NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واقعية خطبتي مصت زعتر وأنا لحست وردة

قلب بابا

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
28 أبريل 2023
المشاركات
44
مستوى التفاعل
56
نقاط
119
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في البدايه قولت قبل كده في قصه تانيه إني خليت خطبتي مصت زبي ونزلت لبني في بوقها لكن نسيت أوصف شعوري اليوم ده في القصة الي فاتت لكن المره دي قولت احيكي ليكم القصه بالتفصيل لكن مش هقول الأسماء الحقيقية أنا إسمي محمد وهي اسمة خلود طبعا انا عندي 25 سنه وهي 23 سنه المهم انا كانت عندها يوم عيد ميلادي وفعلا كانت قالتي همص زعتر يوم عيد ميلادك فعلا يوم عيد ميلادي مصت زعتر بس انا نزلت في ايدها وكانت اليوم ده هي كانت بتعض في زبي جامد اوي عضيته أربع مرات جامد اوي وأنا كانت تعبان جدا وهي بتمص زعتر اليوم ده في يوم تاني كانت متفق معاها إني اروح عندهم كان الاتفاق علي يوم الجمعة وفعلا روحت عندها اليوم ده وكان ضهري وجعني أوي وفي اليوم ده هي دعكت ضهري بكريم مساج وكانت مستريح جدا في ايدها أنا أول ما دخلت قاعدت معاها في الصاله هي وامها واختها وابوها وطبعا هي عايزني ادخل الاوضه الي كانت بعقد فيها معاها علشان تعمل زي ما انا بعمل معاها كل مره اول ما دخلت الاوضه قالتي انا عايزها بوسة فعلا بوستها جامد اوي وكانت متعود اعضه من شفايفها جامد وقالتي علي فكره أنت كل مره بتعمل كده معايا قولتها معليش ولا انت مش عايزه تمصي زعتر تاني 😉 قالتي ازي ده حبيبي وراحت حطها ايدها جوه البنطلون قالتي هو عامل ايه يا حبيبي قولتها اساليه هو اختها قالتها تعالي خدي الاكل علشان تكلي انت ومحمد راحت جابت الاكل وجات وكانت عامله بانيا ومكرونة قعدت كلت أنا وهي من بوقك بعض وتكل من بوقي وأنا أكل من قلب بوقها وابوس فيه وهي تبوس فيها جامد نكل من بوقك بعض بس انا الي كلت في الأول كتير من بوقها وهي كانت لسه مكلتش حاجة وأنا عارف إني هي هتموت وهي بتمص زعتر طبعا هي الي كانت مختارها أسم زبي وأنا كانت مختار أسم ورده لكسها علشان كسها كان حلو اوي وجامد نيك استنو بس لم اقولكم هي مصت زعتر ازي 😉 😉 بعد ما كلت أنا وهي في الاوضه وخلصت دخلت الحمام اغسل أيدي بس زعتر كان واقف شويه حتي وأنا قايم مسكتها في ايدها قالتو نام شويه بقي وقالتها كده مش هينام قالتلي خلاص اطلع علي طول وتعالي علي الأوضة وفعلا عملت كده وهي راحت عملت الشاي وجات قعدت جانبي وقالتي أنا بحبك بحبك أوي وقولته هتعملي الي انت قولتي عليه قالتي مش عارفها قولتها ماشي يا حبيبي قلب بابا طبعا الكمله دي كانت بتخليها تعمل اي حاجة أنا عايزها وفتحت حزم البنطلون كده علشان زعتر ياخد راحتها في ايدها وكانت بوس فيها عادي وقالتي هشغل فلم بحبك قولتها ماشي وشغلت الفلم وأنا مش كانت وأخد بالي من فليم أصلا وفلضت أبوس فيها جامد وهي كمان كانت مولع نار جهنم في بوقي ولقيتها مره وحده كده مسكت لساني جامد بالسانه وكانت بترضع فيها جامد وفي نفس الوقت قولتها طيب امسكي زعتر وكان واقف علي آخره وهو مش قصير اوي ولا طويل هو وسط وكان عجبها أوي وقولته مش هتمصي زعتر 😉 😉 حبيبك قالتي ماشي ونزلت عند زعتر بوقها وفضلت تبوس فيها جامد اوي وتقولها وحشتني اوي وتبوس جامد اوي وطلعت لسانها وفضلت تلحس فيها كلها طبعا وهي بتوس فيها بتوس البضان والرس القضيب كلها من اول لااخره جامد وعملت كده كمان بلسانه علي فكره انا الي علمتها كل ده هي أول مره تعمل كده وبعد كده بدأت مص ولحس زعتر جامد اوي وكانت تدعك بيد وتمص بوقها جامد تدعك وتمص وأنا كمان مش قادر ولقيتها مره وحده كده مسكت بضاني مص ولحس جامد وطبعا زبي وقف وجعني اوي بس كان احساس جامد اوي وأنا مش قادر مش عارف انزل خلاص وهي كانت بتمص جامد اوي وبخترفيه وكانت مسيطره علي القذف فعلا وقامت قعدت تبوس فيها جامد وتدعك في زعتر 😉 😉 أوي لحد ما الرس نفخت في ايدها وانا حيست اني علي اخري خلاص عايز انيك بس في نفس الوقت ده خايف عليها قولتها ما تقعدي عليها شوية ممكن يهدي كده وفعلا دخلت ايدي علي وردة وفضلت أحساس عليها جامد لحد ما نزلت عسل في أيدي طلعت أيدي وقعدت أمص فيها وبقولها طعم العسل بتاعك جامد وبدخل