالكش دعوه بصفقه السلاح بتاع السعدى خلينا نبدء صفحه جديده
الفايدى/على حسب القعده واللى هيحصل
انا /مستنيك الخميس وماتخدش حاجه عشانها انا هخليك تعمل اللى انت مش بتحلم تعمله او تتخيله
الفايدى/ههههههههههه ماشى كلامك
انا/سلام وسيبته وقومت
نرجع من الفلاش باك
السعدى/ممكن نفهم ازاى اللى بتقول عليه ده
انا /هنشتغل مع الجيش
الفايدى/بمعنى
انا/ الاول مش احنا عندنا مصنع سلاح خفيف فى حلوان بس الشغل بتاعه مش مطلوب عشان الكفاءة بتعته اقل من الاوروبي والامريكى وحتى الصينى
السعدى/ فعلا عشان كده ما علهوش طلب
انا/ احنا هنطوره وهنخليه اعلى سلاح في العالم وبربع التكلفة هيكون الاتفاق مع الجيش ان سلاحهم بتاعهم ببلاش والفائض بتعنا نصدره زى ما نحب
الفايدى/الجيش هيوافق
انا /الجيش وافق خلاص منتظرين القعده دى تخلص ووازير الدفاع جاى كمان ساعه
الفايدى/ انا راشق معاك فى المصلحه دى
السعدى/وانا معاكم
انا /اسمعو باقي الكلام عشان نبقى على نور
الفايدى/هو الكلام ما خلصش
انا/لا طبعاً وكمان هنمول مشروع الرمله السوده والبيضه ومشروع انتاج طائرة حربية مصريه 100% وفى المقابل مش هيكون علينا ضرايب ولا جمارك
السعدى/كلام زى الفل انا موافق بس سؤال هو عندنا الخبرات الكلام ده كله او الإمكانيات
انا /كل حاجه موجوده اللى ناقص اتفقنا إيه رأيكم
ال٢/ معاك ودى مصلحة للكل انت كنت فين من زمان كانت حجات كتير جدا هتتغير
انا/كله بوقته شيماء خلصتى
شيماء/ اه كل حاجه حلصت والرسومات كمان موجوده للميج ٣٥ والاف ٣٥ وطيرات الجيل الخامس انا تمام جداً يا قمر
الفايدى/مين دي
انا/شريك معايا
قدنا ندردش وشويه والوزير ورئيس المخابرات الحربية جم
انا/ اتفضلو
الوزير/صدقت ووفيت اللى يشوف القعده دى يقولك استحاله تحصل ده اليهود يخرجو من فلسطين من غير حرب اقرب انها تتحقق من القعده دى
الفايدى/على رأيك يا باشا بس البركه فى اللى عمالها
الوزير/اتفقتو
انا/كله تمام يا باشا وكمان مختطاط الطيارات جهزه
وكل السلاح الخفيف كمان نقدر نشتغل من بكره لو عايز
الوزير/ على بركه **** بقولكم إيه احنا كنا عايزين نشتغل على عربيه بالكهرباء انتاج مصرى خالص وكل التصاريح اللازمة جهازه
انا/ده فى المخطط وكمان في حاجة كده كنت عايز اطلبها من حضرتك
الوزير/ قول
انا/عايز انتاج مصر فى النحاس والفسفات والدهب هستخلصه هنا اظن هيوفر كتير جدا علينا
مدير المخابرات/ ده صعب جداً وكمان انت عندك الطريقة اللي تختخلص بيها اساسا
انا/ لو مش عندى ما كنتش طلبت
الوزير/ده بجد
انا/ لاقيت برديات بتاعت طرق الاستخلاص
مدير المخابرات/كده تمام جداً بدل ما نصدر خام وناخد مصنع باضعاف السعر
انا/ بس عايزين نشتغل في اسرع وقت على السلاح والطائرات الحربية عشان السيولة اللى هنحتاجها وعشا شغل الناس والطالبات اللى عليهم وانا فتحت خط مع مناطق الصراعات فى افريقيا ان كل السلاح اللى هيحتاجوه هنوفرو ليهم
مدير المخابرات/هو مافيش حاجه فيتاك ما تشتغل معانا فى الجهاز
الوزير/انا مش قولتلك هتعجبك دماغه
انا/ فى طلب اخير انا عايز اطقم حراسة من عندكم يضربو الشباب اللى عندى بس يكون خارج عنكم
الوزير/ كنت هعمل كده من غير ما تقول
انا/لينا كلنا مش لوحدى وانت عارف ان عددنا كبير مش ٣ بس
الوزير/عارف وعامل حسابى كده فى اى حاجه تانى
انا/تسلم يا باشا
الوزير/استأزن انا
وقام مشى هو ومدير المخابرات اللى قبل ما يمشي ساعة وراجع عشان الحفله
انا/ ههههههههههه وانا منتظر جنابك دخلت جوه الكل يجمع بصو بقى دلوقتي مرحلة جديدة على الكل انا عايز الكل يفتح عنيه والكل يفهم وبعد كده كل مجموعة هتبقى ماسكه مجال الظاهر اننا بندب فى بعض الباطن كلنا شركة مع بعض لحد ما المرحلة دى تعدى ونقف على رجلينا تمام
الكل/تمام يا كبير
سلمى/ الشغل خلص ولا لسه فاضل كام حاجه بس نخلصهم ونبدء يا حيحه عملتى إيه مع جوزك
سلمى/جاى فى الطريق رضى بالامر الواقع وقال يستفاد بس لو فى عيال يبقى منه
انا/حقه طبعا بصو بقى الكل يوظب على تدريباته من هكر لقتال تمام
الكل/ تمام
انا/شيماء عملتى ايه فى البرنامج بتاع الحمايه واللى هيكون مكان الاند رويد عايزين نحتل السوق فى خلال سنه عايز الموبايل بتاعنا يبقى رقم واحد في العالم فى المبيعات
شيماء/انا اتفقت مع مبرمجين هنود ومصريين وشغالين على ده وده
انا/تمام
الفايدى/واحنا دورنا ايه فى الشغل ده
انا/ ازاى يعنى مش فاهم احنا خلاص شركه مع بعض واللى بيتقال ده انتو كمان هتنفذوه وهتدربو انتو واولادكم معانا زينا زيكم بالضبط بص بقى انت وهو فى صفقة سلاح جايه من باكستان عايزها تدخل مصر باى طريقة عشان اللى قلناه يتنفذ
الفايدى/دى ملعبى الجزء ده
انا /تمام كده خلصنا بس خلى بالك انه نووى
الفايدى/ بيبلع ريقه صعبه جدا كده
السعدى/ولو زنا معاك
الفايدى اعتبرها هنا
انا /مش عايز حد يعرف بيها وهما مش كتار دول 20 رأس حربي بس
السعدى/ ودول ليه اساسا
انا/عشان ما حدش يهدد بالنووى واتقدر تصنعه احنا هنعمل زى امريكا بالضبط بس العكس
رن الجرس وكان مدير المخابرات وهنقول عليه العقرب دخل
العقرب/ فى ايه لسه ما بدأتش الحفله
انا/لسه كنت بخلص مشوار باكستان
العقرب/لازم الفيدى والسعدى مع بعض
السعدى/واحنا اتفقنا على كده هى هتكون امتى
انا/بعد العمليه بتاعتك بشهر
السعدى/تمام قوى
العقرب /البضاعة بتاعتك دى لازمانا
السعدى/بس دى متباعه
انا/اللى هايخدها هيدخلها سينا للماليشيات اللى هناك
السعدى/ااااحا ده انا اقتله
انا/ بعد ازنك يا عقرب ممكن اتكلم احنا هنسلم كل حاجه زى ما هى بس هيضاف ليها جيبى اس واول ما يدخل سينا ويتوزع على الافراض هناك نكون حددتو موقعهم ويتصفو كلهم مره وحده ونخل من الحوار ده
العقرب/ احا انا شايف ابليس بيدرب كف على كف بجد كان عندهم حق انهم يثقو فيك بس سؤال هو فى حد يروح يسلم نفسه واحنا هنموت ونعرفه
انا/بس ايه رأيك انبهرت صح
العقرب/حقيقى دماغ متكلفه وان كمان تجمع دول بجد برافو
الفايدى/هو وصل ليكم ازاى عشان يتفق معاكم على الشغل ده
العقرب/ زى ما انت. عارفين انه مجنون حبتين
الفايدى/حبتين بس ده جاى يقعد معايا بطوله ومفخخ اليخت شغل انك لاميت وانهم لميتون
السعدى/ ههههههههههه انا بسوحه واقوله انى فى المكتب لاقيته جاى البيت وجى برجاله وقناصه تموت الرجاله بتعتى كلها بس انا كنت مبلغ على البوابة انه جاى
العقرب/البيه جاى لرئيس مجلس الوزراء بيقوله انه عايز يقابل الرئيس ورئيس المخابرات العامة والحربيه ووزير الدفاع واما ساله قاله انا معايا فلوس ديرتى كتير وعايز اشغلهم الراجل قال ده مجنون ولا ايه تخيل يرد يقوله إيه قاله قول للتعلب الادهم عايز الكلام ده وهو هينفذ وسابه ومشى الراجل كان هيتجن هو فى حد عاقل ييجى يسلم نفسه بالشكل ده والراجل بلغ وهو مش فاهم حاجه وحصل واتقلبنا والصيبه الاكبر إنه قال عليكم انتو ال٢ انكم هتشتغلو معاه وقتها انا قولت انه مجنون رسمى لدرجة انى كنت هحوله الامراض النفسيه والعصبيه بس اما قال اللى عنده كلنا سكتنا ووافقنا انها بجد فرصة كبيرة من انك بتاخد اوامر ومن انك تكون صاحب سياده وهو اول الغيث قطره اللى جاى الشهر الجاى
انا/وانت الصادق اللى هيحصل من يوم السبت العقرب/ايه فى جرابك يا حاوى

