NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة الانتقام من أشد الأعداء | السلسلة الثانية | ـ حتي الجزء الرابع 13/9/2022

alfahd

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث

السلسله التانيه المفاجأة
الجزء الاول
صحيت تاني يوم
انا: صباح الخير يساندي
ساندي: صباح الخير يحبيبي
انا: صباح الخير يا ايلا
ايلا: صباح النور يبابا
انا:طب هخش اخد دش في السريع تمام،، ساندي وايلا: تمام،،، دخلت اخدت دش ولبست هدومي خروج ونزلت فطرت علي الواقف وروحت الحصن بتاعي،، انا: صباح الخير يفرقه الفهد الغامض
كلهم: صباح النور يقائد،، انا: مبدئي كدا احنا عندنا مهمه مع فرعون تمام،، كلهم: تمام يقائد بس مهمتنا اي،، انا: هنجهز التدريبات هنا في الحصن وبعد من خلص هنا هنروح حصن فرعون واولا، المهمه ان احنا هنحاول انا مش هتنكر انا هبقا معاهم في باقي ضد مجموعه الجماعه احنا وكام فرقة من حوالين العالم هنتعاون انا وفرعون مع باقي الفرق
ثانيا الموت للجماعه الموت للجماعه،، كلهم: الموت للجماعه الموت للجماعه،، انا: دلوقتي هنبدا التدريبات وبعدها هنروح لحصن فرعون هنقابل مياده وتريون تمام،، كلهم: تمام يقائد،، انا: يالا نبدا
التدريب،، اولا تدريب كان هنجري مسافه 100متر
،، اول واحد بدأ كان فرانسيسكو وخلص في7ثواني ونص وبعدها لوكاس خلص في8 وهيلا خلصت في 6 ثواني وبعدها ايزابيلا خلصت في 5ونص،، جي دوري انا وكلو قالي ابدا،، انا: حاضر واستخدمت القدره بتاعتي وخلصت التدريب في حوالي 1وربع،، كلهم: اي دا انتا محدش عارف يعديك يجدع،، انا: لا الفهد محدش بيعديه،، كلهم: عندك حق يقائد،، انا: هوا احنا هنقعد نرغي يالا علي التدريب التاني،، التدريب التاني كان ان احنا نعدي من النار وسط ضرب النار وبعدها نخش فاوضه في ها تلج ولو قعدنا اكتر من عشر دقايق هنموت واول واحد بدا كان انا وخلصت التحدي في5 ثواني وبعدي دخلت هيلا وخلصتو في 16 ثانيه.وبعدها ايزابيلا خلصت في 19 ثانيه وبعدها دخل لوكاس وخلصو في 11ثانيه وبعدو فرانسيسكو خلصو في25 ثانيه وبعدها دخلت التدريب تاني علشان انا مكنتش راضي بالنتيجه وخلصتو في حوالي3ونص،، كلهم بصدمه: اي كل دا يفهد انتا فهد اسم علي مسمي،، وبعدها دخلنا التدريب التالت وكان في ساحه معركه وانا دخلت مع فرانسيسكو،، انا: يلا يفرانسيسكو،، فرانسيسكو: يلا يقائد وظهر القدرات بتاعتي كانت المخالب.والسنان بتاعتي والدرع و السرعه بتاعتي
