NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في دي معاك حق فعلا
للاسف اتعملت مع ناس كتير قوي منهم ومشفوش مني ألا كل خير لأتهم بيتكلمو في حقي بدل المره مليون والكلام كان بيوصلني مع انهم مشفوش مني ألا كل خير وحب واحترام فستغربت ردود الافعال بتاعتهم دي ليه فبتديت اقرأ في علم النفس واتفرج علي اليوتيوب فأكتشفت الحقيقه المره ده وانك مهما عملتي للناس دي من معروف فمش هيتمر فيهم ابدا دي شخصيات قذرة

حسب حاله الشخص المرضيه المصاب بالنرجسيه لأن للاسف فيه ناس بتدمر غيرها بالنرجسيه فلازم نكون متنبهين النرجسيه شئ خطير مش سهل تقدر حضرتك تقرأ عنه وتشوف في اليوتيوب
النرجسية حوار كبير اصلا من اول الاسطورة السبب في الكلمة لحد صفات الاشخاص
بس اللي اقصده في الاخر اننا في عالم افتراضي اللي هيبمبك تديله على دماغه
وفي الحياة بردو لحد عندي وستوب يروح يشوف حد تاني يمارس نرجسيته عليه او ناخده على اد عقله

النرجسية حوار كبير اصلا من اول الاسطورة السبب في الكلمة لحد صفات الاشخاص
بس اللي اقصده في الاخر اننا في عالم افتراضي اللي هيبمبك تديله على دماغه
وفي الحياة بردو لحد عندي وستوب يروح يشوف حد تاني يمارس نرجسيته عليه او ناخده على اد عقله
كبرتوا الموضوع يشباب
للاسف اتعملت مع ناس كتير قوي منهم ومشفوش مني ألا كل خير لأتهم بيتكلمو في حقي بدل المره مليون والكلام كان بيوصلني مع انهم مشفوش مني ألا كل خير وحب واحترام فستغربت ردود الافعال بتاعتهم دي ليه فبتديت اقرأ في علم النفس واتفرج علي اليوتيوب فأكتشفت الحقيقه المره ده وانك مهما عملتي للناس دي من معروف فمش هيتمر فيهم ابدا دي شخصيات قذرة

• بيضحكني
التفاعلات: DarkHorse
فاهمك
احنا حلمنا اصلا دلوقتي حياة عادية
بس اغلب اللي هنا هربانين من حياتهم اصلا
طب انتي اسمك المتعايشة رم التسلخات هل تقبلتي تسلخاتك يعني 😂
على الاقل متعايشه معاها

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: المتعايشة رغم التسلخات
  • حبيته
شكلك بتحبي فلس.طين اوي 😂
مقاطعة وحط زيت الزيتون في اي حاجة
حد ميحبش روحه !!.. وبعدين ارجوك بلاش تفتح السيرة دي

• محزن
الصراحه مش عارفة نتيجة الموضوع ده ايه بس هطق بقي مش قادره اسكت اكتر من كده .. هو مينفعش يعني نبقي عاديين لازم نبقي بنطلع نار من بوقنا يعني ولا ايه منا مش فاهمه .. اللى بتقول على نفسها الملكه ووالليدي زعبولا وشويه هتدخل عليا رئيسه مراجيح مولد النبي واللى بتعامل الناس على انها انثي على عرش الجرجير والحزمة ب 7 جنية وحاجه اخر نرجسيه
لا واللى بيقول على نفسه ملك الاكوان الموازيه والمدير التنفيذي لشركه كله كله بتاع كله وحاجه اخر انا بيه ابن بيه .. وشويه هنلاقي فضائين معانا هنا
ياجماعه فيها ايه لما نبقي عاديين مش هنخس حاجة يعني بجد .. تحيه لكل انسان عادي في الزمن ده
انتى عسليه بجد عندك حق 🤣🤣🤣🤣🤣

• حبيته
التفاعلات: thalover
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • ماااشي
كبرتوا الموضوع يشباب
الموضوع كبير اصلا انا لفيت اماكن كتير واتعاملت مع ناس كتير قوي وسافرت بره مصر ومن خلال خبرتي المتواضعه اقدر اكدلك ان سبب المصائب إلي بتحصل في العالم دلوقتي سببها النرجسية حته قاده الحروب والتوسع سببها نرجسييين زي نابليون والاسكند وغيرهم

• يالهوي هي وصلت لكده
الموضوع كبير اصلا انا لفيت اماكن كتير واتعاملت مع ناس كتير قوي وسافرت بره مصر ومن خلال خبرتي المتواضعه اقدر اكدلك ان سبب المصائب إلي بتحصل في العالم دلوقتي سببها النرجسية حته قاده الحروب والتوسع سببها نرجسييين زي نابليون والاسكند وغيرهم
اذا فهي الحرب .. الحرب الحرب الحرب

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: freemind و fares07
  • أتفق
اذا فهي الحرب .. الحرب الحرب الحرب
هههههه حلوة احييكي علي روح الدعابة .. إلي بتعامل معاه واحس انه نرجسي بشد السيفون عليه وقتي وبقطع علاقتي بيه فورا مش عايز وجع قلب لأنه الحوار مع إلي زي دول مضيعه للوقت

هههههه حلوة احييكي علي روح الدعابة .. إلي بتعامل معاه واحس انه نرجسي بشد السيفون عليه وقتي وبقطع علاقتي بيه فورا مش عايز وجع قلب لأنه الحوار مع إلي زي دول مضيعه للوقت
عن نفسي بعرف اتعامل معاهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%