والى هنا ينتهي الجزء الثالث من السلسله التانيه ونلقاكم فى الجزء الجديد غدا إن شاء ****
سلام ............

الجزء الرابع
الجزء الثالث كان صغير شويه إنما الجزء ده هنشوف إبداع
نبدء الجزء
الفايدى/ناوى على إيه تانى
انا/ولا حاجه هلاعب إسرائيل شويه بداعش سلاح امريكا
العقرب/ازاي
انا/فى صفقة سلاح صغيره هيخدوها يلاعبو إسرائيل شويه عمليات فو تل ابيب نفسها والمستعمرات الجديدة كلها هتتساوى بالارض مقابل 500 اخضر
العقرب /ليه دلوقتي
انا/عشان حوار باكستان هنشغلهم بإسرائيل
الفايدى/شطان بس مش مكلفة
انا/ما ده من جيبهم انت ناسى ولا ايه
الفايدى/ااااااااة تصدق انت مش سهل خالص
انا/وجع ولا دلع
السعدى/دلع
الفايدى/ماشى قسمو انتو ال٢
انا/ عايز تركيز فى التفاصيل عشان الوقت اللي جاي هيكون فيه ارتجال كتير يا سعدى ليك فى الماس مش كده
السعدى/ليا طبعا
انا(تمام جدا
العقرب/انت بلغت الوزير باللى ناوى تعمله
انا/ ورحب جداً كمان
العقرب/كده تمام
انا /اظن كده العب يحلو فلوس وموجودة والعقىل موجوده وبجد يا فايدى مافيش ورقة باردى تخرج بره البلد دى طلعت كنوز واحنا مش عارفين
الفايدى/تمام
انا/إيه يا عم انت وهو هو مافيش حريم عندكم ولا إيه
الفايدى/هو فى حريم بعد شيماء
السعدى/عندك حق
انا/خد نايبك صبر وبلاش تتحول
جاكى/إيه مافيش مزيكا يعنى وفين المشاريب والمزه
جاكى/ من عنيا ودخلت جابت الحاجه من جوه والحريم والرجال كله جه
انا/دول شركاتى وبسببهم محدش عرف انا مين عشان مش بصمه وحده انما كل دول
بشاور على كل وحده واقول اسمها شيماء جاكى ساره سلمى بطه هدى نسرين مها مروه نهله سحر اميره نسمه يسرا دول شركاتى ودى ميرنا وحبيبه شغالين معنا
الرجاله ده طارق وفاروق عصام ناصر عماد عبدو مجدى على متولي خيرى انور اول يوم ليه معانا وده الفايدى والسعدى والعقرب
السعدى/احا هو أنا مت ودخلت الجنه ايه الحريم دى هما من مصر
الفايدى/................ حد يكهربنى يمكن افوق
العقرب/ حتى فى الحريم زوقك عالى انا مش لاقي وحده يتقال عليها وحشه وتشكيله ايه معتبره
جاكى/ب شغلت الموسيقى وبدأت رقص واللى بيصب كسات واللى بيلف حشيش
عماد/الخلطه بتعتك بقى
السعدى/ خلطه إيه
انا /هتعرف دلوقتي يعنى انت عايز تفهمنى ان عدد الرجاله ياكل مع عدد الحريم ده اصبر وانت تعرف يابنى انت وهو ما تجيبو حاريمكم
شيماء/خمس دقائق وهتلاقيهم جم
السعدى/حتى دى عرفتها ماشى
انا/هتقعطع لسانها النهارده انت مالكش دعوه بس ركز في اللى بعمله هقوم انا اجهز الحاجه ودخلت وعملت الخلطه ورجعت بيها مع البرشام وكل واحد اخد وحده واخدت الراجاله على الحمامات واديت كل مجموعه منهم عبوه ودهنا وظبطنا خرجنا لاقيت مرات الفايدى والسعدى بره وده شكلهم تقريباً

حسناء مرات الفايدى
HGA5fZ7.md.jpg HGA5Bn9.jpg HGA5n6u.jpg HGA5CGe.jpg مرفت مرات السعدى
HGA5x3b.md.jpg HGA5zaj.jpg HGA5I8x.jpg HGA5TyQ.md.jpg

