NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قلب بابا

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
28 أبريل 2023
المشاركات
44
مستوى التفاعل
56
نقاط
119
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أحب اقدملكم نفسي أنا شباب عايش في القاهرة عندي 24 سنه وشغل في مجال كويس الحمد **** وكانت عايش علي قصة حب وانتهت مكانش في حد في حياتي خلص لحد ما في يوم قرارت أخطب ورحت وشوفت بنات كانت صاحبت أختي كان عندها 23 سنه بس بصراحه كانت حلوه المهم روحت عندهم كان يوم جمعة أختي كلمت امها وابوها قالتها إني محمد عايز يشوفك قالت ماشي يجي يوم الجمعة المهم روحت وكانت معايا ماما واختي وقعدت مع ابوه وعمة شويه وبعد كده طلبت إني اشوفها وفعلا دخلت الاوضه التانيه قعدت معاها هي وامها واخته الكبيرة وبصيت عليه كده وعلي جسمها كله لقيت جسمها نار استعبط عليه كده شويه وبعد كده قولت أنا عايز أشرب شاي علشان انا مشربتش حاجه سقاعه هي راحت تعمل الشاي مشيت من قدامي وانا روحت بصيت علي طيزها وجسمها وهي ماشيه وعملت نفسي مش واخد بالي المهم رجعت البيت وأنا خلاص هي عاجبني أوي وهي ديه الي هتعمل الي انا عايزو روحت واتفقت مع ابوها وامها وخلاص قرات فاتحة وبقيت اكلمها في الفون واطمن عليه لحد ما جيت في يوم قولت لازم أعرف اني هي بتحب الجنس ولا لا وتعرف اي عن الجنس روحت استعبط عليه وبقولها خلود انت بتحبي المصمصه قالتي اه قولتها يعني لو انا معايا حاجه زي المصمصه كده ممكن تمصيها قالتي اي هي ماكنتش عارفه حاجه قولتها تعرفي الزب قالتي ده اي ده قولتها يعني ممكن تمصي زبي قلت لم اشوفك هقولك وطلبت مني إني اروح عندهم روحت عندها يوم راس السنه وطلعت قاعدت معاها شويه في الاوضه لوحدنا وكانت لبسه جاكت احمر وبنطلون اسود جامد طيزه جامد اوي وعليه جسم نار قولتها انا عايز اشرب راحت جابت المياه وجات روحت مسك طيزها بيدي من واره وحسيت عليه راحت قاعده جانبي قربت عليه بوسته من شافيفيه وعضيته منهم راحت قالتي اي ده براحه وبس ونزلت علشان كان عندي شغل روحت الشغل اتصلت عليه وقالتلي علي فكره انت وجعت شفايفي اوي قولته اي امال هتعملي اي لم تمصيه قالتي معرفش بس انا نفسي اجرب المهم كانت في يوم تعبانه شوي كان عندها بارد جامد قالتي تعالي نروح عند الدكتور قولتها ماشي وررحت عنده لقيت قاعده في الاوضه الي كانت قاعد فيها المره الي فاتت هي جات قربت مني وأنا مسكتها بوسته بوسه كده لقيتها قالتي اي ده انا عايزه واحده تاني قولتها ماشي راحت مسكت بوقي في بوقك وفضلت تمص في لساني وانا ارضع في لسانها جامد وهي في دنيا تاني روحت مسك ايدها وحطته علي زبي وكان واقف هي دخلت ايدها جوه وقعدت تدعك فيها وانا وهي مسكين بعض بوس قولتها مش هتمصيه قالتي ماشي ونزلت قربت من زبي و وباست زبي ورجعت تبوسني تاني وتدعك في زبي فضل وقف وجعني اوي الهم معرفتش تمص زبي اليوم ده روحت عندها يوم عيد ميلادي وكانت جايب تورته نكلها مع بعض وطبعا دخلت عادي وهي وأمه بس الي كانو في الشقه هي كانت في الحمام وخرجت وانا قاعد وكانت لبسه بنطلون وبلوزه فرو كده جات خدت التورته شالتها شويه وبعد كده