NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الاحتواء العائلي | السلسلة الثانية | ـ ثلاثة عشر جزءا 6/11/2023

لا يا هيما انا زعلانه منك اوى

• عجبني
التفاعلات: hema mharm
انت يعم يالي ساحلنا معاك انت ماشي بأسلوب شوق و لا تدوق ايه يعم احنا اصحابك مش كده عاوزين جزء كبير النهاردة و ده يوم الخميس بقي انت عارف بس ده من عشمنا فيك

• عجبني
انت يعم يالي ساحلنا معاك انت ماشي بأسلوب شوق و لا تدوق ايه يعم احنا اصحابك مش كده عاوزين جزء كبير النهاردة و ده يوم الخميس بقي انت عارف بس ده من عشمنا فيك
حبيبي يا غول
صدقني الأجزاء كلها متساوية بس يمكن فيه أجزاء تحسها صغيرة بسبب اندماجك واعجابك بالجزء فتلاقيه خلص منك بسرعة وعشمكم في محله وهنشر جزء النهاردة وجزء بكرة
مرضي كدا هههههه

• عجبني
التفاعلات: الغول الابيض
تمت أضافة الجزء الحادي عشر

• عجبني
حبيبي يا غول
صدقني الأجزاء كلها متساوية بس يمكن فيه أجزاء تحسها صغيرة بسبب اندماجك واعجابك بالجزء فتلاقيه خلص منك بسرعة وعشمكم في محله وهنشر جزء النهاردة وجزء بكرة
مرضي كدا هههههه
اولا يكفي ردك الجميل هو اكيد احنا بنعيش مع القصة بكل جوارحنا لانك بتوصلنا الاحاسيس بتاعت الشخصيات كأنها حقيقية و طبعا اكيد برافوا عليك و استمر يا غالي في ابداعك و عاوز اقولك انك ممكن تطول في الجمال ده و تزود شخصيات و نوصل لعشر اجزاء

• عجبني
كل جزء أجمد من اللي قبله

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
اولا يكفي ردك الجميل هو اكيد احنا بنعيش مع القصة بكل جوارحنا لانك بتوصلنا الاحاسيس بتاعت الشخصيات كأنها حقيقية و طبعا اكيد برافوا عليك و استمر يا غالي في ابداعك و عاوز اقولك انك ممكن تطول في الجمال ده و تزود شخصيات و نوصل لعشر اجزاء
بص يا غول هقولك سر ومتقولش لحد
هات ودنك عشان محدش يسمع
أنا حالياً بكتب في السلسلة الرابعة وتقريباً كلامك هيتحقق لأن لسة في أحداث كتير في دماغي

• عجبني
التفاعلات: الغول الابيض
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامدة جدا جدا روعه يافنان ياهامور

• عجبني
بص يا غول هقولك سر ومتقولش لحد
هات ودنك عشان محدش يسمع
أنا حالياً بكتب في السلسلة الرابعة وتقريباً كلامك هيتحقق لأن لسة في أحداث كتير في دماغي
سلسلة رابعه احيه وانت مش عايز حتى تكملنا التانيه ماشى يا هيما😥😥زعلانه منك

• عجبني
سلسلة رابعه احيه وانت مش عايز حتى تكملنا التانيه ماشى يا هيما😥😥زعلانه منك
حبيبتي أنا بكتب الخطوط العريضة يعني زي زمان في موضوع التعبير كدا كنا بنقول عناصر الموضوع وبعدين بمسك بقا الخطوط العريضة دي واعمل منها جزء او اتنين
إنما مقدرش على زعلك بردو وبكرة اصالحك بجزء جديد ومع الجزء بوسة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%