ظهرت القوه ولقيت ورايا كام فهد اسود من الثقب الاسود اللي ورايا ودخلت علي فرانسيسكو وفرانسيسكو خد وضع الدفاع وانا خدت وضع الهجوم وال المخالب بتاعتي عورتلو وشو وبيدخل السيف بتاعو في الدرع بتاعي والسيف بتاعو اتكسر وبقا بيدافع بي الدرع انا مع المخالب والسيف بتاعي كسرو الدرع بتاعو وهوا استسلم وكسبتو وبعدها دخل هيلا وايزابيلا مع بعض وهيلا كسبت جي الدور علي لوكاس ودخلنا انا ولوكاس وكسبت لوكاس بالمخالب من غير السيف والدرع و كان اخر تدريب،، انا: ضحكت علي لوكاس وفرانسيسكو ملكو عملين كدا ليه 😂😂😂 فرانسيسكو ولوكاس: مفيش الفهد فشخنا 😂😂،،،، انا: طب قومو علشان هنروح حصن فرعون
هما حاضر،، انا: تريون اظهر يا تريون
تريون: ازيك يفهد عامل اي
انا: كويس يتريون كنت عاوزك تودينا حصن فرعون اشطا،،، تريون: اشطا يفهد،،، ومسكنا كلنا ايد بعض وعملنا دايره وتريون نقلنا واول مروحنا الحصن،، انا: اهلا مستر سنو
سنو: اهلا يفهد نورت الحصن انتا طبعا عارف ان المهمه المهم انتا دلوقتي هتدرب في التدريبات بتاعتنا لمده يومين كدا لحد مفرعون يجي،،، انا: تمام يمستر سنو،،،،
فلاش باك حاحكي ازاي بقا عندي منتجاعات ومطاعم وفلل وكل دا
اول حاجه: كنت انا وفرعون واحمد شله واحده مع بعض بس فرق السن بيني وبين احمد ووليد اللي هوا فرعون وانا كنت اقرب الناس لوليد حتي كن خالو لان هوا من شجره فرعون وانا من شجره الفهود الشجره بتاعتي من قبل فرعون حتي وعرفت القوه بتاعتي لاني نمت في يوم لقيت فهد بيقولي انتا من سلسله الفهود ولازم نتتقم من لوسي وداروين وتلحق العالم من شرهم علشان نويين يسيطرو علي العالم ومنهم مصر مصر يفهد انتا الفهد بتاع مصر انتا حميها انتا وفرعون اللي هوا وليد صحبك صاحب وليد وانتو الاتنين هتسيطرو علي لوسي وداروين تمام يفهد
انا: تمام يفه،، وصحيت من النوم وبقيت الفهد وجمعت فرقتي انا ووليد وكنا انا وهوا بنتدرب في حصن مستر سنو لحد مانا كبرت وبقيت ظابط ولما بقيت ظابط لقيت قسم الفا عاوزني في مهمه مع وليد الشاذلي اللي هوا صحبي وروحنا انا وهوا المهمه وخلصنها وهوا قلي علي فرقتو وانا قولتو علي فرقتي وقالي انا هحمي مصر من لوسي وداروين وهنسيطر عليهم وانا وهوا عملنا تدريبات سرعه وانا كنت ديما بفوزه في السرعه بس انا خليتو يتحكم في سرعتو وعلشان انا من شجىه الفهود في طبيعي ابقا اسرع من فرعون لان الفهد اسرع حيوان في العالم واتفقنا انا وفرعون علي موت الجماعه ــــــــــــــــــــــــــــيتبع ولو عوزين تفهمو اللي قصدي عليه خشو علي قصه الفرعون المصري وتابعو الجزء اللي جي من قصه الفرعون والجزء اللي بعدو هتفهمو