طلبت مني ادخل الاوضه الي كانت بقعد فيها انا وهي دخلت الاوضه اول ما شافتني بوسته بوسه جامده اوي وبعد كده قاعدت معاها وبعد كده جابت الاكل وقعدنا كانت بكل من بوقها علشان متقرفش مني وفعلا عملت كده معاها وفضلت اكل من بوقك وهي كمان وبنوس بعض كمان وبعد كده خلصت اكل قالتلي انا هعمل شاي وراحت تعمل شاي وجات قعدت فضلت ابوس فيها جامد وهي كمان دخلت ايده في البنطلون وكانت مسكة زبي وقف في ايدها قولتها مش هتمصيه قالتي ماشي ونزلت عند زبي بوقك قعدت تبوس فيها وانا مش حساس باي حاجه لقيته بتمشي لسانها علي زبي وقف اكتر ولقيت راحت دخلت زبي كله في بوقك وفضلت تمص زبي جامد وانا مش قادر راحت ماسكة زبي قعدت تعض فيها شويه وانا مش قادر خلص وتدعك فيها جامد اوي وانا مش قادر قولتها اقعدي عليه شويه كده بطيزك قالتي ماشي قامت وانا زبي وقف قعدت عليه وفضلت تفرك عليها ورجعت قعدت جانبي تاني وفضلت تمص زبي لحد ما نزلت لبن كلها في ايدها وانا كانت لسه تعبان علشان كان نفسي ادخل زبي في كسها الهم فضلت تدعك في زبي حتي بعد ما نزلت وخلصت وهو واقف قالتي انا عندي الدوره مش هينفع قولتها ماشي ونزلت وجيت روحت عندها تاني ودخلت على طول علي الاوضه وقعدت وكانت الدوره لسه ماشيه من عندها وهي عايزه تمص زبي راحت حطه ايدها في البنطلون تشوف زبي كان واقف في ايدها قولتها انا عايزكي تمصيه جامد اوي قالتي ماشي نزلت بوقك قعدت تبوس في زبي جامد وتقولها انت وحشني اوي وتمشبه لسانها عليه قعدت تمص فيها هو وبضاني جامد وانا علي اخري روحت مسك كسها في أيدي وكانت خايف ادخل صباعي قولتها لا متخافيش لقيت كسها غرقان جامد اوي من العسل قولتها انا نفسي الحس كسك كلها بالساني وعض فيها قالتي ماشي ونامت علي الكنبه وقالعت البنطلون ومسكت الكلوت بتاعه بأيدي ولقيته غرقان عسل من كسها وبوسته من كسها ودخلت لساني فيها وفضلت الحس جامد اوي وهي غرقانه في بوقي واشربه كلها وهي مش قادره قولتها يلا علشان تمصيه قالتي مش قادره قولتها مليش دعوه وراحت نزلت علي زبي جامد قعدت تمص فيها جامد اوي وانا مش قادر ومش عايز ينزل فضلت تبوس فيها وتمص فيها جامد وانا مش قادر عايز انزل لقيتها دخلتها كلها في بوقها وقعدت تمص فيها قولتها انا مش قادر خلاص ورحت خليتها تمص جامد اوي وانا خلاص هجبهم وهي قعدت تمص زبي جامد اوي وانا خلاص كمان هجبهم فضلت تمص جامد وتدعك زبي جامد وانا كمان خلاص مش قادر لقيت نفسي بنزل لبن في بوقها وهي شربت لبني كلها وقالتلي اي ده
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Mario Cr7, البرنس احمد, sexypump و 18 آخرين
كل ده ومحدش دخل عليكم خالص ده بجد
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ابوزبر، قلب بابا و magamego
كل ده ومحدش دخل عليكم خالص ده بجد
انا مصدقه لان شبهه حصل معايا
مامتها بتبقي مشغوله وخلاص اتطمنت ليا وكمان بيبقي التعامل وصل اكنى جوز بنتها
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mando40، الجنتل حوده و Alhdry
انا مصدقه لان شبهه حصل معايا
مامتها بتبقي مشغوله وخلاص اتطمنت ليا وكمان بيبقي التعامل وصل اكنى جوز بنتها
كانت بتمصي برضو
 
