NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الاحتواء العائلي | السلسلة الثانية | ـ ثلاثة عشر جزءا 6/11/2023

➤السابقة


السلسلة الثانية

الجزء الاول
.
.
.
.
وقفنا في نهاية السلسلة الاولى عند لما صحتني مراتي بدري في اتصال نادر إنها تتصل في وقت بدري كدا وقالتلي إن حماتي ماتت

قعدت لحظات افكر وبعدين صحيت فيروز بالراحة وقولتلها معلش صحيتك بس جعان ومش عارف اكل من غيرك
قامت وفاقت وجهزت فطار فعلا وفطرنا وقولتلها البسي بقا عشان جدتك ماتت
فضلت تعيط ولبست اسود وأنا لبست وروحنا المستشفى وخدنا وقت في التجهيز وكدا وبعدين اتصلت على صفية طبعا كانت ميادة راحت الشغل وقولتلها اللي حصل وقالتلي طيب ليه مقولتش وإنت ماشي اروح معاك
قولتلها عشان مكسرش فرحة ميادة إنها هتنام في حضني وإنت متقوليش حاجة ليها
قالت ماهو كدا مينفعش
قولتلها هخليه ينفع
قالت إللي تشوفه يا حبيبي طيب قولي أنا أعمل إيه دلوقتي

قولتلها بعد الجنازة هتصل بيكي واحنا في الطريق للبيت عاوزك تكوني هناك قبل ما نوصل عشان عاوز ايمان لما تنزل من العربية تكوني انتي اللي بتاخديها في حضنك وتهديها ووصفتلها بيت حماتي وسهل توصل لأنه في نفس المنطقة
قالت حاضر يا حبيبي وقفلت معاها وعملت زي ما قولتلها بالحرف الواحد وبعد يمكن ساعة لقيتها بترن عليا وتقفل
فهمت إنها عاوزاني ومحرجة تتصل وتتكلم

روحت ناحية الستات وبتلفت عليها لقيتها واخدة مراتي في حضنها قولتلها خليها مع فيروز وتعالي
فيروز خدت أمها في حضنها وصفية جات قالتلي كنت متأكدة إنك هتفم إني عاوزاك ومحرجة
قولتلها فاهمك طبعا
قالت طيب مش المفروض نحاول نأكلها قولتلها عندك حق تعالي معايا
قالت قولي بس اعمل ايه وخليك أنت
مردتش عليها وشاورت لفيروز إني ماشي وراجع

اخدت صفية بعيد عن العزا وطلعت فلوس وقولتلها هاتي فينو وكذا نوع جبنة وبيض ومخلل وتروحي البيت تسلقي البيض ولما ترجعي حسك عينك تقولي إبراهيم باعت الحاجة دي
قالت حاضر بس كدا هيفهموا إني أنا اللي جبت وهيسألوا مين دي وكدا
قولتلها متقلقيش ويالا عشان الوقت بيجري عشان ميادة

قالت حاضر طيب وإنت
قولتلها نمشي خطوة خطوة
قالت حاضر ومشيت واقل من ساعة ولقيتها جات ومعاها الاكل وبقت تعمل سندوتشات وتأكل ايمان وأخواتها وفيروز وتنده عليا لو حد رفض وأنا اكلت الرجالة وبعدين ندهت عليها وقولتلها طيب روحي ياصفية عشان بنتك مش معاها مفتاح وكان كلامي بصوت مسموع للكل وهي مش عاوزة تمشي لحد ما ايمان قالتلها منحرمش منك أنا بقيت كويسة وخلي بالك من فيروز وإبراهيم لأني هطول هنا شوية

قالتلها في عيوني وأنا هجيلك الصبح ومشيت وأنا مشيت وراها وقولتلها خدي المفتاح خلي ميادة تطلع عندي وتشوف الاكل لو مش كامل تكمله وتقوليلها هما في عزا وجايين ومتعرفيهاش مين اللي مات
قالت حاضر لأني مش هينفع اعارضك دلوقتي ومشيت

خلصنا العزا بدري ولقيت فيروز بتقولي معلش يا بابا خليني ابات هنا مع ماما
قولتلها ماشي ومشيت واتصلت على ميادة قولتلها اكيد زهقتي يا مزتي
قالت خلصت الاكل وجعانة ووحشني
قولتلها إحنا في الطريق

وصلت عند البيت وخبطت على صفية واول ما فتحت الباب وشافتني شدتني من ايدي لجوا الشقة وقفلت الباب بسرعة وحضنتني وبقت تطبطب على ضهري وتقولي طمني عنك عامل ايه وفين فيروز
قولتلها طلعت فوق بس أنا قولت اعدي عليكي اطمنك وكمان اقولك تعملي ايه بكرة
قالت طيب اقعد قولتلها مش هينفع اقعد المهم بدون مناقشة تاخدي الفلوس دي وتشتري فراخ ونواشف وطماطم يعني اكيد إنتي فاهمة أنا عاوز إيه
قالت آه فهمت طيب اطبخه
قولتلها لا خديه معاكي الصبح كدا وهما يطبخوا براحتهم وبردو مش أنا اللي قولتلك ولا أعرف حاجة
قالت إنت ليه بتعمل كدا
قولتلها بسيطة عاوزك تظهري هناك إنك اقرب حد لينا وإني أنا راجلك وبقولك تعملي ايه وتاخدي الفلوس مني
مش أنا راجل البيت ولا نسيتي
حضنتني اوي وباستني من غير ما تتكلم
قولتلها بس بقا احسن الشيطان يكون تالتنا وضحكت وهي ضحكت ومشيت من عندها طلعت شقتي لقيت ميادة قاعدة بالاندر والبرا بس

لما شافتني لوحدي قالت فين فيفي
قولتلها هتبات في العزا
قالت يبقا حد قريب أوي
اوعى تكون حماتك
قولتلها هي فعلاً
وبتحضني وتعزيني

قولتلها بقولك ايه أنا شبعت حزن من الصبح ويالا اكليني ودلعيني وخرجيني من الحزن ده
ضحكت وقالت عسل يا بابتي
قولتلها أمك فاكرة إن فيروز هنا
قالت هي اتصلت بيك
قولتلها أمك كانت معايا هناك من الصبح ودلوقتي عديت عليها

قامت عملت الأكل كنت أنا اخدت دوش ولبست بوكسر وخرجت من الحمام
قعدنا ناكل وسرحت لحظة وقالت طيب لو ماما اتصلت وسألت عن فيفي
قولتلها بسيطة هنرد ونقول فيفي جات نامت مباشرة

خلصنا اكل وعملت قهوة وبعدين قولتلها حبة فرفشة بقا عشان الليلة ليلتك
قالت بجد
قولتلها طيب استني واتصلت على صفية وفتحت الاسبيكر وقولتلها يا صافي
قالت نعم يا قلب صافي
قولتلها احكي لبنتك أنا قولتلك عنها ايه عشان الهانم عاوزة تنزل وتسيبني لوحدي بعد ما فيروز نامت
ميادة اتفاجئت وأمها بتحكي وقالتلها يا غبية خليه في حضنك وفرفشيه ده طول اليوم متنكد وواقف على رجله
قفلت معاها وقولتلها أمك بتقولك خليه ينيكك وفرفشيه

ضحكت ميادة وقالت تصور صح وضحكنا ولقيتها قامت شغلت موسيقى ودخلتني الاوضة وقفلت الباب علينا وبقت ترقص بالاندر والبرا وبعدين رقصنا سلو وهي في حضني بنرقص قالت عاوزة اتفرج معاك على فيلم سكس

شغلت فيلم ونامت في حضني وبقينا نتفرج وهي بتلعب فى زبي وبعدين قلعتني البوكسر وبقت تبوس زبي وتمصه وأنا لفيتها عشان نعمل وضع 69 وبقت هي تمص زبي وأنا بلحس كسها وابعبص طيزها وجبت الكريم ودهنت طيزها وبقيت ابعبصها وهي توحوح وتمص زبي وأنا شوية الحس كسها وشوية ابعبص طيزها بصباع وبعدين صباعين وبقيت اوسع طيزها لحد ما حسيت إنها وسعت قولتلها قومي من عليا وخليكي على السرير بنفس الوضع
عملت زي ما قولتلها وأنا جيت وراها وبقيت ابعبص بالكريم تاني ودهنت زبي وبقيت ادخله بالراحة لحد ما الراس دخلت وهي قالت احححح بيوجع

قولتلها أولا الليلة دخلتي على طيزك وثانيا إنتي مش كنتي عاوزة افشخك زي فيروز
قالت آه بس مكونتش اعرف أنه بيوجع كدا
قولتلها في الأول بس إنما لما طيزك تتعود على زبي هتحبي نيك الطيز وتتمتعي
قالت إنت حبيبي واعمل إللي يعجبك
قولتلها واعمل إللي يعجبك ورزعت زبي مرة واحدة وهي صرخت بصوت عالي شوية وأنا نزلت عليها وكتمت بؤها وخليت زبي ثابت وقولتلها هتفضحينا يا بنت المتناكة
لقيتها بتزووم

حسيت إنها هاجت من الشتيمة
هي مسكت ايدي شالتها من على بؤها وقالت وهي ماما مين اللي هينيكها عشان اكون بنت متناكة
قولتلها أمك مش هتتناك من حد غيري ولا هتوافق أصلا لحد غيري
قالت عارفة يا حبيبي بس امتى بقا نفسي أشوفها بتتشرمط تحتك وبتمتعها وبتعوضها عن الحرمان
قولتلها يوم فرحك وضحكنا ولقيتها هديت من الوجع بدأت اطلع زبي وادخله بالراحة وهي يدأت تهيج تاني وتقول اححححح زبك حلو اوي يا حبيبي في طيزي
قولتلها كدا مفيش وجع
قالت آه فيه نيك ومتعة
أنا متأكد أن فيه وجع بس هي مش عاوزة تقول احسن اقوم من عليها

قومت من عليها لقيتها قالت ليه كدا
قولتلها نامي على ضهرك وحطيت مخدة تحت طيزها ورفعت رجلها وفرشت كسها بزبي وبعدين دخلته في طيزها وبقت تقول احححح يا بابا
نيكني يا بابا يا حبيبي
نيك بنتك شرموطك
نيك بنت صفية المتناكة
نيك جامد يا بابا
وأنا اقولها هنيكك يا شرموطت بابا
خدي يا متناكت بابا
هفشخ كسمك يا بنت صفية اللبوة
قالت اححححح يا بابا هتفشخ كس ماما
قولتلها وبعد ما تتجوزي هنيكك إنتي وهي سوا
هي هاجت اكتر وبقت تصرخ وتقول اححححح يا بابا ده النيك حلو
قولتلها لا يا كسمك حلو معايا أنا بس
قالت هو أنا عرفت النيك اصلا إلا معاك يا روحي
أنت بابا وحمايا وحبيبي وأستاذي في النيك وفضلنا كدا لحد ما نزلت في طيزها وبقت توحوح وتقول اححححح سخن مولع وبعدين طلعت زبي من طيزها ونزلت لتحت وبقيت الحس كسها وادعك زنبورها لحد ما اترعشت وجابت شهوتها وبعدين قومنا اخدنا دوش سوا وخليتها تقعد في مياه سخنة ومطهر عشان طيزها وبعدين لبسنا واخدتها في حضني ونمنا

صحيت الصبح لقيتها صاحية
قولتلها آه مانتي متعودة انك تصحي بدري
قالت آه وبجهز الفطار كمان

فطرنا سوا وقولتلها أنا هروح العزا وإنتي براحتك بس متنزليش من هنا غير لما اوصل العزا وأعرف أمك هناك ولا هنا
قالت تمام ولبست ونزلت وعدت ايام العزا وفيروز رجعت البيت معايا بس أمها قالت خلوني هنا شوية
قولتلها ماشي وروحنا أنا وفيروز ولقينا ميادة مجهزة اكل وطبعا خدت فيروز في حضنها واتفاجئنا إن فيروز بتقولها طبعاً ناكك لما شبعك وأنا هناك وانفجرنا في الضحك وقالت ميادة إنتي يا بت مش كنتي حزينة دلوقتي
قالت فيروز أنا زي بابا مش بحب النكد ولو فيه نكد يكون وقت صغير ويعدي
قولتلها حبيبتي يا فيفي كدا تستاهلي نيكة حلوة بالليل وضحكنا

احمد اتصل يطمن علينا ويطمنا عنه وسألني عن أمه قولتله بص أنا هقولك بس لو الشغل حلو معاك ولا كأنك تعرف حاجة
قالي قلقتني
قولتلها من الاخر كدا جدتك توفت
عيط طبعا وعاتبني ليه متصلتش بيه
قولتله طيب اقفل اهدى وفكر في كلامي وبعدين هنلاقيني أنا صح

قفلت مع احمد وتمر الايام لحد قبل الدراسة بأيام وأحمد رجع ولقيته محوش مبلغ محترم وقالي خليه معاك
قولتله الاول هات هدية حلوة لخطيبتك وهدية لحماتك
قالي حاضر ولما عرف إن أمه لسة في بيت ابوها قال اروح اعزيهم واعتذرلهم إني معرفتش الا دلوقتي
قولتله كدا تمام

بعد ما رجع من عند أمه اشترى الهدايا واتصل بيا عشان اروح معاه وأنا أتصلت على صفية قولتلها أنا جاي عندك بس معايا ضيف
قالت آه فهمتك عشان نلبس وضحكت
قولتلها بالظبط كدا

روحنا وخبطنا واول ما فتحت وشافت أحمد فرحت اوي واخدته بالحضن وسلمت عليا بالايد وهي بتبتسم وقالت لميادة تعالي يا بت مفيش حد غريب بس بردو تلبسي وضحكت
خرجت ميادة وفرحت باحمد اوي ونفسها تحضنه وبعدين جات حضنتني وباستني الثلاث بوسات كالعادة مع الثلاث كلمات واحمد اندهش وقال ده أنا كدا فاتني كتير
هزرنا وضحكنا واحمد قدم الهدايا ومشينا

فاتت الايام والشقتين اللي عندي فضيوا ووضبت شقة لصفية ونقلتهم فيها وإيمان لما شرحتلها الموقف عجبتها الفكرة وأحمد فرح جدا

ومرت سنة وشوية وبقينا في سنة2018 وأحمد بقا عنده 19سنة وقولت لايمان نعمل خطوبة رسمية بقا لاحمد
قالت آه المفروض بقا وإيمان بقت تحب صفية اوي بعد وقفتها معاها في العزا وحددنا يوم 7/18 للخطوبة واتفقت مع صفية إن الخطوبة تكون عالديق
قالت اللي تشوفه
قولتلها في الدخلة بقا نعمل فرح حلو نفرح ونفرحهم
قالت ماشي

عملنا الخطوبة على السطح وناس قليلة اللي أغراب وبعد الناس ما مشيت قولت يالا بينا
قالوا فين
قولتلهم تمشوا وانتوا ساكتين
ضحكوا كلهم وقالوا يبقا عامل مفاجأة وفيروز قالت مفاجآت بابا دايما بتكون حلوة

نزلنا من العمارة كلنا ومعانا خال احمد وخلاته وركبوا ميكروباص أنا متفق معاه وفي عربيتي العريس والعروسة وفيروز ورا وصفية جنبي

كنت أنا متفق مع مركب والمفاجأة عجبتهم اوي وأحمد من فرحته شالني وبقا يلف بيا وكانت سهرة حلوة وبعدين رجعنا كل واحد على بيته واحمد سهران عند حماته وكل شوية صفية ترن عليا وتقفل
اتصلت بيها وقولتها مالك يابت
قالت متيجي تقعد معايا احسن العيال دول قاعدين لوحدهم مش أنت أبوها أنزل بقا حافظ على بنتك وضحكت
نزلت بالترينج وهي كانت فاتحة الباب
اول ما دخلت لقيتها خدتني بالحضن وباستني وقالت وحشتني ياخويا
بقولها فينهم
قالتلي جوا منسجمين اوي ووشها احمر
قولتلها إنتي شوفتي حاجة طيب
قالت لا هو ماسك ايديها بيبوسها بس مشوفتش حاجة تاني
قولتلها ومش هيحصل اكتر من كدا لأني واثق في احمد وواثق اكتر في ديدي
قالتلي طمنتني

ضحكت عليها وقولتلها بس ايه الجمال ده النهاردة وايه الرقص ده
قالت متكسفنيش بقا بس أنت بردو بتعرف ترقص حلو
هو انت كدا كل حاجه تعملها بتكون حلوة
قولتلها على حسب اللي بيحبني هيشوف اللي بعمله حلو
اتكسفت وسكتت
خبط على باب الاوضة ودخلت وهما اتفاجئوا إنه انا وميادة جات تجري عليا وحضنتني وباستني على شفايفي وقالت دايما مفرحني يا احلى بابا في الدنيا
بصيت على أحمد لقيته مستغرب
قولت طبعا يا ديدي عمال يتحايل عليكي عاوز يبوسك وإنتي رافضة وبعدين بوستيني أنا عشان يتغاظ وضحكنا
قولتله البوس ده ليا أنا بس لحد يوم الدخلة عشان متحاولش تاني
قالت ميادة يعني بعد الدخلة مش هتخليني ابوسك وعملت نفسها زعلانة زي *******
قولتلها هي البنت تقدر تبعد عن حضن ابوها
قالت منحرمش منك يا حبيبي
قولتله كلنا تعبنا النهاردة كفاية كدا عشان حماتك ترتاح

بعد كلام المجاملات مشينا أنا وأحمد وطلعنا نمنا كلنا من التعب وبدأت اخد رأيهم في ديكور الشقة وفي نفس الوقت كل شهر اخد صفية وميادة وفيروز ونشتري شوية من حاجتها وصفية وميادة اغلب الوقت في شقتي كأننا عيلة واحدة واحمد مبسوط جدا من الوضع ده وصفية بقت ساعات تقول ياخويا وساعات تقول يا بابا والحب مالي عنيها لحد احمد ما قالي على فكرة أنا حاسس إن حماتي بتحبك
ضحكت وقولتله هي قالتلك يعني
قالي لا بس ملاحظ اهتمام منها بيك ونظرتها عليك نظرة حب
قولتله بص يا احمد الست دى تعبت في حياتها وافتقدت الأمان والسند
قالي صح يا بابا ميادة حكتلي حاجات توضح ده
قولتله هي بقا لقيتني حنين معاهم ومخلتهاش تفكر في جهاز البنت ونقلتها في شقة من غير فلوس يعني حست بالسند أو اقولك كلمة هي قالتها
قالي قول
قولتله هي قالتلي منحرمش منك ويخليك لينا وتفضل ساترنا وسندنا والأمان اللي عيشتني فيه معاكم
هي بقا بعد اللي قالته ده وكان من قلبها تفتكر هتعاملني ازاي
ضحك احمد وقالي طول عمرك مقنع يا هيما وضحكنا وتمر الايام وميادة بقت تبعتلي رسايل إن وحشها النيك وإن فيروز بقت هي اللي بتتناك بس
قولتلها هوزع أمك وحماتك وافشخك

فعلاً قولتلهم انزلوا سوا اشتروا حاجات لجهاز ميادة واحمد مش في البيت واخدت ميادة وفيروز ونزلنا شقة صفية ودي تحت شقتي مباشرة وفشخت طيز ميادة جامد وهريت كسها لحس وخليتها تجيب اربع مرات وفيروز بتتفرج وتهيجنا بالكلام

وبعدين بدانا نوضب شقة احمد ونظبط الدنيا وحددنا الدخلة يوم 2019/10/11 وحجزت قاعة وقولت لصفية تعزم أصحابها وأهلها
كانت رافضة تتصل بأهلها

اقنعناها كلنا إن كدا إنتي هتكوني غلطانة إنما لما تقولي بتخلي مسؤوليتك واللي يجي يا مرحب
صفية عيطت وقالت دول مش اهل ده محدش بيسأل عننا وكأنهم خايفين اطلب منهم حاجة واقلكم بقا انتوا اللي اهلي وكفاية اخويا أبو أحمد خلاني مشيلش هم حاجة واعتبر ميادة بنته وهي وفيروز عنده زي بعض أنا اتشرف إني معاكم وبتعيط وإيمان حضنتها وقالت إنتي مش معانا إنتي مننا وميادة بردو اتعصبت وقالت حتى لو عمي ولا خالي كانوا موجودين هقول بابا ابراهيم هو وكيلي وهو سندي وعزوتي واترمت في حضني تبوسني وتعيط
صفية انتبهت لكلام بنتها وقالت برافو عليكي يا ميمي مش عاوزة حد يكون صاحب فضل علينا الا صاحب الفضل الحقيقي ده ابوكي اللي حسيته وحستيه إنه ابوكي فعلا

قولتلهم ياريت ينفع كنت هكون اسعد الناس بس للأسف الشرع بيقول عمك وبعده خالك وترتيب كدا حسيت إنهم زعلوا فقولت بس ده ميمنعش إني اتفشخر بقا واتكبر عليكم
صفية قالت خد راحتك وأحنا تحت رجلك
ميادة حبت تفك راحت باستني في شفايفي واتكلمت بدلع وقالت صحيح يابابي هتتكبر على ديدي حبيبة بابا
قولتلها استحالة يا روح بابا
كلهم ضحكوا وقالوا شوفوا البت بعد ما كان نار خليته يهدى ازاي وضحكنا كلنا وتمر الايام وفجأة.....

إلي اللقاء في الجزء الثاني نعرف إيه هي المفاجأة

الجزء الثاني
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما حصلت مفاجأة قبل فرح احمد وميادة بأيام والمفاجأة هي إن شاب من شباب الجيران طالب يخطب فيروز والغريبة إنه زي ميادة أبوه متوفي

قولتله يابني أنت متربي قصاد عنينا بس أنا معنديش بنات غيرها ولازم هي توافق باقتناع
قالي طبعا يا عمو وياريت تاخد رأيها لو حضرتك مش معترض عليا
قولتله أنا شخصياً موافق بس رأيها هو اللي هيتنفذ
قال وأنا موافق ومتشكر جدا

في قعدة لوحدنا من غير صفية وميادة قولت لاحمد وفيروز وأمهم هو انتوا مركزين مع أيتام الأب ليه وانفجرنا في الضحك وميادة سمعت الضحك من شقتهم وجات تجري تسأل فيه إيه
كلهم سكتوا
قولتلها اصل فيروز جالها عريس وأنا بقولهم هتسيبوني انتوا الاتنين وتخلوني يتيم من غيركم ضحكوا عليا يرضيكي يا مزتي

قالت يا روح مزتك ومين قال إني هسيبك ولو عاوزني منمش فوق بعد الجواز كمان وانام في حضنك أنا حبيبت بابا واعملها إنما فيفي في بيت جوزها بقا وضحكنا ودعيتلهم بالسعادة ورنيت على صفية طلعت واتشاورنا كلنا وفيه اجماع على إن الشاب ده كويس وطيب وأمه عسولة وطيبة وصفية تعرفها كويس عشان كانوا بيروحوا سوا للمعاشات

قولتلهم كدا فاضل راي العروسة ومش هتقول رأيها غير لما تقعد معاه صح يا قلبي
فيروز حدفتلي بوسة وقالت ولا فيه غيرك يفهمني يا حبيبي

قولتلها خلاص هتصل بيه اقوله واعرفه إن ده مش معناه موافقة
كلهم قالوا كدا صح واتصلت بيه واتفقنا إنه معزوم على الشاي بكرة وحذرته إنه يجيب حاجة وهو جاي وقفلت معاه وتاني يوم جي وكان مكسوف وهو بيطلع شيكولاتاية من جيبه وبيقول بعد إذن عمي دي لأختي فيروز
قولتله عرفت تضحك عليا يا علي
قالي ولا عاش ولا كان اللي يضحك عليك يا عمي
غمزت للكل يقوموا وبصيت لفيروز شاورتلي إنها موافقة
سيبتهم يتكلموا سوا حوالي نص ساعة ودخلت عليهم قولتله حاسس إني هقول مبروك ولا إيه يا فيفي
اتكسفت وقالت اللي تشوفه يا دادي وجريت على برا
قولتله هتجيب مين يخطبها ونتفق
قالي أنا وماما انا مفيش حد كبير عليا في قراراتي بعد ماما
قولتله كدا تمام وبعد كام يوم قعدنا واتفقنا على كل حاجة وعاوزين يعملوا خطوبة قولتلهم نخلي الخطوبة يوم الحنة بتاعت احمد

كلهم عجبتهم الفكرة وعملت كوشة في الشارع وكانت ليلة جميله جدا وتاني يوم بقا الفرحة الكبيرة
فرحتي باحمد وميادة وعشان ابني الوحيد أنا اللي بعمل كل حاجة حتى الكوافير أنا اللي اتفقت معاه وكل التفاصيل

الصبح قولت فيروز وصفية يلبسوا عشان اوصلهم مع ميادة للكوافير
صفية قالت يعني كدا ناخد لبس الفرح معانا
قولتلها طبعا
قالت صفية لا أنا اروح متاخر شوية عشان اعمل عشا العرسان
ايمان قالت صح خليها تعمل اكل بنتها وأنا اساعدها تخلص بسرعة وبعدين تاخدها توديها
قولتلها تمام
فعلا ده اللي حصل وبعد الضهر لقيت صفية بتقولي أنا جاهزة ودموعها نازلة
إيمان فاهمة وقالتلها وبعدين معاكي يا صفية ماهي بنتي بردو
صفية قالت عرفتوا بقا إن انتوا أهلي اللي اتشرف بيكم
قولتلها اختي الجميلة العيوطة تشرف بلد ومقامك عندي كبير اوي
قالت صفية متزعليش مني يا ايمان وراحت حضناني وقالت هو ده الأخ السند والأمان وكانت عاوزة تبوس ايدي وأنا شديت ايدي وإيمان هدتها وقالتلها روحي بقا لبنتنا وبنت اخوكي ابراهيم

صفية فرحت اوي بكلام ايمان وباستها وباستني
حبيت اضحكهم قولت صفية خلاص جواز بنتها خلاها فتحت سبيل بوس وضحكنا ومشينا وفي الطريق قولتلها بتعملي ده كله عشان انسى العشا بتاعي يا لئيمة
قالت فشر يا حبيبي أنا عملت عشاك في شقتي من الفجر

وصلتها الكوافير ورجعت أنا عشان اظبط اي حاجة تكون ناقصة واشوف احمد لقيته بيقولي متقلقش أنا اصحابي معايا هيظبطوني بس يا بابا مش هروح الكوافير من غيرك
قولتله يابني استناك في القاعة عشان الناس
قالي الناس تستني في القاعة إنما أنت تكون جنبي
فرحت من كلام احمد وقولتله حاضر ولبسنا كلنا وكنت جايب عربية سبور للعريس والعروسة وعربيتي أنا وإيمان وصفية وفيروز وروحنا الكوافير ودخلت أنا وأحمد وبقول للناس في الكوافير فين بنتي العروسة
استغربوا

قولتلهم أنا جايبلكم بنتي العروسة اجي الاقي تلات عرايس واتلخبط كدا
كلهم ضحكوا وميادة جات عليا حضنتني وباست ايدي وفيروز طبعا بالحضن والبوس وبصيت على صفية لقيتها جميله اوي قولتلها ناس عملت سبيل بوس من شوية وأنا عامل اوكازيون احضان وحضنتها وكلنا بنضحك ومسكت ايد ميادة وقولت لاحمد اسلمك بنتي يا احمد واوعا تزعلها وخرجنا مع الزغاريط وركبنا العربيات وكانت كتير ولفينا شوية وبعدين روحنا القاعة وبعد ما قعدوا جي وقت كتب الكتاب ولقيت صفية بتقولي مش تباركلي إن عمها وخالها لسة جايين دلوقتي ولوحدهم من غير عيالهم
قولتلها خلينا في فرحتنا
قالت إنت اللي مفرحني وبس
قولتلها اعملي الواجب معاهم كأنهم ضيوف وبس
قالت وحياتك ناوية اعمل كدا

قعدنا عشان كتب الكتاب والمأذون سأل العروسة مين وكيلك يا عروسة
ميادة بصت على خالها وعمها وهما مركزين معاها وقالت حسب الشرع عمي ولفت وشها ناحيتي وقالت بابا ابراهيم هو سندي وعزوتي ومسكت ايدي باستها قصاد الكل

المأذون بيكتب الكتاب وايدي في ايد عمها وميادة بتبص لعمها وهي مكشرة اوي وكتبنا الكتاب وميادة قالت لعمها إنت وكيلي عشان ده الشرع والأصول اللي علمهاني بابا ابراهيم واترمت في حضني وقالت مبروك عليا حضنك يا أحلى بابا والناس مصدومة من كلامها وعمها وخالها مش عارفين يردو وبعدين بدأت التهاني والتبريكات من الأهل والأصدقاء وأنا روحت على بتاع الديجي فكرته بحاجة اتفقنا عليها

اتكلم في المايك وبارك للعروسين وقال النهاردة فيه رقصتين سلو والرقصة الاولى دلوقتي بس هيكون العريس والعروسة وابو العروسة وأمها

(اغلب الناس عارفين إن أبوها ميت)

وكمل كلامه وقال فين أم العروسة
صفية رفعت ايديها
قال فين ابو العروسة
عمها وخالها واقفين زي الخرفان فرفعت ايدي والناس كلها استغربت وسقفت وصفرت وفيروز عملتلي لايك من بعيد وبدات الرقصة واخدت صفية في حضني ورقصنا سلو جنب العرسان وبنتكلم سوا وقالت ميادة حبيبي يا بابا
حدفتلها بوسة وبعدين بعدنا أنا وصفية عنهم وبقولها مكسوفة كفاية قالت مكسوفة ومش كفاية خلي كل واحد يعرف مقامه فين

قولتلها إحنا بنفرح ببنتنا الوحيدة وابني الوحيد
قالت عندك حق وفجأة الموسيقى بقت الجنان بتاع الشباب لقيت صفية ماسكة فيا وبترقص بجنون وجات فيروز معاها ورقصنا سوا كتير وبعد شوية وأنا قاعد ارتاح جنب إيمان وفيروز جات صفية وقالت كدا أنا ارتحت

قولتلها وهي كانت تعباكي اوي كدا
قالت لا ارتحت لما طلعت اللي جوايا باختصار
قولتلها عملتي ايه يا مجنونة
قالت الباشوات عاوزين يدوني فلوس نقطة قال لبنت أخته والتاني لبنت اخوه وبيقولوا بنتك مسحت بكرامتنا الأرض بس عشان عضم التربة سكتنا

قولتلهم وكان فين عضم التربة واحنا ملناش سند إحنا مكناش عاوزين فلوس كنا عاوزين سند وضهر نتحامى فيه فلوس ايه يا بتوع الفلوس ده جهاز بنتي من اول شبشب الحمام لحد اغلى حاجة أبوها سندها هو اللي جابهولها ويقولها شاوري وأنا ادفع كفاية أنها ملقتش حد يكون وكيل ليها غيره واظن انتوا شوفتوها وهي بتبوس ايده ازاي لأنها حست بالأمان معاه
انتوا كنتوا فين لما خرجت تشتغل وهي لسة مخلصة الإعدادية
خايفين نطلب منكم مساعدة
ابراهيم اخويا وأبو ميادة مش مخلي نفسنا في حاجة
عن اذنكم اشوف المعازيم عشان أم العريس تعبانة وأنا مكانها وإبراهيم أبو العروسة
وسيبتهم ومشيت بس بعد ما شوفت عرقهم نازل زي المطر وضحكت ضحكة عالية اوي

ايمان قالتلها المهم فشيتي غلك
قالت أوي
قالت خلاص بقا افرحي براحتك
قالت طبعا هفرح أوي دلوقتي وهاخد اخويا حبيبي يرقصني كمان

قولتلها تعالي يا مجنونة وبقت ترقص بجنون اوي وتميل عليا وميادة لما شافت عمها وخالها واقفين بيبصوا جات وبقت تحضن فيا وترقص و تمسك ايدي تبوسها واتجننت وبقت تصرخ وتتنطط وتقول أبويا اهو وكل اللي حوالينا يقولوا أبوها اهو وهي تقول تاني والكل يرد

وكان موقف مؤثر لكل اللي في الفرح وعارفين أنها يتيمة وفي آخر الفرح كانت رقصة سلو قبل ما يختم وقال فين أم العربس
إيمان شاورتلي لا راحت فيروز قالت اخته متنغعش
قال تنفع طبعا وفين ابو العريس قولتله أنا
ضحك وقال كدا حرام أنت مجوز ابنك لبنتك والناس ضحكت وفيروز بقا حضنتني جامد ورقصنا سوا وأغنية الختام ومشينا على البيت العريس دخل شقته وصفية دخلت شقتها وأنا دخلت شقتي لقيتها زحمة جدا

قولت لفيروز هاتي دور من التورتة هنزلها لصفية واروح ابات عند علي صاحبي
أنا اتحججت بالتورتة عشان اخبط على صفية لأني متوقع اللي هشوفه وفعلا خبطت وهي بصت من العين شافتني وقالت حاضر وصوتها بتعيط وفتحت الباب وأنا دخلت فوراً وحطيت التورتة على الترابيزة وبصيتلها وهي قفلت الباب وجات تجري وحضنتني وهي بتعيط
قولتلها أنا نازل ومتأكد إني هشوفك كدا بس مش خلاص فشيتي غلك فيهم

قالت لا ولا فكرت فيهم تاني بس لقيت نفسي لاول مرة هنام لوحدي من غير ميادة
قولتلها اومال لو بعيدة عنك بقا كنتي عملتي إيه ده لو عطستي هتسمعك وتقولك بعد الشر يا ماما وبطبطب على ضهرها واكتشفت أن شعرها مفرود قولتلها بس إيه الجمال ده حتى وإنتي بتعيطي حلوة وهي ابتسمت وحضنتني اكتر وتقول منحرمش منك يا سبب فرحتي وسندي
قولتلها بهزار شكلك بتخافي تنامي لوحدك خلاص أنام معاكي لقيتها ردت بسرعة وقالت ياريت وبعدين اتكسفت ووطت وشها في الأرض وسندت رأسها على صدري وايديها حضناني

رفعت راسها بصيت في عينيها لقيتها بتبصلي بحب وشوق واضح أوي
قولتلها صافي
قالت نعم يا روح صافي يا قلب صافي يا سند صافي
قولتلها بحبك
قالت ياااااه أخيراً وحضنتني وسندت رأسها على كتفي وبقت تتكلم وتقول أخيراً قولتها وحسيت بيا أخيراً سمعتها منك من غير ما تقول حبيبت اخوكي
من سنة وشوية ونفسي أسمعها من اول مرة دخلت شقتي اللي تحت وأنا بحبك ونفسي أسمعها
بحبك يا حبيبي
بحبك يا روحي
بحبك يا عمري
بحبك يا قلبي
وهي بتحسس على شعري وضهري وأنا بردو احسس على شعرها والجزء الظاهر من رقبتها وجنب ودنها ومش مدياني فرصة ارد عليها فقولتلها كل ده جواكي طيب اديني فرصة ارد
قالت لا خلاص أنا نفسي افضل أقولك بحبك كدا للصبح
وبقت تقول بحبك بحبك بحبك وأنا بقيت احسس اكتر وابوس رقبتها وهي مش مبطلة كلام وتقول أنت الوحيد اللي اتمنيت إنه يحبني أنت الوحيد اللي كان نفسي احضنه وياخدني في حضنه
شعري دي متفردش إلا عشانك يا حبيبي
رفعت وشها وقولتلها عاوز أشوف حبي في عيونك اللي تجنن دي ونفسي اغرق فيهم
لقيتها عاوزة ترجع تنام على كتفي تاني روحت بحركة سريعة كنت مسكت شفايفها بشفايفي واول ما عملت كدا لقيتها بتاكل في شفتي وبتحضني اوي وتزووم اوي اوي وتديني لسانها امصه وتاخد لساني تمصه وكل ده واحنا واقفين
قولت اريح شفايفنا بعد خمس دقايق لقيتها بتقولي بحبك يا نور عيني بحبك يا أملي اللي عايشة عشانه

قولتلها طيب نقعد ولسة هقلع جاكيت البدلة لقيتها بتقولي وحياتي خليني أنا اقلعك
قولتلها تحت امرك
قالت لا أنا اللي تحت امرك وتحت تصرفك وتحت رجلك وقلعتني الجاكيت وبقت تبوس الجاكت وتقول بتاع حبيبي يتعلق معزز مكرم وعلقته وقالتلي اقعد بقا يا حبيبي
قعدت لقيتها قعدت على الأرض بقولها ليه كدا
قالت وحياتي سيبني أعمل اللي نفسي فيه ومتقوليش لا على حاجة مش أنا حبيبتك
قولتلها حبيبتي وروحي وقلبي وعشقي
قالت يااااه معقولة الفرحة اللي أنا فيها دي طيب وحيات حبيبتك عندك خليني اعمل أي حاجة نفسي فيها قولتلها حاضر طالما حلفتيني بروح قلبي

قالت بجد يا حبيبي أنا روح قلبك
قولتلها إنتي قلبي نفسه لقيتها بتمسك ايدي تبوسها وتسند رأسها على رجلي وتبوس ايدي ورجلي من فوق الركبة كدا وبعدين لقيتها بتقلعني الجزمة
بقولها بلاش الدلع ده

قالت وحياتي ما تبخل عليا وسيبني اتدلع
أنت كدا بتدلعني مش أنا اللي بدلعك وفعلا قلعتني الجزمة ورفعت رجلي عند صدرها وقلعتني الشراب ولقيتها حضنت رجلي على بزازها وبقت تبوس رجلي وتبوس صوابع رجلي وماسكة رجلي اوي وتقولي وحياتي سيبني
بحبك بحبك بحبك

بقيت احسس على شعرها وشديتها قعدتها جنبي وقولتلها انتي مكانك هنا جنبي وفي حضني وبنبوس بعض بالشفايف
قالت أنا مكاني جنبك وفي حضنك وقلبك وعقلك وتحت رجلك
إنت حبيبي وأنا حبيبتك وجاريتك وإنت فوق راسي وأنا تحت رجلك

مسكت شفايفها وبقيت أكلها ووقفتها وسندت ضهرها على الحيط وبقيت اعصر بزازها وهي بتبوس بجنان وتحسس على خدودي وأنا حضنتها اوي وبحسس على ضهرها لقيت سوستة الفستان بقيت أنزلها بالراحة لحد فوق طيزها دخلت ايدي بقيت احسس على قميص النوم ولما السوستة اتفتحت ومع حركة ايدي الفستان اتفتح ونزل من عند رقبتها شوية مديت ايدي ومسكت بزازها اقفش فيهم وهي تزوووم وبقيت ادعك زبي في سوتها وهي بتحاول ترفع نفسها عشان يدعك في كسها ولقيتها بتفك ازرار القميص بتاعي وفتحته وبقت تبوس صدري وتلحس حلماتي خلتني اتجنن وقلعت القميص وهي بتبوس صدري وقولتلها الفستان يا روحي هيتبهدل
قالت يغور الفستان وراحت شداه لتحت ووقع على الأرض ورجعت حضنتني اوي وقالت حبيبي
قولتلها نعم يا روح حبيبك
قالت نفسي ارقص معاك سلو
قولتلها وأنا كمان نفسي نرقص سوا لينا مش وسط الفرح وخرجتها من حضني وبصيت عليها لقيتها لابسة قميص احمر قصير وجميلة أوي وهي عريانة
قولتلها طيب اقعدي لحد ما اشوف موسيقى حلوة بس إحنا كدا جنب باب الشقة
قالت تعال جوا وفعلا دخلنا فقولتلها لمي الهدوم اللي في الصالة
ابتسمت وفعلا لمتها ودخلتها الاوضة وبما أن الوضع لحد دلوقتي رومانسي فقولت اغنية حميد الشاعري خدني بين ايديك مناسبة أوي بس قولتلها اولع بس سيجارة
أنا قولت كدا عشان زبي يهدى

قالت حاضر يا حبيبي بس وأنا في حضنك
قولتلها طبعا في حضني وحضنتها وأحنا قاعدين واشرب السيجارة

لما اخلص السيجارة نكمل الحوار



الجزء الثالث
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما صفية طلبت مني نرقص سلو وقولتلها حاضر بس اشرب سيجارة وفعلاً شربت السيجارة وهي في حضني وبتحسس على صدري ورأسها على كتفي

خطرت على بالي فكرة فقولتلها عندك مانع نصور اللحظات الحلوة دي عشان تكون ذكرى لينا
رفعت راسها وبصتلي وهي مبتسمة وقالت أنا قولتلك إني جاريتك واعمل إللي يعجبك ولو حبيبي مطمن إن مفيش حد هيشوفه غيرنا أنا هكون مطمنة لأني في حضنك وحماك ومسنودة بيك
قولتلها بحبك يا صافي وبحب حبك واطمئنانك معايا ده وثقتك فيا دي
قالت إزاي هكون مش مطمنة وإنت املي اللي اخيرا اتحقق وازاي اكون مش واثقة فيك وإنت بحنانك وعطفك علينا خليت للثقة معنى واحد هو إنت يا حبيبي

قولتلها وأنا اوعدك إني هحاول اسعدك واعوضك عن اللي فات
قالت صدقني يا حبيبي أنا من يوم ما حبيتك وأنا سعيدة بس إنك في حضني وحاسس بحبي دي سعادة ملهاش زي
قولتلها طيب عندك سماعة في جيب الجاكيت هاتيها

قامت جابتها وقالت بس دي قصيرة
قولتلها لا دي هتلقط الصوت من غير السماعة ما تكون في الفون

مسكت الفون بتاعها وجبت الاغنية عندها وحطيت الفون بتاعي بعد ما خليته على وضع الطيران عشان محدش يتصل بيا وحطيت السماعة حوالين رقبتي بحيث يكون المايك عند صدري عشان صوتي وصوتها يتسجل مع التصوير

شغلت الأغنية ومسكت ايديها بوستها وقولتلها تسمحي تسعدي حبيبك
قالت يااااه ده أنا حياتي ملك حبيبي ودخلت حضني وحضنتني اوي وبقينا نبص لبعض ونبوس بعض على الشفايف بوس خفيف وأحنا بنتحرك مع الموسيقى وهي كل بوسة تقول بحبك يا حبيبي
بعشقك يا روحي
معقولة حبيبي في حضني وبيحبني أنا مش مصدقة إن حلم حياتي بيتحقق
أنا حاسة إني بحلم بجد
طمني يا حبيبي إني مش بحلم وأنك في حضني حقيقي
لما قالت كدا والأغنية قربت تخلص قولتلها هعضك عشان تصدقي
قالت آه يا روحي عضني

روحت ماسك شفايفها جامد وهي اندمجت معايا فى البوس وبقينا نحرك وسطنا كاني بنيكها وبقيت اعصر بزازها والحس رقبتها وامصها وهي تقول ااااااه يا حبيبي كلني بسنانك عشان اصدق إن حبيبي في حضني وأنا ابوس كل حتة اطولها وهي بردو تبوس وتبصلي وتقول بحبك يا حبيبي وبعدين سحبت حمالات القميص لتحت كتافها وهي بحركة سريعة ساعدتني إنها خرجت ايديها من القميص وده ساعدني اني أخرج بزازها وبقيت اقفش واعصر والحس حوالين الحلمات وهي تقول ااااه يا روحي كمان ومسكت حلمة امصها وبدعك في الحلمة التانية وهي بقت تزوووم وتدوس على راسي عشان امص بزازها اكتر وحسيتها اتوجعت وبعدت وسطها
قولتلها معلش يا قلبي الحزام وجعك استني اقلع البنطلون
قالتلي ولا تتعب نفسك يا روح روحي اسند ضهرك بس على الحيط وأنا افك الحزام المجرم ده
لسة هتكلم قالتلي انا قولتلك النهاردة بلاش تقولي لا على حاجة يا سيدي وتاج راسي

