NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الايميل الفيك والطريق للنيك | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 5/3/2023

العقرب وحسب

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
➤السابقة

الجزء الاول

الاول بعتزر جدا جدا على التاخير

نبدء السلسله الجديدة
طبعا ناس كتير بتقول إيه الجنان اللى هو عمله ده ازاي يشارك دول في مصلحه زى دى اقولكم انا اول حاجه خالد يعتبر هو وطارق لوحدهم فى الدنيا فكان لازم يعمل اصحاب وشراكت شغل عشان يبقى قوى بيهم وهما مايستغنوش عنه وكانت اليله كلها فى ايده هو ده غير الحسابات اللى بره كلها باسمه هو وبدءت الشركه
اولا مجال العقارات
ثانياً مداربه فى البورصة
ثالثا مجال الحديد وخصوصا الخرده
رابعاً سلسلة مطاعم وكافيهات
وبدء الشغل والدنيا تمام جداً جداً طبعا في ناس هتسال اشمعنا المجالات دى هقولك انها افضل مجالات تخفى فيها الفلوس ال درتى بعيد عن بتوع من اين لك هذا وطبعاً محدش اهترض ان اليله كلها معايا والحساب الخرجى معايا عشان محدش كان يحلم انه يبقى معاه كده وكل مجموعه ماسكه شغل والاداره كلها مع خالد وفى يوم كنت قاعد وجت هدى تخلص شغل وكانت عايزه تتناك بالمره
هدى/ بقولك ايه انا كسى واكلنى وعيزه شويه لبن من عندك يطفو النار دى
انا بس يا شرموطه اما نروح ونكلم الكل ونعمل حفله وهو انتى ما اتهدتيش من اول امبارح
هدى/ انا عمر النيك ما يهدنى ده البور بتاعى ومن الاخر انا عايزه اتفشخ دلوقتي لوحدى
انا/ طيب السكرتيره اللى بره دى هنعمل فيها ايه
هدى/ دى نفسى فيها خليها تسمع وتسخن وانا سويه اجيبها
انا/ انتى كسك جنك تجيبى مين سيبى البت في حالها
هدى/دى شرموطه وعايزه تتناك انت مش واخد بالك انها عيزاك طب اصبر
انا/هتعملى إيه بطلى جنان

هدى خلعت هدومها كلها وجت خرجت زبرى وبترضع فيه وداست على زر استعاء السكرتيره (مرنا) ودى دخلت من هنا وشافت المنظر تنحت هدى قامت وكلمت مرنا
هدى/ بقولك ايه يا مرنا مادخليش حد ولو لاقيتى صوتى قطع خالص ادخلى قبل ما المفترى ده يموتنى
مرنا/ ازاى يعنى
هدى / هيخلنى اغم عليا من كتر الشهوه وهو مش بيرحم
مرنا/ ده بجد ولا تهويل انا اول مره اسمع عن كده
هدى / اقفلى باب المكتب من بره واعدى وانتى تشوفى
ميرنا/بلاش بدل ما اسخن ومش هقدر استحمل
هدى/ دخلت على ميرنا وبدأت تخلعها لبسها بقولك ايه انتى عايزاه بطلى محن وتعالى اتناكى وانتى ساكته
كل ده وانا بتفرج وساكت
ميرنا /خلينى انا ولو لاقيت انك محتاجه مساعده هدخل معاكى
هدى /مسكت كسها اعتبرينى محتاجه مساعده
انا/ هدى سيبى البنت مش هتستحمل وانتى عارفه
ميرنا/سد انت بس
هدى /انتى عارفه لولا انى عارفه انك ممكن تموتى فى ايده وانى حيحانه كنت سيبتك ليه مش بقولك شرموطه
دى مرنا

HG3Abcv.md.jpg HG3ADKJ.jpg HG3AQMg.md.jpg
ده تذكير لهبه

HG3mL8l.jpg HG3msa4.jpg
وهدى مسكت مرنا وبدأت تبوس فيها مرنا بعدت
مرنا/ انا عايز يغم عليا زى ما هدى بتقول من غير مساعده منها
انا/ تعالى يا شرموطه
ومسكت شفايفها ولسانها رضاعة ونزلت على رقبتها لحس وبوس وايدى بتفرك حلامات إبرازها وبعدت مره وحده ورزعت إبرازها كذا كف لحد مز احمرو
مرنا/ ااااااااة لالالالا مش قادره بلاش ضرب
هدى/ اصبرى يا شرموطه سيبى الدكر بتاعنا يكيفك
وانا نزلت على الحلمه من هنا ودى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه ونزلت وغرقت الدنيا وغرقتنى معاها
انا /وعامله جامده وشيلتها نيمتها على الكنبه وبدأت الحس بطنها وهى بتتلو بلاش نكنى بقى كسى قايد نار دخل زبرك بقى نزلت على داخل افخدها وبدأت الحس فيهم ودى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره هموت منك ونزلت تانى وانا ادخل على كسها اخبطه بالسانى كانى جايب شراميط ودخلت صابعين فى سقف كسها ولمست الدى بوست ودى نزلت بهستريا وعنيها احولت وماقتش قادره تمسك نفسها وبتحاول تبعد عشان ابطل لعب في الدى بوست واوا هريها لحد ما صعبت عليا فسبتها وفضلت ترتعش وتنزل وهدى جت على زبرى ترضع فيه واول ما لقيت انها هديت شويه رزعت زبرى فى كسها مره وحده ودى اتفضت وفضلت ارزع فيها وهى ااااااااااة ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ مش قادره هو فى ني....ك كد.....ه ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ وبترتعش ونزلت تانى قولت ارحمها ومسكت هدى رزعت زبرى فيها بفترى وهي فى وضع الدجى ارزع مره كسها ومره طيزها ودى ااااااام اااااااااه حلو قوى كمل ماتوقفش ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه ونزلت وغرقت بطن ميرنا وانا مكمل شويه ونزلت جبت ميرنا ورزعت زبرى جامد فى كسها ودى حرام عليك مش قادره كسى بقى شارع هو ده زبر بنى ادم ولا زبر حصان هدى قعدت جنبها
هدى / ريح طيزها يا خالد
ميرنا ياريت انا كسى ورم ولاقيت صوت من ورايا ايده خيانه من ورايه فى نيك وكانت جاكى سحبتها تعالى يا شرموطه هى جهزيها وهدى خلعتها هدومها كلها وبعبصت طيزها وانز عمال ارزع فى طيز ميرنا وهى بتصرخ وانا برزع جامد وهدى عماله تبعببص فى كس جاكى
وده تذكير لجاكى

HGFfF1I.jpg HGFf3qN.jpg
لاقيت مرنا خلاص مش قادره هموت منى رحت لجاكى ولعبت فى الدى بوست ونزلت كتير وانا رزعت زبرى فى كسها مره وحده ودى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه براحه عليا يا خالد مش قادره هتموتنى وانا عمال ارزع وابدل لين طيزها وكسها لحد ما فرخضت
هدى هموت مش قادره نيكنى بقى ونفس اللى اتعمل مع جاكى وميرنا اتعمل مع هدى وفضلت ارزع فى ال٣ لحد ما نزلت على وشهم هما ال٣ وبعد كده
ميرنا/بدأت تفوق حبه هو في كده بس بجد انا اول مره انزل بالطريقة دى انت بجد فنان
هدى/صدقتى انك لوحدك كان هيكوتك
جاكى/ههههههههههه اصلها لسه ما تعرفش دوا يابنت بينيكو فينا ب ال٣ سعات متصله لحد ما بنموت
انا/المهم كنتى جايه ليه ياجاكى
جاكى/فى مول بيفتح جديد فى التجمع الخامس كنت جايه عشان نفتح فرع جديد هناك
انا/ انتى نايمه المحلات اتشطبط وجهزت والناس اتعينت ونزلو فروع تانيه عشان يعرفوا نظام شغلنا
جاكى/احا كل ده حصل امتى انت هتجننى انا قولت شغل الخرده ساحل دماغك اليومين دول بس بجد انت استوردت الكمية دى ليه
انا/ هتفهمو كل حاجه في وقتها المهم رنى على طارق وقوليلو يخلص المخزن عشان البضاعة وصلت المينا والمفروض هنستلم اول الاسبوع
جاكى/تمام فاروق طبعا اتفق مع شركة النقل ولا ايه
انا / كل خلصان مش فاضل غير المخزن
هدى/ ممكن سؤال محيرنى البلد بتولع وانت عمال تشترى بكل السيولة اللى معانا بضاعة ازاى ده
انا/ الفوضى فيها احلى شغل بس اصبرى للاخر وانتو تفهمو وعايز صفقه المواد الغذائية تخلص فى اقرب وقت كلمى شيماء تستعجل الدنيا
مع دخول شيماء
شيماء/ هو انا جيت متأخر ولا حاجه وكل حاجه خلصت واقفه على امضتك
انا/تمام يا بطل وحشانى نيك إيه الطريق بقى سالك
شيماء/لسه النهارده اخر يوم واعمل حسابك بايته معاك النهارده عشان واحشني
ميرنا/ لوحدك مش خايفه تموتى احنا ال٣ متنا وهو عايز يكمل انا همشى مفرجحه بافى اليوم
هدى/ شيماء ليها وضع تانى مع خالد ومين ما سدش بقى احنا ولا هو
ميرنا/ انا كسى وطيزى حاسه انهم نفدو على بعض
شيماء/ ههههههههههه ههههههههههه يا عم بالراحة طيب الشرموطين دول خدو على كده انما دى لسه على قدها
ميرنا/ ولا هما سدو وحياتك ده جبار ممكن استأذنك اختى مافيش دكر بيكيفها ممكن اجيبها معايا في يوم تكونو عاملين حفله انا عايزها تموت من النيك
انا/انتى شايفه المستوى هي حلوه
ميرنا/اجمل منى وكمان جسمها اوف جامده جدا
انا/ تمام كمان يومين الحفله بس بيبقى على بياته
ميرنا/ تمام بس عيزها تعرج اسبوع ماشى
شيماء/اسبوع بس ده انتى على نياتك المهم خلينا فى الشغل فى صفقه قمح إيه رأيك
انا/مش بتاعت اندونيسيا
شيماء/ ايه خلصت ولا ايه
انا/ عصام بيستلمها بس مرخمين عليه فى المينا ابعتيله نسرين تخلص معاه
شيماء/ههههههههههه دماغ ماشى تمام
وهنا يخلص الجزء الاول ىن السلسله الثانية
سلام........................

الجزء الثاني
انا/بقولك ايه عرفتى ايه عن السعدى
شيماء/ ههههههههههه ده طلع كارثة ماشيه على الارض جى فى كل شمال وانت بتسأل عليه ليه
انا/شاكك انه ليه علاقه باللى بيحصل مع عصام في المينا
شيماء/ليه وايه دخله اساسا
جاكى/شغلى دماغك سوق المواد الغذائية ده ملعبه واى حاجه لازم من تحت ايده
شيماء/ااااه طيب خد بقى التقيله بيعمل حفلات جنسيه وتبادل
انا/هو ده الكلام بقى فينك من بدرى بقولك ايه فى حاجة مصورها او تعرفى تجيبى حاجه زى دى
شيماء/ قامت على الشاشة اللى فى المكتب وحتط فلاشه وشغلتها قصدك ده
انا/قومت من مكانى بوستها تسلمى يا قلبى بقولك ايه ابعتيه على عندى عشان عايز اتصل عليه
شيماء/بلاش مش ناقصه حرب مع واحد زى ده خلينى زى ما إحنا
انا /ما تخفيش كده ده انا هعزمه على الحفله بتعتنا مش اكتر وبقولك ايه ماتبعتيش نسرين وابعتى لعصام خليه ييجى
شيماء/مع انى مش فاهم اللى فى دماغك بس ماشى تمام
جاكى/يعنى إيه هو هيبقى معانا الحفله الجايه
انا/ مش لوحده هيكون معاه حد تانى وبينهم ما صنع الحداد
شيماء/يالهوى اللى فى دماغى
انا /اه
شيماء/طيب ليه ممكن تفهمنى
انا/ عشان كل واحد يبقى عايز يضمنا ليه والمصلحه تمشى فهمتى
ميرنا/يعنى انا واختى بلح من الحفله الجايه
انا/لا طبعاً بس اختك قبلها بكره هتكون هنا
ميرنا/وبكره ليه اصبر 10 دقائق وهتكون هنا هى شغاله في الحسابات اساسا
انا/احا وانا ازاى معرفش
ميرنا /احنا اخوات من الام عشان كده انت معرفتش
هدى/يعنى الحفله الجايه ضرب نار
انا/ايوه عايز اسود ويلا طرقونى وانتى با شيماء خليكى عيزك
الكل مشى وشيماء قعدت
انا/اقعدى عشان تفهمى عشان انتى النائب بتاعى وعملتى إيه فى الحوار بتاع صفقة السلاح بتاع السعدى
شيماء/هيستلمها كمان اسبوع على حدود ليبيا
انا /عرفتى فين بالضبط ومين الظابط اللى هيعديها
شيماء/اه اسمه مروان العجوز
انا/تمام
شيماء/بتسال ليه
انا/عشان لو الود والاحترام مانفعش يبقى في كارت بتلعب بيه
شيماء/خلى بالك بقى عشان كده احنا داخلين عش الدبابير برجلينا
انا/وانتى عاجبك اللى بيحصل ده لازم قواعد العبه تتغير
شيماء/انا معاك لو فيها موتى
انا/ اهم حاجه عندى انك تعملي فريق هكر على اعلى مستوى انا عايز المعلومات اللي نحتاجها تكون موجودة حتى لو فى البنتجون تبقى موجوده وكل الناس اللى معانا تضربيهم على الهكر وتحمى اى حاجه ممكن تخترق تمام
شيماء/تمام هو لحد دلوقتي مافيش غير انت وطارق وساره اللى شغالين تمام وفاضلكم اقل من سنه وتبقو محترفين وممكن تكونو زى
انا/تمام وانا هشد على الباقين عشان يبقى الكل
ورنيت على السعدى
انا/الباشا
السعدى/مين وجبت الرقم ده منين
انا/ خالد وجبت الرقم ده ازاي اللى يسأل ما يتهش كنت عايز اعزمك على حفله يوم الخميس اللى جاى
السعدى/هو انا اعرفك يابنى
انا/لا لسه بس انا اتمنى انى اعرفك ودى حفله خاصه والناس قالت ليا عشان تبدء فى السوق كبير لازم تاخذ ازن الكبير وانا مالقتش اكبر منك عشان استأزنه بالصراحه
السعدى/وانا معرفكش عشان تعزمنى كده وثانيا مش فاضي غير كمان شهر ممكن وقتها
انا/ياباشا حفلتك بتاعت الخميس انت والناس اللى معاك ضيوفى وصدقنى انت اللى هتطلب بعد كده الحفلات تكون عندى
السعدى /انت مين وتعرف ازاى الحفله بتاعت الخميس
انا/حضرتك موجود فين دلوقتي وانا اجى لحضرتك عشان تطمن
السعدى/ طيب انا في مكتب التجمع الخامس
انا/تمام يا كبير نص ساعة واكون عند حضرتك
السعدى/ وانا منتظرك
شيماء/ بس هو فى الفيلا
انا /ما انا هرحله على الفيلا اتصلى على ناصر وقوليلو يجهز رجاله بسلاح تقيل فى نص ساعة
شيماء/بلاش يا خالد كده غشم
انا/هو اكيد هيعرف احنا مين يبقى لازم اسبقه واعرفه انا مين فهمتى دى ضربه وقائية مش اكتر واللى زى ده يخاف من الشوشره وماتخفش كل الحكايه انى هعزمه على الحفله
شيماء/**** يستر انا خايفه عليك ومن دماغك
انا/ماتخفيش وكده كده انا مأمنكم كلكم
شيماء/انا مش على الفلوس ياخالد انا عليك انت يعنى هى كانت هتكون موجوده من غيرك انت ما طمعطش واكلت وحدك انما دخلت الكل معاك يبقى نبيعك احنا انت ارجل راجل عرفته في حياتي كلها
انا حسيت انى عكيت قولت افكها ونقلب تهريج
انا/ عشان اكتر واحد كيف كسك
لاقيت شيماء عيطط
شيماء/هو ده تفكيرك
قومت من مكانى وقومتها واخدتها في حضنى طيب يا قمر انتى مش عارفه انا ليه دخلتكم شركه معايا
شيماء/وهى بتعيط ليه
انا/عشان انتو اكتر حد بثق فيه وعارف انه هيصون العيش والملح وهتكونى ضهرى
ضحكت شويه
شيماء/واحنا نموت فداك
انا/ انتى شكلك كده كنتى عايزه تتحضنى عشان كده عيطى
شيماء/ههههههههههه بصراحه آه بس العياط زعل منك وميرنا دخلت علينا
ميرنا/ مستر ناصر بره
انا/تمام وبوست شيماء وخرجت رحت للسعدى
ناصر/ كله تمام وفي قناصة دلوقتي فحوالين الفيله بتعته عشان لو حصل ضرب نار
انا /تمام واتحركنا على السعدى
اول ما وصلنا
البادى جارد/ خالد باشا
انا/ مستغرب اه انا
البادى جارد /الباشا منتظر سعدتك فتح الباب وكانت قصر مش فيلا وحرس فى كل حته
السعدى/ خالد مش كده
انا/الباشا اللى مسوحنى
السعدى /كنت بتأكد من حاجه وعرفتخا انت مش خايف تموت بعملتك دى
انا/ لا طبعاً اللى يدخل عش الدبابير يبقى اول حاجه مايخفش منها الموت ولا ايه
السعدى/ تمام اومرك
انا/ ممكن ندخل المكتب نتكلم براحتنا
السعدى/اكيد ودخلنا المكتب هو انت وصلت ليا ازاى وحركة انك تجيب الرقم الخاص بتاعى بتقول انى مخترق
انا/ده اكيد وده عربون محبة بسيط عشان يأكد حسن النيه
السعدى/وطبعاً عارف بالصفقة اللى داخله مصر
انا/اه والظابط اللى هتدخل عن طريقه كمان
السعدى/طلباتك
انا/ صداقتك مش اكتر من كده
السعدى/يعنى عامل ده كله عشان صداقتى ولا البضاعة اللى فى المينا
انا / لو على البضاعة كنت اجلت الحوار والقعده دى اسبوع وضغط بصفقة السلاح انما انا مش عايز ده كله كل اللى عايزة صداقه وبس وبعد كده الشغل
السعدى /اشمعنا انا مارحتش لغيرى ليه ما عندك مثلاً الفايدى
انا /ما هو بردى فى الحفله
السعدى/ انت اكيد مجنون انا والفايدى فى حفله ازاى مستحيل طبعا
انا /تصدق نفس كلامه اما قولتله انى هعزمك بس هو وافق انه يحضر الحفله رغم وجودك
السعدى/ طيب انت بتعمل كده ليه وايه مصلحتك
انا /نهدى النفوس والحرب اللى بنكم تخلص وانا اشتغل براحتى شريك معاكم ونكبر الشغل اضعاف مضاعفه وبدل الفكه دى تبقى مليارات وشرعى كمان يعني نعمل ما بدالنا بدل ركنت الفلوس فى سويسرا إيه رأيك
السعدى /كلام جميل ومصلحة حلوه بس ازاى
انا/بعد الحفله هنقعد ونكلم وافهمكم كل حاجه ازاى وامتى
السعدى /موافق
انا/ وخلو بالك انها حفله خاصه من الحفلات بتعتك
السعدى /فهمتك
انا/ هبعتلك العنوان عشان لو حبيت تأمين نفسك مع انه مالوش لزوم بس عشان اول تعامل بنا وحاجة صغيره عشان تطمن اكتر انت تاجر سلاح وانا تاجر اثار والفايدى راشق معانا فى دى ودى يبقى بدل الضرب تبقى المصلحه وحده
السعدى /انا مش هأمن نفسى وهثق فيك اما نشوف دماغك دى
انا /كل خير وهتشوف وليك عندى مفاجأة جامده جدا فى الحفله بس شد حيلك انت بس عشان الحريم كتير جدا وصباحي
السعدى/ ههههههههههه ههههههههههه اما نشوف
انا/صدقنى هتدعيلى استازن انا
السعدى/ استنى بس ورفع الفون بيكلم المتصل شحنة الرز بتاعت شركة فرى ترانس بورت تخرج من غير مشاكل وقفل مش انت لوحدك اللى تعرف تقدم عربون صداقه
انا/تشكر يا كبير سلام انا منتظرك الخميس بعد المغرب ومشيت رجعت على المكتب
ناصر /طبعا عايز جردات وامن فى كل مكان
انا/ ما انت حلو اهو احنا كده فى المرحلة الثانية من الشغل عايزين نكبر بقى
ودخلت شيماء اترمت فى حضنى
شيماء/انت كويس
ناصر/ايوه يا عم خالد ماشيه معاك
شيماء/ تصدق انك رخم وراحت ليه وباسته وحده مشبك
انا/رايقه يا عم ناصر انت ليك مشبك انما انا غلبان حضن بس
شيماء/انتو حبيبى ورجالتى اللى بتحامه فيهم
انا/خلينا فى الشغل انا عايزها تبقى مليطه وده هيجيب حريمه وده هيجيب حريمه
شيماء/ما اظنش
انا/عيب عليكى اتفرجى واتعلمى
شيماء وناصر/بنتعلم يا اداره ولاقيت ميرنا داخله بوحده فورتيكه مش لاقي ليها حل
ميرنا /حبيبه اختى
انا/ قومت من مكانى سلمت عليها واخدتها وحده مشبك بتاع 10 دقايق كانت بدأت تسخن وتهيج وانا وقفت بعد كده مش نروح احسن
ميرنا/ ايه رأيك يا حبيبه
حبيبه/ هه ماشى ماشى يالا بينا

HGnLmdb.jpg HGnLDru.jpg HGnLp7j.jpg
رحنا ع على الفيلا انا وميرنا وحبيبه وناصر
حبيبه/حلوه قوى الفيلا زوقها يجنن
انا/مسكتها هو انتى جايه نشتريه ادخلو ظبطو نفسكم وتعالو
ميرنا وحبيبه دخلو اخدو دش وهما جوه
حبيبه/ ٢بس انا املى خاب انا قولت هموت
ميرنا/انا ضارب فى دماغى ارن على البت امانى تيجي بدل ما يموتنا اللى بره ده
حبيبه/ههههههههههه إيه هو جامد للدرجة
ميرنا/بيعرف يمتع اللى معاه انتى عارفه خلانى انزل قد ايه وكنا ٣ مش وحدى وفرهضنا منه كمان
حبيبه /يعنى هنبسط النهارده وهلاقى خيالى اخيرا
ميرنا/بعد اللى عمله معايا اقترحت عليه نضمك لينا عشان عارفه انك مش هتتناكى غير منه بس بعد كده ما شوفتيش من بوسه بس عمل إيه
حبيبه/ههههههههههه بوظ الدنيا انا جايه مبلوله
عندى انا وناصر بره
انا/ خد دى حبيبه لازم تتفشخ
ناصر/بعد ما رفع الحبايه بس فردتين مالهمش حل اموت واعرف بتجيبهم ازاى
انا/انا مجبتش حد هما بيجو لوحدهم هدى جت سخنه وعايزه تتناك زى عادتها دخلت ميرنا معاها وشويه وجت جاكى معهاهم ما انت عارف جاكى بتعشق النيك زى عنيها
ناصر/ كلهم مش جاكى بس
ولاقينا حبيبه وميرنا دخلو علينا بقمصان سوده من غير براه واندر فتله وكان منظرهم تحفه بجد
انا/قومت على حبيبه وبابوسها
حبيبه /فى مزيكا الاول نمتعكم برقصنا الاول ونشرب كاسين
انا /ده انتى صاحبت مزاج بقى بحب انا كده
شغلنا المزيكا مع الكسات وبدأت الحفله بعبوص هنا على قفشه بز هنا ودخلت مع حبيبه في وصلت بوس ولحس ومص شفايف ولسان وناصر ماسك ميرنا وعامل فيها كده نزلت على حلمت ودنها وبلعب فيها بطرف لسانى ودى اعصابها سابت وارتعشت ورجليها مش شيلها نزلت بيها على الارض ومكمل زى ما انا اغير من دى لدى وهى ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره انت عرفت منين انى بتعب من الحركه دى
انا/لسه حالا وايه تعبتى دى احنا لسه في الاول
حبيبه/طيب ارضع ابزازى
انا /انتى تسكتى مالكيش تقولى انتى تتناكى وبس وكملت زى منا ودى ااااااام اااااااااه حلو قوى كنت فين من زمان هو فى كده ونزلت على فرق ازازها لحس وطلع على كل
ميرنا/اصبرى يا لبوه هو لسه عمل حاجه وناصر عض بزها وهى ااااااااة مش كده
انا/نزلت على سرتها العب فيها بالسانى ودى وسطها اترفع فوق وارتعشت وغرقت الدنيا وغرقتنى معاها ونزلت على كسها حتيط صابعين فى سقف كسها ولمست الدى بوست ودى مسكها سلك كهربا وبقت ترتعش وتنزل بغباء وانا مكمل عليها ودى عماله خخخخخخخخخخ اااااااااه ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش ااااااااة قادره ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ وبترتعش وانا قولت اخف شويه عليها ونزلت فتحت رجليها ورزعت زبرى مره وحده ودى صوتت ااااااااة اخيرا دخلته وجنبى ناصر كان عامل فى ميرنا زى حبيبه وهى ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه براحه مافيش كده ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ وبترتعش ونزلت عليه وهو رزع زبره جامد واشتغل الرزع وهما ااااااااة براحه ااااااااة
حبيبه/اخيرا بتناك مش بتبعبص
وانا بدعك فى خرم طيزها لاقيته واسع بدأت ازع هنا شويه وهنا شويه ودى بتموت وعماله تنزل زى ما يكون حنفيه واتكسرت اخدتها فى حضنى وقمت بيها شايلها على ايدايه وبرزع فى كسها وغمزت لناصر اللى فهم وقام من على ميرنا ورشق زبره مره وحده في طيزها وبقت بنا ودى عماله خخخخخخخخخخ اااااااااه ااااااااة لالالالا براحه ااااااااة طيب براحه مش كده واحنا شغالين رزع متواصل لحد ما لقينها خلاص مابقاش فيها نفس سيبنها ورحنا لميرنا اللى اول ما شافت اللى حصل
ميرنا/جريت على حضنى واتشعلقت فى رقبتى وانا شيلتها ودخلت زبرى فى كسها وعصام فى طيزها وهى اخيرا زبرين احنا نرزع وهى تصرخ ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره هموت من المتعه واشتغل الرزع والتبديل بن ال٢ اكتر من ساعة لحد ما كل واحد نزل في طيز وحده وريحنا جنب بعض ناخد نفسنا حبيبه في حضنى وميرنا مع ناصر
بعد اكتر من تلت ساعة حبيبه بدأت تفوق
حبيبه/انا مكنتش متوقعه ان فى رجاله كده انا حاسه انى يلزمنى سنه عشان افوق
ميرنا/حبيبه بتقول كده إيه رأيك مش كان عندى حق
انا /جايين فى واحد كمان
حبيبه /ايه انتى مش بتشبعو
ناصر/هو فى حد يشبع من النيك
ميرنا/احنا كده مش هنقدر على يوم الخميس
حبيبه/خميس ايه هو فى حاجة
ميرنا /حفله خاصه وانتى معانا
حبيبه /ههههههههههه تصدقى كان المفروض اسمع كلامك ونرن على امانى كانت تشيل عنا شويه انا مش هعرف امشى حاسه ان طيزى وكسى بقو واحد نفضو على بعض
خلصت اليله وجه يوم الحفله
والسعدى جه هو والفايدى فى نفس الوقت بالضبط
انا /في استقبالهم توءم حتى فى دخلتكم نفس الدخله اتفضلو ودخلنا على الفيلا واول ما شافو الحريم والناس اتهبلو
الفايدى/ ايه ده هو في إيه هو فى كده
السعدى/عندك حق دى نسوان تهبل
انا/كل دول شركه معايا في الشغل وشاورت على ميرنا وحبيله اللى دول دول موظفين
السعدى/بخيبت امل انا قولت مليطه
الفايدى /وانا زيك
انا/نخلص كلام في الشغل وبعد كده هتتفاجيء

والى هنا ينتهي الجزء الثاني ونلاقاكم على خير في الجزء الجديد ونشوف دماغ خالد والاتفاق على ايه وازاى هيقنعهم فى الشغل مع بعض هما ال٣
سلام...............