الجزء الثاني

مقابله الفرعون والفهد
بعد مروحت الحصن ونزلت تحت نمت وصحيت تاني يوم لقيت مونيكا بتصحيني
مونيكا: يفهد قوم علشان معاد التدريب
انا: حاضر يمونيكا هي فين هيلا
مونيكا: في اوضه التدريب وكل الفرقه مستنياك
انا: تمام يمونيكا روحي انتي وانا جي وراكي،،
وروحت الاوضه،، انا: اهلا يمونيكا اهلا يفرقه الفرعون انا حابب اعرفكو بنفسي انا الفهد صاحب الفرعون او انتيمو وانا حابب اعرفكو بفرقتي فرقه
الفهد الغامض،، فرقه فرعون مصدومين: هوا انتو فرقه الفهد الغامض،، جوبت انا: اه يفرقه فرعون ويلا بينا علي التدريبات وهبدا انا وفرقتي وبعدين انتو تمام،،كلهم: تمام يفهد،، ودخلت اول تدريب وكان الجري وسط النار والبركين وبعدها الجري في وسط التلج والجري من النمور البيضاء،، خلصت التدريب في حوالي 1ونص وكلو مصدوم لان انا كسرت رقم الفرعون،، وبعدها دخلت هيلا وطلعت بعد 5 ثواني،،، ودخل بعدها لوكاس وطلع بعد4ثواني، وبعدو دخلت ايزابيلا وطلعت بعد7ثواني،، وبعدها دخل فرانسيسكو وخلص في 6ثواني،،، ودخلت بعدو مونيكا وخلصت التدريب في 6 ثواني ودخل بعدها تريون وخلص في 4ثواني،، وبعدو تشارلي وخلص في 3ثواني وانا كنت الاول،،، كلهم: انتا ازاي عملت كدا دا احنا بقالنا كام سنه بنحاول نكسر رقم فرعون ومحدش عرف الا انتا جيت في ثانيه وكسرت رقمو بكل سهوله،،انا: مش وقتو نخش علي التدريب اللي بعدو،، التريب التاني كان ان احنا بنخش اوض وبنفك الالغاز ونطلع من الاوض،، وبدا فرقه فرعون
تشارلي: خلص في19ثانيه،، مونيكا: خلصت في 10 ثواني،، تريون: خلص في 14ثانيه،، دخلت فرقتي اول واحد كان لوكاس: خلص في 12 ثانيه
فرانسيسكو: خلص في 9ثواني،،، هيلا: خلصت في
9ونص ثانيه،،، ايزابيلا: خلصت في 8ثواني،،،
انا: بصو واتعلمو من الفهد،، كلهم: ماشي 😒
انا: خلصت التحدي في 2الاربع وكسرت رقم الفهد
كلهم: انتا ازاي كدا،، انا: انا فوقو انا الفهد ملك السرعه 😉،، وخدنا رست وبدأنا التدريب الاخير وكان المواجهه دخلت انا وفرعون،،، كان وصل الحصن،،، فرعون: جاهز يفهد
انا: جاهز يفرعون
وظهرت قوتي وظهر السنان بتاعتي والمخالب والسرعه،، فرعون ظهر قوتو وظهر السيف والدرع
وانا: خدت وضع الهجوم
فرعون: خد وضع الدفاع
بقا بيدافع بالدرع،، وانا بقيت بهاجم بالسيف وبعدها بعدنا عن بعض وانا خفيت السيف وخليت
الدرع،، فرعون بيهاجم وانا بدافع
بيضرب في الدرع السيف بتاعو مش عارف يخدش الدرع حتي وانا خفيت الدرع وقريت افكارو وهجمت بالمخالب والسنان لحد. موقعتو علي الارض وعملنا دخان وانا اللي كسبت
وبعدها دخلو مونيكا وهيلا ضد بعض ومونيكا كسبت هيلا
وبعدها دخلت ايزابيلا ضدد تشارلي وكسبتو ايزابيلا
ودخل فرانسيسكو ضدد تريون وكسب فرانسيسكو
ودخل فرعون ولوكاس ضدد بعض وكسب فرعون والنتيجه بقت 3:2 ليا وكسبت اخر تدريب وحطمت رقم فرعون
فرعون بضحك: انا اول مره حدا يكسبني يفهد ويكسر رقمي في الحصن
انا: عيب عليك يفرعون الفهد فهد برضو
فرعون: عندك حق يفهد
انا: كفايا الكلام دا ونخش علي الخطه
فرعون: انا بقول كدا برضو بص بقا يفهد انتا عارف
لوسي وداروين والجماعه
انا: اه عرفهم
فرعون: بص احنا بخطط ان انا اقتلهم علشان اخد حق ابويا وخالي
انا: اه تمام وبعدين
فرعون: هما بيخططو دلوقتي ان يغزو العالم
ويحتلو مصر والبرازيل والصين وامريكا
انا: تمام كمل
فرعون: فا انا خطتتي ان انتا هتحمي مصر انتا وفرقتك والحصن برضو تمام
انا: تمام يرع
فرعون: يبقا اتفقنا يا اخويا بس عاوزك في طلب
انا: اطلب يا اخويا
فرعون: عاوزك تروح الفيلا بتاعتي هديك العنوان
وتروح تططمن علي ماما واخواتي تمام
انا تمام يفرع وهروح دلوقتي كمان
فرعون: اشطا يسطا
انا: اسيبك انا وامشي وبال مره هروح لبنتي ومراتي اسلم عليهم واجي اشطا
فرعون: اشطا يبرو
انا: هيلا عاوز عربيه هيئه دومبلسيه درجه اولي تمام
هيلا: تمام يفهد
انا: لبست هدومي كانت كلها اسود في اسود كان
بطلون اسود وجكيت اسود والنظاره بتاعتي السودا وكنت لابس تحت الجكت الاسود تيشيرت هاي كول اسود مع الجزمه السودا بتاعتي والبريفيوم وركبت العربيه وروحت الفيلو بتاعتي
فرعون
محمود الحارس: انتا مين
انا: تبع وليد الشاذلي صحبو وكنت عاوز اقابل المدام مي
محمود: كلم مي في الجهاز،، يمدام في واحد بيقول انو تبع وليد باشا ادخلو
مي: دخلو يمحمود
محمود: تحت امرك يهانم
محمود: اتفضل يباشا
انا: شكرا
ودخلت ركنت العربيه قدام باب الفيلا وخبطت
وفتحت الخدامه: اي خير في حاحه
انا: لو سمحت كنت عاوز اقابل مدام مي
الخدامه: تمام مفيش مشكله خش هتلاقيها قاعده في الصالون
انا: تمام شكرا
ودخلت الصالون
مي: اهلا هوا اسمك اي
انا: فهد يطنط مي واديتها الشنطه بتاعت الشوكلاته
مي: عاشت الاسامي يفهد كنت عاوز اي
انا: كل خير يطنط جيت اسلم علي حضرتك وعلي سلمي ونور واقول لحضرتك ان وليد بيسلم عليكم
مي: ال*** يسلمو
انا: لو سمحت كنت عاوز حضرتك بعيد عن البنات
في حاجه
مي: اوي اوي يفهد
انا: اولا يطنط انا ظابط في فرقه التلات 777 وابقا صاحب الفرعون الروح بالروح
مي بستاغراب: الفرعون انتا عرفت الحوار دا منين
انا: انا يطنط ابقا حفيد الفهد المصري وانا صاحب فرقه الفهد الغامض وانا ووليد هنخش حرب ضدد الجماعه زي محضرتك عرفا انا مهمتي اني احمي مصر والحصن انا وفرقتي تمام يطنط
مي: تمام يفهد
ورجعنا الصالون تاني
انا: استاذن انا بقا سلامو عليكو
كلهم: عليكم السلام وطلعت روحت الفيلا بتاعتي
اول مفتحت الباب لقيت كلهم جريو عليا بما فيهم مرات اخويا واخويا
انا: اهلا يجماعه
كلهم: اهلا يحبيبي وحشتنا كل دا مسافر
انا: انا قولت اسلم عليكو ارجع تاني انا ممكن اسافر شهر او شهرين
هما: ليه
انا: غصب عني والهي علشان المهمات
بابا: فهد انا عاوزك علي انفراد
انا: حاضر يبابا
بابا: انتا اي اللي مخليك تسافر بالشهر والشهرين كدا
انا: هقولك حاجه يبابا انا من سلسله الفهود وانا اللي عامل فرقه الفهد الغامض وبحاول اقتل الجماعه اللي قتلو ابو صاحبي وخالو وبيخططو دلوقتي يغزو مصر وانا مهمتي انا وفرقتي ان انا احمي مصر والحصن بتاع الفرعون المصري
بابا: الفرعون المصري مش الفرعون المصري دامات
انا: لا يبابا الفرعون دا يبقا وليد الشاذلي صاحبي
بابا: الفرعون يبقا ابن الشاذلي
انا: اه يبابا وعن ازنك علشان لازم ارجع الحصن
بابا: ازنك معاك يبني
انا: عاوزين حاجه يجماعه
كلهم: لا عاوزين سلمتك
انا: ساندي عاوزك ثانيه
ساندي: خير يحبيبي
انا: خدي دول 50 الف وكل شهر هتلقي السوبر ماركت والاكل وكل حاجه عندك ومتحسبيش عليهم لان دول بتوعي انما الخمسين الف دول ليكي تروحي انتي وبابا وماما تجيبو هدومي وظبتو نفسكو تمام
ساندي: تمام يروحي اموه
انا: تمام يلا سلام ومشيت روحت الحصن ونزلت نمت
يتبعععععع

الجزء الثالث

صحيت تاني يوم
مونيكا: صباح الخير يفهد
انا: صباح النور يمونيكا خير في حاجه
مونيكا: اه النهارده انتا والفرقه بتاعتك هتروح حصن مستر سنو
انا: تمام يمونيكا
مونيكا: تمام يفهد قوم علشان تفطر مع فرقتك
انا: تمام يمونيكا،،، وطلعت فوق
انا: صباح الخير يفرقه الفهد
كلهم: صباح النور يقائد
انا: يلا افطروا علشان هنروح حصن مستر سنو
كلهم: حاضر يقائد
وفطرنا ولبسنا وكلو تمام
انا: يلا يفرقه
كلهم: تمام يفهد
وركبنا الطيارة وبعد 5ساعات وصلنا
سنو: يا اهلا بابن النسر
انا: اهلا يمستر سنو
سنو: فهد تعاله انتا وفرقتك ورايا
انا: تمام يمستر سنو
سنو: بص يفهد انتا وباقي الفرقه هتفضلو لحد ساعه الصفر تمام
انا: تمام يمستر سنو
سنو: دلوقتى تقدر تروح تتعرف علي باقي الفرق
انا: تمام يمستر سنو استأذن انا
سنو: اذنك معاك يفهد
وخرجت اول مخرجت لقيت احمد في وشي
انا: يخربيتك ياض ياحمد هوا انا كل حته اللايك في وشي
احمد: اعمل اي يفهد عشره عمر بقا 😂😂
انا: اه صحيح عشره عمر 😂😂 المهم عيالك عملين اي
احمد: كويسين وبيسلمو عليك وانتا
انا: واللهي بنتي لسه متعرفكش ولسا ابني اللي جي فالسكه
احمد:بجد انتا عندك عيال
انا: اه ومتجوز كمان ومراتي حامل في الشهر السادس
احمد: مبروك يفهد اسم بنتك اي
انا: اسمها ايلا يا احمد
احمد: مش دي كانت بنت خالتك
انا: اه يعم طلعت ايلا بنتي وخالتي متبقاش خالتي طلع جدي متبنيها وانا اتجوزتها بعد مطلقتها من جوزها ودلوقتي بقيت رائد في فرقه التلات 777 وانا صاحب فرقه الفهد الغامض وابقا حفيد الفهد الاكبر وعندي قدره زي فرعون بس انا عندي قدرات غير قدراته فهمت
احمد: فهمت يسياده الرائد طب عاوز مني حاجه
انا: لا يا احمد سلام
وقفت اتعرفت علي باقي الفرق
وسمعت كيرا بتقولي
كيرا: يا احمد مين الواد المز اللي كان واقف معاك
دا
احمد: دا،، ولسه يتكلم
انا: اسمي الفهد يكيرا
كيرا بأستغراب: عرفت اسمي منين
انا: قريت افكارك يكيرا بكل بساطه لان دي من القدرات بتاعتي
كيرا: طب الخاتم اللي في ايدك دا ممكن تدهولي
انا: لا معلش يكيرا دا الخاتم بتاع جدي الفهد الاكبر
مدهولي لو كانت حاجه تانيه كنت اديتهالك
كيرا: اي دا انتا حفيد الفهد الاكبر
انا: اه في اي يعني
كيرا: كمان غير انك طويل وجسمك حلو لون عينك
رمادي كمان حفيد الفهد الاكبر كدا كتير عليا
انا: لا كتير ولا حاجه وعن ازنك علشان اكلم مراتي
كيرا: ازنك معاك يفهد
انا: الو يساندي عامله اي يروحي
ساندي: كويسه ينن عيوني اه اه
انا: في اي يساندي
ساندي: مفيش حاجه عيالك عمالين يرفسو في بطني
انا: 😂😂😂مش عيال حضره الظابط فهد ولا اي
ساندي: اه عيالو بس اشقيه قوي طول النهار بيلعبو ويرفسو براحتهم
انا: انا ابوهم مين يساندي المهم انتي كويسه
ساندي: اه كويسه بس انتا وحشتني اوووي
انا: وانتي اكتر ياروح الروح عاوزه حاجه
ساندي: لا ياروحي سلام
انا: سلام
وقفلت معاها واتعشينا كلنا ونمنا
يتبعععععع

الجزء الرابع /الحرب وماقبلها

صحيت تاني يوم
انا: مستر سنو عاوز حضرتك في حاجه
سنو: اكيد يفهد يبني
انا: يريت بس يمستر سنو ارجع هيلا من الحصن لي مصر
سنو: ليه يفهد في حاجه
انا: الحقيقه اه يمستر سنو هيلا حامل في ابني وانا خايف عليها فحتحرك انا وهيا لمصر وهرجع ساعه الحرب
سنو: تمام يفهد لما تولد متنساش تجيب ابنك اشوفو تمام
انا: تمام يمستر سنو بعد ازنك انا بقا
سنو: ازنك معاك يفهد
وروحت لي هيلا
انا: هيلا يالا علشان هنروح مصر ونروح الفيلا بتاعتي
هيلا: تمام يروحي يالا بينا
وركبنا الطياره ورجعنا علي مصر اول مرجعنا
مياده: اي اللي جابك هنا يفهد
انا: راجع علشان هيلا مراتي حامل ومش هينفع تخش الحرب تمام
مياده: تمام
انا: هتحرك انا دلوقتي للفيلا وبعدها هاجي تمام
مياده: تمام يفهد امشي انتا دلوقتي
انا: تمام يمياده
ورحت ركبت العربيه بتاعتي وركنت العربيه قدام الفيلا بتاعتي اول مدخلت
انا: اهلا يجماعه
كلهم جريو عليا ويحضنوني
كلهم: مين دي يفهد
انا: دي مراتي هيلا
ساندي بصدمه: مراتك
انا: اه مراتي وحامل في ابني
ساندي: اومال انا ابقا اي
انا: انتي مراتي وعشقي وكل حياتي
ساندي: فهد طلقني طلقني
انا: مش هطلق يساندي ويكون في علمك انا مش الفهد وخلاص انا ابقا الفهد حفيد الفهد الاكبر وانا كمان متجوز هيلا من قبل متجوزك يساندي
كلهم بصدمه: انتا قولت اي
انا: قولت ان انا حفيد الفهد الاكبر
كلهم بخوف: الفهد الاكبر
انا: اه وكمان انا مش عاوز حد يخرج من البيت حتي انتا يبابا
بابا: ليه يفهد
انا: في ناس عاوزين يقتلوني في انا هخفي الفيلا حالا وانتو هتبقو تحت الارض وكمان هيبقو معاكو
اكل يكفيكو لحد مرجع من السفر تمام
كلهم: تمام يفهد
انا:ساندي هيلا عاوزكم
هما: حاضر
انا: بصي يساندي انا بحبك وبعشقك بس انا متجوز هيلا لان انا بحبها وهيا كمان بتحبني وعاوزك تحبيها وتخدو علي بعض وانتي يهيلا تاخدي بالك من نفسك ومنها انا عاوز عيالي التلاته
يبقو فيهم صحه واقويه تمام
هما: تمام يحبيبي
انا: طب استأذن انا بقا
انا: عاوزين حاجه يجماعه
كلهم: لا يحبيبي
انا: سلام
وطلعت من الفيلا وروحت الحصن
انا: اهلا يمياده
مياده: الحقني يفهد مونيكا عماله بتضرب نار
انا:( جريت علي مونيكا خدت منها السلاح ولقيت نفسي دخلت معها الساحه بتاعت القتال) اهدي يمونيكا مونيكا مبتردش لقتها بتطلع سهم وتحدفو
عليا انا اتفديتو،، انا: مياده تعالي احميني علشان هخش جوه دمغها
مياده: ماشي يفهد،،، وطلعت السيف وانا وقفت ورها
انا دخلت جوه دماغ مونيكا لقيت جنينه جميله وفيها ست وولدين وست ودخلت قصر جميل وكبير وفيه حجات غليه وسمعت صوت مونيكا بتعيط طلعت عند الصوت
انا: انسيهم يمونيكا انسيهم
مونيكا: مش قادره يفهد
انا: انسيهم هما كدا كدا هيبقو في قلبك مش هيطلعو منو وبعدين يلا بقا زمان مياده اتفشخت
مونيكا: يلا يفهد
انا طلعت من مخ مونيكا لقيت مياده متشخرمه
واغمي عليها شيلتها علي دراعي وروحت قسم
المستشفى في الحصن وحطيتها علي السرير
ولسا بعلق محليل لقيت مي دخله
مي: انتا مين
انا: انتي مش عرفاني
مي: الفهد ازيك يفهد اي اللي جابك هنا
انا: الفهد الغامض وانتي عرفه كويس ومعلش هتضر امشي حالا
مي: تمام يفهد
مونيكا: انتا ماشي
انا: اه يمونيكا هسافر علشان الحرب وهاخد فرقتي معايا سلام يمونيكا
مونيكا: سلام يفهد
وروحت ركبت الطياره انا وفرقتي وجهازنا للحرب وروحنا وفي الحرب لقينا اعصار غريب اتطريت ارجع للحصن علشان ادافع عنو
ورجعت الحصن وبقيت الفرق جهزو وانا دخلت والفرعون ظهر في نص الحرب وفرعون استخدم القوه بتاعتو ودخل بالمنجل ربط المحربين وانا طلعت المخالب بتاعتي ودبحتهم بالمخالب وبعد مالحرب خلصت لقينا لوسي ظهرت وقتلت تشارلي
يتبعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