ايدي تاني علشان أخد عسل تاني الحسها لقيت الدورة نزلت تاني علشان كان آخر يوم ليها قالتي خلاص مش مشكله بس علشان متقرفش قولتها لا عادي خلاص المره الجايه الحس وردة ورجعت نزلت تاني تمص زعتر وتقولي علي فكره انا مش قادره قولتها معليش بس شوية بس وأنا خلاص هموت وانزل لبني كلها خلاص زبي جاب آخره راحت فتحت رس زعتر من قوف وقالتي هي كده ليه وفلضت تلحس في فتحت الرس بلسانها جامد اوي ودخلت زعتر في بوقها جامد وأنا قولتها مصي جامد بقي خلينا نخلص وفعلا لقيتها مسكت زعتر جامد في بوقها وعضيتها جامد وفلضت تمص زعتر وأنا مسكتها من راسها ورحت زنقت زعتر جوة بوقها فعلا وهي بتمص زعتر نزلت لبني كلها في بوقها وهي طبعا مكانتش تعرف اني هنزل وزبي قعدت يترعش في بوقها جامد وهي طبعان كانت شربت لبني كلها وطلعت بوس فيها من بوقي وكان فيها شويه لبن في بوقها نزلتهم في بوقي أنا نزلتهم علي زعتر تاني هي راحت مصتهم من عليها وكان أجمل شعور في اليوم ده وفي يوم تاني قالتي انا عايزه أعيش أجمل شعور وده كان دوري أنا اني الحس وردة وهي فعلا وردة كسها كانت تخين شوية مش كبير اوي ولا صغير أوي كانت دائما بتنزل شهوتها من قل حاجة حتى لم كانت بتكلم معاها في الفون واليوم ده روحت عندهم ودخلت أنا وهي الاوضه زي كل مره لكن المره دي دخلت البلكونه انا وهي وهي دخلت وأنا كانت قاعد علي الكرسي علشان مفيش غير كرسي واحد بس في البلكونه وهي دخلت واقفت ما بين رجلي وقالتي اي أنا طبعا عارف اني كسها نضيف ومفيش دوره قالعته البنطلون لقيتها لبسة واحد تاني قولتها قالعي ده او الاتحت قالتي لو قالعت ده ماما ممكن تعرف حاجه قلعت الي تحت وجات واقفت تاني في نفس المكان وهو كان بنطلون جيز رخم اوي عليها وانا بلحس ورده قلعتها البنطلون وكانت مقرب بوقي في وردة وكانت بوس فيها وهي مش قادره تطلع صوت حتي وأنا طبعا بموت في لحس ومص لكس اوي وفضلت الحس ومص فيها جامد اوي 😋 😋 😘 لحد ما هي مره وحده لقيتها بترعش جامد في بوقي وكسها كلها مغرق بوقي عسل وانا شربت العسل من وردة علي طول وكانت هي كمان عايزه تمص زعتر بس مش كان عندي مزاج ومش وخد بالي هي بتعمل اي هي طلعت زعتر من البنطلون وكان واقف شويه كده مش علي الاخر زي كل مره وقعدت تمص فيها وانا قعد عادي بشرب سجاره وبتكلم في الفون وهي لقيتها بتمص فيها جامد اوي وهو برضو مش عايز يعمل معاها حاجه هو واقف بس مش ليه مزاج اركز معاها قامت طلعت قعدت علي رجلي وفضلت تحك وردة في زعتر وتقولي أنا عايزه زعتر يلمس ورده وفلضت تدعك وردة في زعتر وانا طبعا لو هي سختني هنيكه بس انا مش كانت قادر اعمل حاجه علشان كانت راجع من الشغل وتعبان ونزلت من عندها من غير ما أعمل اي حاجة وهي كانت بتكلمني في الفون وبتقولي انت عملت اي قولتها ليه قالتي أنا مش عارفه في اي بس بجد كانت عايزه زعتر كلها في وردة جامد اوي بس انت مش عايز تعمل حاجة ليه قولتها أنا أقدار اتحكم في شهوتي انت لا انت عندك 24 شهوة أنا ممكن أكون شغلت عندك أهم واحدة فيهم هي إني الحس كسك كلها بالساني وأعمل الي انا عملتها ده علشان كده انت كانت عايزه زعتر يدخل في وردة قالتي اه و**** كانت هموت وانا لسه لحد دلوقتي بنزل عسل من وردة وقالتها انا كان نفسي اكون معاكي علشان افضل اشرب منو كلها بالساني قالتي بس بقي علشان انا تعبت النهارده و**** من الي انت عملتها قولتها مانت مصيتي زعتر مرتين كده خلصانه مره قدام المرتين قالتي بس انت الكسبان أنا كانت هموت وادخل زعتر علشان اهدي لكن أنت في مرتين خليتك تموت في ايدي لكن انت مره وحده بس خليتني اولع أوي كان نفسي اكون لبوتك وادخل زعتر في وردة قالتي علي العموم المره الجايه ان شاء **** هتخلي زعتر يلمس وردة قولتها لا المره الجايه هدخلو كلها علشان هتكون مراتي وبطلنا نعمل حاجة تاني مع بعض من ساعتها

HSRzyml.md.jpg
واتمني للجميع قراة ممتعة القصة حقيقه علي فكره
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Love_, Aol, كازانوفا و شخص آخر
انت مسميه زعتر ؟
 
  • ايه ده
التفاعلات: قلب بابا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: قلب بابا
  • حبيته
التفاعلات: فكرى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%