الجزء الثالث
ممكن يكون القصه خيال انما اتمنى اللى جاى يكون امر واقع نبدء الجزء
انا/انتو تعرفو ان انتو شبه بعض جدآ وكل الخلاف اللى بنكو انكم شبه بعض
السعدى /ازاي
الفايدى/عشان كل واحد عايز الترته لوحده انما لو حطينا ادينا فى ايد بعض كان الوضع اختلف وده انا فهمته متأخر جداً بعد ما خالد قعد معايا
نرجع فلاش باك صغير عن قعدتى مع الفايدى
الفايدى كان بيدور على قطع اثريه من اللي عندى والطريق وصلنا لبعض اما بحثت عنه عرفت انه نمبر وان فى تجارة الاثار والسلاح فى مصر وطلبت مقابلة واتفقنا نتقابل على اليخت بتاعه واتكلمنا وعرفته ان كل شغلى بحب اصرفه بنفسى وانى زيه بس انا مش بشترى انا بنقب وابيع
انا/من الاخر أنا عايز نتشارك انا وانت والسعدى
الفايدى/انت مجنون مين ده اللي يشارك انت مش عارف بتكلم مين
انا/بكلم مين يعنى سمسار اثار وسلاح واللى قدامك تاجر اثار نسيبنا من النعره الكدابه دى ونتكلم بالعقل
الفايدى/انا ممكن اصفيك دلوقتي ولا حد يعرف ليك طريق جره
انا/انت مش ملاحظ ان تليفونى ما سبتهوش من ايدى انا ممكن افجر اليخت ده كله وانا معاكم نمسك العقل ونتكلم بهدوء كده وان معجبكش كلامى اللى بتدور عليه كادوه منى ليك
الفايدى/ اسمع ممكن سؤال محيرنى انت بتقول تاجر اثار وانا ماسمعتش عنك ازاى
انا/انا الادهم يا فايدى اظن سمعت عنى كده
الفايدى/كده صح
انا /ممكن سؤال انت رصيدك فى سويسرا كام
الفايدى /بتسأل ليه وانت مالك
انا/جاوب بس انا ياسيدى 220مليار دولار ومش عارف اشتغل بيهم وانت كام
الفايدى /300مليار دولار
انا/ واللى يشغلهم ليك شرعى وفي بلدنا ايه رأيك
الفايدى/.......... ازاى
انا /لازم الاول الساعدى يكون معانا والحرب دى تخلص بنكم
الفايدى/فى اللى انت بتقوله انا معاك بس ممكن افهم اللى فى دماغك
انا/يوم الخميس عامل حفله خاصه وهيكون معايا شركاتى عشان الكلام كله يبقى مره وحده
الفايدى/بس انت هتعرف تقنع السعدى بده
انا/ياريت هتكون فائده كبيره جدا انت عايز الحاجه اللى عندى لمين وكام لو اعلى من السعر اللى عندى يبقى انت اولى
الفايدى/كامله 500مليون اخضر
انا/ههههههههههه انت غلبان دو تعمل لوحدها 600 وهبيع على كده
الفايدى/انت بتهرج انا اللى جاى ليا 550 انت ازاى جالك ال600 ده كده كتير
انا/اللى هيموت عليها اليهود عشان انا طلبت منه مليار اخضر فقالو يجيبوها من عندك مش انت اللى طالبها منك مشيل عزرا
الفايدى (عرفت ازاي
انا/عشان هو اللى طالبها بال 600 منىوانا رفضت وطلامه لعب قوله مطلوب فيها واحد ونص مش واحد
الفايدى/تمام بس انا نسبتى كام
انا/انت هتكون شريك زى الكل وبجد مالكش دعوه بصفقه السلاح بتاع السعدى خلينا نبدء صفحه جديده
الفايدى/على حسب القعده واللى هيحصل
انا /مستنيك الخميس وماتخدش حاجه عشانها انا هخليك تعمل اللى انت مش بتحلم تعمله او تتخيله
الفايدى/ههههههههههه ماشى كلامك
انا/سلام وسيبته وقومت
نرجع من الفلاش باك
السعدى/ممكن نفهم ازاى اللى بتقول عليه ده
انا /هنشتغل مع الجيش
الفايدى/بمعنى
انا/ الاول مش احنا عندنا مصنع سلاح خفيف فى حلوان بس الشغل بتاعه مش مطلوب عشان الكفاءة بتعته اقل من الاوروبي والامريكى وحتى الصينى
السعدى/ فعلا عشان كده ما علهوش طلب
انا/ احنا هنطوره وهنخليه اعلى سلاح في العالم وبربع التكلفة هيكون الاتفاق مع الجيش ان سلاحهم بتاعهم ببلاش والفائض بتعنا نصدره زى ما نحب
الفايدى/الجيش هيوافق
انا /الجيش وافق خلاص منتظرين القعده دى تخلص ووازير الدفاع جاى كمان ساعه
الفايدى/ انا راشق معاك فى المصلحه دى
السعدى/وانا معاكم
انا /اسمعو باقي الكلام عشان نبقى على نور
الفايدى/هو الكلام ما خلصش
انا/لا طبعاً وكمان هنمول مشروع الرمله السوده والبيضه ومشروع انتاج طائرة حربية مصريه 100% وفى المقابل مش هيكون علينا ضرايب ولا جمارك
السعدى/كلام زى الفل انا موافق بس سؤال هو عندنا الخبرات الكلام ده كله او الإمكانيات
انا /كل حاجه موجوده اللى ناقص اتفقنا إيه رأيكم
ال٢/ معاك ودى مصلحة للكل انت كنت فين من زمان كانت حجات كتير جدا هتتغير
انا/كله بوقته شيماء خلصتى
شيماء/ اه كل حاجه حلصت والرسومات كمان موجوده للميج ٣٥ والاف ٣٥ وطيرات الجيل الخامس انا تمام جداً يا قمر
الفايدى/مين دي
انا/شريك معايا
قدنا ندردش وشويه والوزير ورئيس المخابرات الحربية جم
انا/ اتفضلو
الوزير/صدقت ووفيت اللى يشوف القعده دى يقولك استحاله تحصل ده اليهود يخرجو من فلسطين من غير حرب اقرب انها تتحقق من القعده دى
الفايدى/على رأيك يا باشا بس البركه فى اللى عمالها
الوزير/اتفقتو
انا/كله تمام يا باشا وكمان مختطاط الطيارات جهزه
وكل السلاح الخفيف كمان نقدر نشتغل من بكره لو عايز
الوزير/ على بركه **** بقولكم إيه احنا كنا عايزين نشتغل على عربيه بالكهرباء انتاج مصرى خالص وكل التصاريح اللازمة جهازه
انا/ده فى المخطط وكمان في حاجة كده كنت عايز اطلبها من حضرتك
الوزير/ قول
انا/عايز انتاج مصر فى النحاس والفسفات والدهب هستخلصه هنا اظن هيوفر كتير جدا علينا
مدير المخابرات/ ده صعب جداً وكمان انت عندك الطريقة اللي تختخلص بيها اساسا
انا/ لو مش عندى ما كنتش طلبت
الوزير/ده بجد
انا/ لاقيت برديات بتاعت طرق الاستخلاص
مدير المخابرات/كده تمام جداً بدل ما نصدر خام وناخد مصنع باضعاف السعر
انا/ بس عايزين نشتغل في اسرع وقت على السلاح والطائرات الحربية عشان السيولة اللى هنحتاجها وعشا شغل الناس والطالبات اللى عليهم وانا فتحت خط مع مناطق الصراعات فى افريقيا ان كل السلاح اللى هيحتاجوه هنوفرو ليهم
مدير المخابرات/هو مافيش حاجه فيتاك ما تشتغل معانا فى الجهاز
الوزير/انا مش قولتلك هتعجبك دماغه
انا/ فى طلب اخير انا عايز اطقم حراسة من عندكم يضربو الشباب اللى عندى بس يكون خارج عنكم
الوزير/ كنت هعمل كده من غير ما تقول
انا/لينا كلنا مش لوحدى وانت عارف ان عددنا كبير مش ٣ بس
الوزير/عارف وعامل حسابى كده فى اى حاجه تانى
انا/تسلم يا باشا
الوزير/استأزن انا
وقام مشى هو ومدير المخابرات اللى قبل ما يمشي ساعة وراجع عشان الحفله
انا/ ههههههههههه وانا منتظر جنابك دخلت جوه الكل يجمع بصو بقى دلوقتي مرحلة جديدة على الكل انا عايز الكل يفتح عنيه والكل يفهم وبعد كده كل مجموعة هتبقى ماسكه مجال الظاهر اننا بندب فى بعض الباطن كلنا شركة مع بعض لحد ما المرحلة دى تعدى ونقف على رجلينا تمام
الكل/تمام يا كبير
سلمى/ الشغل خلص ولا لسه فاضل كام حاجه بس نخلصهم ونبدء يا حيحه عملتى إيه مع جوزك
سلمى/جاى فى الطريق رضى بالامر الواقع وقال يستفاد بس لو فى عيال يبقى منه
انا/حقه طبعا بصو بقى الكل يوظب على تدريباته من هكر لقتال تمام
الكل/ تمام
انا/شيماء عملتى ايه فى البرنامج بتاع الحمايه واللى هيكون مكان الاند رويد عايزين نحتل السوق فى خلال سنه عايز الموبايل بتاعنا يبقى رقم واحد في العالم فى المبيعات
شيماء/انا اتفقت مع مبرمجين هنود ومصريين وشغالين على ده وده
انا/تمام
الفايدى/واحنا دورنا ايه فى الشغل ده
انا/ ازاى يعنى مش فاهم احنا خلاص شركه مع بعض واللى بيتقال ده انتو كمان هتنفذوه وهتدربو انتو واولادكم معانا زينا زيكم بالضبط بص بقى انت وهو فى صفقة سلاح جايه من باكستان عايزها تدخل مصر باى طريقة عشان اللى قلناه يتنفذ
الفايدى/دى ملعبى الجزء ده
انا /تمام كده خلصنا بس خلى بالك انه نووى
الفايدى/ بيبلع ريقه صعبه جدا كده
السعدى/ولو زنا معاك
الفايدى اعتبرها هنا
انا /مش عايز حد يعرف بيها وهما مش كتار دول 20 رأس حربي بس
السعدى/ ودول ليه اساسا
انا/عشان ما حدش يهدد بالنووى واتقدر تصنعه احنا هنعمل زى امريكا بالضبط بس العكس
رن الجرس وكان مدير المخابرات وهنقول عليه العقرب دخل
العقرب/ فى ايه لسه ما بدأتش الحفله
انا/لسه كنت بخلص مشوار باكستان
العقرب/لازم الفيدى والسعدى مع بعض
السعدى/واحنا اتفقنا على كده هى هتكون امتى
انا/بعد العمليه بتاعتك بشهر
السعدى/تمام قوى
العقرب /البضاعة بتاعتك دى لازمانا
السعدى/بس دى متباعه
انا/اللى هايخدها هيدخلها سينا للماليشيات اللى هناك
السعدى/ااااحا ده انا اقتله
انا/ بعد ازنك يا عقرب ممكن اتكلم احنا هنسلم كل حاجه زى ما هى بس هيضاف ليها جيبى اس واول ما يدخل سينا ويتوزع على الافراض هناك نكون حددتو موقعهم ويتصفو كلهم مره وحده ونخل من الحوار ده
العقرب/ احا انا شايف ابليس بيدرب كف على كف بجد كان عندهم حق انهم يثقو فيك بس سؤال هو فى حد يروح يسلم نفسه واحنا هنموت ونعرفه
انا/بس ايه رأيك انبهرت صح
العقرب/حقيقى دماغ متكلفه وان كمان تجمع دول بجد برافو
الفايدى/هو وصل ليكم ازاى عشان يتفق معاكم على الشغل ده
العقرب/ زى ما انت. عارفين انه مجنون حبتين
الفايدى/حبتين بس ده جاى يقعد معايا بطوله ومفخخ اليخت شغل انك لاميت وانهم لميتون
السعدى/ ههههههههههه انا بسوحه واقوله انى فى المكتب لاقيته جاى البيت وجى برجاله وقناصه تموت الرجاله بتعتى كلها بس انا كنت مبلغ على البوابة انه جاى
العقرب/البيه جاى لرئيس مجلس الوزراء بيقوله انه عايز يقابل الرئيس ورئيس المخابرات العامة والحربيه ووزير الدفاع واما ساله قاله انا معايا فلوس ديرتى كتير وعايز اشغلهم الراجل قال ده مجنون ولا ايه تخيل يرد يقوله إيه قاله قول للتعلب الادهم عايز الكلام ده وهو هينفذ وسابه ومشى الراجل كان هيتجن هو فى حد عاقل ييجى يسلم نفسه بالشكل ده والراجل بلغ وهو مش فاهم حاجه وحصل واتقلبنا والصيبه الاكبر إنه قال عليكم انتو ال٢ انكم هتشتغلو معاه وقتها انا قولت انه مجنون رسمى لدرجة انى كنت هحوله الامراض النفسيه والعصبيه بس اما قال اللى عنده كلنا سكتنا ووافقنا انها بجد فرصة كبيرة من انك بتاخد اوامر ومن انك تكون صاحب سياده وهو اول الغيث قطره اللى جاى الشهر الجاى
انا/وانت الصادق اللى هيحصل من يوم السبت العقرب/ايه فى جرابك يا حاوى

والى هنا ينتهي الجزء الثالث من السلسله التانيه ونلقاكم فى الجزء الجديد غدا إن شاء ****
سلام ............

الجزء الرابع
الجزء الثالث كان صغير شويه إنما الجزء ده هنشوف إبداع
نبدء الجزء
الفايدى/ناوى على إيه تانى
انا/ولا حاجه هلاعب إسرائيل شويه بداعش سلاح امريكا
العقرب/ازاي
انا/فى صفقة سلاح صغيره هيخدوها يلاعبو إسرائيل شويه عمليات فو تل ابيب نفسها والمستعمرات الجديدة كلها هتتساوى بالارض مقابل 500 اخضر
العقرب /ليه دلوقتي
انا/عشان حوار باكستان هنشغلهم بإسرائيل
الفايدى/شطان بس مش مكلفة
انا/ما ده من جيبهم انت ناسى ولا ايه
الفايدى/ااااااااة تصدق انت مش سهل خالص
انا/وجع ولا دلع
السعدى/دلع
الفايدى/ماشى قسمو انتو ال٢
انا/ عايز تركيز فى التفاصيل عشان الوقت اللي جاي هيكون فيه ارتجال كتير يا سعدى ليك فى الماس مش كده
السعدى/ليا طبعا
انا(تمام جدا
العقرب/انت بلغت الوزير باللى ناوى تعمله
انا/ ورحب جداً كمان
العقرب/كده تمام
انا /اظن كده العب يحلو فلوس وموجودة والعقىل موجوده وبجد يا فايدى مافيش ورقة باردى تخرج بره البلد دى طلعت كنوز واحنا مش عارفين
الفايدى/تمام
انا/إيه يا عم انت وهو هو مافيش حريم عندكم ولا إيه
الفايدى/هو فى حريم بعد شيماء
السعدى/عندك حق
انا/خد نايبك صبر وبلاش تتحول
جاكى/إيه مافيش مزيكا يعنى وفين المشاريب والمزه
جاكى/ من عنيا ودخلت جابت الحاجه من جوه والحريم والرجال كله جه
انا/دول شركاتى وبسببهم محدش عرف انا مين عشان مش بصمه وحده انما كل دول
بشاور على كل وحده واقول اسمها شيماء جاكى ساره سلمى بطه هدى نسرين مها مروه نهله سحر اميره نسمه يسرا دول شركاتى ودى ميرنا وحبيبه شغالين معنا
الرجاله ده طارق وفاروق عصام ناصر عماد عبدو مجدى على متولي خيرى انور اول يوم ليه معانا وده الفايدى والسعدى والعقرب
السعدى/احا هو أنا مت ودخلت الجنه ايه الحريم دى هما من مصر
الفايدى/................ حد يكهربنى يمكن افوق
العقرب/ حتى فى الحريم زوقك عالى انا مش لاقي وحده يتقال عليها وحشه وتشكيله ايه معتبره
جاكى/ب شغلت الموسيقى وبدأت رقص واللى بيصب كسات واللى بيلف حشيش
عماد/الخلطه بتعتك بقى
السعدى/ خلطه إيه
انا /هتعرف دلوقتي يعنى انت عايز تفهمنى ان عدد الرجاله ياكل مع عدد الحريم ده اصبر وانت تعرف يابنى انت وهو ما تجيبو حاريمكم
شيماء/خمس دقائق وهتلاقيهم جم
السعدى/حتى دى عرفتها ماشى
انا/هتقعطع لسانها النهارده انت مالكش دعوه بس ركز في اللى بعمله هقوم انا اجهز الحاجه ودخلت وعملت الخلطه ورجعت بيها مع البرشام وكل واحد اخد وحده واخدت الراجاله على الحمامات واديت كل مجموعه منهم عبوه ودهنا وظبطنا خرجنا لاقيت مرات الفايدى والسعدى بره وده شكلهم تقريباً

حسناء مرات الفايدى
HGA5fZ7.md.jpg HGA5Bn9.jpg HGA5n6u.jpg HGA5CGe.jpg مرفت مرات السعدى
HGA5x3b.md.jpg HGA5zaj.jpg HGA5I8x.jpg HGA5TyQ.md.jpg

انا /حقهم بجد يهيجو
مرفت /ياريت ما تتعبوناش ونتكيف مش زى كل مره نقديها لسبن فى وجود رجاله
انا /طيب اما نشوف بس اللي بتتكلم دى هيغم عليها من المتعه ولا لا
جاكى/ههههههههههه كان غيرهم اشطر
حسناء/انا عايزه اللى واثق من نفسه ده
شيماء/بلاش ده صدقينى
العقرب/هي الحريم بتحظر منك ليه انت عامل ليهم إيه
ساره/مستعجلهخ ليه ماترحمش الشرموطه دى يا خالد
انا/هتعرف اشرت لفاروق انه ياخد مرفت وان اول ما نشيل طارق وعصام ينضمو لينا ونعمل سندوتش كان مفعول الحبه اشتغل والدهان عامل عميلة رحت مسكتها ومن شفايفها رضاعة ومص ولحس شفايف لسان هو كانت لسه بالفستان بتعها ازرق سماوى لنص الورك وماسك عليها كان يجنن عليها وانا لسه في البوسه فتحت السسته باعت الفستان ونزلت الحملات بتاعت الفستان ونزل الفستان لحد طيزها ووقف عندها بعد كده دخلت طرف لسانى فى ودنها ودى اترعشت ااااااااة لالالالا إيه ده انت بتعمل ايه فيا
انا/مكمل عادى انتى لسه شوفتى حاجه انتى هتموتى عشان ارحمك ونزلت على حلمت مدنها ماسكها بين شفيفى وبلعب بالسانى ودى ااااااام اااااااااه حلو قوى كمل ماتوقفش وانا مش هنا ونزلت لحس غى رقبتها ودى ارتعشت. نزلت كميه كبيره غرقت نفسها والارض تحتها انا ايه ده دا انا لسه ما خلعتكيش الفستان وعامله جامده لاقيتها هتقع شيلتها على الكنبه ونزلت الفستان كله وكانت لابسه اندر فتله من النوع اللي بيتربط من الجنب فكيته وشوفت كس شرقان نيك وبيلمع بعسله
حسناء/دخله بقى لسه بدرى اما اكسر الحنفيه الاول وببص جانبى لقيت فاروق ماسك ميرفت ومدلعها على الاخر والسعدى مع جاكى والنمر شيماء والسعدى نسرين وطارق سلمى وعصام حبيبه وعماد سحر وعبدو يسرا وناصر بطه وعلى سحر ومتولى ساره وانور نسمه خيرى مروه وكل اللى مسموع ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره هموت دخله براحه وفى حريم شغاله لسبن ولابسين الازبار الصناعى والدنيا بقت كلها متعه واهات وانا رحت على كس حسناء ادوق طعمه ومسكت زنبورها بين اسنانى ولعبت فيه بنرف لسانى ودى بتتلوى وتتشنج ووسطها طالع نازل ونزلت كميه كبيره الدور ده ورحت عامل الحركه بتعتى اللى بتقتل اى وحده حطيت صابعين فى سقف كسها ولمست الدى بوست وانا ماسكها عشان ما تهربش منى وبدأت احرك اصبعتى ودى عنيها غربت وبقت عماله تنزل وغرقتنا وتشخر وتصوت من المتعه وبقت تتكلم كلام مش مفهوم
الفايدى/إيه اللى حصل ليها انا اول مره تشوفها كدا سببتها تاخد نفسها شويه وانا بلعب فى خرم طيزها وابله من شهوتها واخيرا نطقت
حسناء/ ارحمنى بقى ونيكنى دخله بقى انا عايزه اتفشخ زبرك فين بلعب فى بزرها تانى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره هموت ورشقت زبرى مره وحده في كسها ودى اااااااااااااااح ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ ورحت واخدها فى حضنى وقايم بيها وطارق شاف كده ساب اللى فى ايده وجه وراها ورشق زبره فى طيزها ومرفت اتعمل معاها نفس النظام بقى ال٢سندوتش وفضلنا ننيك ونرزع وغيرنا عشان كانو خلاص هيموتو رحت لسلمى ودورت الرزع فيها شويه ابدل بين كسها وطيزها واستمر الوضع على الحال ده اكتر من ٣ سعات متصله لحد ما الحريم كانت ماتت والرجاله نزلت وبعد نص ساعة بدء الرجاله تفوق من اللي هى فيه من المجهود
السعدى/انا اول مره انيك كده إيه الخلطه دى
الفايدى/تبيع الخلطه دى بكام احا ده لو تلو كده الواحد يتجوز ٢ كمان
حسناء/فى حد عايز يموت شكله بس انت مفترى يا خالد انا كسى نشف مباقاش فى عسل خالص بس بجد أنا عملت حفلات جنس كتير جدا وتبادل اول مره اتمتع كده
مرفت/اااه يا كسى واااه ياطيزى انا لازمنى اسبوع راحه
انا/بغمزه للفايدى والسعدى ايه اسبوع راحه ده لسه في تكمله
حسناء/تكمله ايه مع نفسك مش قادره امشى اساسا وكسى وطيزى منفدين على بعض
الفايدى /اخيرا شوفتك مهدوده من امتى ده انتى بتلبسى الصناعى اكتر من اندراتك
ميرفت/ما انتو ما تعرفوش حاجه الناس دى بتعرف تمتع وتعرف نقط ضعف الوحدة كويس تقول كانو ستات وقلبو رجاله
جاكى/خالد وفاروق هما روس الافعى وهما اللى علمو الباقي ده اول مره لمها كان هيموتها بسبب انها اتريقت عليه والحكاوى والاكل نزل اكلوا كلنا وقومنا كل واحد ووحده اخدو شور ولبسنا
العقرب/خو فى لسه من الخلطه ولا خلصت
انا /طلعت ٣ ازايز واديت كل واحد ازازه استخدام مره
العقرب/بس عاش بجد انا عمرى ما نكت بالشكل ده ده مافيش خرم او وحده مازرتهاش بزبرى بس انتو جبارين على الحريم وبتعرفو تمتعوهم
انا /المره الجايه واحنا بنحتفل باللى هيحصل السبت هبقى اقولكم سر المهنه
الفايدى/يا ريت بجد نفسى افرهض المره دى بجد
انا /انا ملاحظ ان مرفت وحسناء اصحاب
حسناء/اه بنحضر حفلات جنس كتير مع بعض واحنا ما كنش عجبنا اللى بيعملوه اجوازنا وعدايءهم لبعض ده
انا/ودلوقتي
ميرفت/تسلم على المه دى حلم واتحقق
انا/نتكلم في الشغل شويه بقولك يا عقرب هو مفيص توشكى ده يستوعب مياه سد النهضه كلها
العقرب/لا بس ممكن اسبوع ويكون جاهز انت في دماغك حاجه
انا/اه عايز افجرو على مراحل مش مره وحده عشان السودان ما تغرقش ولا اخنا كمان
العقرب/عندك خطه للموضوع ده
انا /هتكون جاهزه خلال اسبوع وهندخلها في حرب اهليه بالمره وقبل التنفيذ هبلغكم عشان الرجاله اللى هتنفذ وعايز مليون فدان ارض في توشكا عشان زراعت القمح عشان نعرف نعمل اللى خطتنا ليه
العقرب/انت دماغك دى رايحه فين
انا/راجعه ٧الاف سنه ايام ما كنا اسيادها
الفايدى/على البركه وانا عن نفسي معاك
السعدى/وانا كمان فى ضهرك
العقرب/كده ناقص واحد وتكون ظبطط
انا/ ههههههههههه فى دماغى بس ناخد اول خطوه عشان هو عملى المهم تعرفو توفرى سيوله قد ايه
السعدى/١٥مليار اخضر
الفايدى/وانا ١٨مليار اخضر
انا /اقدر اكملهم 60 مليار اخضر اظن بدايه تقيله يا عقرب
العقرب/ممتازه والبنك الدولى بيتشرط علينا عشان قرض
انا /سيبهم ليهم يوم وبدأ التنفيذ السعدى استلم البضاعة وسلمها وراحت سينا وكانت ضربه جامده للجمعات الإرهابية واتصادر كميه سلاح كبيره جدا راحت فلسطين ووصلنا ليوم البضاعة بتاعت باكستان
ونكمل الجزء الجديد
سلام....................

الجزء الخامس

قبل ما نبدء الجزء احب اقولك عزيزي القارئ اياك وانتظر شئ ما من احد اعتمد على **** ونفسك لان لا احد يهمه امرك ولا احد يعلم ما تخطط له فى حياتك افعل ما شئت ولا تنتظر احد
نبدء الجزء
يوم تسليم الروس النووية وكانت الخطه فقلها بحرا عن طريق بحر العرب وبعد كده هتدخل مصر عن طريق حلايب وشلاتين وبعد كده الجيش يستلمها ويخزنها بمعرفته وكانت وجهه نظري انها تفضل فى حلايب وشلاتين الكل هيسأل ويقول اشمعنا باكستان اجيب منها السلاح ده اقولك عشان يفضل سرى طيب إيه يخليهم يدوك السلاح اقولك عشان اتفاق معاهم على طائرات حربية الجيل الخامس اللى بدأنا في تصنيعها بالفعل واول انتاجبعد ٦شهور مع مقاتلات حربية f16 معدله تجمع بين القدره الهجومية لf16 والقدره الدفاعيه للميج بأيدى مصريه وبدأنا نطور السلاح الخفيف كله انه يكون بمواصفات الامريكي والروسي المهم استلمنا النووي ودخل الحدود المصرية وفعلا القيادة السياسية اخدت بريئى واتعملت مخازن ليه تحت الارض فى حلايب وشلاتين وكملنا شغل زى ما احنا ومصانع الرمله السوده والبيضه شغالين عليهم بقوه وسرعه عشان نبدء الإنتاج عشان اللى هنحتاجه منهم فى صناعة الطائرات الحربية عشان نقلل التكلفة الإجمالية وبدانا نعمل منطقة صناعية في صحراء الفيوم عشان تخدم اهل الصعيد ونبدء بألغاء مركزية رأس المال ونبدء نخف ازدحام القاهره وكانت تشمل مصانع اغذيه ومصانع سماد ومصنع حديد وصلب بس مش انتاج مسلح انما انتاج صاج لخدمة مصانع السيارات الكهربائية ومصانع انتاج تليفون محمول واخرى شاشات التلفزيون والاب توب ومركز ابحاث علميه على اعلى مستوى ويشمل جميع التخصصات وشغلنا الدرتى زى ما هو وبعت البضاعة اللى عندى اللى كان الفايدى بيدور عليها بواحد ونص مليار دولار وعدت ٣شهور وكان السلاح الخفيف بقى بالمستوى المطلوب واول صفقة سلاح خفيف مصرى راحت النيجر والناس هناك كانو مش مصدقين الجوده العاليه والسعر المنخفض ده ورحت سلمت الصفقة دى بنفسى الحوار انجليزي بس هيتكتب عربي
انا/ ما اخبار الصفقة هل اعجبتكم وكانت كما قلت لك سابقا
الرئيس/ اجل وافضل من نظائرها من السلاح العالمى
انا/ وما هي اخبار الكاش
الرئيس/كما اتفقت معك سندفع بالماس وليس الدولار الأمريكي
انا/ اعلم ذلك واتشرف بالتعامل معكم دائما وكل ما تريد اتصل بى وساجده لك
الرئيس/اعلم ذلك وتشرفت بالتعامل معك
انا/وانا ايضاً
واخدت الماس بتاعى وخرجت ونزلت القاهره ودى احدى الصفقات وكان مجموعها 16 على المستوى الافريقى مع اختلاف طرق الدفع منهم اللى اخد منهم محاصيل زراعية او رأوس ماشيه ومنهم من دفع بترول ومنهم وبدأ العمل على حق وتدفقت الارباح كذالك مع اضعاف ما كنا احنا ال٣ بنعمله
الفايدى/دماغك دى سم بس بجد الكل مستفاد انا عمرى ما كنت احلم بربع الارباح دى
انا/اهم حاجه الماس جهز انه ينزل السوق
السعدى/على الاسبوع الجاي يكون جاهز
انا/ تمام اخبار الطيرات إيه يا شوشو
شيماء/ كله تمام وكمان هنقدر ننتج قبل شهر كمان
فاروق/المكان الجديد اللى شغالين عليه ده غريب وبيدخلوا فى متاها
انا/ادخل هدم المتاها وانت توصل وده مش طبيعي اساسا شكل المكان ده وراه سر خطير جدا جدا بس إن شاء **** يكون خير
طارق/عملت ايه في مصانع استخلاص الذهب والنحاس
طارق /اول الشهر نبدء نشتغل يعنى ١٠ايام
انا / ناصر الكل بيضرب ولا إيه الكلام وخصوصاً البهوات اللى جنبى
ناصر/ههههههههههه الكل بيدرب بعد ما بقت المكافأة الخلطه بتعتك مش مسكتهم من ازبارهم
انا/ والحريم اخبارهم إيه
جاكى/قوله يا ناصر
ناصر/ههههههههههه عالم مفتريه واحسن من الرجاله فى فنون القتال
انا/عال انا عايز الكل يفتح دماغه العالم مشغول دلوقتي مع ايران والسلاح النووي بتاعها محدش واخد باله منا فا ننجز عشان اما يفوقو يكون فات الاوان وبقينا فى قوتهم او اقوى منهم غير اننا هنبدء نعمل عمليات على ارض الواقع كل دوله بتمول الإرهاب هنحول حياتهم لجحيم على الارض وداعش الشغل اللي عملينه فى تل أبيب عجبنى جدآ جدآ
سلمى/ماهو مش ببلاش
انا/ عشان عبيطه هما دلوقتي مش عارفين مين بيلعب معاهم ومين اللى واخد السبوبه بتاعتهم يابنتى اللى بيمول الإرهاب في العالم كله امريكا والكيان عشان كده بخلص الجيش من السلاح الخفيف الامريكى وبديه ليهم عشان يقعو فى امريكا والدنيا تخرب بنهم كده الظاهر للكيان ان امريكا بدأت تلعب عليهم الفون رن وكان العقرب
انا/ايه يا بطل فينك
العقرب /انت فين
انا/احا بقى رئيس المخابرات بنفسه بيسأل عن مكانى انت هتجننى
العقرب/اصل احا يعنى انت فى مصر الجديده واكتوبر وبتسلم صفقة سلاح لجنوب افريقيا والمكتب ف انت فى اى بلوه على دماغك
انا/اكيد طبعا المكتب يعنى هسيب حد من الناس اللى بتقول عليهم دول يدير مكانى انت خلاص دماغك فوتت
العقرب/مالازم تفوت اللى يعرف اشكالك يتجنن المهم انا جيلك حالا ان فى مشكله كبيره
انا/منتظر اخلص الاجتماع ولا هتحتاج الناس
العقرب /خلى الكل عشان محتاجكم كلكم
انا/تمام
مها/فى إيه
انا/ولا حاجه امريكا بتلف حولين نفسها وعيزه تعرف اللى بيحصل في تل ابيب ده مين وراه والسلاح الامريكي بيروح ليهم ازاى فهمتى وكمان قلت مبيعات السلاح الخفيف بتاعهم عملالهم قلق عرفتو إيه السبب
ساره/والعمل
انا/سيبك منهم ده احنا هناخد منهم سلاح كمان
ساره/انت مجنون ازاى
انا /العقرب على وصول صح يا شيماء
شيماء/ ههههههههههه ههههههههههههه سيبك منهم اصلهم تلاميذ ولو عرفو اللى فى دماغك احتمال يتجننو
انا/المهم الشباب خلصو اللى قولت عليه ولا لأ
شيماء/من يومين
انا /تمام جدآ كده فاضل تكه ويبقى كله تمام
ميرنا/العقرب بره
العقرب /قهوه مظبوط يا ميرنا عشان اشوف الافنديه دول اخرت دماغهم ايه
انا/ايه زبرك كلك وعايز حفله ولا إيه
العقرب /يلا اتلم عشان مش فايقلك
انا /حوار امريكا وخلص وكمان جي صواريخ تضرب المدى الإيراني من عندهم وسيرب كامل f35
العقرب/احا ازاي انا مش ناقص جنان اهلك انت من يوم ما ظهرت وانا مبقتش عارف حاجه في الدنيا دى
انا/شكلك كبرت انت نفذ اللى عليكى وسيبك منى عشان كلنا فى مركب واحد
العقرب/طيب ممكن افهم
انا/هما كلمو الرئيس وانا كنت مفهمه انهم هيكلموه والكلام ده عشان يفهمو اللى بيحصل وازاى داعش خرجت عن سيترتهم وكمان دول في تل ابيب مش هيقدرو يضربو تل أبيب عشان يخلصو منهم وعايزين يبررو ازاى سلاحهم هو اللى بيضرب بيه إسرائيل فهمت حاجه
العرب/ فهمت انا جاى عشان انيك اساسا بس قولت اشوف رد فعلك هيكون إيه وخلى بالك كمان اسبوع هتكون الحاجه هنا وجاهزه لتعديل المدى بتاعها ل100الف كيلو متر
انا/ما انا عارف وعارف انك عارف انى انا اللى هنا وكنت هرن عليك عشان الحريم حيحانه والرجاله لبنهم قرب يبقى جبنه الكل كان مسحول اليومين دول نخلص بس من حوار امريكا ونشوف هنعمل ايه ومش عارف حاسس ان الشغل الجديد بتعنا فى سر ممكن يعدينا من الكل بمراحل **** المستعان
الفايدى/فى شغل معروض عليا فى اسيوط والناس اياهم طالبه وخصوصاً البرديات
انا/ انت لسه نايم ما خلص ان كلموك قولهم مع الادهم
السعدى/اوعى يكون اللى رحت جبته من اسيوط
انا/هو
السعدى/ياولاد المتناكه ده فى مصايب ده بيحكى تاريخهم كله فى مصر الفرعونيه
انا/امال هيموت عليه ليه اصبر بس وانت هتشوف احسن خزوق فى الدنيا كلها
العقرب/ههههههههههه على حق انت عارف ان احسن حاجه فيك عجبانى إيه كل اللى حوليك ليه مهمه محدش غيره يقديها زيه وانت عارف ده وكل واحد عارف شغله كله وميعرفش حاجه عن شغل الناس التانيه
انا/عشان انا ممكن اموت في اى وقت يبقى هما من غير بعض يغرقو يبقى مجبرين يكملوا مع بعض عشان اللى وصلنا ليه يكمل وكلهم معاهم الفكره كلها والغرض من اللي بيتعمل
شيماء/وخلى بالك هو مش بيعرفنى اغلب الشغل انما مش كله اللى اعرف امشى الدنيا كلها وهو مش موجود
الفايدى/بس ده ما ينفعش خالص مافيش شغل كده
انا/ ممكن سؤال ليكم كلكم هو فى حد كان هيصل لواحد من الف من اللي احنا وصلنا ليه من غير بعض
الفايدى/ آنا آسف
عصام/على ايه واحنا في الاجتماع بناقش كل حاجه قدام بعض
العقرب/يابنى انتو قاعدين قدام رئيس اهم جهاز في البلد بتتكلم عن تهريب اثار وسلاح غير أن فى بلد كامله بتحميكم انت اهبل يا فايدى
الفايدى/يعم كلمه اتقالت من راس زبرى اللى بيحركنى دلوقتي انا ان منكتش فى ظرف يومين هخرب الدنيا
الكل رجال وحريم/ ههههههههههه معاك حق
انا/دلوقتي اتفقتو يالا بينا على الفيلا قبل ما تخربو الدنيا
الكل/ قلبو ***** في مدرسة وقت الفسحه هاى
العقرب/ ههههههههههه ايه ياعم خالد هما دول اللي مسكين اقتصاد بلد بحاله شويه عيال
انا/بص لنفسك فى المرايه انت الفرحه هطنط من عينك
السعدى/طيب استر عليه
ورحنا على الفيلا وعملنا مسمار و٢ و٣ والكل اتهد وكلنا نمنا زى ما احنا في الفيلا وعدى الشهر وامريكا لسه هتتجنن من اللى بيحصل في تل ابيب ومش عارفه تعمل حاجه والسرداب اتفتح بتاع المتاها وكانت اكبر مفاجأة هتغير نظام العالم كله فو خلا ايام وهتغير موازين القوى
ونلتقي الجزء القادم ممكن يتأخر يومين او ٣ ايام مش اكتر

الجزء السادس

اولا انا ما كنتش هنزل الجزء ده النهارده بسبب ظروف الشغل إنما ما يغلاش عليكم
قبل بداية الجزء اللى اتمنى انه يعجبكم ويكون طويل احب اقول كلمتين
الكدب لو فكرت فيه هتلاقيه ضعف انت مش هضتر تكدب غير على حد اقوى منك عشان انت خايف من عقابه ليك بسبب غلطك دى نقطه والتانيه الكدبه فى حد زاتها مصيبه بيترتب عليها احداث كتيره والاحداث دى بسبب ان اساسها الكدب بتقع عليك وتسبب مشاكل كتير وتيجى تظهر الحقيقة الكل في الوقت ده هيكون صدق الكدبه والحقيقة الكل هيكدبها وانت اللى هتشيل اليله كلها وبدل مشكله وحده هتلاقي كم مشاكل انت في غنى عنها من الاساس......

نبدء الجزء
فى الوقت ده كانت المنطقة الصناعيه الخاصة بينا خلاص على التشاطيب واحنا استوردنا المكن والاجهزه من دول كتير جدا عشان ما حدش يعرف انت عايز تعمل إيه واتفتح السرداب اللى كان بداخله كارثه بكل ما تحمل الكلمة من معان يوم ما اتفتح لاقيت طارق بيرن عليا
طارق/انت فين
انا/فى المكتب فى ايه
طارق/لازم تيجي تشوف بنفسك السرداب اتفتح ولازم تيجي
انا/وانتو بتعملو ايه ما تخلصو وودو الحاجه المخزن
طارق/ اودى إيه انا يعتبر في اطلانطس المفقوده تعالى عشان تفهم
انا /انا مسافت السكه اكون عندك
ركبت العربيه وسوقت زى المجنون لحد ما وصلت واللى شافته عينى كان خيال علمى
طائرات عسكرية على اشكال داريه غوصات مراكب اكبر من حاملات الطائرات وصناديق مكعبات مش معرف ايه هى وكميات ضروع وكميات اسلحه ممكن تدمر البشريه اساسا بس كان في مشكله ان الكتابة والغه اللى مكتوبه كانت هجين بين الهيروغليفية والسوماريه القديمه فى رموزها بس مش عارفين دى لغه جديده ولا هجين من الغاتين زى نظام تشفير ودى كانت كارثه بكل المقاييس بحتنا عن علماء لغات من مصر وخارج مصر طبعا من غير ما يشوفو المكان احنا حنا بننقل ليهم النصوص بس وبدأو شغل واحنا زى ما احنا بردو شغالين على الخطه بتعتنا زى ما احنا وفى يوم العقرب رن عليا
العقرب/انت فين
انا/فى الفله تعالى
العقرب/مسافت السكه
بعد نص ساعة كان موجود
العقرب المفيض بتاع توشكى خلص يقدر يستوعب كميات المياه اللى خلف السد
انا/تمام والرجاله اتتدربو كويس على حاجه زى كده
العقرب/كله تمام مش ناقص غير التخطيط عشان نفجرو على مراحل
انا /تعالى المكتب دخلنا المكتب
شوف كده ده انا عايز هنا وهنا وهنا حدت ليه 12مكان على جسم السد عشان يتفجرو والوقت بين كل قنبله وقت قد ايه لحد انهيار السد تماماً كده يبقى تمام بس ممكن نأجل شهر عشان طيارات ا لخامس تكون جهزت والناس اتدربت عليها
العقرب /تمام حتى نكون عملنا صواريخ عابرة للقارات لأحتمال اى تهديد
انا/كده تمام حد عرف الغه اللى مكتوبه وفك تاشفرها ولا لا هتفرق كتير جدا
العقرب بس حلوه الحركه اللى انت عملتها في البرديات دى تبيع ليهم نسخ طبق الاصل حتى الخبرا محدش عرف يفرق بين الاصلى والمضروب وتقفش الفلوس وترجمها ل ١٤ لغه وتنزلها فى كتاب حركه جامده جدا بس انت كده بقت مطلوبه راسك
انا/اللى يعرف يعمل حاجه يعملها اللى ابوها موته ماتزعلش ( ده شعارى فى الحياة بجد) ده انا محضر خازوق لتل ابيب هيطلع من نافوخهم
العقرب/صربه وقائية اللى مكلف بيها الرجاله
انا/لا طبعاً ده برجالتى انا مش رجالتكم خالص عشان انت حبيبي بس هقولك هولع تل ابيب كلها مره وحده.
العقرب/ خلى بالك ان المشكله مش تل ابيب بس المشكله اللي بجد الصهيونية العالمية هى دى الكارثه
انا/ حتى دول عامل ليهم اهم حفله ماتخفش على اخوك انت عارف
وخلص الحوار وبعدها ب10اتقتل واحد من الناس اللى شبهى وكان لازم ارد وكان الرد
انا/حسن بلغ الناس اللى حولينا العالم انى عايز راس 10من زعماء الصهيونية في العالم فى خلال 24 ساعة تكون قدامى عشان تروح للى خطط لقتلى
حسن/ ( واحد من الرجاله اللى بتدرب معنا ) علم وجارى التنفيذ انا اخدت الخطوه على اساس انك انت اللى موت وانا اسف 5 سعات وتكون عندك ولا نبعتها عليه مباشره ابعتها ليه على طول وادينى خبر بعد ما تنفذ
حسن/ تمام يا فندم
انا/ياض انا مش قولتلك قبل كده انى مش بحب الكلام ده انا اخوك الكبير يبقى تقول ايه
حسن/معلش يا خالد بس العاده
انا/نفذ وعايز مؤتمر صحفي فى خمس دول مختلفة جنوب أفريقيا والبرازيل والهند واليابان ومصر وبلغ الرجاله تأمن الكل تأمين حديدى ويكون كلهم فى وقت واحد
حسن/تمام بس ممكن سؤال وانت هتكون ازاى فى كل الدول دى
انا/زى ما اتقتلت يا حسن افهم بقى
حسن/كده تمام وهيكون امتى
انا/ وقت ما تبعت الروس ليهم
حسن /طيب اطير انا عشان الحق اجهز للمؤتمرات اللى انت بلغت بيها
قفلت مع حسن وبلغت الناس وطبعا زودت الحراسة على الكل وتليفونى رن وكانت شيماء
شيماء/انت بخير
انا/لا بكلمك من العالم الاخر
شيماء/كده انت تمام هتعمل ايه انا ملاحظه تحركات كتير للرجاله انت ناوى على إيه
انا/ الرد طبعا يا قمر بقولك ايه كلمى الرجاله فى تل ابيب وبلغيهم ان التنفيذ النهارده كمان 5سعات ونص وقت ما انطق فى المؤتمر تفجير تكون كوم تراب حتى المطارات الحربيه بتاعتهم
شيماء/يا خالد اهدى احنا لسه مش قد دخول حرب معاهم ومع امريكا
انا/ يا شيماء الرموز اتحلت وبقى معانا اكبر قوه عسكريه على وجه الارض امريكا سكتت هتعدى غير كده همحيها من على الخريطه
شيماء/ده بجد ولا بتهون اللى جاى
انا /انتى فين
شيماء /في الشركة البرمجيات وجايالك المكتب دلوقتي
انا/اطلعى على السرداب وهقابلك هناك
شيماء/تمام نتقابل هناك
نزلت ورحت على السرداب اللى كان فيه الاسلحه والعقار اللى محدش فاهم هو إيه ولا إيه المكونات بتعته قولت هجربه على نفسى ونشوف النتيجه والاسلحه الطائرات كانت مذوده بخلايا طاقه تقدر على الطيران لمدة شهور بدون توقف واما شغلناها لاقينا حوليها درع قوى جدا جدا يستحمل انفجار نووي
خرجنا بوحده منهم نشوف الدرع بتاعها وطرنا بيها في مرمى الدفاع الجوي ولاكن كانت المفاجأة إن الردار ما جبهاش نهائى ضرب عليها يدوى ظهر وقتها قوه الدرع بتاعها نزلنا بيها واعدنا نختلر فيها لحد ما خلصت اختبار قدرات غير عاديه فى تحمل الضربات بعد كده رجعنا تانى على السرداب ورحت على المؤتمر
انا/ من كام ساعة اتعرضت لمحاولة اغتيال فاشلة من قبل ما يسمى الصهيونية العالمية ولكن زى ما انتو شايفين كده انى لسه سليم معافى ومحصلش ليا اى حاجه
صحفي 1/ وهما هيغتالوك ليه
انا/عشان الكتاب اللى نزل ترجمه برديات فرعونيه تثبت ان اليهود كانو مجرد عبيد فى الحضارة المصرية القديمة وان هما لا بنو الهرم ولا حتى بنو مقبره
صحفي 2/بس البرديات اللى موجودة في الكتاب ده طلع الكيان كدبها وقال إنها محض افتراء
انا/البرديات موجوده ولكل العالم له الحق في رؤيتها والتأكد من صحتها واليونسيف اول ما نزل الكتاب بعت بعثه عشان يتأكد من اللي في الكتاب وكان حقيقى والكتاب اتوزع وكان الاعلى مبيعا في العالم
صحفي 3/ وايه سبب اغتيالك
انا/عشان اتكشف كدبهم وافتراهم على الحضارة المصرية وعلينا يا مصريين
صحفي 2/وانت والحكومه هيكون رد فعلك وفعل الحكومه إيه
انا/الرد وصل دلوقتي وكمان هفجر تل ابيب مجرد محوله فاشله يموت قصادها حكومة تل ابيب وخلصت المؤتمر ومشيت
العقرب/ إيه الخراب ده تل ابيب بقت خراب
انا /إيه اللى حصل
العقرب /ميناء بيت شيفع وبلغوصات والقتع الحربيه غرقو والكنست بقى حطام غير تفجيرات لكل بيوت الحكومه الاسرائيليه ادمرت كلها وخلى بالك الرجاله مسكو 10قناصين كانو بيحاولو قتلك
انا/قتل مين دى كانت صوره هلوغرافيا مش انا انا كنت في قاعة تانيه اساسا
العقرب/انت بدأت حرب بس احنا قدها ونص
الفون رن وكان الرئيس
الرئيس/امريكا عايزه راسك وتتعامل مجرم حرب
انا /وحضرتك كان ردك ايه
الرئيس/زى ما قلت انت قولت ليهم انك هتاجى عندهم لوحدك بس انت ناوى على إيه
انا/نزع السلاح النووي الامريكي
الرئيس هى الطائرات اللى اتلقت دى تعرف تعمل كده
انا /اه فيها سلاح نبضات كهرومغناطيسية
الرئيس/وخلى بالك انجلترا وفرنسا وروسيا ليهم نفس الطلب
انا/اضرب المربوط يخاف السايب وانا هضرب الكل وان حكم الامر بحرب عالميه ٣ مافيش مشكله
الرئيس/اهم حاجه ان المواد الغذائية موجوده تكفي ٥ سنين غير الارض اللى استصلحت فى توشكا
انا/والادويه هيكون فيها مشكله
الرئيس/ لا طبعا عندنا اللى يكفى غير طبعاً حركات التطوير اللى فى جميع المستشفيات وزيادة السعه بتاعتها
انا/ طيب انا عايز من حضرتك حاجه مهمه
الرئيس/إيه نضرب الاسطول البحري الامريكي فى الخليج العربي
انا /وكل القواعد العسكرية بتاعتهم فى المنطقة انا هروح المغرب والجزائر اخلص الحوار بتاعهم واخليهم يقفلو مضيق جبل طارق
الرئيس/طيب وباب المندب هتعمل فيه إيه
انا/هتتحرك الغوصات الجديده على هناك
الرئيس/الحرب العالمية التالته مش في مصلحتنا حالياً
انا/اللى تشوفه حضرتك سيبنى منى الامريكان وانا هسكتهم
الرئيس/عين العقل
انا/شكرا على اهتمام سعدتك
الرئيس/كلنا بندور على المصلحة العامة واللى انتو عملتوه مش قليل
انا/بقولك ايه مش معاد المنورات قرب والمفروض ان أمريكا معنا فيها
الرئيس/اه معنا
انا/طيب نكشف ال**** عن مقاتلات الجيل الخامس كده كده مالهاش لازمه اننا نخبيها
الرئيس/ههههههههههه انا هعمل كده أساساً وعايز اعمل اجتماع مع كل الحكام العرب
انا/كده تمام وانا هتفق مع الصومال على فتح مصانع واستصلاح اراضي وانشاء محطات تحلية المياه البحر
الرئيس/كده تمام يبقى البحر الاحمر بتعنا كله
انا/وده اللى فى دماغى وشويه هيتعمل هناك قاعدة عسكرية هناك عشان تبقى سيطره على حق بس اهم حاجه اللى هيحصل فى القمه العربيه دى
الرئيس/**** يستر
انا/هتكون امتى
الرئيس/كمان 48 ساعة وخصوصاً بعد اللي انت عملته فى تل أبيب
انا/ههههههههههه بس ايه رأيك
الرئيس/ههههههههههه انت كارثه
انا/ ماتزعلش من اللي هيحصل فى امريكا
الرئيس/انا مش مطمن ليك فهمنى هتعمل ايه
انا/هاجى لحضرتك افهمك إيه اللى هيحصل وهخلى امريكا جزمه مالهاش اى لزمه
الرئيس/اهدى وهدى العب
انا/محدش يمشى كلامه علينا صح ولا
الرئيس/انا منتظرك
خرجت ورحت للرئيس فى قصر الرئاسة اول ما شافنى كان معاه فون وكان وزير الخارجية الأمريكي قعدت ساكت اما خلص تليفونه وكان متعصب جداً
الرئيس/وزير الخارجية الأمريكي بيهددنى انى لازم اسلمك خلال 24 ساعة يا اما هيضربنا بالطائرات والمدفعية الثقيلة
انا/ههههههههههه متوقع جداً المهم انا هخطف الرئيس الأمريكي ووزير الدفاع ووزير الخارجية
الرئيس/ ازاى
انا/ادينى 10 سعات ويكونو عندك وهما ولاد الزانية دول مش بيتعلمو محوله اغتيال لرجل اعمال اباد حكومه ولحد دلوقتي مش قادرين يفهموا ان وقتهم خلص وبيخلى وزير الخارجية هو اللى يكلم سيادتك
الرئيس/ 10سعات يا خالد وعايز ولاد الزانية دول هنا عشان يعرفوا مقامهم
انا/مش عايز الطياره الرئيس بالمره
الرئيس/ يبقى تمام
انا/تمام يا ريس استأذن انا ونتقابل وهما موجودين
الرئيس/انا منتظر بعد 5سعات مش 10 عشان عارفك كويس بتحب تسيب لنفسك وقت اكتر
انا/تمام سعدتك
وخرجت وكلمت الرجاله اللى متبعين الرئيس الامريكي ووزير الخارجية والدفاع عشان يبلغنى اول ما يركبو الطائرة الرئاسية وبعد ساعه فعلا خرجت الطائرة الرئاسية من المجال الجوى البريطاني وظهرت من العدم طائرة على شكل طبق طائر اتحكمت فى الطياره الرئيسه وسحبتها على مصر وعملت الهبوط وكان عدى 3سعات على وقت ما سبت الرئيس ورنيت علي الرئيس
انا/شرفو فى مطار حربى على حدود القاهره إيه اوامر سيدتك
الرئيس/ تجيبهم وتيجى على الفيلا عندك انهم ماينولوش شرف انى اقابلهم فى القصر الرئاسي
انا/تمام يا فندم ساعة ونتقابل عندى
واتفتح باب الطياره وطلع ليهم فرقه من رجالتى اللى المفروض الدولة معيناهم حرس خاص ليا ودول من فرقه 777 يعنى لاحرس الرئيس الامريكي ولا غيره ياكل معاهم ونزلو بال ٣ والحري وركبوهم العربيات بتعتى الرئيس الامريكي ووزير الخارجية والدفاع اول ما شافونى ركبهم مليون عفريت
الرئيس الامريكي/ انت اتجننت بتختف طياره الرئيس الامريكي
انا/ممكن الكلام بهدوء ومن غير عصبيه عشان اللى مصبرنى عليكم الرئيس المصري غير كده كنت محيت امريكا من على الخريطه الدوليه
وزير الخارجية/ وانت جايبنا هنا ليه
انا/عشان ارد على تهديدك لشعب مصر واعرفك انكم نكره
وزير الدفاع/انت كده عايز مصر تتباد
انا/ههههههههههه تخيل اما طائرة الرئيس تفقد السيطرة وتغير وجهته عشان بس انا عايز اقابله فتخيل كده نقدر نعمل ايه اعقل وبلاش عنطه كدابه عشان انتو خلاص مابقاش ليكم لازمه انتو والنووى بتاعكم
وكنا وصلنا على الفيلا عندى وكانت سكنه عسكريه حرس الفيلا وحرس الرئيس والحرسه الخاصة بتعتى وحرس الرئيس الامريكي خراب دخلنا الفيلا الرئيس قاعد وماقمش يسلم على حد وكلهم عرفو انهم ممكن يموتو وراحو سلمو عليه وهو قاعد
الرئيس/اظن الرد وصل على تهديدكم للسياده المصرية
وزير الدفاع/ هل تعلمو ما نحن قادرون على فعله ردا على ما فعتوه اكيد اصابكم الجنون
انا/ كلمه زياده وهضربك بالنار حالا
الرئيس/اصبر بس يا خالد
وزير الخارجية/ما هي طلابتكم
الرئيس/خروج جميع القوات الامريكية من المنطقة العربيه وبدون عتاد اخلاء الجنود فقط
الرئيس الامريكي/وماذا اذ لم نفعل
انا/هل تريد اثبات انكم لا شئ وخرجت الفون وتصلت على مروان (ده واحد من الرجاله بتعتى) بقولك ايه ماتمحى لوس انجلوس من الخريطه عشان البهايم تفهم
مروان/علم وينفذ وفتحت التلفزيون على التلفزيون الامريكي على الاخبار وحصلت الكارثة الكبرى اتمحت لوس انجلوس من الخريطه في اقل من 10 دقائق
الرئيس الامريكي ووزير الدفاع والخارجية قاعدين ميتين فى جلدهم وسمحت ليهم يتاكدو من المعلومه
الرئيس الامريكي/هل انت مجنون تبيد ولايه كامله
انا/ ماذا كان تهديدك لشعب مصر الاباده وانا ابدت ولايه واحدة فقط لاجل التهديد هل سينفذ ما امر به الرئيس المصري ام اكمل ما بدأت
الرئيس الامريكي/سننفذ ولكن انت فتحت باب الحرب عليكم
انا/الم تتعلم بعد مجرد محاولة اغتيال ابدت حكومة تل أبيب ومجرد تهديد بالحرب ابدت لكم ولايه كامله وتريدون الحرب بعد ذلك افعلو ما شأتم
وزير الخارجية/ هل هذا كل ما تريده ام ماذا
انا/ وعدم دعم الكيان الصهيوني إطلاقاً وما يحدث لهم لا دخل لكم به
وزير الدفاع/ستندمون
انا /لسنا اليابان نحن مصر وعقابا على ما قيل سنأخذ احتياطي الذهب الخاص بكم واخرجت الفون
وزير الخارجية/ارجوك الا تفعل وسنفعل كل ما تأمر به
وزير الدفاع/هل جننت ماذا تقول
الرئيس الامريكي/هل يمكن ان تسكت نهائيا ولا اسمع منك كلمه اخرى
وزير الدفاع/هل جننتم انا لا اقبل
انا/ مروان وانت راجع هات احطاطى الدهب الامريكي معاك لو سيبت سبيكه وحده ماتجيش حاله من الصمت وتليفونى رن
مروان/حصل يا باشا فى حاجة تانى ولا نرجع
انا/اصبر عندك شويه اما نشوف آخرهم إيه