  • عجبني
التفاعلات: mando40 و Mikey
يعني كانت بتنكها علي الهدوم
 
انا فعلا كنت بعمل اكتر من كدا
 
الحب بين اي اتنين يخليهم يعملو اي حاجه مش متوقعه
 
  • أتفق
التفاعلات: قلب بابا
كويس انكم بتكونوا براحتكم ومحدش بيدخل يقطع شهوتكم
 
هو بس في مشكله في الضماير مش اكتر 😂😂😂
 
  • بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
نفس اللى حصل معايا
دلوقتي خلاص بقيت بنيكها من طيزها
 
أحب اقدملكم نفسي أنا شباب عايش في القاهرة عندي 24 سنه وشغل في مجال كويس الحمد **** وكانت عايش علي قصة حب وانتهت مكانش في حد في حياتي خلص لحد ما في يوم قرارت أخطب ورحت وشوفت بنات كانت صاحبت أختي كان عندها 23 سنه بس بصراحه كانت حلوه المهم روحت عندهم كان يوم جمعة أختي كلمت امها وابوها قالتها إني محمد عايز يشوفك قالت ماشي يجي يوم الجمعة المهم روحت وكانت معايا ماما واختي وقعدت مع ابوه وعمة شويه وبعد كده طلبت إني اشوفها وفعلا دخلت الاوضه التانيه قعدت معاها هي وامها واخته الكبيرة وبصيت عليه كده وعلي جسمها كله لقيت جسمها نار استعبط عليه كده شويه وبعد كده قولت أنا عايز أشرب شاي علشان انا مشربتش حاجه سقاعه هي راحت تعمل الشاي مشيت من قدامي وانا روحت بصيت علي طيزها وجسمها وهي ماشيه وعملت نفسي مش واخد بالي المهم رجعت البيت وأنا خلاص هي عاجبني أوي وهي ديه الي هتعمل الي انا عايزو روحت واتفقت مع ابوها وامها وخلاص قرات فاتحة وبقيت اكلمها في الفون واطمن عليه لحد ما جيت في يوم قولت لازم أعرف اني هي بتحب الجنس ولا لا وتعرف اي عن الجنس روحت استعبط عليه وبقولها خلود انت بتحبي المصمصه قالتي اه قولتها يعني لو انا معايا حاجه زي المصمصه كده ممكن تمصيها قالتي اي هي ماكنتش عارفه حاجه قولتها تعرفي الزب قالتي ده اي ده قولتها يعني ممكن تمصي زبي قلت لم اشوفك هقولك وطلبت مني إني اروح عندهم روحت عندها يوم راس السنه وطلعت قاعدت معاها شويه في الاوضه لوحدنا وكانت لبسه جاكت احمر وبنطلون اسود جامد طيزه جامد اوي وعليه جسم نار قولتها انا عايز اشرب راحت جابت المياه وجات روحت مسك طيزها بيدي من واره وحسيت عليه راحت قاعده جانبي قربت عليه بوسته من شافيفيه وعضيته منهم راحت قالتي اي ده براحه وبس ونزلت علشان كان عندي شغل روحت الشغل اتصلت عليه وقالتلي علي فكره انت وجعت شفايفي اوي قولته اي امال هتعملي اي لم تمصيه قالتي معرفش بس انا نفسي اجرب المهم كانت في يوم تعبانه شوي كان عندها بارد جامد قالتي تعالي نروح عند الدكتور قولتها ماشي وررحت عنده لقيت قاعده في الاوضه الي كانت قاعد فيها المره الي فاتت هي جات قربت مني وأنا مسكتها بوسته بوسه كده لقيتها قالتي اي ده انا عايزه واحده تاني قولتها ماشي راحت مسكت بوقي في بوقك وفضلت تمص في لساني وانا ارضع في لسانها جامد وهي في دنيا تاني روحت مسك ايدها وحطته علي زبي وكان واقف هي دخلت ايدها جوه وقعدت تدعك فيها وانا وهي مسكين بعض بوس قولتها مش هتمصيه قالتي ماشي ونزلت قربت من زبي و وباست زبي ورجعت تبوسني تاني وتدعك في زبي فضل وقف وجعني اوي الهم معرفتش تمص زبي اليوم ده روحت عندها يوم عيد ميلادي وكانت جايب تورته نكلها مع بعض وطبعا دخلت عادي وهي وأمه بس الي كانو في الشقه هي كانت في الحمام وخرجت وانا قاعد وكانت لبسه بنطلون وبلوزه فرو كده جات خدت التورته