انا /حقهم بجد يهيجو
مرفت /ياريت ما تتعبوناش ونتكيف مش زى كل مره نقديها لسبن فى وجود رجاله
انا /طيب اما نشوف بس اللي بتتكلم دى هيغم عليها من المتعه ولا لا
جاكى/ههههههههههه كان غيرهم اشطر
حسناء/انا عايزه اللى واثق من نفسه ده
شيماء/بلاش ده صدقينى
العقرب/هي الحريم بتحظر منك ليه انت عامل ليهم إيه
ساره/مستعجلهخ ليه ماترحمش الشرموطه دى يا خالد
انا/هتعرف اشرت لفاروق انه ياخد مرفت وان اول ما نشيل طارق وعصام ينضمو لينا ونعمل سندوتش كان مفعول الحبه اشتغل والدهان عامل عميلة رحت مسكتها ومن شفايفها رضاعة ومص ولحس شفايف لسان هو كانت لسه بالفستان بتعها ازرق سماوى لنص الورك وماسك عليها كان يجنن عليها وانا لسه في البوسه فتحت السسته باعت الفستان ونزلت الحملات بتاعت الفستان ونزل الفستان لحد طيزها ووقف عندها بعد كده دخلت طرف لسانى فى ودنها ودى اترعشت ااااااااة لالالالا إيه ده انت بتعمل ايه فيا
انا/مكمل عادى انتى لسه شوفتى حاجه انتى هتموتى عشان ارحمك ونزلت على حلمت مدنها ماسكها بين شفيفى وبلعب بالسانى ودى ااااااام اااااااااه حلو قوى كمل ماتوقفش وانا مش هنا ونزلت لحس غى رقبتها ودى ارتعشت. نزلت كميه كبيره غرقت نفسها والارض تحتها انا ايه ده دا انا لسه ما خلعتكيش الفستان وعامله جامده لاقيتها هتقع شيلتها على الكنبه ونزلت الفستان كله وكانت لابسه اندر فتله من النوع اللي بيتربط من الجنب فكيته وشوفت كس شرقان نيك وبيلمع بعسله
حسناء/دخله بقى لسه بدرى اما اكسر الحنفيه الاول وببص جانبى لقيت فاروق ماسك ميرفت ومدلعها على الاخر والسعدى مع جاكى والنمر شيماء والسعدى نسرين وطارق سلمى وعصام حبيبه وعماد سحر وعبدو يسرا وناصر بطه وعلى سحر ومتولى ساره وانور نسمه خيرى مروه وكل اللى مسموع ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره هموت دخله براحه وفى حريم شغاله لسبن ولابسين الازبار الصناعى والدنيا بقت كلها متعه واهات وانا رحت على كس حسناء ادوق طعمه ومسكت زنبورها بين اسنانى ولعبت فيه بنرف لسانى ودى بتتلوى وتتشنج ووسطها طالع نازل ونزلت كميه كبيره الدور ده ورحت عامل الحركه بتعتى اللى بتقتل اى وحده حطيت صابعين فى سقف كسها ولمست الدى بوست وانا ماسكها عشان ما تهربش منى وبدأت احرك اصبعتى ودى عنيها غربت وبقت عماله تنزل وغرقتنا وتشخر وتصوت من المتعه وبقت تتكلم كلام مش مفهوم
الفايدى/إيه اللى حصل ليها انا اول مره تشوفها كدا سببتها تاخد نفسها شويه وانا بلعب فى خرم طيزها وابله من شهوتها واخيرا نطقت
حسناء/ ارحمنى بقى ونيكنى دخله بقى انا عايزه اتفشخ زبرك فين بلعب فى بزرها تانى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره هموت ورشقت زبرى مره وحده في كسها ودى اااااااااااااااح ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ ورحت واخدها فى حضنى وقايم بيها وطارق شاف كده ساب اللى فى ايده وجه وراها ورشق زبره فى طيزها ومرفت اتعمل معاها نفس النظام بقى ال٢سندوتش وفضلنا ننيك ونرزع وغيرنا عشان كانو خلاص هيموتو رحت لسلمى ودورت الرزع فيها شويه ابدل بين كسها وطيزها واستمر الوضع على الحال ده اكتر من ٣ سعات متصله لحد ما الحريم كانت ماتت والرجاله نزلت وبعد نص ساعة بدء الرجاله تفوق من اللي هى فيه من المجهود
السعدى/انا اول مره انيك كده إيه الخلطه دى
الفايدى/تبيع الخلطه دى بكام احا ده لو تلو كده الواحد يتجوز ٢ كمان
حسناء/فى حد عايز يموت شكله بس انت مفترى يا خالد انا كسى نشف مباقاش فى عسل خالص بس بجد أنا عملت حفلات جنس كتير جدا وتبادل اول مره اتمتع كده
مرفت/اااه يا كسى واااه ياطيزى انا لازمنى اسبوع راحه
انا/بغمزه للفايدى والسعدى ايه اسبوع راحه ده لسه في تكمله
حسناء/تكمله ايه مع نفسك مش قادره امشى اساسا وكسى وطيزى منفدين على بعض
الفايدى /اخيرا شوفتك مهدوده من امتى ده انتى بتلبسى الصناعى اكتر من اندراتك
ميرفت/ما انتو ما تعرفوش حاجه الناس دى بتعرف تمتع وتعرف نقط ضعف الوحدة كويس تقول كانو ستات وقلبو رجاله
جاكى/خالد وفاروق هما روس الافعى وهما اللى علمو الباقي ده اول مره لمها كان هيموتها بسبب انها اتريقت عليه والحكاوى والاكل نزل اكلوا كلنا وقومنا كل واحد ووحده اخدو شور ولبسنا
العقرب/خو فى لسه من الخلطه ولا خلصت
انا /طلعت ٣ ازايز واديت كل واحد ازازه استخدام مره
العقرب/بس عاش بجد انا عمرى ما نكت بالشكل ده ده مافيش خرم او وحده مازرتهاش بزبرى بس انتو جبارين على الحريم وبتعرفو تمتعوهم
انا /المره الجايه واحنا بنحتفل باللى هيحصل السبت هبقى اقولكم سر المهنه
الفايدى/يا ريت بجد نفسى افرهض المره دى بجد
انا /انا ملاحظ ان مرفت وحسناء اصحاب
حسناء/اه بنحضر حفلات جنس كتير مع بعض واحنا ما كنش عجبنا اللى بيعملوه اجوازنا وعدايءهم لبعض ده
انا/ودلوقتي
ميرفت/تسلم على المه دى حلم واتحقق
انا/نتكلم في الشغل شويه بقولك يا عقرب هو مفيص توشكى ده يستوعب مياه سد النهضه كلها
العقرب/لا بس ممكن اسبوع ويكون جاهز انت في دماغك حاجه
انا/اه عايز افجرو على مراحل مش مره وحده عشان السودان ما تغرقش ولا اخنا كمان
العقرب/عندك خطه للموضوع ده
انا /هتكون جاهزه خلال اسبوع وهندخلها في حرب اهليه بالمره وقبل التنفيذ هبلغكم عشان الرجاله اللى هتنفذ وعايز مليون فدان ارض في توشكا عشان زراعت القمح عشان نعرف نعمل اللى خطتنا ليه
العقرب/انت دماغك دى رايحه فين
انا/راجعه ٧الاف سنه ايام ما كنا اسيادها
الفايدى/على البركه وانا عن نفسي معاك
السعدى/وانا كمان فى ضهرك
العقرب/كده ناقص واحد وتكون ظبطط
انا/ ههههههههههه فى دماغى بس ناخد اول خطوه عشان هو عملى المهم تعرفو توفرى سيوله قد ايه
السعدى/١٥مليار اخضر
الفايدى/وانا ١٨مليار اخضر
انا /اقدر اكملهم 60 مليار اخضر اظن بدايه تقيله يا عقرب
العقرب/ممتازه والبنك الدولى بيتشرط علينا عشان قرض
انا /سيبهم ليهم يوم وبدأ التنفيذ السعدى استلم البضاعة وسلمها وراحت سينا وكانت ضربه جامده للجمعات الإرهابية واتصادر كميه سلاح كبيره جدا راحت فلسطين ووصلنا ليوم البضاعة بتاعت باكستان
ونكمل الجزء الجديد
سلام....................