مروان/تمام يا كبير سلام
إنا/سلام
وبصيت نحيتهم
انا/تحبو نكمل ولا كده تمام
الرئيس/قولتو ايه
الرئيس الامريكي/سننفذ جميع شروطكم سنبدأ على الفور بنقل جميع جنودنا من جميع القواعد العسكرية
الرئيس/ دون ان تأخذو شىء معكم
وزير الخارجية/هل ممكن ان تعيدو الذهب الخاص بنا
انا/سنعيد نصفه فقط اما الصف الاخر فهذا حقنا وهذا الكلام لا رجعة له
وزير الخارجية/ونحن موافقون
الرئيس/واى عقوبات اقتصادية وسياسية انتم تعلمون ما نحنو قادرين عليه تقدرون على المغادره الان ولكم 48 ساعة تكون المنطقة خاليه من جميع الجنود الامريكان
الرئيس الامريكي/ لكم ما شأتم
انا/ما هو رأى وزير الدفاع
وزير الدفاع/ما اتفق معكم عليه الرئيس ووزير الخارجية
انا/بلاش فتحت الصدر دى تانى اهى كلفتكم ولايه كامله
وزير الخارجية/لقد تعلمنا الدرس
الرئيس/شكراً على تفهمكم للموقف الحالي
واتصلت على مروان
انا/مروان خد نص الدهب بس
مروان/تمام بس مش خساره
انا/وفذ وبعد كده تبقى نشوف الحوار ده
مروان /علم وجارى التنفيذ
وخرجوا كلنا وهما مشيو وبعت معاهم مجموعه من الحرس عشان يرجعو الطياره وقعدت انا والرئيس
الرئيس/هتفتكر هيسكتو
انا/مايسكتوش هما عرفو انهم قوه عسكريه مالهاش اى لزمه حالياً وان استخدمو النووي يبقى بيخلو امريكا منه مجرد ان الاحداثيات تظبط على ايه دولة مسلمه مش عربيه فقط هتغرق فى فلب المحيط من غير اى انفجار
الرئيس/بس السلاح اللى تتلاقى فى السرداب ده فرق كتير جدا معانا ورجح كفتنا
انا/الدور بقى على فرنسا وانجلترا ناخد حقنا منهم
الرئيس/لندن وباريس ولا ايه
انا/ ناخد فلوسنا الاول وبعد كده نشوف ايه الاخبار
الرئيس/العقرب اكيد عنده معلومات عن احطاطى الدهب بتاع فرنسا وانجلترا
انا/ طبعا هو عقرب ببلاش
الرئيس/بس إيه ده كله كده هيكون موقفنا المالى قوى جدا
انا/وهسقط المديونيات اللى على مصر كلها عشان نشتغل على نضيف
الرئيس/كده تمام بس هتشيلها لمين
انا/ل فرنسا وانجلترا
الرئيس/ تمام اقوم امشى انا
قومت وصلت الرئيس لحد باب العربية ومشى وانا قعدت افكر ولاقيت دماغى هتنفجر بسبب العقار
ونكمل الجزء الجديد ونشوف النتيجه بتاعت العقار اللى خالد جربه على نفسه وهل هيعدى منها او لا
سلام................

الجزء السابع

نصيحه ما دورش على اللى يديك القوه دور على قوتك بنفسك عشان محدش هيدها لك الكل عايزك زى ما هو عايز مش زى ما انت عايز واما تغلط اول واحد يلوم عليك يبقى خليك بدماغك عشان غلطك انت اللى هتحاسب عليه يبقى انا اللي اغلطه مش حد تانى يجرنى ليه
نبدء الجزء
العقل البشرى ده مش مفهوم يملك إمكانيات انت نفسك ماتعرفش منها حاجه زى ممكن تكون ضعيف في حاجة معينه بس اما تبدأ تركز انك تبدأ تتحسن فى الجزء ده واما تركز اكتر تبدأ تعلى فيه متتفوق على اى حد
خالد اما حس بصداع رهيب فى دماغه لدرجة الاغماء مع دخول طارق وشيماء وفاروق اللى اول ما شفوه كانو هيتجننو عليه دخلوا شالوه وراحو بيه على المستشفى
خالد في الغيبوبه كان سامع افكارهم مش صوت حد سامع طارق وفاروق وشيماء
طارق/مالك يا سندى قوم مش هقدر اكمل من غيرك انا من غيرك ولا حاجه
فاروق/ انا عارف انك قوى ومافكش حاجه وهتقوم اقوى من الاول انا مكنش ليا لازمه دلوقتي بقى ليا شنه ورنه واسمى يهز اجدعها شنب فى مصر
شيماء/ يارب ما تورينى فيه حاجه وحشه ده هو سندى فى الدنيا دى من غيره هكون ملطشه للكل زى زمان
الدكتور /هو ايه اللي حصل ياجماعه وهو كده من امتى
طارق/احنا دخلنا عليه لاقيناه يصرخ وماسك دماغه وبعد كده اغم عليه
انا/بدأت افوق شويه وافتح عينى انا فين كل ده وانا سامع افكارهم مش عارف ازاى
شيماء/جرت عليا واترمت فى حضنى انت في المستشفى كنت بتصرخ واغم عليك جبناك على المستشفى على طول
شويه وكان باقى القطيع وصل
الدكتور/ممكن يا جماعه الكل يخرج بره عشان اشوف شغلى
طارق/ يالا بينا ياجماعه خلى الدكتور يشوف شغله
الكل سمع الكلام وخرجو مع رفض شيماء التام وفضلت مع الدكتور
الدكتور/ ممكن تحكى اللى حصل
انا/مره وحده لاقيت نفسي صدعت جامد وكانت دماغى هتنفجر ومره وحده محستش غير وانا هنا
الدكتور/اول مره ولاحصلت قبل كده
انا/ اول مره
الدكتور/هنضطر اننا نعمل اشاعه مقطعيه على المخ وتحاليل عشان نطمن
انا/ممكن بس اى مسكن انى مش قادر حاسس ان دماغى بتغلى
الدكتور/حاضر هبعتلك الممرضة بالمسكن ولبس عشان الاشاعه واخلع اى حاجه فيها معدن
انا /تمام يا دكتور
وخرج الدكتور وشويه وجت الممرضة وكانت مفاجأة جامده كانت بنت خالى اللى كان عايز ياخد حقى انا وطارق اللى مش فاكره يرجع لاول السلسله بس هي ماكنتش بتحب عمايل ابوها وكانت مع خالد فى اللى عمله مع ابوها وانه حافظ على ورثه وحقه هو واخوه من طمع ابوها واخواته
انا/لبنى
لبنى/إيه ده خالد انت اللي عامل القلق ده كله
انا/ معلش بقى
لبنى/ خد المسكن ده بعته الدكتور وقوم غير والبس ده
لبنى فى افكارها انت بقيت كده ازاى ده البلد كلها مقلوبه بسببك ده حتى مكتب الرئيس رن يطمن ويوصى عليك انت مين
انا/بتقولى حاجه يا لبنى
لبنى /لا
شيماء/طيب مش تعرفنا
انا/معلش يا صداع ماهى نقصاكى دى لبنى اختى
شيماء/هو انت ليك اخوات بنات
لبنى/انا بنت خاله وزى اخته مش اخته وانتى مين مراته
شيماء/ههههههههههه ياريت احنا شركه بس واصحاب
كنت لبست وخرجت
لبنى /يلا بينا
ورحنا عملنا الاشاعه والدكتور كان هيتجنن
الدكتور/بص هو الصداع ده بسبب نشاط كبير حصل للمخ هو مش متعود عليه وشويه وهيروح
انا/ازاى يعنى
الدكتور/انا مش عارف بالضبط بس انت دلوقتي مخك بقى نشيط جدا جدا جدا وتقدر انك تشتغل على كذا حاجه في نفس الوقت ...
فى افكار الدكتور ده انت مخك ده غريب انا اول مره اشوف حاجه زى دى المخ شغال بطاقه غريبه انا عمرى ما شوفت كده
انا/إيه هو اللى غريب وانك ماشوفتش حاجه زى دى قبل كده
الدكتور/انت عرفت ازاي ولا انا كنت بتكلم بصوت عالي
انا/ هو فى إيه
الدكتور/ ...... وبص فى عنيا وبدء يفكر من غير ما يتكلم انت حالتك دى عمرها ما عدت عليا وشكلك كده بتعرف تقرء الافكار
انا/تمام يا دكتور المعلومه وصلت استاذن انا ولو وصلت لحاجة طلعت كارت بتاعى ابقى رن عليا
الدكتور/تمام يا فندم هدرس الموضوع واكلم حضرتك خرجت وكان الكل بره بما فيهم لبنى
اللى كانت مع طارق اول ما شافونى جريو عليا يطمنو
انا/اطمنو انا تمام جدآ لبنى تعالى معانا عشان عايزك
لبنى /انا لسه ما خلصتش شغل
انا/وانا مش بعيد الكلام مين مديرك
لبنى/الدكتور محمد اللى كان لسه بيكشف عليك
انا/ خبط على الباب وفتحت بص ليا معلش يا دكتور لبنى اجازه النهارده ده بعد ازنك طبعا
الدكتور/ من غير ما يتكلم تقدر تمشي
انا/تمام يا دكتور تسلم وخرجت واخدنا لبنى معايا وانا قاعد ساكت بسمع افكارهم
ناس هو بعد اللى انت عملته ده ماينفعش تروح منا هنقع تانى
وناس بتقول بعد القمه اللى حاطيتنا فيها ماينفعش تقع وهكذا عرفت انهم كلهم خايفين عليا وعلى نفسهم عشان بقيت درع الحماية اللى ما ينفعش يقع اطمنت ورحنا على الفيلا اللى اول ما لبنى شافت الدنيا دى والحرس والفون رن وكان الرئيس
انا/ازيك يا فندم
الرئيس/ إيه اللى حصل
انا/ انا تمام يا فندم ماتقلقش اما اقابل حضرتك هفهمك كل حاجه
الرئيس/ ارتاح النهارده وبكره نتقابل
انا/تمام يا فندم الامريكان نفذو
الرئيس/اما نتقابل
انا/تمام يا فندم
وقفلت السكه
لبنى/انت مين وايه ده كله انا مش فاهمه حاجه
انا/انتى ايه مشغلك واتجوزتى ولا لا وابوكى عامل ايه
لبنى/تعب جداً بعد اللى حصل وقعد فتره يدور عليك بس كنتو اختفيتوا محدش يعرف عنكم حاجه وانا شغاله انى لازم اشتغل
فى افكارها الدنيا بقت مش زى الاول وان ما اشتغلتش هنشحت
انا/ طارق يالا بينا هنروح لخالك
طارق/ماشى فى افكاره إيه الهم ده واحنا مالنا بيه ما يولع يا عم
انا/ ههههههههههه مايبقاش قلبك اسود
طارق/............... احا بانوعها هو في إيه
انا/احترم نفسك ويلا انا متوقع دماغك ده مهما كان خالك ماينفعش اننا ما نشوفهوش ده كله ودى صله رحم وان كان مش عشان خاطره يبقى عشان خاطر امك وجدتك ولبنى
يلا بينا البيت بيتكم يا جماعه
الفايدى/ما تأجل لبكره
انا/جهز الفيلا اللى جنبنا عايزها تبرق
الفايدى /ماشى انا عارف انك مش هتسمع لحد
انا/تمام نفذ بقى
شيماء/جايه معاكم
انا/مش هينفع
وخرجنا انا وطارق ولبنى ومنعت الحرس انه ييجى معانا عند خالى
لبنى كانت رنت على مامتها وبلغتها ان فى ضيوف جايه معاها خالى كان موجود فى البيت عشان بقى عيان مش بيخرج كان معاه ٣اولاد لبنى ومايسه وشريف اول ما دخلنا كان طارق مجرور بسلبه بس اما شاف الوضع اللى هما بقو فيه عينه دمعت وكان موجود فى البيت خالى فى اوضته ومراته وكان اسمها ساميه ومايسه وشريف فى الشغل اللي عرفت انها شغال فى شيركه من الشركات بتاعتنا وكانت بديرها سارة مرات خالى ومايسه تنحو اول ما شافونى انا وطارق
ساميه/...............
مايسه/........... مين خالد وطارق وجرت علينا بتعيط ودخلت فى حضنى بابا هيفرح جدا اول ما يشوفكم
انا/هو فين وانتى يا سميه اعزمى على الاقل
ساميه/ اه معلش بس من المفاجاه اتفضلو اتفضلو
انا /خالى فين
لبنى/تعالو معايا ودخلنا الاوضه عند خالى اللى اول ما شفنا دمع
خالى/انتو هنا بجد ولا انا بحلم
انا/ايه يا خالو الكلام ده طبعا بجد وانت ايه اللى حصلك ده نايم كده ليه قوم ياراجل ده انت لسه شباب
خالى/شباب ايه يا بنى خلاص تعبنا بقى
وفي افكاره ياه اموت كده وانا مستريح اخيرا شوفتكم وياريت تكونو سامحتونى على اللى عملته معاكم
طارق/عجزت ايه ياخالو اذا كان انا قاعد وخايف من ايدك اللى زى المرزبه دى اللى ياما كلت من قفايا رقات تصدق وحشنى ضربك فيا
خالى/ههههههههههه بردو وحشك الضرب ماشى يا ابن اختى
انا/بقولك ايه بالا بقى وبلاش دلع كده وتعالى عشان نتغدا مع بعض وحشنى اكل ساميه
ساميه/لسه لسانك زى ما هو مافيش مره تقولى يا خالتى ولا يا مرات خالى
انا/ وانا اعمل ايه بقولك ايه ماتسيبك من الراجل اللى عامل عجوز ده وبيستموت واتجوزك انا
خالى/ ضربنى على دماغى زى كا انت مش ناوى تتغير
انا/لا بس كنت بتأكد انت زى ما انت ولا التعب غير حاجة
مايسه/وطلع إيه