سندت ضهري على الحيط وأنا واقف وهي قعدت على الأرض ومسكت الحزام فكته وفتحت سوستة البنطلون ومسكت البنطلون من عند الحزام من الناحيتين ومعاه البوكسر وبقت تبصلي وتقول بحبك يا حبيبي وتنزل البنطلون بالراحة لحد ما زبي طلع من البوكسر قصاد وشها وبسرعة كانت واخداه في بؤها وبقت تزوووم ونزلت البنطلون لتحت وسابته ومسكت زبي بايديها الاتنين وبقت تمص بجنون وأنا طلعت مني اااااه
طلعت زبي من بؤها وبصتلي وقالت سلامتك من الاه يا عمري

قولتلها ده آه سعادة ومتعة يا روح قلبي
قالت يا ريت اقدر اسعدك نص سعادتي ورجعت تبوس زبي من الراس لحد الخصيتين وتلحس وتشفط كل خصية لوحدها وشعرها الناعم الجميل يغطي وشها والمنظر من فوق يكون حلوو اوي وأنا أحاول اشيل شعرها عشان أشوف وشها وهي بتمص وبعد ما مصت زبي قالتلي ممكن سيدي يرفع رجله اليمين عشان اقلعه البنطلون

(أنا مبسوط باللي بتعمله صفية وشايفها سعيدة وهي بتعمل ده مفكرتش في إنها مثلا بتحب السادية وعاوزة تحس بالذل والكلام ده لالا أنا حسيت إنها حابة تحسسني إنها ملكي أنا )

سمعت الكلام ورفعت رجلي لقيتها رفعتها اكتر من اللازم وقلعتني رجل البنطلون ومسكت رجلي باستها كذا بوسة وبصتلي وقالت ممكن سيدي وحبيبي يرفع رجله التانية
قولتلها بالحب ده سيدك وحبيبك هيسمع كلام حبيبته ورفعت رجلي لقيتها كررت بوس رجلي بردو ورجعت تبوس زبي وأنا مسكت ايديها من على زبي وقومتها وحضنتها وبقيت اكل شفايفها وهي بتبوسني زي المجنونة وبقيت اتحرك بيها واحنا كدا لحد ما بقينا جنب السرير وبقيت أبوس كتافها واحسس على ضهرها وانزل القميص وانزل ارضع بزازها وهي تقول كلني يا حبيبي وانزل ابوس تحت بزازها وهي تحسس على شعري وتبوس راسي لحد ما نزلت القميص تحت طيزها وهو وقع على الأرض وكدا هي بقت بالاندر بس لانها كانت مش لابسة برا وطلعت ابوس شفايفها تاني وهي بتحضني جامد اوي وبعدين قالتلي حبيبي
قولتلها نعم يا روح حبيبك
قالت يا قلبي عايزاك تاكلني بجد خايفة اصحى الصبح الاقي نفسي كنت بحلم عضني عاوزة اقوم من النوم الاقي علامات سنانك على جسمي عشان اصدق نفسي
قولتلها من عيوني يا روح قلبي بس اخاف اوجعك
قالت مهما تعمل فيا مش هتوجع يا فرحة عمري
من غير ما ارد بقيت امص بزازها واعضها واسيب علامات وانزل على بطنها واعمل علامات وبعدين نزلت الاندر لحد ركبتها وبقيت ابوس وراكها واعمل علامات وقولتلها اقعدي يا روحي

هي قعدت وأنا قلعتها الاندر ورفعت رجلها وبقيت اعضعض السمانة واعمل علامات وقولتلها نامي على ضهرك ورفعت رجلها الاتنين وأنا قاعد على الأرض ولحست كسها لحسة بسيطة ولقيتها بتقول اححح لأول مرة وأنا رجعت الحس وحطيت رجلها على كتافي وبقيت اشفط زنبورها امصه واشفط شفايف كسها وهي تقول احححح يا حبيبي شوفته كتير بس اول مرة احس بحلاوته
كمان يا قلبي عاوزاك تاكله بسنانك وبعدين دخلت لساني جوا كسها لقيتها بتزووم اوي وتقول احححح يا روحي بتعمل فيا إيه
قولتلها لساني بينيك كسك يا روحي

قالت احححح خليه ينيكه اللي هيتجنن عليك ده وهي بتعصر في بزازها وتقرص حلماتها وبعدين لقيتها بتقولي حبيبي هجيب اوعى وشك بس بتتكلم بسرعة وبترفع وسطها وعاوزة تبعد راسي وأنا مسكت وراكها حلو وبقيت الحس كسها جامد لحد ما جابت وأنا بلحس

قالت سامحني يا حبيبي لو حاجة جات على وشك
رفعت نفسي من الأرض وبقولها
أهون عليكي تحرميني من عسلك اللي نفسي فيه وأنا بنزل بجسمي عليها وبقولها عسلك مسكر على لساني خدي دوقي
شفطت لساني تمصه وأنا نمت عليها ولسة رجلها مرفوعة ومفتوحة وبقيت افرش زبي على كسها وهي تزوووم وتمص لساني اكتر وتحضني اوي وتحرك وسطها

قولت بلاش اعذبها وبدأت ادخل زبي بس بالراحة وهي بقت مبرقة عنيها ومش بتتنفس كأن سيخ حديد سخن داخل في جسمها لحد ما دخلت زبي كله ولقيتها خدت نفس طويييل وقالت اححححح يا حبيبي
14 سنة وهو مستنيك وصابر وأنا صابرة معاه ومن سنة وشوية وأنا نفسي في اللحظة دي
اححححح يا روحي
اخيرا يا قلبي

قولتلها إنتي صبرتي اكتر ولا كسك
قالت أنا صبرت اكتر من كسي يا حبيبي
قولتلها وزبي كان محروم من الكس المولع ده
قالت كسي ولع من نار زبك اللي نفسي اتحرق بيها يا نور عيني
اححححح
بحبك بحبك بحبك يا حبيبي
بعشقك يا روحي بموت فيك يا قلبي

بقيت اطلع زبي بالراحة وارزعه مرة واحدة وهي تقول احححح كمان يا حياتي
اقولها خدي زبي في كسك يا روحي
تقولي هات زبك في حضن كسي يا حبيبي وتقول اححححح من أعماقها
قولتلها ممكن طلب
قالت أنا عبدتك وإنت سيدي
إنت تؤمرني
قولتلها نفسي اسمع منك كلمة نيكني يا ابراهيم
قالت اححححح يا حبيبي نيكني يا ابراهيم
نيكني يا هيما
نيكني يا حبيبي
نيكني ياخويا
ارزع في كس اختك يا قلب أختك
نيك كسي المشتاق لزبك يا حبيبي
نيك كسي المجنون بنيكك ياخويا
وأنا برضع حلماتها واعصر بزازها و امص شفايفها واقولها خدي يا حبيبت اخوكي
هفشخ كسك يا متناكت اخوكي
بتتناكي من اخوكي يا عشيقة اخوكي

لقيتها هاجت اوي وأنا كمان وبتترعش وبتحضني اوي
عرفت إنها جابت تاني وبعدين ابتسمتلي وحضنتني اوي وقالتلي
ممكن طلب من سيدي وحبيبي
قولتلها إنتي تؤمري سيدك وحبيبك وعبدك يا روح قلبي
قالت يا لهويييييي أنت عبدي أنا
ده أنا كل حلمي اكون خدامة تحت رجلك
قولتلها وأنا اكون خدام تحتك يا روح الروح
قالت هو ده الطلب يا نور عيني
قولتلها إيه هو
قالت تكون تحتي بس اكون في حضنك
قولتلها فهمتك وتحت امرك يا حبيبتي

قمت من عليها وقعدت وسندت ضهري على شباك السرير وورايا مخدة وهي جات قعدت عليا ومسكت زبي دخلته في كسها ونزلت عليه بالراحة وبعدين لقيتها ضحكت وقالت هو أنت لسة لابس الفانلة ومسكتها ورفعتها لفوق وقلعتها واحنا بنضحك وبقت تحرك وسطها على زبي وحضنتها وبقينا نبوس بعض برومانسية وارضع حلماتها اوي وامص بزازها والمص يعمل علامات على بزازها والهيجان زاد وبقينا نقطع بعض بوس وهي بتتحرك على زبي وتقول اححححح زبك حلو ونيكك حلو وكل حاجة فيك حلوة يا حبيبي
بحبك يا هيما
بحبك يا ابراهيم
بحبك يا حبيب أختك وقالت احححح
قولتلها وأنا بعشقك يا حبيبت اخوكي يا متناكت اخوكي
هاجت اكتر وقالت احححح آه يا حبيبي أنا متناكتك
وأنا قولتلها وشرموطي
قالت وشرموطك ولبوتك وعبدتك
ابراهيم
قولتلها قلب ابراهيم
قالت بعبدك يا حبيبي
أنا جاريتك يا سيدي وتاج راسي
قولتلها خلاص يا جاريتي وحبيبتي وروحي مش قادر اتحمل جمالك ده وعاوز اجيب طلعي زبي من كسك
هي قالت أنا لو أعرف إن النهاردة يوم سعدي كنت عملت حسابي عشان احس بيهم جوايا
قولتلها الايام جاية يا روح قلبي
قالت يطلع بس النهار واجيب برشام

وطلعت زبي وبقا بين شفايف كسها وبقت تدعك ونبوس بعض واحضنها اوي لحد ما بدأت أنا اجيب قولت اححح لقيتها بتقولي احححح اوي يا حبيبي
عرفت أن كلمة اححح مني هيجتها بقيت اقول اححح يا حبيبتي وهي تدعك وتقول اححححح يا حبيبي وجابت معايا وأحنا في منتهى المتعة وفضلت في حضني لحد ما هدينا

بقينا نبوس بعض برومانسية واحسس على ضهرها وانزل لحد ما وصلت طيزها وبحسس على خرم طيزها لقيتها قالت اححح وبتحاول تضم طيزها على صباعي
قولتلها شكلك بتحبي البعبصة
قالت أنا بحبك انت يا حبيبي
بحب اي حاجة منك

قولتلها إيه إحساسك وإنتي وبنتك بتتناكوا في وقت واحد
قالت احححح ده أنا نسيت الدنيا معاك يا روحي ولا اطمنت عليها
قولتلها وأنا زيك يا روح قلبي نسيت أنا مين معاكي طيب اسكتي وأنا هتصل باحمد
قالت لا خلي الفون بتاعك مقفول وأنا اتصل
قولتلها ماشي

قامت جابت الفون ورجعت قعدت على رجلي وفي حضني واتصلت بميادة وسألتها إيه الاخبار
ميادة قالت لسة يا ماما
احمد اخد الفون وقالها وبعدين في بنتك يا حماتي مطلعة عيني وبتقول خايفة وأنا مش عاوز اقلب عليها
قالتله هاتها
ميادة قالت ايوة يا ماما
صفية كل كلمتين تبوسني وأنا شغال بوس وتحسيس وبلعب في خرم طيزها
قالت صفية يا بت العبيطة اسمعي كلام جوزك وبطلي محن بنات
قالت ميادة خايفة

قالتلها متخافيش يا روح ماما ده في الاول بس وجع بسيط وبعدين هيعجبك اوي يا روحي
دي احلى ليلة في عمرك يا قلبي لما حتة من جوزك تكون جواكي وتتمتعي وتبسطيه واوعي تقولي لا على اي حاجة يطلبها احسن يشوف غيرك
استحملي الوجع دقيقتين وبعدين هتكوني مش عاوزاه يخرج من حضنك يا قلبي
قالت حاضر يا ماما بس لو طلع مش حلو هدبحك
قالتلها وأنا موافقة وضحكت وقالتلها ولما تخلصوا طمنيني أنا مش هنام غير لما تطمنيني
قفلت معاها ورمت الفون وبقت تبوس فيا زي المجنونة
قولتلها سخنتي وإنتي بتكلمي بنتك عن النيك وإنتي في حضني
قالت أوي أوي يا حبيبي
قولتلها وأنا هخلي الليلة دي ليلة العمر ليكي زي بنتك
هي ليلة دخلتها على كسها وإنتي ليلة دخلتك على طيزك
قالت احححح بحبك
قولتلها نقوم ناخذ دوش من البحر اللي احنا فيه ده
قالت عندك حق يا حبيبي وضحكنا وقمنا

فصلت التصوير وحفظت الفيديو ودخلنا الحمام ناخد دوش مع احضان وبوس وبعبصة وخرجنا من الحمام لقيتها قالت كأن قلبي حاسس إني هكون في حضنك وإن الليلة دي هتكون احلى ليلة في حياتي وإنها ليلة دخلتي فعلا
بقولها ليه
قالت عشان عملتلك حمام بالفريك
قولتلها أنا كنت نسيت إني من سنة طلبت عشا مخصوص
قالت وإنت بتفكرني الصبح وفاكرني نسيت
قولتلها وأنا في حضنك نسيت كل حاجه
قالت بحبك وجريت على المطبخ تسخن الاكل وأنا دخلت وراها بقيت اتحرش بيها وهي فرحانه اوي وتقولي من احلامي اللي بيحصل ده في المطبخ واللي حصل في الحمام

قولتلها عشان تكوني عارفة يا روح قلبي ممكن تتوجعي شوية بس زي ما قولتي لبنتك بعد الوجع هتكون متعة وتكوني مش عاوزاني ابطل نيك فى طيزك
قالت احححح يعني كدا بقت رسمي أنا وبنتي نتألم في وقت واحد ونتمتع مع بعض
قولتلها اححح تتمتعوا مع بعض
قالت كلمة احححح منك حلوة وبتجنني
قولتلها اححح اححححح لو انيكك وبنتك تتفرج علينا وبعدين انيكها وإنتي تتفرجي وانيكك إنتي وهي سوا

قالت احححح احححح يا حبيبي ده يكون جنان ومتعة جامدة

كان الاكل سخن طلعنا قعدنا عريانين في الصالة تأكلني وأأكلها واخد الاكل من بين شفايفها مع بوسة وهي تاخد الاكل من بين شفايفي مع بوسة
وقومنا غسلنا ايدينا وعملتلي شاي وولعت سيجارة وهي قاعدة في حضني وقالت يالا عاوزة اتألم مع بنتي يا حبيبي
قولتلها يعني مستعدة يا عروسة
قالت تحت امرك يا عريس

قولتلها خلاص اولع كمان سيجارة يكون الاصدقاء ارتاحوا ونكمل دخلتنا في الجزء الجاي

الجزء الرابع
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما قررت إني افتح طيز صفية عشان احسسها إن الليلة دي ليلة دخلتها زي بنتها وقولتلها اخلص السيجارة ونبدا دخلتنا عشان بنتك تتألم فوق وإنتي تتألمي تحت وضحكنا

لقيتها قامت شغلت موسيقى شرقي وبقت ترقص وهي عريانة ملط وأنا قاعد بشرب السيجارة ونحدف لبعض بوسة لحد ما خلصت السيجارة وقمت رقصت معاها لحظات وبعدين سألتها عندك كريم مرطب
قالت طبعا وبطلت رقص وجابت الكريم

اخدته منها حطيته على السرير وقولتلها أنا متأكد إنك هتسامحيني لما اوجعك
قالت يا حبيبي أنا معاك مش هحس بوجع مهما تعمل فيا حتى لو قطعت من جسمي
حبك هينسيني الوجع ولو اتوجعت كفاية ابصلك واتأكد إنك معايا وأنك بتحبني هيروح الالم

حضنتها وقولتلها أنا عارف إنك بتحبيني بس لو أعرف إن حبك جامد كدا وحلو اوي كدا كنت جوزت احمد وميادة من بدري وبقيت ابوسها وابوس رقبتها وامصها مص خفيف عشان متعملش علامات في الرقبة وبعدين قولتلها نامي بعرض السرير وخلي راسك تنزل شوية من طرف السرير عشان لما ارفعك رقبتك متوجعكيش يا قلبي
قالت بحبك يا حبيبي
خايف عليا للدرجادي
قولتلها طبعا مش عروسة ولازم اخدك عالهادي عشان متخافيش من عريسك

عملت زي ما قولتلها وأنا جبت مخدتين حطيتهم تحت وسطها عشان طيزها تترفع

رفعت رجلها ودخلت بينهم وبقيت ابوس وراكها وامصهم جامد واطلع لفوق لحد ما وصلت كسها وبقيت ابوسه بوس خفيف وهي تتجنن وتقول اححححح قطعه بأسنانك
اقولها ده حبيبي وكس عروستي حبيبتي مينفعش اقطعه ده أنا ابوسه كدا وابوس وارجع اقول والحسه كدا والحس بالراحة وهي هاجت اكتر

فتحت الكريم واخدت منه على صباعي وبقيت احسس على خرم طيزها بالراحة وأنا بلحس كسها وهي تقول احححح بحبك يا هيما
بعبدك يا سيدي
وأنا بقيت ابعبص بالكريم لحد ما صباعي كله بقا في طيزها وبقيت ادخله واطلعة بسرعة كأني بنيك وهي هاجت اوي وبقت تقول احححح ده حلو اوي يا حبيبي
بتنيك كسي وطيزي مع بعض
احساس فظيع
قولتلها احساس ابن متناكة قصدك وضحكت
قالت احححح إحساس متناكتك يا قلبي وأنا لما حسيت إن صباعي خلاص بيدخل بسهولة جدا زودت الكريم وبقيت احاول ادخل صباع تاني وهي بدأت تتألم ولما حسيت بيها
قولتلها ترتاحي شوية يا روحي أو بلاش خالص
قالت لا يا عمري انت ارجع الحس كسي ونيكه بلسانك واعمل إللي يعجبك في طيزي عشان دخلتي تكمل ولا يرضيك بنتي تكون احسن مني

قولتلها فشر ده إنتي يا روحي نمبر وان في الشرمطة والنيك وأثناء كلام الهيجان ده كنت دخلت الصباع التاني وبقيت الحس كسها وأوسع طيزها لحد ما الصباعين بقوا يدخلوا بسهولة بدأت احركهم جوا عشان أوسع اكتر لحد ما حسيت فعلا إن خرم طيزها بقا جاهز لزبي وهي بتوحوح وحاسسها بتتألم بس بتستحمل

خليت صوابعي في طيزها وقربت وشي منها وبوستها وبقولها معلش يا حبيبتي بس أنا نفسي اعيشك احساس ليلة الدخلة وكمان عاوز امتعك بحاجة جديدة عليكي
بصتلي بصة كلها حب وعشق وغرام وقالت وأنا بحبك يا حبيبي
قولتلها وأنا بحبك اوي وبحب حبك ده

وبعدين قولتلها اكيد عارفة الوضع الفرنسي
قالت آه
قولتلها يالا اعملي الوضع الفرنسي وطلعت صوابعي من طيزها وهي لفت جسمها واخدت الوضع وأنا بقيت ابعبص بالكريم تاني ودهنت زبي كريم وقولتلها جاهزة يا عروسة
قالت جاهزة يا عريس

بدأت ادخل راس زبي لحد ما دخلت ووقفت حركة وبقيت اهيجها بالكلام واقولها لو ميادة جنبك دلوقتي واحمد بيفتح كسها وأنا بفتح طيزك
قالت احححح

قولتلها واحمد يقولك استحملي يا حماتي وميادة تقول شد حيلك يا بابا اوعا احمد يفتحني قبل ما تفتح ماما
وهي توحوح وانا بدخل زبي مع الكلام
لقيتها هي بعد ما سكتت لحظة بدأت تتكلم تهيج نفسها عشان تنسى الوجع وقالت ونمسك ايد بعض أنا وبنتي نشجع بعض وهي تقول احححح بالراحة يا أحمد وأنا أقول اححح افتحني يا هيما يا حبيبي وأنا شايفة زب احمد بيدخل كس بنتي وبنتي شايفة زب حبيبي في طيزي
قولتلها طيب هاتي ايدك في ايد بنتك واتشجعي بيها

قالت احححح ورجعت ايديها لورا وأنا مسكت ايديها وهي بقت تضغط على ايدي وأنا دخلت زبي كله وهي بقت تزوووم وتوحوح وأنا بحسس على ضهرها وطيزها وفضلت ثابت شوية لحد ما حسيت إن ضغطها على ايدي قل يعني الوجع قل وبدأت اسحب زبي بالراحة لحد ما طلعته وهي كأن روحها اتسحبت ورجعت دخلته تاني بعد ما دهنته كريم وبقا يدخل بسهولة اكتر وبدأت هي توحوح
قولتلها كدا تقريباً الوجع بقا خفيف
قالت احححح ولو جامد بردو أنا فرحانة بس نفسي احضنك وابوسك
قولتلها نامي على ضهرك
والمخدات تحت طيزها ودخلت زبي في طيزها وبقيت ارضع بزازها وهي تقول احححح
قولتلها كدا اقدر اقول مبروك يا عروسة
قالت يباركلي فيك يا احلى عريس
قولتلها كدا أنا فتحتك وبقيتي مدام ابراهيم وشغال نيك فى طيزها
قالت احححح حلوه اوي مدام ابراهيم
قولتلها والاحلى بقا إني لما فتحتك بقيتي مراتي

صرخت وقالت احححح بحبك اوي اوي اوي
بقيت مراتك بجد
قولتلها وأنا جوزك
قالت احححح بحبك يا جوزي
بعشقك يا جوزي
بعبدك يا جوزي
نيكني يا جوزي
وأنا ببوسها واقولها بحبك يا مراتي والفون رن من بنتها
لقيتها قالت كسمك بقا مش وقتك خالص
قولتلها بالعكس ردي عليها وقوليلها تتكلم مع احمد وهي بتتناك وتقول اححححح وكدا وتعلميها الشرمطة عالسريع كدا عشان تقولي احح وهي معاكي
قالت احححح حلوة

كانت الرنة خلصت وصفية مسكت الفون واتصلت بيها وقالتلها طمنيني
قالت آه يا ماما خلاص
قالتلها هو فين
قالت في الحمام
قالتلها ها إيه رأيك بقا
قالت آه هو حلو بس وجعني بردو في الأول
قالتلها لما يطلع من الحمام اتدلعي عليه وقوليله وجعتني يا حبيبي بلاش توجعني المرة الجاية
هو اكيد هيعمل تاني تجننيه بقا بالكلام
ميادة قالت ازاي يا ماما ده أنا كنت حضناه وساكتة
صفية قالت كسمك يا بنت الشرموطة تسكتي ازاي
طيب مفيش وقت أنا همثل واسمعك تقولي إيه
قالت ميادة ماشي بس بسرعة
صفية بقت تكلمني كأنها بتكلم بنتها وتقول احضني يا حبيبي
بالراحة عليا ده أنا حبيبتك وأنا بنيك فيها وهي تقول احححح كمان يا حبيبي
أنا مراتك حبيبتك احححح ده حلو اوي يا حبيبي
دخله كمان
اححححح يا قلبي
وتبوسيه جامد وتحضنيه جامد وتقولي في ودنه بحبك يا جوزي وأنا نزلت في حضنها فعلا
وصفية بتقول احححح اححححح كمان يا حبيبي

ميادة حست إن أمها هايجة
قالتلها شكلك بتتخيلي حبيب القلب هيما
صفية لقيتها فرصة قالت آه يا روحي بحبه اوي وهو معايا وبقوله احححح يا هيما دخله كله يا حبيبي احححح نيكني يا حبيبي
عوض حرماني وسامعاه بيقولي بحبك يا صافي
ميادة قالت إنتي هيجتيني يا ماما واحمد شكله هيخرج من الحمام

قالت صفية طيب روحي خليه ينيكك وأنا اكمل نيك من حبيبي
ميادة ضحكت وكل تفكيرها إن أمها هايجة وبتتخيل وقفلت الفون وبقت تقول احححح ارزع يا حبيبي يا جوزي وأنا بردو هايج وهي بتصرخ وتقول احووووووو ده نيك الطيز حلو اوي وقالت هجيب يا حبيبي وأنا بقيت ارزع عشان اجيب معاها وفعلا جبنا سوا وفضلنا زي ما احنا لحد ما زبي خرج من طيزها لقيتها شهقت لما خرج

ضحكت وقولتلها إيه مالك
هي ضحكت وقالت مش عاوزاه يخرج
قولتلها يا لبوا
ضحكت وقالت ايوا لبوا تحت جوزي الأسد
قولتلها طيب قومي نستحمى يا مرات الأسد
قالت لأ قولي يا لبوا
قولتلها وايه رأيك اقولك يا لبوتي
قالت احححح يا حبيب لبوتك وعشيق لبوتك يا أسدي يا جوزي

دخلنا الحمام وأنا غسلت طيزها بالمياه السخنة ولقيتها بتبصلي بحب وهي فرحانة اوي
استحمينا وخرجنا قالت البس البوكسر واقعد لحد ما اجيلك
شوية ولقيتها جاية وجايبة معاها طبق فيه تورتة وشوكة واحدة ولبست قميص نوم فاجر وسرحت شعرها وقعدت جنبي وبقت تأكلني واخد منها الشوكة وأأكلها وبعدين قولتلها عاوز شاي
قالت وحياتي بلاش شاي واجيبلك عصير يفيدك احسن

قولتلها يااااه خايفة عليا أوي كدا
قالت مش جوزي حبيبي ولازم اهتم بصحته
قولتلها إنتي حنينة اوي يا صافي
قالت يا حبيبي ده أنت الحنان كله فيك وأنا بتعلم منك مش أنا مراتك
قولتلها مراتي اللي بحبها وبعشقها
قالت متعرفش أنا فرحت ازاي لما قولتلي إني مراتك
أنا عاوزة اقولك إني بحبك زي ما قولتلك من اول مرة دخلت شقتي وحنيت عليا وعلى بنتي وفرحتنا وبقيت سندنا وكنت بتمناك في حضني حبيب وعشيق وإنت فاجئتني وتقول إني مراتك بعد ما كنت خايفة انزل من نظرك بعد اللي حصل النهاردة
أنا اقسملك إن شعري مفيش راجل شافه من 14 سنة كنت خايفة تفتكرني شر......
قاطعتها ببوسة على شفايفها وكانت هتقول شرموطة
قولتلها بحبك يا مراتي يا عشيقتي وعمري ما فكرت ولا هفكر في حاجة غير إنك حبيبتي وعشيقتي ومراتي وكمان شرموطي عشان مش عيب إنك تكوني شرموطة مع جوزك ولا تخليه يشوف شراميط برا لقيتها حضنتني اوي ودموعها نازلة وبتقولي أنا خدامتك وجاريتك وتحت رجلك

قولتلها كلامك حلو بس أنا بردو اقولك إذا كنتي إنتي تحت رجلي فانتي فوق راسي يا مراتي يا حبيبتي يا روح قلبي يا نبض قلبي يا فرحتي
لقيتها مسكت شفايفي تأكلها ودموعها نازلة بردو
بصيتلها وقولتلها بقا بذمتك في عروسة تعيط يوم فرحها
قالت عندك حق النهاردة فرحي فعلا وعاوزة تمسح دموعها
مسكت ايديها وبقيت الحس الدموع من على وشها وهي تقول كتير عليا ده كله
بحبك يا حبيبي يا روحي يا جوزي

لسة همسك بزازها لقيتها قالت صدقني أنا مش ممكن ازهق ولا اشبع منك بس يا حبيبي إنت تعبت اوي من الصبح والفرح وكمان أنا تعبتك
قولتلها إنتي اسعدتيني يا صافي
قالت يا روح قلب صافي إنت ترتاح ومراتك تحت امرك وقت ما تعوزها هتلاقيها تحت رجلك وعشان خاطري اسمع الكلام
قولتلها بالحب ده لازم اسمع الكلام وبكرة تجيبي برشام عشان نفسي انزلهم جواكي
قالت احححح ده أنا اللي نفسي احس بيهم ويلسعوني وبس بقا احسن كلامك يجنن وضحكنا

كانت الساعة بقت3 صباحا قولتلها احاول اطلع فوق
لقيتها كشرت وقالت تسيب مراتك وتبات برا في اول يوم جوازنا
قولتلها كنت عاوز اشوفك هتقولي ايه راحت ضربتني على كتفي ضرب الدلع وقالت جوزي حبيبي هينام في حضني للصبح يااااااه مش مصدقة نفسي يا حبيبي

قولتلها طيب يالا نامي في حضني عشان تصدقي وتصحي جوزك حبيبك الساعة 9 قالت من عيون مراتك حبيبتك وظبطت المنبه وحضنا بعض ونمنا فعلا

صحيت الصبح لقيت صفية بتمص زبي وشعرها الناعم الطويل مغطي وشها وشكلها يجنن

قولتلها صباح الشرمطة يا لبوة
طلعت زبي من بؤها وقالت صباح النيك يا روح اللبوة واسدها ورجعت تمص تاني واكتشف إنها قلعتني البوكسر وأنا نايم مش حاسس وهي ملط وطبعا زبي بقا زي الحديد

قولتلها تعالي في حضني يا روح قلبي
بقت تزحف على جسمي لحد ما كسها بقا على زبي وبزازها فوق صدري بترقصهم على صدري وتخلي حلماتها تلمس حلماتي

وهي بتبصلي بصة كلها حب وإغراء وشهوة وقالت ده أنا صحيت من ساعتين ونزلت جبت حبوب منع الحمل عشان تصبح على عروستك وتروي كسها العطشان من لبن زبك اللي وحشني أنا وكسي
قولتلها احححح يا شرموطي
قالت اححح أوي يا قلب شرموطك
إنت بتجنني لما بتقول اححح
قولتلها يعني طيزك مش واحشها زبي
قالت جسمي كله بيصرخ ويقول فين حبيبي
قولتلها احححح يا حبيبتي طب تعالي بقا يا لبوة وبحاول افتح رجلها عشان زبي يدخل في كسها
لقيتها بتقولي لا تعال إنت يا قلب اللبوة يا اسد اللبوة وجوز اللبوة وحضنتني اوي وبتنزل من عليا وبتشدني معاها

اتجاوبت معاها وبقيت أنا فوقها وهي فتحت رجلها ورفعتهم شوية وأنا بقيت بفرش كسها بزبي وبرضع بزازها واعصرهم وابوس شفايفها وهي بتحرك وسطها عشان زبي يدخل في كسها وأنا ساعدتها إنه يدخل لأني حسيت اني مش هطول ولما دخلته قالت احححح يا حبيبي زبك حلو اوي في كسي
احلى من امبارح
قولتلها ليه واحنا شغالين بوس وتحسيس
قالت يمكن عشان كسي حاسس إنه هيدوق لبن حبيبي دلوقتي
كلامها يهيج اوي وأنا بقيت ارزع وهي تقول احححح كمان يا عريسي
كمان يا جوزي
اروي كسي العطشان
كسي مشتاق يحس بلبنك زي طيزي
وأنا برزع وهي بتحرك وسطها معايا وبقطع بزازها وبعمل علامات
لقيتها بتقولي عارف يا حبيبي احلى لحظة لما صحيت الصبح وبصيت في المرايا وشفت العلامات اللي جسمي
فرحت اوي لما شوفتها ومسكت بزازي بوستها عشان ابوس مكان شفايفك
وبعدين قالت أنا جسمي كله وقلبي وروحي وكل حاجة فيا بقت ملكك يا نور عيني
يا ترى أنا إيه من حقي فيك ده لو ليا حق يا سيدي
قولتلها يا روح سيدك وحبيبك
يا ست سيدك وعشيقته
يا قلب سيدك ومراته
أنا طالما معاكي ولوحدنا هكون ملكك أنت وبس
كل حاجة فيا ملكك وبتاعتك من ضافر صباع رجلي لحد شعر رأسي ملكك
قالت اححح يا حبيبي
بحبك
بعشقك
بعبدك
أنا شوية ارزع زبي وشوية انيك بالراحة
قالت أنا سألتك السؤال ده عشان عاوزة امسكك من حتة معينة وخفت تقولي لا او مش من حقي
قولتلها طيب مانا في حضنك يا حبيبتي
قالت لا عاوزة امسكك مش احضنك
أنا فهمتها وقولتلها امسكي براحتك واضربي كمان لو عاوزة
قالت اححححح يا حبيبي
لقيتها بتنزل ايديها من على ضهري ومسكت فردتين طيزي بايديها الاتنين وبتبص في عيني عشان تشوف رد فعلي
ابتسمت وبوستها على شفايفها

لما طمنتها بالابتسامة والبوسة قالت بتحبني يا هيما
قولتلها بعشقك يا روح هيما
لقيتها بتعصر طيزي وتدوس عليها عشان تضغط على كسها وهي بتقول طيب نيكني اوي يا حبيبي وهات لبنك في كسي المولع وبقت تحسس على طيزي ومراقبة رد فعلي
أنا حبيت اطمنها اكتر
قولتلها صافي حبيبتي
قالت نعم يا روح وقلب وعقل صافي يا حياتي
قولتلها أنا في حضنك ملكك وتعملي إللي يعجبك وتقولي إللي يعجبك واجننك بقا اكتر واقولك احححح اعصري طيزي اوي يا روحي عشان انيكك احلى
قالت اححححح يا حبيبي وبقت تعصر طيزي وأنا اقولها لو عاوزة تضربي طيزي اضربي أو بعبصيني اعملي يا قلبي اللي يعجبك من غير خوف
بقت تضرب طيزي وتعصرها وناكل شفايف بعض
لقيتها بتقولي هجيب يا حبيبي
قولتلها وأنا هجيب معاكي يا حبيبتي
قالت اححححح هات وارويني
وبقينا نرزع سوا ونبوس بعض ونقول اححح لحد ما نزلنا سوا وفضلنا كدا لحد ما هدينا ونزلت من عليها وقولتلها هاتي سيجارة من جنبك

جابت السيجارة و ولعتها هي وبعدين حطتها في بؤي وحضنتني وقالت ضايقتك يا حبيبي
قولتلها طبعا لا يا روح قلبي وبوست ايديها إللي على صدري وقولتلها صباحية مباركة يا مراتي يا حبيبتي
فرحت اوي وقالت يباركلي فيك يا جوزي يا حبيبي يا حياتي
احساس حلو اوي يا حبيبي اللي بتخليني احسه وتفرحني

قولتلها إنتي تستاهلي اكتر من كدا بس كفاية كلام ولينا كلام كتير سوا يا روح قلبي
قالت امرك يا سيدي
قولتلها ناخذ دوش الصباحية سوا عشان نطلع للناس اللي عاوزين يباركولنا على فرحنا
قالت مش معقول الجمال اللي أنت بتقوله ده
إنت حسستني بجد إن أنا العروسة
قولتلها وأنا العريس وقومي بقا يا عروسة وشديتها ودخلنا الحمام ناخد دوش وأحنا بنهزر بس بالراحة طبعا وخرجنا ولبسنا وهي قالت بفكر اطلع أنا الأول اشغلهم وإنت اطلع بعدي
قولتلها هنطلع من باب الشقة سوا وهندخل عليهم سوا
حضنتني ومسكت ايدي باستها وقالت لا مش ممكن
ازاي يعني وهتقول إيه وشكلك هيكون إيه

قولتلها هقولك يا عروستي بس في الجزء الجاي

الجزء الخامس
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما خلصنا نيك أنا وصفية ولبسنا وهي عاوزة كل واحد فينا يطلع لوحده وأنا قولتلها هنطلع سوا وهي خايفة على شكلي أحسن حد يشوفني وحسيت إنها مش خايفه على نفسها لا خايفة على شكلي أنا وده حسسني إنها فعلا بتحبني اوي

شرحتلها هنعمل ايه وهنقول إيه وهي حضنتني اوي وبقت تبوسني وتمسك أيدي تبوسها وتقولي صدقني بحبك يا هيما وارجوك متحرمنيش من حبك
سندك رأسها على صدري وأحنا واقفين وبتتكلم وهي متأثرة وبتقولي أنا مش عاوزة حاجة غير الحضن ده واحس بحبك اللي كان مفرحني من بالليل لحد دلوقتي
قولتلها يعني كان مفرحك ودلوقتي لا
قالت لالا مقصدش أنا خايفة تبعد عني
بوستها وقولتلها جوزك حبيبك يا عروسة مش بيحب النكد ويالا بينا عشان الناس منتظرين العرسان
ضحكت وباستني وقالت حاضر يا عريسي يا اغلى حاجة عندي
بصت من العين ولقت السلم فاضي

فتحت الباب وأنا خرجت الأول وهي خرجت وقفلت الباب وبقت تزغرط وأنا اضحك بصوت عالي وفيروز فتحت باب الشقة وبتزغرط من غير ما تشوف مين واحنا طالعين عالسلم وأنا بضحك بصوت عالي وإيمان واقفة جنب فيروز وفاكرين حد جاي يبارك للعرسان

لما وصلنا فوق قولت لصفية ادخلي يا مجنونة وأنا بضحك
ايمان قالت هو فيه ايه مالها دي صاحية متجننة ليه
قولتلها أنا طالع على السلم وهي بتققل باب شقتها واول ما شافتني اتخضت وحبت تخبي الخضة راحت مزغرطة معرفش بقا شافتني أنا العريس ولا ايه عشان لابس البدلة
كلهم ضحكوا وصفية قالت لا مش اتخضيت أنا شوفتك عريس زي امبارح فعلا
قولتلها لما أنا عريس اومال اللي فوق ده إيه
قالت لا طبعا أنت أحلى عريس يا هيما وبعدين قالت يا أبو أحمد

فيروز قالت هيما طالعة منك عسل يا طنط
قولتلها فعلاً
وإيمان قالت خلاص قوليله كدا بعد كدا
صفية قالت لا طبعا إزاي دي زلة لسان ومينفعش اقوله هيما والناس تقول عنه إيه
فيروز قالت يقولوا اخته وبتدلعه ولا اقولك يا طنط قوليله هيما لما يكون مفيش حد غريب معانا

قولتلها على فكرة يا صفية أنا عادي عندي تقولي أي حاجة وأنا شايف إنها اسهل من ابو أحمد وأنا بصراحه بحس إن ابو أحمد دي كأني عجوز ولا تكوني يابت شايفاني عجزت
قالت يا خبر قطع لسان اللي يقول إنك عجزت ده أنت روحك الحلوة دي تخليك اصغر من احمد وضحكنا كلنا وقولتلهم أنا مردتش افطر عند علي عشان افطر معاكم ولا تخلوني اندم
فيروز جات حضنتني وقالت فشر يا واحشني طيب مش نشوف العرسان نفطرهم معانا
أمها قالت لا يفطروا هما لوحدهم وأحنا لوحدنا
أنا قولت آه إحنا مخاصمينهم وضحكنا ورنيت على احمد رنة واحدة وقفلت لقيته اتصل
قولتله صباح الخير يا عريس واخدت الفون بعيد عنهم وقولتله ها سبع ولا ضبع
قالي سبع أبن سبع يا حبيبي
قولتله وأنا بقرب منهم صباحية مباركة يا عريس وسألته فيه حاجة ناقصة عندك للفطار اجيبهالك
قالي لا هاتوا انتوا بعضكم وتعالوا نفطر سوا
قولتله يا واد خليكم لوحدكم
قالي ده أنا اول ما قولتلك كدا لقيت ميادة بتقولي آه وحياتي صمم خليهم يطلعوا
قولتله خلاص هنجيب فطارنا معانا يا عم ونطلع

ايمان اول ما سمعت كدا قالت طيب يالا يا صفية إنتي وفيروز نجهز الفطار ونطلع بيه جاهز من هنا
قولتلها صح اوي كدا بس بسرعة قبل ما حد يجي

قاموا بسرعة جهزوا فطار وحطوه على صينية كبيرة وهما طلعوا الاول وأنا وراهم وأحمد فتحلهم الباب اخد من فيروز الاكل وسلم عليهم بالاحضان طبعا وميادة تسلم علي فيروز وتقول بابا فين وتسلم على أمها وحماتها وتقول فين بابا
سمعتها من عالسلم وقولتلها أنا جاي اهو يا روح بابا وسمعت احمد بيقولها يا مجنونة هتخرجي باللبس ده ازاي هو جايلك اهو وعمالين يضحكوا عليها

وصلت عند باب الشقة ولقيتها لابسة روب ابيض شفاف وقصير وتحته قميص ابيض بردو واقصر من الروب ونص بزازها باينة ونص وراكها واول ما شافتني قالت تعال بسرعة وحشتني اوي

دخلت وقفلت الباب وهي اترمت في حضني والتلات كلمات بس البوس كان كتير اوي وهي بتحضني جامد وتقول وحشتني اوي يا حبيبي وترجع تبوس شفايفي وتقول كدا تسيب ديدي حبيبت بابا يوم بحاله وهما كلهم عمالين يضحكوا وأمها قالت البت تسلم عليا بكروتة وتقول بابا فين

احمد قالها ده كدا كويس دي بالليل بتقولي اتصل خلي بابا يطلع يتعشى و يسهر معانا
كلنا انفجرنا في الضحك عليها وأحمد كمل وقال وهي مصممة ولا سكتت غير لما اتصلت ولقيت فون بابا مغلق
قولتلها اكيد تعب من مجهود اليوم كله ونام
بصينا لبعض أنا وصفية وابتسمنا في الخباثة كدا وقولتلهم هو فعلا كان مجهود بس مجهود ممتع مش متعب وطبعا صفية فهمت وضحكنا وهزرنا وميادة وفيروز رصوا الاكل وقعدنا كلنا وميادة جات تقعد جنبي وأمها تقولها يا بت اقعدي جنب جوزك
ميادة تقول ده يا دوب جوزي مع إن كلمة جوزي حلوة بس بابا احلى وتتدلع عليا وتبص لاحمد وتطلع لسانها
احمد يقولها مش بابا يا عبيطة اللي تغيظيني بيه
المقارنة دي ظالمة وقضينا وقت حلو معاهم ونزلنا شقتنا ومعانا صفية
ايمان قالتلها خليكي معاها شوية
صفية قالت أنا مليش فيها اكتر منكم وخصوصاً بابا وضحكت
قولتلها هي الست لما بتجوز بنتها ولا أبنها بتتجنن كدا
قالت ليه

فيروز إللي ردت وقالت بجد يا طنط إنتي عسل اوي النهاردة وبتطلع منك حاجات جميلة
قالت زي إيه مش فاهمة
فيروز قالت من شوية قولتي هيما وكانت حلوة ودلوقتي بابا وبردو حلوة
هي اتكسفت واحنا ضحكنا وأنا اتكلمت وقولتلها يابت ده بيتك وأحنا اهلك وأنا اخوكي ولسة بتتكسفي
قالت أنا مش لاقية كلام اقوله
ايمان قالت خلاص اتكتمي بقا ويالا ياختي معايا عالمطبخ
صفية حضنت ايمان وباسوا بعض ودخلوا المطبخ وأنا دخلت اغير هدومي وجات عليا فيروز وقفلت الباب ودخلت في حضني وقالت وحشتني اوي يا حبيبي
قولتلها إنتي يا روح حبيبك اللي وحشتيني اوي وبقينا ناكل شفايف بعض وبعدين صفية ندهت عليها فقولتلها يالا نطلع

طلعنا من الاوضة وفيروز هتدخل تساعدهم قولتلهم أنا عاوز انام وطبعاً كل شوية هتيجي ناس تبارك إيه الحل
صفية قالت بسيطة خد مفتاح شقتك اللي تحت وانزل نام
ايمان قالت صح
قولتلها صح إيه فين شقتي دي وأنا بضحك
صفية قالت الشقة اللي تحت دي يا بابا وهي بتضحك
قولتلها قصدك شقتك
قالت شقتي منين ده أنا وبنتي والشقة ملكك يا هيما وضحكت
قولتلها حلو مرة بابا ومرة هيما وضحكنا كلنا وقولتلها يا حبيبت اخوكي ده أنا اللي ملككم كلكم
قالت مننحرمش منك كلنا وتفضل سند وضهر وأمان لينا كلنا

قولتلها تسلميلي بس بت يا فيروز مش ملاحظة أن طنطك صفية بقت متغيرة من الصبح كأنها هي اللي عروسة واتغيرت في بيت جوزها وانفجرنا في الضحك
صفية قالت أنا فعلاً فرحانة ومش عارفة أنا بقول ايه
قولتلها طبعا حاسس بيكي وإيمان تحس اكتر عشان هي أم زيك وهنشوفها لما فيفي تتجوز هتتجنن زيك كدا ولا هتفضل بعقلها وضحكنا

قولتلهم طيب أنا هنزل أنام تحت ولو جات رجالة اتصلوا ولو مردتش ابعتوا فيروز تصحيني فاهمين أنا قولت فيروز وضحكت
فيروز قالت طبعا يا دادي عشان أنت مش بتعرف تنام بهدوم
قالت صفية هاتي يا فيفي المفتاح من جنب الفون وانزلي معاه افتحيله

فيروز قالت طيب ما أنا كمان عاوزة انام انزل أنام مع بابا عشان اصحيه وضحكت
ايمان قالت افتحيله وتعالي يا ناصحة عشان تساعدينا مش يمكن خطيبك يجي النهاردة
قولتلها صح يا فيفي عشان تكوني مصحصحة مش صاحية من النوم ونزلت أنا وفيروز فتحتلي وعاوزة تدخل قولتلها لا مش هينفع دلوقتي اطلعي احسن ما تنكد عليكي

سمعت الكلام وطلعت وأنا دخلت على السرير اللي كنت بنيك عليه صفية ومسكت الفون بعتلها رسالة كتبت فيها بحبك يا صافي
بحبك يا عروستي
بحبك يا مراتي
وحشتيني يا روح جوزك
قفلت الفون ونمت فعلا

معرفش نمت كام ساعة لقيت الفون بيرن وكانت فيروز كنسلت عليها
مفيش ثواني لقيت الباب بيتفتح ويتقفل وفيروز داخلة عليا وأنا نايم بالبوكسر

دخلت هجمت عليا فورا تبوس فيا وتقول وحشتني يا حبيبي وأنا احضنها واقولها وإنتي كمان يا روح قلبي وايديها بتدعك في زبي وأنا وقفت عشان اخليها تبطل وهي طلعت زبي من البوكسر وقعدت على الأرض تمصه وأنا أقولها طيب إنتي جاية تصحيني عشان كدا
طلعت زبي من بؤها وقالت لا عشان علي وأمه فوق
قولتلها طيب يالا بينا
قالت لا لسة بصحيك أصل إنت تعبان من امبارح وعشان كدا نومك تقيل ورجعت تمص زبي وأنا أقولها بس يا مجنونة
قالت ابقا مجنونة فعلا لو الفرصة دي عدت مني
قولتلها كدا هتطلعي لخطيبك وإنتي هايجة
قالت مش مهم بقا وبقت تمص زبي أوي لحد ما خلته زي الحديد وقامت بقت تحضني ونبوس بعض أوي وتقول وحشتني يا حبيبي اوي ومدت أيديها طلعت بزازها وقالت بزازي يا بابا بياكلوني أوي وبتقربهم من بؤي
أنا مسكت حلماتها بقيت اعضهم وامصهم وابوسهم وهي بتدعك كسها فى زبي وتقول احححح ارضع بزازي اوي كلهم بأسنانك ونزلت ايديها تحت بقت تدعك زبي وبعدين حسيت إنها بتنزل الاندر ومسكت زبي بتدعكه في كسها خليتني ولعت وبمص بزازها اوي وهي تقول احححح كمان يا حبيبي قطع بزازي إللي وحشتهم ولقيتها بلت ايدها من ريقها وبلت زبي وهي بتدعكه بنفس الايد وترجع تاخذ من بؤها وتبل زبي وفجأة لفت وسندت على السرير و بتفتح طيزها وتقول نيكني بسرعة مش قادرة
أقولها يا مجنونة خطيبك
قالت كسمه بدل ما اطلعله هايجة الاحلى اطلعله متناكة

كلامها هيجني اوي وروحت ماسك زبي ودخلت رأسه في طيزها
قالت احححح حطو كله يا بابا
مسكت وسطها ورزعت زبي كله في طيزها
صرخت بصوت متوسط وقالت احححح وحشني زبك أوي يا بابا
نيكني أوي يا بابا
نيك بنتك حبيبتك
نيك طيز بنتك لبوتك
نيك بنتك شرموطك
نيك طيز بنتك مراتك يا بابا
وأنا برزع في طيزها وبلعب في كسها وادعك زنبورها ولقيتها بتزوم وتوحوح وتقول احححح ادعك اوي يا بابا ونيك أوي أوي عشان قربت اجيب يا حبيبي

أنا بقيت بدعك كسها اوي بايد وبالايد التانية بعصر في بزازها واقرص الحلمات وزبي بيرزع في طيزها وهي تقول احححح نيكني يا بابا
نيكني يا عشيقي
نيكني يا عشيق بنتك
نيكني يا بابا
نيكني يا جوز بنتك
نيك يا بابا هجيب يا بابا
وبقيت ارزع اكتر وادعك واقرص اكتر وهي تقول احححح كمان يا بابا
بنتك هايجة اوي على نيكك يا بابا يا جوزي يا عشيقي يا حبيبي يا بابا
نيك الأب متعة يا بابا

هات لبنك في طيز بنتك لبوتك وانفجر زبي وعسلها في وقت واحد وطلعت زبي بسرعة من طيزها وحطت ايد على خرم طيزها عشان اللبن مينزلش على الأرض ولفت نفسها بسرعة بردو وحطت زبي بين وراكها تحت كسها وحضنتني بايد واحدة وبقت تحرك وسطها على زبي وأنا حضنتها وبقيت اعصر بزازها وابوسها واشفط لسانها امصه وبحرك وسطي معاها عشان زبي يدعك في كسها ولقيتها بتصرخ في ودني وبتقول اححح يا بابا هجيب تاني نيك نيك نيك اح نيكني اح نيكني يا بابا اح
واترعشت وجابت عسلها ونازل على وراكها اخدتها على الحمام بسرعة قبل ما تهيج تاني وقولتلها الناس فوق يا روحي

قالت طز في الناس دي احلى نيكة حصلت
قولتلها عشان مستعجلين وعشان مشتاقين وعشان المكان جديد علينا وهي بتغسل طيزها وكسها وأنا قولتلها اطلعي من الحمام عشان اخد دوش
قالت اخد معاك
قولتلها ولو حد خبط
قالت اممممم طيب هقف اتفرج عليك
قولتلها ماشي وفتحت الدوش واخدت دوش سريع وخرجت وكانت عاوزة تمص زبي جريت منها ولبست بسرعة وهي قالت دي شقة طنط ممتعة بقا وضحكنا وطلعنا فوق

سلمت على علي خطيب فيفي وعلى أمه وقالت أمه بس إيه الجمال اللي عملته امبارح ده
قولتلها اي اب بيجوز إبنه هيرقص اكتر مني
قالت لا مش ده قصدي
قولتلها اومال قصدك على إيه

قالت على الموقف الجميل بتاع ابو العروسة ورقصك مع أم العروسة كأنك ابوها خليت الناس اتأثرت بالموقف ومعجبين طبعا وفرحانين إنك فرحت العروسة كدا لدرجة الجنان اللي عملته لما تتنطط وتقول أبويا اهو ورقعت ضحكة عالية أبنها بصلها اوي وبعدين قالت آسفة بحاول كتير اخلي ضحكتي واطية بس بنسى نفسي

قولتلها الضحكة طالما من القلب تطلع زي ما تطلع وخصوصا إن ضحكتك حلوة يعني متستغربيش البيت ده بردو بيتك

رجعت تكمل كلام وقالت إنت عارف أن الموقف ده هزني ودموعي نزلت عشان حاسة بيها يتيمة يا عيني وصدقت ما لقت حد يحن عليها
قولتلها العكس هو الصحيح ده هي اللي بتحن عليا لما تحسسني إن عندي بنتين مش بنت واحدة

قالت طيب ابني كمان يتيم ويوم فرحه ترقص معايا مكان أبوه مليش دعوة بقا وضحكنا
(ايمان وصفية في المطبخ وكل شوية تيجي واحدة منهم ترحب وتعتذر وترجع تاني)

وأم علي تقولهم لو عاوزين مساعدة اجيلكم ولا هتعتبروني لسة غريبة
ردت صفية عليها وقالت إنتي لو غريبة يا قلبي مش هنسيبك قاعدة وندخل المطبخ

أم علي قالت تسلميلي يا روح قلبي

وبعدين قالت بجد أتمنى تعتبر علي زي إبنك وأنا أختك ده إحنا يتامى زي صفية وميادة بالظبط وضحكت نفس الضحكة وعلي بيبصلها بغيظ

قولتله إنت ياد
قالي نعم يا عمي بخضة
قولتله يعني هي لسة بتقول إنها اختي وإنت تبصلها كدا لو مش عاجبك يا حبيبي ضحكها اتفضل إنت انزل للنكد وسيبنا إحنا نضحك براحتنا
قالت أمه يسلم لسانك وذوقك
علي قالي لا ياعمي بس...
فيروز قالتله إنت اتجننت هتقول لبابا بس وهتناقشوا كمان وبصت ناحية حماتها وقالت ده أنا شكلي هفكر من جديد يا ماما

حماتها قالت حلوة اوي كلمة ماما منك يا روح قلب ماما تعالي في حضني يا حبيبتي وأنا معاكي تفكري من جديد وضحكوا
قولتله لم نفسك بقا احسن اتفقوا عليك وضحكنا

(أم علي إسمها منى عندها ٤٠سنة جسمها زي جسم هياتم في شبابها وبيضا زيها وعندها غمازات بردو يعني نسخة من هياتم بس معرفش شعرها طويل ولا قصير)

الاكل جهز وصفية وإيمان رصوا الاكل وقالوا يالا
علي وأمه قالوا لأ إحنا كلنا والكلام ده
فيروز بصتله بس قالها لالا خلاص أنا جعان اوي وجري قعد عالاكل بسرعة
ضحكنا وأمه قالت بس كدا عرفنا دواك ناس متجيش غير بالعين العسل دي مش العين الحمرة

طيب نقعد ونستقر عالاكل وبعدين اقولكم إيه اللي حصل واحنا بناكل

الجزء السادس
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما قعدنا على الاكل كلنا

قعدنا ناكل سوا كلنا وهي مستغربة إن صفية بتتحرك وتعزم كأنها صاحبة البيت وإيمان تقول لصفية هاتي كذا او اعملي كذا وكلنا لاحظنا ده وبنبص لبعض ونبتسم وصفية غمزتلي وأنا غمزتلها وقالت مستغربة يا منى من تصرفاتي هنا
قولتلها إيه ده اسمك منى
قالت آه حلو ولا نغيروه زي سكينة في المسرحية

كملت كلامها صفية وقالت دي مش حمات بنتي دي اختي وده اخويا وأبو بنتي واظن شوفتيها في الفرح عملت إيه فعشان ترتاحي أنا عايشة مع اهلي واخواتي وأبو أحمد ده سند وضهر وأمان وعزوة
قالت منى وياريت اكون أنا كمان اختكم وعلي ابنكم ماهو يتيم يا عيني بردو
قولتلها خلاص مبقاش يتيم وبطلي رغي وكلي

بعد الاكل قالوا عاوزين نطلع للعرسان تعالي معانا يا صفية
قالت صفية أنا ممكن لو خبطت ميادة متفتحش إنما لو طلع ابوها هتفتح بسرعة وضحكنا
قولتلها شكلي هتحسد ومش هترد عليا اصلا

تعالوا اتفضلوا واحنا وحظنا وضحكنا وطلعت أنا الاول وورايا منى وعلي واقف بعيد
خبطت على الباب ومنى واقفة جنبي بس مش باينة أوي

ميادة بصت من العين شافتني وبتفتح وبتقول حبيبي جي وحضنتني والتلات كلمات والتلات بوسات وهي بقميص نوم شفاف قصير ازرق

منى قالت ده إيه الجمال والحب ده كله
ميادة اتفاجئت وقالت أهلا يا طنط آسفة مخدتش بالي أصل بابا واحشني أوي

قولت طيب أدخلي البسي عشان علي معانا
اتكسفت وجريت دخلت الاوضة وأنا دخلت علي وأمه قعدتهم وشوية لقينا احمد وميادة خارجين وسلامات وتهاني وهزار وقدموا هدية وبردو طول الوقت ميادة قاعدة جنبي وفي حضني

منى أم علي واضح عليها الاستغراب والفرحة في وقت واحد
قالوا نستأذن وبيسلموا وأحمد قال لعلي يالا بقا شد حيلك عشان نفرح بيك إنت كمان

قالوا يا ريت يا احمد تتوسط عند حمايا

احمد قاله طيب ابقا عرفني عليه وأنا احاول اكلمه وضحكنا وميادة بتقول طيب خليك يا بابا معايا شوية وبتعوج شفتها زي *******
منى ضحكت ضحكتها المعتادة وقالت من غير حسد أنا فرحانة أوي بعلاقتكم سواء إنتي أو أمك

ميادة قالت بابا ده في الحتة الشمال تقصد قلبها يعني وده أحن أب في الدنيا و مش بابا وبس ده حبيبي وصاحبي وسندي وأماني
قالت منى طيب نصيحة مش كل حد يجيلكم تظهري الحب ده
داري على شمعتك يا حبيبتي
الناس مش بتسيب حد في حاله
رديت أنا وقولتلها هي لو مش بتحبك يا من...... وبعدين قولت يا أم علي مش هتتصرف كدا في وجودك

قالت أولا كنت هتقول منى وغيرت رأيك ليه مش أنا قولتلك تحت علي إبنك وأنا أختك
قولتلها آه فعلا
قالت يبقا تقول اللي يعجبك سواء منى أو يابت أو أي حاجة ولا هتخليني مش هستنى الناس واحسدكم أنا
كلنا ضحكنا ونزلنا

على باب شقتي ندهت وقولت يا ايمان يا صافي الجماعة ماشيين
طلعوا يسلموا عليهم ومنى بتقول مبروك يا أم أحمد
مبروك يا صافي
صفية قالت لا صافي ده دلعي من اخويا بس إنما إنتي تقولي صفصف صاصا اي حاجه غير صافي وضحكنا ونزلوا وأنا دخلت وقعدنا في الصالة سوا وفيروز بصت من الشباك لحد ما شافت حماتها وخطيبها في الشارع وبصت علينا وانفجرنا في الضحك كلنا

قولت لايمان طيب بذمتك يا ايمان مش البت دي غياظة وكيادة
ايمان قالت وهي بتضحك أوي أوي وإنت كمان كملت الغيظ وقولتلها صافي
قولتلهم اومال لو شوفتوا اللي حصل فوق

حكيتلهم اللي حصل من ميادة وهما بيضحكوا

صفية قالت أعمل إيه ماهي سايبة الأكل وعمالة تراقب بتكلم ازاي واتحرك ازاي وإيمان بتقولي ايه وبعدين أنا مقولتش حاجة كدب أنا قولت إللي بيحصل واللي حاسة بيه

قولتلهم يعني ايمان كمان شاركت اهو في الغيظ
ايمان قالت وهي فطسانة من الضحك ابدا ابدا هي جات كدا معايا

فيروز قالت أنا كنت متغاظة من نظراتها وفرحت من اللي عملتوا طنط صافي وبتطلع لسانها
صفية قالت لا ده دلعي من اخويا حبيبي وبس بنفس الطريقة اللي اتكلمت بيها مع منى

صفية كملت كلامها وقالت بس بلاش تبطل تقول صافي ده حلو اوي منك وبعدين كل ما هتقوله هنضحك
قولتلها يا صافي

كلهم ضحكوا وهي قالت شوفت اهو ضحكنا
قولتلها مقصدش اضحككم أنا قصدي اقول يا صافي عاوز قهوة وانفجرنا في الضحك كلنا وقالت من عيوني يا سند صافي وقامت عملت القهوة وكل واحد فينا ماسك الفون بتاعه مفيش غير ايمان هي اللي مركزة مع التلفزيون

بعت رسالة لصفية قولتلها بحبك يا صافي واعملي الفون صامت
قالت وأنا بموت فيك يا قلب صافي
قولتلها وحشتيني اوي يا روح قلب جوزك
قالت وإنت وحشني اكتر بكتير يا قلب وعقل وروح وحب وعشق مراتك إللي بتعبدك

بصيت لفيروز قولتلها هاتي ورقة وقلم
قالت ليه
قولتلها هكتب حاجات للشغل احسن أنساها

صفية كتبت ضحكة وقالت جوزي حبيبي زكي جدا

جابت فيروز الورقة
قولتلها اكتبي إنتي اللي اقوله وبقيت اقولها كلام كتير خاص بالشغل وهي تكتب وأنا وصفية بنحب بعض في الرسايل وقولتلها أعمل إيه بحب عروستي وعاوزها في حضني طول الليل

قالت إيه ده هو حوار يعني مش رايح الشغل
قولتلها لا وبعدين كلمتهم كلهم
قولتلهم على فكره أنا هتاخر في الشغل يمكن للفجر أو بعد الفجر عشان الشغل ده فمتقلقوش ونامي يا فيفي وأنا لو مكلتش هناك هصحيكي
قالت طبعا يا روحي تصحيني

صفية كتبت كل ده عشاني
بحبااااااااك يا سيدي وتاج راسي وحبيبي وجوزي وعشيقي
قولتلها وأنا بحبك يا مراتي يا عشيقتي يا ست سيدك
قالت هتجنني بكلامك أنا انزل استناك في شقتنا احسن يا حبيبي
قولتلها آه انزلي يادوب تستعدي لعريسك بس يا ترى فيه عشا ولا اجيب عشايا معايا
قالت لا يا حبيبي فيه فضلت خيرك ولو مفيش اطبخلك قلبي
قولتلها لا قلبك ده ملكي احبه موجود واشوف نفسي فيه
قالت يا لهووووي بحبااااااااك وقامت وقفت وقالت أنا نازلة
ايمان قالت ليه بدري كدا
قالت صفية الظاهر تعب مجهود فترة الفرح هيظهر فهنزل اخد دوش والدوش هيخليني أنام
قالت ايمان طيب مش هتتعشي
قالت صفية إحنا لسة متغديين من شوية وشبعانة وهنام

نزلت صفية
بصيت لايمان وقولتلها خلو بالكم من كلامكم مع صفية يعني أنا شايف إنها بتتصرف بطبيعية وانتوا بردو كدا بس ممكن كلمة منكم أو تصرف بسيط وعادي يخليها تتأثر
فيروز قالت زي إيه
قولتلها يعني مثلا كلمة زي اتفضلي اتغدي معانا دي معناها إنها ضيفة

ايمان قالت وأنا حريصة اوي من الناحية دي فعلا لو لاحظت إني ملحتش عليها عشان تحس إنها فعلا مش غريبة
قولتلها ماهو تصرفك ده اللي خلاني اتكلم عشان فيفي تسمع
فيفي قالت أنا عارفة إن طنط حساسة جداً وكمان فرحانة بوجودها معانا وبفرح اوي لما بتقولك يا سندي وضهري وعزوتي
قولتلها وأنا بفرح جدا

لو اتأخرت الصبح ومطلعتش تتصلوا بيها وتقولوا إيه يا هانم جوعتينا
ممكن تقولك افطروا انتوا وأنا هفطر هنا عشان بروق الشقة مثلا
تقولي هو الأكل يكون له طعم من غيرك

ولما تطلع يا ايمان ده لو حصل الكلام ده يعني
ايمان انتبهت وقالت آه أقولها إيه

قولتلها تردي طبيعي وكأن كلامك ده العادي والمنطقي والطبيعي مش عزومة
تقولي هو عشان بنتك اتجوزت هتعيشي دور الحما لا ياختي طز في بنتك وطز في جوز بنتك
إنتي اختي أنا وأخت ابراهيم وأم بنته ومن الآخر كدا متعمليش أكل خالص تحت واحنا مش كتار على بعض ده إحنا اخوات وتصحي من النوم تطلعي على هنا ولا مش عاجبك

ايمان قالت كدا كويس اوي ده أنا كنت بفكر ازاي نقدر نساعدها في المصاريف بعد المعاش بتاعها ما اكيد هيقل بسبب جواز بنتها
فيفي حضنتني وقالت بحبك يا روحي إنت بتفكر في كل اللي حواليك و تحتويهم
قولتلها يا فيفي أنا لو شايف إن صفية متستاهلش ده مش هعمله
ايمان قالت لا تستاهل أوي بصراحة

بصيت لفيروز قولتلها ومتخافيش على خطيبك وحماتك لو هما كويسين زي صفية وميادة هيكونوا من ضمن العيلة دي
باستني وقالت احبك يا مز
ضحكنا وسكتنا شوية وبعدين قومت اخدت دوش ولبست وبعت رسالة لصفية قولتلها افتحي الباب وخليه موارب
ردت بسرعة وقالت ده أنا مستنية ورا الباب يا روح قلبي

نزلت ودخلت عند صفية وقفلت بسرعة ولقيتها عاملة ميكاب حلو ولابسة قميص نوم فاجر وشعرها مفرود وعشان ناعم طبعا عمال يهفهف وشكلها يجنن وجات تجري حضنتني ولسة هقولها وحشتيني لقيتها بتقول معايا وحشتني ضحكنا بصوت واطي وحضنا بعض من الجنب ومشينا زي العشاق لحد اوضة النوم

قعدت على السرير ولقيتها قعدت على الأرض تقلعني الجزمة والشراب وأنا بلعب في شعرها واحسس على خدودها وهي بتبصلي بنظرات حب اكتر من شهوة ومسكت أيدي كأنها بتتسند عشان تقوم بس لقيتها بتبوس أيدي بصتلها بحب وابتسامة وقولتلها هتعود على كدا
قالت ومش هبطل كدا ومش هتمنعني اتدلع عليك
قولتلها كدا إنتي بتدلعيني أنا
قالت لا ده دلع ليا

قامت قلعتني القميص والبنطلون وعلقتهم وقالت كنت عاوزة ابوسهم بس الروچ هيعلم عليهم وضحكنا

قالتلي اجهز العشا يا سيدي أنا
قولتلها لا مش دلوقتي يا ستي أنا
قالت بحبك
قولتلها بعشقك
قالت طيب اعملك حاجة تشربها ولا ادخل حضنك

قولتلها قهوة مظبوطة زي مراتي المظبوطة اوي
فرحت وجريت عملت القهوة وجابت معاها الطفاية والسجاير وقعدت في حضني
قولتلها عاوزك تحكيلي عن عصام وايه الحلو اللي كان بيعمله سواء في العادي أو على السرير وتقولي إيه اللي كنتي تتمني يعمله وايه اللي لسة ناقصك
قالت فاجئتني بالسؤال ده
قولتلها عارف ومش هقاطعك واسيبك تتكلمي براحتك
قالت عادي هو كان إبن خالتي واتقدملي هو وابن عمي وأنا اخترته هو لأنه كان طيب ومحترم مش زي إبن عمي حسيته متكبر وإنه شايف إني من حقه والطبيعي إني اوافق عليه
عصام بقا كان بيحبني فعلا بس مش بيعرف يقول كلام كتير في الحب
كان متفاهم أوي معايا
كان ياخد رأيي في كل حاجة ولو اختلفت معاه في وجهة نظر في موضوع معين يسيب رأيه وينفذ اللي اقوله
خلاني احس إني أنا صاحبة القرار في أي حاجة
ده طبعا في الاول كان حلو ويرضي غرور اي ست إنها تكون مسيطرة بس بعد فترة أنا زهقت من الدور ده وبقيت عاوزة اكون خاضعة ليه مش العكس
عاوزة اطلب منه حاجة وهو يرفض
عاوزة سند اعتمد عليه ويقرر وأنا انفذ مش العكس
واتكلمت معاه وهو تفهم موقفي بصراحة وقال خلاص اتغير عشان خاطرك بس ملحقش يتغير ومات
قولتلها صافي
قالت نعم يا قلب صافي
قولتلها برغم إني زي ما إنتي عارفة مش بحب النكد إنما لو حاسة إنك عاوزة تعيطي عيطي يا روحي

لقيت دموعها نزلت واترمت في حضني وقالت أنا آسفة يا حبيبي
قولتلها بتتأسفي على وفائك
لا يا حبيبتي ده وفاء منك وأنا احب الناس إللي عندهم وفاء
لقيتها خرجت من حضني وبتقول ومين الست وفاء دي كمان وضحكت وضحكتني وشكلها يجنن وهي بتضحك ودموعها نازلة
قولتلها مقولتيش إيه اللي ناقصك
قالت هتصدقني
قولتلها لو قولتي إن الشمس تشرق تحت السرير هصدقك
ضحكت اوي وقالت طيب ليه مش فوق السرير
قولتلها عشان فوق السرير يشرق قمري اللي نور حياتي
قالت بحبك وبحب كلامك وبحب حبك وبحب كل حاجة منك
برقتلها اوي
هي ابتسمت وقالت أنا مش ناقصني حاجة فعلا وأنا معاك
كل اللي كنت بتمناه ونفسي فيه لقيته معاك مع إنك بتعاكسني ومش عاوزني اقلعك والبسك
قولتلها لأ يا قلبي أنا كدا فهمتك وهخليكي تعملي اللي يعجبك
قالت واقول اللي يعجبني
قولتلها طبعا ودلوقتي بس فهمت سر اصرارك على كلمة يا سندي وضهري وأماني
قالت ده احساس إنك بالنسبالي كدا فعلا وإني في حماك ومش خايفة من اي حاجة ولا حتى خفت من اهلي وأنا معاك
قولتلها آه طبعا كان واضح يوم الفرح بس أنا قولت بتغيظيهم
قالت لا مش غيظ إنما عاوزة اقولهم أنا في حما الراجل ده والراجل فيكم يتكلم بس طلعوا زي ما متوقعة إنهم مش رجالة وهيسكتوا
طيب اسألك سؤال يا هيما
قولتلها اسألي يا روح هيما
قالت لو إنت مكانهم هتعمل ايه وأنا برقص مع راجل جارنا أو حما بنتي وبتدلع عليه واتمايص واتمايل عليه
ضحكت وقولتلها يا مايصة ده أنا ممكن اضربك فيها
قالت بجد هتعمل ايه
قولتلها عشان محبش احرجك في فرح بنتك هعمل نفسي برقص معاكم واخليه يبعد واخلي على وشي ابتسامة واخدك على جنب واكلمك وأنا مبتسم عشان الناس واقولك احترمي نفسك بدل ما اقل منك وسط الناس وانكد على ميتين اهلك
قالت يا لهووي حتى في غضبك عاقل
قولتلها اكتر حاجة توجع هي الإحراج وسط الناس عشان كدا محبش احرج حد فما بالك إنتي سبت وحد وكل أيام الأسبوع
ضحكت وحطت راسها على صدري وقالت عارف يا بابا
ضحكت وقولتلها حلوه اوي يا روح بابا
قالت إنت عندي كل حاجة مش بابا وبس
قولتلها عارف

قالت عارف أنا فرحانة فرحة كبيرة أوي إني نايمة في حضنك وبنتكلم زي اي اتنين متجوزين
قولتلها متجوزين وبيحبوا بعض يا ستو أنا
باستني وقالت أنا صدقني بحبك وبحب كلامك وبحب حضنك ولو هفضل للصبح كدا اكلمك واسمعك مش هزهق ولا هعوز اكتر من كدا
قولتلها طيب وطيزك اللي اتفتحت دي اسيبها تقفل تاني يعني ولا ايه

رفعت راسها وبقت تضحك أوي وتقول مش متوقعة ردك ده خالص
قولتلها أنا محدش يتوقعني
قالت عندك حق فعلاً إنت صعب حد يتوقع كلامك أو ردود افعالك
قولتلها احبك لما تفهميني بسرعة
قالت يا حبيبي أنا من خطوبة ميادة وأنا كل تركيزي معاك وعاوزة افهم وأعرف كل حاجة فيك عشان معملش حاجة تزعلك مني
قولتلها هتزعليني دلوقتي لما تحرميني من إني الحق طيزك قبل ما تقفل
قالت بحبك وأنا قولتلك إني خلاص بقيت ملكك
قولتلها وأنا قولتلك إني بقيت جوزك وانتي مراتي ودخلنا في بوسة جامدة وبقينا نقطع شفايف بعض ونيكتها في طيزها جامد وكانت متمتعة اوي ولما جيت اجيب
قولتلها اجيب اللبن فين
قالت في طيزي عشان تبردها وتاخد حقها والدور الجاي يكون زبك في حضن كسي ويرويه

خلصنا نيك واخدنا دوش وخرجنا وقولت كدا بقا تجهزي العشا
دخلت المطبخ تجهز العشا وأنا قاعد على السرير مستني

لما نتعشى بقا نكمل كلامنا











الجزء السابع
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما دخلت صفية تجهز العشا وأنا دخلت وراها اساعدها واتحرش بيها وده فرحها جدآ حتى بقولها قوليلي اساعدك في إيه واعمل إيه
قالت مساعدتك إنك تفرحني بوجودك معايا في كل حتة في الشقة وخصوصاً المطبخ والدلع في المطبخ حلو

قولتلها قصدك التحرش وضحكت
قالتلي آه إنت تتحرش وأنا اتشرمط عليك
إنت تدلعني وأنا اتلبون واتمايص
قولتلها ها وايه تاني
ضحكت وقالت إنت راجل مايص وعاوزني اقول اتمنيك عليك

ضحكت ولزقت فيها من ورا وقولتلها آه راجل مايص وبتمايص على مراتي حبيبتي ولا هو عيب
قالت يا نور عيوني إنت تعمل اللي يعجبك وتتمايص براحتك واي واحدة تفرح لما جوزها يتمايص عليها وإنت مش اي جوز ده إنت جوز حبيبتك صافي

فضلنا كدا لحد ما جهزت العشا ودخلنا الاوضة اتعشينا سوا ودخلنا الحمام نغسل أيدينا وبردو في الحمام هزرنا شوية وخرجت أنا روحت الاوضة وهي دخلت المطبخ عملت شاي ليا وقالتلي اتمدد بقا على السرير واشرب الشاي وإنت سلطان زماني ومالك قلبي وروحي وجسمي وخليني أعمل اللي في نفسي

سمعت كلامها وهي جابتلي الفون بتاعي وقالت افتحه عشان هصور إللي هيحصل

فعلا هي شغلت الفون على وضع التصوير وحطته في مكان تصوير المرة الأولى وبدأت تترقص من غير موسيقى وتتمايص وتعمل عرض بجسمها عشان توقف زبي وفعلاً زبي وقف وهي فضلت تمص فيه شوية وبعدين قعدت عليه وقالتلي خليك زي ما أنت اشرب شاي وسجاير وملكش دعوة بيا

فضلت تتمنيك وتنيك نفسها بزبي وتعض بزازها وتقولي أنا شرموطة
أنا لبوة
أنا متناكة
أنا متجوزة راجل مايص بيحب يتمايص عليا عشان اتشرمط تحته واتلبون واتمنيك عليه وأنا فوقه
أنا جارية سيدي ابراهيم ووظيفتي هي امتع سيدي واكون شرموطة معاه واتمتع أنا بوجودي معاه وافرح إني لبوته ومتناكته وتتنطط على زبي وانفخ الدخان في وشها وهي تفتح بؤها وتطلع لسانها تلعب بيه على شفايفها وتعض شفايفها وفضلت كدا تهيج فيا وتلعب فى زنبورها ورافضة إني احرك ايدي وأنا مبسوط وعاوزها تعمل اللي يبسطها لحد ما هجنا اوي وقالت أنا هجيب وهخليك تجيب معايا وبقت تقول اتشرمطي يا صفية عشان سيدك يرضى عنك
اتمنيكي يا شرموطة ومتعي حبيبك
العبي في كسك عشان عشيقك يجيب لبنه في كسك يا متناكة وتدعك في زنبورها وتعصر زبي في كسها لحد ما جبنا سوا فعلا

شدتها عليا وبقينا نقطع شفايف بعض واعض بزازها واقرص حلماتها لحد ما هدينا وهي فوقي وأنا حاضنها

رفعت راسها وبصتلي وقالت مبسوط يا حبيبي
قولتلها جدا
قالت بجد عارفه ابسطك وامتعك
قولتلها انتي تجنني يا صافي
ولازم اكافئك على النيكة الحلوة دي
قالت الحقني بالمكافأة وضحكت

قولتلها مش نيك يا شرموطة وضحكنا وقولتلها بس خليكي عليا كدا ولفيت بيها خليت رجلي تنزل على الارض وقولتلها لفي رجلك على ضهري وشبكيهم في بعض واحضنيني من رقبتي

هي عملت كدا وأنا قومت وقفت وهي متعلقة فيا وتقولي تقيلة عليك كدا يا حبيبي
قولتلها لا ومشيت بيها لحد الحمام وهي فرحانه اوي اوي

في الحمام نزلتها تقف على رجلها وهي بعد ما وقفت بصتلي بكل حب وعشق ومسكت أيدي الاتنين وبقيت تبوسهم كتير وتقول منحرمش منك يا حبيبي يا جوزي يا عشيقي وحياتي كلها
بحبك يا جوزي
بحبك يا أبو بنتي
الكلمة دي بالذات لما قالتها بصينا لبعض وفرحنا بيها اوي وبوسنا بعض كتير وأنا قولتلها كل كلامك كوم ودي لوحدها كوم
قالت أنا محستش بحلاوتها غير بعد ما قولتها حسيت إنك جوزي بجد ومن زمان وإن ميادة بنتي منك أنت يا حبيبي

اخدنا دوش سوا وخرجنا جابت حتة تورتة وبقت تاكلني وبعدين قعدت في حضني و قالت حبيبي كلمة أبو بنتي دي مجنناني اوي ووصلتني إني عاوزة اطلب منك حاجة مش هتتوقعها بصفتي مراتك بقا
قولتلها اطلبي يا مراتي يا أم بنتي
قالت لو ينفع يعني أنا عاوزة فلوس اجيب ملابس داخلية جديده عشان اجننك اكتر وامتعك

حضنتها اوي وقولتلها صدقيني أنا فرحت اوي بطلبك ده حسستيني إني جوزك بالفعل مش بالكلام ولا النيك بس وكمان وبصراحة مش عاوز...... لقيتها حطت ايديها على بؤي وقالت متكملش أنا فاهمة وعشان كدا قولت اجيب جديد

فضلنا كدا لحد بعد الفجر وقومت لبست وعند باب الشقة واترمت في حضني وهي حزينة وقالت أنا عارفة إنك مش كل يوم هتكون معايا بس حاول متحرمنيش من حضنك وحبك حتى لو خمس دقايق أنا مش هتقل عليك ولا هعملك مشاكل أنا بحبك وبس
قولتلها متقلقيش أنا مش هبعد عنك لسبب واحد
هي قلقت وقالت إيه هو
قولتلها عشان بحبك ومقدرش ابعد عنك ولا استغنى عنك ولا عن حبك

قالت يا لهوووي هتجنني ولوفضلت تتكلم كدا مش هخرجك من هنا واللي يحصل يحصل بقا وضحكت
بوستها على جبينا ومسكت ايدها ابوسها وهي فرحت اوي وبقت تبوس في ايدي زي المجنونة وخرجت من عندها وطلعت شقتي

دخلت قلعت هدومي ودخلت الحمام اخدت دوش وبالراحة نمت جنب فيروز وبوستها بالراحة ونعست لحد الصبح لقيتها عمالة تبوس في شفايفي وتعضها المجرمة عشان تصحيني

حضنتها وفتحت عيني وهي سابت شفايفي قولتلها يا مجنونة
قالت إيه رأيك في طريقة الصحيان دي
قولتلها أي حاجة منك عسل يا روح قلبي
قالت قوم بقا كفاية نوم جوعتني

قومت فعلا لقيت الساعة 11 قولت ده أنا نمت كتير فعلا ودخلت الحمام وخرجت اتصلت على احمد اطمنت عليه قالي لو مفطرتوش اعزمونا نفطر معاكم وضحك
قولتله اختك وأمك بيجهزوا
قالي هنلبس وننزل حالا
هزرت معاه وقولتله وليه تلبسوا خليكوا كدا فري

ميادة جنبه سامعه وقالت حبيبي يا بابا طيب ما تطلعوا انتوا وخلينا إحنا فري
ضحكت وقولتلها يا عفريتة مكسلة تلبسي لا يا روح امك انزلوا انتوا
قالت حاضر يا بابتي

سألت ايمان عن صفية
قالت زي ما توقعت إنت وأنا اتصلت بيها وهي طالعة دلوقتي
قولتلها كدا تمام بس استعجليها قوليلها بنتها نازلة تفطر معانا
قالت إيه ده بجد
قولتلها آه إبنك قال اعزمونا على الفطار وضحكنا وهي اتصلت بصفية فعلاً سمعنا صوت الرنة على السلم وصفية بتقول أنا اهو افتحولي وضحكت

فطرنا كلنا سوا وضحك وهزار وإيمان وفيروز وأحمد اتكلموا مع صفية في وضعها معانا وإنها فرد من العيلة وإيمان قالت اللي أنا قولتلها عليه وزودت من عندها وفيروز بردو قالت أنا مش متخيلة إني اصحى من النوم ولا اتحرك في الشقة ومسمعش صوتك ولا اشوفك ده انتي بقيتي مامتي مش ميمي اختي يبقا إنتي مامتي وبقيتي خالتو عشان اخت ماما وعمتو عشان اخت بابا وصاحبتي اللي لو ماما رفضتلي طلب إنتي تتوسطي بيني وبينها

احمد قال كل كلامك حلو ما عدا الجملة الأخيرة دي يا مصلحجية وضحكنا كلنا وصفية بقت فرحانة ومكسوفة ودموعها نزلت وقالت السعادة اللي أنا فيها دي كتير عليا وأنا بحبكم كلكم صدقوني وحسستوني بعد 14 سنة إن ليا عيلة وليا اهل وعزوة

اخيرا أنا اتكلمت وقولت أنا هقول جملة واحدة ونقفل مناقشة في الموضوع ده
احمد قال باااس هيما هيجيب الخلاصة وهيقفلها بالضبة والمفتاح
الميكروفون معاك يا والدي وضحكنا

قولتلها يا صافي
هي ابتسمت وقالت نعم يا ابو احمد
فيروز قالت اومال فين نعم يا حبيب صافي بقا
صفية اتكسفت وقالت أصله مش وقت دلع يعني
ايمان قالت تدلعي على اخوكي في اي وقت

قولتلها ميادة بعد فترة شهر العسل هتعيش فين بعد احمد ما يروح شغله
قالت هنا معاكم اكيد
قولتلها وديدي بقا تقربلي إيه
قالت بنتك قبل ما تكون مرات إبنك
قولتلها وأحمد إيه وضعه عندك
قالت طبعا ابني حبيبي
قولتلها يعني إنتي ام احمد ابني وأم ديدي بنتي يبقا ينفع تبعدي عن عيالك

ميادة جريت اترمت في حضني تبوس كل حتة في وشي وفيروز زيها وأحمد باس راسي وايدي
وكل واحد قعد مكانه وصفية قربت ناحيتي وقالت طيب هنقفل المناقشة زي ما أمرت بس اقول حاجه واحده
قولتلها واحدة بس
قالت آه واحدة
قولتلها اتفضلي
لقيتها بتخطف ايدي تبوسها
خطفت ايدي منها وقولتلها إنتي مجنونة إيه اللي بتعمليه ده

ايمان قالتلها بجد زعلتينا يا صفية يا عبيطة إنتي هنا في بيتك ووسط عيلتك مش بنجاملك عشان بنتك عندنا وصفية عيطت وميادة عيطت وحضنت أمها وقالت فاكرة يا ماما لما عيطنا سوا عشان مقطوعين ومفيش حد بيسأل علينا وعايشين لوحدنا
قالت بحزن آه طبعا فاكرة

قالت ميادة واهو بقا لينا عيلة واهل وأنا لو مش واثقة من حب العيلة دي ليكي مش هتكلم واقولك خليكي في شقتك إنما حبهم ليكي ضعف حبك ليهم وأنا شخصياً مش مقتنعة إني مرات إبن حبيبي ده لا أنا مقتنعة أوي إني بنته حبيبته وفيروز اختي وماما ايمان دي مامتي فعلا وحضنت ايمان وباستها وقالت إحنا ينفع نقول عن نفسنا عائلة سعيدة جداً
كلنا ضحكنا وقولت بااااس ديدي هي اللي خلصت الكلام

صفية اتجننت وراحت مزغرطة
ضحكنا اوي عليها وخلص الكلام بس الفرحة باينة أوي علينا كلنا وخصوصاً صفية وكل شوية تسألني اعملك حاجة تشربها وكدا

تفوت الايام وأحمد قال واحنا قاعدين كلنا أنه هيروح الكلية يشوف النظام إيه عشان يسافر الغردقة في شغله وقال هنزل كل شهر اقضي اسبوع اجازة واشوف اخبار الكلية ايه

قولتله يابني لو الشغل هيأثر على الكلية بلاش ومتشيلش هم المصاريف
قالي لا يا بابا أنا عارف إنك مش هتقصر معانا وأنا لو عارف أن ده هيعمل تأثير على الدراسة مش هشتغل
قولتله كدا تمام

تاني يوم راح الكلية ولقيت ميادة بترن عليا الصبح بدري
رديت عليها بصوت واطي عشان فيروز نايمة وبقولها بخضة فيه حاجه يا روح قلبي

قالت لأ يا حبيبي اطمن ده احمد لسة نازل وأنا مش هنام تاني قولت اشوفك لو صاحي تطلع تقعد معايا لان اكيد ماما وفيروز لسة بدري عليهم لما يصحوا
قولتلها فعلا
قالت بس لو عاوز تنام يا قلبي نام
قولتلها واسيب بنوتي حبيبتي تقعد لوحدها
قالت منحرمش من بابتي حبيبي
قولتلها خمس دقايق واطلع

قفلت معاها ودخلت الحمام اخدت دوش سريع ولبست جلبية بيتي وفتحت الباب بالراحة وقفلته بالراحة وطلعت خبطت على ميادة

فتحتلي وهي لابسة قميص نوم شفاف وضيق وقصير اوي ومن غير برا بس لابسة اندر فتلة
طبعا حضنتني والتلات كلمات مع التلات بوسات كالعادة بس باستني في شفايفي بوسة جامدة وأنا اتجاوبت معاها وأنا بدخل وبقفل الباب وفضلنا ناكل شفايف بعض لحد ما قعدت وهي قعدت على رجلي

قولتلها إيه بس الجمال ده
قامت من على رجلي وبقت تلف توريني جسمها وقالت بجد يا بابا حلوة
قولتلها طبعا يا روح قلب بابا
بصتلي وقالت وحشتني يا سي بابا
قولتلها جرى إيه يا لبوة هو احمد مش مكيفك ولا ايه
قالت يا حبيبي إنت اللي وحشتني
قولتلها لا لسة خليكي مركزة مع احمد دلوقتي
قالت طيب حاجة بسيطة بس ولا مش عاوز تجرب كسي
قولتلها عاوز طبعا بس مش وقته
قالت كسي نفسه في زبك أوي يا بابا نفسي اجربه في كسي
قولتلها اصبري بس يا كسمك وبطلي شرمطة
قالت وحشتني الشرمطة معاك يا حبيبي وضحكت