الجزء الخامس

قبل ما نبدء الجزء احب اقولك عزيزي القارئ اياك وانتظر شئ ما من احد اعتمد على **** ونفسك لان لا احد يهمه امرك ولا احد يعلم ما تخطط له فى حياتك افعل ما شئت ولا تنتظر احد
نبدء الجزء
يوم تسليم الروس النووية وكانت الخطه فقلها بحرا عن طريق بحر العرب وبعد كده هتدخل مصر عن طريق حلايب وشلاتين وبعد كده الجيش يستلمها ويخزنها بمعرفته وكانت وجهه نظري انها تفضل فى حلايب وشلاتين الكل هيسأل ويقول اشمعنا باكستان اجيب منها السلاح ده اقولك عشان يفضل سرى طيب إيه يخليهم يدوك السلاح اقولك عشان اتفاق معاهم على طائرات حربية الجيل الخامس اللى بدأنا في تصنيعها بالفعل واول انتاجبعد ٦شهور مع مقاتلات حربية f16 معدله تجمع بين القدره الهجومية لf16 والقدره الدفاعيه للميج بأيدى مصريه وبدأنا نطور السلاح الخفيف كله انه يكون بمواصفات الامريكي والروسي المهم استلمنا النووي ودخل الحدود المصرية وفعلا القيادة السياسية اخدت بريئى واتعملت مخازن ليه تحت الارض فى حلايب وشلاتين وكملنا شغل زى ما احنا ومصانع الرمله السوده والبيضه شغالين عليهم بقوه وسرعه عشان نبدء الإنتاج عشان اللى هنحتاجه منهم فى صناعة الطائرات الحربية عشان نقلل التكلفة الإجمالية وبدانا نعمل منطقة صناعية في صحراء الفيوم عشان تخدم اهل الصعيد ونبدء بألغاء مركزية رأس المال ونبدء نخف ازدحام القاهره وكانت تشمل مصانع اغذيه ومصانع سماد ومصنع حديد وصلب بس مش انتاج مسلح انما انتاج صاج لخدمة مصانع السيارات الكهربائية ومصانع انتاج تليفون محمول واخرى شاشات التلفزيون والاب توب ومركز ابحاث علميه على اعلى مستوى ويشمل جميع التخصصات وشغلنا الدرتى زى ما هو وبعت البضاعة اللى عندى اللى كان الفايدى بيدور عليها بواحد ونص مليار دولار وعدت ٣شهور وكان السلاح الخفيف بقى بالمستوى المطلوب واول صفقة سلاح خفيف مصرى راحت النيجر والناس هناك كانو مش مصدقين الجوده العاليه والسعر المنخفض ده ورحت سلمت الصفقة دى بنفسى الحوار انجليزي بس هيتكتب عربي
انا/ ما اخبار الصفقة هل اعجبتكم وكانت كما قلت لك سابقا
الرئيس/ اجل وافضل من نظائرها من السلاح العالمى
انا/ وما هي اخبار الكاش
الرئيس/كما اتفقت معك سندفع بالماس وليس الدولار الأمريكي
انا/ اعلم ذلك واتشرف بالتعامل معكم دائما وكل ما تريد اتصل بى وساجده لك
الرئيس/اعلم ذلك وتشرفت بالتعامل معك
انا/وانا ايضاً
واخدت الماس بتاعى وخرجت ونزلت القاهره ودى احدى الصفقات وكان مجموعها 16 على المستوى الافريقى مع اختلاف طرق الدفع منهم اللى اخد منهم محاصيل زراعية او رأوس ماشيه ومنهم من دفع بترول ومنهم وبدأ العمل على حق وتدفقت الارباح كذالك مع اضعاف ما كنا احنا ال٣ بنعمله
الفايدى/دماغك دى سم بس بجد الكل مستفاد انا عمرى ما كنت احلم بربع الارباح دى
انا/اهم حاجه الماس جهز انه ينزل السوق
السعدى/على الاسبوع الجاي يكون جاهز
انا/ تمام اخبار الطيرات إيه يا شوشو
شيماء/ كله تمام وكمان هنقدر ننتج قبل شهر كمان
فاروق/المكان الجديد اللى شغالين عليه ده غريب وبيدخلوا فى متاها
انا/ادخل هدم المتاها وانت توصل وده مش طبيعي اساسا شكل المكان ده وراه سر خطير جدا جدا بس إن شاء **** يكون خير
طارق/عملت ايه في مصانع استخلاص الذهب والنحاس
طارق /اول الشهر نبدء نشتغل يعنى ١٠ايام
انا / ناصر الكل بيضرب ولا إيه الكلام وخصوصاً البهوات اللى جنبى
ناصر/ههههههههههه الكل بيدرب بعد ما بقت المكافأة الخلطه بتعتك مش مسكتهم من ازبارهم
انا/ والحريم اخبارهم إيه
جاكى/قوله يا ناصر
ناصر/ههههههههههه عالم مفتريه واحسن من الرجاله فى فنون القتال
انا/عال انا عايز الكل يفتح دماغه العالم مشغول دلوقتي مع ايران والسلاح النووي بتاعها محدش واخد باله منا فا ننجز عشان اما يفوقو يكون فات الاوان وبقينا فى قوتهم او اقوى منهم غير اننا هنبدء نعمل عمليات على ارض الواقع كل دوله بتمول الإرهاب هنحول حياتهم لجحيم على الارض وداعش الشغل اللي عملينه فى تل أبيب عجبنى جدآ جدآ
سلمى/ماهو مش ببلاش
انا/ عشان عبيطه هما دلوقتي مش عارفين مين بيلعب معاهم ومين اللى واخد السبوبه بتاعتهم يابنتى اللى بيمول الإرهاب في العالم كله امريكا والكيان عشان كده بخلص الجيش من السلاح الخفيف الامريكى وبديه ليهم عشان يقعو فى امريكا والدنيا تخرب بنهم كده الظاهر للكيان ان امريكا بدأت تلعب عليهم الفون رن وكان العقرب
انا/ايه يا بطل فينك
العقرب /انت فين
انا/احا بقى رئيس المخابرات بنفسه بيسأل عن مكانى انت هتجننى
العقرب/اصل احا يعنى انت فى مصر الجديده واكتوبر وبتسلم صفقة سلاح لجنوب افريقيا والمكتب ف انت فى اى بلوه على دماغك
انا/اكيد طبعا المكتب يعنى هسيب حد من الناس اللى بتقول عليهم دول يدير مكانى انت خلاص دماغك فوتت
العقرب/مالازم تفوت اللى يعرف اشكالك يتجنن المهم انا جيلك حالا ان فى مشكله كبيره
انا/منتظر اخلص الاجتماع ولا هتحتاج الناس
العقرب /خلى الكل عشان محتاجكم كلكم
انا/تمام
مها/فى إيه
انا/ولا حاجه امريكا بتلف حولين نفسها وعيزه تعرف اللى بيحصل في تل ابيب ده مين وراه والسلاح الامريكي بيروح ليهم ازاى فهمتى وكمان قلت مبيعات السلاح الخفيف بتاعهم عملالهم قلق عرفتو إيه السبب
ساره/والعمل
انا/سيبك منهم ده احنا هناخد منهم سلاح كمان
ساره/انت مجنون ازاى
انا /العقرب على وصول صح يا شيماء
شيماء/ ههههههههههه ههههههههههههه سيبك منهم اصلهم تلاميذ ولو عرفو اللى فى دماغك احتمال يتجننو
انا/المهم الشباب خلصو اللى قولت عليه ولا لأ
شيماء/من يومين
انا /تمام جدآ كده فاضل تكه ويبقى كله تمام
ميرنا/العقرب بره
العقرب /قهوه مظبوط يا ميرنا عشان اشوف الافنديه دول اخرت دماغهم ايه
انا/ايه زبرك كلك وعايز حفله ولا إيه
العقرب /يلا اتلم عشان مش فايقلك
انا /حوار امريكا وخلص وكمان جي صواريخ تضرب المدى الإيراني من عندهم وسيرب كامل f35
العقرب/احا ازاي انا مش ناقص جنان اهلك انت من يوم ما ظهرت وانا مبقتش عارف حاجه في الدنيا دى
انا/شكلك كبرت انت نفذ اللى عليكى وسيبك منى عشان كلنا فى مركب واحد
العقرب/طيب ممكن افهم
انا/هما كلمو الرئيس وانا كنت مفهمه انهم هيكلموه والكلام ده عشان يفهمو اللى بيحصل وازاى داعش خرجت عن سيترتهم وكمان دول في تل ابيب مش هيقدرو يضربو تل أبيب عشان يخلصو منهم وعايزين يبررو ازاى سلاحهم هو اللى بيضرب بيه إسرائيل فهمت حاجه
العرب/ فهمت انا جاى عشان انيك اساسا بس قولت اشوف رد فعلك هيكون إيه وخلى بالك كمان اسبوع هتكون الحاجه هنا وجاهزه لتعديل المدى بتاعها ل100الف كيلو متر
انا/ما انا عارف وعارف انك عارف انى انا اللى هنا وكنت هرن عليك عشان الحريم حيحانه والرجاله لبنهم قرب يبقى جبنه الكل كان مسحول اليومين دول نخلص بس من حوار امريكا ونشوف هنعمل ايه ومش عارف حاسس ان الشغل الجديد بتعنا فى سر ممكن يعدينا من الكل بمراحل **** المستعان
الفايدى/فى شغل معروض عليا فى اسيوط والناس اياهم طالبه وخصوصاً البرديات
انا/ انت لسه نايم ما خلص ان كلموك قولهم مع الادهم
السعدى/اوعى يكون اللى رحت جبته من اسيوط
انا/هو
السعدى/ياولاد المتناكه ده فى مصايب ده بيحكى تاريخهم كله فى مصر الفرعونيه
انا/امال هيموت عليه ليه اصبر بس وانت هتشوف احسن خزوق فى الدنيا كلها
العقرب/ههههههههههه على حق انت عارف ان احسن حاجه فيك عجبانى إيه كل اللى حوليك ليه مهمه محدش غيره يقديها زيه وانت عارف ده وكل واحد عارف شغله كله وميعرفش حاجه عن شغل الناس التانيه
انا/عشان انا ممكن اموت في اى وقت يبقى هما من غير بعض يغرقو يبقى مجبرين يكملوا مع بعض عشان اللى وصلنا ليه يكمل وكلهم معاهم الفكره كلها والغرض من اللي بيتعمل
شيماء/وخلى بالك هو مش بيعرفنى اغلب الشغل انما مش كله اللى اعرف امشى الدنيا كلها وهو مش موجود
الفايدى/بس ده ما ينفعش خالص مافيش شغل كده
انا/ ممكن سؤال ليكم كلكم هو فى حد كان هيصل لواحد من الف من اللي احنا وصلنا ليه من غير بعض
الفايدى/ آنا آسف
عصام/على ايه واحنا في الاجتماع بناقش كل حاجه قدام بعض
العقرب/يابنى انتو قاعدين قدام رئيس اهم جهاز في البلد بتتكلم عن تهريب اثار وسلاح غير أن فى بلد كامله بتحميكم انت اهبل يا فايدى
الفايدى/يعم كلمه اتقالت من راس زبرى اللى بيحركنى دلوقتي انا ان منكتش فى ظرف يومين هخرب الدنيا
الكل رجال وحريم/ ههههههههههه معاك حق
انا/دلوقتي اتفقتو يالا بينا على الفيلا قبل ما تخربو الدنيا
الكل/ قلبو ***** في مدرسة وقت الفسحه هاى
العقرب/ ههههههههههه ايه ياعم خالد هما دول اللي مسكين اقتصاد بلد بحاله شويه عيال
انا/بص لنفسك فى المرايه انت الفرحه هطنط من عينك
السعدى/طيب استر عليه
ورحنا على الفيلا وعملنا مسمار و٢ و٣ والكل اتهد وكلنا نمنا زى ما احنا في الفيلا وعدى الشهر وامريكا لسه هتتجنن من اللى بيحصل في تل ابيب ومش عارفه تعمل حاجه والسرداب اتفتح بتاع المتاها وكانت اكبر مفاجأة هتغير نظام العالم كله فو خلا ايام وهتغير موازين القوى
ونلتقي الجزء القادم ممكن يتأخر يومين او ٣ ايام مش اكتر
سلام........................

الجزء السادس

اولا انا ما كنتش هنزل الجزء ده النهارده بسبب ظروف الشغل إنما ما يغلاش عليكم
قبل بداية الجزء اللى اتمنى انه يعجبكم ويكون طويل احب اقول كلمتين
الكدب لو فكرت فيه هتلاقيه ضعف انت مش هضتر تكدب غير على حد اقوى منك عشان انت خايف من عقابه ليك بسبب غلطك دى نقطه والتانيه الكدبه فى حد زاتها مصيبه بيترتب عليها احداث كتيره والاحداث دى بسبب ان اساسها الكدب بتقع عليك وتسبب مشاكل كتير وتيجى تظهر الحقيقة الكل في الوقت ده هيكون صدق الكدبه والحقيقة الكل هيكدبها وانت اللى هتشيل اليله كلها وبدل مشكله وحده هتلاقي كم مشاكل انت في غنى عنها من الاساس......

نبدء الجزء
فى الوقت ده كانت المنطقة الصناعيه الخاصة بينا خلاص على التشاطيب واحنا استوردنا المكن والاجهزه من دول كتير جدا عشان ما حدش يعرف انت عايز تعمل إيه واتفتح السرداب اللى كان بداخله كارثه بكل ما تحمل الكلمة من معان يوم ما اتفتح لاقيت طارق بيرن عليا
طارق/انت فين
انا/فى المكتب فى ايه
طارق/لازم تيجي تشوف بنفسك السرداب اتفتح ولازم تيجي
انا/وانتو بتعملو ايه ما تخلصو وودو الحاجه المخزن
طارق/ اودى إيه انا يعتبر في اطلانطس المفقوده تعالى عشان تفهم
انا /انا مسافت السكه اكون عندك
ركبت العربيه وسوقت زى المجنون لحد ما وصلت واللى شافته عينى كان خيال علمى
طائرات عسكرية على اشكال داريه غوصات مراكب اكبر من حاملات الطائرات وصناديق مكعبات مش معرف ايه هى وكميات ضروع وكميات اسلحه ممكن تدمر البشريه اساسا بس كان في مشكله ان الكتابة والغه اللى مكتوبه كانت هجين بين الهيروغليفية والسوماريه القديمه فى رموزها بس مش عارفين دى لغه جديده ولا هجين من الغاتين زى نظام تشفير ودى كانت كارثه بكل المقاييس بحتنا عن علماء لغات من مصر وخارج مصر طبعا من غير ما يشوفو المكان احنا حنا بننقل ليهم النصوص بس وبدأو شغل واحنا زى ما احنا بردو شغالين على الخطه بتعتنا زى ما احنا وفى يوم العقرب رن عليا
العقرب/انت فين
انا/فى الفله تعالى
العقرب/مسافت السكه
بعد نص ساعة كان موجود
العقرب المفيض بتاع توشكى خلص يقدر يستوعب كميات المياه اللى خلف السد
انا/تمام والرجاله اتتدربو كويس على حاجه زى كده
العقرب/كله تمام مش ناقص غير التخطيط عشان نفجرو على مراحل
انا /تعالى المكتب دخلنا المكتب
شوف كده ده انا عايز هنا وهنا وهنا حدت ليه 12مكان على جسم السد عشان يتفجرو والوقت بين كل قنبله وقت قد ايه لحد انهيار السد تماماً كده يبقى تمام بس ممكن نأجل شهر عشان طيارات ا لخامس تكون جهزت والناس اتدربت عليها
العقرب /تمام حتى نكون عملنا صواريخ عابرة للقارات لأحتمال اى تهديد
انا/كده تمام حد عرف الغه اللى مكتوبه وفك تاشفرها ولا لا هتفرق كتير جدا
العقرب بس حلوه الحركه اللى انت عملتها في البرديات دى تبيع ليهم نسخ طبق الاصل حتى الخبرا محدش عرف يفرق بين الاصلى والمضروب وتقفش الفلوس وترجمها ل ١٤ لغه وتنزلها فى كتاب حركه جامده جدا بس انت كده بقت مطلوبه راسك
انا/اللى يعرف يعمل حاجه يعملها اللى ابوها موته ماتزعلش ( ده شعارى فى الحياة بجد) ده انا محضر خازوق لتل ابيب هيطلع من نافوخهم
العقرب/صربه وقائية اللى مكلف بيها الرجاله
انا/لا طبعاً ده برجالتى انا مش رجالتكم خالص عشان انت حبيبي بس هقولك هولع تل ابيب كلها مره وحده.
العقرب/ خلى بالك ان المشكله مش تل ابيب بس المشكله اللي بجد الصهيونية العالمية هى دى الكارثه
انا/ حتى دول عامل ليهم اهم حفله ماتخفش على اخوك انت عارف
وخلص الحوار وبعدها ب10اتقتل واحد من الناس اللى شبهى وكان لازم ارد وكان الرد
انا/حسن بلغ الناس اللى حولينا العالم انى عايز راس 10من زعماء الصهيونية في العالم فى خلال 24 ساعة تكون قدامى عشان تروح للى خطط لقتلى
حسن/ ( واحد من الرجاله اللى بتدرب معنا ) علم وجارى التنفيذ انا اخدت الخطوه على اساس انك انت اللى موت وانا اسف 5 سعات وتكون عندك ولا نبعتها عليه مباشره ابعتها ليه على طول وادينى خبر بعد ما تنفذ
حسن/ تمام يا فندم
انا/ياض انا مش قولتلك قبل كده انى مش بحب الكلام ده انا اخوك الكبير يبقى تقول ايه
حسن/معلش يا خالد بس العاده
انا/نفذ وعايز مؤتمر صحفي فى خمس دول مختلفة جنوب أفريقيا والبرازيل والهند واليابان ومصر وبلغ الرجاله تأمن الكل تأمين حديدى ويكون كلهم فى وقت واحد
حسن/تمام بس ممكن سؤال وانت هتكون ازاى فى كل الدول دى
انا/زى ما اتقتلت يا حسن افهم بقى
حسن/كده تمام وهيكون امتى
انا/ وقت ما تبعت الروس ليهم
حسن /طيب اطير انا عشان الحق اجهز للمؤتمرات اللى انت بلغت بيها
قفلت مع حسن وبلغت الناس وطبعا زودت الحراسة على الكل وتليفونى رن وكانت شيماء
شيماء/انت بخير
انا/لا بكلمك من العالم الاخر
شيماء/كده انت تمام هتعمل ايه انا ملاحظه تحركات كتير للرجاله انت ناوى على إيه
انا/ الرد طبعا يا قمر بقولك ايه كلمى الرجاله فى تل ابيب وبلغيهم ان التنفيذ النهارده كمان 5سعات ونص وقت ما انطق فى المؤتمر تفجير تكون كوم تراب حتى المطارات الحربيه بتاعتهم
شيماء/يا خالد اهدى احنا لسه مش قد دخول حرب معاهم ومع امريكا
انا/ يا شيماء الرموز اتحلت وبقى معانا اكبر قوه عسكريه على وجه الارض امريكا سكتت هتعدى غير كده همحيها من على الخريطه
شيماء/ده بجد ولا بتهون اللى جاى
انا /انتى فين
شيماء /في الشركة البرمجيات وجايالك المكتب دلوقتي
انا/اطلعى على السرداب وهقابلك هناك
شيماء/تمام نتقابل هناك
نزلت ورحت على السرداب اللى كان فيه الاسلحه والعقار اللى محدش فاهم هو إيه ولا إيه المكونات بتعته قولت هجربه على نفسى ونشوف النتيجه والاسلحه الطائرات كانت مذوده بخلايا طاقه تقدر على الطيران لمدة شهور بدون توقف واما شغلناها لاقينا حوليها درع قوى جدا جدا يستحمل انفجار نووي
خرجنا بوحده منهم نشوف الدرع بتاعها وطرنا بيها في مرمى الدفاع الجوي ولاكن كانت المفاجأة إن الردار ما جبهاش نهائى ضرب عليها يدوى ظهر وقتها قوه الدرع بتاعها نزلنا بيها واعدنا نختلر فيها لحد ما خلصت اختبار قدرات غير عاديه فى تحمل الضربات بعد كده رجعنا تانى على السرداب ورحت على المؤتمر
انا/ من كام ساعة اتعرضت لمحاولة اغتيال فاشلة من قبل ما يسمى الصهيونية العالمية ولكن زى ما انتو شايفين كده انى لسه سليم معافى ومحصلش ليا اى حاجه
صحفي 1/ وهما هيغتالوك ليه
انا/عشان الكتاب اللى نزل ترجمه برديات فرعونيه تثبت ان اليهود كانو مجرد عبيد فى الحضارة المصرية القديمة وان هما لا بنو الهرم ولا حتى بنو مقبره
صحفي 2/بس البرديات اللى موجودة في الكتاب ده طلع الكيان كدبها وقال إنها محض افتراء
انا/البرديات موجوده ولكل العالم له الحق في رؤيتها والتأكد من صحتها واليونسيف اول ما نزل الكتاب بعت بعثه عشان يتأكد من اللي في الكتاب وكان حقيقى والكتاب اتوزع وكان الاعلى مبيعا في العالم
صحفي 3/ وايه سبب اغتيالك
انا/عشان اتكشف كدبهم وافتراهم على الحضارة المصرية وعلينا يا مصريين
صحفي 2/وانت والحكومه هيكون رد فعلك وفعل الحكومه إيه
انا/الرد وصل دلوقتي وكمان هفجر تل ابيب مجرد محوله فاشله يموت قصادها حكومة تل ابيب وخلصت المؤتمر ومشيت
العقرب/ إيه الخراب ده تل ابيب بقت خراب
انا /إيه اللى حصل
العقرب /ميناء بيت شيفع وبلغوصات والقتع الحربيه غرقو والكنست بقى حطام غير تفجيرات لكل بيوت الحكومه الاسرائيليه ادمرت كلها وخلى بالك الرجاله مسكو 10قناصين كانو بيحاولو قتلك
