NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سبارتاكوس

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بمناسبه مباراة الأهلي والزمالك بعد بكره في الدوري مين هنا اهلاوي ومين زملكاوي. توقعتكوا لنتيجه المباراة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Abo hassan, مازن صقر, Jonasser82 و 2 آخرين
بمناسبه مباراة الأهلي والزمالك بعد بكره في الدوري مين هنا اهلاوي ومين زملكاوي. توقعتكوا لنتيجه المباراة
الاهلي هيكسب 5

• عجبني
التفاعلات: Jonasser82 و سبارتاكوس
  • عجبني
التفاعلات: Jonasser82 و 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
  • عجبني
ال
أنا اهلاويه والاهلي طبعا يكسب ٢/١

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: ناري نارين، Jonasser82 و سبارتاكوس
  • عجبني
التفاعلات: Jonasser82 و 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
  • عجبني
التفاعلات: رباب سعد و Jonasser82
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو جيت تحسبها بالعقل الفرقيتين مش احسن حاجه بس غياب امام والشحات هيأثر معاكو جامد اما عندي مفيش مهاجم حلو ف الماتش هيخلص واحد صفر لفرق من الاثنين او تعادل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ناري نارين, سبارتاكوس, Jonasser82 و شخص آخر
الاهلي طبعا هيكسب

• عجبني
التفاعلات: سبارتاكوس
لو جيت تحسبها بالعقل الفرقيتين مش احسن حاجه بس غياب امام والشحات هيأثر معاكو جامد اما عندي مفيش مهاجم حلو ف الماتش هيخلص واحد صفر لفرق من الاثنين او تعادل
الزمالك لو شال جون بدري هيفك وهيقع نفسيا
الأهلي هيكسب كولر عنده أفضليه ف الماتشات دي

استاذ بس من وجهة نظرى في ظل غيابات الاهلي لو الزمالك مكسبش الماتش دى مش هيكسب الاهلي طول عمره ٨اساسين من الاهلي مش هيلعبوا

اهلاوي ٢ صفر للأهلي ان شاء ****

• عجبني
الزمالك لو شال جون بدري هيفك وهيقع نفسيا
الأهلي هيكسب كولر عنده أفضليه ف الماتشات دي
مشكله الزمالك لو دخل فيه حول بيفتح مساحات بطريقه غريبه كولر لو دخل زي الماتش الي فات هيخسر وش لان ماتش الكأس الاهلي ملعبش بس كسب هي كوره بتخلص عموما

استاذ بس من وجهة نظرى في ظل غيابات الاهلي لو الزمالك مكسبش الماتش دى مش هيكسب الاهلي طول عمره ٨اساسين من الاهلي مش هيلعبوا
ليه قولي كده مين ٨ دول معلش؟!

• حبيته
التفاعلات: drsniper666
مشكله الزمالك لو دخل فيه حول بيفتح مساحات بطريقه غريبه كولر لو دخل زي الماتش الي فات هيخسر وش لان ماتش الكأس الاهلي ملعبش بس كسب هي كوره بتخلص عموما
الماتش ٦٠ ل ٤٠ للأهلي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الأستااذ
ليه قولي كده مين ٨ دول معلش؟!
الشناوي وياسر والشحات وامام وممكن مروان عطيه وحسين الشحات و ديانج

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل