NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اناعرفت انا هنا ليه

madmar000

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المناخ برة المنتدى ده سام واي حاجة كنا بنفس فيها عن مشاعرنا ونغير فيها مودنا بقت سامة برة المنتدى ده
امبارح قبل وبعد واثناء مباراة الاهلي كان في غل وحقد وتهكم ووو غريب من جاهر المنافسة وكان الرياضة اصبحت ساحة حرب وليست ترفيه وتسليه فريق تلاقيه بيتغلب من طوب الارض بس بياعير الاهلي والاهلي اللي فارق كتير عن باقي الفرق محليا هزيل جدا امام اي فرق بتلعب كورة وعندها زخيرة من اللاعبين والنتيجة محسومه مهما اجتهد البعض اصل في فارق ضوئي ولما ما بيكونش في مبارايات للفريقين علشان الجماهير تحفل على بعض بيكون دور مرتظى يشعل اي حرب كلاميه وامهم كلهم اصحابة وخوض في الاعراض والذمم و مناخ مريض
ولو هربنا من الكورة وقرفها تلاقي صراع العروش مابين فائز ومهزوم فريقين انقسموا وتأمروا على من عاداهم كما تأمروا على المنافس حتى لو ادى الامر الى قلب الحقائق وقلب الضلمة نور حتى لو ادى الامر الى الحاق ضرر جسيم بالاوطان وبالاهل والاقارب فجر في الخصومة بين الدول عصبيه ونفسه بين الشعوب عصبيه ونفسه بين الفرق عصبيه ونفسنه حتى المنتديات العلمية او التعليمية نادر لما تلاقي فيها حاجات كاملة دخلت منتدى تعليمي وفيه شباب تفرح بجد مهارات وامكانيات رائعة ولكن لو تعاونوا وفكروا في فكرة توحدهم لكن برضه كان في تعالي ونفسنه
لكن هنا الكل عايش بمزاجه القضايا الخلافيه كلها بره حتى اللي عايز يكون مختلف بنسيبه اللي عايز ياخد واللي عايز يدي الكل عايش في حاله في سلام مع نفسه الغالبية بتحاول تقدم حاجة لباقيين صورة حلوة قصة مقطع لذيذ تجربة حتى التحرش هنا والايحاءات ... ماهو منتدى متخصص الكل داخل ينس وهربان من الدنيا اللي برة او هكذا اظن دمتم بخير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%