انا/قتل مين دى كانت صوره هلوغرافيا مش انا انا كنت في قاعة تانيه اساسا
العقرب/انت بدأت حرب بس احنا قدها ونص
الفون رن وكان الرئيس
الرئيس/امريكا عايزه راسك وتتعامل مجرم حرب
انا /وحضرتك كان ردك ايه
الرئيس/زى ما قلت انت قولت ليهم انك هتاجى عندهم لوحدك بس انت ناوى على إيه
انا/نزع السلاح النووي الامريكي
الرئيس هى الطائرات اللى اتلقت دى تعرف تعمل كده
انا /اه فيها سلاح نبضات كهرومغناطيسية
الرئيس/وخلى بالك انجلترا وفرنسا وروسيا ليهم نفس الطلب
انا/اضرب المربوط يخاف السايب وانا هضرب الكل وان حكم الامر بحرب عالميه ٣ مافيش مشكله
الرئيس/اهم حاجه ان المواد الغذائية موجوده تكفي ٥ سنين غير الارض اللى استصلحت فى توشكا
انا/والادويه هيكون فيها مشكله
الرئيس/ لا طبعا عندنا اللى يكفى غير طبعاً حركات التطوير اللى فى جميع المستشفيات وزيادة السعه بتاعتها
انا/ طيب انا عايز من حضرتك حاجه مهمه
الرئيس/إيه نضرب الاسطول البحري الامريكي فى الخليج العربي
انا /وكل القواعد العسكرية بتاعتهم فى المنطقة انا هروح المغرب والجزائر اخلص الحوار بتاعهم واخليهم يقفلو مضيق جبل طارق
الرئيس/طيب وباب المندب هتعمل فيه إيه
انا/هتتحرك الغوصات الجديده على هناك
الرئيس/الحرب العالمية التالته مش في مصلحتنا حالياً
انا/اللى تشوفه حضرتك سيبنى منى الامريكان وانا هسكتهم
الرئيس/عين العقل
انا/شكرا على اهتمام سعدتك
الرئيس/كلنا بندور على المصلحة العامة واللى انتو عملتوه مش قليل
انا/بقولك ايه مش معاد المنورات قرب والمفروض ان أمريكا معنا فيها
الرئيس/اه معنا
انا/طيب نكشف ال**** عن مقاتلات الجيل الخامس كده كده مالهاش لازمه اننا نخبيها
الرئيس/ههههههههههه انا هعمل كده أساساً وعايز اعمل اجتماع مع كل الحكام العرب
انا/كده تمام وانا هتفق مع الصومال على فتح مصانع واستصلاح اراضي وانشاء محطات تحلية المياه البحر
الرئيس/كده تمام يبقى البحر الاحمر بتعنا كله
انا/وده اللى فى دماغى وشويه هيتعمل هناك قاعدة عسكرية هناك عشان تبقى سيطره على حق بس اهم حاجه اللى هيحصل فى القمه العربيه دى
الرئيس/**** يستر
انا/هتكون امتى
الرئيس/كمان 48 ساعة وخصوصاً بعد اللي انت عملته فى تل أبيب
انا/ههههههههههه بس ايه رأيك
الرئيس/ههههههههههه انت كارثه
انا/ ماتزعلش من اللي هيحصل فى امريكا
الرئيس/انا مش مطمن ليك فهمنى هتعمل ايه
انا/هاجى لحضرتك افهمك إيه اللى هيحصل وهخلى امريكا جزمه مالهاش اى لزمه
الرئيس/اهدى وهدى العب
انا/محدش يمشى كلامه علينا صح ولا
الرئيس/انا منتظرك
خرجت ورحت للرئيس فى قصر الرئاسة اول ما شافنى كان معاه فون وكان وزير الخارجية الأمريكي قعدت ساكت اما خلص تليفونه وكان متعصب جداً
الرئيس/وزير الخارجية الأمريكي بيهددنى انى لازم اسلمك خلال 24 ساعة يا اما هيضربنا بالطائرات والمدفعية الثقيلة
انا/ههههههههههه متوقع جداً المهم انا هخطف الرئيس الأمريكي ووزير الدفاع ووزير الخارجية
الرئيس/ ازاى
انا/ادينى 10 سعات ويكونو عندك وهما ولاد الزانية دول مش بيتعلمو محوله اغتيال لرجل اعمال اباد حكومه ولحد دلوقتي مش قادرين يفهموا ان وقتهم خلص وبيخلى وزير الخارجية هو اللى يكلم سيادتك
الرئيس/ 10سعات يا خالد وعايز ولاد الزانية دول هنا عشان يعرفوا مقامهم
انا/مش عايز الطياره الرئيس بالمره
الرئيس/ يبقى تمام
انا/تمام يا ريس استأذن انا ونتقابل وهما موجودين
الرئيس/انا منتظر بعد 5سعات مش 10 عشان عارفك كويس بتحب تسيب لنفسك وقت اكتر
انا/تمام سعدتك
وخرجت وكلمت الرجاله اللى متبعين الرئيس الامريكي ووزير الخارجية والدفاع عشان يبلغنى اول ما يركبو الطائرة الرئاسية وبعد ساعه فعلا خرجت الطائرة الرئاسية من المجال الجوى البريطاني وظهرت من العدم طائرة على شكل طبق طائر اتحكمت فى الطياره الرئيسه وسحبتها على مصر وعملت الهبوط وكان عدى 3سعات على وقت ما سبت الرئيس ورنيت علي الرئيس
انا/شرفو فى مطار حربى على حدود القاهره إيه اوامر سيدتك
الرئيس/ تجيبهم وتيجى على الفيلا عندك انهم ماينولوش شرف انى اقابلهم فى القصر الرئاسي
انا/تمام يا فندم ساعة ونتقابل عندى
واتفتح باب الطياره وطلع ليهم فرقه من رجالتى اللى المفروض الدولة معيناهم حرس خاص ليا ودول من فرقه 777 يعنى لاحرس الرئيس الامريكي ولا غيره ياكل معاهم ونزلو بال ٣ والحري وركبوهم العربيات بتعتى الرئيس الامريكي ووزير الخارجية والدفاع اول ما شافونى ركبهم مليون عفريت
الرئيس الامريكي/ انت اتجننت بتختف طياره الرئيس الامريكي
انا/ممكن الكلام بهدوء ومن غير عصبيه عشان اللى مصبرنى عليكم الرئيس المصري غير كده كنت محيت امريكا من على الخريطه الدوليه
وزير الخارجية/ وانت جايبنا هنا ليه
انا/عشان ارد على تهديدك لشعب مصر واعرفك انكم نكره
وزير الدفاع/انت كده عايز مصر تتباد
انا/ههههههههههه تخيل اما طائرة الرئيس تفقد السيطرة وتغير وجهته عشان بس انا عايز اقابله فتخيل كده نقدر نعمل ايه اعقل وبلاش عنطه كدابه عشان انتو خلاص مابقاش ليكم لازمه انتو والنووى بتاعكم
وكنا وصلنا على الفيلا عندى وكانت سكنه عسكريه حرس الفيلا وحرس الرئيس والحرسه الخاصة بتعتى وحرس الرئيس الامريكي خراب دخلنا الفيلا الرئيس قاعد وماقمش يسلم على حد وكلهم عرفو انهم ممكن يموتو وراحو سلمو عليه وهو قاعد
الرئيس/اظن الرد وصل على تهديدكم للسياده المصرية
وزير الدفاع/ هل تعلمو ما نحن قادرون على فعله ردا على ما فعتوه اكيد اصابكم الجنون
انا/ كلمه زياده وهضربك بالنار حالا
الرئيس/اصبر بس يا خالد
وزير الخارجية/ما هي طلابتكم
الرئيس/خروج جميع القوات الامريكية من المنطقة العربيه وبدون عتاد اخلاء الجنود فقط
الرئيس الامريكي/وماذا اذ لم نفعل
انا/هل تريد اثبات انكم لا شئ وخرجت الفون وتصلت على مروان (ده واحد من الرجاله بتعتى) بقولك ايه ماتمحى لوس انجلوس من الخريطه عشان البهايم تفهم
مروان/علم وينفذ وفتحت التلفزيون على التلفزيون الامريكي على الاخبار وحصلت الكارثة الكبرى اتمحت لوس انجلوس من الخريطه في اقل من 10 دقائق
الرئيس الامريكي ووزير الدفاع والخارجية قاعدين ميتين فى جلدهم وسمحت ليهم يتاكدو من المعلومه
الرئيس الامريكي/هل انت مجنون تبيد ولايه كامله
انا/ ماذا كان تهديدك لشعب مصر الاباده وانا ابدت ولايه واحدة فقط لاجل التهديد هل سينفذ ما امر به الرئيس المصري ام اكمل ما بدأت
الرئيس الامريكي/سننفذ ولكن انت فتحت باب الحرب عليكم
انا/الم تتعلم بعد مجرد محاولة اغتيال ابدت حكومة تل أبيب ومجرد تهديد بالحرب ابدت لكم ولايه كامله وتريدون الحرب بعد ذلك افعلو ما شأتم
وزير الخارجية/ هل هذا كل ما تريده ام ماذا
انا/ وعدم دعم الكيان الصهيوني إطلاقاً وما يحدث لهم لا دخل لكم به
وزير الدفاع/ستندمون
انا /لسنا اليابان نحن مصر وعقابا على ما قيل سنأخذ احتياطي الذهب الخاص بكم واخرجت الفون
وزير الخارجية/ارجوك الا تفعل وسنفعل كل ما تأمر به
وزير الدفاع/هل جننت ماذا تقول
الرئيس الامريكي/هل يمكن ان تسكت نهائيا ولا اسمع منك كلمه اخرى
وزير الدفاع/هل جننتم انا لا اقبل
انا/ مروان وانت راجع هات احطاطى الدهب الامريكي معاك لو سيبت سبيكه وحده ماتجيش حاله من الصمت وتليفونى رن
مروان/حصل يا باشا فى حاجة تانى ولا نرجع
انا/اصبر عندك شويه اما نشوف آخرهم إيه