قولتلها في موضوع مهم وخطة عاوزين نبدأ فيها عشان انيكك إنتي وأمك سوا زي ما كنا بنتمنى
قالت اححح هو ده الكلام ونسيت اقولك إن هي هتتجنن وتتناك منك
سألتها ازاي عرفتي
حكتلي على مكالمة الفون يوم الفرح
ضحكت وقولتلها كان زبي في كسها ساعتها
اتفاجئت وقالت بجد

قولتلها وحياتك بجد وطلعت الفيديو وخليتها تشوفه وسمعت كلامها وقالت اححح دي كانت شرموطة اوي
قولتلها لا بتحبني اوي
قالت فعلا هي بتحبك جدآ
وده واضح من كلامها واحساسها وكمان كلامها معايا سواء قبل الفرح أو بعده بس أنت عاوزني اعمل ايه

قولتلها طبعا هي متعرفش إني بنيكك ومش عاوزها تعرف دلوقتي
قالت تمام يا حبيبي بس هتنيكنا سوا ازاي طيب
قولتلها على الخطة وهي عجبتها اوي وقالت ابدأ في الخطة بعد احمد ما يسافر
قولتلها طبعا عشان يكون هيجانك منطقي إنك بقيتي بتهيجي بسرعة من بعد الفرح وكدا
قالت حاضر وباستني جامد وقالت طيب أنا وحشني زبك هطلعه وإنت قاعد كدا ابوسه شوية لأن كلامك هيجني فعلاً
قولتلها عارفك لبوة ومش هتسكتي
هي ضحكت وقالت طبعا لبوة لحبيبي بابتي وعشيقي وفي نفس الوقت طلعت زبي وبقت تبوسه وتقول حبيبي اللي وحشني وتبوس كل حتة في زبي وهو مش خشب يعني عشان يقاوم ده كله
ده لحم ودم يا ناس

طبعا وقف جامد وهي بقت تمص وتبصلي بشرمطة وتقول طيب كسي يدوقه بس دقيقه واحدة
قولتلها لا لو دخل كسك مش هيخرج وبعدين أنا طول الليل بنيك أمك
قالت اححححح يا ماما يا متناكت بابا
وبقت تمص اوي وأنا هجت اوي
قالت هاتهم يا حبيبي في بؤي وحشني لبنك ولا اقولك هاتهم في طيزي طالما مش عاوز كسي دلوقتي
قولتلها صح ده أنا ناسي

راحت قامت ولفت وسندت على الكرسي وأنا جبت فتلة الاندر على جنب وبليت صباعي من ريقي وبقيت ابعبصها وهي تقول احححح بعبصني كمان
وحشتني البعبصة يا حبيبي
فضلت ابعبص لحد ما طيزها اتفتحت ماهي من مدة منكتهاش في طيزها

وبعدين دخلت زبي في طيزها
قالت اححححححح يا طيزي يا مشتاقة لنيك بابا اوي
نيكني يا بابا
نيك يا حبيبي
طفي النار اللي في طيز بنتك الشرموطة وبعدين قالت بابا
قولتلها نعم يا متناكت بابا
قالت مش لوحدي بقا وماما متناكت بابا وضحكت وقالت عاوزة اتصل باحمد وإنت بتنيكني
قولتلها اححححح يا بنت المتناكة
قالت عجبتك يا حبيبي
قولتلها بس متقوليش إني هنا
قالت لا طبعا أنا هقوله إنك جيت ونزلت
واتصلت على احمد فعلا قالتله ها يا حبيبي خلصت
قالها أنا لسة واصل فيه حاجه
قالتله آه وحشتني أوي
قالها هو إنتي يا روحي مش بتشبعي
قالتله حد يجرب النيك ويشبع منه
ده كسي هيتجنن عاوز يتناك
ضحك وقالها اهدي احسن زبي يقف يا لبوة
قالت خليه يقف عشان اوحشه ويرجعلي بسرعة ده أنا ما صدقت بابا نزل عشان اكلمك يا حبيبي
قالها بابا طلعلك
قالتله آه أنا اتصلت بيه كنت خايفة اقعد لوحدي وطلع قعد معايا شوية بس لما حضنته كان زبه واقف يا حبيبي هيجني اوي
قالها يا شرموطة زب بابا هيجك
قالتله اوي وكنت عاوزاك تنيكني بزب بابا زي امبارح

أنا اتفاجئت وبقيت ارزع زبي في طيزها وهي بتقول لاحمد مش عجبتك وأنا بقولك نيكني يا بابا
قالها اوي
قالتله وكنت هايج اوي وأنا بقولك نيك بنتك اللبوة يا بابا
قالها زبي وقف يا شرموطة
ضحكت بشرمطة وقالت طيب تعال نيكني ولا اقول لبابا تعال نيكني عشان احمد مش قاعد واترجاه واقوله اححح يا بابا عاوزة اتناك منك يا حبيبي
نيكني بزبك الجميل يا بابا وأنا ارزع وهي تقول احححح يا بابا نيكني اوي يا بابا وعلم احمد النيك
احححح يا احمد زب بابا حلو
قالها اقفلي يا متناكة هجيبهم على نفسي وهخلص بسرعة واجيلك افشخك
قالتله بسرعة يا روحي احسن أخلي بابا يفشخني بزبه وقالت احححح يا بابا
احمد قفل في وشها وهو بيضحك
واحنا الاتنين هجنا اوي وجبت في طيزها وقولتلها اتحركي على الحمام وأنا زبي في طيزك
قالت حلو اوي ده ودخلنا الحمام وطلعت زبي من طيزها وغسلت زبي وطيزها وطلعنا قعدت في حضني
قولتلها احكيلي بقا إيه اللي سمعته ده

قالت بس اصدقائك في نسوانجي ياخدوا رست والهايجين فيهم ينزلوا لبنهم وعسلهم وبعدين احكيلك إنت وهما في الجزء الجاي


الجزء الثامن
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما فاجئتني ميادة إنها تخيلت مع احمد إني بنيكها والمفاجأة الأكبر إن احمد بيهيج اوي
فقولتلها احكيلي ده حصل ازاي

قالت الموضوع كان صدفة امبارح وهو بينيكني وأنا كنت هايجة اوي وبقيت اتشرمط اوي وهو هاج فأنا قولتله لا اوعى تجيبهم دلوقتي أنا لسة عاوزة اتناك اكتر وأنا هايجة كدا
قالي ماهو كلامك يهيج
قولتله طيب هغير الموضوع عشان زبك يهدا شوية
قالي ياريت
قولتله لما تحبلني بقا عاوزاك تقولي يا ماما وأنا اقولك يا بابا
قالي ليه
قولتله عشان ابننا أو بنتنا يقولوا زينا إنما لو طلعوا لقوني بقولك يا احمد هيقولوا يا احمد زي أنا ما بقول ويقولوا ميمي أو مياده زي ما بتقول إنت
قالي كلام منطقي فعلاً وكان زبه فعلاً بدأ ينام في كسي
قولتله احا أنا قولت زبك يهدأ مش ينام خالص وضحكنا عشان كلمة احا
لقيته قالي كلمة احا حلوة منك يا ماما وضحك
أنا انتهزتها فرصة وقولتله طيب نيك ماما يا بابا
قالي اححح
قولتله كلامي هيجك
قالي آه
قولتله طيب نيكني يا بابا وحبلني
قالي يا شرموطة اهو بنيكك وزبي بقا زي الحديد
قولتله عشان كلمة بابا
قالي ااااه
قولتله اومال بقا لو بابا ابراهيم بينيكني بجد هكون أنا عاملة ايه
قالي يا لبوة ده أنتي تجننيه
قولتله ويمكن هو اللي يجنني بخبرته في النيك ويخليني اصرخ تحته واقوله نيكني يا بابا
نيك بنتك حبيبتك يا بابا

لقيت احمد هاج اوي وبقا يرزع زبه في كسي
أنا هجت اكتر وبقيت اقوله ايوا يا بابا ارزع زبك في كس بنتك وحبلها
نيكني يا بابا يا عشيقي
نيكني وخلي احمد يتعلم منك النيك
نيك بنتك الشرموطة

احمد يا بابا هاج وبقا يرد عليا ويقولي زيك
قولتلها ازاي يعني
قالت بقا يقول خدي زب بابا في كسك يا روح بابا
بنيكك يا بنتي يا عشيقتي
زبي في كس ديدي قلب بابا
وأنا اقوله زب بابا في كس ديدي يا روح قلب بنتك لحد ما جبنا إحنا الاتنين وبعد ما هدينا بصينا لبعض وانفجرنا في الضحك وقولتله كان حلو اوي
قالي اوي اوي

قولتله خلاص طالما هتنيكني حلو كدا كل مرة هخلي بابا ينيكني وإنت تتفرج وتتعلم
قالي بس بقا هتهيجيني تاني وأنا عاوز انام
ضحكنا وقومنا استحمينا وحضنا بعض وسألني اتعلمت الشرمطة دي فين
قولتله في مدرسة بابا ابراهيم للحياة الزوجية السعيدة
قالي ايه ازاي

قولتله كان بيجمعني أنا وفيفي ويشرحلنا ازاي نكون سعدا في بيتنا وازاي نسعد ازواجنا طبعا مكانش بيتكلم بالالفاظ اللي أنا بقولها يعني مقالش مثلا قولي لجوزك نيكني إنما قالي المتعة بين الزوجين لو فيها حدود هتكون ناقصة بمعني إنكم تتكلموا بطبيعية وبتلقائية وتقولوا كل حاجة باسمها المعروف وهزر معانا وقال مش تيجي لجوزك تقولي اريد منك أن تقبلني بعنف وطبعا يا حبيبي ضحكنا على طريقة كلامه وسألناه اومال نقول ايه قالنا مش هينفع اقولكم إنما هشوف طريقة واقولكم بس لما اقولكم مش عاوز تعليق ولا مناقشة معايا أنا بس بوضحلكم الشرح بتاعي بأمثلة وخلاص
قولنا ماشي وبعدين قالنا ودايما تعملوا جو إثارة مع بعض يعني لما تلاقوا الحياة بدات تبقا روتينية غيروا الطريقة بمعني اخرجوا من الواقع واتخيلوا حاجات مش معقولة أو صعبة مثلا تتخيلوا إنك مع واحد غيره أو هو مع واحدة غيرك وده لازم يكون بالتفاهم بينكم مش تتخيلي بينك وبين نفسك يا فالحة إنتي وهي يعني مثلا هتتخيليه إنه حد تاني يبقا تحددوا سوا مين الحد التاني وتناديه بإسم الحد التاني وهو يحاول يقلد الحد التاني ده في طريقة كلامه أو يقول بعض الكلمات اللي الحد التاني ده بيقولها عشان تتخيلي اكتر إنه هو اللي معاكي والعكس طبعا صحيح

يااااه يا احمد كنت مفتقدة الأب اللي يكون كدا مع بناته متفتح ويتكلم معاهم في كل حاجة خصوصا إن بابا مثقف جدا زي ما أنت عارف
قالي فعلا وأنا فرحان جدا بعلاقتك بيه وقربك منه
قولتله يا احمد أنا كنت يتيمة ومليش اهل وبابا خلاني احس إنه ابويا إللي خلفني بجد وبحس إن فيفي اختي واقولك حاجة يمكن متعرفهاش
قالها قولي ده فيه حاجات كتير معرفهاش
قولتله إنت اكيد اتفاجئت لما قابلت بابا يوم الصباحيه بقميص النوم
قالي آه فعلا
قولتله هو عودني أنا وفيروز نقعد براحتنا ونلبس اللي نفسنا فيه طالما حابين نقعد معاه وأنا وفيفي كنا بنحب نقعد معاه فعلاً لأننا بنتعلم منه حاجات كتير ومش بيزهق من الاسئلة مهما كانت الاسئلة محرجة بس كان بيشرح لينا كل حاجة اومال أنا يا حبيبي بتناك منك وبتشرمط كدا بالخبرة دي منين

قالي صح هو قالكم عن الحاجة إللي قالكم إنه مش هينفع يقول
ضحكت يا بابا وقولتله اه كتب كل الكلام اللي المفروض نقوله عشان نتمتع ويكون جوزي مبسوط مش إنت مبسوط يا حبيبي
قالي جدا بس كتبه ازاي
قولتله تقريباً كدا كانت قصة جنسية وهو كتبلنا كل الكلام اللي بتقوله البطلة والبطل وفي الآخر كتب محدش يحتفظ بالرسالة دي وتنسوها لحد ما تتجوزوا ومحدش يسالني في اي تفاصيل عن الكلام ده
قالي بابا ده استاذ في كل حاجة

قولتله فعلا وأنا استفدت منه كثير ومعايا فيفي طبعا وبقيت بفرح لما تكون ماما مش موجوده عشان اطلع اقعد مع فيفي ونقلع براحتنا وهو يدخل علينا عادي ولا نخاف ولا نتكسف وكنا نرقصله واحنا بقمصان النوم ونهزر معاه ونقوله كدا أنت يا بابا هارون الرشيد
يضحك ويقولنا طيب ارقصوا يا جواري
احمد يا حبيبي بابا ابراهيم ده مش موجود منه في الزمن ده
قالي فعلاً
قولتله وعشان كدا بنحب ندلع عليه اوي أنا وفيروز حتى ماما صفية دايما تقول عليه ده سندي وضهري وأماني

قولتلها يا بنت الايه كل ده يطلع منك
قالت تربيتك وتربية زبك يا احلى بابا
قولتلها طيب هنزل عشان أنا المفروض نزلت من بدري ومتنسيش الخطة
قالت استحالة طبعا ده أنا مستعجلة اتناك مع ماما منك وضحكنا ونزلت لقيتهم لسة نايمين
بعت رسالة لصفية لقيتها ردت بسرعة
قولتلها صحيتي
قالت من ساعة ومش حاسة بحركة فوق قولت اكيد لسة نايمين
قولتلها آه نايمين اطلعي صحيهم وقبل ما تصحيهم عاوز حضن وبوسة
قالت احححح هتهيجني عالصبح كدا
قولتلها تخيلي كدا إني بحضنك وببوسك في شفايفك وبعصر بزازك ومراتي وبنتي في نفس الشقة
قالت احححح أنا طالعة حالا
ضحكت ودقيقة واحدة سمعت صوت بابها بيتقفل قومت فتحت الباب واستنيتها لما طلعت واول ما وصلت عند باب الشقة حضنا بعض وبقينا ناكل شفايف بعض بجنون واعصر بزازها وهي هايجة اوي وبعدين قولتلها ادخلي صحيهم بقا

دخلت ندهت على ايمان وخرجت باستني جامد ودخلت لفيروز ندهت عليها وخرجت بردو باستني
اتصلت على احمد وسألته هيتاخر
قالي آه كنت لسة هتصل بيك تخلي ميمي تنزل تفطر معاكم
قولتله تمام

اتصلت بميادة قولتلها قالت مانا بلبس روب ونازلة
قولتلها بس يكون تقيل عشان السلم
قالت بتغير على مزتك يا حبيبي
قولتلها طبعا
كانت بتخبط

فتحتلها الباب ودخلت وقالت اهو حلو الروب تقيل اهو
قولتلها ايووووون كدا حبيبت بابا
حضنتني وقالت بدلع بتغير على مزتك يا حبيبي
قولتلها طبعا بغير على أهل بيتي

كلهم ضحكوا عليها وإيمان قالت شوف البت بتتسهوك ازاي وصفية قالت محن بنات ياختي
ميادة قالت بذمتك يا بابا ده محن ولا دلع على بابتي

قولتلها متغاظين منك يا قلبي سيبك منهم
فيروز قالت معلش يا اوختي الغيرة مرة وضحكنا وميادة قالت كدا إحنا تلاتة ضد اتنين يبقا احنا نكسب وقالت أنا نزلت عالسلم محترمة ودخلت محترمة اظن بقا كفاية احترام وقلعت الروب وبقت بقميص النوم
قولتلها ونعم الاحترام وكلنا ضحكنا
فيروز قالت بس الاحترام ده لونه حلو اوي وبيحاولوا يغيظوا الأمهات ويهزروا

جهزوا الفطار وفطرنا وشربنا الشاي وقعدنا نحكي في اي حاجة شوية ونهزر شوية وأحمد رجع وفطر وقعد معانا شوية وقال أنا مسافر بعد بكرة عشان اتصلوا بيا قالوا كفاية عليك كدا وضحك

قولتله بالسلامة يا حبيبي ومراتك ولسة هكمل قالي يا بابا متكملش أنا عارف مراتي تحت رعايتك وفي حضنك وبعدين دي بنتك حبيبتك يا عم ده أنا اللي غريب وسطكم وضحك ضحكة خبيثة بس أنا فاهم وميادة فاهمة

ميادة قالت هو يسافر يا بابا ونولع الدنيا أنا وأنت وفيفي زي قبل الجواز وضحكت
ايمان قالت وأحمد يسافر وأنا اروح اقعد كام يوم عند اخواتي وانتوا ولعوا براحتكم
صفية قالت وهتسيبيني وسطهم لوحدي دول ياكلوني
قالت ايمان ده أنا متشجعة اروح عشان إنتي موجودة مكاني مع البنات الدلوعين دول

أنا وميادة وفيروز بصينا لبعض وفرحنا من غير ما حد ياخد باله

احمد اخد مراته وطلع وهو على السلم قولتله اطلعوا في حبس انفرادي بقا لحد بكرة بالليل ولو مفيش اكل عندكم اعمل حسابك من دلوقتي عشان الباب هيتقفل عليكم مش هيتفتح الا بكرة بالليل وكلنا ضحكنا وقفلت الباب

قولتلهم أنا هدخل انام عشان الشغل ودخلت فعلا نمت حوالي ساعتين وصحيت لوحدي
طلبت قهوة قامت فيروز عملتها وشربت القهوة وشوية كلام وهزار ومناقشات لحد معاد الشغل ولبست ونزلت

قعدت في الشغل حوالي ساعتين ورجعت دخلت العربية الجراج ورايح على البيت شوفت صفية بتنشر غسيل بس هي مش شايفاني وتعمدت إني اطلع من غير ما تشوفني

دخلت الشقة لقيت ايمان نايمة وفيروز صاحية
سلمت عليها واتعشينا سوا ودخلنا اوضتنا ننام ولقيتها قلعت وبقت بقميص النوم بس ونامت في حضني وبتقولي وحشتني اوي
بوستها وقولتلها وإنتي اكتر بكتير يا روح قلبي
قولتلها مجهزلك فيلم سكس منزلي تحفة
قالت بجد طيب وريني
قولتلها هاتي السماعة وركزي في الكلام اكتر من الصورة

شغلتلها الفيلم بتاعي أنا وصفية وهي اتفاجئت واتصدمت وهاجت من كلامها وبقت تقول اححح وتلعب فى كسها وبعدين مسكن ايدي حطتها على كسها

بقت هي تتفرج وتسمع وأنا العب في كسها لحد ما خلص الفيلم ولقيتها بتقولي هجت اوي وعاوزة اجيب
نزلت الحس كسها واقفش بزازها وهي بتكتم صوتها لحد ما جابت
حضنتني وقالت احلى من أي فيلم بس طنط صفية جامدة في الشرمطة
قولتلها هقولك زي ما قولت لبنتها
اتفاجئت وفتحت بؤها
قولتلها مش احنا متفقين منخبيش حاجة عن بعض احنا التلاتة
قالت آه
قولتلها عشان كدا قولتلها
قالت طيب قولتلها إيه

قولتلها هي قالت زيك كدا إن أمها شرموطة اوي
قولتلها لا بتحبني اوي وبتعمل اي حاجة عاوزة تبسطني دي كانت عاوزة تبوس رجلي وزي ما سمعتي تقول جاريتك وإنت سيدي
قالتلي آه فعلاً كلامها كله حب
قولتلها ولسة المفاجأة التانية لما تحصل
قالت إيه هي هتخبي عليا
قولتلها هنيك البنت وأمها سوا
قالت اححح ازاي
قولتلها سيبك من ازاي دي دلوقتي ويالا ننام
قالت هو انا مش وحشاك عشان طنط صفية بتمتعك

قولتلها أنا اصلا هتجنن عليكي بس ازاي وأمك وأحنا مش بنحب النيك المكتوم لازم نتكلم وضحكت وهي قالت صح لازم الشرمطة
قولتلها اومال أنا فرحت ليه إن أمك هتروح عند اخواتها عشان نكون براحتنا
قالت يعني بعد بكرة هتناك براحتي
قولتلها بعد بكرة ليكي انتي لوحدك
فرحت ونامت في حضني لحد ما روحنا في النوم للصبح
صحينا مع بعض لقيتها بتقولي صباح الخير يا عريس
قولتلها ايووووون بدأنا نلقح بالكلام
اوعي يبان عليكي حاجة قصاد صفية
قالت متقلقش حاضر أنا بهزر معاك إنت بس يا سيدي
ضحكت وبوستها وقولتلها إنتي إللي ستي يا روح قلبي خرجنا أنا وهي لقينا صفية وإيمان قاعدين
صبحنا عليهم وقولت كويس إنك صاحية يا صفية عاوزك قبل ما افوق من النوم واتفضلي يا هانم على شقتك ونتكلم تحت
اترعبت وقالت حاضر وإيمان مستغربة ومخضوضة وبتسأل قولت محدش يكلمني دلوقتي

مسكت صفية من أيدها جامد وخرجت من باب شقتي ونزلت وقولتلها افتحي
فتحت الباب وأنا دخلت وهي داخلة ورايا بتترعش
قولتلها اقفلي الباب وتعالي ورايا
دخلت اوضة النوم
قولتلها أنتي بتقولي عني إيه لما بتيجي سيرتي فوق
قالت أنا عمري ما جبت سيرتك بحاجة وحشة
قولتلها حلو يعني بتقولي ايه اللي مش وحش
قالت أنا بقول إنك سندي وضهري وأماني
روحت ماسك دراعها من فوق اقرصها جامد وقولتلها وهنا عندك أنا ايه
سكتت
زعقت وقولت انطقي يا جزمة
قالت جوزي
قولتلها يعني مش خروف
قالت بعد الشر ده أنت سيد الرجالة
قولتلها بقا أنا امبارح الصبح اقول لبنتك بغير على أهل بيتي وإنتي سامعة وبالليل الاقيكي بشعرك في البلكونة ده إنتي مش بتقعدي فوق بشعرك تطلعي بيه البلكونة واللي رايح واللي جاي يشوفك

لقيت دموعها نزلت وبتقول صدقني أنا قولت الوقت متأخر ومحدش يشوفني وفضلت تحلف
قولتلها طيب أنا شوفتك من غير ما تشوفيني واكيد غيري شافك بردو

يا جزمة إنتي من أهل بيتي ومحسوبة مني والناس كلها عرفت إنك مسؤولة مني يبقا تحترمي غيابي قبل وجودي
تحترمي جزمتي يا كلبة وكل ده وأنا بقرص ايديها
وهي بتتوجع بس بتكتم
بطلت اقرص وقولتلها لو حصلت تاني هضربك بالجزمة
لقيتها جابت شبشب بسرعة وبتقولي اضربني أنا غلطانة وبنت كلب قولتلها طلعي بزازك
هي استغربت وتنحت
قولتلها اخلصي يا كسمك
بسرعة طلعت بزازها وبتقرب مني
قولتلها ابعدي يا لبوة عاوزك تعاقبي نفسك وتعضي بزازك لحد ما تعلم
من سكات فضلت تعض لحد ما علمت فعلا
قولتلها بس كفاية ويالا على فوق وهتحكي اللي حصل ده كله من غير موضوع بزازك طبعا ولا كلمة لبوة
قالت حاضر مفهوم بس ممكن طلب
قولتلها لا
قالت وحيات اغلى حاجه عندك تسامحني وتخليني احضنك
قولتلها بعينك
فضلت تترجاني وعاوزة تبوس ايدي وأنا رفضت بردو

طلعنا فوق وهي دموعها نازلة بس مبتسمة وسيبتهم ودخلت الحمام وفيروز وأمها مرعوبين وبيسألوا

مردتش عليهم ودخلت اخد دوش

اللي حصل بينهم وأنا في الحمام نعرفه في الجزء الجاي

الجزء التاسع
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما زعقت لصفية إنها وقفت في البلكونة بشعرها وعاقبتها إني رفضت إنها تحضني ودخلت اخد دوش وسيبتها تحكي لايمان اللي حصل

بعد ما دخلت الحمام إيمان وفيروز اخدوها الاوضة وهي بتعيط وهي مبتسمة وإيمان بتقولها طمنيني فيه إيه

صفية بتحكي لايمان وفيروز وهي مبتسمة ودموعها نازلة ووريتهم القرصة وكانت بقت زرقا وسمعوا صوتي خارج من الحمام طلعوا من الاوضة عالصالة وأنا قعدت في الصالة

ايمان قالت خلاص بقا يا ابراهيم اهدا وغلطة وعدت
فيروز صعبان عليها صفية وكل لحظة تمسحلها دموعها وتقولها خلاص بقا يا طنط

صفية مستمرة في الابتسام مع الدموع وإيمان قالتلها متزعليش هو خايف عليكي وعلى سمعتك
رديت أنا بعصبية قولت تزعل تتفلق
ايمان قالت بس بقا ده دراعها بقا ازرق من قرصتك
قولتلها تبوس ايديها وش وضهر إني مخلتش جسمها كله ازرق
قالت صفية احلفلكم إن النهارده اسعد يوم في حياتي
أنا غلطانة ومن حقك ياخويا تقطع من جسمي وترميه للكلاب كمان

ايمان قالت شوف البت بتقول إيه وبتعيط
قالت صفية صدقوني دي دموع فرحة أنا دلوقتي بس حسيت فعلا إني من العيلة وإني من أهل بيته زي ما قال ومكونتش ببالغ لما قولت إنه سندي وضهري وأماني وعزوتي ولو عاوز تضربني بالشبشب دلوقتي حالا قصادهم هفرح اكتر

قولتلها وأنا مش هفرحك طالما الضرب هيفرحك
فيروز قالت طنط لسعت خالص وضحكنا
صفية قالت مننحرمش منه ابدا سندنا وضهرنا إنتي يا فيفي مجربتيش احساس إن ملكيش سند ولا ضهر ولا حد يكون امان ليكي عشان كدا أنا فرحانة باللي عمله ودموعي دي فرحة بجد

ايمان حست بالحالة النفسية اللي فيها صفية وغيرت الكلام وقالت يعني كل ده عشان وقفت في البلكونة بالليل متأخر
قولتلها أنتي هتستعبطي إنتي كمان وأنا من امتى بمنع حد يقف في البلكونة
الهانم بتنشر بشعرها ده أنا عايشة معايا اليوم كله ومشوفتش شعرها تروح توريه للناس في الشارع وهي اول بلكونة

فيروز حبت تضحكنا قالت ياسلام يا سي بابا كل الخناقة دي عشان مشوفتش شعرها طيب اهو يا سيدي ولا تزعل وشدت الطرحة من على راس صفية وشعرها ظهر واتفرد بسرعة عشان ناعم وكلهم ضحكوا وصفية بتمسك الطرحة عشان تداري شعرها

فيروز خطفت منها الطرحة وقالت خلاص بقا شافه بالليل ودلوقتي وبعد اذن دادي حبيبي خليها تقعد بشعرها معانا وتفك عن نفسها ومحدش غريب

بصيت لايمان وقولتلها شوفتي شعرها عامل ازاي بقا ده منظر يصح حد يشوفه
قالت عندك حق طبعا وأنا مش معترضة على حاجة بس كنت تحذرها ولو حصلت تاني اعمل اللي يعجبك
قولتلها لااااا لو حذرت هتنسا إنما اللي حصل ده عمرها ما تنساه ولا إيه يا هانم

بدون مقدمات هجمت عليا وبسرعة مسكت ايدي اوي وفضلت تبوسها وتقول حقك عليا وسامحني ومتشكرة اوي ومنحرمش من حمايتك لينا وفين وفين لحد ما فيروز اللي خلعت ايدي منها

ايمان قالت مش للدرجادي يا صفية
قالتلها يا ايمان ده أنا تحت كنت عاوزة اوطي ابوس رجله لما عرفت هو عاوزني تحت ليه بس هو سابني وخرج

صفية سكتت شوية وقالت بعد اذنك يا خويا يا سندي ممكن اروح بكرة أو بعده اصرف المعاش

قولتلها بعد يومين تكون الزحمة خفت
قالت إللي تشوفه أمرك نافذ

كل شوية صفية تقولي اعملك قهوة
أقولها لا مش عاوز منك حاجة
تقولي سامحني بقا
ايمان وفيروز هيموتوا من الضحك عليها وعلى فرحتها باللي بعمله فيها وهي تقول يعمل اللي يعمله أنا مبسوطة بس يرضى عني ويسامحني

فجاة افتكرت الفطار قولتلهم ايه مش هنفطر
صفية اللي ردت وقالت حاضر دقايق ويكون جاهز

فطرنا وشربنا الشاي ومسكت الفون عملت نفسي بكلم الشغل وبعدين قولت لفيروز متسهريش يا روح بابا أنا هتأخر في الشغل

بعت رسالة لصفية قولتلها ارن عليكي تفتحي الباب يا كلبة ملط ومجهزة عصايا عشان أنا خليتك تعاقبي نفسك إنما لسة عقابي أنا

ردت بسرعة وقالت حاضر تحت أمرك يا سبعي وبردو مبتسمة وأنا مكشر في وشها طول اليوم وهي فرحانه إنها قاعدة بشعرها وهو يهفهف يمين وشمال وهي تبعده عن وشها وإيمان تقولها ابراهيم عنده حق ده شعرك يجنن من غير حسد يا بت
قالت صفية إنتي أختي مش ممكن تحسديني
قولت بصوت عالي عشان تعرفي المنظر كان ازاي في البلكونة

سيبتهم ودخلت نمت ولقيت حد بيبوسني بفتح عيني لقيتها ميادة وبتقول قوم بقا يا بابتي إحنا جوعنا وأحمد عاوز يقعد معاك شوية قبل ما تنزل
مسكت ايدي قومتني وخرجت دخلت الحمام وخرجت وجهزوا الاكل كنا تقريبا المغرب

اتغدينا كلنا سوا وطبعا احمد وميادة عرفوا اللي حصل ولقيت ميادة بتقولي أنا هطلع البلكونة بشعري وقميص النوم عشان عروسة بقا ووريني هتعمل ايه
بصتلها وابتسمت وقولتلها اللي بشعرها بس جربت فأنتي اسألي مجرب وتوقعي هيحصلك إيه
قالت ميادة قطعني يا معلم واقليني في الزيت خلتنا كلنا ضحكنا

خلصنا اكل وكل شوية ميادة تتريق على أمها وتقولها هي القرصة بتوجع
هي زرقا اوي وكلنا نضحك وفات الوقت وقومت البس لقيت فيروز وميادة دخلوا عليا وميادة اترمت في حضني وباستني وقالت مننحرمش منك يا بابا بس عشان خاطري أنا واختي سامحها دي هتتجنن برغم فرحتها باللي حصل بس نفسها تسامحها وهي اللي وسطتنا إننا نكلمك تسامحها عشان عارفة إنت بتحبنا ازاي ولا هتصغرنا معاها وفيروز قالت كلهم برا منتظرين فشلنا معاك اوعى يا دادي تفرحهم فينا

قولتلهم الجزمة عرفت تختار الواسطة إللي بضعف معاهم
فضلوا يبوسوني هما الاتنين وكنت لبست وقبل ما اخرج قولت لميادة هبعتلك رسالة بعد ما انزل عاوزك توريها لاحمد

قالت حاضر من غير ما تسأل وخرجنا سوا وقعدت وبصيت لصفية قولتلها قومي اعمليلي قهوة
بقت تتنطط زي العيال وقالت منحرمش منك ويخليك لينا
قولتلها ده عشان خاطر الوردتين دول بس
فيروز وميادة بقوا يبوسوني في خدودي
صفية جابت القهوة وبتحطها على الترابيزة وشعرها نزل غطى وشها وكان منظرها جميل جداً لدرجة أن فيروز تنحت وعضت شفايفها وأنا غمزتها فقالت لالا يا طنط إنني تستاهلي القرص فعلا عالجمال ده

ضحكنا وشربت القهوة وقولتلهم أنا نازل
احمد قالي طيب اسلم عليك عشان متصحاش بدري
قولتله سلم يا سيدي وحضنا بعض ونزلت روحت الشغل وبعت الرسالة فعلاً لميادة ومطولتش في الشغل

في البيت احمد سلم عليهم كلهم عشان هيمشي بدري واخد مراته وطلع شقته وهي استعدت للنيك وبعدين قالتله تعال اوريك بابا بيوصيني عليك ازاي
قالها فين
قالتله بعتلي رساله بعد ما نزل قولت لازم اوريك جمال بابا

أنا كنت كاتب في الرسالة يابت يا ديدي يا حبيبت بابا
عاوزك النهاردة غزال شارد وتبسطي جوزك وتطلعي كل المواهب اللي عندك وتطلعي كل الخبرة اللي علمتهالك إنتي واختك
يا روح قلب بابا أنا عاوز احمد وهو وسط الاجنبيات الحلوين يقول فينك يا ميمي مشتاقلك اوي ويقول لنفسه ميمي احلى منهم
اوعي يا قلبي تبخلي على جوزك بحركة ولا كلمة ولا خيال ولا اي حاجه
اتمنالك ليلة سعيدة يا ديدي حبيبت بابا موووووه

ميادة قالت لاحمد إيه رأيك بقا في بابا حبيبي
قالها بابا ده عسل اوي
قالتله بذمتك بعد كلامه ده مش المفروض اخليه ينيكني وادلعه

احمد هاج وقالها خليه ينيكك ويفشخك وأنا انيك حماتي أم شعر جميل
قالتله هجت على ماما لما شعرها نزل على وشها يا حبيبي
قالها كان شكلها حلو اوي
قالتله خلاص بابا ينيكني وإنت تنيك ماما وبقت تطوح شعرها زي أمها وتقوله عجبك شعري يا جوز بنتي
وهو يقولها اوي يا حماتي
قالتله لا قولي يا ماما
قالها بحبك يا ماما
قالتله وأنا بعشقك يا روح ماما يا جوز بنتي وبقوا ياكلوا شفايف بعض وتقول هايج على مرات إبنك يا بابا
نيك مرات إبنك يا حبيبي
نيكني يا بابا

وقضوا ليلة مولعة وبعدين احمد قالها بابا كان عنده حق يعلمك ده كله
إنتي بتهيجيني أوي بخيالك وكلامك
قالته يا حبيبي أنت الاساس يعني لو إنت مش طالع لبابا متفتح مكونتش هتتمتع المتعة دي
قالها عندك حق يا روح قلبي

أنا وصلت عند البيت ورنيت على صفية وهي فتحت الباب بالراحة كنت أنا وصلت عند باب الشقة
زقيت الباب ودخلت وقفلت الباب ورايا ولقيتها واقفة تستقبلني وهي ملط وماسكة عصايا وبتقولي اتفضل يا سيدي

اخدت منها العصايا ودخلت الاوضة وهي ورايا وقعدت على الأرض قلعتني الجزمة والشراب وهدومي بس كل ما تيجي تقلعني حاجة تستأذن الاول لأنها خايفة مني

وهي بتقلعني رميت العصايا وقولتلها لو جيت ولقيتك عايشة في دور إني سامحتك كنت كسرت العصايا دي على جسمك
قالت هو أنا أقدر اكسرلك كلمة
قولتلها عشان كدا هستعمل ايدي في العقاب
قالت وأنا تحت أمرك

قولتلها نامي على ضهرك وافتحي رجلك وغمضي عينك
نفذت وهي مرعوبة

أنا بقيت اضربها بطرف صوابعي على وراكها لحد ما احمرت ودخلت صباعين في كسها مرة واحدة وبقيت ارزع صوابعي جامد وهي بتعض شفايفها ووشها كله هيجان وكانت عاوزة تمسك بزازها قولتلها لا ايدك خليها ورا راسك ومتتحركش من مكانها ومسمعش صوتك
هزت راسها بالموافقة بس حسيتها هايجة اوي

طبعا أنا ملط فطلعت صوابعي ورزعت زبي مرة واحدة وبقيت ارزع جامد واضرب بزازها واعضها واقولها اول وآخر مرة يا كلبة
وارزع واضرب طيزها بكفوف ايدي واقولها مفيش حد يشوف ضافر رجلك يا جزمة وانيك بقوة

أقولها إنتي ملكي أنا وبس ومحدش يشوف حاجة منك غيري يا شرموطة يا بنت الكلب
قالتلي اسمحلي اتكلم عشان خاطري

نمت عليها وبقيت انيك بالراحة عشان تعرف تتكلم وقولتلها عاوزة تقولي إيه يا كلبة
قالت اااااااه اخر مرة وأنا كلبة وبنت كلب إني زعلتك وفرحتني بغيرتك عليا وعقابك ليا
أنا مستاهلش حبك
أنا كلبة بنت كلاب حتى شوف
بقت تقول احححح هوهوهوهو بحبك يا سيدي
هوهوهوهو أنا كلبتك يا سيدي

هيجتني اوي
خلاص هجيب طلعت زبي من كسها وقولتلها انزلي على الأرض
نزلت فقولتلها خدي زب سيدك بين بزازك يا كلبة
حطت زبي بين بزازها وضمتهم عليه وبقت تبصلي وتقول هوهوهو بعبدك يا سيدي
هوهوهوهو أنا كلبتك يا سيدي وفعلاً جبت لبني بين بزازها وطلعت زبي من بين بزازها ولقيتها بتوطي عاوزة تمشي ناحيتي زي الكلب فعلاً وبتقول هوهوهوهو سامحني يا سيدي حسيت إنها هتبوس رجلي نزلت بسرعة على الأرض ورفعتها وحضنتها وقولتلها لا إنتي مش كلبة إنتي حبيبتي ومراتي وعشيقتي وكل حاجة حلوة في حياتي هتكون إنتي يا صافي
أنا بحبك اوي يا روح قلبي
ومسكت مكان القرصة بقيت ابوسها وهي دمعت وبتحضني اوي وأنا بحضنها اكتر وبتقولي سامحتني يا حبيبي

قولتلها أنا معرفش ازعل منك بس حبيت اعمل حاجة توقعت إنها تبسطك
قالت يااااه يا هيما بتحبني اوي كدا
قولتلها بعشقك عشق يا روحي ودلوقتي عاوزك إنتي اللي تسامحيني على اللي عملته فيكي
قالت اسامحك إنك بتفرحني بحبك وغيرتك ولا اسامحك إنك بتعمل أي حاجة تبسطني وتمتعني
وبعدين لقت اللبن اللي نزل من الاحضان بقا فيه منه على صدري

قالت معلش يا حبيبي وسخت صدرك
قولتلها حضنك يا صافي مش بيوسخني ده بيفرحني ويحسسني بحبك
قالت تعال احميك بقا

دخلنا الحمام ولقيتها بتلحس اللبن من على صدري وبتلحس حلماتي بطرف لسانها وهي بتبصلي لقتني بلعب في شعرها ومبسوط
بقت ترضع حلماتي وأنا بقيت أقولها احححح ارضعي كمان واحضنها واحسس على شعرها وضهرها

هي بقت بتحاول تخلي زبي يلمس كسها
مسكت رجلها اليمين رفعتها وحاولت ادخل زبي بس مدخلش كله وتقولي بعبدك يا حبيبي
بحبك يا عمري
وأنا أقولها بعشقك يا صافي
تقول اااااه يا قلب صافي وعقل صافي وروح صافي وحب صافي الوحيد
برقتلها اوي
قالت وحياتك أنا اول مره احب
إنت اول وآخر حب
إنت حبي الوحيد
وعاوزة تبوسني في شفايفي بس مترددة عشان لحست اللبن من على صدري وأنا حسيت ده فقولتلها دوقيني اللبن من لسانك

لقيتها اتجننت وطلعت لسانها وأنا طلعت لساني وبقينا نلحس لسان بعض وبعدين بقينا ناكل شفايف بعض وبعدين لفيتها وسندت على الحيط ودخلت زبي في كسها من ورا ورزعته في كسها شوية ولقيتها قالت عاوزة احضنك يا حبيبي
قولتلها طيب

قعدت على قاعدة الحمام وضميت رجلي وقولتلها تعالي اقعدي على زبي
فتحت رجلها ومسكت زبي دخلت الراس وقعدت مرة واحدة وهي بتقول اححححح ده نيك الحمام حلو اوي وبقت تتنطط وتمسك بزازها

قولتلها لا خليهم يتنططوا معاكي
سابت بزازها وبقت هي وبزازها يتنططوا وبقولها نيكي اوي
قالت احححح بنيك نفسي بزبك يا حبيبي
قولتلها لا بتنيكي جوزك بكسك يا روح قلبي
قالت احححح اححححح أوووووف حبيبي أنت بتقول ايه
حسيت إن كلامي ده هيجها اوي بس خايفه تردده
قولتلها بقول نيكي جوزك حبيبك بكسك
جوزك حبيبك متناك كسك
قالت احححح اححححح انيكك يا حبيبي بكسي
أقولها اه نيكيني أنا متناك مراتي حبيبتي
قالت احححح انيكك يا..... حبيبي
قولتلها اتناك منك يا متناكتي
اتجرأت وقالت احححح انيكك يا متناك مراتك حبيبتك إللي بتعشقك
انيكك يا متناكي أنا وبس
أقولها اه أنا متناكك إنتي وبس يا عمري الحلو
تقول احححح أنا عمرك الحلو يا حبيبي
أقولها اه يا روح قلبي نيكي اكتر
تقول احححح وتتنطط وتقول خد كسي يا متناك هجيب
قولتلها اححححح وأنا كمان هجيب يا متناكة
هاتي يا لبواااا
قالت احححح هات يا متناك
هات في كسي يا متناكي
هيما حبيبي يا متناك
بحبك يا متناك
وصرخنا سوا وجبنا سوا وحضنا بعض اوي
قولتلها مبسوطة
قالت طايرة
قولتلها أنتي الوحيدة اللي سمحتلها تقولي كدا
قالت بجد ولا ....
مكملتش كلامها وقولتلها ولا اي حد غيرك يجرؤ يقول كدا
قالت يااااه بحبك اوي
قولتلها يعني سامحتيني
قالتلي أنا مكونتش زعلانة منك عشان اسامحك ده أنا اللي زعلتك وعمري ما هعملها تاني

قولتلها أنا متأكد من كدا عارفة ليه متأكد
قالت ليه يا قلبي
قولتلها عشان متأكد من حبك ليا
قالت يااااه يا هيما
بحبك اوي اوي اوي

قامت من على رجلي وأصرت تحميني هي بايديها وأنا كمان اصريت إني احميها وخرجنا من الحمام واحنا حاضنين بعض ونمت على السرير وهي في حضني

قولتلها اعمليلي شاي لحد الاصدقاء ما يرتاحوا شوية ونكمل الجزء الجاي
اشطة يابرنس أية المتعة والحلوة الجمال كمل بالتوفيق
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
  • عجبني
التفاعلات: محمد محمود ابو عيدان
أحداث جميلة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
➤السابقة


السلسلة الثانية

الجزء الاول
.
.
.
.
وقفنا في نهاية السلسلة الاولى عند لما صحتني مراتي بدري في اتصال نادر إنها تتصل في وقت بدري كدا وقالتلي إن حماتي ماتت

قعدت لحظات افكر وبعدين صحيت فيروز بالراحة وقولتلها معلش صحيتك بس جعان ومش عارف اكل من غيرك
قامت وفاقت وجهزت فطار فعلا وفطرنا وقولتلها البسي بقا عشان جدتك ماتت
فضلت تعيط ولبست اسود وأنا لبست وروحنا المستشفى وخدنا وقت في التجهيز وكدا وبعدين اتصلت على صفية طبعا كانت ميادة راحت الشغل وقولتلها اللي حصل وقالتلي طيب ليه مقولتش وإنت ماشي اروح معاك
قولتلها عشان مكسرش فرحة ميادة إنها هتنام في حضني وإنت متقوليش حاجة ليها
قالت ماهو كدا مينفعش
قولتلها هخليه ينفع
قالت إللي تشوفه يا حبيبي طيب قولي أنا أعمل إيه دلوقتي

قولتلها بعد الجنازة هتصل بيكي واحنا في الطريق للبيت عاوزك تكوني هناك قبل ما نوصل عشان عاوز ايمان لما تنزل من العربية تكوني انتي اللي بتاخديها في حضنك وتهديها ووصفتلها بيت حماتي وسهل توصل لأنه في نفس المنطقة
قالت حاضر يا حبيبي وقفلت معاها وعملت زي ما قولتلها بالحرف الواحد وبعد يمكن ساعة لقيتها بترن عليا وتقفل
فهمت إنها عاوزاني ومحرجة تتصل وتتكلم

روحت ناحية الستات وبتلفت عليها لقيتها واخدة مراتي في حضنها قولتلها خليها مع فيروز وتعالي
فيروز خدت أمها في حضنها وصفية جات قالتلي كنت متأكدة إنك هتفم إني عاوزاك ومحرجة
قولتلها فاهمك طبعا
قالت طيب مش المفروض نحاول نأكلها قولتلها عندك حق تعالي معايا
قالت قولي بس اعمل ايه وخليك أنت
مردتش عليها وشاورت لفيروز إني ماشي وراجع

اخدت صفية بعيد عن العزا وطلعت فلوس وقولتلها هاتي فينو وكذا نوع جبنة وبيض ومخلل وتروحي البيت تسلقي البيض ولما ترجعي حسك عينك تقولي إبراهيم باعت الحاجة دي
قالت حاضر بس كدا هيفهموا إني أنا اللي جبت وهيسألوا مين دي وكدا
قولتلها متقلقيش ويالا عشان الوقت بيجري عشان ميادة

قالت حاضر طيب وإنت
قولتلها نمشي خطوة خطوة
قالت حاضر ومشيت واقل من ساعة ولقيتها جات ومعاها الاكل وبقت تعمل سندوتشات وتأكل ايمان وأخواتها وفيروز وتنده عليا لو حد رفض وأنا اكلت الرجالة وبعدين ندهت عليها وقولتلها طيب روحي ياصفية عشان بنتك مش معاها مفتاح وكان كلامي بصوت مسموع للكل وهي مش عاوزة تمشي لحد ما ايمان قالتلها منحرمش منك أنا بقيت كويسة وخلي بالك من فيروز وإبراهيم لأني هطول هنا شوية

قالتلها في عيوني وأنا هجيلك الصبح ومشيت وأنا مشيت وراها وقولتلها خدي المفتاح خلي ميادة تطلع عندي وتشوف الاكل لو مش كامل تكمله وتقوليلها هما في عزا وجايين ومتعرفيهاش مين اللي مات
قالت حاضر لأني مش هينفع اعارضك دلوقتي ومشيت

خلصنا العزا بدري ولقيت فيروز بتقولي معلش يا بابا خليني ابات هنا مع ماما
قولتلها ماشي ومشيت واتصلت على ميادة قولتلها اكيد زهقتي يا مزتي
قالت خلصت الاكل وجعانة ووحشني
قولتلها إحنا في الطريق

وصلت عند البيت وخبطت على صفية واول ما فتحت الباب وشافتني شدتني من ايدي لجوا الشقة وقفلت الباب بسرعة وحضنتني وبقت تطبطب على ضهري وتقولي طمني عنك عامل ايه وفين فيروز
قولتلها طلعت فوق بس أنا قولت اعدي عليكي اطمنك وكمان اقولك تعملي ايه بكرة
قالت طيب اقعد قولتلها مش هينفع اقعد المهم بدون مناقشة تاخدي الفلوس دي وتشتري فراخ ونواشف وطماطم يعني اكيد إنتي فاهمة أنا عاوز إيه
قالت آه فهمت طيب اطبخه
قولتلها لا خديه معاكي الصبح كدا وهما يطبخوا براحتهم وبردو مش أنا اللي قولتلك ولا أعرف حاجة
قالت إنت ليه بتعمل كدا
قولتلها بسيطة عاوزك تظهري هناك إنك اقرب حد لينا وإني أنا راجلك وبقولك تعملي ايه وتاخدي الفلوس مني
مش أنا راجل البيت ولا نسيتي
حضنتني اوي وباستني من غير ما تتكلم
قولتلها بس بقا احسن الشيطان يكون تالتنا وضحكت وهي ضحكت ومشيت من عندها طلعت شقتي لقيت ميادة قاعدة بالاندر والبرا بس

لما شافتني لوحدي قالت فين فيفي
قولتلها هتبات في العزا
قالت يبقا حد قريب أوي
اوعى تكون حماتك
قولتلها هي فعلاً
وبتحضني وتعزيني

قولتلها بقولك ايه أنا شبعت حزن من الصبح ويالا اكليني ودلعيني وخرجيني من الحزن ده
ضحكت وقالت عسل يا بابتي
قولتلها أمك فاكرة إن فيروز هنا
قالت هي اتصلت بيك
قولتلها أمك كانت معايا هناك من الصبح ودلوقتي عديت عليها

قامت عملت الأكل كنت أنا اخدت دوش ولبست بوكسر وخرجت من الحمام
قعدنا ناكل وسرحت لحظة وقالت طيب لو ماما اتصلت وسألت عن فيفي
قولتلها بسيطة هنرد ونقول فيفي جات نامت مباشرة

خلصنا اكل وعملت قهوة وبعدين قولتلها حبة فرفشة بقا عشان الليلة ليلتك
قالت بجد
قولتلها طيب استني واتصلت على صفية وفتحت الاسبيكر وقولتلها يا صافي
قالت نعم يا قلب صافي
قولتلها احكي لبنتك أنا قولتلك عنها ايه عشان الهانم عاوزة تنزل وتسيبني لوحدي بعد ما فيروز نامت
ميادة اتفاجئت وأمها بتحكي وقالتلها يا غبية خليه في حضنك وفرفشيه ده طول اليوم متنكد وواقف على رجله
قفلت معاها وقولتلها أمك بتقولك خليه ينيكك وفرفشيه

ضحكت ميادة وقالت تصور صح وضحكنا ولقيتها قامت شغلت موسيقى ودخلتني الاوضة وقفلت الباب علينا وبقت ترقص بالاندر والبرا وبعدين رقصنا سلو وهي في حضني بنرقص قالت عاوزة اتفرج معاك على فيلم سكس

شغلت فيلم ونامت في حضني وبقينا نتفرج وهي بتلعب فى زبي وبعدين قلعتني البوكسر وبقت تبوس زبي وتمصه وأنا لفيتها عشان نعمل وضع 69 وبقت هي تمص زبي وأنا بلحس كسها وابعبص طيزها وجبت الكريم ودهنت طيزها وبقيت ابعبصها وهي توحوح وتمص زبي وأنا شوية الحس كسها وشوية ابعبص طيزها بصباع وبعدين صباعين وبقيت اوسع طيزها لحد ما حسيت إنها وسعت قولتلها قومي من عليا وخليكي على السرير بنفس الوضع
عملت زي ما قولتلها وأنا جيت وراها وبقيت ابعبص بالكريم تاني ودهنت زبي وبقيت ادخله بالراحة لحد ما الراس دخلت وهي قالت احححح بيوجع

قولتلها أولا الليلة دخلتي على طيزك وثانيا إنتي مش كنتي عاوزة افشخك زي فيروز
قالت آه بس مكونتش اعرف أنه بيوجع كدا
قولتلها في الأول بس إنما لما طيزك تتعود على زبي هتحبي نيك الطيز وتتمتعي
قالت إنت حبيبي واعمل إللي يعجبك
قولتلها واعمل إللي يعجبك ورزعت زبي مرة واحدة وهي صرخت بصوت عالي شوية وأنا نزلت عليها وكتمت بؤها وخليت زبي ثابت وقولتلها هتفضحينا يا بنت المتناكة
لقيتها بتزووم

حسيت إنها هاجت من الشتيمة
هي مسكت ايدي شالتها من على بؤها وقالت وهي ماما مين اللي هينيكها عشان اكون بنت متناكة
قولتلها أمك مش هتتناك من حد غيري ولا هتوافق أصلا لحد غيري
قالت عارفة يا حبيبي بس امتى بقا نفسي أشوفها بتتشرمط تحتك وبتمتعها وبتعوضها عن الحرمان
قولتلها يوم فرحك وضحكنا ولقيتها هديت من الوجع بدأت اطلع زبي وادخله بالراحة وهي يدأت تهيج تاني وتقول اححححح زبك حلو اوي يا حبيبي في طيزي
قولتلها كدا مفيش وجع
قالت آه فيه نيك ومتعة
أنا متأكد أن فيه وجع بس هي مش عاوزة تقول احسن اقوم من عليها

قومت من عليها لقيتها قالت ليه كدا
قولتلها نامي على ضهرك وحطيت مخدة تحت طيزها ورفعت رجلها وفرشت كسها بزبي وبعدين دخلته في طيزها وبقت تقول احححح يا بابا
نيكني يا بابا يا حبيبي
نيك بنتك شرموطك
نيك بنت صفية المتناكة
نيك جامد يا بابا
وأنا اقولها هنيكك يا شرموطت بابا
خدي يا متناكت بابا
هفشخ كسمك يا بنت صفية اللبوة
قالت اححححح يا بابا هتفشخ كس ماما
قولتلها وبعد ما تتجوزي هنيكك إنتي وهي سوا
هي هاجت اكتر وبقت تصرخ وتقول اححححح يا بابا ده النيك حلو
قولتلها لا يا كسمك حلو معايا أنا بس
قالت هو أنا عرفت النيك اصلا إلا معاك يا روحي
أنت بابا وحمايا وحبيبي وأستاذي في النيك وفضلنا كدا لحد ما نزلت في طيزها وبقت توحوح وتقول اححححح سخن مولع وبعدين طلعت زبي من طيزها ونزلت لتحت وبقيت الحس كسها وادعك زنبورها لحد ما اترعشت وجابت شهوتها وبعدين قومنا اخدنا دوش سوا وخليتها تقعد في مياه سخنة ومطهر عشان طيزها وبعدين لبسنا واخدتها في حضني ونمنا

صحيت الصبح لقيتها صاحية
قولتلها آه مانتي متعودة انك تصحي بدري
قالت آه وبجهز الفطار كمان

فطرنا سوا وقولتلها أنا هروح العزا وإنتي براحتك بس متنزليش من هنا غير لما اوصل العزا وأعرف أمك هناك ولا هنا
قالت تمام ولبست ونزلت وعدت ايام العزا وفيروز رجعت البيت معايا بس أمها قالت خلوني هنا شوية
قولتلها ماشي وروحنا أنا وفيروز ولقينا ميادة مجهزة اكل وطبعا خدت فيروز في حضنها واتفاجئنا إن فيروز بتقولها طبعاً ناكك لما شبعك وأنا هناك وانفجرنا في الضحك وقالت ميادة إنتي يا بت مش كنتي حزينة دلوقتي
قالت فيروز أنا زي بابا مش بحب النكد ولو فيه نكد يكون وقت صغير ويعدي
قولتلها حبيبتي يا فيفي كدا تستاهلي نيكة حلوة بالليل وضحكنا

احمد اتصل يطمن علينا ويطمنا عنه وسألني عن أمه قولتله بص أنا هقولك بس لو الشغل حلو معاك ولا كأنك تعرف حاجة
قالي قلقتني
قولتلها من الاخر كدا جدتك توفت
عيط طبعا وعاتبني ليه متصلتش بيه
قولتله طيب اقفل اهدى وفكر في كلامي وبعدين هنلاقيني أنا صح

قفلت مع احمد وتمر الايام لحد قبل الدراسة بأيام وأحمد رجع ولقيته محوش مبلغ محترم وقالي خليه معاك
قولتله الاول هات هدية حلوة لخطيبتك وهدية لحماتك
قالي حاضر ولما عرف إن أمه لسة في بيت ابوها قال اروح اعزيهم واعتذرلهم إني معرفتش الا دلوقتي
قولتله كدا تمام

بعد ما رجع من عند أمه اشترى الهدايا واتصل بيا عشان اروح معاه وأنا أتصلت على صفية قولتلها أنا جاي عندك بس معايا ضيف
قالت آه فهمتك عشان نلبس وضحكت
قولتلها بالظبط كدا

روحنا وخبطنا واول ما فتحت وشافت أحمد فرحت اوي واخدته بالحضن وسلمت عليا بالايد وهي بتبتسم وقالت لميادة تعالي يا بت مفيش حد غريب بس بردو تلبسي وضحكت
خرجت ميادة وفرحت باحمد اوي ونفسها تحضنه وبعدين جات حضنتني وباستني الثلاث بوسات كالعادة مع الثلاث كلمات واحمد اندهش وقال ده أنا كدا فاتني كتير
هزرنا وضحكنا واحمد قدم الهدايا ومشينا

فاتت الايام والشقتين اللي عندي فضيوا ووضبت شقة لصفية ونقلتهم فيها وإيمان لما شرحتلها الموقف عجبتها الفكرة وأحمد فرح جدا

ومرت سنة وشوية وبقينا في سنة2018 وأحمد بقا عنده 19سنة وقولت لايمان نعمل خطوبة رسمية بقا لاحمد
قالت آه المفروض بقا وإيمان بقت تحب صفية اوي بعد وقفتها معاها في العزا وحددنا يوم 7/18 للخطوبة واتفقت مع صفية إن الخطوبة تكون عالديق
قالت اللي تشوفه
قولتلها في الدخلة بقا نعمل فرح حلو نفرح ونفرحهم
قالت ماشي

عملنا الخطوبة على السطح وناس قليلة اللي أغراب وبعد الناس ما مشيت قولت يالا بينا
قالوا فين
قولتلهم تمشوا وانتوا ساكتين
ضحكوا كلهم وقالوا يبقا عامل مفاجأة وفيروز قالت مفاجآت بابا دايما بتكون حلوة

نزلنا من العمارة كلنا ومعانا خال احمد وخلاته وركبوا ميكروباص أنا متفق معاه وفي عربيتي العريس والعروسة وفيروز ورا وصفية جنبي

كنت أنا متفق مع مركب والمفاجأة عجبتهم اوي وأحمد من فرحته شالني وبقا يلف بيا وكانت سهرة حلوة وبعدين رجعنا كل واحد على بيته واحمد سهران عند حماته وكل شوية صفية ترن عليا وتقفل
اتصلت بيها وقولتها مالك يابت
قالت متيجي تقعد معايا احسن العيال دول قاعدين لوحدهم مش أنت أبوها أنزل بقا حافظ على بنتك وضحكت
نزلت بالترينج وهي كانت فاتحة الباب
اول ما دخلت لقيتها خدتني بالحضن وباستني وقالت وحشتني ياخويا
بقولها فينهم
قالتلي جوا منسجمين اوي ووشها احمر
قولتلها إنتي شوفتي حاجة طيب
قالت لا هو ماسك ايديها بيبوسها بس مشوفتش حاجة تاني
قولتلها ومش هيحصل اكتر من كدا لأني واثق في احمد وواثق اكتر في ديدي
قالتلي طمنتني

ضحكت عليها وقولتلها بس ايه الجمال ده النهاردة وايه الرقص ده
قالت متكسفنيش بقا بس أنت بردو بتعرف ترقص حلو
هو انت كدا كل حاجه تعملها بتكون حلوة
قولتلها على حسب اللي بيحبني هيشوف اللي بعمله حلو
اتكسفت وسكتت
خبط على باب الاوضة ودخلت وهما اتفاجئوا إنه انا وميادة جات تجري عليا وحضنتني وباستني على شفايفي وقالت دايما مفرحني يا احلى بابا في الدنيا
بصيت على أحمد لقيته مستغرب
قولت طبعا يا ديدي عمال يتحايل عليكي عاوز يبوسك وإنتي رافضة وبعدين بوستيني أنا عشان يتغاظ وضحكنا
قولتله البوس ده ليا أنا بس لحد يوم الدخلة عشان متحاولش تاني
قالت ميادة يعني بعد الدخلة مش هتخليني ابوسك وعملت نفسها زعلانة زي *******
قولتلها هي البنت تقدر تبعد عن حضن ابوها
قالت منحرمش منك يا حبيبي
قولتله كلنا تعبنا النهاردة كفاية كدا عشان حماتك ترتاح

بعد كلام المجاملات مشينا أنا وأحمد وطلعنا نمنا كلنا من التعب وبدأت اخد رأيهم في ديكور الشقة وفي نفس الوقت كل شهر اخد صفية وميادة وفيروز ونشتري شوية من حاجتها وصفية وميادة اغلب الوقت في شقتي كأننا عيلة واحدة واحمد مبسوط جدا من الوضع ده وصفية بقت ساعات تقول ياخويا وساعات تقول يا بابا والحب مالي عنيها لحد احمد ما قالي على فكرة أنا حاسس إن حماتي بتحبك
ضحكت وقولتله هي قالتلك يعني
قالي لا بس ملاحظ اهتمام منها بيك ونظرتها عليك نظرة حب
قولتله بص يا احمد الست دى تعبت في حياتها وافتقدت الأمان والسند
قالي صح يا بابا ميادة حكتلي حاجات توضح ده
قولتله هي بقا لقيتني حنين معاهم ومخلتهاش تفكر في جهاز البنت ونقلتها في شقة من غير فلوس يعني حست بالسند أو اقولك كلمة هي قالتها
قالي قول
قولتله هي قالتلي منحرمش منك ويخليك لينا وتفضل ساترنا وسندنا والأمان اللي عيشتني فيه معاكم
هي بقا بعد اللي قالته ده وكان من قلبها تفتكر هتعاملني ازاي
ضحك احمد وقالي طول عمرك مقنع يا هيما وضحكنا وتمر الايام وميادة بقت تبعتلي رسايل إن وحشها النيك وإن فيروز بقت هي اللي بتتناك بس
قولتلها هوزع أمك وحماتك وافشخك

فعلاً قولتلهم انزلوا سوا اشتروا حاجات لجهاز ميادة واحمد مش في البيت واخدت ميادة وفيروز ونزلنا شقة صفية ودي تحت شقتي مباشرة وفشخت طيز ميادة جامد وهريت كسها لحس وخليتها تجيب اربع مرات وفيروز بتتفرج وتهيجنا بالكلام

وبعدين بدانا نوضب شقة احمد ونظبط الدنيا وحددنا الدخلة يوم 2019/10/11 وحجزت قاعة وقولت لصفية تعزم أصحابها وأهلها
كانت رافضة تتصل بأهلها

اقنعناها كلنا إن كدا إنتي هتكوني غلطانة إنما لما تقولي بتخلي مسؤوليتك واللي يجي يا مرحب
صفية عيطت وقالت دول مش اهل ده محدش بيسأل عننا وكأنهم خايفين اطلب منهم حاجة واقلكم بقا انتوا اللي اهلي وكفاية اخويا أبو أحمد خلاني مشيلش هم حاجة واعتبر ميادة بنته وهي وفيروز عنده زي بعض أنا اتشرف إني معاكم وبتعيط وإيمان حضنتها وقالت إنتي مش معانا إنتي مننا وميادة بردو اتعصبت وقالت حتى لو عمي ولا خالي كانوا موجودين هقول بابا ابراهيم هو وكيلي وهو سندي وعزوتي واترمت في حضني تبوسني وتعيط
صفية انتبهت لكلام بنتها وقالت برافو عليكي يا ميمي مش عاوزة حد يكون صاحب فضل علينا الا صاحب الفضل الحقيقي ده ابوكي اللي حسيته وحستيه إنه ابوكي فعلا

قولتلهم ياريت ينفع كنت هكون اسعد الناس بس للأسف الشرع بيقول عمك وبعده خالك وترتيب كدا حسيت إنهم زعلوا فقولت بس ده ميمنعش إني اتفشخر بقا واتكبر عليكم
صفية قالت خد راحتك وأحنا تحت رجلك
ميادة حبت تفك راحت باستني في شفايفي واتكلمت بدلع وقالت صحيح يابابي هتتكبر على ديدي حبيبة بابا
قولتلها استحالة يا روح بابا
كلهم ضحكوا وقالوا شوفوا البت بعد ما كان نار خليته يهدى ازاي وضحكنا كلنا وتمر الايام وفجأة.....

إلي اللقاء في الجزء الثاني نعرف إيه هي المفاجأة

الجزء الثاني
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما حصلت مفاجأة قبل فرح احمد وميادة بأيام والمفاجأة هي إن شاب من شباب الجيران طالب يخطب فيروز والغريبة إنه زي ميادة أبوه متوفي

قولتله يابني أنت متربي قصاد عنينا بس أنا معنديش بنات غيرها ولازم هي توافق باقتناع
قالي طبعا يا عمو وياريت تاخد رأيها لو حضرتك مش معترض عليا
قولتله أنا شخصياً موافق بس رأيها هو اللي هيتنفذ
قال وأنا موافق ومتشكر جدا

في قعدة لوحدنا من غير صفية وميادة قولت لاحمد وفيروز وأمهم هو انتوا مركزين مع أيتام الأب ليه وانفجرنا في الضحك وميادة سمعت الضحك من شقتهم وجات تجري تسأل فيه إيه
كلهم سكتوا
قولتلها اصل فيروز جالها عريس وأنا بقولهم هتسيبوني انتوا الاتنين وتخلوني يتيم من غيركم ضحكوا عليا يرضيكي يا مزتي

قالت يا روح مزتك ومين قال إني هسيبك ولو عاوزني منمش فوق بعد الجواز كمان وانام في حضنك أنا حبيبت بابا واعملها إنما فيفي في بيت جوزها بقا وضحكنا ودعيتلهم بالسعادة ورنيت على صفية طلعت واتشاورنا كلنا وفيه اجماع على إن الشاب ده كويس وطيب وأمه عسولة وطيبة وصفية تعرفها كويس عشان كانوا بيروحوا سوا للمعاشات

قولتلهم كدا فاضل راي العروسة ومش هتقول رأيها غير لما تقعد معاه صح يا قلبي
فيروز حدفتلي بوسة وقالت ولا فيه غيرك يفهمني يا حبيبي

قولتلها خلاص هتصل بيه اقوله واعرفه إن ده مش معناه موافقة
كلهم قالوا كدا صح واتصلت بيه واتفقنا إنه معزوم على الشاي بكرة وحذرته إنه يجيب حاجة وهو جاي وقفلت معاه وتاني يوم جي وكان مكسوف وهو بيطلع شيكولاتاية من جيبه وبيقول بعد إذن عمي دي لأختي فيروز
قولتله عرفت تضحك عليا يا علي
قالي ولا عاش ولا كان اللي يضحك عليك يا عمي
غمزت للكل يقوموا وبصيت لفيروز شاورتلي إنها موافقة
سيبتهم يتكلموا سوا حوالي نص ساعة ودخلت عليهم قولتله حاسس إني هقول مبروك ولا إيه يا فيفي
اتكسفت وقالت اللي تشوفه يا دادي وجريت على برا
قولتله هتجيب مين يخطبها ونتفق
قالي أنا وماما انا مفيش حد كبير عليا في قراراتي بعد ماما
قولتله كدا تمام وبعد كام يوم قعدنا واتفقنا على كل حاجة وعاوزين يعملوا خطوبة قولتلهم نخلي الخطوبة يوم الحنة بتاعت احمد

كلهم عجبتهم الفكرة وعملت كوشة في الشارع وكانت ليلة جميله جدا وتاني يوم بقا الفرحة الكبيرة
فرحتي باحمد وميادة وعشان ابني الوحيد أنا اللي بعمل كل حاجة حتى الكوافير أنا اللي اتفقت معاه وكل التفاصيل

الصبح قولت فيروز وصفية يلبسوا عشان اوصلهم مع ميادة للكوافير
صفية قالت يعني كدا ناخد لبس الفرح معانا
قولتلها طبعا
قالت صفية لا أنا اروح متاخر شوية عشان اعمل عشا العرسان
ايمان قالت صح خليها تعمل اكل بنتها وأنا اساعدها تخلص بسرعة وبعدين تاخدها توديها
قولتلها تمام
فعلا ده اللي حصل وبعد الضهر لقيت صفية بتقولي أنا جاهزة ودموعها نازلة
إيمان فاهمة وقالتلها وبعدين معاكي يا صفية ماهي بنتي بردو
صفية قالت عرفتوا بقا إن انتوا أهلي اللي اتشرف بيكم
قولتلها اختي الجميلة العيوطة تشرف بلد ومقامك عندي كبير اوي
قالت صفية متزعليش مني يا ايمان وراحت حضناني وقالت هو ده الأخ السند والأمان وكانت عاوزة تبوس ايدي وأنا شديت ايدي وإيمان هدتها وقالتلها روحي بقا لبنتنا وبنت اخوكي ابراهيم

صفية فرحت اوي بكلام ايمان وباستها وباستني
حبيت اضحكهم قولت صفية خلاص جواز بنتها خلاها فتحت سبيل بوس وضحكنا ومشينا وفي الطريق قولتلها بتعملي ده كله عشان انسى العشا بتاعي يا لئيمة
قالت فشر يا حبيبي أنا عملت عشاك في شقتي من الفجر

وصلتها الكوافير ورجعت أنا عشان اظبط اي حاجة تكون ناقصة واشوف احمد لقيته بيقولي متقلقش أنا اصحابي معايا هيظبطوني بس يا بابا مش هروح الكوافير من غيرك
قولتله يابني استناك في القاعة عشان الناس
قالي الناس تستني في القاعة إنما أنت تكون جنبي
فرحت من كلام احمد وقولتله حاضر ولبسنا كلنا وكنت جايب عربية سبور للعريس والعروسة وعربيتي أنا وإيمان وصفية وفيروز وروحنا الكوافير ودخلت أنا وأحمد وبقول للناس في الكوافير فين بنتي العروسة
استغربوا

قولتلهم أنا جايبلكم بنتي العروسة اجي الاقي تلات عرايس واتلخبط كدا
كلهم ضحكوا وميادة جات عليا حضنتني وباست ايدي وفيروز طبعا بالحضن والبوس وبصيت على صفية لقيتها جميله اوي قولتلها ناس عملت سبيل بوس من شوية وأنا عامل اوكازيون احضان وحضنتها وكلنا بنضحك ومسكت ايد ميادة وقولت لاحمد اسلمك بنتي يا احمد واوعا تزعلها وخرجنا مع الزغاريط وركبنا العربيات وكانت كتير ولفينا شوية وبعدين روحنا القاعة وبعد ما قعدوا جي وقت كتب الكتاب ولقيت صفية بتقولي مش تباركلي إن عمها وخالها لسة جايين دلوقتي ولوحدهم من غير عيالهم
قولتلها خلينا في فرحتنا
قالت إنت اللي مفرحني وبس
قولتلها اعملي الواجب معاهم كأنهم ضيوف وبس
قالت وحياتك ناوية اعمل كدا

قعدنا عشان كتب الكتاب والمأذون سأل العروسة مين وكيلك يا عروسة
ميادة بصت على خالها وعمها وهما مركزين معاها وقالت حسب الشرع عمي ولفت وشها ناحيتي وقالت بابا ابراهيم هو سندي وعزوتي ومسكت ايدي باستها قصاد الكل

المأذون بيكتب الكتاب وايدي في ايد عمها وميادة بتبص لعمها وهي مكشرة اوي وكتبنا الكتاب وميادة قالت لعمها إنت وكيلي عشان ده الشرع والأصول اللي علمهاني بابا ابراهيم واترمت في حضني وقالت مبروك عليا حضنك يا أحلى بابا والناس مصدومة من كلامها وعمها وخالها مش عارفين يردو وبعدين بدأت التهاني والتبريكات من الأهل والأصدقاء وأنا روحت على بتاع الديجي فكرته بحاجة اتفقنا عليها

اتكلم في المايك وبارك للعروسين وقال النهاردة فيه رقصتين سلو والرقصة الاولى دلوقتي بس هيكون العريس والعروسة وابو العروسة وأمها

(اغلب الناس عارفين إن أبوها ميت)

وكمل كلامه وقال فين أم العروسة
صفية رفعت ايديها
قال فين ابو العروسة
عمها وخالها واقفين زي الخرفان فرفعت ايدي والناس كلها استغربت وسقفت وصفرت وفيروز عملتلي لايك من بعيد وبدات الرقصة واخدت صفية في حضني ورقصنا سلو جنب العرسان وبنتكلم سوا وقالت ميادة حبيبي يا بابا
حدفتلها بوسة وبعدين بعدنا أنا وصفية عنهم وبقولها مكسوفة كفاية قالت مكسوفة ومش كفاية خلي كل واحد يعرف مقامه فين

قولتلها إحنا بنفرح ببنتنا الوحيدة وابني الوحيد
قالت عندك حق وفجأة الموسيقى بقت الجنان بتاع الشباب لقيت صفية ماسكة فيا وبترقص بجنون وجات فيروز معاها ورقصنا سوا كتير وبعد شوية وأنا قاعد ارتاح جنب إيمان وفيروز جات صفية وقالت كدا أنا ارتحت

قولتلها وهي كانت تعباكي اوي كدا
قالت لا ارتحت لما طلعت اللي جوايا باختصار
قولتلها عملتي ايه يا مجنونة
قالت الباشوات عاوزين يدوني فلوس نقطة قال لبنت أخته والتاني لبنت اخوه وبيقولوا بنتك مسحت بكرامتنا الأرض بس عشان عضم التربة سكتنا

قولتلهم وكان فين عضم التربة واحنا ملناش سند إحنا مكناش عاوزين فلوس كنا عاوزين سند وضهر نتحامى فيه فلوس ايه يا بتوع الفلوس ده جهاز بنتي من اول شبشب الحمام لحد اغلى حاجة أبوها سندها هو اللي جابهولها ويقولها شاوري وأنا ادفع كفاية أنها ملقتش حد يكون وكيل ليها غيره واظن انتوا شوفتوها وهي بتبوس ايده ازاي لأنها حست بالأمان معاه
انتوا كنتوا فين لما خرجت تشتغل وهي لسة مخلصة الإعدادية
خايفين نطلب منكم مساعدة
ابراهيم اخويا وأبو ميادة مش مخلي نفسنا في حاجة
عن اذنكم اشوف المعازيم عشان أم العريس تعبانة وأنا مكانها وإبراهيم أبو العروسة
وسيبتهم ومشيت بس بعد ما شوفت عرقهم نازل زي المطر وضحكت ضحكة عالية اوي

ايمان قالتلها المهم فشيتي غلك
قالت أوي
قالت خلاص بقا افرحي براحتك
قالت طبعا هفرح أوي دلوقتي وهاخد اخويا حبيبي يرقصني كمان

قولتلها تعالي يا مجنونة وبقت ترقص بجنون اوي وتميل عليا وميادة لما شافت عمها وخالها واقفين بيبصوا جات وبقت تحضن فيا وترقص و تمسك ايدي تبوسها واتجننت وبقت تصرخ وتتنطط وتقول أبويا اهو وكل اللي حوالينا يقولوا أبوها اهو وهي تقول تاني والكل يرد

وكان موقف مؤثر لكل اللي في الفرح وعارفين أنها يتيمة وفي آخر الفرح كانت رقصة سلو قبل ما يختم وقال فين أم العربس
إيمان شاورتلي لا راحت فيروز قالت اخته متنغعش
قال تنفع طبعا وفين ابو العريس قولتله أنا
ضحك وقال كدا حرام أنت مجوز ابنك لبنتك والناس ضحكت وفيروز بقا حضنتني جامد ورقصنا سوا وأغنية الختام ومشينا على البيت العريس دخل شقته وصفية دخلت شقتها وأنا دخلت شقتي لقيتها زحمة جدا

قولت لفيروز هاتي دور من التورتة هنزلها لصفية واروح ابات عند علي صاحبي
أنا اتحججت بالتورتة عشان اخبط على صفية لأني متوقع اللي هشوفه وفعلا خبطت وهي بصت من العين شافتني وقالت حاضر وصوتها بتعيط وفتحت الباب وأنا دخلت فوراً وحطيت التورتة على الترابيزة وبصيتلها وهي قفلت الباب وجات تجري وحضنتني وهي بتعيط
قولتلها أنا نازل ومتأكد إني هشوفك كدا بس مش خلاص فشيتي غلك فيهم

قالت لا ولا فكرت فيهم تاني بس لقيت نفسي لاول مرة هنام لوحدي من غير ميادة
قولتلها اومال لو بعيدة عنك بقا كنتي عملتي إيه ده لو عطستي هتسمعك وتقولك بعد الشر يا ماما وبطبطب على ضهرها واكتشفت أن شعرها مفرود قولتلها بس إيه الجمال ده حتى وإنتي بتعيطي حلوة وهي ابتسمت وحضنتني اكتر وتقول منحرمش منك يا سبب فرحتي وسندي
قولتلها بهزار شكلك بتخافي تنامي لوحدك خلاص أنام معاكي لقيتها ردت بسرعة وقالت ياريت وبعدين اتكسفت ووطت وشها في الأرض وسندت رأسها على صدري وايديها حضناني

رفعت راسها بصيت في عينيها لقيتها بتبصلي بحب وشوق واضح أوي
قولتلها صافي
قالت نعم يا روح صافي يا قلب صافي يا سند صافي
قولتلها بحبك
قالت ياااااه أخيراً وحضنتني وسندت رأسها على كتفي وبقت تتكلم وتقول أخيراً قولتها وحسيت بيا أخيراً سمعتها منك من غير ما تقول حبيبت اخوكي
من سنة وشوية ونفسي أسمعها من اول مرة دخلت شقتي اللي تحت وأنا بحبك ونفسي أسمعها
بحبك يا حبيبي
بحبك يا روحي
بحبك يا عمري
بحبك يا قلبي
وهي بتحسس على شعري وضهري وأنا بردو احسس على شعرها والجزء الظاهر من رقبتها وجنب ودنها ومش مدياني فرصة ارد عليها فقولتلها كل ده جواكي طيب اديني فرصة ارد
قالت لا خلاص أنا نفسي افضل أقولك بحبك كدا للصبح
وبقت تقول بحبك بحبك بحبك وأنا بقيت احسس اكتر وابوس رقبتها وهي مش مبطلة كلام وتقول أنت الوحيد اللي اتمنيت إنه يحبني أنت الوحيد اللي كان نفسي احضنه وياخدني في حضنه
شعري دي متفردش إلا عشانك يا حبيبي
رفعت وشها وقولتلها عاوز أشوف حبي في عيونك اللي تجنن دي ونفسي اغرق فيهم
لقيتها عاوزة ترجع تنام على كتفي تاني روحت بحركة سريعة كنت مسكت شفايفها بشفايفي واول ما عملت كدا لقيتها بتاكل في شفتي وبتحضني اوي وتزووم اوي اوي وتديني لسانها امصه وتاخد لساني تمصه وكل ده واحنا واقفين
قولت اريح شفايفنا بعد خمس دقايق لقيتها بتقولي بحبك يا نور عيني بحبك يا أملي اللي عايشة عشانه

قولتلها طيب نقعد ولسة هقلع جاكيت البدلة لقيتها بتقولي وحياتي خليني أنا اقلعك
قولتلها تحت امرك
قالت لا أنا اللي تحت امرك وتحت تصرفك وتحت رجلك وقلعتني الجاكيت وبقت تبوس الجاكت وتقول بتاع حبيبي يتعلق معزز مكرم وعلقته وقالتلي اقعد بقا يا حبيبي
قعدت لقيتها قعدت على الأرض بقولها ليه كدا
قالت وحياتي سيبني أعمل اللي نفسي فيه ومتقوليش لا على حاجة مش أنا حبيبتك
قولتلها حبيبتي وروحي وقلبي وعشقي
قالت يااااه معقولة الفرحة اللي أنا فيها دي طيب وحيات حبيبتك عندك خليني اعمل أي حاجة نفسي فيها قولتلها حاضر طالما حلفتيني بروح قلبي

قالت بجد يا حبيبي أنا روح قلبك
قولتلها إنتي قلبي نفسه لقيتها بتمسك ايدي تبوسها وتسند رأسها على رجلي وتبوس ايدي ورجلي من فوق الركبة كدا وبعدين لقيتها بتقلعني الجزمة
بقولها بلاش الدلع ده

قالت وحياتي ما تبخل عليا وسيبني اتدلع
أنت كدا بتدلعني مش أنا اللي بدلعك وفعلا قلعتني الجزمة ورفعت رجلي عند صدرها وقلعتني الشراب ولقيتها حضنت رجلي على بزازها وبقت تبوس رجلي وتبوس صوابع رجلي وماسكة رجلي اوي وتقولي وحياتي سيبني
بحبك بحبك بحبك

بقيت احسس على شعرها وشديتها قعدتها جنبي وقولتلها انتي مكانك هنا جنبي وفي حضني وبنبوس بعض بالشفايف
قالت أنا مكاني جنبك وفي حضنك وقلبك وعقلك وتحت رجلك
إنت حبيبي وأنا حبيبتك وجاريتك وإنت فوق راسي وأنا تحت رجلك

مسكت شفايفها وبقيت أكلها ووقفتها وسندت ضهرها على الحيط وبقيت اعصر بزازها وهي بتبوس بجنان وتحسس على خدودي وأنا حضنتها اوي وبحسس على ضهرها لقيت سوستة الفستان بقيت أنزلها بالراحة لحد فوق طيزها دخلت ايدي بقيت احسس على قميص النوم ولما السوستة اتفتحت ومع حركة ايدي الفستان اتفتح ونزل من عند رقبتها شوية مديت ايدي ومسكت بزازها اقفش فيهم وهي تزوووم وبقيت ادعك زبي في سوتها وهي بتحاول ترفع نفسها عشان يدعك في كسها ولقيتها بتفك ازرار القميص بتاعي وفتحته وبقت تبوس صدري وتلحس حلماتي خلتني اتجنن وقلعت القميص وهي بتبوس صدري وقولتلها الفستان يا روحي هيتبهدل
قالت يغور الفستان وراحت شداه لتحت ووقع على الأرض ورجعت حضنتني اوي وقالت حبيبي
قولتلها نعم يا روح حبيبك
قالت نفسي ارقص معاك سلو
قولتلها وأنا كمان نفسي نرقص سوا لينا مش وسط الفرح وخرجتها من حضني وبصيت عليها لقيتها لابسة قميص احمر قصير وجميلة أوي وهي عريانة
قولتلها طيب اقعدي لحد ما اشوف موسيقى حلوة بس إحنا كدا جنب باب الشقة
قالت تعال جوا وفعلا دخلنا فقولتلها لمي الهدوم اللي في الصالة
ابتسمت وفعلا لمتها ودخلتها الاوضة وبما أن الوضع لحد دلوقتي رومانسي فقولت اغنية حميد الشاعري خدني بين ايديك مناسبة أوي بس قولتلها اولع بس سيجارة
أنا قولت كدا عشان زبي يهدى

قالت حاضر يا حبيبي بس وأنا في حضنك
قولتلها طبعا في حضني وحضنتها وأحنا قاعدين واشرب السيجارة

لما اخلص السيجارة نكمل الحوار



الجزء الثالث
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما صفية طلبت مني نرقص سلو وقولتلها حاضر بس اشرب سيجارة وفعلاً شربت السيجارة وهي في حضني وبتحسس على صدري ورأسها على كتفي

خطرت على بالي فكرة فقولتلها عندك مانع نصور اللحظات الحلوة دي عشان تكون ذكرى لينا
رفعت راسها وبصتلي وهي مبتسمة وقالت أنا قولتلك إني جاريتك واعمل إللي يعجبك ولو حبيبي مطمن إن مفيش حد هيشوفه غيرنا أنا هكون مطمنة لأني في حضنك وحماك ومسنودة بيك
قولتلها بحبك يا صافي وبحب حبك واطمئنانك معايا ده وثقتك فيا دي
قالت إزاي هكون مش مطمنة وإنت املي اللي اخيرا اتحقق وازاي اكون مش واثقة فيك وإنت بحنانك وعطفك علينا خليت للثقة معنى واحد هو إنت يا حبيبي

قولتلها وأنا اوعدك إني هحاول اسعدك واعوضك عن اللي فات
قالت صدقني يا حبيبي أنا من يوم ما حبيتك وأنا سعيدة بس إنك في حضني وحاسس بحبي دي سعادة ملهاش زي
قولتلها طيب عندك سماعة في جيب الجاكيت هاتيها

قامت جابتها وقالت بس دي قصيرة
قولتلها لا دي هتلقط الصوت من غير السماعة ما تكون في الفون

مسكت الفون بتاعها وجبت الاغنية عندها وحطيت الفون بتاعي بعد ما خليته على وضع الطيران عشان محدش يتصل بيا وحطيت السماعة حوالين رقبتي بحيث يكون المايك عند صدري عشان صوتي وصوتها يتسجل مع التصوير

شغلت الأغنية ومسكت ايديها بوستها وقولتلها تسمحي تسعدي حبيبك
قالت يااااه ده أنا حياتي ملك حبيبي ودخلت حضني وحضنتني اوي وبقينا نبص لبعض ونبوس بعض على الشفايف بوس خفيف وأحنا بنتحرك مع الموسيقى وهي كل بوسة تقول بحبك يا حبيبي
بعشقك يا روحي
معقولة حبيبي في حضني وبيحبني أنا مش مصدقة إن حلم حياتي بيتحقق
أنا حاسة إني بحلم بجد
طمني يا حبيبي إني مش بحلم وأنك في حضني حقيقي
لما قالت كدا والأغنية قربت تخلص قولتلها هعضك عشان تصدقي
قالت آه يا روحي عضني

روحت ماسك شفايفها جامد وهي اندمجت معايا فى البوس وبقينا نحرك وسطنا كاني بنيكها وبقيت اعصر بزازها والحس رقبتها وامصها وهي تقول ااااااه يا حبيبي كلني بسنانك عشان اصدق إن حبيبي في حضني وأنا ابوس كل حتة اطولها وهي بردو تبوس وتبصلي وتقول بحبك يا حبيبي وبعدين سحبت حمالات القميص لتحت كتافها وهي بحركة سريعة ساعدتني إنها خرجت ايديها من القميص وده ساعدني اني أخرج بزازها وبقيت اقفش واعصر والحس حوالين الحلمات وهي تقول ااااه يا روحي كمان ومسكت حلمة امصها وبدعك في الحلمة التانية وهي بقت تزوووم وتدوس على راسي عشان امص بزازها اكتر وحسيتها اتوجعت وبعدت وسطها
قولتلها معلش يا قلبي الحزام وجعك استني اقلع البنطلون
قالتلي ولا تتعب نفسك يا روح روحي اسند ضهرك بس على الحيط وأنا افك الحزام المجرم ده
لسة هتكلم قالتلي انا قولتلك النهاردة بلاش تقولي لا على حاجة يا سيدي وتاج راسي

سندت ضهري على الحيط وأنا واقف وهي قعدت على الأرض ومسكت الحزام فكته وفتحت سوستة البنطلون ومسكت البنطلون من عند الحزام من الناحيتين ومعاه البوكسر وبقت تبصلي وتقول بحبك يا حبيبي وتنزل البنطلون بالراحة لحد ما زبي طلع من البوكسر قصاد وشها وبسرعة كانت واخداه في بؤها وبقت تزوووم ونزلت البنطلون لتحت وسابته ومسكت زبي بايديها الاتنين وبقت تمص بجنون وأنا طلعت مني اااااه
طلعت زبي من بؤها وبصتلي وقالت سلامتك من الاه يا عمري

قولتلها ده آه سعادة ومتعة يا روح قلبي
قالت يا ريت اقدر اسعدك نص سعادتي ورجعت تبوس زبي من الراس لحد الخصيتين وتلحس وتشفط كل خصية لوحدها وشعرها الناعم الجميل يغطي وشها والمنظر من فوق يكون حلوو اوي وأنا أحاول اشيل شعرها عشان أشوف وشها وهي بتمص وبعد ما مصت زبي قالتلي ممكن سيدي يرفع رجله اليمين عشان اقلعه البنطلون

(أنا مبسوط باللي بتعمله صفية وشايفها سعيدة وهي بتعمل ده مفكرتش في إنها مثلا بتحب السادية وعاوزة تحس بالذل والكلام ده لالا أنا حسيت إنها حابة تحسسني إنها ملكي أنا )

سمعت الكلام ورفعت رجلي لقيتها رفعتها اكتر من اللازم وقلعتني رجل البنطلون ومسكت رجلي باستها كذا بوسة وبصتلي وقالت ممكن سيدي وحبيبي يرفع رجله التانية
قولتلها بالحب ده سيدك وحبيبك هيسمع كلام حبيبته ورفعت رجلي لقيتها كررت بوس رجلي بردو ورجعت تبوس زبي وأنا مسكت ايديها من على زبي وقومتها وحضنتها وبقيت اكل شفايفها وهي بتبوسني زي المجنونة وبقيت اتحرك بيها واحنا كدا لحد ما بقينا جنب السرير وبقيت أبوس كتافها واحسس على ضهرها وانزل القميص وانزل ارضع بزازها وهي تقول كلني يا حبيبي وانزل ابوس تحت بزازها وهي تحسس على شعري وتبوس راسي لحد ما نزلت القميص تحت طيزها وهو وقع على الأرض وكدا هي بقت بالاندر بس لانها كانت مش لابسة برا وطلعت ابوس شفايفها تاني وهي بتحضني جامد اوي وبعدين قالتلي حبيبي
قولتلها نعم يا روح حبيبك
قالت يا قلبي عايزاك تاكلني بجد خايفة اصحى الصبح الاقي نفسي كنت بحلم عضني عاوزة اقوم من النوم الاقي علامات سنانك على جسمي عشان اصدق نفسي
قولتلها من عيوني يا روح قلبي بس اخاف اوجعك
قالت مهما تعمل فيا مش هتوجع يا فرحة عمري
من غير ما ارد بقيت امص بزازها واعضها واسيب علامات وانزل على بطنها واعمل علامات وبعدين نزلت الاندر لحد ركبتها وبقيت ابوس وراكها واعمل علامات وقولتلها اقعدي يا روحي

هي قعدت وأنا قلعتها الاندر ورفعت رجلها وبقيت اعضعض السمانة واعمل علامات وقولتلها نامي على ضهرك ورفعت رجلها الاتنين وأنا قاعد على الأرض ولحست كسها لحسة بسيطة ولقيتها بتقول اححح لأول مرة وأنا رجعت الحس وحطيت رجلها على كتافي وبقيت اشفط زنبورها امصه واشفط شفايف كسها وهي تقول احححح يا حبيبي شوفته كتير بس اول مرة احس بحلاوته
كمان يا قلبي عاوزاك تاكله بسنانك وبعدين دخلت لساني جوا كسها لقيتها بتزووم اوي وتقول احححح يا روحي بتعمل فيا إيه
قولتلها لساني بينيك كسك يا روحي

قالت احححح خليه ينيكه اللي هيتجنن عليك ده وهي بتعصر في بزازها وتقرص حلماتها وبعدين لقيتها بتقولي حبيبي هجيب اوعى وشك بس بتتكلم بسرعة وبترفع وسطها وعاوزة تبعد راسي وأنا مسكت وراكها حلو وبقيت الحس كسها جامد لحد ما جابت وأنا بلحس

قالت سامحني يا حبيبي لو حاجة جات على وشك
رفعت نفسي من الأرض وبقولها
أهون عليكي تحرميني من عسلك اللي نفسي فيه وأنا بنزل بجسمي عليها وبقولها عسلك مسكر على لساني خدي دوقي
شفطت لساني تمصه وأنا نمت عليها ولسة رجلها مرفوعة ومفتوحة وبقيت افرش زبي على كسها وهي تزوووم وتمص لساني اكتر وتحضني اوي وتحرك وسطها

قولت بلاش اعذبها وبدأت ادخل زبي بس بالراحة وهي بقت مبرقة عنيها ومش بتتنفس كأن سيخ حديد سخن داخل في جسمها لحد ما دخلت زبي كله ولقيتها خدت نفس طويييل وقالت اححححح يا حبيبي
14 سنة وهو مستنيك وصابر وأنا صابرة معاه ومن سنة وشوية وأنا نفسي في اللحظة دي
اححححح يا روحي
اخيرا يا قلبي

قولتلها إنتي صبرتي اكتر ولا كسك
قالت أنا صبرت اكتر من كسي يا حبيبي
قولتلها وزبي كان محروم من الكس المولع ده
قالت كسي ولع من نار زبك اللي نفسي اتحرق بيها يا نور عيني
اححححح
بحبك بحبك بحبك يا حبيبي
بعشقك يا روحي بموت فيك يا قلبي

بقيت اطلع زبي بالراحة وارزعه مرة واحدة وهي تقول احححح كمان يا حياتي
اقولها خدي زبي في كسك يا روحي
تقولي هات زبك في حضن كسي يا حبيبي وتقول اححححح من أعماقها
قولتلها ممكن طلب
قالت أنا عبدتك وإنت سيدي
إنت تؤمرني
قولتلها نفسي اسمع منك كلمة نيكني يا ابراهيم
قالت اححححح يا حبيبي نيكني يا ابراهيم
نيكني يا هيما
نيكني يا حبيبي
نيكني ياخويا
ارزع في كس اختك يا قلب أختك
نيك كسي المشتاق لزبك يا حبيبي
نيك كسي المجنون بنيكك ياخويا
وأنا برضع حلماتها واعصر بزازها و امص شفايفها واقولها خدي يا حبيبت اخوكي
هفشخ كسك يا متناكت اخوكي
بتتناكي من اخوكي يا عشيقة اخوكي

لقيتها هاجت اوي وأنا كمان وبتترعش وبتحضني اوي
عرفت إنها جابت تاني وبعدين ابتسمتلي وحضنتني اوي وقالتلي
ممكن طلب من سيدي وحبيبي
قولتلها إنتي تؤمري سيدك وحبيبك وعبدك يا روح قلبي
قالت يا لهويييييي أنت عبدي أنا
ده أنا كل حلمي اكون خدامة تحت رجلك
قولتلها وأنا اكون خدام تحتك يا روح الروح
قالت هو ده الطلب يا نور عيني
قولتلها إيه هو
قالت تكون تحتي بس اكون في حضنك
قولتلها فهمتك وتحت امرك يا حبيبتي

قمت من عليها وقعدت وسندت ضهري على شباك السرير وورايا مخدة وهي جات قعدت عليا ومسكت زبي دخلته في كسها ونزلت عليه بالراحة وبعدين لقيتها ضحكت وقالت هو أنت لسة لابس الفانلة ومسكتها ورفعتها لفوق وقلعتها واحنا بنضحك وبقت تحرك وسطها على زبي وحضنتها وبقينا نبوس بعض برومانسية وارضع حلماتها اوي وامص بزازها والمص يعمل علامات على بزازها والهيجان زاد وبقينا نقطع بعض بوس وهي بتتحرك على زبي وتقول اححححح زبك حلو ونيكك حلو وكل حاجة فيك حلوة يا حبيبي
بحبك يا هيما
بحبك يا ابراهيم
بحبك يا حبيب أختك وقالت احححح
قولتلها وأنا بعشقك يا حبيبت اخوكي يا متناكت اخوكي
هاجت اكتر وقالت احححح آه يا حبيبي أنا متناكتك
وأنا قولتلها وشرموطي
قالت وشرموطك ولبوتك وعبدتك
ابراهيم
قولتلها قلب ابراهيم
قالت بعبدك يا حبيبي
أنا جاريتك يا سيدي وتاج راسي
قولتلها خلاص يا جاريتي وحبيبتي وروحي مش قادر اتحمل جمالك ده وعاوز اجيب طلعي زبي من كسك
هي قالت أنا لو أعرف إن النهاردة يوم سعدي كنت عملت حسابي عشان احس بيهم جوايا
قولتلها الايام جاية يا روح قلبي
قالت يطلع بس النهار واجيب برشام

وطلعت زبي وبقا بين شفايف كسها وبقت تدعك ونبوس بعض واحضنها اوي لحد ما بدأت أنا اجيب قولت اححح لقيتها بتقولي احححح اوي يا حبيبي
عرفت أن كلمة اححح مني هيجتها بقيت اقول اححح يا حبيبتي وهي تدعك وتقول اححححح يا حبيبي وجابت معايا وأحنا في منتهى المتعة وفضلت في حضني لحد ما هدينا

بقينا نبوس بعض برومانسية واحسس على ضهرها وانزل لحد ما وصلت طيزها وبحسس على خرم طيزها لقيتها قالت اححح وبتحاول تضم طيزها على صباعي
قولتلها شكلك بتحبي البعبصة
قالت أنا بحبك انت يا حبيبي
بحب اي حاجة منك

قولتلها إيه إحساسك وإنتي وبنتك بتتناكوا في وقت واحد
قالت احححح ده أنا نسيت الدنيا معاك يا روحي ولا اطمنت عليها
قولتلها وأنا زيك يا روح قلبي نسيت أنا مين معاكي طيب اسكتي وأنا هتصل باحمد
قالت لا خلي الفون بتاعك مقفول وأنا اتصل
قولتلها ماشي

قامت جابت الفون ورجعت قعدت على رجلي وفي حضني واتصلت بميادة وسألتها إيه الاخبار
ميادة قالت لسة يا ماما
احمد اخد الفون وقالها وبعدين في بنتك يا حماتي مطلعة عيني وبتقول خايفة وأنا مش عاوز اقلب عليها
قالتله هاتها
ميادة قالت ايوة يا ماما
صفية كل كلمتين تبوسني وأنا شغال بوس وتحسيس وبلعب في خرم طيزها
قالت صفية يا بت العبيطة اسمعي كلام جوزك وبطلي محن بنات
قالت ميادة خايفة

قالتلها متخافيش يا روح ماما ده في الاول بس وجع بسيط وبعدين هيعجبك اوي يا روحي
دي احلى ليلة في عمرك يا قلبي لما حتة من جوزك تكون جواكي وتتمتعي وتبسطيه واوعي تقولي لا على اي حاجة يطلبها احسن يشوف غيرك
استحملي الوجع دقيقتين وبعدين هتكوني مش عاوزاه يخرج من حضنك يا قلبي
قالت حاضر يا ماما بس لو طلع مش حلو هدبحك
قالتلها وأنا موافقة وضحكت وقالتلها ولما تخلصوا طمنيني أنا مش هنام غير لما تطمنيني
قفلت معاها ورمت الفون وبقت تبوس فيا زي المجنونة
قولتلها سخنتي وإنتي بتكلمي بنتك عن النيك وإنتي في حضني
قالت أوي أوي يا حبيبي
قولتلها وأنا هخلي الليلة دي ليلة العمر ليكي زي بنتك
هي ليلة دخلتها على كسها وإنتي ليلة دخلتك على طيزك
قالت احححح بحبك
قولتلها نقوم ناخذ دوش من البحر اللي احنا فيه ده
قالت عندك حق يا حبيبي وضحكنا وقمنا

فصلت التصوير وحفظت الفيديو ودخلنا الحمام ناخد دوش مع احضان وبوس وبعبصة وخرجنا من الحمام لقيتها قالت كأن قلبي حاسس إني هكون في حضنك وإن الليلة دي هتكون احلى ليلة في حياتي وإنها ليلة دخلتي فعلا
بقولها ليه
قالت عشان عملتلك حمام بالفريك
قولتلها أنا كنت نسيت إني من سنة طلبت عشا مخصوص
قالت وإنت بتفكرني الصبح وفاكرني نسيت
قولتلها وأنا في حضنك نسيت كل حاجه
قالت بحبك وجريت على المطبخ تسخن الاكل وأنا دخلت وراها بقيت اتحرش بيها وهي فرحانه اوي وتقولي من احلامي اللي بيحصل ده في المطبخ واللي حصل في الحمام

قولتلها عشان تكوني عارفة يا روح قلبي ممكن تتوجعي شوية بس زي ما قولتي لبنتك بعد الوجع هتكون متعة وتكوني مش عاوزاني ابطل نيك فى طيزك
قالت احححح يعني كدا بقت رسمي أنا وبنتي نتألم في وقت واحد ونتمتع مع بعض
قولتلها اححح تتمتعوا مع بعض
قالت كلمة احححح منك حلوة وبتجنني
قولتلها اححح اححححح لو انيكك وبنتك تتفرج علينا وبعدين انيكها وإنتي تتفرجي وانيكك إنتي وهي سوا

قالت احححح احححح يا حبيبي ده يكون جنان ومتعة جامدة

كان الاكل سخن طلعنا قعدنا عريانين في الصالة تأكلني وأأكلها واخد الاكل من بين شفايفها مع بوسة وهي تاخد الاكل من بين شفايفي مع بوسة
وقومنا غسلنا ايدينا وعملتلي شاي وولعت سيجارة وهي قاعدة في حضني وقالت يالا عاوزة اتألم مع بنتي يا حبيبي
قولتلها يعني مستعدة يا عروسة
قالت تحت امرك يا عريس

قولتلها خلاص اولع كمان سيجارة يكون الاصدقاء ارتاحوا ونكمل دخلتنا في الجزء الجاي

الجزء الرابع
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما قررت إني افتح طيز صفية عشان احسسها إن الليلة دي ليلة دخلتها زي بنتها وقولتلها اخلص السيجارة ونبدا دخلتنا عشان بنتك تتألم فوق وإنتي تتألمي تحت وضحكنا

لقيتها قامت شغلت موسيقى شرقي وبقت ترقص وهي عريانة ملط وأنا قاعد بشرب السيجارة ونحدف لبعض بوسة لحد ما خلصت السيجارة وقمت رقصت معاها لحظات وبعدين سألتها عندك كريم مرطب
قالت طبعا وبطلت رقص وجابت الكريم

اخدته منها حطيته على السرير وقولتلها أنا متأكد إنك هتسامحيني لما اوجعك
قالت يا حبيبي أنا معاك مش هحس بوجع مهما تعمل فيا حتى لو قطعت من جسمي
حبك هينسيني الوجع ولو اتوجعت كفاية ابصلك واتأكد إنك معايا وأنك بتحبني هيروح الالم

حضنتها وقولتلها أنا عارف إنك بتحبيني بس لو أعرف إن حبك جامد كدا وحلو اوي كدا كنت جوزت احمد وميادة من بدري وبقيت ابوسها وابوس رقبتها وامصها مص خفيف عشان متعملش علامات في الرقبة وبعدين قولتلها نامي بعرض السرير وخلي راسك تنزل شوية من طرف السرير عشان لما ارفعك رقبتك متوجعكيش يا قلبي
قالت بحبك يا حبيبي
خايف عليا للدرجادي
قولتلها طبعا مش عروسة ولازم اخدك عالهادي عشان متخافيش من عريسك

عملت زي ما قولتلها وأنا جبت مخدتين حطيتهم تحت وسطها عشان طيزها تترفع

رفعت رجلها ودخلت بينهم وبقيت ابوس وراكها وامصهم جامد واطلع لفوق لحد ما وصلت كسها وبقيت ابوسه بوس خفيف وهي تتجنن وتقول اححححح قطعه بأسنانك
اقولها ده حبيبي وكس عروستي حبيبتي مينفعش اقطعه ده أنا ابوسه كدا وابوس وارجع اقول والحسه كدا والحس بالراحة وهي هاجت اكتر

فتحت الكريم واخدت منه على صباعي وبقيت احسس على خرم طيزها بالراحة وأنا بلحس كسها وهي تقول احححح بحبك يا هيما
بعبدك يا سيدي
وأنا بقيت ابعبص بالكريم لحد ما صباعي كله بقا في طيزها وبقيت ادخله واطلعة بسرعة كأني بنيك وهي هاجت اوي وبقت تقول احححح ده حلو اوي يا حبيبي
بتنيك كسي وطيزي مع بعض
احساس فظيع
قولتلها احساس ابن متناكة قصدك وضحكت
قالت احححح إحساس متناكتك يا قلبي وأنا لما حسيت إن صباعي خلاص بيدخل بسهولة جدا زودت الكريم وبقيت احاول ادخل صباع تاني وهي بدأت تتألم ولما حسيت بيها
قولتلها ترتاحي شوية يا روحي أو بلاش خالص
قالت لا يا عمري انت ارجع الحس كسي ونيكه بلسانك واعمل إللي يعجبك في طيزي عشان دخلتي تكمل ولا يرضيك بنتي تكون احسن مني

قولتلها فشر ده إنتي يا روحي نمبر وان في الشرمطة والنيك وأثناء كلام الهيجان ده كنت دخلت الصباع التاني وبقيت الحس كسها وأوسع طيزها لحد ما الصباعين بقوا يدخلوا بسهولة بدأت احركهم جوا عشان أوسع اكتر لحد ما حسيت فعلا إن خرم طيزها بقا جاهز لزبي وهي بتوحوح وحاسسها بتتألم بس بتستحمل

خليت صوابعي في طيزها وقربت وشي منها وبوستها وبقولها معلش يا حبيبتي بس أنا نفسي اعيشك احساس ليلة الدخلة وكمان عاوز امتعك بحاجة جديدة عليكي
بصتلي بصة كلها حب وعشق وغرام وقالت وأنا بحبك يا حبيبي
قولتلها وأنا بحبك اوي وبحب حبك ده

وبعدين قولتلها اكيد عارفة الوضع الفرنسي
قالت آه
قولتلها يالا اعملي الوضع الفرنسي وطلعت صوابعي من طيزها وهي لفت جسمها واخدت الوضع وأنا بقيت ابعبص بالكريم تاني ودهنت زبي كريم وقولتلها جاهزة يا عروسة
قالت جاهزة يا عريس

بدأت ادخل راس زبي لحد ما دخلت ووقفت حركة وبقيت اهيجها بالكلام واقولها لو ميادة جنبك دلوقتي واحمد بيفتح كسها وأنا بفتح طيزك
قالت احححح

قولتلها واحمد يقولك استحملي يا حماتي وميادة تقول شد حيلك يا بابا اوعا احمد يفتحني قبل ما تفتح ماما
وهي توحوح وانا بدخل زبي مع الكلام
لقيتها هي بعد ما سكتت لحظة بدأت تتكلم تهيج نفسها عشان تنسى الوجع وقالت ونمسك ايد بعض أنا وبنتي نشجع بعض وهي تقول احححح بالراحة يا أحمد وأنا أقول اححح افتحني يا هيما يا حبيبي وأنا شايفة زب احمد بيدخل كس بنتي وبنتي شايفة زب حبيبي في طيزي
قولتلها طيب هاتي ايدك في ايد بنتك واتشجعي بيها

قالت احححح ورجعت ايديها لورا وأنا مسكت ايديها وهي بقت تضغط على ايدي وأنا دخلت زبي كله وهي بقت تزوووم وتوحوح وأنا بحسس على ضهرها وطيزها وفضلت ثابت شوية لحد ما حسيت إن ضغطها على ايدي قل يعني الوجع قل وبدأت اسحب زبي بالراحة لحد ما طلعته وهي كأن روحها اتسحبت ورجعت دخلته تاني بعد ما دهنته كريم وبقا يدخل بسهولة اكتر وبدأت هي توحوح
قولتلها كدا تقريباً الوجع بقا خفيف
قالت احححح ولو جامد بردو أنا فرحانة بس نفسي احضنك وابوسك
قولتلها نامي على ضهرك
والمخدات تحت طيزها ودخلت زبي في طيزها وبقيت ارضع بزازها وهي تقول احححح
قولتلها كدا اقدر اقول مبروك يا عروسة
قالت يباركلي فيك يا احلى عريس
قولتلها كدا أنا فتحتك وبقيتي مدام ابراهيم وشغال نيك فى طيزها
قالت احححح حلوه اوي مدام ابراهيم
قولتلها والاحلى بقا إني لما فتحتك بقيتي مراتي

صرخت وقالت احححح بحبك اوي اوي اوي
بقيت مراتك بجد
قولتلها وأنا جوزك
قالت احححح بحبك يا جوزي
بعشقك يا جوزي
بعبدك يا جوزي
نيكني يا جوزي
وأنا ببوسها واقولها بحبك يا مراتي والفون رن من بنتها
لقيتها قالت كسمك بقا مش وقتك خالص
قولتلها بالعكس ردي عليها وقوليلها تتكلم مع احمد وهي بتتناك وتقول اححححح وكدا وتعلميها الشرمطة عالسريع كدا عشان تقولي احح وهي معاكي
قالت احححح حلوة

كانت الرنة خلصت وصفية مسكت الفون واتصلت بيها وقالتلها طمنيني
قالت آه يا ماما خلاص
قالتلها هو فين
قالت في الحمام
قالتلها ها إيه رأيك بقا
قالت آه هو حلو بس وجعني بردو في الأول
قالتلها لما يطلع من الحمام اتدلعي عليه وقوليله وجعتني يا حبيبي بلاش توجعني المرة الجاية
هو اكيد هيعمل تاني تجننيه بقا بالكلام
ميادة قالت ازاي يا ماما ده أنا كنت حضناه وساكتة
صفية قالت كسمك يا بنت الشرموطة تسكتي ازاي
طيب مفيش وقت أنا همثل واسمعك تقولي إيه
قالت ميادة ماشي بس بسرعة
صفية بقت تكلمني كأنها بتكلم بنتها وتقول احضني يا حبيبي
بالراحة عليا ده أنا حبيبتك وأنا بنيك فيها وهي تقول احححح كمان يا حبيبي
أنا مراتك حبيبتك احححح ده حلو اوي يا حبيبي
دخله كمان
اححححح يا قلبي
وتبوسيه جامد وتحضنيه جامد وتقولي في ودنه بحبك يا جوزي وأنا نزلت في حضنها فعلا
وصفية بتقول احححح اححححح كمان يا حبيبي

ميادة حست إن أمها هايجة
قالتلها شكلك بتتخيلي حبيب القلب هيما
صفية لقيتها فرصة قالت آه يا روحي بحبه اوي وهو معايا وبقوله احححح يا هيما دخله كله يا حبيبي احححح نيكني يا حبيبي
عوض حرماني وسامعاه بيقولي بحبك يا صافي
ميادة قالت إنتي هيجتيني يا ماما واحمد شكله هيخرج من الحمام

قالت صفية طيب روحي خليه ينيكك وأنا اكمل نيك من حبيبي
ميادة ضحكت وكل تفكيرها إن أمها هايجة وبتتخيل وقفلت الفون وبقت تقول احححح ارزع يا حبيبي يا جوزي وأنا بردو هايج وهي بتصرخ وتقول احووووووو ده نيك الطيز حلو اوي وقالت هجيب يا حبيبي وأنا بقيت ارزع عشان اجيب معاها وفعلا جبنا سوا وفضلنا زي ما احنا لحد ما زبي خرج من طيزها لقيتها شهقت لما خرج

ضحكت وقولتلها إيه مالك
هي ضحكت وقالت مش عاوزاه يخرج
قولتلها يا لبوا
ضحكت وقالت ايوا لبوا تحت جوزي الأسد
قولتلها طيب قومي نستحمى يا مرات الأسد
قالت لأ قولي يا لبوا
قولتلها وايه رأيك اقولك يا لبوتي
قالت احححح يا حبيب لبوتك وعشيق لبوتك يا أسدي يا جوزي

دخلنا الحمام وأنا غسلت طيزها بالمياه السخنة ولقيتها بتبصلي بحب وهي فرحانة اوي
استحمينا وخرجنا قالت البس البوكسر واقعد لحد ما اجيلك
شوية ولقيتها جاية وجايبة معاها طبق فيه تورتة وشوكة واحدة ولبست قميص نوم فاجر وسرحت شعرها وقعدت جنبي وبقت تأكلني واخد منها الشوكة وأأكلها وبعدين قولتلها عاوز شاي
قالت وحياتي بلاش شاي واجيبلك عصير يفيدك احسن

قولتلها يااااه خايفة عليا أوي كدا
قالت مش جوزي حبيبي ولازم اهتم بصحته
قولتلها إنتي حنينة اوي يا صافي
قالت يا حبيبي ده أنت الحنان كله فيك وأنا بتعلم منك مش أنا مراتك
قولتلها مراتي اللي بحبها وبعشقها
قالت متعرفش أنا فرحت ازاي لما قولتلي إني مراتك
أنا عاوزة اقولك إني بحبك زي ما قولتلك من اول مرة دخلت شقتي وحنيت عليا وعلى بنتي وفرحتنا وبقيت سندنا وكنت بتمناك في حضني حبيب وعشيق وإنت فاجئتني وتقول إني مراتك بعد ما كنت خايفة انزل من نظرك بعد اللي حصل النهاردة
أنا اقسملك إن شعري مفيش راجل شافه من 14 سنة كنت خايفة تفتكرني شر......
قاطعتها ببوسة على شفايفها وكانت هتقول شرموطة
قولتلها بحبك يا مراتي يا عشيقتي وعمري ما فكرت ولا هفكر في حاجة غير إنك حبيبتي وعشيقتي ومراتي وكمان شرموطي عشان مش عيب إنك تكوني شرموطة مع جوزك ولا تخليه يشوف شراميط برا لقيتها حضنتني اوي ودموعها نازلة وبتقولي أنا خدامتك وجاريتك وتحت رجلك

قولتلها كلامك حلو بس أنا بردو اقولك إذا كنتي إنتي تحت رجلي فانتي فوق راسي يا مراتي يا حبيبتي يا روح قلبي يا نبض قلبي يا فرحتي
لقيتها مسكت شفايفي تأكلها ودموعها نازلة بردو
بصيتلها وقولتلها بقا بذمتك في عروسة تعيط يوم فرحها
قالت عندك حق النهاردة فرحي فعلا وعاوزة تمسح دموعها
مسكت ايديها وبقيت الحس الدموع من على وشها وهي تقول كتير عليا ده كله
بحبك يا حبيبي يا روحي يا جوزي

لسة همسك بزازها لقيتها قالت صدقني أنا مش ممكن ازهق ولا اشبع منك بس يا حبيبي إنت تعبت اوي من الصبح والفرح وكمان أنا تعبتك
قولتلها إنتي اسعدتيني يا صافي
قالت يا روح قلب صافي إنت ترتاح ومراتك تحت امرك وقت ما تعوزها هتلاقيها تحت رجلك وعشان خاطري اسمع الكلام
قولتلها بالحب ده لازم اسمع الكلام وبكرة تجيبي برشام عشان نفسي انزلهم جواكي
قالت احححح ده أنا اللي نفسي احس بيهم ويلسعوني وبس بقا احسن كلامك يجنن وضحكنا

كانت الساعة بقت3 صباحا قولتلها احاول اطلع فوق
لقيتها كشرت وقالت تسيب مراتك وتبات برا في اول يوم جوازنا
قولتلها كنت عاوز اشوفك هتقولي ايه راحت ضربتني على كتفي ضرب الدلع وقالت جوزي حبيبي هينام في حضني للصبح يااااااه مش مصدقة نفسي يا حبيبي

قولتلها طيب يالا نامي في حضني عشان تصدقي وتصحي جوزك حبيبك الساعة 9 قالت من عيون مراتك حبيبتك وظبطت المنبه وحضنا بعض ونمنا فعلا

صحيت الصبح لقيت صفية بتمص زبي وشعرها الناعم الطويل مغطي وشها وشكلها يجنن

قولتلها صباح الشرمطة يا لبوة
طلعت زبي من بؤها وقالت صباح النيك يا روح اللبوة واسدها ورجعت تمص تاني واكتشف إنها قلعتني البوكسر وأنا نايم مش حاسس وهي ملط وطبعا زبي بقا زي الحديد

قولتلها تعالي في حضني يا روح قلبي
بقت تزحف على جسمي لحد ما كسها بقا على زبي وبزازها فوق صدري بترقصهم على صدري وتخلي حلماتها تلمس حلماتي

وهي بتبصلي بصة كلها حب وإغراء وشهوة وقالت ده أنا صحيت من ساعتين ونزلت جبت حبوب منع الحمل عشان تصبح على عروستك وتروي كسها العطشان من لبن زبك اللي وحشني أنا وكسي
قولتلها احححح يا شرموطي
قالت اححح أوي يا قلب شرموطك
إنت بتجنني لما بتقول اححح
قولتلها يعني طيزك مش واحشها زبي
قالت جسمي كله بيصرخ ويقول فين حبيبي
قولتلها احححح يا حبيبتي طب تعالي بقا يا لبوة وبحاول افتح رجلها عشان زبي يدخل في كسها
لقيتها بتقولي لا تعال إنت يا قلب اللبوة يا اسد اللبوة وجوز اللبوة وحضنتني اوي وبتنزل من عليا وبتشدني معاها

اتجاوبت معاها وبقيت أنا فوقها وهي فتحت رجلها ورفعتهم شوية وأنا بقيت بفرش كسها بزبي وبرضع بزازها واعصرهم وابوس شفايفها وهي بتحرك وسطها عشان زبي يدخل في كسها وأنا ساعدتها إنه يدخل لأني حسيت اني مش هطول ولما دخلته قالت احححح يا حبيبي زبك حلو اوي في كسي
احلى من امبارح
قولتلها ليه واحنا شغالين بوس وتحسيس
قالت يمكن عشان كسي حاسس إنه هيدوق لبن حبيبي دلوقتي
كلامها يهيج اوي وأنا بقيت ارزع وهي تقول احححح كمان يا عريسي
كمان يا جوزي
اروي كسي العطشان
كسي مشتاق يحس بلبنك زي طيزي
وأنا برزع وهي بتحرك وسطها معايا وبقطع بزازها وبعمل علامات
لقيتها بتقولي عارف يا حبيبي احلى لحظة لما صحيت الصبح وبصيت في المرايا وشفت العلامات اللي جسمي
فرحت اوي لما شوفتها ومسكت بزازي بوستها عشان ابوس مكان شفايفك
وبعدين قالت أنا جسمي كله وقلبي وروحي وكل حاجة فيا بقت ملكك يا نور عيني
يا ترى أنا إيه من حقي فيك ده لو ليا حق يا سيدي
قولتلها يا روح سيدك وحبيبك
يا ست سيدك وعشيقته
يا قلب سيدك ومراته
أنا طالما معاكي ولوحدنا هكون ملكك أنت وبس
كل حاجة فيا ملكك وبتاعتك من ضافر صباع رجلي لحد شعر رأسي ملكك
قالت اححح يا حبيبي
بحبك
بعشقك
بعبدك
أنا شوية ارزع زبي وشوية انيك بالراحة
قالت أنا سألتك السؤال ده عشان عاوزة امسكك من حتة معينة وخفت تقولي لا او مش من حقي
قولتلها طيب مانا في حضنك يا حبيبتي
قالت لا عاوزة امسكك مش احضنك
أنا فهمتها وقولتلها امسكي براحتك واضربي كمان لو عاوزة
قالت اححححح يا حبيبي
لقيتها بتنزل ايديها من على ضهري ومسكت فردتين طيزي بايديها الاتنين وبتبص في عيني عشان تشوف رد فعلي
ابتسمت وبوستها على شفايفها

لما طمنتها بالابتسامة والبوسة قالت بتحبني يا هيما
قولتلها بعشقك يا روح هيما
لقيتها بتعصر طيزي وتدوس عليها عشان تضغط على كسها وهي بتقول طيب نيكني اوي يا حبيبي وهات لبنك في كسي المولع وبقت تحسس على طيزي ومراقبة رد فعلي
أنا حبيت اطمنها اكتر
قولتلها صافي حبيبتي
قالت نعم يا روح وقلب وعقل صافي يا حياتي
قولتلها أنا في حضنك ملكك وتعملي إللي يعجبك وتقولي إللي يعجبك واجننك بقا اكتر واقولك احححح اعصري طيزي اوي يا روحي عشان انيكك احلى
قالت اححححح يا حبيبي وبقت تعصر طيزي وأنا اقولها لو عاوزة تضربي طيزي اضربي أو بعبصيني اعملي يا قلبي اللي يعجبك من غير خوف
بقت تضرب طيزي وتعصرها وناكل شفايف بعض
لقيتها بتقولي هجيب يا حبيبي
قولتلها وأنا هجيب معاكي يا حبيبتي
قالت اححححح هات وارويني
وبقينا نرزع سوا ونبوس بعض ونقول اححح لحد ما نزلنا سوا وفضلنا كدا لحد ما هدينا ونزلت من عليها وقولتلها هاتي سيجارة من جنبك

جابت السيجارة و ولعتها هي وبعدين حطتها في بؤي وحضنتني وقالت ضايقتك يا حبيبي
قولتلها طبعا لا يا روح قلبي وبوست ايديها إللي على صدري وقولتلها صباحية مباركة يا مراتي يا حبيبتي
فرحت اوي وقالت يباركلي فيك يا جوزي يا حبيبي يا حياتي
احساس حلو اوي يا حبيبي اللي بتخليني احسه وتفرحني

قولتلها إنتي تستاهلي اكتر من كدا بس كفاية كلام ولينا كلام كتير سوا يا روح قلبي
قالت امرك يا سيدي
قولتلها ناخذ دوش الصباحية سوا عشان نطلع للناس اللي عاوزين يباركولنا على فرحنا
قالت مش معقول الجمال اللي أنت بتقوله ده
إنت حسستني بجد إن أنا العروسة
قولتلها وأنا العريس وقومي بقا يا عروسة وشديتها ودخلنا الحمام ناخد دوش وأحنا بنهزر بس بالراحة طبعا وخرجنا ولبسنا وهي قالت بفكر اطلع أنا الأول اشغلهم وإنت اطلع بعدي
قولتلها هنطلع من باب الشقة سوا وهندخل عليهم سوا
حضنتني ومسكت ايدي باستها وقالت لا مش ممكن
ازاي يعني وهتقول إيه وشكلك هيكون إيه

قولتلها هقولك يا عروستي بس في الجزء الجاي

الجزء الخامس
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما خلصنا نيك أنا وصفية ولبسنا وهي عاوزة كل واحد فينا يطلع لوحده وأنا قولتلها هنطلع سوا وهي خايفة على شكلي أحسن حد يشوفني وحسيت إنها مش خايفه على نفسها لا خايفة على شكلي أنا وده حسسني إنها فعلا بتحبني اوي

شرحتلها هنعمل ايه وهنقول إيه وهي حضنتني اوي وبقت تبوسني وتمسك أيدي تبوسها وتقولي صدقني بحبك يا هيما وارجوك متحرمنيش من حبك
سندك رأسها على صدري وأحنا واقفين وبتتكلم وهي متأثرة وبتقولي أنا مش عاوزة حاجة غير الحضن ده واحس بحبك اللي كان مفرحني من بالليل لحد دلوقتي
قولتلها يعني كان مفرحك ودلوقتي لا
قالت لالا مقصدش أنا خايفة تبعد عني
بوستها وقولتلها جوزك حبيبك يا عروسة مش بيحب النكد ويالا بينا عشان الناس منتظرين العرسان
ضحكت وباستني وقالت حاضر يا عريسي يا اغلى حاجة عندي
بصت من العين ولقت السلم فاضي

فتحت الباب وأنا خرجت الأول وهي خرجت وقفلت الباب وبقت تزغرط وأنا اضحك بصوت عالي وفيروز فتحت باب الشقة وبتزغرط من غير ما تشوف مين واحنا طالعين عالسلم وأنا بضحك بصوت عالي وإيمان واقفة جنب فيروز وفاكرين حد جاي يبارك للعرسان

لما وصلنا فوق قولت لصفية ادخلي يا مجنونة وأنا بضحك
ايمان قالت هو فيه ايه مالها دي صاحية متجننة ليه
قولتلها أنا طالع على السلم وهي بتققل باب شقتها واول ما شافتني اتخضت وحبت تخبي الخضة راحت مزغرطة معرفش بقا شافتني أنا العريس ولا ايه عشان لابس البدلة
كلهم ضحكوا وصفية قالت لا مش اتخضيت أنا شوفتك عريس زي امبارح فعلا
قولتلها لما أنا عريس اومال اللي فوق ده إيه
قالت لا طبعا أنت أحلى عريس يا هيما وبعدين قالت يا أبو أحمد

فيروز قالت هيما طالعة منك عسل يا طنط
قولتلها فعلاً
وإيمان قالت خلاص قوليله كدا بعد كدا
صفية قالت لا طبعا إزاي دي زلة لسان ومينفعش اقوله هيما والناس تقول عنه إيه
فيروز قالت يقولوا اخته وبتدلعه ولا اقولك يا طنط قوليله هيما لما يكون مفيش حد غريب معانا

قولتلها على فكرة يا صفية أنا عادي عندي تقولي أي حاجة وأنا شايف إنها اسهل من ابو أحمد وأنا بصراحه بحس إن ابو أحمد دي كأني عجوز ولا تكوني يابت شايفاني عجزت
قالت يا خبر قطع لسان اللي يقول إنك عجزت ده أنت روحك الحلوة دي تخليك اصغر من احمد وضحكنا كلنا وقولتلهم أنا مردتش افطر عند علي عشان افطر معاكم ولا تخلوني اندم
فيروز جات حضنتني وقالت فشر يا واحشني طيب مش نشوف العرسان نفطرهم معانا
أمها قالت لا يفطروا هما لوحدهم وأحنا لوحدنا
أنا قولت آه إحنا مخاصمينهم وضحكنا ورنيت على احمد رنة واحدة وقفلت لقيته اتصل
قولتله صباح الخير يا عريس واخدت الفون بعيد عنهم وقولتله ها سبع ولا ضبع
قالي سبع أبن سبع يا حبيبي
قولتله وأنا بقرب منهم صباحية مباركة يا عريس وسألته فيه حاجة ناقصة عندك للفطار اجيبهالك
قالي لا هاتوا انتوا بعضكم وتعالوا نفطر سوا
قولتله يا واد خليكم لوحدكم
قالي ده أنا اول ما قولتلك كدا لقيت ميادة بتقولي آه وحياتي صمم خليهم يطلعوا
قولتله خلاص هنجيب فطارنا معانا يا عم ونطلع

ايمان اول ما سمعت كدا قالت طيب يالا يا صفية إنتي وفيروز نجهز الفطار ونطلع بيه جاهز من هنا
قولتلها صح اوي كدا بس بسرعة قبل ما حد يجي

قاموا بسرعة جهزوا فطار وحطوه على صينية كبيرة وهما طلعوا الاول وأنا وراهم وأحمد فتحلهم الباب اخد من فيروز الاكل وسلم عليهم بالاحضان طبعا وميادة تسلم علي فيروز وتقول بابا فين وتسلم على أمها وحماتها وتقول فين بابا
سمعتها من عالسلم وقولتلها أنا جاي اهو يا روح بابا وسمعت احمد بيقولها يا مجنونة هتخرجي باللبس ده ازاي هو جايلك اهو وعمالين يضحكوا عليها

وصلت عند باب الشقة ولقيتها لابسة روب ابيض شفاف وقصير وتحته قميص ابيض بردو واقصر من الروب ونص بزازها باينة ونص وراكها واول ما شافتني قالت تعال بسرعة وحشتني اوي

دخلت وقفلت الباب وهي اترمت في حضني والتلات كلمات بس البوس كان كتير اوي وهي بتحضني جامد وتقول وحشتني اوي يا حبيبي وترجع تبوس شفايفي وتقول كدا تسيب ديدي حبيبت بابا يوم بحاله وهما كلهم عمالين يضحكوا وأمها قالت البت تسلم عليا بكروتة وتقول بابا فين

احمد قالها ده كدا كويس دي بالليل بتقولي اتصل خلي بابا يطلع يتعشى و يسهر معانا
كلنا انفجرنا في الضحك عليها وأحمد كمل وقال وهي مصممة ولا سكتت غير لما اتصلت ولقيت فون بابا مغلق
قولتلها اكيد تعب من مجهود اليوم كله ونام
بصينا لبعض أنا وصفية وابتسمنا في الخباثة كدا وقولتلهم هو فعلا كان مجهود بس مجهود ممتع مش متعب وطبعا صفية فهمت وضحكنا وهزرنا وميادة وفيروز رصوا الاكل وقعدنا كلنا وميادة جات تقعد جنبي وأمها تقولها يا بت اقعدي جنب جوزك
ميادة تقول ده يا دوب جوزي مع إن كلمة جوزي حلوة بس بابا احلى وتتدلع عليا وتبص لاحمد وتطلع لسانها
احمد يقولها مش بابا يا عبيطة اللي تغيظيني بيه
المقارنة دي ظالمة وقضينا وقت حلو معاهم ونزلنا شقتنا ومعانا صفية
ايمان قالتلها خليكي معاها شوية
صفية قالت أنا مليش فيها اكتر منكم وخصوصاً بابا وضحكت
قولتلها هي الست لما بتجوز بنتها ولا أبنها بتتجنن كدا
قالت ليه

فيروز إللي ردت وقالت بجد يا طنط إنتي عسل اوي النهاردة وبتطلع منك حاجات جميلة
قالت زي إيه مش فاهمة
فيروز قالت من شوية قولتي هيما وكانت حلوة ودلوقتي بابا وبردو حلوة
هي اتكسفت واحنا ضحكنا وأنا اتكلمت وقولتلها يابت ده بيتك وأحنا اهلك وأنا اخوكي ولسة بتتكسفي
قالت أنا مش لاقية كلام اقوله
ايمان قالت خلاص اتكتمي بقا ويالا ياختي معايا عالمطبخ
صفية حضنت ايمان وباسوا بعض ودخلوا المطبخ وأنا دخلت اغير هدومي وجات عليا فيروز وقفلت الباب ودخلت في حضني وقالت وحشتني اوي يا حبيبي
قولتلها إنتي يا روح حبيبك اللي وحشتيني اوي وبقينا ناكل شفايف بعض وبعدين صفية ندهت عليها فقولتلها يالا نطلع

طلعنا من الاوضة وفيروز هتدخل تساعدهم قولتلهم أنا عاوز انام وطبعاً كل شوية هتيجي ناس تبارك إيه الحل
صفية قالت بسيطة خد مفتاح شقتك اللي تحت وانزل نام
ايمان قالت صح
قولتلها صح إيه فين شقتي دي وأنا بضحك
صفية قالت الشقة اللي تحت دي يا بابا وهي بتضحك
قولتلها قصدك شقتك
قالت شقتي منين ده أنا وبنتي والشقة ملكك يا هيما وضحكت
قولتلها حلو مرة بابا ومرة هيما وضحكنا كلنا وقولتلها يا حبيبت اخوكي ده أنا اللي ملككم كلكم
قالت مننحرمش منك كلنا وتفضل سند وضهر وأمان لينا كلنا

قولتلها تسلميلي بس بت يا فيروز مش ملاحظة أن طنطك صفية بقت متغيرة من الصبح كأنها هي اللي عروسة واتغيرت في بيت جوزها وانفجرنا في الضحك
صفية قالت أنا فعلاً فرحانة ومش عارفة أنا بقول ايه
قولتلها طبعا حاسس بيكي وإيمان تحس اكتر عشان هي أم زيك وهنشوفها لما فيفي تتجوز هتتجنن زيك كدا ولا هتفضل بعقلها وضحكنا

قولتلهم طيب أنا هنزل أنام تحت ولو جات رجالة اتصلوا ولو مردتش ابعتوا فيروز تصحيني فاهمين أنا قولت فيروز وضحكت
فيروز قالت طبعا يا دادي عشان أنت مش بتعرف تنام بهدوم
قالت صفية هاتي يا فيفي المفتاح من جنب الفون وانزلي معاه افتحيله

فيروز قالت طيب ما أنا كمان عاوزة انام انزل أنام مع بابا عشان اصحيه وضحكت
ايمان قالت افتحيله وتعالي يا ناصحة عشان تساعدينا مش يمكن خطيبك يجي النهاردة
قولتلها صح يا فيفي عشان تكوني مصحصحة مش صاحية من النوم ونزلت أنا وفيروز فتحتلي وعاوزة تدخل قولتلها لا مش هينفع دلوقتي اطلعي احسن ما تنكد عليكي

سمعت الكلام وطلعت وأنا دخلت على السرير اللي كنت بنيك عليه صفية ومسكت الفون بعتلها رسالة كتبت فيها بحبك يا صافي
بحبك يا عروستي
بحبك يا مراتي
وحشتيني يا روح جوزك
قفلت الفون ونمت فعلا

معرفش نمت كام ساعة لقيت الفون بيرن وكانت فيروز كنسلت عليها
مفيش ثواني لقيت الباب بيتفتح ويتقفل وفيروز داخلة عليا وأنا نايم بالبوكسر

دخلت هجمت عليا فورا تبوس فيا وتقول وحشتني يا حبيبي وأنا احضنها واقولها وإنتي كمان يا روح قلبي وايديها بتدعك في زبي وأنا وقفت عشان اخليها تبطل وهي طلعت زبي من البوكسر وقعدت على الأرض تمصه وأنا أقولها طيب إنتي جاية تصحيني عشان كدا
طلعت زبي من بؤها وقالت لا عشان علي وأمه فوق
قولتلها طيب يالا بينا
قالت لا لسة بصحيك أصل إنت تعبان من امبارح وعشان كدا نومك تقيل ورجعت تمص زبي وأنا أقولها بس يا مجنونة
قالت ابقا مجنونة فعلا لو الفرصة دي عدت مني
قولتلها كدا هتطلعي لخطيبك وإنتي هايجة
قالت مش مهم بقا وبقت تمص زبي أوي لحد ما خلته زي الحديد وقامت بقت تحضني ونبوس بعض أوي وتقول وحشتني يا حبيبي اوي ومدت أيديها طلعت بزازها وقالت بزازي يا بابا بياكلوني أوي وبتقربهم من بؤي
أنا مسكت حلماتها بقيت اعضهم وامصهم وابوسهم وهي بتدعك كسها فى زبي وتقول احححح ارضع بزازي اوي كلهم بأسنانك ونزلت ايديها تحت بقت تدعك زبي وبعدين حسيت إنها بتنزل الاندر ومسكت زبي بتدعكه في كسها خليتني ولعت وبمص بزازها اوي وهي تقول احححح كمان يا حبيبي قطع بزازي إللي وحشتهم ولقيتها بلت ايدها من ريقها وبلت زبي وهي بتدعكه بنفس الايد وترجع تاخذ من بؤها وتبل زبي وفجأة لفت وسندت على السرير و بتفتح طيزها وتقول نيكني بسرعة مش قادرة
أقولها يا مجنونة خطيبك
قالت كسمه بدل ما اطلعله هايجة الاحلى اطلعله متناكة

كلامها هيجني اوي وروحت ماسك زبي ودخلت رأسه في طيزها
قالت احححح حطو كله يا بابا
مسكت وسطها ورزعت زبي كله في طيزها
صرخت بصوت متوسط وقالت احححح وحشني زبك أوي يا بابا
نيكني أوي يا بابا
نيك بنتك حبيبتك
نيك طيز بنتك لبوتك
نيك بنتك شرموطك
نيك طيز بنتك مراتك يا بابا
وأنا برزع في طيزها وبلعب في كسها وادعك زنبورها ولقيتها بتزوم وتوحوح وتقول احححح ادعك اوي يا بابا ونيك أوي أوي عشان قربت اجيب يا حبيبي

أنا بقيت بدعك كسها اوي بايد وبالايد التانية بعصر في بزازها واقرص الحلمات وزبي بيرزع في طيزها وهي تقول احححح نيكني يا بابا
نيكني يا عشيقي
نيكني يا عشيق بنتك
نيكني يا بابا
نيكني يا جوز بنتك
نيك يا بابا هجيب يا بابا
وبقيت ارزع اكتر وادعك واقرص اكتر وهي تقول احححح كمان يا بابا
بنتك هايجة اوي على نيكك يا بابا يا جوزي يا عشيقي يا حبيبي يا بابا
نيك الأب متعة يا بابا

هات لبنك في طيز بنتك لبوتك وانفجر زبي وعسلها في وقت واحد وطلعت زبي بسرعة من طيزها وحطت ايد على خرم طيزها عشان اللبن مينزلش على الأرض ولفت نفسها بسرعة بردو وحطت زبي بين وراكها تحت كسها وحضنتني بايد واحدة وبقت تحرك وسطها على زبي وأنا حضنتها وبقيت اعصر بزازها وابوسها واشفط لسانها امصه وبحرك وسطي معاها عشان زبي يدعك في كسها ولقيتها بتصرخ في ودني وبتقول اححح يا بابا هجيب تاني نيك نيك نيك اح نيكني اح نيكني يا بابا اح
واترعشت وجابت عسلها ونازل على وراكها اخدتها على الحمام بسرعة قبل ما تهيج تاني وقولتلها الناس فوق يا روحي

قالت طز في الناس دي احلى نيكة حصلت
قولتلها عشان مستعجلين وعشان مشتاقين وعشان المكان جديد علينا وهي بتغسل طيزها وكسها وأنا قولتلها اطلعي من الحمام عشان اخد دوش
قالت اخد معاك
قولتلها ولو حد خبط
قالت اممممم طيب هقف اتفرج عليك
قولتلها ماشي وفتحت الدوش واخدت دوش سريع وخرجت وكانت عاوزة تمص زبي جريت منها ولبست بسرعة وهي قالت دي شقة طنط ممتعة بقا وضحكنا وطلعنا فوق

سلمت على علي خطيب فيفي وعلى أمه وقالت أمه بس إيه الجمال اللي عملته امبارح ده
قولتلها اي اب بيجوز إبنه هيرقص اكتر مني
قالت لا مش ده قصدي
قولتلها اومال قصدك على إيه

قالت على الموقف الجميل بتاع ابو العروسة ورقصك مع أم العروسة كأنك ابوها خليت الناس اتأثرت بالموقف ومعجبين طبعا وفرحانين إنك فرحت العروسة كدا لدرجة الجنان اللي عملته لما تتنطط وتقول أبويا اهو ورقعت ضحكة عالية أبنها بصلها اوي وبعدين قالت آسفة بحاول كتير اخلي ضحكتي واطية بس بنسى نفسي

قولتلها الضحكة طالما من القلب تطلع زي ما تطلع وخصوصا إن ضحكتك حلوة يعني متستغربيش البيت ده بردو بيتك

رجعت تكمل كلام وقالت إنت عارف أن الموقف ده هزني ودموعي نزلت عشان حاسة بيها يتيمة يا عيني وصدقت ما لقت حد يحن عليها
قولتلها العكس هو الصحيح ده هي اللي بتحن عليا لما تحسسني إن عندي بنتين مش بنت واحدة

قالت طيب ابني كمان يتيم ويوم فرحه ترقص معايا مكان أبوه مليش دعوة بقا وضحكنا
(ايمان وصفية في المطبخ وكل شوية تيجي واحدة منهم ترحب وتعتذر وترجع تاني)

وأم علي تقولهم لو عاوزين مساعدة اجيلكم ولا هتعتبروني لسة غريبة
ردت صفية عليها وقالت إنتي لو غريبة يا قلبي مش هنسيبك قاعدة وندخل المطبخ

أم علي قالت تسلميلي يا روح قلبي

وبعدين قالت بجد أتمنى تعتبر علي زي إبنك وأنا أختك ده إحنا يتامى زي صفية وميادة بالظبط وضحكت نفس الضحكة وعلي بيبصلها بغيظ

قولتله إنت ياد
قالي نعم يا عمي بخضة
قولتله يعني هي لسة بتقول إنها اختي وإنت تبصلها كدا لو مش عاجبك يا حبيبي ضحكها اتفضل إنت انزل للنكد وسيبنا إحنا نضحك براحتنا
قالت أمه يسلم لسانك وذوقك
علي قالي لا ياعمي بس...
فيروز قالتله إنت اتجننت هتقول لبابا بس وهتناقشوا كمان وبصت ناحية حماتها وقالت ده أنا شكلي هفكر من جديد يا ماما

حماتها قالت حلوة اوي كلمة ماما منك يا روح قلب ماما تعالي في حضني يا حبيبتي وأنا معاكي تفكري من جديد وضحكوا
قولتله لم نفسك بقا احسن اتفقوا عليك وضحكنا

(أم علي إسمها منى عندها ٤٠سنة جسمها زي جسم هياتم في شبابها وبيضا زيها وعندها غمازات بردو يعني نسخة من هياتم بس معرفش شعرها طويل ولا قصير)

الاكل جهز وصفية وإيمان رصوا الاكل وقالوا يالا
علي وأمه قالوا لأ إحنا كلنا والكلام ده
فيروز بصتله بس قالها لالا خلاص أنا جعان اوي وجري قعد عالاكل بسرعة
ضحكنا وأمه قالت بس كدا عرفنا دواك ناس متجيش غير بالعين العسل دي مش العين الحمرة

طيب نقعد ونستقر عالاكل وبعدين اقولكم إيه اللي حصل واحنا بناكل

الجزء السادس
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما قعدنا على الاكل كلنا

قعدنا ناكل سوا كلنا وهي مستغربة إن صفية بتتحرك وتعزم كأنها صاحبة البيت وإيمان تقول لصفية هاتي كذا او اعملي كذا وكلنا لاحظنا ده وبنبص لبعض ونبتسم وصفية غمزتلي وأنا غمزتلها وقالت مستغربة يا منى من تصرفاتي هنا
قولتلها إيه ده اسمك منى
قالت آه حلو ولا نغيروه زي سكينة في المسرحية

كملت كلامها صفية وقالت دي مش حمات بنتي دي اختي وده اخويا وأبو بنتي واظن شوفتيها في الفرح عملت إيه فعشان ترتاحي أنا عايشة مع اهلي واخواتي وأبو أحمد ده سند وضهر وأمان وعزوة
قالت منى وياريت اكون أنا كمان اختكم وعلي ابنكم ماهو يتيم يا عيني بردو
قولتلها خلاص مبقاش يتيم وبطلي رغي وكلي

بعد الاكل قالوا عاوزين نطلع للعرسان تعالي معانا يا صفية
قالت صفية أنا ممكن لو خبطت ميادة متفتحش إنما لو طلع ابوها هتفتح بسرعة وضحكنا
قولتلها شكلي هتحسد ومش هترد عليا اصلا

تعالوا اتفضلوا واحنا وحظنا وضحكنا وطلعت أنا الاول وورايا منى وعلي واقف بعيد
خبطت على الباب ومنى واقفة جنبي بس مش باينة أوي

ميادة بصت من العين شافتني وبتفتح وبتقول حبيبي جي وحضنتني والتلات كلمات والتلات بوسات وهي بقميص نوم شفاف قصير ازرق

منى قالت ده إيه الجمال والحب ده كله
ميادة اتفاجئت وقالت أهلا يا طنط آسفة مخدتش بالي أصل بابا واحشني أوي

قولت طيب أدخلي البسي عشان علي معانا
اتكسفت وجريت دخلت الاوضة وأنا دخلت علي وأمه قعدتهم وشوية لقينا احمد وميادة خارجين وسلامات وتهاني وهزار وقدموا هدية وبردو طول الوقت ميادة قاعدة جنبي وفي حضني

منى أم علي واضح عليها الاستغراب والفرحة في وقت واحد
قالوا نستأذن وبيسلموا وأحمد قال لعلي يالا بقا شد حيلك عشان نفرح بيك إنت كمان

قالوا يا ريت يا احمد تتوسط عند حمايا

احمد قاله طيب ابقا عرفني عليه وأنا احاول اكلمه وضحكنا وميادة بتقول طيب خليك يا بابا معايا شوية وبتعوج شفتها زي *******
منى ضحكت ضحكتها المعتادة وقالت من غير حسد أنا فرحانة أوي بعلاقتكم سواء إنتي أو أمك

ميادة قالت بابا ده في الحتة الشمال تقصد قلبها يعني وده أحن أب في الدنيا و مش بابا وبس ده حبيبي وصاحبي وسندي وأماني
قالت منى طيب نصيحة مش كل حد يجيلكم تظهري الحب ده
داري على شمعتك يا حبيبتي
الناس مش بتسيب حد في حاله
رديت أنا وقولتلها هي لو مش بتحبك يا من...... وبعدين قولت يا أم علي مش هتتصرف كدا في وجودك

قالت أولا كنت هتقول منى وغيرت رأيك ليه مش أنا قولتلك تحت علي إبنك وأنا أختك
قولتلها آه فعلا
قالت يبقا تقول اللي يعجبك سواء منى أو يابت أو أي حاجة ولا هتخليني مش هستنى الناس واحسدكم أنا
كلنا ضحكنا ونزلنا

على باب شقتي ندهت وقولت يا ايمان يا صافي الجماعة ماشيين
طلعوا يسلموا عليهم ومنى بتقول مبروك يا أم أحمد
مبروك يا صافي
صفية قالت لا صافي ده دلعي من اخويا بس إنما إنتي تقولي صفصف صاصا اي حاجه غير صافي وضحكنا ونزلوا وأنا دخلت وقعدنا في الصالة سوا وفيروز بصت من الشباك لحد ما شافت حماتها وخطيبها في الشارع وبصت علينا وانفجرنا في الضحك كلنا

قولت لايمان طيب بذمتك يا ايمان مش البت دي غياظة وكيادة
ايمان قالت وهي بتضحك أوي أوي وإنت كمان كملت الغيظ وقولتلها صافي
قولتلهم اومال لو شوفتوا اللي حصل فوق

حكيتلهم اللي حصل من ميادة وهما بيضحكوا

صفية قالت أعمل إيه ماهي سايبة الأكل وعمالة تراقب بتكلم ازاي واتحرك ازاي وإيمان بتقولي ايه وبعدين أنا مقولتش حاجة كدب أنا قولت إللي بيحصل واللي حاسة بيه

قولتلهم يعني ايمان كمان شاركت اهو في الغيظ
ايمان قالت وهي فطسانة من الضحك ابدا ابدا هي جات كدا معايا

فيروز قالت أنا كنت متغاظة من نظراتها وفرحت من اللي عملتوا طنط صافي وبتطلع لسانها
صفية قالت لا ده دلعي من اخويا حبيبي وبس بنفس الطريقة اللي اتكلمت بيها مع منى

صفية كملت كلامها وقالت بس بلاش تبطل تقول صافي ده حلو اوي منك وبعدين كل ما هتقوله هنضحك
قولتلها يا صافي

كلهم ضحكوا وهي قالت شوفت اهو ضحكنا
قولتلها مقصدش اضحككم أنا قصدي اقول يا صافي عاوز قهوة وانفجرنا في الضحك كلنا وقالت من عيوني يا سند صافي وقامت عملت القهوة وكل واحد فينا ماسك الفون بتاعه مفيش غير ايمان هي اللي مركزة مع التلفزيون

بعت رسالة لصفية قولتلها بحبك يا صافي واعملي الفون صامت
قالت وأنا بموت فيك يا قلب صافي
قولتلها وحشتيني اوي يا روح قلب جوزك
قالت وإنت وحشني اكتر بكتير يا قلب وعقل وروح وحب وعشق مراتك إللي بتعبدك

بصيت لفيروز قولتلها هاتي ورقة وقلم
قالت ليه
قولتلها هكتب حاجات للشغل احسن أنساها

صفية كتبت ضحكة وقالت جوزي حبيبي زكي جدا

جابت فيروز الورقة
قولتلها اكتبي إنتي اللي اقوله وبقيت اقولها كلام كتير خاص بالشغل وهي تكتب وأنا وصفية بنحب بعض في الرسايل وقولتلها أعمل إيه بحب عروستي وعاوزها في حضني طول الليل

قالت إيه ده هو حوار يعني مش رايح الشغل
قولتلها لا وبعدين كلمتهم كلهم
قولتلهم على فكره أنا هتاخر في الشغل يمكن للفجر أو بعد الفجر عشان الشغل ده فمتقلقوش ونامي يا فيفي وأنا لو مكلتش هناك هصحيكي
قالت طبعا يا روحي تصحيني

صفية كتبت كل ده عشاني
بحبااااااااك يا سيدي وتاج راسي وحبيبي وجوزي وعشيقي
قولتلها وأنا بحبك يا مراتي يا عشيقتي يا ست سيدك
قالت هتجنني بكلامك أنا انزل استناك في شقتنا احسن يا حبيبي
قولتلها آه انزلي يادوب تستعدي لعريسك بس يا ترى فيه عشا ولا اجيب عشايا معايا
قالت لا يا حبيبي فيه فضلت خيرك ولو مفيش اطبخلك قلبي
قولتلها لا قلبك ده ملكي احبه موجود واشوف نفسي فيه
قالت يا لهووووي بحبااااااااك وقامت وقفت وقالت أنا نازلة
ايمان قالت ليه بدري كدا
قالت صفية الظاهر تعب مجهود فترة الفرح هيظهر فهنزل اخد دوش والدوش هيخليني أنام
قالت ايمان طيب مش هتتعشي
قالت صفية إحنا لسة متغديين من شوية وشبعانة وهنام

نزلت صفية
بصيت لايمان وقولتلها خلو بالكم من كلامكم مع صفية يعني أنا شايف إنها بتتصرف بطبيعية وانتوا بردو كدا بس ممكن كلمة منكم أو تصرف بسيط وعادي يخليها تتأثر
فيروز قالت زي إيه
قولتلها يعني مثلا كلمة زي اتفضلي اتغدي معانا دي معناها إنها ضيفة

ايمان قالت وأنا حريصة اوي من الناحية دي فعلا لو لاحظت إني ملحتش عليها عشان تحس إنها فعلا مش غريبة
قولتلها ماهو تصرفك ده اللي خلاني اتكلم عشان فيفي تسمع
فيفي قالت أنا عارفة إن طنط حساسة جداً وكمان فرحانة بوجودها معانا وبفرح اوي لما بتقولك يا سندي وضهري وعزوتي
قولتلها وأنا بفرح جدا

لو اتأخرت الصبح ومطلعتش تتصلوا بيها وتقولوا إيه يا هانم جوعتينا
ممكن تقولك افطروا انتوا وأنا هفطر هنا عشان بروق الشقة مثلا
تقولي هو الأكل يكون له طعم من غيرك

ولما تطلع يا ايمان ده لو حصل الكلام ده يعني
ايمان انتبهت وقالت آه أقولها إيه

قولتلها تردي طبيعي وكأن كلامك ده العادي والمنطقي والطبيعي مش عزومة
تقولي هو عشان بنتك اتجوزت هتعيشي دور الحما لا ياختي طز في بنتك وطز في جوز بنتك
إنتي اختي أنا وأخت ابراهيم وأم بنته ومن الآخر كدا متعمليش أكل خالص تحت واحنا مش كتار على بعض ده إحنا اخوات وتصحي من النوم تطلعي على هنا ولا مش عاجبك

ايمان قالت كدا كويس اوي ده أنا كنت بفكر ازاي نقدر نساعدها في المصاريف بعد المعاش بتاعها ما اكيد هيقل بسبب جواز بنتها
فيفي حضنتني وقالت بحبك يا روحي إنت بتفكر في كل اللي حواليك و تحتويهم
قولتلها يا فيفي أنا لو شايف إن صفية متستاهلش ده مش هعمله
ايمان قالت لا تستاهل أوي بصراحة

بصيت لفيروز قولتلها ومتخافيش على خطيبك وحماتك لو هما كويسين زي صفية وميادة هيكونوا من ضمن العيلة دي
باستني وقالت احبك يا مز
ضحكنا وسكتنا شوية وبعدين قومت اخدت دوش ولبست وبعت رسالة لصفية قولتلها افتحي الباب وخليه موارب
ردت بسرعة وقالت ده أنا مستنية ورا الباب يا روح قلبي

نزلت ودخلت عند صفية وقفلت بسرعة ولقيتها عاملة ميكاب حلو ولابسة قميص نوم فاجر وشعرها مفرود وعشان ناعم طبعا عمال يهفهف وشكلها يجنن وجات تجري حضنتني ولسة هقولها وحشتيني لقيتها بتقول معايا وحشتني ضحكنا بصوت واطي وحضنا بعض من الجنب ومشينا زي العشاق لحد اوضة النوم

قعدت على السرير ولقيتها قعدت على الأرض تقلعني الجزمة والشراب وأنا بلعب في شعرها واحسس على خدودها وهي بتبصلي بنظرات حب اكتر من شهوة ومسكت أيدي كأنها بتتسند عشان تقوم بس لقيتها بتبوس أيدي بصتلها بحب وابتسامة وقولتلها هتعود على كدا
قالت ومش هبطل كدا ومش هتمنعني اتدلع عليك
قولتلها كدا إنتي بتدلعيني أنا
قالت لا ده دلع ليا

قامت قلعتني القميص والبنطلون وعلقتهم وقالت كنت عاوزة ابوسهم بس الروچ هيعلم عليهم وضحكنا

قالتلي اجهز العشا يا سيدي أنا
قولتلها لا مش دلوقتي يا ستي أنا
قالت بحبك
قولتلها بعشقك
قالت طيب اعملك حاجة تشربها ولا ادخل حضنك

قولتلها قهوة مظبوطة زي مراتي المظبوطة اوي
فرحت وجريت عملت القهوة وجابت معاها الطفاية والسجاير وقعدت في حضني
قولتلها عاوزك تحكيلي عن عصام وايه الحلو اللي كان بيعمله سواء في العادي أو على السرير وتقولي إيه اللي كنتي تتمني يعمله وايه اللي لسة ناقصك
قالت فاجئتني بالسؤال ده
قولتلها عارف ومش هقاطعك واسيبك تتكلمي براحتك
قالت عادي هو كان إبن خالتي واتقدملي هو وابن عمي وأنا اخترته هو لأنه كان طيب ومحترم مش زي إبن عمي حسيته متكبر وإنه شايف إني من حقه والطبيعي إني اوافق عليه
عصام بقا كان بيحبني فعلا بس مش بيعرف يقول كلام كتير في الحب
كان متفاهم أوي معايا
كان ياخد رأيي في كل حاجة ولو اختلفت معاه في وجهة نظر في موضوع معين يسيب رأيه وينفذ اللي اقوله
خلاني احس إني أنا صاحبة القرار في أي حاجة
ده طبعا في الاول كان حلو ويرضي غرور اي ست إنها تكون مسيطرة بس بعد فترة أنا زهقت من الدور ده وبقيت عاوزة اكون خاضعة ليه مش العكس
عاوزة اطلب منه حاجة وهو يرفض
عاوزة سند اعتمد عليه ويقرر وأنا انفذ مش العكس
واتكلمت معاه وهو تفهم موقفي بصراحة وقال خلاص اتغير عشان خاطرك بس ملحقش يتغير ومات
قولتلها صافي
قالت نعم يا قلب صافي
قولتلها برغم إني زي ما إنتي عارفة مش بحب النكد إنما لو حاسة إنك عاوزة تعيطي عيطي يا روحي

لقيت دموعها نزلت واترمت في حضني وقالت أنا آسفة يا حبيبي
قولتلها بتتأسفي على وفائك
لا يا حبيبتي ده وفاء منك وأنا احب الناس إللي عندهم وفاء
لقيتها خرجت من حضني وبتقول ومين الست وفاء دي كمان وضحكت وضحكتني وشكلها يجنن وهي بتضحك ودموعها نازلة
قولتلها مقولتيش إيه اللي ناقصك
قالت هتصدقني
قولتلها لو قولتي إن الشمس تشرق تحت السرير هصدقك
ضحكت اوي وقالت طيب ليه مش فوق السرير
قولتلها عشان فوق السرير يشرق قمري اللي نور حياتي
قالت بحبك وبحب كلامك وبحب حبك وبحب كل حاجة منك
برقتلها اوي
هي ابتسمت وقالت أنا مش ناقصني حاجة فعلا وأنا معاك
كل اللي كنت بتمناه ونفسي فيه لقيته معاك مع إنك بتعاكسني ومش عاوزني اقلعك والبسك
قولتلها لأ يا قلبي أنا كدا فهمتك وهخليكي تعملي اللي يعجبك
قالت واقول اللي يعجبني
قولتلها طبعا ودلوقتي بس فهمت سر اصرارك على كلمة يا سندي وضهري وأماني
قالت ده احساس إنك بالنسبالي كدا فعلا وإني في حماك ومش خايفة من اي حاجة ولا حتى خفت من اهلي وأنا معاك
قولتلها آه طبعا كان واضح يوم الفرح بس أنا قولت بتغيظيهم
قالت لا مش غيظ إنما عاوزة اقولهم أنا في حما الراجل ده والراجل فيكم يتكلم بس طلعوا زي ما متوقعة إنهم مش رجالة وهيسكتوا
طيب اسألك سؤال يا هيما
قولتلها اسألي يا روح هيما
قالت لو إنت مكانهم هتعمل ايه وأنا برقص مع راجل جارنا أو حما بنتي وبتدلع عليه واتمايص واتمايل عليه
ضحكت وقولتلها يا مايصة ده أنا ممكن اضربك فيها
قالت بجد هتعمل ايه
قولتلها عشان محبش احرجك في فرح بنتك هعمل نفسي برقص معاكم واخليه يبعد واخلي على وشي ابتسامة واخدك على جنب واكلمك وأنا مبتسم عشان الناس واقولك احترمي نفسك بدل ما اقل منك وسط الناس وانكد على ميتين اهلك
قالت يا لهووي حتى في غضبك عاقل
قولتلها اكتر حاجة توجع هي الإحراج وسط الناس عشان كدا محبش احرج حد فما بالك إنتي سبت وحد وكل أيام الأسبوع
ضحكت وحطت راسها على صدري وقالت عارف يا بابا
ضحكت وقولتلها حلوه اوي يا روح بابا
قالت إنت عندي كل حاجة مش بابا وبس
قولتلها عارف

قالت عارف أنا فرحانة فرحة كبيرة أوي إني نايمة في حضنك وبنتكلم زي اي اتنين متجوزين
قولتلها متجوزين وبيحبوا بعض يا ستو أنا
باستني وقالت أنا صدقني بحبك وبحب كلامك وبحب حضنك ولو هفضل للصبح كدا اكلمك واسمعك مش هزهق ولا هعوز اكتر من كدا
قولتلها طيب وطيزك اللي اتفتحت دي اسيبها تقفل تاني يعني ولا ايه

رفعت راسها وبقت تضحك أوي وتقول مش متوقعة ردك ده خالص
قولتلها أنا محدش يتوقعني
قالت عندك حق فعلاً إنت صعب حد يتوقع كلامك أو ردود افعالك
قولتلها احبك لما تفهميني بسرعة
قالت يا حبيبي أنا من خطوبة ميادة وأنا كل تركيزي معاك وعاوزة افهم وأعرف كل حاجة فيك عشان معملش حاجة تزعلك مني
قولتلها هتزعليني دلوقتي لما تحرميني من إني الحق طيزك قبل ما تقفل
قالت بحبك وأنا قولتلك إني خلاص بقيت ملكك
قولتلها وأنا قولتلك إني بقيت جوزك وانتي مراتي ودخلنا في بوسة جامدة وبقينا نقطع شفايف بعض ونيكتها في طيزها جامد وكانت متمتعة اوي ولما جيت اجيب
قولتلها اجيب اللبن فين
قالت في طيزي عشان تبردها وتاخد حقها والدور الجاي يكون زبك في حضن كسي ويرويه

خلصنا نيك واخدنا دوش وخرجنا وقولت كدا بقا تجهزي العشا
دخلت المطبخ تجهز العشا وأنا قاعد على السرير مستني

لما نتعشى بقا نكمل كلامنا











الجزء السابع
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما دخلت صفية تجهز العشا وأنا دخلت وراها اساعدها واتحرش بيها وده فرحها جدآ حتى بقولها قوليلي اساعدك في إيه واعمل إيه
قالت مساعدتك إنك تفرحني بوجودك معايا في كل حتة في الشقة وخصوصاً المطبخ والدلع في المطبخ حلو

قولتلها قصدك التحرش وضحكت
قالتلي آه إنت تتحرش وأنا اتشرمط عليك
إنت تدلعني وأنا اتلبون واتمايص
قولتلها ها وايه تاني
ضحكت وقالت إنت راجل مايص وعاوزني اقول اتمنيك عليك

ضحكت ولزقت فيها من ورا وقولتلها آه راجل مايص وبتمايص على مراتي حبيبتي ولا هو عيب
قالت يا نور عيوني إنت تعمل اللي يعجبك وتتمايص براحتك واي واحدة تفرح لما جوزها يتمايص عليها وإنت مش اي جوز ده إنت جوز حبيبتك صافي

فضلنا كدا لحد ما جهزت العشا ودخلنا الاوضة اتعشينا سوا ودخلنا الحمام نغسل أيدينا وبردو في الحمام هزرنا شوية وخرجت أنا روحت الاوضة وهي دخلت المطبخ عملت شاي ليا وقالتلي اتمدد بقا على السرير واشرب الشاي وإنت سلطان زماني ومالك قلبي وروحي وجسمي وخليني أعمل اللي في نفسي

سمعت كلامها وهي جابتلي الفون بتاعي وقالت افتحه عشان هصور إللي هيحصل

فعلا هي شغلت الفون على وضع التصوير وحطته في مكان تصوير المرة الأولى وبدأت تترقص من غير موسيقى وتتمايص وتعمل عرض بجسمها عشان توقف زبي وفعلاً زبي وقف وهي فضلت تمص فيه شوية وبعدين قعدت عليه وقالتلي خليك زي ما أنت اشرب شاي وسجاير وملكش دعوة بيا

فضلت تتمنيك وتنيك نفسها بزبي وتعض بزازها وتقولي أنا شرموطة
أنا لبوة
أنا متناكة
أنا متجوزة راجل مايص بيحب يتمايص عليا عشان اتشرمط تحته واتلبون واتمنيك عليه وأنا فوقه
أنا جارية سيدي ابراهيم ووظيفتي هي امتع سيدي واكون شرموطة معاه واتمتع أنا بوجودي معاه وافرح إني لبوته ومتناكته وتتنطط على زبي وانفخ الدخان في وشها وهي تفتح بؤها وتطلع لسانها تلعب بيه على شفايفها وتعض شفايفها وفضلت كدا تهيج فيا وتلعب فى زنبورها ورافضة إني احرك ايدي وأنا مبسوط وعاوزها تعمل اللي يبسطها لحد ما هجنا اوي وقالت أنا هجيب وهخليك تجيب معايا وبقت تقول اتشرمطي يا صفية عشان سيدك يرضى عنك
اتمنيكي يا شرموطة ومتعي حبيبك
العبي في كسك عشان عشيقك يجيب لبنه في كسك يا متناكة وتدعك في زنبورها وتعصر زبي في كسها لحد ما جبنا سوا فعلا

شدتها عليا وبقينا نقطع شفايف بعض واعض بزازها واقرص حلماتها لحد ما هدينا وهي فوقي وأنا حاضنها

رفعت راسها وبصتلي وقالت مبسوط يا حبيبي
قولتلها جدا
قالت بجد عارفه ابسطك وامتعك
قولتلها انتي تجنني يا صافي
ولازم اكافئك على النيكة الحلوة دي
قالت الحقني بالمكافأة وضحكت

قولتلها مش نيك يا شرموطة وضحكنا وقولتلها بس خليكي عليا كدا ولفيت بيها خليت رجلي تنزل على الارض وقولتلها لفي رجلك على ضهري وشبكيهم في بعض واحضنيني من رقبتي

هي عملت كدا وأنا قومت وقفت وهي متعلقة فيا وتقولي تقيلة عليك كدا يا حبيبي
قولتلها لا ومشيت بيها لحد الحمام وهي فرحانه اوي اوي

في الحمام نزلتها تقف على رجلها وهي بعد ما وقفت بصتلي بكل حب وعشق ومسكت أيدي الاتنين وبقيت تبوسهم كتير وتقول منحرمش منك يا حبيبي يا جوزي يا عشيقي وحياتي كلها
بحبك يا جوزي
بحبك يا أبو بنتي
الكلمة دي بالذات لما قالتها بصينا لبعض وفرحنا بيها اوي وبوسنا بعض كتير وأنا قولتلها كل كلامك كوم ودي لوحدها كوم
قالت أنا محستش بحلاوتها غير بعد ما قولتها حسيت إنك جوزي بجد ومن زمان وإن ميادة بنتي منك أنت يا حبيبي

اخدنا دوش سوا وخرجنا جابت حتة تورتة وبقت تاكلني وبعدين قعدت في حضني و قالت حبيبي كلمة أبو بنتي دي مجنناني اوي ووصلتني إني عاوزة اطلب منك حاجة مش هتتوقعها بصفتي مراتك بقا
قولتلها اطلبي يا مراتي يا أم بنتي
قالت لو ينفع يعني أنا عاوزة فلوس اجيب ملابس داخلية جديده عشان اجننك اكتر وامتعك

حضنتها اوي وقولتلها صدقيني أنا فرحت اوي بطلبك ده حسستيني إني جوزك بالفعل مش بالكلام ولا النيك بس وكمان وبصراحة مش عاوز...... لقيتها حطت ايديها على بؤي وقالت متكملش أنا فاهمة وعشان كدا قولت اجيب جديد

فضلنا كدا لحد بعد الفجر وقومت لبست وعند باب الشقة واترمت في حضني وهي حزينة وقالت أنا عارفة إنك مش كل يوم هتكون معايا بس حاول متحرمنيش من حضنك وحبك حتى لو خمس دقايق أنا مش هتقل عليك ولا هعملك مشاكل أنا بحبك وبس
قولتلها متقلقيش أنا مش هبعد عنك لسبب واحد
هي قلقت وقالت إيه هو
قولتلها عشان بحبك ومقدرش ابعد عنك ولا استغنى عنك ولا عن حبك

قالت يا لهوووي هتجنني ولوفضلت تتكلم كدا مش هخرجك من هنا واللي يحصل يحصل بقا وضحكت
بوستها على جبينا ومسكت ايدها ابوسها وهي فرحت اوي وبقت تبوس في ايدي زي المجنونة وخرجت من عندها وطلعت شقتي

دخلت قلعت هدومي ودخلت الحمام اخدت دوش وبالراحة نمت جنب فيروز وبوستها بالراحة ونعست لحد الصبح لقيتها عمالة تبوس في شفايفي وتعضها المجرمة عشان تصحيني

حضنتها وفتحت عيني وهي سابت شفايفي قولتلها يا مجنونة
قالت إيه رأيك في طريقة الصحيان دي
قولتلها أي حاجة منك عسل يا روح قلبي
قالت قوم بقا كفاية نوم جوعتني

قومت فعلا لقيت الساعة 11 قولت ده أنا نمت كتير فعلا ودخلت الحمام وخرجت اتصلت على احمد اطمنت عليه قالي لو مفطرتوش اعزمونا نفطر معاكم وضحك
قولتله اختك وأمك بيجهزوا
قالي هنلبس وننزل حالا
هزرت معاه وقولتله وليه تلبسوا خليكوا كدا فري

ميادة جنبه سامعه وقالت حبيبي يا بابا طيب ما تطلعوا انتوا وخلينا إحنا فري
ضحكت وقولتلها يا عفريتة مكسلة تلبسي لا يا روح امك انزلوا انتوا
قالت حاضر يا بابتي

سألت ايمان عن صفية
قالت زي ما توقعت إنت وأنا اتصلت بيها وهي طالعة دلوقتي
قولتلها كدا تمام بس استعجليها قوليلها بنتها نازلة تفطر معانا
قالت إيه ده بجد
قولتلها آه إبنك قال اعزمونا على الفطار وضحكنا وهي اتصلت بصفية فعلاً سمعنا صوت الرنة على السلم وصفية بتقول أنا اهو افتحولي وضحكت

فطرنا كلنا سوا وضحك وهزار وإيمان وفيروز وأحمد اتكلموا مع صفية في وضعها معانا وإنها فرد من العيلة وإيمان قالت اللي أنا قولتلها عليه وزودت من عندها وفيروز بردو قالت أنا مش متخيلة إني اصحى من النوم ولا اتحرك في الشقة ومسمعش صوتك ولا اشوفك ده انتي بقيتي مامتي مش ميمي اختي يبقا إنتي مامتي وبقيتي خالتو عشان اخت ماما وعمتو عشان اخت بابا وصاحبتي اللي لو ماما رفضتلي طلب إنتي تتوسطي بيني وبينها

احمد قال كل كلامك حلو ما عدا الجملة الأخيرة دي يا مصلحجية وضحكنا كلنا وصفية بقت فرحانة ومكسوفة ودموعها نزلت وقالت السعادة اللي أنا فيها دي كتير عليا وأنا بحبكم كلكم صدقوني وحسستوني بعد 14 سنة إن ليا عيلة وليا اهل وعزوة

اخيرا أنا اتكلمت وقولت أنا هقول جملة واحدة ونقفل مناقشة في الموضوع ده
احمد قال باااس هيما هيجيب الخلاصة وهيقفلها بالضبة والمفتاح
الميكروفون معاك يا والدي وضحكنا

قولتلها يا صافي
هي ابتسمت وقالت نعم يا ابو احمد
فيروز قالت اومال فين نعم يا حبيب صافي بقا
صفية اتكسفت وقالت أصله مش وقت دلع يعني
ايمان قالت تدلعي على اخوكي في اي وقت

قولتلها ميادة بعد فترة شهر العسل هتعيش فين بعد احمد ما يروح شغله
قالت هنا معاكم اكيد
قولتلها وديدي بقا تقربلي إيه
قالت بنتك قبل ما تكون مرات إبنك
قولتلها وأحمد إيه وضعه عندك
قالت طبعا ابني حبيبي
قولتلها يعني إنتي ام احمد ابني وأم ديدي بنتي يبقا ينفع تبعدي عن عيالك

ميادة جريت اترمت في حضني تبوس كل حتة في وشي وفيروز زيها وأحمد باس راسي وايدي
وكل واحد قعد مكانه وصفية قربت ناحيتي وقالت طيب هنقفل المناقشة زي ما أمرت بس اقول حاجه واحده
قولتلها واحدة بس
قالت آه واحدة
قولتلها اتفضلي
لقيتها بتخطف ايدي تبوسها
خطفت ايدي منها وقولتلها إنتي مجنونة إيه اللي بتعمليه ده

ايمان قالتلها بجد زعلتينا يا صفية يا عبيطة إنتي هنا في بيتك ووسط عيلتك مش بنجاملك عشان بنتك عندنا وصفية عيطت وميادة عيطت وحضنت أمها وقالت فاكرة يا ماما لما عيطنا سوا عشان مقطوعين ومفيش حد بيسأل علينا وعايشين لوحدنا
قالت بحزن آه طبعا فاكرة

قالت ميادة واهو بقا لينا عيلة واهل وأنا لو مش واثقة من حب العيلة دي ليكي مش هتكلم واقولك خليكي في شقتك إنما حبهم ليكي ضعف حبك ليهم وأنا شخصياً مش مقتنعة إني مرات إبن حبيبي ده لا أنا مقتنعة أوي إني بنته حبيبته وفيروز اختي وماما ايمان دي مامتي فعلا وحضنت ايمان وباستها وقالت إحنا ينفع نقول عن نفسنا عائلة سعيدة جداً
كلنا ضحكنا وقولت بااااس ديدي هي اللي خلصت الكلام

صفية اتجننت وراحت مزغرطة
ضحكنا اوي عليها وخلص الكلام بس الفرحة باينة أوي علينا كلنا وخصوصاً صفية وكل شوية تسألني اعملك حاجة تشربها وكدا

تفوت الايام وأحمد قال واحنا قاعدين كلنا أنه هيروح الكلية يشوف النظام إيه عشان يسافر الغردقة في شغله وقال هنزل كل شهر اقضي اسبوع اجازة واشوف اخبار الكلية ايه

قولتله يابني لو الشغل هيأثر على الكلية بلاش ومتشيلش هم المصاريف
قالي لا يا بابا أنا عارف إنك مش هتقصر معانا وأنا لو عارف أن ده هيعمل تأثير على الدراسة مش هشتغل
قولتله كدا تمام

تاني يوم راح الكلية ولقيت ميادة بترن عليا الصبح بدري
رديت عليها بصوت واطي عشان فيروز نايمة وبقولها بخضة فيه حاجه يا روح قلبي

قالت لأ يا حبيبي اطمن ده احمد لسة نازل وأنا مش هنام تاني قولت اشوفك لو صاحي تطلع تقعد معايا لان اكيد ماما وفيروز لسة بدري عليهم لما يصحوا
قولتلها فعلا
قالت بس لو عاوز تنام يا قلبي نام
قولتلها واسيب بنوتي حبيبتي تقعد لوحدها
قالت منحرمش من بابتي حبيبي
قولتلها خمس دقايق واطلع

قفلت معاها ودخلت الحمام اخدت دوش سريع ولبست جلبية بيتي وفتحت الباب بالراحة وقفلته بالراحة وطلعت خبطت على ميادة

فتحتلي وهي لابسة قميص نوم شفاف وضيق وقصير اوي ومن غير برا بس لابسة اندر فتلة
طبعا حضنتني والتلات كلمات مع التلات بوسات كالعادة بس باستني في شفايفي بوسة جامدة وأنا اتجاوبت معاها وأنا بدخل وبقفل الباب وفضلنا ناكل شفايف بعض لحد ما قعدت وهي قعدت على رجلي

قولتلها إيه بس الجمال ده
قامت من على رجلي وبقت تلف توريني جسمها وقالت بجد يا بابا حلوة
قولتلها طبعا يا روح قلب بابا
بصتلي وقالت وحشتني يا سي بابا
قولتلها جرى إيه يا لبوة هو احمد مش مكيفك ولا ايه
قالت يا حبيبي إنت اللي وحشتني
قولتلها لا لسة خليكي مركزة مع احمد دلوقتي
قالت طيب حاجة بسيطة بس ولا مش عاوز تجرب كسي
قولتلها عاوز طبعا بس مش وقته
قالت كسي نفسه في زبك أوي يا بابا نفسي اجربه في كسي
قولتلها اصبري بس يا كسمك وبطلي شرمطة
قالت وحشتني الشرمطة معاك يا حبيبي وضحكت

