NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال الانتصاب والانجاب

A

Anonymous (5d99)

ضيف
هو أنا في العلاقة مع زوجتي مش بطول حوالي ربع ساعة أو أقل ، هو المفروض اخد اي أدوية علشان اطول مدة العلاقة علشان اقدر اخلف ولا مدة العلاقة ملهاش تأثير هو المفروض زوجتي تنزل شهوتها معايا ولا مش ضروري وممكن يحصل حمل .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو أنا في العلاقة مع زوجتي مش بطول حوالي ربع ساعة أو أقل ، هو المفروض اخد اي أدوية علشان اطول مدة العلاقة علشان اقدر اخلف ولا مدة العلاقة ملهاش تأثير هو المفروض زوجتي تنزل شهوتها معايا ولا مش ضروري وممكن يحصل حمل .
انت قصدك ربع ساعة بعد الإدخال؟

ربع ساعه ادخال ولا ايه بالظبط

صديقي
احيانا مجرد القذف على المهبل ولا يشترط في داخله ممكن ان يؤدي الى الحمل
ببساطة انت تنتج ملاين الحيوانات المنوية ، واحد منها فقط من يكسب معركة البقاء و يُخصب
لذلك كن مطمئن الحمل لا يعتمد على الانتصاب ولا اثارة المراة ولا طول الممارسة

• عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد
علاقة عادية ربع ساعة يعني!
الانجاب هو حيوان منوي يدخل فيويضة و التلقيح يتطور الى جنين سليم!
دخل ايه فايه مالهاش دعوى

الحس و داعبلها عشان شهوتها تنزل
و الوقت ملوش علاقه بالحمل

سخن والعب وانت فاهم بقا والنيك اخر حاجه كدة هي هتبقا مولعة وتجيب شهوتها وانت هتكون لسة مجبتش وساعتها هتنيك الربع ساعة وتخلص كينج كلة مستمتع

انت محتاج تتابع مع طبيب لان السبب ده ملوش اي علاقه شوف طبيب علشان تعرف المشكله فين و تشتغل علي حلها

ملهاش اى علاقه يكفى انك تقذف بداخلها فقط ولكن ممكن تذهب لطبيب وتعمل تحاليل تعرف بيها عدد الحيوانات المنويه امن ولا قليل

متوسط مدة الإدخال في العلاقة الزوجية المهبلية تتراوح من 3-7 دقايق .. فلو انت بتقعد 15 دقيقة في الإدخال ده أعلى من المتوسط بكتير

العلاقة مش بس إدخال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%