وفي افكارها وحشنى قوى يا طارق انت بقيت مز قوى كده ليه ياما نفسي اترمى فى حضنك ما اطلعش منه ابدا
انا/ههههههههههه على مايسه بحسس على دماغى لا ياختى زى ما هو ايده تقيله وانتى يا ماسى مش هتغدينا ولا إيه
خالى/انجزى يا ماسى ههههههههههه الواد ده فضيحه في الاكل
انا/ يلا بينا على مايجهز الاكل
خالى/ممكن تسامحونى ياولاد على اللى انا عملته معاكم
انا/ وايه اللى انت عملته انسى بقى ده حتى انا جاي اتغدى معاكم هو شريف فين بجد
لبنى/فى الشغل بيرجع على الساعة 5
انا/هو شغال إيه ولا فين
مايسه /شغال فى شركة الادهم للمقولات فى الحسابات
انا/ههههههههههه طلعت ورنيت على ساره
ساره/ايه مالك فى حاجة حصلت
انا/فى ايه يا بنت المجنونه فى واحد شغال عندك في الحسابات اسمه شريف ومليتها اسمه الثلاثى تخليه يروح دلوقتي وتبعتى معاه عربيه عشان محتاجها
ساره/هو انت تعرفه
انا/هبقى احكيلك
لبنى /إيه ده هى ساره دى اللى كانت في المستشفى معاك
خالى/مستشفى ايه ومين اللي كان في المستشفى وكان قلقان جداً بجد
لبنى/خالد يا بابا الافندى عشان شويه صداع قلب البلد كلها
ساميه/ازاى يعنى مش فاهمه
لبنى/صدع شويه واغم عليه الرئيس بنفسه متصل يطمن ويوصى عليه
خالى/بجد ازاي
انا/كل حاجه هافهموها اما شريف ياجى وقعدنا نهرج ونضحك وخالى وشه نور بعد ما شافنا وساميه والبنات في المطبخ بيعملو الاكل
مايسه /اللى قولتيه ده بجد
لبنى ولا لو شوفتى هو ساكن فين وكمية الحراسه اللى حواليه هتقولى ايه
مايسه /بحسره **** يوفقهم تعبو كتير وكانت زعلانه عشان كده طارق مش هيبص ليها وكان شريف جه اول ما شافنا انا وطارق جرى علينا واحضان وعينه بتدمع
شريف/وحشتونى قوى يا جدعان انتو فين وبتعملو إيه في دنياتكم وازاى تعرفو مدام ساره
انا/إيه ياعم هو احنا في تحقيق اثبر نتغدا ونعمر الطاسه وبعد كده نتكلم
شريف فى دماغه وحشتونى قوى وانا اسف على اى حاجه عملها ابويا فيكم ياريت نرجع زى زمان ونرجع نلعب زى زمان ونرجع ضهر بعض انا مش عارف اخد بالي منهم وانتو مش جنبى
انا/فاكر ياض ياشريف لعبنا مع بعض
شريف/ههههههههههه ودى ايام تتنسى والراجل ده وضربه لينا بس إيه ده انتو ليكم مفعول السحر بابا ماكانش بيخرج من الاوضه غير للحمام وشوف وش الراجل رجع 20 سنه لورا
انا/ ههههههههههه تصدق عندك حق
خالى/قسمو عليا ما انا مش هقدر اقوم اروقكم زى زمان
انا/هتقوم ماتخفش وتبقى اجمد من الاول كمان بقولك ايه يا خالى انا عايز طلب منك
خالى /انت تامر
انا/ما هو مش في ايدك اساسا عشان اامر انا عايز اجوز طارق لمايسه إيه رأيك
خالى /زى ما انت قولت مش في ايدى
طارق فى دماغه احا وده عرف منين انى بحبها من صغرنا الواد ده هيجننى
خالى/يا مايسه
مايسه/نعم يا بابا
انا/بعد ازنك يا خالو بقولك ايه طارق عايز يتجوزك قولتى ايه
مايسه/ ............. وهب اغم عليها
انا/الجواب وصل وكان طارق اخويا جرى عليها يفوقها فاقت واترمت في حضنه
الزغريط اشتغلت
طارق/ههههههههههه اصبرو بس وزغرطو مره وحده وانا عايز لبنى لخالد
انا ولبنى تنحنا من الصدمه/وفي صوت واحد انت مجنون
طارق/ ههههههههههه تصدقو فعلا مجنون يا بابا انت وهى شوفو رض فعلكم واحد وانت وهي بتموتو فى بعض بطلى استهبال
انا/......... وبحاول اقرى افكار لبنى
لبنى في افكارها فرحان تسلم يا طارق مش زى الغبى اللى هموت عليه وهو مش هنا بس انا هتقل عليه ومش هوافق
انا/ ههههههههههه ان رفضتى هرجت فى كلام طارق وهكمل حياتى من غير جواز هتتقالى على دماغك
لبنى/ نعم يا روح امك ترجع إيه انا مش هوافق وانت هتتحايل عليا عشان اوافق وامررك زى ما انت مررتنى
خالى/ههههههههههه اه يا بويا هموت المجانين لعض شد حيلك يا خالد
انا/سيبك منها هو احنا عندنا بنات ليها رأى
لبنى/انا واذا كان عاجب
انا/بقولك ايه هتجوزك وغصب عنك يا اما اخطفك
طارق/ههههههههههه مجنون ويعملها صدقينى ده خطف الرئيس الامريكي ووزير الدفاع ووزير الخارجية يعنى مش هيغلب فيكى
خالى/هو وقت ما اختفو كنت انت اللى عامل كده انت بقيت كده ازاى
انا/بص يا خالى من الاخر وتلخيص حوارات كتير انا الادهم
خالى/.............. انت بتتكلم بجد اللى شغال فى كل حاجه واللى نزل كتاب الكدبه الصهيونية اللى العالم كله بيتكلم عنه
انا /آه يا خالى
لبنى/ با نهار اسود ده انت كل العالم عايز راسك
انا/ايوه هو وياريت تكونى فى ضهرى مش ضغط عليا
ساميه/كلنا فى ضهرك يا خالد
اتغدينا وبعد الغدا
انا/يله بينا
خالى/على فين
انا/على بيتك يا خالو
خالى/لا يبنى مش هينفع
انا/مش بمزجاك انت ولا اخواتك مش هينفع تكونى بعيد عنى هكون قلقان عليكم اللى جاى عايز تركيز
خالى/حتى بعد اللي عملته فيكم
طارق/ههههههههههه تصدق انت قوتنا ووصلوا لده كله بفضل **** وفضلك
انا/زى ما قال طارق وانت كمان خدهم على الفيلا لحد ما اروح مشوار واجيلكم على هناك محدش ياخد حاجه معاه وانزل بيهم اشترى كل اللى عايزينه يلا اطير انا
لبنى/على فين
انا/مراتى التانيه انتى هتشلينى من اولها
طارق/اذا كان انا اخوه وشريكه ماعرفش هو بيروح فين ولا بيعمل إيه
خالى/هو كده طول عمره الوحيده اللي كانت تعرف هو بيعمل ايه كانت امى **** يرحمها كان سرهم مع بعض
انا/**** يرحمها استاذن انا
طارق/ابعتلك الحرس
انا/ماتخفش شيماء والعقرب مش هيسيبونى من غير حرس هتلاقي المكان هنا متأمن والناس من بعيد
سيبتهم ومشيت رحت السرداب شوفت المصل وقرأت اللى عليه والغريب انى عرفت معنى اللى عليه وعرفت إمكانيات هائلة عن الاسلحة اللى موجوده كلها وعرفت ان المصل ده ٣جرعات بتخلى المخ يشتغل ب50%من طاقته فى جميع المجالات وبتدى سرعة في رد الفعل غير القدره على قراءة الافكار وسرعة التعليم في كل المجالات ودخلت طائرة منهم وفتحت السجل بتاعها ولاقيت كمية علوم وتكنولوجيا حديثه احنا ماوصلناش ليها اساسا بدأت بالبرمجه والطب وفي الوقت ده كنت اخدت الجرعه التانيه وفضلت قاعد اقرء فى كل العلوم لحد الصبح وانا مش واعى لنفسى وبعد كده اخدت 4 جرعات وحده ليا و٣ لطارق اللى فهمته اللى بيحصل معايا واخد الجرعه بتاعته وتعب جداً وانا دخلته الاوضه بتعتى واغم عليه وانا فضلت جنبه بعد ساعة كان فاق بس الغريب انه مش قادر يقرء افكارى فى الوقت ده كانت شيماء دخلت علينا وقدر يقرء افكارها وكانت كلها انها عايزه تتناك
شيماء/ انت فين من امبارح/الكل بيدور عليك
انا/يعنى الرجاله ما بلغتكيش انى فى السرداب
شيماء/للصبح يا خالد انت واسى انك تعبان
انا/وده اللى جابك ولا
طارق/كسها اللى جابها
شيماء/غير كده ده اللى جابنى وكمان الرجاله قالت انك كنت قاعد فى طياره وقافل على نفسك
انا/المهم هقوم اخد شاور واروح الرئيس تشوف الامريكان نفذو ولا لا والقمه العربية امتى النهارده
رنيت على الرئيس وكان زعلان انى اختفيت
ورحت ليه على مقر الجامعة العربية
الرئيس/انت كنت بتعمل إيه امبارح داخل الطياره للصبح
انابتقدم هتفهم كل حاجه الامريكان بدأو تنفيذ
الرئيس/اه هتعمل ايه فى روسيا والصين اللى عايزين يركبو مكانهم
انا/سيبك منهم دلوقتي المهم القمه امتى انا عايز اجتمع بكل زعماء العرب على هامش القمة
الرئيس/هما طالبين انهم يقعدو معاك اساسا وهيكون على 10باليل كده

انا /تمام عايز نت المخابرات العامه عايز السيرفر بتاعهم عشان هعمل هجمات إلكترونية على فرنسا وانجلترا
الرئيس/ طيب ممكن بعد اجتماع الزعماء العرب
انا /اوامر حضرتك مجابه المهم هروح انا اشوف طارق عمل إيه وارجع لحضرتك باليل
الرئيس/تمام بس ريح شويه عشان القعده بتاعت باليل
انا/حاضر يا فندم
وخرجت روحت على الفيلا اللى قاعد فيها خالى
لبنى/كنت فين يا بيه من امبارح
انا/ طيب صباح ولا مسا ولا كلمه كويسه إيه قطر داخل علينا امال طارق فين
لبنى/طارق مع مايسه
انا/ وشريف فين وخالى وماسى
ماسى/انت شرفت
انا/منوره يا قمر بقولك ايه ماتيجي اسبنى من البت دى وانتى من خالى ونتجوز
لبنى/حدفتنى بالمخده بقى كده طيب اعملها عشان اقتلك والكل منتظرك عشان نفهم
انا/وانا جاى عشان الكل يفهم المهم طارق جاب خالو محمود وخالته يمنى وعتى ناديه ولا لا
سميه/اه جابهم بس ممكن بقى تقولنا

انا/هنجمع الكل واحكى مره وحده
وجمعت الكل باولادهم عندى فى الفيلا
خالى احمد وولاده اللى هما شريف ومايسه ولبنى ومراته اللى هى ساميه وخالى محمود متجوز من فوزيه وده عنده احمد ومصطفى وطه وفريده
وخالتى يمنى عندها وليد وفجر ولاميس وجوزها صلاح
وعمتى ناديه ودى عندها سامح وسماح ونادر وجوزها مدحت

كلنا قعدنا واكلنا مع بعض
خالى محمود/يعنى تختفى كده وحدش يعرف عنك حاجه ودلوقتي جاى تجبنا على ملا وشنا
انا/قبل ما حد يتكلم انا هحكى كل حاجه وايه اللى بيحصل وانا جبتكم ليه
فلاش باك على اول عمليه لينا
كان عندنا بيت فى الفيوم وكنت ناوى ابيعه عشان اوفر سيوله للشغل بتاعى اكتر من اللي موجوده مع غلو الاسعار مابقتش مكفيه المهم لاقيت واحد جى بيقولى ماتبعش البيت ده فى خير تحتيه كتير جدا وفعلا سمتت كلامه وقولت نحفر ونشوف لو صح يبقى تمام وفعلا كلامه طلع صح وخرجنا الحاجه اللى خاليت شيماء تعرضها على الدارك ويب عشان السعر يكون عالى وفعلا اتباعت وبقت شغلانتنا والشخص ده جاب كذا مكان بعد كده (فى ناس هتقول ما اشتغلاهش هو ليه اقولك ان حقه كان قد سعر المقبره لو اتباعت لمكتب من المكاتب اللى هنا فى مصر يعنى يعتبر واخدها كلها) وطبعا الشغل كتر جداً غير اللى كنا بنشتريه من الناس لحد ما قررنا اننا نكبر فى السوق واتفاقنا مع الفايدى والسعدى والحكومه وشغلنا فى السلاح
خالى احمد/كل ده يعني انت تاجر اثار وسلاح
انا/ اه تاجر اثار وسلاح بس شرعى بعلم الحكومه بصو يا جماعه من الاخر كده اتفاقى مع الحكومه اننا نصرف على تطوير السلاح بفلوس الآثار والفائض من الجيش ده بتاعنا احنا نبيعه وقد كان
عمتى ناديه/ وجاى تفتكرنا دلوقتي يا ابن اخويا ماكنش العشم
انا/ بصو بقى عشان الكل يبقى فاهم ان دخلتو حياتى قبل كده كان ممكن كلنا كده نتقتل عشان كده انا اختفيت واول ما كل اعدائى عرفونى خلاص كان لازم تيجوا تعيشو معانا فهمتو حاجه
سامح / اه انا فهمت وياعم احنا اهل لازم كنا نبقى فى ضهرك
طارق/ماكنش ينفع وخصوصاً الفتره اللى فاتت وحكي ليهم ان النوش اللى فى العالم دلوقتي انا السبب فيه وطبعاً ده كله انا. وطارق بنقرء افكارهم اللى اكتشفت منها ان لميس بتحبنى من صغرنا ولبنى متغاظه من لميس عشان لاحظت نظراتها ليا وخالى احمد كان مبسوط جدا للى انا وصلتله وعمتى ناديه كان كل همها انها هترتاح هى واولادها وهيعيشو فى مستوى هاى كلاس خالى محمود كان فرحان باللى وصلنا ليه انا وطارق عشان كده ولاده هيست يحو هما كمان وكان مبسوط انى كنت خايف عليهم مراته بقى كانت بتدور ازاى تستفاد من ورانا وازاى تجوزنى لميس بنتها وجوز عمتى نفس النظام
انا/ ههههههههههه دلوقتي انا ماشى عشان فى اجتماع اما ارجع اى حد عنده استفسار يبقى يقوله
لميس/بس احنا لسه ما شبعناش ىن قعدتك معانا انت وحشتنا قوى
لبنى/شغل حرق الدم بتاع الحريم اذا كان انا يا خطيبته مش عارفه اشوفه كل شويه يختفى
انا/وايه يمنع انها تكون خاطيبتى هى كمان بطلى جنانك اتفقنا سلام
ورحت على الفيلا بتعتى عشان ارتاح وانام شويه عشان اجتماع الزعماء العرب
وطبعاً لكم ما تتخيلو بين لبنى ولميس كانو هيولعو فى بعض
والى هنا ينتهي الجزء السابع اللى اتمنى ينول اعجابكم ونلتقي الجزء القادم
سلام.................

الجزء الثامن
انا مش بجهز الجزء قبل ما ينزل انا بكتبه على طول عشان كده ممكن تلاقو اخطاء ممكن تلاقو تسريع احداث انما أنا بكتب حلم كلنا بنحلم بيه وحلم نفسى احققه على ارض الواقع

نيدء الجزء
رحت على الرئيس وقعدنا واتفقنا على كل حاجه وجه ميعاد الاجتماع
الرئيس/ قبل اى حاجه احب اقدم ليكم خالد او الادهم
طبعاً الكل تنح
ملك السعودية/وهو يفعد معانا بصفته إيه
الرئيس/بصفته انه اللى فضى القواعد العسكرية الأمريكية وانه هو اللى خلصنا من الحكومة الإسرائيلية
رئيس الجزائر/ممكن نفهم إيه اللى بيحصل وايه دورنا
انا/اول كلام بفيده
الرئيس/براحه يا خالد عشان محدش فيهم فاهم حاجه
بدأت أقرأ أفكارهم وكلها ازاى هيكون زعيم على الكل
انا/بعد ازن الكل احب اقول كلمتين اولا مافيش زعيم على حد الكل هنا واحد هنجتمع ونتناقش ونشوف افضل رأى هنمشى بيه دلوقتي اى صراع بين اى ٢ هنا ينتهي فوراً
ملك الاردن/بعد اللى انت عملته ده ممكن اعرف هتحمينا ازاى من الخطر الايرانى
الرئيس/ما تشغلش بالك
انا/من الاخر كده اللى هيطلب مساعده من اى دوله غربيه اللى حصل في لوس انجلوس هيحصل عنده واللى فى دماغه انه يخون او فى دماغه حاجه يقول دلوقتي ياما يسكت كل اللى كان عنده قاعدة عسكرية في بلده حلال عليه اللى فيها ثانيا خلاف بين المغرب والجزائر ينتهى حالا ومافيش حد يجى على التانى ثانيا كل السلاح الخفيف والمتوسط والتقيل نقدر نمولكم بيه وخلال سنه هيكون كل الدول العربيه على الاقل عندها سرب طائرات حربية الجيل الخامس والسادس
الامير القطرى/انت جيبنا تهددنا ولا ايه
الرئيس/خالد مش بيهدد خالد بيوضح بس بسبب ان وزير الدفاع الامريكي اطنتت شويه وحب يفرد ضلوعه محى لوس انجلوس وبسبب كلمه تانى اخد نص احطياتى الدهب بتاعهم
انا/حد هنا عايز يشوف التهديد بتاعى يكون ازاى انا مش همحى مدينه انما همحى عيله كامله كأنها لم تكن
ملك السعودية/كده كتير وانا مش هسكت على الاهانه دى
انا/طلعت تليفونى ولسه هرن الرئيس مسك ايدى
الرئيس/بلاش يا خالد اصبر
انا /ممكن لاب توب ونت
ملك السعودية/هتعمل ايه يعني
الرئيس/ان كان عمل مكلمته كان هتكون اخر فرد من أفراد ال سعود
مسكت الاب توب وحولت كل ارصدت ال سعود لحسباتى داخل وخارج مصر
انا/الرد هيصل دلوقتي وانتو معاكم ده كله ازاى
شويه وجت رسايل للملك السعودي ان رصيده بقى صفر فى جميع البنوك
الملك السعودية/انت عملت إيه انت حرامى
انا/خليتكم شحاتين وكلمه كمان هخلى ال سعود في خبر كان
امير قطر/ ممكن نفهم اللى بيحصل
انا/ال سعود بقو شحاتين مايملكوش غير الاصول بس انما كل ارصدت البنوك اتصادرت
وده علشان بس خاطر سعادت الرئيس اللى منعنى من قتلهم الكل بدء يخاف ويكش من اللى بيحصل
ملك السعودية/انا هضمرك انت والرئيس بتاعك
ملك الاردن/ممكن نهدى ونعرف اللى عايزة خالد وبعد كده نقرر
انا /عين العقل سموك اولا انا مش عايز ايه مصلحه خاصه ممكن سؤال للكل
ملك المغرب/ اتفضل
انا/ ازاى نكون بنتكلم بلسان واحد وبندين بدين واحد وبناكل فى بعض وبندمر بعض كل اللى انا عايزه ان اما اى حد فيكم يبقى سيد قراره محدش يغصب عليه انه ياخد قرار هو مش راضي عنه
ملك الاردن/طيب ده ازاى
انا/الاول ارجع ل آل سعود فلوسهم عشان ما يبقاش حد شايل من التانى
وفعلا رجعت للاب توب ورجعت ليهم فلوسهم
بعد شويه كانت جت رسايل للملك السعودي ان رصيده رجع تانى بس على بنوك عربيه مش البنوك اللى كان بيتعامل معاها
الملك السعودي/انت مارجعتهاش ليه على نفس البنوك
انا/عشان تبقو فى الامان وان مافيش دوله غربيه تقدر تصادر فلوسكم
ملك الاردن/ممكن تعمل كده معايا انا وعيلتى
انا/فى حد تانى ولا ايه
الكل /شوف شغلك
قعدت نص ساعة وكانت الدنيا كلها بقت تمام
انا/دلوقتي وقت الجد انا عايز نعمل سوق مشتركه ونفتح الحدود بين بعض ونعمل عيش عربي موحد وهيكون المسؤول عن التدريبات هو الجيش المصري والجزائرى وهيكون فى مصانع اصلحه فى كل دوله من اول السلاح الخفيف لحد النووى
ملك السعودية/الاول انا اسف على الخطاء اللى حصل منى
إنا/مش مقبول الاسف عشان مش بنا ابويا وغلط فيا يبقى من باب الزوق انى انا اعتزر عشان رديت عليه
ملك الكويت/ انت بتحرجنا بزوقك
الرئيس/طيب في اى اعتراض على الكلام اللى اتقال
الرئيس السورى/وإسرائيل العمل فيها إيه
انا/ده حوار الرئيس الفلسطيني مش حوارنا هو يقرر وكل اللى علنا اننا نساعده عشان دى دولته وسيادتها اللى كل واحد منا ليه سياده كامله على دولته
ملك المغرب/طيب اللى بينا انا والجزائر
انا/اظن كده كفايه جداً وكفايه حشد جيوش ضد بعض انا عايز المضيق يكون متأمن كويس وكده كده هتكون فى دفاع مشترك بنا كلنا
الرئيس العراقي/ طيب انا كده الدوله ممكن تتقسم
انا /كل اللى قاعدين هنا هيسعدوك انك تملك زمام الامور والخطر الايرانى هينتهى بالنسبه للكل غير ده هيترفع الحظر الاقتصادى عن ايران
ملك الاردن/مش وقته اما نأمن شرهم الاول
انا/كل حاجه متخطته كويس وكل حاجه ليها وقتها
رئيس فلسطين/ طيب انا عايز اخرج اليهود من فلسطين
انا /كده تمام بعد بكره الجدار العازل هيتهد وهيكون عندك كل اللى انت محتاجه وهيكون الطيارات المصريه عندك هى والكل الطيران الحربى العربى غير انى بكره هكون دمرتلك كل المنشأات العسكرية الاسرائيلية
ملك الكويت/طيب دلوقتي هنعمل ايه مع الروس والصبن اللى عمالين يزنو عشان يحلو فى القواعد العسكرية الأمريكية
انا/ طبعا الرفض هيهددو بالضرب بلغ ومالكش دعوه
الرئيس العراقي/طيب هو احنا عندنا القوه اللى تجبرهم انهم ينصاعو لده
الرئيس/طبعا انا اللي خليت خالد يوقف الحرب العالمية التالته عشان القعده ده وخلو بالكم دي كانت هتكون حرب الغرب كله قصاد مصر لوحدها وامريكا انتو شوفتو اتعمل فيها ايه المهم خلصنا كل الحوارات واحنا قاعدين دخل علينا وزير الدفاع المصري
وزير الدفاع/انا اسف بس فى هجوم من حلف شمال الأطلسي الناتو على السواحل المصرية وفى هجوم من إسرائيل على سينا
الرئيس المصري اسحب كل الجنود اللى فى سيناء والقطع البحريه اللى فى البحر وكنت انا اتصلت على طارق انه يروح السرداب ويلغى الوجود الإسرائيلي في سينا وفي تل ابيب ووالغوصات تغرق سفن الحلف كلها من غير رجعه بس يسحب اى طيرات الاول من اى حاملة طائرات
و الرئيس المصري لقى الفون بيرن وكان الرئيس الامريكي بيبلغه انهم مالهمش علاقة بالهجوم اللى على السواحل المصرية
الملك السعودي/وانتو بتسحبو القطع البحريه والجنود ليه
الرئيس/اصبر وانت تعرف انا مش هضحى بأرواح جنود في حرب مش هتاخد اكتر من ساعة
الرئيس الجزائري/ ازاي يعني
انا/ههههههههههه خد نايب صبر اقل من ساعه وتعرفو احنا إيه بالضبط
وقعدنا ندردش فى كل التفاصيل واللى ناقصه حاجه في اتفاقنا اتكلم فيها والفون رن وكان طارق وعصام
طارق/كله تمام الطرات اللى معانا دى هنعمل فيها إيه
انا /انزل بيها في اى مطار حربى هما كام
عصام/ اكتر من 250طياره وكمان اخدنا حاملات طائرات
انا/**** ينور يا رجاله وإسرائيل
طارق/قصدك فلسطين انا ماردتش ادمر النيه التحتيه والمنشآت الحربيه انما ابدت الجنود كلها اللى كانو على الجبهة المصرية واللى كانو فى القواعد العسكريه
انا/انت كده زى الفل
الرئيس/كان بيتكلم فى الفون شويه وخلص
بيهددو بضربنا بالنووى

انا /كده العالم لازم يخلى من النووي وطلعت الفون طارق عايزين نخلى العالم من النووى وكله ييجى عندنا هنا اطلع بكل اللى فى السرداب عايز الكلام ده فى خلال ساعه بس مش اكتر
طارق/ كده كده انا بدأت التنفيذ عشان ده هيكون رد فعل طبيعي منهم
انا /ههههههههههه يمام ومتنساش فى وسط الزحمه دى تاخد العلاج
طارق/تمام في حاجة تانى
انا /تمام وهات معاك الرئيس الروسى ورئيس وزراء انجلترا والرئيس الفرنسي بالمره
طارق/طيب ما نعمل فيهم زى امريكا
انا/بلاش عشان المدنين مالهمش زنب انا غلط في اللى حصل في لوس انجلوس بس هما كده ده هيكون رد فعلهم
طارق/تمام