قولتلها في موضوع مهم وخطة عاوزين نبدأ فيها عشان انيكك إنتي وأمك سوا زي ما كنا بنتمنى
قالت اححح هو ده الكلام ونسيت اقولك إن هي هتتجنن وتتناك منك
سألتها ازاي عرفتي
حكتلي على مكالمة الفون يوم الفرح
ضحكت وقولتلها كان زبي في كسها ساعتها
اتفاجئت وقالت بجد

قولتلها وحياتك بجد وطلعت الفيديو وخليتها تشوفه وسمعت كلامها وقالت اححح دي كانت شرموطة اوي
قولتلها لا بتحبني اوي
قالت فعلا هي بتحبك جدآ
وده واضح من كلامها واحساسها وكمان كلامها معايا سواء قبل الفرح أو بعده بس أنت عاوزني اعمل ايه

قولتلها طبعا هي متعرفش إني بنيكك ومش عاوزها تعرف دلوقتي
قالت تمام يا حبيبي بس هتنيكنا سوا ازاي طيب
قولتلها على الخطة وهي عجبتها اوي وقالت ابدأ في الخطة بعد احمد ما يسافر
قولتلها طبعا عشان يكون هيجانك منطقي إنك بقيتي بتهيجي بسرعة من بعد الفرح وكدا
قالت حاضر وباستني جامد وقالت طيب أنا وحشني زبك هطلعه وإنت قاعد كدا ابوسه شوية لأن كلامك هيجني فعلاً
قولتلها عارفك لبوة ومش هتسكتي
هي ضحكت وقالت طبعا لبوة لحبيبي بابتي وعشيقي وفي نفس الوقت طلعت زبي وبقت تبوسه وتقول حبيبي اللي وحشني وتبوس كل حتة في زبي وهو مش خشب يعني عشان يقاوم ده كله
ده لحم ودم يا ناس

طبعا وقف جامد وهي بقت تمص وتبصلي بشرمطة وتقول طيب كسي يدوقه بس دقيقه واحدة
قولتلها لا لو دخل كسك مش هيخرج وبعدين أنا طول الليل بنيك أمك
قالت اححححح يا ماما يا متناكت بابا
وبقت تمص اوي وأنا هجت اوي
قالت هاتهم يا حبيبي في بؤي وحشني لبنك ولا اقولك هاتهم في طيزي طالما مش عاوز كسي دلوقتي
قولتلها صح ده أنا ناسي

راحت قامت ولفت وسندت على الكرسي وأنا جبت فتلة الاندر على جنب وبليت صباعي من ريقي وبقيت ابعبصها وهي تقول احححح بعبصني كمان
وحشتني البعبصة يا حبيبي
فضلت ابعبص لحد ما طيزها اتفتحت ماهي من مدة منكتهاش في طيزها

وبعدين دخلت زبي في طيزها
قالت اححححححح يا طيزي يا مشتاقة لنيك بابا اوي
نيكني يا بابا
نيك يا حبيبي
طفي النار اللي في طيز بنتك الشرموطة وبعدين قالت بابا
قولتلها نعم يا متناكت بابا
قالت مش لوحدي بقا وماما متناكت بابا وضحكت وقالت عاوزة اتصل باحمد وإنت بتنيكني
قولتلها اححححح يا بنت المتناكة
قالت عجبتك يا حبيبي
قولتلها بس متقوليش إني هنا
قالت لا طبعا أنا هقوله إنك جيت ونزلت
واتصلت على احمد فعلا قالتله ها يا حبيبي خلصت
قالها أنا لسة واصل فيه حاجه
قالتله آه وحشتني أوي
قالها هو إنتي يا روحي مش بتشبعي
قالتله حد يجرب النيك ويشبع منه
ده كسي هيتجنن عاوز يتناك
ضحك وقالها اهدي احسن زبي يقف يا لبوة
قالت خليه يقف عشان اوحشه ويرجعلي بسرعة ده أنا ما صدقت بابا نزل عشان اكلمك يا حبيبي
قالها بابا طلعلك
قالتله آه أنا اتصلت بيه كنت خايفة اقعد لوحدي وطلع قعد معايا شوية بس لما حضنته كان زبه واقف يا حبيبي هيجني اوي
قالها يا شرموطة زب بابا هيجك
قالتله اوي وكنت عاوزاك تنيكني بزب بابا زي امبارح

أنا اتفاجئت وبقيت ارزع زبي في طيزها وهي بتقول لاحمد مش عجبتك وأنا بقولك نيكني يا بابا
قالها اوي
قالتله وكنت هايج اوي وأنا بقولك نيك بنتك اللبوة يا بابا
قالها زبي وقف يا شرموطة
ضحكت بشرمطة وقالت طيب تعال نيكني ولا اقول لبابا تعال نيكني عشان احمد مش قاعد واترجاه واقوله اححح يا بابا عاوزة اتناك منك يا حبيبي
نيكني بزبك الجميل يا بابا وأنا ارزع وهي تقول احححح يا بابا نيكني اوي يا بابا وعلم احمد النيك
احححح يا احمد زب بابا حلو
قالها اقفلي يا متناكة هجيبهم على نفسي وهخلص بسرعة واجيلك افشخك
قالتله بسرعة يا روحي احسن أخلي بابا يفشخني بزبه وقالت احححح يا بابا
احمد قفل في وشها وهو بيضحك
واحنا الاتنين هجنا اوي وجبت في طيزها وقولتلها اتحركي على الحمام وأنا زبي في طيزك
قالت حلو اوي ده ودخلنا الحمام وطلعت زبي من طيزها وغسلت زبي وطيزها وطلعنا قعدت في حضني
قولتلها احكيلي بقا إيه اللي سمعته ده

قالت بس اصدقائك في نسوانجي ياخدوا رست والهايجين فيهم ينزلوا لبنهم وعسلهم وبعدين احكيلك إنت وهما في الجزء الجاي


الجزء الثامن
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما فاجئتني ميادة إنها تخيلت مع احمد إني بنيكها والمفاجأة الأكبر إن احمد بيهيج اوي
فقولتلها احكيلي ده حصل ازاي

قالت الموضوع كان صدفة امبارح وهو بينيكني وأنا كنت هايجة اوي وبقيت اتشرمط اوي وهو هاج فأنا قولتله لا اوعى تجيبهم دلوقتي أنا لسة عاوزة اتناك اكتر وأنا هايجة كدا
قالي ماهو كلامك يهيج
قولتله طيب هغير الموضوع عشان زبك يهدا شوية
قالي ياريت
قولتله لما تحبلني بقا عاوزاك تقولي يا ماما وأنا اقولك يا بابا
قالي ليه
قولتله عشان ابننا أو بنتنا يقولوا زينا إنما لو طلعوا لقوني بقولك يا احمد هيقولوا يا احمد زي أنا ما بقول ويقولوا ميمي أو مياده زي ما بتقول إنت
قالي كلام منطقي فعلاً وكان زبه فعلاً بدأ ينام في كسي
قولتله احا أنا قولت زبك يهدأ مش ينام خالص وضحكنا عشان كلمة احا
لقيته قالي كلمة احا حلوة منك يا ماما وضحك
أنا انتهزتها فرصة وقولتله طيب نيك ماما يا بابا
قالي اححح
قولتله كلامي هيجك
قالي آه
قولتله طيب نيكني يا بابا وحبلني
قالي يا شرموطة اهو بنيكك وزبي بقا زي الحديد
قولتله عشان كلمة بابا
قالي ااااه
قولتله اومال بقا لو بابا ابراهيم بينيكني بجد هكون أنا عاملة ايه
قالي يا لبوة ده أنتي تجننيه
قولتله ويمكن هو اللي يجنني بخبرته في النيك ويخليني اصرخ تحته واقوله نيكني يا بابا
نيك بنتك حبيبتك يا بابا

لقيت احمد هاج اوي وبقا يرزع زبه في كسي
أنا هجت اكتر وبقيت اقوله ايوا يا بابا ارزع زبك في كس بنتك وحبلها
نيكني يا بابا يا عشيقي
نيكني وخلي احمد يتعلم منك النيك
نيك بنتك الشرموطة

احمد يا بابا هاج وبقا يرد عليا ويقولي زيك
قولتلها ازاي يعني
قالت بقا يقول خدي زب بابا في كسك يا روح بابا
بنيكك يا بنتي يا عشيقتي
زبي في كس ديدي قلب بابا
وأنا اقوله زب بابا في كس ديدي يا روح قلب بنتك لحد ما جبنا إحنا الاتنين وبعد ما هدينا بصينا لبعض وانفجرنا في الضحك وقولتله كان حلو اوي
قالي اوي اوي

قولتله خلاص طالما هتنيكني حلو كدا كل مرة هخلي بابا ينيكني وإنت تتفرج وتتعلم
قالي بس بقا هتهيجيني تاني وأنا عاوز انام
ضحكنا وقومنا استحمينا وحضنا بعض وسألني اتعلمت الشرمطة دي فين
قولتله في مدرسة بابا ابراهيم للحياة الزوجية السعيدة
قالي ايه ازاي

قولتله كان بيجمعني أنا وفيفي ويشرحلنا ازاي نكون سعدا في بيتنا وازاي نسعد ازواجنا طبعا مكانش بيتكلم بالالفاظ اللي أنا بقولها يعني مقالش مثلا قولي لجوزك نيكني إنما قالي المتعة بين الزوجين لو فيها حدود هتكون ناقصة بمعني إنكم تتكلموا بطبيعية وبتلقائية وتقولوا كل حاجة باسمها المعروف وهزر معانا وقال مش تيجي لجوزك تقولي اريد منك أن تقبلني بعنف وطبعا يا حبيبي ضحكنا على طريقة كلامه وسألناه اومال نقول ايه قالنا مش هينفع اقولكم إنما هشوف طريقة واقولكم بس لما اقولكم مش عاوز تعليق ولا مناقشة معايا أنا بس بوضحلكم الشرح بتاعي بأمثلة وخلاص
قولنا ماشي وبعدين قالنا ودايما تعملوا جو إثارة مع بعض يعني لما تلاقوا الحياة بدات تبقا روتينية غيروا الطريقة بمعني اخرجوا من الواقع واتخيلوا حاجات مش معقولة أو صعبة مثلا تتخيلوا إنك مع واحد غيره أو هو مع واحدة غيرك وده لازم يكون بالتفاهم بينكم مش تتخيلي بينك وبين نفسك يا فالحة إنتي وهي يعني مثلا هتتخيليه إنه حد تاني يبقا تحددوا سوا مين الحد التاني وتناديه بإسم الحد التاني وهو يحاول يقلد الحد التاني ده في طريقة كلامه أو يقول بعض الكلمات اللي الحد التاني ده بيقولها عشان تتخيلي اكتر إنه هو اللي معاكي والعكس طبعا صحيح

يااااه يا احمد كنت مفتقدة الأب اللي يكون كدا مع بناته متفتح ويتكلم معاهم في كل حاجة خصوصا إن بابا مثقف جدا زي ما أنت عارف
قالي فعلا وأنا فرحان جدا بعلاقتك بيه وقربك منه
قولتله يا احمد أنا كنت يتيمة ومليش اهل وبابا خلاني احس إنه ابويا إللي خلفني بجد وبحس إن فيفي اختي واقولك حاجة يمكن متعرفهاش
قالها قولي ده فيه حاجات كتير معرفهاش
قولتله إنت اكيد اتفاجئت لما قابلت بابا يوم الصباحيه بقميص النوم
قالي آه فعلا
قولتله هو عودني أنا وفيروز نقعد براحتنا ونلبس اللي نفسنا فيه طالما حابين نقعد معاه وأنا وفيفي كنا بنحب نقعد معاه فعلاً لأننا بنتعلم منه حاجات كتير ومش بيزهق من الاسئلة مهما كانت الاسئلة محرجة بس كان بيشرح لينا كل حاجة اومال أنا يا حبيبي بتناك منك وبتشرمط كدا بالخبرة دي منين

قالي صح هو قالكم عن الحاجة إللي قالكم إنه مش هينفع يقول
ضحكت يا بابا وقولتله اه كتب كل الكلام اللي المفروض نقوله عشان نتمتع ويكون جوزي مبسوط مش إنت مبسوط يا حبيبي
قالي جدا بس كتبه ازاي
قولتله تقريباً كدا كانت قصة جنسية وهو كتبلنا كل الكلام اللي بتقوله البطلة والبطل وفي الآخر كتب محدش يحتفظ بالرسالة دي وتنسوها لحد ما تتجوزوا ومحدش يسالني في اي تفاصيل عن الكلام ده
قالي بابا ده استاذ في كل حاجة

قولتله فعلا وأنا استفدت منه كثير ومعايا فيفي طبعا وبقيت بفرح لما تكون ماما مش موجوده عشان اطلع اقعد مع فيفي ونقلع براحتنا وهو يدخل علينا عادي ولا نخاف ولا نتكسف وكنا نرقصله واحنا بقمصان النوم ونهزر معاه ونقوله كدا أنت يا بابا هارون الرشيد
يضحك ويقولنا طيب ارقصوا يا جواري
احمد يا حبيبي بابا ابراهيم ده مش موجود منه في الزمن ده
قالي فعلاً
قولتله وعشان كدا بنحب ندلع عليه اوي أنا وفيروز حتى ماما صفية دايما تقول عليه ده سندي وضهري وأماني

قولتلها يا بنت الايه كل ده يطلع منك
قالت تربيتك وتربية زبك يا احلى بابا
قولتلها طيب هنزل عشان أنا المفروض نزلت من بدري ومتنسيش الخطة
قالت استحالة طبعا ده أنا مستعجلة اتناك مع ماما منك وضحكنا ونزلت لقيتهم لسة نايمين
بعت رسالة لصفية لقيتها ردت بسرعة
قولتلها صحيتي
قالت من ساعة ومش حاسة بحركة فوق قولت اكيد لسة نايمين
قولتلها آه نايمين اطلعي صحيهم وقبل ما تصحيهم عاوز حضن وبوسة
قالت احححح هتهيجني عالصبح كدا
قولتلها تخيلي كدا إني بحضنك وببوسك في شفايفك وبعصر بزازك ومراتي وبنتي في نفس الشقة
قالت احححح أنا طالعة حالا
ضحكت ودقيقة واحدة سمعت صوت بابها بيتقفل قومت فتحت الباب واستنيتها لما طلعت واول ما وصلت عند باب الشقة حضنا بعض وبقينا ناكل شفايف بعض بجنون واعصر بزازها وهي هايجة اوي وبعدين قولتلها ادخلي صحيهم بقا

دخلت ندهت على ايمان وخرجت باستني جامد ودخلت لفيروز ندهت عليها وخرجت بردو باستني
اتصلت على احمد وسألته هيتاخر
قالي آه كنت لسة هتصل بيك تخلي ميمي تنزل تفطر معاكم
قولتله تمام

اتصلت بميادة قولتلها قالت مانا بلبس روب ونازلة
قولتلها بس يكون تقيل عشان السلم
قالت بتغير على مزتك يا حبيبي
قولتلها طبعا
كانت بتخبط

فتحتلها الباب ودخلت وقالت اهو حلو الروب تقيل اهو
قولتلها ايووووون كدا حبيبت بابا
حضنتني وقالت بدلع بتغير على مزتك يا حبيبي
قولتلها طبعا بغير على أهل بيتي

كلهم ضحكوا عليها وإيمان قالت شوف البت بتتسهوك ازاي وصفية قالت محن بنات ياختي
ميادة قالت بذمتك يا بابا ده محن ولا دلع على بابتي

قولتلها متغاظين منك يا قلبي سيبك منهم
فيروز قالت معلش يا اوختي الغيرة مرة وضحكنا وميادة قالت كدا إحنا تلاتة ضد اتنين يبقا احنا نكسب وقالت أنا نزلت عالسلم محترمة ودخلت محترمة اظن بقا كفاية احترام وقلعت الروب وبقت بقميص النوم
قولتلها ونعم الاحترام وكلنا ضحكنا
فيروز قالت بس الاحترام ده لونه حلو اوي وبيحاولوا يغيظوا الأمهات ويهزروا

جهزوا الفطار وفطرنا وشربنا الشاي وقعدنا نحكي في اي حاجة شوية ونهزر شوية وأحمد رجع وفطر وقعد معانا شوية وقال أنا مسافر بعد بكرة عشان اتصلوا بيا قالوا كفاية عليك كدا وضحك

قولتله بالسلامة يا حبيبي ومراتك ولسة هكمل قالي يا بابا متكملش أنا عارف مراتي تحت رعايتك وفي حضنك وبعدين دي بنتك حبيبتك يا عم ده أنا اللي غريب وسطكم وضحك ضحكة خبيثة بس أنا فاهم وميادة فاهمة

ميادة قالت هو يسافر يا بابا ونولع الدنيا أنا وأنت وفيفي زي قبل الجواز وضحكت
ايمان قالت وأحمد يسافر وأنا اروح اقعد كام يوم عند اخواتي وانتوا ولعوا براحتكم
صفية قالت وهتسيبيني وسطهم لوحدي دول ياكلوني
قالت ايمان ده أنا متشجعة اروح عشان إنتي موجودة مكاني مع البنات الدلوعين دول

أنا وميادة وفيروز بصينا لبعض وفرحنا من غير ما حد ياخد باله

احمد اخد مراته وطلع وهو على السلم قولتله اطلعوا في حبس انفرادي بقا لحد بكرة بالليل ولو مفيش اكل عندكم اعمل حسابك من دلوقتي عشان الباب هيتقفل عليكم مش هيتفتح الا بكرة بالليل وكلنا ضحكنا وقفلت الباب

قولتلهم أنا هدخل انام عشان الشغل ودخلت فعلا نمت حوالي ساعتين وصحيت لوحدي
طلبت قهوة قامت فيروز عملتها وشربت القهوة وشوية كلام وهزار ومناقشات لحد معاد الشغل ولبست ونزلت

قعدت في الشغل حوالي ساعتين ورجعت دخلت العربية الجراج ورايح على البيت شوفت صفية بتنشر غسيل بس هي مش شايفاني وتعمدت إني اطلع من غير ما تشوفني

دخلت الشقة لقيت ايمان نايمة وفيروز صاحية
سلمت عليها واتعشينا سوا ودخلنا اوضتنا ننام ولقيتها قلعت وبقت بقميص النوم بس ونامت في حضني وبتقولي وحشتني اوي
بوستها وقولتلها وإنتي اكتر بكتير يا روح قلبي
قولتلها مجهزلك فيلم سكس منزلي تحفة
قالت بجد طيب وريني
قولتلها هاتي السماعة وركزي في الكلام اكتر من الصورة

شغلتلها الفيلم بتاعي أنا وصفية وهي اتفاجئت واتصدمت وهاجت من كلامها وبقت تقول اححح وتلعب فى كسها وبعدين مسكن ايدي حطتها على كسها

بقت هي تتفرج وتسمع وأنا العب في كسها لحد ما خلص الفيلم ولقيتها بتقولي هجت اوي وعاوزة اجيب
نزلت الحس كسها واقفش بزازها وهي بتكتم صوتها لحد ما جابت
حضنتني وقالت احلى من أي فيلم بس طنط صفية جامدة في الشرمطة
قولتلها هقولك زي ما قولت لبنتها
اتفاجئت وفتحت بؤها
قولتلها مش احنا متفقين منخبيش حاجة عن بعض احنا التلاتة
قالت آه
قولتلها عشان كدا قولتلها
قالت طيب قولتلها إيه

قولتلها هي قالت زيك كدا إن أمها شرموطة اوي
قولتلها لا بتحبني اوي وبتعمل اي حاجة عاوزة تبسطني دي كانت عاوزة تبوس رجلي وزي ما سمعتي تقول جاريتك وإنت سيدي
قالتلي آه فعلاً كلامها كله حب
قولتلها ولسة المفاجأة التانية لما تحصل
قالت إيه هي هتخبي عليا
قولتلها هنيك البنت وأمها سوا
قالت اححح ازاي
قولتلها سيبك من ازاي دي دلوقتي ويالا ننام
قالت هو انا مش وحشاك عشان طنط صفية بتمتعك

قولتلها أنا اصلا هتجنن عليكي بس ازاي وأمك وأحنا مش بنحب النيك المكتوم لازم نتكلم وضحكت وهي قالت صح لازم الشرمطة
قولتلها اومال أنا فرحت ليه إن أمك هتروح عند اخواتها عشان نكون براحتنا
قالت يعني بعد بكرة هتناك براحتي
قولتلها بعد بكرة ليكي انتي لوحدك
فرحت ونامت في حضني لحد ما روحنا في النوم للصبح
صحينا مع بعض لقيتها بتقولي صباح الخير يا عريس
قولتلها ايووووون بدأنا نلقح بالكلام
اوعي يبان عليكي حاجة قصاد صفية
قالت متقلقش حاضر أنا بهزر معاك إنت بس يا سيدي
ضحكت وبوستها وقولتلها إنتي إللي ستي يا روح قلبي خرجنا أنا وهي لقينا صفية وإيمان قاعدين
صبحنا عليهم وقولت كويس إنك صاحية يا صفية عاوزك قبل ما افوق من النوم واتفضلي يا هانم على شقتك ونتكلم تحت
اترعبت وقالت حاضر وإيمان مستغربة ومخضوضة وبتسأل قولت محدش يكلمني دلوقتي

مسكت صفية من أيدها جامد وخرجت من باب شقتي ونزلت وقولتلها افتحي
فتحت الباب وأنا دخلت وهي داخلة ورايا بتترعش
قولتلها اقفلي الباب وتعالي ورايا
دخلت اوضة النوم
قولتلها أنتي بتقولي عني إيه لما بتيجي سيرتي فوق
قالت أنا عمري ما جبت سيرتك بحاجة وحشة
قولتلها حلو يعني بتقولي ايه اللي مش وحش
قالت أنا بقول إنك سندي وضهري وأماني
روحت ماسك دراعها من فوق اقرصها جامد وقولتلها وهنا عندك أنا ايه
سكتت
زعقت وقولت انطقي يا جزمة
قالت جوزي
قولتلها يعني مش خروف
قالت بعد الشر ده أنت سيد الرجالة
قولتلها بقا أنا امبارح الصبح اقول لبنتك بغير على أهل بيتي وإنتي سامعة وبالليل الاقيكي بشعرك في البلكونة ده إنتي مش بتقعدي فوق بشعرك تطلعي بيه البلكونة واللي رايح واللي جاي يشوفك

لقيت دموعها نزلت وبتقول صدقني أنا قولت الوقت متأخر ومحدش يشوفني وفضلت تحلف
قولتلها طيب أنا شوفتك من غير ما تشوفيني واكيد غيري شافك بردو

يا جزمة إنتي من أهل بيتي ومحسوبة مني والناس كلها عرفت إنك مسؤولة مني يبقا تحترمي غيابي قبل وجودي
تحترمي جزمتي يا كلبة وكل ده وأنا بقرص ايديها
وهي بتتوجع بس بتكتم
بطلت اقرص وقولتلها لو حصلت تاني هضربك بالجزمة
لقيتها جابت شبشب بسرعة وبتقولي اضربني أنا غلطانة وبنت كلب قولتلها طلعي بزازك
هي استغربت وتنحت
قولتلها اخلصي يا كسمك
بسرعة طلعت بزازها وبتقرب مني
قولتلها ابعدي يا لبوة عاوزك تعاقبي نفسك وتعضي بزازك لحد ما تعلم
من سكات فضلت تعض لحد ما علمت فعلا
قولتلها بس كفاية ويالا على فوق وهتحكي اللي حصل ده كله من غير موضوع بزازك طبعا ولا كلمة لبوة
قالت حاضر مفهوم بس ممكن طلب
قولتلها لا
قالت وحيات اغلى حاجه عندك تسامحني وتخليني احضنك
قولتلها بعينك
فضلت تترجاني وعاوزة تبوس ايدي وأنا رفضت بردو

طلعنا فوق وهي دموعها نازلة بس مبتسمة وسيبتهم ودخلت الحمام وفيروز وأمها مرعوبين وبيسألوا

مردتش عليهم ودخلت اخد دوش

اللي حصل بينهم وأنا في الحمام نعرفه في الجزء الجاي

الجزء التاسع
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما زعقت لصفية إنها وقفت في البلكونة بشعرها وعاقبتها إني رفضت إنها تحضني ودخلت اخد دوش وسيبتها تحكي لايمان اللي حصل

بعد ما دخلت الحمام إيمان وفيروز اخدوها الاوضة وهي بتعيط وهي مبتسمة وإيمان بتقولها طمنيني فيه إيه

صفية بتحكي لايمان وفيروز وهي مبتسمة ودموعها نازلة ووريتهم القرصة وكانت بقت زرقا وسمعوا صوتي خارج من الحمام طلعوا من الاوضة عالصالة وأنا قعدت في الصالة

ايمان قالت خلاص بقا يا ابراهيم اهدا وغلطة وعدت
فيروز صعبان عليها صفية وكل لحظة تمسحلها دموعها وتقولها خلاص بقا يا طنط

صفية مستمرة في الابتسام مع الدموع وإيمان قالتلها متزعليش هو خايف عليكي وعلى سمعتك
رديت أنا بعصبية قولت تزعل تتفلق
ايمان قالت بس بقا ده دراعها بقا ازرق من قرصتك
قولتلها تبوس ايديها وش وضهر إني مخلتش جسمها كله ازرق
قالت صفية احلفلكم إن النهارده اسعد يوم في حياتي
أنا غلطانة ومن حقك ياخويا تقطع من جسمي وترميه للكلاب كمان

ايمان قالت شوف البت بتقول إيه وبتعيط
قالت صفية صدقوني دي دموع فرحة أنا دلوقتي بس حسيت فعلا إني من العيلة وإني من أهل بيته زي ما قال ومكونتش ببالغ لما قولت إنه سندي وضهري وأماني وعزوتي ولو عاوز تضربني بالشبشب دلوقتي حالا قصادهم هفرح اكتر

قولتلها وأنا مش هفرحك طالما الضرب هيفرحك
فيروز قالت طنط لسعت خالص وضحكنا
صفية قالت مننحرمش منه ابدا سندنا وضهرنا إنتي يا فيفي مجربتيش احساس إن ملكيش سند ولا ضهر ولا حد يكون امان ليكي عشان كدا أنا فرحانة باللي عمله ودموعي دي فرحة بجد

ايمان حست بالحالة النفسية اللي فيها صفية وغيرت الكلام وقالت يعني كل ده عشان وقفت في البلكونة بالليل متأخر
قولتلها أنتي هتستعبطي إنتي كمان وأنا من امتى بمنع حد يقف في البلكونة
الهانم بتنشر بشعرها ده أنا عايشة معايا اليوم كله ومشوفتش شعرها تروح توريه للناس في الشارع وهي اول بلكونة

فيروز حبت تضحكنا قالت ياسلام يا سي بابا كل الخناقة دي عشان مشوفتش شعرها طيب اهو يا سيدي ولا تزعل وشدت الطرحة من على راس صفية وشعرها ظهر واتفرد بسرعة عشان ناعم وكلهم ضحكوا وصفية بتمسك الطرحة عشان تداري شعرها

فيروز خطفت منها الطرحة وقالت خلاص بقا شافه بالليل ودلوقتي وبعد اذن دادي حبيبي خليها تقعد بشعرها معانا وتفك عن نفسها ومحدش غريب

بصيت لايمان وقولتلها شوفتي شعرها عامل ازاي بقا ده منظر يصح حد يشوفه
قالت عندك حق طبعا وأنا مش معترضة على حاجة بس كنت تحذرها ولو حصلت تاني اعمل اللي يعجبك
قولتلها لااااا لو حذرت هتنسا إنما اللي حصل ده عمرها ما تنساه ولا إيه يا هانم

بدون مقدمات هجمت عليا وبسرعة مسكت ايدي اوي وفضلت تبوسها وتقول حقك عليا وسامحني ومتشكرة اوي ومنحرمش من حمايتك لينا وفين وفين لحد ما فيروز اللي خلعت ايدي منها

ايمان قالت مش للدرجادي يا صفية
قالتلها يا ايمان ده أنا تحت كنت عاوزة اوطي ابوس رجله لما عرفت هو عاوزني تحت ليه بس هو سابني وخرج

صفية سكتت شوية وقالت بعد اذنك يا خويا يا سندي ممكن اروح بكرة أو بعده اصرف المعاش

قولتلها بعد يومين تكون الزحمة خفت
قالت إللي تشوفه أمرك نافذ

كل شوية صفية تقولي اعملك قهوة
أقولها لا مش عاوز منك حاجة
تقولي سامحني بقا
ايمان وفيروز هيموتوا من الضحك عليها وعلى فرحتها باللي بعمله فيها وهي تقول يعمل اللي يعمله أنا مبسوطة بس يرضى عني ويسامحني

فجاة افتكرت الفطار قولتلهم ايه مش هنفطر
صفية اللي ردت وقالت حاضر دقايق ويكون جاهز

فطرنا وشربنا الشاي ومسكت الفون عملت نفسي بكلم الشغل وبعدين قولت لفيروز متسهريش يا روح بابا أنا هتأخر في الشغل

بعت رسالة لصفية قولتلها ارن عليكي تفتحي الباب يا كلبة ملط ومجهزة عصايا عشان أنا خليتك تعاقبي نفسك إنما لسة عقابي أنا

ردت بسرعة وقالت حاضر تحت أمرك يا سبعي وبردو مبتسمة وأنا مكشر في وشها طول اليوم وهي فرحانه إنها قاعدة بشعرها وهو يهفهف يمين وشمال وهي تبعده عن وشها وإيمان تقولها ابراهيم عنده حق ده شعرك يجنن من غير حسد يا بت
قالت صفية إنتي أختي مش ممكن تحسديني
قولت بصوت عالي عشان تعرفي المنظر كان ازاي في البلكونة

سيبتهم ودخلت نمت ولقيت حد بيبوسني بفتح عيني لقيتها ميادة وبتقول قوم بقا يا بابتي إحنا جوعنا وأحمد عاوز يقعد معاك شوية قبل ما تنزل
مسكت ايدي قومتني وخرجت دخلت الحمام وخرجت وجهزوا الاكل كنا تقريبا المغرب

اتغدينا كلنا سوا وطبعا احمد وميادة عرفوا اللي حصل ولقيت ميادة بتقولي أنا هطلع البلكونة بشعري وقميص النوم عشان عروسة بقا ووريني هتعمل ايه
بصتلها وابتسمت وقولتلها اللي بشعرها بس جربت فأنتي اسألي مجرب وتوقعي هيحصلك إيه
قالت ميادة قطعني يا معلم واقليني في الزيت خلتنا كلنا ضحكنا

خلصنا اكل وكل شوية ميادة تتريق على أمها وتقولها هي القرصة بتوجع
هي زرقا اوي وكلنا نضحك وفات الوقت وقومت البس لقيت فيروز وميادة دخلوا عليا وميادة اترمت في حضني وباستني وقالت مننحرمش منك يا بابا بس عشان خاطري أنا واختي سامحها دي هتتجنن برغم فرحتها باللي حصل بس نفسها تسامحها وهي اللي وسطتنا إننا نكلمك تسامحها عشان عارفة إنت بتحبنا ازاي ولا هتصغرنا معاها وفيروز قالت كلهم برا منتظرين فشلنا معاك اوعى يا دادي تفرحهم فينا

قولتلهم الجزمة عرفت تختار الواسطة إللي بضعف معاهم
فضلوا يبوسوني هما الاتنين وكنت لبست وقبل ما اخرج قولت لميادة هبعتلك رسالة بعد ما انزل عاوزك توريها لاحمد

قالت حاضر من غير ما تسأل وخرجنا سوا وقعدت وبصيت لصفية قولتلها قومي اعمليلي قهوة
بقت تتنطط زي العيال وقالت منحرمش منك ويخليك لينا
قولتلها ده عشان خاطر الوردتين دول بس
فيروز وميادة بقوا يبوسوني في خدودي
صفية جابت القهوة وبتحطها على الترابيزة وشعرها نزل غطى وشها وكان منظرها جميل جداً لدرجة أن فيروز تنحت وعضت شفايفها وأنا غمزتها فقالت لالا يا طنط إنني تستاهلي القرص فعلا عالجمال ده

ضحكنا وشربت القهوة وقولتلهم أنا نازل
احمد قالي طيب اسلم عليك عشان متصحاش بدري
قولتله سلم يا سيدي وحضنا بعض ونزلت روحت الشغل وبعت الرسالة فعلاً لميادة ومطولتش في الشغل

في البيت احمد سلم عليهم كلهم عشان هيمشي بدري واخد مراته وطلع شقته وهي استعدت للنيك وبعدين قالتله تعال اوريك بابا بيوصيني عليك ازاي
قالها فين
قالتله بعتلي رساله بعد ما نزل قولت لازم اوريك جمال بابا

أنا كنت كاتب في الرسالة يابت يا ديدي يا حبيبت بابا
عاوزك النهاردة غزال شارد وتبسطي جوزك وتطلعي كل المواهب اللي عندك وتطلعي كل الخبرة اللي علمتهالك إنتي واختك
يا روح قلب بابا أنا عاوز احمد وهو وسط الاجنبيات الحلوين يقول فينك يا ميمي مشتاقلك اوي ويقول لنفسه ميمي احلى منهم
اوعي يا قلبي تبخلي على جوزك بحركة ولا كلمة ولا خيال ولا اي حاجه
اتمنالك ليلة سعيدة يا ديدي حبيبت بابا موووووه

ميادة قالت لاحمد إيه رأيك بقا في بابا حبيبي
قالها بابا ده عسل اوي
قالتله بذمتك بعد كلامه ده مش المفروض اخليه ينيكني وادلعه

احمد هاج وقالها خليه ينيكك ويفشخك وأنا انيك حماتي أم شعر جميل
قالتله هجت على ماما لما شعرها نزل على وشها يا حبيبي
قالها كان شكلها حلو اوي
قالتله خلاص بابا ينيكني وإنت تنيك ماما وبقت تطوح شعرها زي أمها وتقوله عجبك شعري يا جوز بنتي
وهو يقولها اوي يا حماتي
قالتله لا قولي يا ماما
قالها بحبك يا ماما
قالتله وأنا بعشقك يا روح ماما يا جوز بنتي وبقوا ياكلوا شفايف بعض وتقول هايج على مرات إبنك يا بابا
نيك مرات إبنك يا حبيبي
نيكني يا بابا

وقضوا ليلة مولعة وبعدين احمد قالها بابا كان عنده حق يعلمك ده كله
إنتي بتهيجيني أوي بخيالك وكلامك
قالته يا حبيبي أنت الاساس يعني لو إنت مش طالع لبابا متفتح مكونتش هتتمتع المتعة دي
قالها عندك حق يا روح قلبي

أنا وصلت عند البيت ورنيت على صفية وهي فتحت الباب بالراحة كنت أنا وصلت عند باب الشقة
زقيت الباب ودخلت وقفلت الباب ورايا ولقيتها واقفة تستقبلني وهي ملط وماسكة عصايا وبتقولي اتفضل يا سيدي

اخدت منها العصايا ودخلت الاوضة وهي ورايا وقعدت على الأرض قلعتني الجزمة والشراب وهدومي بس كل ما تيجي تقلعني حاجة تستأذن الاول لأنها خايفة مني

وهي بتقلعني رميت العصايا وقولتلها لو جيت ولقيتك عايشة في دور إني سامحتك كنت كسرت العصايا دي على جسمك
قالت هو أنا أقدر اكسرلك كلمة
قولتلها عشان كدا هستعمل ايدي في العقاب
قالت وأنا تحت أمرك

قولتلها نامي على ضهرك وافتحي رجلك وغمضي عينك
نفذت وهي مرعوبة

أنا بقيت اضربها بطرف صوابعي على وراكها لحد ما احمرت ودخلت صباعين في كسها مرة واحدة وبقيت ارزع صوابعي جامد وهي بتعض شفايفها ووشها كله هيجان وكانت عاوزة تمسك بزازها قولتلها لا ايدك خليها ورا راسك ومتتحركش من مكانها ومسمعش صوتك
هزت راسها بالموافقة بس حسيتها هايجة اوي

طبعا أنا ملط فطلعت صوابعي ورزعت زبي مرة واحدة وبقيت ارزع جامد واضرب بزازها واعضها واقولها اول وآخر مرة يا كلبة
وارزع واضرب طيزها بكفوف ايدي واقولها مفيش حد يشوف ضافر رجلك يا جزمة وانيك بقوة

أقولها إنتي ملكي أنا وبس ومحدش يشوف حاجة منك غيري يا شرموطة يا بنت الكلب
قالتلي اسمحلي اتكلم عشان خاطري

نمت عليها وبقيت انيك بالراحة عشان تعرف تتكلم وقولتلها عاوزة تقولي إيه يا كلبة
قالت اااااااه اخر مرة وأنا كلبة وبنت كلب إني زعلتك وفرحتني بغيرتك عليا وعقابك ليا
أنا مستاهلش حبك
أنا كلبة بنت كلاب حتى شوف
بقت تقول احححح هوهوهوهو بحبك يا سيدي
هوهوهوهو أنا كلبتك يا سيدي

هيجتني اوي
خلاص هجيب طلعت زبي من كسها وقولتلها انزلي على الأرض
نزلت فقولتلها خدي زب سيدك بين بزازك يا كلبة
حطت زبي بين بزازها وضمتهم عليه وبقت تبصلي وتقول هوهوهو بعبدك يا سيدي
هوهوهوهو أنا كلبتك يا سيدي وفعلاً جبت لبني بين بزازها وطلعت زبي من بين بزازها ولقيتها بتوطي عاوزة تمشي ناحيتي زي الكلب فعلاً وبتقول هوهوهوهو سامحني يا سيدي حسيت إنها هتبوس رجلي نزلت بسرعة على الأرض ورفعتها وحضنتها وقولتلها لا إنتي مش كلبة إنتي حبيبتي ومراتي وعشيقتي وكل حاجة حلوة في حياتي هتكون إنتي يا صافي
أنا بحبك اوي يا روح قلبي
ومسكت مكان القرصة بقيت ابوسها وهي دمعت وبتحضني اوي وأنا بحضنها اكتر وبتقولي سامحتني يا حبيبي

قولتلها أنا معرفش ازعل منك بس حبيت اعمل حاجة توقعت إنها تبسطك
قالت يااااه يا هيما بتحبني اوي كدا
قولتلها بعشقك عشق يا روحي ودلوقتي عاوزك إنتي اللي تسامحيني على اللي عملته فيكي
قالت اسامحك إنك بتفرحني بحبك وغيرتك ولا اسامحك إنك بتعمل أي حاجة تبسطني وتمتعني
وبعدين لقت اللبن اللي نزل من الاحضان بقا فيه منه على صدري

قالت معلش يا حبيبي وسخت صدرك
قولتلها حضنك يا صافي مش بيوسخني ده بيفرحني ويحسسني بحبك
قالت تعال احميك بقا

دخلنا الحمام ولقيتها بتلحس اللبن من على صدري وبتلحس حلماتي بطرف لسانها وهي بتبصلي لقتني بلعب في شعرها ومبسوط
بقت ترضع حلماتي وأنا بقيت أقولها احححح ارضعي كمان واحضنها واحسس على شعرها وضهرها

هي بقت بتحاول تخلي زبي يلمس كسها
مسكت رجلها اليمين رفعتها وحاولت ادخل زبي بس مدخلش كله وتقولي بعبدك يا حبيبي
بحبك يا عمري
وأنا أقولها بعشقك يا صافي
تقول اااااه يا قلب صافي وعقل صافي وروح صافي وحب صافي الوحيد
برقتلها اوي
قالت وحياتك أنا اول مره احب
إنت اول وآخر حب
إنت حبي الوحيد
وعاوزة تبوسني في شفايفي بس مترددة عشان لحست اللبن من على صدري وأنا حسيت ده فقولتلها دوقيني اللبن من لسانك

لقيتها اتجننت وطلعت لسانها وأنا طلعت لساني وبقينا نلحس لسان بعض وبعدين بقينا ناكل شفايف بعض وبعدين لفيتها وسندت على الحيط ودخلت زبي في كسها من ورا ورزعته في كسها شوية ولقيتها قالت عاوزة احضنك يا حبيبي
قولتلها طيب

قعدت على قاعدة الحمام وضميت رجلي وقولتلها تعالي اقعدي على زبي
فتحت رجلها ومسكت زبي دخلت الراس وقعدت مرة واحدة وهي بتقول اححححح ده نيك الحمام حلو اوي وبقت تتنطط وتمسك بزازها

قولتلها لا خليهم يتنططوا معاكي
سابت بزازها وبقت هي وبزازها يتنططوا وبقولها نيكي اوي
قالت احححح بنيك نفسي بزبك يا حبيبي
قولتلها لا بتنيكي جوزك بكسك يا روح قلبي
قالت احححح اححححح أوووووف حبيبي أنت بتقول ايه
حسيت إن كلامي ده هيجها اوي بس خايفه تردده
قولتلها بقول نيكي جوزك حبيبك بكسك
جوزك حبيبك متناك كسك
قالت احححح اححححح انيكك يا حبيبي بكسي
أقولها اه نيكيني أنا متناك مراتي حبيبتي
قالت احححح انيكك يا..... حبيبي
قولتلها اتناك منك يا متناكتي
اتجرأت وقالت احححح انيكك يا متناك مراتك حبيبتك إللي بتعشقك
انيكك يا متناكي أنا وبس
أقولها اه أنا متناكك إنتي وبس يا عمري الحلو
تقول احححح أنا عمرك الحلو يا حبيبي
أقولها اه يا روح قلبي نيكي اكتر
تقول احححح وتتنطط وتقول خد كسي يا متناك هجيب
قولتلها اححححح وأنا كمان هجيب يا متناكة
هاتي يا لبواااا
قالت احححح هات يا متناك
هات في كسي يا متناكي
هيما حبيبي يا متناك
بحبك يا متناك
وصرخنا سوا وجبنا سوا وحضنا بعض اوي
قولتلها مبسوطة
قالت طايرة
قولتلها أنتي الوحيدة اللي سمحتلها تقولي كدا
قالت بجد ولا ....
مكملتش كلامها وقولتلها ولا اي حد غيرك يجرؤ يقول كدا
قالت يااااه بحبك اوي
قولتلها يعني سامحتيني
قالتلي أنا مكونتش زعلانة منك عشان اسامحك ده أنا اللي زعلتك وعمري ما هعملها تاني

قولتلها أنا متأكد من كدا عارفة ليه متأكد
قالت ليه يا قلبي
قولتلها عشان متأكد من حبك ليا
قالت يااااه يا هيما
بحبك اوي اوي اوي

قامت من على رجلي وأصرت تحميني هي بايديها وأنا كمان اصريت إني احميها وخرجنا من الحمام واحنا حاضنين بعض ونمت على السرير وهي في حضني

قولتلها اعمليلي شاي لحد الاصدقاء ما يرتاحوا شوية ونكمل الجزء الجاي
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أصولها الجزء الجديد ينزل النهارده علشان نشوف بقي السلسلة الجديدة ونرتبلها وكدا 🤩
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
أصولها الجزء الجديد ينزل النهارده علشان نشوف بقي السلسلة الجديدة ونرتبلها وكدا 🤩
السلسلة دي لسة فيها اربع اجزاء
 
اى يا هيما فين الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm و ابن ابليس
النهارده الاثنين يا عم
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
فين جزء اليوم ياهيما منتظرين
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
تم اضافة الجزء العاشر
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%