• عجبني
التفاعلات: ميدو الجنتل
ايه الخيال دا ياسطى
يعني بتحط الفرعون في القصه عندك وكمان بتكون صاحبه من زمان كمان من غير متعرفنا

طب كنت خلي الفرعون هو اللي يضيفك الاول عنده في القصه كانت هتكون احسن بكتير انما انت كدا بتحطه قدام الامر الواقع يعني

• عجبني
التفاعلات: Kamatt4o
ايه الخيال دا ياسطى

طب كنت خلي الفرعون هو اللي يضيفك الاول عنده في القصه كانت هتكون احسن بكتير انما انت كدا بتحطه قدام الامر الواقع يعني
هيضفني في الجزء اللي بعد الجي

ايه الخيال دا ياسطى

لا مش امر واقع انا وهوا متفقين مع بعض

لا مش امر واقع انا وهوا متفقين مع بعض
بس برضو كنت استنيته لما يضيفك الاول معلش بس قصة الفرعون اكبر والمفروض هو اللي يقول

بس برضو كنت استنيته لما يضيفك الاول معلش بس قصة الفرعون اكبر والمفروض هو اللي يقول
يعم اصبر متبقاش مستعجل كدا

• عجبني
التفاعلات: your body
علي ما اعتقد يصحبي دي حاجه خاصه بين الكتاب احنا لنقرأ واكيد همامتفقين علي حاجه في دماغهم

تم أضافة الجزء الثالث

• عجبني
التفاعلات: alfahd
كنت عايز أسال علي قصه كان دكتور رايح بلد وكان مشغول فخلي صاحبه يروح مكانه البلد دي ع إنه دكتور وكان بيكشف ع البلد وكل وآحده بيكشف عليها بينيكها.. وكان قاعد ف دوار العمده وبينك مراته وبنته وصحابها

كنت عايز أسال علي قصه كان دكتور رايح بلد وكان مشغول فخلي صاحبه يروح مكانه البلد دي ع إنه دكتور وكان بيكشف ع البلد وكل وآحده بيكشف عليها بينيكها.. وكان قاعد ف دوار العمده وبينك مراته وبنته وصحابها
انا معرفاهش حضرتك

امتا الجديد

عارفها أنا القصه دى

• عجبني
التفاعلات: kareemm
تم أضافة الجزء الرابع

• عجبني
التفاعلات: alfahd
الجزاء صغير جدا داه غير ان كل الاحداث نزله ف جزاء الفرعون

قطعت نفسى يا فهد من الجرى وراك
يا ولدى برضه متسرع و بتجرى فى الاحداث و مستبعد عوامل كتير فى القصه
القصه لو هاديه شويه و مهتم بالبعد النفسى و الاخطاء الاملائيه مش موجوده كانت بقت فى حته تانيه خالص

• عجبني
التفاعلات: Lucifer 666 و alfahd
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قطعت نفسى يا فهد من الجرى وراك
يا ولدى برضه متسرع و بتجرى فى الاحداث و مستبعد عوامل كتير فى القصه
القصه لو هاديه شويه و مهتم بالبعد النفسى و الاخطاء الاملائيه مش موجوده كانت بقت فى حته تانيه خالص
انا معااك جداا ف ده

• عجبني
التفاعلات: Ehab Demian و alfahd
عاوز اقولك حاجه يسطا و هي انت ليه عامل القصة من منظور الفهد و من منظور الفرعون ما انتا بتقدر تخليهم سوا و تصير عالاقل الجزء و السلسلة اطول و كمان تقريبا بالقصتين بيكون الاحداث متشابهة بس عند الفرعون بالتفصيل بالنسبه للحرب اما هنا انتا تتكلم عن حياة الفهد اما الحرب مش بالتفصيل ف اشوف انو الي يريحك اكتر و ما تتعبش انو تخليها سلسلة واحد و تخلض و شكرا على تعبك و القصتين يجننوا و عندك خيال خارق 🌹🎊🎉

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%