NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انا سوسن سالب بنوتى سليف 25 سنه دخلت الحمام الصبح وانا صايم بفتح باسكت الحمام بالصدفه لاقيت الاولوز بتاع اختى نوره وكان فيه ددمم الدوره بتاعها هيجت قوى ومحستش بنفسى غير وانا بفتح صندوق الغسيل وبطلع الكلوت بتاع اختى نوره كان قطن ولونه ازرق وفيه كيتى من ورا و بلحس مطرح كسها وبحط الاولوز فيه وبفرده وبلبسه و سحبت مشبكين بلاستيك من الحمام وعلقتهم فى حلمات صدرى وطلعت قعدت قدام اختى وانا بتوجع من حلمات صدرى وعارف انها فاطره ونفسى تعرف انى سوسن وهى اللى تعاقبنى وتذلنى واقولها انى انا كمان عندى الدوره ذيك وكنت هايجه على الاحر ونفسى اجيبلها الحزام واقولها تجلد جسمى وتذلنى وتعذبنى وفضلت قاغد قدام نوره لحد ما وطيت وشوفت حلمات صدرها اللى على شكل هرمين صغيرين لان اختى مش بتلبس سنتيان فى البيت واول ما شوفت حلمات صدرها كانها امرنى ادخل الحمام واقطع حلمات صدرى تقطيع وتقريص بالمشابك وجبت عصايه الممسحه ودهنتها صابون ودخلتها فى خرم طيزى واتا بتخيل نوره هى اللى بتنكنى وبتوجعنى وجبت كلوت من بتوعها تانى من صندوق الغسيل قطن لونه ابيض منقط احمر وحطيته فى بقى وفضلت انيك نفسى بعصايه الممسحه لحد ما نزلت لبن فى ارض الحمام نزلت ولحسته نفسى اختى تذلنى واكون عبد تجت رجليها بجد
ده ايميل الفيسبوك بتاعى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%