شالتها شويه وبعد كده طلبت مني ادخل الاوضه الي كانت بقعد فيها انا وهي دخلت الاوضه اول ما شافتني بوسته بوسه جامده اوي وبعد كده قاعدت معاها وبعد كده جابت الاكل وقعدنا كانت بكل من بوقها علشان متقرفش مني وفعلا عملت كده معاها وفضلت اكل من بوقك وهي كمان وبنوس بعض كمان وبعد كده خلصت اكل قالتلي انا هعمل شاي وراحت تعمل شاي وجات قعدت فضلت ابوس فيها جامد وهي كمان دخلت ايده في البنطلون وكانت مسكة زبي وقف في ايدها قولتها مش هتمصيه قالتي ماشي ونزلت عند زبي بوقك قعدت تبوس فيها وانا مش حساس باي حاجه لقيته بتمشي لسانها علي زبي وقف اكتر ولقيت راحت دخلت زبي كله في بوقك وفضلت تمص زبي جامد وانا مش قادر راحت ماسكة زبي قعدت تعض فيها شويه وانا مش قادر خلص وتدعك فيها جامد اوي وانا مش قادر قولتها اقعدي عليه شويه كده بطيزك قالتي ماشي قامت وانا زبي وقف قعدت عليه وفضلت تفرك عليها ورجعت قعدت جانبي تاني وفضلت تمص زبي لحد ما نزلت لبن كلها في ايدها وانا كانت لسه تعبان علشان كان نفسي ادخل زبي في كسها الهم فضلت تدعك في زبي حتي بعد ما نزلت وخلصت وهو واقف قالتي انا عندي الدوره مش هينفع قولتها ماشي ونزلت وجيت روحت عندها تاني ودخلت على طول علي الاوضه وقعدت وكانت الدوره لسه ماشيه من عندها وهي عايزه تمص زبي راحت حطه ايدها في البنطلون تشوف زبي كان واقف في ايدها قولتها انا عايزكي تمصيه جامد اوي قالتي ماشي نزلت بوقك قعدت تبوس في زبي جامد وتقولها انت وحشني اوي وتمشبه لسانها عليه قعدت تمص فيها هو وبضاني جامد وانا علي اخري روحت مسك كسها في أيدي وكانت خايف ادخل صباعي قولتها لا متخافيش لقيت كسها غرقان جامد اوي من العسل قولتها انا نفسي الحس كسك كلها بالساني وعض فيها قالتي ماشي ونامت علي الكنبه وقالعت البنطلون ومسكت الكلوت بتاعه بأيدي ولقيته غرقان عسل من كسها وبوسته من كسها ودخلت لساني فيها وفضلت الحس جامد اوي وهي غرقانه في بوقي واشربه كلها وهي مش قادره قولتها يلا علشان تمصيه قالتي مش قادره قولتها مليش دعوه وراحت نزلت علي زبي جامد قعدت تمص فيها جامد اوي وانا مش قادر ومش عايز ينزل فضلت تبوس فيها وتمص فيها جامد وانا مش قادر عايز انزل لقيتها دخلتها كلها في بوقها وقعدت تمص فيها قولتها انا مش قادر خلاص ورحت خليتها تمص جامد اوي وانا خلاص هجبهم وهي قعدت تمص زبي جامد اوي وانا خلاص كمان هجبهم فضلت تمص جامد وتدعك زبي جامد وانا كمان خلاص مش قادر لقيت نفسي بنزل لبن في بوقها وهي شربت لبني كلها وقالتلي اي ده
ايه ده بقى؟ دى قصه دى ولا ايه يعنى؟؟ كلها غلطات املائيه كتير اووى يعتبر كل الكلام غلط.. وكمان كلام اهبل وعبيط اووى. ومتفهمش منها حاجه واللى يتقال يتعاد كتير مرتين تلاته.. هو فى ايه..هو اى حد يكتب اى حاجه واى كلام يقول انه كتب قصه ولا ايه؟ راجع نفيك وراجع كتابتك وكلامك كويس قبل متنشره.. عشان محدش يعلق ويضحك عليك انا صدقنى بنصحك بس يعنى
 
  • عجبني
التفاعلات: need a girl
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل ده ومحدش دخل عليكم خالص ده بجد
هههههههه... ااااه.. قوله بقى انت.. عشان انا مخاصمه بس..
مش هكلم انا.. اصل اللى بيقرا اهبل وبرياله يعنى ولا حاجه
هو فى ايه بالظبط؟ حد يفهمنى
 
الخطوبة مش هتكمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%