NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المتعايشة رغم التسلخات

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
الصراحه مش عارفة نتيجة الموضوع ده ايه بس هطق بقي مش قادره اسكت اكتر من كده .. هو مينفعش يعني نبقي عاديين لازم نبقي بنطلع نار من بوقنا يعني ولا ايه منا مش فاهمه .. اللى بتقول على نفسها الملكه ووالليدي زعبولا وشويه هتدخل عليا رئيسه مراجيح مولد النبي واللى بتعامل الناس على انها انثي على عرش الجرجير والحزمة ب 7 جنية وحاجه اخر نرجسيه
لا واللى بيقول على نفسه ملك الاكوان الموازيه والمدير التنفيذي لشركه كله كله بتاع كله وحاجه اخر انا بيه ابن بيه .. وشويه هنلاقي فضائين معانا هنا
ياجماعه فيها ايه لما نبقي عاديين مش هنخس حاجة يعني بجد .. تحيه لكل انسان عادي في الزمن ده

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: Boda13, شاب ادلعك, الزب الكبير و 33 آخرين
الصراحه مش عارفة نتيجة الموضوع ده ايه بس هطق بقي مش قادره اسكت اكتر من كده .. هو مينفعش يعني نبقي عاديين لازم نببقي بنطلع نار من بوقنا يعني ولا ايه منا مش فاهمه .. اللى بتقول على نفسها الملكه ووالليدي زعبولا وشويه هتدخل عليا رئيسه مراجيح مولد النبي واللى بتعامل الناس على انها انثي على عرش الجرجير والحزمة ب 7 جنية وحاجه اخر نرجسيه
لا واللى بيقول على نفسه ملك الاكوان الموازيه والمدير التنفيذي لشركه كله كله بتاع كله وحاجه اخر انا بيه ابن بيه .. وشويه هنلاقي فضائين معانا هنا
ياجماعه فيها ايه لما نبقي عاديين مش هنخس حاجة يعني بجد .. تحبه لكل انسان عادي في الزمن ده
اول مره هطلبها منك بس لو سمحت تعالي نتكلم خاص

• عجبني
التفاعلات: المتعايشة رغم التسلخات
  • عجبني
التفاعلات: freemind
الصراحه مش عارفة نتيجة الموضوع ده ايه بس هطق بقي مش قادره اسكت اكتر من كده .. هو مينفعش يعني نبقي عاديين لازم نبقي بنطلع نار من بوقنا يعني ولا ايه منا مش فاهمه .. اللى بتقول على نفسها الملكه ووالليدي زعبولا وشويه هتدخل عليا رئيسه مراجيح مولد النبي واللى بتعامل الناس على انها انثي على عرش الجرجير والحزمة ب 7 جنية وحاجه اخر نرجسيه
ياجماعه فيها ايه لما نبقي عاديين مش هنخس حاجة يعني بجد .. تحبه لكل انسان عادي في الزمن ده
مالهم الفاضئين يا انسه 😒

ياجماعه فيها ايه لما نبقي عاديين مش هنخس حاجة يعني بجد .. تحيه لكل انسان عادي في الزمن ده
كلام محترم جداً

• بيضحكني
التفاعلات: Damian و ah___med
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • طب!
اسفة مش بتواصل خاص
طيب حاولي تاخدي بالك من ان هنا هي هي الدنيا بس مصغره و حريه اكبر و كل واحد وراه شخصيته سواء الحقيقيه او اللي هو نفسو يعيشها بره و مش قادر في الحالتين ماتركزيش لان في انطلاق و في حريه و في تحرر في التفكير و في حاجات كتير اكيد مش هتعجبك كلها ولا نصها عيشي و نقي الجنب اللي يريحك و ماتركزيش مع حد هتتبسطي اكتر .
عيشي في الجنب اللي يريحك و غيرك في الجنب اللي يريحه

• عجبني
هاهاهاهاها
عامة انا خفيت السفينه بتاعتي كويس
في مكان ميعرفوش الجن الازرق
اسكندريه الدور التاني بعد جيلاتي عزة

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
التفاعلات: DarkHorse و المتعايشة رغم التسلخات
طيب حاولي تاخدي بالك من ان هنا هي هي الدنيا بس مصغره و حريه اكبر و كل واحد وراه شخصيته سواء الحقيقيه او اللي هو نفسو يعيشها بره و مش قادر في الحالتين ماتركزيش لان في انطلاق و في حريه و في تحرر في التفكير و في حاجات كتير اكيد مش هتعجبك كلها ولا نصها عيشي و نقي الجنب اللي يريحك و ماتركزيش مع حد هتتبسطي اكتر .
عيشي في الجنب اللي يريحك و غيرك في الجنب اللي يريحه
انا بعمل كده بس كلامي تشجيع للناس بتقبل واقعهم .. بقولهم انتوا كويسين ومش لازم تتصنعوا عشان تعحبوا ..

• أتفق
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️ و freemind
شوفتي بقى المرادي تاااااويته 😅
وانا اقول المندره كانت زحمة ليه قالولي العيال قفشت سفيه فضائيه وماجرينها الساعه ب عشه جني

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
والغريب انه داخل هنا بـ نك نيم ، يعني اصلا والمفروض انه عاوز يفصل عن الواقع ،،، مش يجيبو هنا ، دة علي اعتبار انها ملكة ، او رئيس تنفيذي لمعرفش ايه 👌

• عجبني
التفاعلات: مستر سيمب
  • أتفق
انتى فهمانه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%