قفلت السكه مع زهول كل زعماء العرب من اللي بيحصل
انا/اظن اللى بيحصل ده يجاوب على كل اسألتكم السلاح اللى اتصادر كله هيروح على المغرب والجزائر مش عايز نمله تدخل منه
الرئيس الجزائري/ تمام اللى تامرو بيه
الرئيس/هنا مافيش اوامر هنا في نقاش والرأى الصحيح يمشى
ملك المغرب/اعذروه يا جماعه محدش منا مصدق انكم بالقوه دى
انا/دى واحد فى الميه بس من اللي نقدر نعمله
وشويه ودخل طارق وباقي القطيع ومعاهم الثلاثى رئيس فرنسا ورئيس روسيا ورئيس الوزراء البريطاني اللى مش فاهمين هما جم ازاى اساسا
الرئيس الروسي/ ايه اللي بيحصل ده انا هبيد العرب كلهم
انا/بنظره ناريه اتفضلو اقعدو واللى مش هيحترم نفسه هخليه اخر واحد من نسله على وش الارض انتو مش وخدين بالكم انكم اتخطفتو واسطولكم غرق واتاسر منه سفن كمان فى اقل من ساعه ولا ايه انا ممكن امحى دولكم كلها قبل ما حد فيكم يفكر انه ينطق شفره السلاح النووي بتاعه
الرئيس الفرنسي/ إيه المطلوب
الرئيس المصري/دلوقتي المطلوب منكم ان ديون مص عليكم انتو ال٢ و100مليار يورو سنوياً ده حق اللى انتو اخدته وقت تاميم قناه السويس وحق الشعب المصري فى الاغام اللى مزروعة في العالمين
الرئيس الفرنسي/واحنا ايه يجبرنا اننا ننصاع لطلاباتكم
انا/انت كده مالكش لازمه وطلعت سلاح وقتلته
الرئيس الروسي/ انت مجنون قتلته ليه
انا/كلمه كمان واقتلك انت كمان ولو على النووى اللى بتتحامو بيه انا عايزك تستخدمه دلوقتي
الرئيس الروسي/فين شنطت الاطلاق وانا اعمل كده
انا /قبل ما تعمل حاجه اللى انت هتعمله هرد بمثله يعنى مدينة قصاد مدينه دوله فصاد دوله
الرئيس الروسي/.....................
انا/ممكن يا فروق تجيب الرئيس الامريكي دلوقتي
فاروق/يحضر حالا
انا/اتصلت على الرئيس الامريكي قولت ليه يجهز كمان 10دقايق عشان جاى مصر وهو وافق وفعلا بعد ساعتين كان عندى
الرئيس الامريكي/ممكن افهم فى ايه تانى احنا مالناش دخل في الهجوم اللى حصل من الحلف عليكم
الرئيس/ده مفهم بس عايزينك تعقل دول
الرئيس الامريكي/ده كله مكنش واخد باله ان الرئيس الفرنسي اتقتل طيب ده اتقتل ليه
انا/عشان معرض الجماجم بتاعهم انا ممكن دلوقتي ادمر البنيه التحتيه العسكريه بتاعتكم كلكم انما انا مايلزمنيش اعمل كده
رئيس وزراء بريطانيا/ ممكن سبب انك ما تعملش كده
انا/ عشان لازم تكونو موجودين مش هينفع تكون القوه كلها في الشرق الأوسط وبعد كده ياريت نحترم نفسنا ويكون في حريه بجد مش مجرد شعارات كدابه اللى هعرف انه سمح فى دولة من الدول بتعته باى اسأه للدين الاسلامي او اى حد من الصحابة او الرسول هيكون الرد انى هبيد الجيش بتاعها كامل وهترجع للعصور الوسطى او عصور الظلام واحمو **** ان الحلف ما اطلقش اى حاجه على الحدود المصريه كان زمان كل عواصم الحلف فى خبر كان دلوقتي مافيش دوله تملك نووى غير مصر في العالم كله واللى هيفكر يعمل غيره هيتمسح من على الخريطه
الرئيس الروسي/ازاي يعني
انا/ده اللى هيحصل غير اننا هنبدء نستخدم الرس النوويه دى كواقود وطاقه حاجه تنفع البشرية مش تبيدها
الرئيس الامريكي/ الإدارة الأمريكية موافقة على كل ده
الرئيس الروسي/ونحن موافقون ايضاً
رئيس وزراء بريطانيا/واحنا كمان بس اللى طالبينه كتير جدا جدا علينا
إنا/كتير 50مليار يورو سنوياً ده قصدك
رئيس وزراء بريطانيا/آه هذا مقصدى
انا/انت فهمت غلط 100من كل دوله مش على ال٢ والديون كلها عندكم
رئيس وزراء بريطانيا/احنا لا نستحمل مثل هذا المبلغ سنويا
انا/ نحن لا نطالب نحن نأمر فنطاع هذا كل شىء المديونية الامريكيه تم سدادها دفعه واحده هل تريد ان نفعل معكم مثل ذلك
الرئيس الامريكي/بريطانيا موافقه على ذلك
رئيس وزراء بريطانيا/هل تعلم ما تقوله نحن لا نوافق
انا /عصام بقولك ايه يا صاحبي ماتجيب احطياتى الدهب بتاعهم وفرنسا بالمره
عصام/ههههههههههه علم وينفذ وخرج عصام
الرئيس الامريكي/انت مجنون وستفقد غطاء الذهب الخاص بكم
انا/اتركه وشأنه انه لا يعلم اننا نعلم موقع الذهب الخاص بهم ولكن اقل من نصف ساعة وسيكون هنا
الرئيس الروسي/ ولماذا تفعل كل هذا
الرئيس/لقد مللنا من املاء الاوامر علينا وحان وقت ان تنعكس الايه وتكونو انتم من تأخذون اوامركم منا
الرئيس الامريكي/لا دخل لنا بشؤونكم ولا انتم بشؤوننا
انا/مادمتم تحافظون على الحريات وحرية المعتقد وعدم تشويهنا وتصويرنا على اننا إرهابيين او رعاه غنم اظن اننا نمتلك تكنولوجيا حربية ليست عند احد منكم وقد اظهرنا هذا
الرئيس الروسي/اظهرتموه فعلا حتى الان لا اعرف كيف اتيت الى هنا
الرئيس الامريكي/ولن تعلم هذه تكنولوجيا لا علم لنا بها وانتهى الاجتماع ورجع كل واحد منهم على دولته بعد ما اتصادر رصيد الدهب البريطاني والفرنسي واصبح الجنيه المصري صاحب اقوى غطاء دهب فى العالم ورجعت البيت تانى عشان الاقى شغل جوان داير بين لبنى ولميس اللى اول ما دخلت جريت لبنى عليا
لبنى /تعالى هنا إيه اللى انت عملته ده ازاى تقول ممكن تكون خطيبتك هو كمان
انا/انتى لسه صغيره عشان تعرفى بقول إيه تعالى انتى وهى واخدتهم ورحت على الفيلا بتاعت شيماء
شيماء/انت ايه اللي جابك دلوقتي ومين دى هى كمان قصدها على لميس
انا/إيه يا روح امك ماتصبرى على رزقك دى بنت خالى هى كمان بس التانيه بقولك ايه انا مافيش حد اثق فيه يعرفهم انى ما ينفعش اتجوز وحده بس غيرك
شيماء/ايه ده خالد اخيرا هيتجوز مش مصدقه واتنين طيب دول هيستحملو انت عايز اتنين كمان
انا/بفكر و ****
لبنى /ليه يا اخويا
شيماء/اقعدو انا افهمكم وقريت دماغ شيماء وكانت فعلا هتفهمهم وسيبتنم وخرجت وبعد ساعه لاقيتهم داخلين هما ال٢
لميس /انا موافقه ان الكائن ده يشاركنى فيك
لبنى/بقى كده يا ضرتى
انا (نتلم ونكون كويسين مع بعض يا اما وفكس ليكم احنا لسه على البر
ال٢ /تفكس لمين يا حلتها

انا/ههههههههههه ما انتو ال٢ حلوين اهو بتتكلمو بنفس الوقت مش عايز خناق بنكم عشان مش فاضي للتفاها دى انتو ولاد خال مهما ان كان
لميس/الكائن ده دى كلمتى ليها على طول انما الايره عميها ومخليها مش مركزه
لبنى/ماشى يا جزمه شكلى كده هرجع معاكى زى زمان
انا/انا قولت إيه
لبنى /وانت مالك بينا
لميس /فعلا انت مالك هترجع زى زمان يعنى هنرجع اخوات يا اهبل
انا/تصدقى انتى وهى ولاد كلاب غورو من وشى بدل ما اقوم اقتلكم دلوقتي
لميس/ولا تقدر عشان انت مش هتعرف تعيش من غيرنا
انا/ بصو بقى عشان مزعلش منكم وازعلكم بجد من هنا ورايح تبطلو صداع وتكونو سند ليا مش ضغط عليا عشان عندى هم ما يتلم
لبنى /يا حبيبي احنا بنهرج معاك ونخليك تتخانق معانا عشان تخرج من الضغط ده شويه
لميس /خلى بالك احنا كنا متفقين على كده قبل ما نجيلك
انا/ممكن انام عشان جعان نوم واعملو حسابك كمان اسبوع الفرح يعنى تبدأو تجهزو
واما قرأت افكارهم طلعو فعلا كانو متفقين يرخمو عليا
سيبتهم ونمت نوم عميق صحيت على صوتهم هما ال٢
لميس قوم خد شاور الحمام جاهز .
لبنى/ وعلى ما تطلع من الحمام يكون الفطار جهز
انا/ انتو ايه اللي جابكم هنا
لميس/جوزنا المستقبلى وخلى بالك ابويا هينفخك
انا/سيبك منه بس ايه الدلع ده
لبنى/ ماينفعش تاكل من غير ادينا انت مطلوب قتلك واحنا ما عندناش استعداد نستغنى عنك وخلى بالك ابويا انا كمان مستحلف ليك
انا/تصدقى أنا اتشغلت عنه باللى بيحصل انا حجزت ليه فى المستشفى اللى كنت فيها المفروض يروح النهارده
لميس /طارق قام بالواجب احنا الساعه 4 يا استاذ
انا/اااحااااا ازى انام ده كله
لبنى/يا حبيبى بطل سفاله
انا/عندى شغل متأخر كتير
لميس/شيماء قالت سبيه نايم براحته
انا/طيب وقمت اخدت شاور وخرجت لبست وكان الاكل جهز ورحت على السفره واكلنا سوى وسيبتنم وخرجت رحت على المكتب وكنت متفق على اجتماع وانا فى الطريق ورحت على المكتب وكنت كلمت طارق يجيب العقار اللى موجود في السرداب وطارق جه على المكتب وعتيط كل واحد ٣ جرعات واتفقت معاهم انهم يا خدوهم على 3ايام وفي اليوم الرابع نقعد ونتكلم ونشوف المرحله الجايه إيه وبدأ تنفيذ في السوق العربية المشتركة وجيش الدفاع وفي الوقت ده سافرت على ايران عشان اشوف الدنيا هتمشى ازاى وهل هما هيفضلو فى حالهم ولا إيه الكلام

الجزء التاسع
نبدء الجزء
رحت على ايران بمتابعة من طارق واول ما نزلت المطار الدولي الايراني لاقيت الرئيس الايراني موجود فى استقبالى بعد علمه انى سبب رفع الحظر الاقتصادى الدولى عن دولته
و طبعاً مش عارف اقرء افكاره عشا فارسى وانا معايا مترجم
الرئيس الايراني/ تشرفنا بوجودك يا الادهم ولا خالد ماذا تريد ان انداديك
انا/على حسب ما انت قادر على تقديمه في حالة التعاون افضل خالد وفى حالة عدم التعاون افضل الوجه الاخر الادهم
الرئيس الايراني/ تشرفنا بوجودك يا مستر خالد
انا/افهم من ذلك ان سيكون بيننا تعاون مشترك
الرئيس الايراني/هذا اكيد شخص قضى على الهيمنه الامريكية والغربيه فى غضون اقل من شهر وقضى على دولة الكيان الإسرائيلي كيف ساكون من يعاديه
انا/عين العقل فانا لا اريد ان ادخل في صراع مع دولة مسلمه مهما كانت الظروف
الرئيس الايراني/لنذهب إلى القصر الرئاسي ونكمل حديثنا هناك
وكل واحد ركب سيارته والموكب اتحرك على القصر الرئاسي
الرئيس الايراني/ سنأكل اولا وبعد ذلك نتكلم عن كيفية التعاون بيننا وكما تقولو فى مصر عيش وملح
انا/وهذا سيكون افضل حتى تكون الطمأنينة والثقة
وقعدنا ناكل والغريب ان اى طبق قبل ما ينزل كان الرئيس الايراني بيدوقه الاول
انا/لماذا تفعل هذا ولماذا تتذوق الطعام اولا
الرئيس الايراني/حتى تطمئن انه لا يوجد به اى شئ ضار
انا/ليس له اى لزوم لو كنت اشك بكم كنت اتيت بك الى عقر دارى وهذا الحوار دار بيننا هناك ولكن انا اعرف انكم اذكى من ذلك
خلصنا الاكل وقعدنا نتفق على التبادل التجاري اللى هيكون بينا
انا/ما رأيك إذا اعطيتك طائرات حربية الجيل الخامس وفى المقابل ستأخذ جميع الاسلحه الخفيفة من عندنا والمضرعات ودببات وجميع انواع اسلحتكم
الرئيس الايراني/وهل عندكم كل هذا وطائرات حربية الجيل الخامس من المستحيل امتلاكها غير امريكا وروسيا والصين فقط
انا/طائرات الجيل الخامس التى لدينا اقوى من ما تملك امريكا وروسيا وسوف ترى بعينك
الرئيس الايراني/ لو هذا صحيح فيلزمنا على الاقل 100طايره على اقل تقدير متى تستطيع ان تأتى بها
انا/والسلاح الخفيف انا قادم بعينه من كافة الاسلحه الخفيفة حتى ترها على الطبيعة
الرئيس الايراني/ساتصل بوزير الدفاع حتى يرى ما هو مناسب منها لنا فهو اقدر منى في ذلك
انا/لك ذلك وانا اريد بترول منكم
الرئيس الايراني/لك ذلك وكنت سأقترح ذلك فأننا لانملك ثمن الطائرات الحربية والاسلحه الخفيفه كلها

انا/ انا اعرف ذلك جيداً وسيكون بيننا تعاون في كافة المجالات وجه وزير الدفاع الإيراني وعجبه السلاح الخفيف جدا جدا وزن اخف وإمكانيات اعلى ورد فعل اقل من نظائرها الامريكيه والروسيه واتفقنا على كل شيء وسافرت من إيران إلى تركيا وكان الاستقبال التركي لا يفرق كثيراً عن نظيره الايراني ورحت مع الرئيس التركي على قصر الرئاسة واتفقت معاهم على طائرات حربية الجيل الخامس واسلحه خفيفه واتفقت ان هيكون في تدريبات مشتركه عسكرية بين مصر وتركيا وهذا طبعا بعد الرجوع الى الرئيس المصري وموافقته على الاقتراح ورجعت تاني على مصر عشان الاقى محاكمة منتظرانى من اخوالى ال٢
خالى احمد/ كان خرج من المستشفى بقى يا جزمه تتفق مع البنات انك هتتجوز ال٢ طيب احنا مش موافقين
انا/طيب ممكن اعرف بس انت مين فيهم
خالى محمود/ اللى هو ازاى يعنى
انا/يعنى انتو لميس ولبنى ولا ايه مش هما موافقين انتو مالكم بقى
خالى احمد/ يابنى هو انت مجنون حد يتجوز ٢ مره وحده
انا/ اه انا ممكن سؤال رخم اوي
خالى محمود/ارغى
انا/طيب لو اتجوزت وحده وماتت منى بسبب فرطت الجنس هكيل منكم انا واحد كان بينام مع 4 و5 وبيفيصو منه وهو لسه عايز يكمل يبقى اتجوز وحده ازاى انا بحمى ال٢ ببعض
اخوالى ال٢ /...........😦😦😦😦
انا/هتفضلو متنحين كتير ولا إيه
خالى محمود/انت بتتكلم بجد ولا بتعظم في نفسك
انا/ محتاجين دليل مش كده انتو اخركم مع زوجاتكم قد ايه وبيكونى مبسوطين ولا لا
ال٢/باصين فى الارض وساكتين
انا/طيب اللى يرجعك احسن من الاول واخليها تتحايل عليك تتجوز عليها عشان تخف عنها شويه يبقى إيه الكلام
خالى احمد/انت بتتكلم بجد
انا/طبعا
مع دخول ساميه مين يتجوز على مين يسد هو بس عليا الاول
انا/ إيه لازمتها الفضايح انا مكنتش موجود
ساميه/ بص لو حصل اللى بتقول عليه انا موافق ان بنتى يكون ليها ضره وابقى مقتنعه كمان انها لازم تكون موجودة

فوزيه/انتو بتتفقو على ايه انا مش موافقه ان بنتى يكون ليها ضره
انا/طيب بكره نتكلم في الحوار ده وسيبونا بقى وفارقونا
ساميه/ بقى كده ماشي
انا/هخلى الراجل ده يقطع لسانك بس الصبر
سابونا ومشيو
خالى محمود/ه قول يا فالحوص هتعمل ايه معانا
انا/ كل خير تعالو معايا
رحنا على الفيلا بتاعتى وجبت ليهم الخلطه وقولت ليهم ازاى يستخدموها وعطيت كل واحد منهم برشام التأخير وفهمتهم يعملو ايه ومنطقة الدى بوست وظبطهم على الاخر وروحو انا نمت لحد تانى يوم وكان يوم تقسيم الشغل
لبنى/ههههههههههه قوم يا حبيبي ده انت طلعت مصيبه
لميس/اسكتى يا بنتى امى صاحيه الصبح بتعرجع وشكلها يموت من الضحك
لبنى/ وامى انا كمان انا عارفه عملت مين دى
انا/انا مالى يا لطفى ماليش دعوه انا كنت نايم
لميس/بس تصدقى طلع مقنع بطريقة عملية
لبنى /دلوقتي محدش هيعترض على الجواز
انا/طيب اعمل ايه يعنى بحبكم ومقدرش استغنى عنكم
لبنى /انسى بقى حفلاتك ايها انت دلوقتي هتتجوز ٢ يحلو من على حبل المشنقه
لميس/خليه يعملها عشان اسمه وارتاح من القرف ده احنا معاك زى ما انت عايز ماشى بعنى تبطل رمرمه
لبنى /بس لو جيتى للصراحه هو مش رمرام بيقع واقف الواد ده ده مافيش وحده منهم فيها غلطه وعلى كل شكل ولون
انا/ لو عايز استمر زى ما انا ما كنتش اتجوزت اساسا ولو انتو مش هتسدو نجيب ٣و٤
لميس /حقك طبعا يا حبيب قلبي
لبنى/ بس تكون معانا من غير شريك
انا/اكيد يا قلبى منك ليها ويلا اطلعو بره بدل ما اقوم ادخل بيكم دلوقتي
لميس/الفرح امتى بقى عشان بصراحه انا على اخرى ونفسى اجرب اللى بيتحكى عنه ده
لبنى/طيب يالا يختى بدل ما يقوم يغتصبنا واحنا ما هنصدق وقوم روح لاخوالك
انا/ قمت من على السرير ومنظرهم كا مجيجنى قوى وزبرى سابقنى ما بقولكم ايه تعالو نعمل الدخله دلوقتي وبعد كده نتجوز
جريو هما ال٢ خلو بالك عمتك كانت عايزاك
انا/تمام غورو بقى
المهم خرجوا ورنيت على طارق
انا/انت فين ياعم انت
طارق/وانت مالك يا بايخ وهكون فين يعنى ده انت بتسأل اسأله بيخه
انا/ماشى يالمض سلملى على البنت دى
طارق/انت عملت ايه في اخوالك ال٢ إيه ولا العرسان على الصبح
انا/وانا مالى يا عم انا كنت نايم
طارق/اطلع من دول هو انا مش عارفك بس **** ينور
انا /اقفل ياض انت وانت عند خالك احمد
طارق/اه وقعدين منتظرينك اكيد
انا/قول لساميه تجهز الفطار على ما اخد شور اجى ليكم
طارق/ههههههههههه ماشى يا عريس سلام وقفل قومت اخد شور ساقع احتمال اهدى شويه من اللي عمله ولاد الجزم على الصبح
نزلت رحت على خالى احمد اول ما دخلت
فوزيه /انت شرفت بس بردو مش موافقه
انا/عينى في عينك كده
فوزيه/اهو صدقت انا خلاص اخليها مره وعدت ما تتكررش تانى
ساميه/سمعنى كده بتقول إيه
انا/ ماتشوفى فوزيه بتقول إيه وقرأت افكارهم لاقيتهم مبسوطين من اللي حصل امبارح وان فوزيه بتنكشنى بس انما هى موافقه
فوزيه/بقولك ايه يا ساميه الواد ده عايز يتربى من جديد
ساميه/ههههههههههه مين اللي يتربى ياختى ما هو اللى **** امبارح انتى متجوزه بقالك قد ايه عمرك حصل ليكى اللى حصل امبارح
فوزيه/ولا حتى كنت احلم ان يحصل واحد فو الميه منه
اخوالى ال٢ قاعدين يضحكو على حريمهم وعليا
دخلت سلمت على الباقي
خالى احمد/لسه فاكر
انا/ما انت شايف المقابلة عامله ازاى ده انا جايب لكل واحد عروسه انما إيه حكايه حاجه كده ولا الخيال
ولاقيت شبشبين لازقين فى ضهرى والكل قاعد يضحك مع دخول خالتى وعمتى
عمتى/بتدربو الواد ليه على الصبح
خالتى/ابن اخوكى مصيبه ماشيه على الارض هتلاقيه جايب عروسه لاخواتى
عمتى/لا كده يبقى نضرب احنا كمان قبل ما يقلب على رجلتنا يقنعهم يتجوزو علينا ولاحظو ان ساميه وفورية مش ماشيين كويس وقعدو يضحكو عليهم
وانا بجرى منهم
ساميه/خد ياض هنا انا مش قادره اجرى وراك اللى اتعمل معانا يتعمل مع ال٢ دول عشان مايضحكوش تانى علينا
انا/حماتى تأمر اليله انتو ال٤ يحصل كده معاكم
خالى محمود/ ههههههههههه ههههههههههههه **** يخرب بيت شيطانك انت ايه ياد انت شطان
طارق/ههههههههههه ياخالو الشيطان بياخد دروس عنده انتو بتشوفو خالد لسه ماشوفتوش الادهم وهو بيتعامل الموت بيبقى راحة منه
خالى احمد/ و**** وحشتنى اللمه دى من زمان
انا/هنهرى كتير الجواز الاسبوع الجاي يوم الاتنين
خالى محمود/طيب احنا مش مستعدين
انا /هو حد طلب منك حاجه كل اللى مطلوب منكم انكم تحضرو بس وانت يا ابنى هتعمل زاى ولا مايسه كفايه
مايسه/خليك في كوزك اما نعوزك وخليك فى حالك
انا/ههههههههههه النمل طلع ليه اسنان
مايسه /وضوافر ربيخربش
انا/**** يعينك يا نجم
طارق/احنا متفقين على كل حاجه اخرج انت منها واما قريت افكار مايسه لاقيتهم فعلا مظبطين كل حاجه ومختاره العروسه كمان بس عايزه تكون هى الاولى في حيات طارق
المهم خلصت كل حاجه معاهم وكان وقت الاجتماع قرب سيبتهم انا وطارق ورحنا للناس
فى الشركه اول ما دخلت
بطه/العريس بتعنا
انا /مش وقت كلام دلوقتي فى الموضوع ده
المهم احنا لازم دلوقتي نتوسع فى الشغل بتاعنا وهيكون كالتالي اندونيسيا وتايون والفلبين ده جزء والشيشان والبسنه والهرسك وافغانستان وكازاخستان والجزء ده جزء وشمال أفريقيا والشرق الأوسط جزء ووسط افريقيا جزء وجنوب افريقيا جزء وامريكا الجنوبية جزئين البرازيل والارجنتين ومعاهم المكسيك وامريكا الوسطى وباقي امريكا الجنوبيه جزء
شيماء/كده تمام بس هتكون ازاي التوزيعه
انا/ده سبب الاجتماع
الفايدى/انت وطارق تبقو هنا فى المركز عشان لو فى اى تطور مع اى حد فينا الادهم يبقى جاز ويعرف يرد وقتى
انا/حد معترض
الكل تمام
فاروق/انا هاخد مجدى وساره وشيماء ونمسك امريكا الجنوبيه
انا/هى جزئين يبقى معاكم سحر وعماد وبطه وهدى فى حد معترض
الكل /لا
السعدى/وانا ونسرين ومرفت وناصر ونهله الجزء بتاع الشيشان عندى خبره هناك كبيره
الفايدى/وسط افريقيا بقى ده انا وعلى وحسناء ويسرا وهدى
عصام/انا وجاكى ونسمه ومها ومتولى غرب آسيا

عبدو/يبق جنوب افريقيا قعد فى اربزنا انا وانور بس هاخد حبيبه وميرنا معانا مروه واميره وسلمى
انا /كده كله تمام بس يا عبدو ميرنا هتفضل هنا عشان محتاجها
الكل /تمام
بطه(خلص الاجتماع
انا/خلص وانسى اللى بتفكرى فيه يابت ده انتى كسك نشف مباقاش ينزل عسل
بطه/بس وكلمى وعايز يتناك
انا/ما العقرب كان بينيكك امبارح
بطه/ههههههههههه حتى دى عرفتها
انا/المهم عندى اكتفو ببعض مش عايز نجاسه بره مش عايز فضايح
الكل /تمام يا كبير
انا/المهم دلوقتي هتروحو ل الطائرات اللى فى السرداب وكل واحد يشغل السجل بتاعها ويفضل هناك لحد ما يخلصه كله وكل مجموعه وهى ماشيه على مكانها هتاخد معاها فى الرصيد بتاعها متين مليار دولار والشغل هيكون في كل المجالات من تعليم لمستشفيات لكل كبيره وصغيره فى البلدان دى انا عايز احتل الشعوب دى من غير حرب
ناصر /فاهمين كده كويس
انا/كده تمام يلا اطلعو على السرداب كلكم ونتقابل بعد بكره وبالمره عشان نفتتح المنطقة الصناعية الجديدة عشان هتجوز اخر الاسبوع
الكل/الف مبروك يا كبير ومشيو وانا قررت اخد جرعات لزوجاتى وكمان قولت ازود جرعه كمان عن ال٣ واشوف ايه اللى هيحصل وفعلاً عملت كده و.......
نكمل الجزء العاشر اللى هيكون اخر السلسله التانيه
سلام................

