NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قلب بابا

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
28 أبريل 2023
المشاركات
44
مستوى التفاعل
56
نقاط
119
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شاب عندي 25 سنه شكلي العام كويس مش وحش بحب الجنس أوي عاشق ليه جامد اوي في الأول بس أحب اعرفكم بنفسي أنا إسمي محمد
أبد القصة في أول مره مارست الجنس مع بنت كانت شغله معايا في مصنع ملابس وهي كانت عندها 17 سنه وانا كان عندي 19 سنه وهي حطت عنيها عليه وفعلا جات في يوم كانت قاعد معاها في المصنع قالتي أنا عايزه ابوسك قولتها ماشي في الأول بوستها بوسة عاديه علشان تسخن معايا وفعلا هي راحت خلص وجات لحد عندي تاني وقالتي لا أنا عايزه بوس زي الافلام السكس الي علي الفون بتاعك قولتها طيب وفعلا زنقتها في الحيطة وقلتها ماشي يا حسناء وعلي فكره هي كانت عادي بس جسمها في إمكان نار كان صدرها وسط شويه كده بين الكبير ولوسط بشرتها كان لونها قمحي شوية حلماته كانت مدورة شويه كده زي العنبه ومسكته فضلت أبوس فيها ومص في شافيفه جامد اوي وكانت مسكت صدرها في أيدي وكانت بدعك فيهم جامد وامص والحس في صدرها كلها وطلعت زبي علشان كان واقف قوي والبنطلون كان ضيق عليه ومسكته رفعته علي أيدي كان زبي بين فتحت كسها وهي لابسه البنطلون قالتي اه براحه أنا افتكرت اني دخلت زبي في كسها قلتي لا ده الالوز دخلت في كسي قولتها أنت عندك الدوره قالتي اه قالتها كان نفسي الحس كسك كلها بالساني وعض فيها قالتي ازي قولتها هقولك المره الجايه وفضلت ابوس فيها ومعرفتش انزل وجات مره تاني خلصت شغل أنا وهي وكان في شغل تاني علينا قالت خلاص نسهر مع بعض شويه كده نخلص الشغل قولتها ماشي دخلت أنا وهي الاوضه التانيه بتاعت المصنع وفضلت أبوس فيها وهي تبوس فيها جامد وقولته أنا عايز ابوس كسك قالتي مش نضيف قولتها هبوس بس وفعلا نزلت الاندر من تحت العبايه هي والبنطلون ولقيت نفسي قدام حاجه كده رحتها مستفزة وفعلا بدأت أقرب من كسها واشم فيها وفعلا روحت بوست كسها وطلعت لساني كلها فضلت الحس فيها طبعا معرفتش علشان كان مش نضيف وطلعت زبي وخليتها تمسك زبي في ايدها وحطتي زبي عند شفايف كسها وكانت حاجه جميله جدا لقيت سخونه جامده اوي طلعه من كسها خلتني انيك في كسها فراش طبعا في ناس تعرف يعني اي؟ المهم فضلت اطلع زبي وادخلها في كسها وهي مش قادره ورحت نزلت في كسها كلها غرقاته وفضلت أبوس فيها جامد اوي وزبي كان لسه في مكانها قالتي أنا مش هقدار اقعد تاني معاك انا هروح ومشيت اليوم ده كانت مش قادره علشان هي كان عندها برود جنسي شويه وجت تاني يوم تقولي في حاجه غريبه حصلت معايا إمبارح بليل قولتها اي يا قلبي قالتي مش بهزار و**** ياسطا أنا عايزه أعرف أنا إمبارح بليل لم كانت معاك وانت بتعمل كده معايا كان فيها حاجة عايزه تخرج مني بس انا معرفش اي هي قولتي اه وبعدين قالتلي جيت انام بليل لقيت نفسي بفتكر الي انت عاملته معايا وبدعك في كسي جامد اوي وكان مولع نار كان نفسي زبك يكون عليه زي امبارح كده قولتها اه واي الي حصل طبعا أنا بستعبط عليه قالتي نزلت بتاع أبيض كده ريحتها غربيه كده بقولها نزل من فين ده قالتي من كسي معرفش انت عملت ايه فيها قولته تعالي نامي علي البنك بتاعي الشغل طلعت نامت فوق وكانت لبسه بنطلون واندر برضو قلعتها بس قلعته خلص وفضلت العب في كسها بيدي وهي بتقولي في اي قولتها لحظه واحده علي فكره إحنا علي طول كانت بتقعد معايا بعد الشغل مش كانت بتروح البيت غير لم انيكها قولتها تستحلمي الي أنا هعملها قالتي أنا أصلا مش قادر عايزه اعمل كده دلوقتي تاني بس معرفش دلوقتي هحس باي قولتها ماشي وكانت بوس كسها من فوق ونزلت عليه كده من عند الشفايف ابوس فيها جامد وطلعت لساني كلها وبقيت الحس كسها كلها بالساني وادعك فيها بالساني ولقيتها مسكتني من راسي وكانت بدخلني في كسها جامد قومت مسكت زنبوره كلها في بوقي وقعدت اعض فيها قالتي بس انا مش قادره قولته تمصي زبي طبعا انتم عارفين قصتي مع خطبتي هي بس الي مصت زبي في حياتي كلها المهم قالتي لا انا بقرف قولته ماشي براحتكي وقومت نايم علي كسها جامد فضلت ادعك زبي فيها جامد لقيتها نزلت جامد اوي علي زبي كانت نافورة طبعان أنا عايز أعالي الشهوه عندها علشان البرود يروح من عندها نزلت فضلت مص في كسها جامد وهي بتنزل لحد ما جبت مرتين في المره الوحده وقالتلي أنا مش قادره اتحرك قولتها خليكي زي ما انت أنا لسه عايز انزل هدعك زبي في كسك بس لحد ما انزل علشان لو قومتي هدخلو كلها في كسك لحد ما تقولي اه ومش هسيبك غير لم انزل لبن قالتي خلاص ماشي فضلت ادعك زبي في كسها جامد وهي تقولي اه براحه وانا كمان عايز انزل علشان اخلص علشان الموضوع قذف ده بيطول عند شويه كده وفعلا نزلت وقومت لبست وهي لبست هدومها وطلعت البيت هي كانت سكانه في نفس الشارع
انتظروا الجزء الثاني غدآ
 
  • عجبني
التفاعلات: عمرو الجاحد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%