مروان/تمام يا كبير سلام
إنا/سلام
وبصيت نحيتهم
انا/تحبو نكمل ولا كده تمام
الرئيس/قولتو ايه
الرئيس الامريكي/سننفذ جميع شروطكم سنبدأ على الفور بنقل جميع جنودنا من جميع القواعد العسكرية
الرئيس/ دون ان تأخذو شىء معكم
وزير الخارجية/هل ممكن ان تعيدو الذهب الخاص بنا
انا/سنعيد نصفه فقط اما الصف الاخر فهذا حقنا وهذا الكلام لا رجعة له
وزير الخارجية/ونحن موافقون
الرئيس/واى عقوبات اقتصادية وسياسية انتم تعلمون ما نحنو قادرين عليه تقدرون على المغادره الان ولكم 48 ساعة تكون المنطقة خاليه من جميع الجنود الامريكان
الرئيس الامريكي/ لكم ما شأتم
انا/ما هو رأى وزير الدفاع
وزير الدفاع/ما اتفق معكم عليه الرئيس ووزير الخارجية
انا/بلاش فتحت الصدر دى تانى اهى كلفتكم ولايه كامله
وزير الخارجية/لقد تعلمنا الدرس
الرئيس/شكراً على تفهمكم للموقف الحالي
واتصلت على مروان
انا/مروان خد نص الدهب بس
مروان/تمام بس مش خساره
انا/وفذ وبعد كده تبقى نشوف الحوار ده
مروان /علم وجارى التنفيذ
وخرجوا كلنا وهما مشيو وبعت معاهم مجموعه من الحرس عشان يرجعو الطياره وقعدت انا والرئيس
الرئيس/هتفتكر هيسكتو
انا/مايسكتوش هما عرفو انهم قوه عسكريه مالهاش اى لزمه حالياً وان استخدمو النووي يبقى بيخلو امريكا منه مجرد ان الاحداثيات تظبط على ايه دولة مسلمه مش عربيه فقط هتغرق فى فلب المحيط من غير اى انفجار
الرئيس/بس السلاح اللى تتلاقى فى السرداب ده فرق كتير جدا معانا ورجح كفتنا
انا/الدور بقى على فرنسا وانجلترا ناخد حقنا منهم
الرئيس/لندن وباريس ولا ايه
انا/ ناخد فلوسنا الاول وبعد كده نشوف ايه الاخبار
الرئيس/العقرب اكيد عنده معلومات عن احطاطى الدهب بتاع فرنسا وانجلترا
انا/ طبعا هو عقرب ببلاش
الرئيس/بس إيه ده كله كده هيكون موقفنا المالى قوى جدا
انا/وهسقط المديونيات اللى على مصر كلها عشان نشتغل على نضيف
الرئيس/كده تمام بس هتشيلها لمين
انا/ل فرنسا وانجلترا
الرئيس/ تمام اقوم امشى انا
قومت وصلت الرئيس لحد باب العربية ومشى وانا قعدت افكر ولاقيت دماغى هتنفجر بسبب العقار
ونكمل الجزء الجديد ونشوف النتيجه بتاعت العقار اللى خالد جربه على نفسه وهل هيعدى منها او لا
سلام................
جميلة وكلامك في السياسة والتمني حلم جميل كلنا بنحلم بيه تحياتي ليك