الجزء العاشر والاخير
قبل ما نبدا احب اشكر كل من سال عني وكل من قراء القصه وانتظروا السلسلة الثالثة

نبدا الجزء
بعد التقسيمه اللى خالد قسمها اخد الجرعة الرابعه وحس أنه خلاص بيموت ودخل غيبوبة وانتقل للمستشفى وعدت اسبوع في المستشفى
في الوقت ده كانو الشركه بدأو أنهم ياسسو الشغل اللى قولت عليه كل مجموعة قاسمه نفسها ناس سافروا وناس فضلت جنبى وكان في محاولات اغتيال من الفرنسيين ومن الروس اليوم اللى فوقت فيه
لبنى /ماسكه ايدى فوق يا حبيبي و**** ما اقدر استغنى عنك لميس كمان جمبك هنا مش هنسيبك ماتسبناش انت
لميس/مين هياخد باله منا ده انا بدورك على التالته
انا/ مش لما تجوزكم انتو
ال٢نطو في حضنى
لميس /كل ده تغيب عننا كل ده
لبنى/اهم حاجه انك فوقت ورجعت لينا
لميس/ يادكتور خالد فاق
انا/مش يلا نخرج من هنا عشان زهقت
لبنى /اما نشوف الدكتور الاول
انا/طيب انا عارف انى مش هخلص
خالى احمد/تخلص من ايه
لبنى/الاستاذ عايز يخرج دلوقتي
خالى محمود/اه ماهو مش عارف حاجه طارق وشركاتك قالبين الدنيا والبلد كلها مقلوبه عشان جنابك وانت نايم ده الرئيس بنفسه جالك كذا مره وانت هنا انت مين بالضبط انا ما بقتش فاهم حاجه
انا/انا كل حاجه وولا حاجه من الاخر يا خالو انا الحلم
الدكتور احمد/حمد على سلامتك يا استاذ خالد إيه الاخبار
انا/الاخبار عندك مش عندى انا
الدكتور/انت حاسس بأيه دلوقتي
انا/زى الفل عايز اخرج
الدكتور/و**** دى مش بتاعتى دى بتاعت استاذ طارق وسيادة الرئيس مش انا هما حالياً في الطريق لهنا
انا/تسلم يا دكتور هو في حاجه ولا ايه
الدكتور/انت سليم جدا بس مش عارف إيه سبب الغيبوبه دى
انا/تسلم يا دكتور تعبيناك معنا وعلى اتفقنا
الدكتور/تمام يا خالد
شويه والرئيس جه يطمن عليا وطارق هو كمان واللى موجود من الشركه
الرئيس/كويس انك بخير
انا/شكرا على اهتمامك سعادتك
الرئيس/ههههههههه يابنى العالم كله مهتم بيك فوق كده عشان فى شغل كتير مستنيك
طارق/ ههههههههه انت هتتسحل واحتمال تأجيل الجواز
لبنى ولميس/اهدى كده وامسك العقل عشان ما تزعلش
خالى احمد/اهدى يا بنت انتى وهى الرئيس قاعد
وشهم احمر من الكلمه وضحك الناس عليهم
انا/مش هأجل حاجه العالم يستنى انما انا مش هأجل حاجه
الرئيس/ههههههههه خالد اللى راعب العالم كله خايف من زوجاتو
انا/مش خوف اانما استقرار ووجودهم جنبى هيفرق كتير
الرئيس/ **** يتمم بخير وانا معزوم اكيد
انا/لا طبعا هو في حد يتعزم فى فرح ابنه
خالى محمود/كنتى تتخيلو انتو ال٢ ان الرئيس بنفسه يحضر فرحكم
لبنى/مع حبيبى اتوقع اى حاجة
خالى احمد/**** يتمم بخير يا ولاد
قدنا نهرى شويه وبعد كده كلنا خرجنا من المستشفى لاقيت العربية راحت على مكان جديد وده كان عبارة عن كمبوند قصور ليا وللشركه والاهل منهم لزوم الحمايه المهم رحنا على هناك واتصلت على الناس كلها وطمنتهم عليا وشويه وجت مايسه خطيبت طارق
مايسه/الاول حمد **** على سلامتك وينفع كده تأجل الفرح انت مش عارف حالة الكل كانت ازاى
انا/اهم حاجه اخدتى الجرعة بتعتك
مايسه/اكيد طبعا مش دى اوامرك طارق زعل جدا من الكل اما كانو عايزين انهم يأجلو الشغل
انا/عارف ده كويس بتروحو تضربو ولا لسه
مايسه/كلنا بندرب وطارق اللى قايم بتادريبنا
انا/طيب هروح انا الفيت اريا ادرب شويه عشان افك جسمى ده
ونزلت الفيت اريا لعبت شويه حديد وبعد كده اتدربت على العروسه ودخلت فايت مع مدرب من المدربين والغريب انى هزمته بسهولة ودخل ليا ٢ بردو نفس النظام وكنت بلعب بأسلوب جديد غير اليونه والمرونه اللى بقيت فيها غير حفظى لأساليب كتير جداً جداً حتى اللى بيحصل فى الافلام بعد كده لاقيت نفسى عندى قدرة استشفاء غريبه
مدرب ١/انت بقيت كده ازاى ده حتى انت لسه خارج من المستشفى
انا/ولا اعرف ازاى
مدرب٢/احنا ماكناش ملحقين عليك
خلصت معاهم وانا مش فاهم حاجه وخرجت رحت على الفيلا فى امريكا الجنوبيه
عماد/ايه الاخبار فى مصر خالد فاق بجد
شيماء/اه وبقى وكلمت لبنى ولميس قالو انه نزل الفيت اريا كمان
بطه/ هو فاروق جاى امتى
عماد/ جاى هو وسحر وهدى بكره
شيماء/ عملت ايه مع الحكومة هنا في البرازيل
عماد/الدنيا تمام ومافيش اى اعتراض ماهو 200مليار دولار مش شويه يعني
شيماء/اوعى تكون قولت ليهم اننا هنستثمر المبلغ ده كله هنا
عماد/ههههههههه مش للدرجه انا قولت ليهم مبدئياً 10 مليار دولار وفي خلال 10سنين هتكون 200 مليار
شيماء/كده تمام احنا هيلزمنا اننا نبدء نستورد تليفونات اللى بننتجها فى مصر
بطه/المصنع بدء انتاج وخلاص مرحلة التجاب قربت تخلص ومصنع السيارات لسه كمان شهر احنا المفروض هنصدر إيه لمصر
عماد/مبدئياً كده روس ماشيه حيه وبن واى منتجات زراعية
شيماء /كده تمام
نروح شرق اسيا
متولي/ هو ايه اللي بيحصل ده الدنيا صعبه جدا من كل حاجه تصاريح واتفاق مع الحكومة من كله
نسمه/الادهم فاق ييجى يخلص هو
مها/ الفلبين وافقوا على الاستثمار هناك واندونيسيا شرطت تقعد مع الادهم بنفسه عشان عايز يتفقو على سلاح
نسمه/ كده تمام وهشوف النتيجة بقى لو عصام وجاكى هنا كان زمنا خلصنا خالد عطيهم صلحيات اكتر
متولي/طلنا واحد انا اتفقت مع الهند وتايوان وخالد قال سيبك من الكوريتين دلوقتي وكمان على السلاح اللى هيتصدر ليهم
مها/طيب يلا بينا على الفايت اريا ولا عايزين خالد ينفخنا ونزلو على الفايت اريا وبدئو تدريب
مجموعة شرق أوروبا
نسرين/خالد فاق وكله كده هيبقى تمام
الفايدى/ده خبر بمليون جنيه قوه كبيره وجوده وسطنا
مرفت/انا مش عارفه هيعمل ايه مع الروس والفرنسيين
الفايدى/لو مكانه هغتال كل القاده السياسين. في البلادين
نسرين/كده تبقى حرب
مرفت/وانتى شايفه الادهم بيفرق معاها حرب ولا لا انا لو كده هعمل زى ما الفايدى قال وهما بيتكلمو جتلهم رساله بميعاد الفرح بتاعى انا وطارق
مرفت/على الطلاق معلم ههههههههه
نسرين/ احا ده بيقول للكل انه فايق وبيتجوز و٢ كمان مره وحده عاش بجد
الفايدى/انا كنت هقوله كده وخصوصاً بعد ما كلمت الدكتور وقال انه تمام بس مش عارف حاسس ان الفرح ده هيكون فيه حاجه
مرفت/ ولو فيه إيه قلبك خف ولا ايه
الفايدى/ههههههههه هو اللي يعرف الادهم قلبه يخف وانتى عارفه كويس انا مين ولولا انه مش بيحب حد يجيب حقه كنت عملت اللى قولت عليه بس طارق قال ان خالد هيكون عايز ياخد حقه بنفسه
مرفت /عارفه يا حبيبي طيب يلا بينا على الفايت اريا ولا إيه ونزلو على الفايت اريا
عندى انا كنت قاعد وبشوف الدنيا وبظبط الشغل اللى متأخر ولسه منتظر قبل الفرح بيوم تشان اجتمع مع الكل عشان نشوف هنعمل ايه فى فرنسا وروسيا
واتصلت على الرئيس الأمريكي واتصلت على زعماء أوروبا كلهم اعزمهم على الفرح وعزمت الرئيس الباكستاني والهندى والصينى وكل زعماء العرب اللى كلهم اكدو على حضورهم وطبعا قولت ليهم قبل الفرح بيوم عشان ردى على الروس والفرنسيين 4(فى ناس هتسأل بتعمل طده ليه ما تتحرك لوحدك انما انا ببلغ الكل اننا شوره مش قرار فردى) وجهه يوم الاجتماع والكل حضر وكل المجموعات والزعماء العرب
انا/اظن كلكم عرفتو اللى حصل وانا فى الغيبوبه ومحولت الروس والفرنسيين لقتلى انا مجتمع بيكم عشان نتناقش في الرد المناسب اللى يحافظ على اللى وصلنا ليه وعلى هيبتنا اللى موجودة حاليا
ملك المغرب/كل الزعماء السياسيين في البلادين دول يتقتلو
رئيس/فلسطين ده اللي لازم يحصل
ملك السعودية/مافي اقتراح افضل اننا ندمر البنيه التحتية لتكنولوجيا والعسكرية ليهم عشان يبقو ملطشه للكل
رئيس العراق/ انا مع الاقتراحين مع بعض
اننا نقتل القاده السياسيه واننا ندمر البنيه التحتية لتكنولوجيا والعسكرية ليهم
الرئيس/وانت رئيك إيه
طارق/احنا هنتحرط على ده وده
انا/فاروق انت تجيبهم الفرح متكتافين بس وبحضور الكل ويتعاملو زى الكللابب مش هيقعدو على تربيزات انما مربوطين بسلاسل تحت رجلين الناس اللي في الاوضه دى
الرئيس التونسي/ عين العقل منها اتكسرو ومنها احنا ماعاديناش حد
ملك الاردن/ هو انت وصلت لده من فراغ كل الجيوش العربية تحت تصرفك
انا/ هيبدأو تدريب امتى
الرئيس/كله تحت السيطرة وهنبدء من بعد بكره
طارق/طيب الطايرين هنأجل تدريبهم لحد ما الطيارات تخلص كمان شهر
انا/ههههههههه عشان تاخد شهر عسل انسى
فى 50طياره خلصت هتستخدم فى التدريب كل الجيوش انا عايزها جاهزه فى اقرب وقت وكمان هيكون في تدريب على الطائرات الجديدة اللى عندنا بس دى لازم الاول اختبار ولاء للناس الاول عشان اى خيانه كلنا هنروح في بلوى تمام
الكل /تمام
وخلص الاجتماع وانا وطارق رحنا على الفيلا بتاعت خالى
خالى احمد/ ايه يا عرسان مش المفروض تجهزو للفرح
انا/ههههههههه انت عارف انى جاهز على طول
فايزه/ انت تخليك فى فرحك مالكش دعوه باخوالك احنا عاوزين نحضر الفرح
مع دخول عمتى وخالتى
عمتى/اعمل اللى انت عايز يا قلب عمتك
خالتى/على راحتك انت عريس يعني براحتك
ساميه/على راحتك يا حبيبي انا عارفاك هتعمل اللى فى دماغك يبقى على راحتك
انا/قلبى يا ناس **** ما يحرمنا منكم ابدأ
ولاد عمتى وولاد اخوالى وخالتى جم
انا /الكل يعمل حسابه للى جاى عشان الشغل واهم حاجه ملتزمين في التدريب ولا لا
الكل/ كله تمام
انا/طيب هروح انا وبليل نتكلم الحنه عندى فى الفلا الشباب كله يكون عندى
الشباب/ماشى يا عريس
سيبتهم ورحت على الفيلا عشان انام ولاقيت كل الشركه موجودين
انا/منورين يا جماعه
جاكى/العريس بتاعنا
انا/كلكم كده تكونو عند البنات اليله وانا والرجاله هنكون هنا
سلمى/ده اكيد طبعا
انا/طيب ممكن انام شويه ولا في حاجه انتو عايزينها نتقابل باليل
السعدى /كل الزعماء العرب هيكونو هنا بحريمهم واولادهم اليله
انا/تمام ظبطو الدنيا عشان اموت وانام
وسيبتهم ورحت نمت وعلى الساعه 8 شريف دخل يصحينى
شريف/انت يا عم اصحى الناس كلها تحت
انا/طيب انزل وانا نازل وراك
شريف/ماشى انزل انا للناس
اخدت شاور ولبست وونزلت واول ما نزلت الشباب كلهم هجمو عليا وشالونى وخرجنا للجنينه
انا/ نزلت وجريت منهم وهما قسمو نفسهم مجموعه ورايا وجموعه ورا طارق والزعماء العرب والرئيس قاعدين يضحكو عليا انا والشباب
انا/طيب حد يحوش عنى طيب
الرئيس/واحنا مالنا يا رايق سيبتهم وجريت
ملك السعودية/مين ده هو ده اللي مخوف العالم كله
الرئيس/ده خالد مش الادهم خالد تحس انه عنده شيزوفرينيا خالد غير الادهم خالد زى ما انتو شايفين وادهم دموى
ملك الاردن/بحس بده فعلا بس هو دماغ وذكى جدا وبيعرف يتصرف تحت ضغط
فى الوقت ده كان فاروق حضر
فاروق/من غيرى ومسكنى والشباب اتلم وقعدو يهشتكو فيا ولاد الكلب ونضحك
بعد شويه جريت معاهم ورا طارق وقفشناه وعملنا معاه زى ما اتعمل معايا وبعد كده قعدنا نرقص ونهيص
عند الحريم نفس النظام وكل البنات بتقرص فى الركبه ومقضينها رقص وفضلنا كده لحد الصباح الباكر والكل نام يوم الفرح جالنا الحلاقين وبعد كده الجاكوزى والسونا والمساج وكل ده فى الفلا وكان الفرح في الكمبوند وده اقتراح العرايس وطبعا كوكبه من المع نجوم الوطن العربي
ورقصات مع دخلت طارق مع مايسه وانا ولبنى ولميس وطبعا الرئيس الفرنسي والروسى مربوطين بسلاسل زى الكللابب مع نظرات زعماء العالم كله اللى موجودين ومحدش قادر يتكلم خوف من ظهور شخص الادهم وتقلب ددمم والفرح اشتغل وحصل هجوم على الفرح
والى هنا ينتهي الجزء الاخير من السلسله الثانية من الاميل الفيك ونلتقي على خير في السلسلة الثالثة اللى هتكون خلال يومين
سلام...........

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ël3tar, Siko Jimy, إبراهيم سالم و 40 آخرين
كمل قصة جامدة

• عجبني
التفاعلات: Disha Mostafa و العقرب وحسب
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا، Adel$@ و mahmoud258

• عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و العقرب وحسب
بح بحها شوية يا عمنا فى الاجزاء :ROFLMAO: فى انتظار الجديد

• عجبني
التفاعلات: ع م ه م و العقرب وحسب
بح بحها شوية يا عمنا فى الاجزاء :ROFLMAO: فى انتظار الجديد
انا ماكنتش هنزل الجزء ده بس انا وعدت انى هبدء السلسله الجديدة على اول الاسبوع وانا اسف جدا انه طلع صغير

• عجبني
التفاعلات: fucker one
➤السابقة

الجزء الاول

الاول بعتزر جدا جدا على التاخير

نبدء السلسله الجديدة
طبعا ناس كتير بتقول إيه الجنان اللى هو عمله ده ازاي يشارك دول في مصلحه زى دى اقولكم انا اول حاجه خالد يعتبر هو وطارق لوحدهم فى الدنيا فكان لازم يعمل اصحاب وشراكت شغل عشان يبقى قوى بيهم وهما مايستغنوش عنه وكانت اليله كلها فى ايده هو ده غير الحسابات اللى بره كلها باسمه هو وبدءت الشركه
اولا مجال العقارات
ثانياً مداربه فى البورصة
ثالثا مجال الحديد وخصوصا الخرده
رابعاً سلسلة مطاعم وكافيهات
وبدء الشغل والدنيا تمام جداً جداً طبعا في ناس هتسال اشمعنا المجالات دى هقولك انها افضل مجالات تخفى فيها الفلوس ال درتى بعيد عن بتوع من اين لك هذا وطبعاً محدش اهترض ان اليله كلها معايا والحساب الخرجى معايا عشان محدش كان يحلم انه يبقى معاه كده وكل مجموعه ماسكه شغل والاداره كلها مع خالد وفى يوم كنت قاعد وجت هدى تخلص شغل وكانت عايزه تتناك بالمره
هدى/ بقولك ايه انا كسى واكلنى وعيزه شويه لبن من عندك يطفو النار دى
انا بس يا شرموطه اما نروح ونكلم الكل ونعمل حفله وهو انتى ما اتهدتيش من اول امبارح
هدى/ انا عمر النيك ما يهدنى ده البور بتاعى ومن الاخر انا عايزه اتفشخ دلوقتي لوحدى
انا/ طيب السكرتيره اللى بره دى هنعمل فيها ايه
هدى/ دى نفسى فيها خليها تسمع وتسخن وانا سويه اجيبها
انا/ انتى كسك جنك تجيبى مين سيبى البت في حالها
هدى/دى شرموطه وعايزه تتناك انت مش واخد بالك انها عيزاك طب اصبر
انا/هتعملى إيه بطلى جنان

هدى خلعت هدومها كلها وجت خرجت زبرى وبترضع فيه وداست على زر استعاء السكرتيره (مرنا) ودى دخلت من هنا وشافت المنظر تنحت هدى قامت وكلمت مرنا
هدى/ بقولك ايه يا مرنا مادخليش حد ولو لاقيتى صوتى قطع خالص ادخلى قبل ما المفترى ده يموتنى
مرنا/ ازاى يعنى
هدى / هيخلنى اغم عليا من كتر الشهوه وهو مش بيرحم
مرنا/ ده بجد ولا تهويل انا اول مره اسمع عن كده
هدى / اقفلى باب المكتب من بره واعدى وانتى تشوفى
ميرنا/بلاش بدل ما اسخن ومش هقدر استحمل
هدى/ دخلت على ميرنا وبدأت تخلعها لبسها بقولك ايه انتى عايزاه بطلى محن وتعالى اتناكى وانتى ساكته
كل ده وانا بتفرج وساكت
ميرنا /خلينى انا ولو لاقيت انك محتاجه مساعده هدخل معاكى
هدى /مسكت كسها اعتبرينى محتاجه مساعده
انا/ هدى سيبى البنت مش هتستحمل وانتى عارفه
ميرنا/سد انت بس
هدى /انتى عارفه لولا انى عارفه انك ممكن تموتى فى ايده وانى حيحانه كنت سيبتك ليه مش بقولك شرموطه
دى مرنا

HG3Abcv.md.jpg HG3ADKJ.jpg HG3AQMg.md.jpg
ده تذكير لهبه

HG3mL8l.jpg HG3msa4.jpg
وهدى مسكت مرنا وبدأت تبوس فيها مرنا بعدت
مرنا/ انا عايز يغم عليا زى ما هدى بتقول من غير مساعده منها
انا/ تعالى يا شرموطه
ومسكت شفايفها ولسانها رضاعة ونزلت على رقبتها لحس وبوس وايدى بتفرك حلامات إبرازها وبعدت مره وحده ورزعت إبرازها كذا كف لحد مز احمرو
مرنا/ ااااااااة لالالالا مش قادره بلاش ضرب
هدى/ اصبرى يا شرموطه سيبى الدكر بتاعنا يكيفك
وانا نزلت على الحلمه من هنا ودى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه ونزلت وغرقت الدنيا وغرقتنى معاها
انا /وعامله جامده وشيلتها نيمتها على الكنبه وبدأت الحس بطنها وهى بتتلو بلاش نكنى بقى كسى قايد نار دخل زبرك بقى نزلت على داخل افخدها وبدأت الحس فيهم ودى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره هموت منك ونزلت تانى وانا ادخل على كسها اخبطه بالسانى كانى جايب شراميط ودخلت صابعين فى سقف كسها ولمست الدى بوست ودى نزلت بهستريا وعنيها احولت وماقتش قادره تمسك نفسها وبتحاول تبعد عشان ابطل لعب في الدى بوست واوا هريها لحد ما صعبت عليا فسبتها وفضلت ترتعش وتنزل وهدى جت على زبرى ترضع فيه واول ما لقيت انها هديت شويه رزعت زبرى فى كسها مره وحده ودى اتفضت وفضلت ارزع فيها وهى ااااااااااة ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ مش قادره هو فى ني....ك كد.....ه ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ وبترتعش ونزلت تانى قولت ارحمها ومسكت هدى رزعت زبرى فيها بفترى وهي فى وضع الدجى ارزع مره كسها ومره طيزها ودى ااااااام اااااااااه حلو قوى كمل ماتوقفش ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه ونزلت وغرقت بطن ميرنا وانا مكمل شويه ونزلت جبت ميرنا ورزعت زبرى جامد فى كسها ودى حرام عليك مش قادره كسى بقى شارع هو ده زبر بنى ادم ولا زبر حصان هدى قعدت جنبها
هدى / ريح طيزها يا خالد
ميرنا ياريت انا كسى ورم ولاقيت صوت من ورايا ايده خيانه من ورايه فى نيك وكانت جاكى سحبتها تعالى يا شرموطه هى جهزيها وهدى خلعتها هدومها كلها وبعبصت طيزها وانز عمال ارزع فى طيز ميرنا وهى بتصرخ وانا برزع جامد وهدى عماله تبعببص فى كس جاكى
وده تذكير لجاكى

HGFfF1I.jpg HGFf3qN.jpg
لاقيت مرنا خلاص مش قادره هموت منى رحت لجاكى ولعبت فى الدى بوست ونزلت كتير وانا رزعت زبرى فى كسها مره وحده ودى صوتت ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه براحه عليا يا خالد مش قادره هتموتنى وانا عمال ارزع وابدل لين طيزها وكسها لحد ما فرخضت
هدى هموت مش قادره نيكنى بقى ونفس اللى اتعمل مع جاكى وميرنا اتعمل مع هدى وفضلت ارزع فى ال٣ لحد ما نزلت على وشهم هما ال٣ وبعد كده
ميرنا/بدأت تفوق حبه هو في كده بس بجد انا اول مره انزل بالطريقة دى انت بجد فنان
هدى/صدقتى انك لوحدك كان هيكوتك
جاكى/ههههههههههه اصلها لسه ما تعرفش دوا يابنت بينيكو فينا ب ال٣ سعات متصله لحد ما بنموت
انا/المهم كنتى جايه ليه ياجاكى
جاكى/فى مول بيفتح جديد فى التجمع الخامس كنت جايه عشان نفتح فرع جديد هناك
انا/ انتى نايمه المحلات اتشطبط وجهزت والناس اتعينت ونزلو فروع تانيه عشان يعرفوا نظام شغلنا
جاكى/احا كل ده حصل امتى انت هتجننى انا قولت شغل الخرده ساحل دماغك اليومين دول بس بجد انت استوردت الكمية دى ليه
انا/ هتفهمو كل حاجه في وقتها المهم رنى على طارق وقوليلو يخلص المخزن عشان البضاعة وصلت المينا والمفروض هنستلم اول الاسبوع
جاكى/تمام فاروق طبعا اتفق مع شركة النقل ولا ايه
انا / كل خلصان مش فاضل غير المخزن
هدى/ ممكن سؤال محيرنى البلد بتولع وانت عمال تشترى بكل السيولة اللى معانا بضاعة ازاى ده
انا/ الفوضى فيها احلى شغل بس اصبرى للاخر وانتو تفهمو وعايز صفقه المواد الغذائية تخلص فى اقرب وقت كلمى شيماء تستعجل الدنيا
مع دخول شيماء
شيماء/ هو انا جيت متأخر ولا حاجه وكل حاجه خلصت واقفه على امضتك
انا/تمام يا بطل وحشانى نيك إيه الطريق بقى سالك
شيماء/لسه النهارده اخر يوم واعمل حسابك بايته معاك النهارده عشان واحشني
ميرنا/ لوحدك مش خايفه تموتى احنا ال٣ متنا وهو عايز يكمل انا همشى مفرجحه بافى اليوم
هدى/ شيماء ليها وضع تانى مع خالد ومين ما سدش بقى احنا ولا هو
ميرنا/ انا كسى وطيزى حاسه انهم نفدو على بعض
شيماء/ ههههههههههه ههههههههههه يا عم بالراحة طيب الشرموطين دول خدو على كده انما دى لسه على قدها
ميرنا/ ولا هما سدو وحياتك ده جبار ممكن استأذنك اختى مافيش دكر بيكيفها ممكن اجيبها معايا في يوم تكونو عاملين حفله انا عايزها تموت من النيك
انا/انتى شايفه المستوى هي حلوه
ميرنا/اجمل منى وكمان جسمها اوف جامده جدا
انا/ تمام كمان يومين الحفله بس بيبقى على بياته
ميرنا/ تمام بس عيزها تعرج اسبوع ماشى
شيماء/اسبوع بس ده انتى على نياتك المهم خلينا فى الشغل فى صفقه قمح إيه رأيك
انا/مش بتاعت اندونيسيا
شيماء/ ايه خلصت ولا ايه
انا/ عصام بيستلمها بس مرخمين عليه فى المينا ابعتيله نسرين تخلص معاه
شيماء/ههههههههههه دماغ ماشى تمام
وهنا يخلص الجزء الاول ىن السلسله الثانية

كمل يا برنس​

• عجبني
التفاعلات: العقرب وحسب
انا ماكنتش هنزل الجزء ده بس انا وعدت انى هبدء السلسله الجديدة على اول الاسبوع وانا اسف جدا انه طلع صغير
فى أنتظار جديدك :D

