NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مفيش انسان كامل فلازم تلاقي اختلاف في الازواق والميول الطباع في اوقات بتكون فراغة عين واقات تانيه الراجل موش بلاقي في الست الصورة اللي هو راسمها في خياله وفي اقات تقصير
ممكن ال انت بتقوله
ولكن ليه عدم الا كتفاء

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
عذرا يا جماعه ممكن الواحد يقول ملل زهق
عذار اخواتنا المسحيين عندهم الجواز الواحد يتجوز واحده بس ملهش تانيه الا في حالات
طيب ده هيعيش معاها العمر طبعا هيزهق هيمل ولكن مش هيتجوز تاني

مثلا مش ام تخلف
هتعرفها ازاي غير بعد الجواز

المسيحية مش مقياس
شوف الاسلام قال ايه مش المسيحية
انا برد علي ال قال ملل وزهق
بضربلوا مثال
ده نقص بقى ملوش غير كدا انا اللي اعرفه لو واحده امنتك ومش عاوزه غيرك انت كمام هتكتفي بيها وخلصت
جميل كلامك طلعت بعد الجواز مش ام تخلف اسلوبها وحش هتطر تعمل ايه

لا حبيبي مفيش شرط انك تتجوز اتنين او اربعة مع بعض لو انت قادر يبقي تمام
واحده كامله بجميع المواصفات ال انت عايزها تتجوز ليه عليها

ده نقص بقى ملوش غير كدا انا اللي اعرفه لو واحده امنتك ومش عاوزه غيرك انت كمام هتكتفي بيها وخلصت
طيب ما أنا بقول كدا

• أتفق
التفاعلات: Karim Ayman 22
لان لكل واحده طعم مختلف عن غيرها تخيل يبقا قدامك تجرب كل انواع الاكل ف الدنيا بس انت كل يوم بتاكل نفس الاكله

الي ما يكتفيش ده بمراتو و بيتو يبقى حد جعان و عينو فارغة
ما يملهاش غير التراب
يبقى من الاول نختار صح

الي ما يكتفيش ده بمراتو و بيتو يبقى حد جعان و عينو فارغة
ما يملهاش غير التراب
يبقى من الاول نختار صح
كلامك صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لماذا الرجل لا يكتفي بمرأه واحده او بمعني اصح زوجه واحده
حتي لو فيها كل الصفات♡مال ة وحسب ة ونسب ة وجمال
يعني متوفر فيها كل الصفات ليه لا اكتفي بها
طفاسة و طول ما الواحد يمتلك الحاجة مش بيحس بقيمتها و ممكن عشان عايز يعيش تجربة الحب من الاول عشان بتبقا اجمل فترة في الحب

لماذا الرجل لا يكتفي بمرأه واحده او بمعني اصح زوجه واحده
حتي لو فيها كل الصفات♡مال ة وحسب ة ونسب ة وجمال
يعني متوفر فيها كل الصفات ليه لا اكتفي بها
وجهة نظري أن الراجل ممكن تبقي معاه ست جميلة مغرورة بجمالها ومالها الراجل دائما بيحب السن الدلوعة النغشة اللي تمتعه وتفهم هو عايز أيه من غير ما يقول ولا يعلم وده طبعا مستحيل تبقي في الزوجة العادية التربية علي الأصول والعيب والصحه والغلط فيبقي مفيش غير أنه يصيع بره ويدور علي الخبرة أو يتجوز واحده خبرة ويبقي خايف طول عمره وحاسس أن عملت كده مع غيره وممكن تعمل تاني علشان متعودة ده بالنسبة للرجال الخبرة الفلاني طبعا أما الراجل العادي فالست الأولي افضل حياة مستقرة والدنيا تمام زي رجالة زمان وستات زمان التربية والاولاد ومستقبلهم فقط والجنس أي حاجة ترضي الطرفين يبقي في الاخر الراجل الفلاني أمرأة واحدة لا تكفي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%