• عجبني
التفاعلات: العقرب وحسب و mahmoud258
بص يا غالي انا متابعك من السلسلة الاولي بس انا بحب اكمل للآخر واقولك اللي فيها بس انا حسيت انك مسرع الاحداث وكده هتفقد الحبكة بتاعتك وهتبوظ منك وانا بصراحة مستخسر القصه في البوظان فلو يفرقلك كلامي هدي السرعه شويه يعني خلي كل حدث ياخد وقته ع تخدم كل شخصيه من شخصيات القصه
وحاجة اخيره
عاااااااااااااااااااش يا صديقي
استمر

• عجبني
بص يا غالي انا متابعك من السلسلة الاولي بس انا بحب اكمل للآخر واقولك اللي فيها بس انا حسيت انك مسرع الاحداث وكده هتفقد الحبكة بتاعتك وهتبوظ منك وانا بصراحة مستخسر القصه في البوظان فلو يفرقلك كلامي هدي السرعه شويه يعني خلي كل حدث ياخد وقته ع تخدم كل شخصيه من شخصيات القصه
وحاجة اخيره
عاااااااااااااااااااش يا صديقي
استمر
شكرا جزيلا ليك على التنبيه ده وهحاول فى الاجزاء الجايه انى اخلى حدث او اتنين في الجزء

جميلة وكلامك في السياسة والتمني حلم جميل كلنا بنحلم بيه تحياتي ليك
حبيبى تسلم وانا معرفتش ارد عليك عشان كنت بكتب الجزء السابع وهو نز دلوقتي

شكرا جزيلا ليك على التنبيه ده وهحاول فى الاجزاء الجايه انى اخلى حدث او اتنين في الجزء
بتأسف على التأخير في الرد بس كنت بكتب الجز الجديد وبتحصل حاجه غريبه ومش بعرف ارد على حد

عاش جدا والجزء الجديد امتا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء السابع

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: العنتير
  • عجبني