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
الجزء الثاني
انا/بقولك ايه عرفتى ايه عن السعدى
شيماء/ ههههههههههه ده طلع كارثة ماشيه على الارض جى فى كل شمال وانت بتسأل عليه ليه
انا/شاكك انه ليه علاقه باللى بيحصل مع عصام في المينا
شيماء/ليه وايه دخله اساسا
جاكى/شغلى دماغك سوق المواد الغذائية ده ملعبه واى حاجه لازم من تحت ايده
شيماء/ااااه طيب خد بقى التقيله بيعمل حفلات جنسيه وتبادل
انا/هو ده الكلام بقى فينك من بدرى بقولك ايه فى حاجة مصورها او تعرفى تجيبى حاجه زى دى
شيماء/ قامت على الشاشة اللى فى المكتب وحتط فلاشه وشغلتها قصدك ده
انا/قومت من مكانى بوستها تسلمى يا قلبى بقولك ايه ابعتيه على عندى عشان عايز اتصل عليه
شيماء/بلاش مش ناقصه حرب مع واحد زى ده خلينى زى ما إحنا
انا /ما تخفيش كده ده انا هعزمه على الحفله بتعتنا مش اكتر وبقولك ايه ماتبعتيش نسرين وابعتى لعصام خليه ييجى
شيماء/مع انى مش فاهم اللى فى دماغك بس ماشى تمام
جاكى/يعنى إيه هو هيبقى معانا الحفله الجايه
انا/ مش لوحده هيكون معاه حد تانى وبينهم ما صنع الحداد
شيماء/يالهوى اللى فى دماغى
انا /اه
شيماء/طيب ليه ممكن تفهمنى
انا/ عشان كل واحد يبقى عايز يضمنا ليه والمصلحه تمشى فهمتى
ميرنا/يعنى انا واختى بلح من الحفله الجايه
انا/لا طبعاً بس اختك قبلها بكره هتكون هنا
ميرنا/وبكره ليه اصبر 10 دقائق وهتكون هنا هى شغاله في الحسابات اساسا
انا/احا وانا ازاى معرفش
ميرنا /احنا اخوات من الام عشان كده انت معرفتش
هدى/يعنى الحفله الجايه ضرب نار
انا/ايوه عايز اسود ويلا طرقونى وانتى با شيماء خليكى عيزك
الكل مشى وشيماء قعدت
انا/اقعدى عشان تفهمى عشان انتى النائب بتاعى وعملتى إيه فى الحوار بتاع صفقة السلاح بتاع السعدى
شيماء/هيستلمها كمان اسبوع على حدود ليبيا
انا /عرفتى فين بالضبط ومين الظابط اللى هيعديها
شيماء/اه اسمه مروان العجوز
انا/تمام
شيماء/بتسال ليه
انا/عشان لو الود والاحترام مانفعش يبقى في كارت بتلعب بيه
شيماء/خلى بالك بقى عشان كده احنا داخلين عش الدبابير برجلينا
انا/وانتى عاجبك اللى بيحصل ده لازم قواعد العبه تتغير
شيماء/انا معاك لو فيها موتى
انا/ اهم حاجه عندى انك تعملي فريق هكر على اعلى مستوى انا عايز المعلومات اللي نحتاجها تكون موجودة حتى لو فى البنتجون تبقى موجوده وكل الناس اللى معانا تضربيهم على الهكر وتحمى اى حاجه ممكن تخترق تمام
شيماء/تمام هو لحد دلوقتي مافيش غير انت وطارق وساره اللى شغالين تمام وفاضلكم اقل من سنه وتبقو محترفين وممكن تكونو زى
انا/تمام وانا هشد على الباقين عشان يبقى الكل
ورنيت على السعدى
انا/الباشا
السعدى/مين وجبت الرقم ده منين
انا/ خالد وجبت الرقم ده ازاي اللى يسأل ما يتهش كنت عايز اعزمك على حفله يوم الخميس اللى جاى
السعدى/هو انا اعرفك يابنى
انا/لا لسه بس انا اتمنى انى اعرفك ودى حفله خاصه والناس قالت ليا عشان تبدء فى السوق كبير لازم تاخذ ازن الكبير وانا مالقتش اكبر منك عشان استأزنه بالصراحه
السعدى/وانا معرفكش عشان تعزمنى كده وثانيا مش فاضي غير كمان شهر ممكن وقتها
انا/ياباشا حفلتك بتاعت الخميس انت والناس اللى معاك ضيوفى وصدقنى انت اللى هتطلب بعد كده الحفلات تكون عندى
السعدى /انت مين وتعرف ازاى الحفله بتاعت الخميس
انا/حضرتك موجود فين دلوقتي وانا اجى لحضرتك عشان تطمن
السعدى/ طيب انا في مكتب التجمع الخامس
انا/تمام يا كبير نص ساعة واكون عند حضرتك
السعدى/ وانا منتظرك
شيماء/ بس هو فى الفيلا
انا /ما انا هرحله على الفيلا اتصلى على ناصر وقوليلو يجهز رجاله بسلاح تقيل فى نص ساعة
شيماء/بلاش يا خالد كده غشم
انا/هو اكيد هيعرف احنا مين يبقى لازم اسبقه واعرفه انا مين فهمتى دى ضربه وقائية مش اكتر واللى زى ده يخاف من الشوشره وماتخفش كل الحكايه انى هعزمه على الحفله
شيماء/**** يستر انا خايفه عليك ومن دماغك
انا/ماتخفيش وكده كده انا مأمنكم كلكم
شيماء/انا مش على الفلوس ياخالد انا عليك انت يعنى هى كانت هتكون موجوده من غيرك انت ما طمعطش واكلت وحدك انما دخلت الكل معاك يبقى نبيعك احنا انت ارجل راجل عرفته في حياتي كلها
انا حسيت انى عكيت قولت افكها ونقلب تهريج
انا/ عشان اكتر واحد كيف كسك
لاقيت شيماء عيطط
شيماء/هو ده تفكيرك
قومت من مكانى وقومتها واخدتها في حضنى طيب يا قمر انتى مش عارفه انا ليه دخلتكم شركه معايا
شيماء/وهى بتعيط ليه
انا/عشان انتو اكتر حد بثق فيه وعارف انه هيصون العيش والملح وهتكونى ضهرى
ضحكت شويه
شيماء/واحنا نموت فداك
انا/ انتى شكلك كده كنتى عايزه تتحضنى عشان كده عيطى
شيماء/ههههههههههه بصراحه آه بس العياط زعل منك وميرنا دخلت علينا
ميرنا/ مستر ناصر بره
انا/تمام وبوست شيماء وخرجت رحت للسعدى
ناصر/ كله تمام وفي قناصة دلوقتي فحوالين الفيله بتعته عشان لو حصل ضرب نار
انا /تمام واتحركنا على السعدى
اول ما وصلنا
البادى جارد/ خالد باشا
انا/ مستغرب اه انا
البادى جارد /الباشا منتظر سعدتك فتح الباب وكانت قصر مش فيلا وحرس فى كل حته
السعدى/ خالد مش كده
انا/الباشا اللى مسوحنى
السعدى /كنت بتأكد من حاجه وعرفتخا انت مش خايف تموت بعملتك دى
انا/ لا طبعاً اللى يدخل عش الدبابير يبقى اول حاجه مايخفش منها الموت ولا ايه
السعدى/ تمام اومرك
انا/ ممكن ندخل المكتب نتكلم براحتنا
السعدى/اكيد ودخلنا المكتب هو انت وصلت ليا ازاى وحركة انك تجيب الرقم الخاص بتاعى بتقول انى مخترق
انا/ده اكيد وده عربون محبة بسيط عشان يأكد حسن النيه
السعدى/وطبعاً عارف بالصفقة اللى داخله مصر
انا/اه والظابط اللى هتدخل عن طريقه كمان
السعدى/طلباتك
انا/ صداقتك مش اكتر من كده
السعدى/يعنى عامل ده كله عشان صداقتى ولا البضاعة اللى فى المينا
انا / لو على البضاعة كنت اجلت الحوار والقعده دى اسبوع وضغط بصفقة السلاح انما انا مش عايز ده كله كل اللى عايزة صداقه وبس وبعد كده الشغل
السعدى /اشمعنا انا مارحتش لغيرى ليه ما عندك مثلاً الفايدى
انا /ما هو بردى فى الحفله
السعدى/ انت اكيد مجنون انا والفايدى فى حفله ازاى مستحيل طبعا
انا /تصدق نفس كلامه اما قولتله انى هعزمك بس هو وافق انه يحضر الحفله رغم وجودك
السعدى/ طيب انت بتعمل كده ليه وايه مصلحتك
انا /نهدى النفوس والحرب اللى بنكم تخلص وانا اشتغل براحتى شريك معاكم ونكبر الشغل اضعاف مضاعفه وبدل الفكه دى تبقى مليارات وشرعى كمان يعني نعمل ما بدالنا بدل ركنت الفلوس فى سويسرا إيه رأيك
السعدى /كلام جميل ومصلحة حلوه بس ازاى
انا/بعد الحفله هنقعد ونكلم وافهمكم كل حاجه ازاى وامتى
السعدى /موافق
انا/ وخلو بالك انها حفله خاصه من الحفلات بتعتك
السعدى /فهمتك
انا/ هبعتلك العنوان عشان لو حبيت تأمين نفسك مع انه مالوش لزوم بس عشان اول تعامل بنا وحاجة صغيره عشان تطمن اكتر انت تاجر سلاح وانا تاجر اثار والفايدى راشق معانا فى دى ودى يبقى بدل الضرب تبقى المصلحه وحده
السعدى /انا مش هأمن نفسى وهثق فيك اما نشوف دماغك دى
انا /كل خير وهتشوف وليك عندى مفاجأة جامده جدا فى الحفله بس شد حيلك انت بس عشان الحريم كتير جدا وصباحي
السعدى/ ههههههههههه ههههههههههه اما نشوف
انا/صدقنى هتدعيلى استازن انا
السعدى/ استنى بس ورفع الفون بيكلم المتصل شحنة الرز بتاعت شركة فرى ترانس بورت تخرج من غير مشاكل وقفل مش انت لوحدك اللى تعرف تقدم عربون صداقه
انا/تشكر يا كبير سلام انا منتظرك الخميس بعد المغرب ومشيت رجعت على المكتب
ناصر /طبعا عايز جردات وامن فى كل مكان
انا/ ما انت حلو اهو احنا كده فى المرحلة الثانية من الشغل عايزين نكبر بقى
ودخلت شيماء اترمت فى حضنى
شيماء/انت كويس
ناصر/ايوه يا عم خالد ماشيه معاك
شيماء/ تصدق انك رخم وراحت ليه وباسته وحده مشبك
انا/رايقه يا عم ناصر انت ليك مشبك انما انا غلبان حضن بس
شيماء/انتو حبيبى ورجالتى اللى بتحامه فيهم
انا/خلينا فى الشغل انا عايزها تبقى مليطه وده هيجيب حريمه وده هيجيب حريمه
شيماء/ما اظنش
انا/عيب عليكى اتفرجى واتعلمى
شيماء وناصر/بنتعلم يا اداره ولاقيت ميرنا داخله بوحده فورتيكه مش لاقي ليها حل
ميرنا /حبيبه اختى
انا/ قومت من مكانى سلمت عليها واخدتها وحده مشبك بتاع 10 دقايق كانت بدأت تسخن وتهيج وانا وقفت بعد كده مش نروح احسن
ميرنا/ ايه رأيك يا حبيبه
حبيبه/ هه ماشى ماشى يالا بينا

HGnLmdb.jpg HGnLDru.jpg HGnLp7j.jpg
رحنا ع على الفيلا انا وميرنا وحبيبه وناصر
حبيبه/حلوه قوى الفيلا زوقها يجنن
انا/مسكتها هو انتى جايه نشتريه ادخلو ظبطو نفسكم وتعالو
ميرنا وحبيبه دخلو اخدو دش وهما جوه
حبيبه/ ٢بس انا املى خاب انا قولت هموت
ميرنا/انا ضارب فى دماغى ارن على البت امانى تيجي بدل ما يموتنا اللى بره ده
حبيبه/ههههههههههه إيه هو جامد للدرجة
ميرنا/بيعرف يمتع اللى معاه انتى عارفه خلانى انزل قد ايه وكنا ٣ مش وحدى وفرهضنا منه كمان
حبيبه /يعنى هنبسط النهارده وهلاقى خيالى اخيرا
ميرنا/بعد اللى عمله معايا اقترحت عليه نضمك لينا عشان عارفه انك مش هتتناكى غير منه بس بعد كده ما شوفتيش من بوسه بس عمل إيه
حبيبه/ههههههههههه بوظ الدنيا انا جايه مبلوله
عندى انا وناصر بره
انا/ خد دى حبيبه لازم تتفشخ
ناصر/بعد ما رفع الحبايه بس فردتين مالهمش حل اموت واعرف بتجيبهم ازاى
انا/انا مجبتش حد هما بيجو لوحدهم هدى جت سخنه وعايزه تتناك زى عادتها دخلت ميرنا معاها وشويه وجت جاكى معهاهم ما انت عارف جاكى بتعشق النيك زى عنيها
ناصر/ كلهم مش جاكى بس
ولاقينا حبيبه وميرنا دخلو علينا بقمصان سوده من غير براه واندر فتله وكان منظرهم تحفه بجد
انا/قومت على حبيبه وبابوسها
حبيبه /فى مزيكا الاول نمتعكم برقصنا الاول ونشرب كاسين
انا /ده انتى صاحبت مزاج بقى بحب انا كده
شغلنا المزيكا مع الكسات وبدأت الحفله بعبوص هنا على قفشه بز هنا ودخلت مع حبيبه في وصلت بوس ولحس ومص شفايف ولسان وناصر ماسك ميرنا وعامل فيها كده نزلت على حلمت ودنها وبلعب فيها بطرف لسانى ودى اعصابها سابت وارتعشت ورجليها مش شيلها نزلت بيها على الارض ومكمل زى ما انا اغير من دى لدى وهى ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره انت عرفت منين انى بتعب من الحركه دى
انا/لسه حالا وايه تعبتى دى احنا لسه في الاول
حبيبه/طيب ارضع ابزازى
انا /انتى تسكتى مالكيش تقولى انتى تتناكى وبس وكملت زى منا ودى ااااااام اااااااااه حلو قوى كنت فين من زمان هو فى كده ونزلت على فرق ازازها لحس وطلع على كل
ميرنا/اصبرى يا لبوه هو لسه عمل حاجه وناصر عض بزها وهى ااااااااة مش كده
انا/نزلت على سرتها العب فيها بالسانى ودى وسطها اترفع فوق وارتعشت وغرقت الدنيا وغرقتنى معاها ونزلت على كسها حتيط صابعين فى سقف كسها ولمست الدى بوست ودى مسكها سلك كهربا وبقت ترتعش وتنزل بغباء وانا مكمل عليها ودى عماله خخخخخخخخخخ اااااااااه ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش ااااااااة قادره ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ وبترتعش وانا قولت اخف شويه عليها ونزلت فتحت رجليها ورزعت زبرى مره وحده ودى صوتت ااااااااة اخيرا دخلته وجنبى ناصر كان عامل فى ميرنا زى حبيبه وهى ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه براحه مافيش كده ااااااااااااةاااااااااااااااااةةةخخخخخخخخخخ وبترتعش ونزلت عليه وهو رزع زبره جامد واشتغل الرزع وهما ااااااااة براحه ااااااااة
حبيبه/اخيرا بتناك مش بتبعبص
وانا بدعك فى خرم طيزها لاقيته واسع بدأت ازع هنا شويه وهنا شويه ودى بتموت وعماله تنزل زى ما يكون حنفيه واتكسرت اخدتها فى حضنى وقمت بيها شايلها على ايدايه وبرزع فى كسها وغمزت لناصر اللى فهم وقام من على ميرنا ورشق زبره مره وحده في طيزها وبقت بنا ودى عماله خخخخخخخخخخ اااااااااه ااااااااة لالالالا براحه ااااااااة طيب براحه مش كده واحنا شغالين رزع متواصل لحد ما لقينها خلاص مابقاش فيها نفس سيبنها ورحنا لميرنا اللى اول ما شافت اللى حصل
ميرنا/جريت على حضنى واتشعلقت فى رقبتى وانا شيلتها ودخلت زبرى فى كسها وعصام فى طيزها وهى اخيرا زبرين احنا نرزع وهى تصرخ ااااااااة لالالالا ااااااااااااااااه مش قادره هموت من المتعه واشتغل الرزع والتبديل بن ال٢ اكتر من ساعة لحد ما كل واحد نزل في طيز وحده وريحنا جنب بعض ناخد نفسنا حبيبه في حضنى وميرنا مع ناصر
بعد اكتر من تلت ساعة حبيبه بدأت تفوق
حبيبه/انا مكنتش متوقعه ان فى رجاله كده انا حاسه انى يلزمنى سنه عشان افوق
ميرنا/حبيبه بتقول كده إيه رأيك مش كان عندى حق
انا /جايين فى واحد كمان
حبيبه /ايه انتى مش بتشبعو
ناصر/هو فى حد يشبع من النيك
ميرنا/احنا كده مش هنقدر على يوم الخميس
حبيبه/خميس ايه هو فى حاجة
ميرنا /حفله خاصه وانتى معانا
حبيبه /ههههههههههه تصدقى كان المفروض اسمع كلامك ونرن على امانى كانت تشيل عنا شويه انا مش هعرف امشى حاسه ان طيزى وكسى بقو واحد نفضو على بعض
خلصت اليله وجه يوم الحفله
والسعدى جه هو والفايدى فى نفس الوقت بالضبط
انا /في استقبالهم توءم حتى فى دخلتكم نفس الدخله اتفضلو ودخلنا على الفيلا واول ما شافو الحريم والناس اتهبلو
الفايدى/ ايه ده هو في إيه هو فى كده
السعدى/عندك حق دى نسوان تهبل
انا/كل دول شركه معايا في الشغل وشاورت على ميرنا وحبيله اللى دول دول موظفين
السعدى/بخيبت امل انا قولت مليطه
الفايدى /وانا زيك
انا/نخلص كلام في الشغل وبعد كده هتتفاجيء

والى هنا ينتهي الجزء الثاني ونلاقاكم على خير في الجزء الجديد ونشوف دماغ خالد والاتفاق على ايه وازاى هيقنعهم فى الشغل مع بعض هما ال٣
سلام...............
فشيييخ نزل اللي بعده

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: عاشق السعادة و سيمو ❤
ايه يا كبير براحة علي الموقع مش بتاعنا ايه يا عم انت بدل متدخل النووي في الصفقة دخلته المنتدي هنا ولا ايه عاش واستمر القصة جامدة جدا

• عجبني
التفاعلات: سيمو ❤ و العقرب وحسب
الجزء الثالث
السعدى /ازاي
الفايدى/عشان كل واحد عايز الترته لوحده انما لو حطينا ادينا فى ايد بعض كان الوضع اختلف وده انا فهمته متأخر جداً بعد ما خالد قعد معايا
الفايدى كان بيدور على قطع اثريه من اللي عندى والطريق وصلنا لبعض اما بحثت عنه عرفت انه نمبر وان فى تجارة الاثار والسلاح فى مصر وطلبت مقابلة واتفقنا نتقابل على اليخت بتاعه واتكلمنا وعرفته ان كل شغلى بحب اصرفه بنفسى وانى زيه بس انا مش بشترى انا بنقب وابيع
انا/بكلم مين يعنى سمسار اثار وسلاح واللى قدامك تاجر اثار نسيبنا من النعره الكدابه دى ونتكلم بالعقل
انا/انت مش ملاحظ ان تليفونى ما سبتهوش من ايدى انا ممكن افجر اليخت ده كله وانا معاكم نمسك العقل ونتكلم بهدوء كده وان معجبكش كلامى اللى بتدور عليه كادوه منى ليك
الفايدى/كده صح
الفايدى /300مليار دولار
الفايدى/.......... ازاى
انا/ياريت هتكون فائده كبيره جدا انت عايز الحاجه اللى عندى لمين وكام لو اعلى من السعر اللى عندى يبقى انت اولى
انا/اللى هيموت عليها اليهود عشان انا طلبت منه مليار اخضر فقالو يجيبوها من عندك مش انت اللى طالبها منك مشيل عزرا
الفايدى (عرفت ازاي
انا/عشان هو اللى طالبها بال 600 منىوانا رفضت وطلامه لعب قوله مطلوب فيها واحد ونص مش واحد
انا/انت هتكون شريك زى الكل وبجد مالكش دعوه بصفقه السلاح بتاع السعدى خلينا نبدء صفحه جديده
انا /مستنيك الخميس وماتخدش حاجه عشانها انا هخليك تعمل اللى انت مش بتحلم تعمله او تتخيله
انا/سلام وسيبته وقومت
نرجع من الفلاش باك
انا /هنشتغل مع الجيش
الفايدى/بمعنى
انا/ الاول مش احنا عندنا مصنع سلاح خفيف فى حلوان بس الشغل بتاعه مش مطلوب عشان الكفاءة بتعته اقل من الاوروبي والامريكى وحتى الصينى
انا/ احنا هنطوره وهنخليه اعلى سلاح في العالم وبربع التكلفة هيكون الاتفاق مع الجيش ان سلاحهم بتاعهم ببلاش والفائض بتعنا نصدره زى ما نحب
الفايدى/الجيش هيوافق
السعدى/وانا معاكم
انا/لا طبعاً وكمان هنمول مشروع الرمله السوده والبيضه ومشروع انتاج طائرة حربية مصريه 100% وفى المقابل مش هيكون علينا ضرايب ولا جمارك
السعدى/كلام زى الفل انا موافق بس سؤال هو عندنا الخبرات الكلام ده كله او الإمكانيات
شيماء/ اه كل حاجه حلصت والرسومات كمان موجوده للميج ٣٥ والاف ٣٥ وطيرات الجيل الخامس انا تمام جداً يا قمر
الفايدى/مين دي
انا/شريك معايا
انا/ اتفضلو
الوزير/صدقت ووفيت اللى يشوف القعده دى يقولك استحاله تحصل ده اليهود يخرجو من فلسطين من غير حرب اقرب انها تتحقق من القعده دى
الوزير/اتفقتو
الوزير/ على بركه **** بقولكم إيه احنا كنا عايزين نشتغل على عربيه بالكهرباء انتاج مصرى خالص وكل التصاريح اللازمة جهازه
الوزير/ قول
انا/عايز انتاج مصر فى النحاس والفسفات والدهب هستخلصه هنا اظن هيوفر كتير جدا علينا
الوزير/ده بجد
انا/ بس عايزين نشتغل في اسرع وقت على السلاح والطائرات الحربية عشان السيولة اللى هنحتاجها وعشا شغل الناس والطالبات اللى عليهم وانا فتحت خط مع مناطق الصراعات فى افريقيا ان كل السلاح اللى هيحتاجوه هنوفرو ليهم
انا/ فى طلب اخير انا عايز اطقم حراسة من عندكم يضربو الشباب اللى عندى بس يكون خارج عنكم
انا/تسلم يا باشا
الوزير/استأزن انا
انا/ ههههههههههه وانا منتظر جنابك دخلت جوه الكل يجمع بصو بقى دلوقتي مرحلة جديدة على الكل انا عايز الكل يفتح عنيه والكل يفهم وبعد كده كل مجموعة هتبقى ماسكه مجال الظاهر اننا بندب فى بعض الباطن كلنا شركة مع بعض لحد ما المرحلة دى تعدى ونقف على رجلينا تمام
الكل/تمام يا كبير
الكل/ تمام
انا/شيماء عملتى ايه فى البرنامج بتاع الحمايه واللى هيكون مكان الاند رويد عايزين نحتل السوق فى خلال سنه عايز الموبايل بتاعنا يبقى رقم واحد في العالم فى المبيعات
انا/تمام
انا/ ازاى يعنى مش فاهم احنا خلاص شركه مع بعض واللى بيتقال ده انتو كمان هتنفذوه وهتدربو انتو واولادكم معانا زينا زيكم بالضبط بص بقى انت وهو فى صفقة سلاح جايه من باكستان عايزها تدخل مصر باى طريقة عشان اللى قلناه يتنفذ
السعدى/ولو زنا معاك
الفايدى اعتبرها هنا
السعدى/ ودول ليه اساسا
السعدى/تمام قوى
السعدى/بس دى متباعه
انا/ بعد ازنك يا عقرب ممكن اتكلم احنا هنسلم كل حاجه زى ما هى بس هيضاف ليها جيبى اس واول ما يدخل سينا ويتوزع على الافراض هناك نكون حددتو موقعهم ويتصفو كلهم مره وحده ونخل من الحوار ده
العقرب/ احا انا شايف ابليس بيدرب كف على كف بجد كان عندهم حق انهم يثقو فيك بس سؤال هو فى حد يروح يسلم نفسه واحنا هنموت ونعرفه
السعدى/ ههههههههههه انا بسوحه واقوله انى فى المكتب لاقيته جاى البيت وجى برجاله وقناصه تموت الرجاله بتعتى كلها بس انا كنت مبلغ على البوابة انه جاى
العقرب/البيه جاى لرئيس مجلس الوزراء بيقوله انه عايز يقابل الرئيس ورئيس المخابرات العامة والحربيه ووزير الدفاع واما ساله قاله انا معايا فلوس ديرتى كتير وعايز اشغلهم الراجل قال ده مجنون ولا ايه تخيل يرد يقوله إيه قاله قول للتعلب الادهم عايز الكلام ده وهو هينفذ وسابه ومشى الراجل كان هيتجن هو فى حد عاقل ييجى يسلم نفسه بالشكل ده والراجل بلغ وهو مش فاهم حاجه وحصل واتقلبنا والصيبه الاكبر إنه قال عليكم انتو ال٢ انكم هتشتغلو معاه وقتها انا قولت انه مجنون رسمى لدرجة انى كنت هحوله الامراض النفسيه والعصبيه بس اما قال اللى عنده كلنا سكتنا ووافقنا انها بجد فرصة كبيرة من انك بتاخد اوامر ومن انك تكون صاحب سياده وهو اول الغيث قطره اللى جاى الشهر الجاى

والى هنا ينتهي الجزء الثالث من السلسله التانيه ونلقاكم فى الجزء الجديد غدا إن شاء ****
سلام ............
جامده اوي عايزين الاجزاء الباقيه بسرعه بقي

• عجبني
الجزء الثالث
السعدى /ازاي
الفايدى/كده صح
الفايدى /300مليار دولار
الفايدى/.......... ازاى
الفايدى (عرفت ازاي
انا/سلام وسيبته وقومت
نرجع من الفلاش باك
انا /هنشتغل مع الجيش
الفايدى/بمعنى
الفايدى/الجيش هيوافق
السعدى/وانا معاكم
الفايدى/مين دي
انا/شريك معايا
انا/ اتفضلو
الوزير/اتفقتو
الوزير/ قول
الوزير/ده بجد
انا/تسلم يا باشا
الوزير/استأزن انا
الكل/تمام يا كبير
الكل/ تمام
انا/تمام
السعدى/ولو زنا معاك
الفايدى اعتبرها هنا
السعدى/ ودول ليه اساسا
السعدى/تمام قوى
السعدى/بس دى متباعه

سلام ............
بلغ الادمن عشان يعمل دمج

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: عاشق السعادة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%