NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
980
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,664
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول .....
قصتنا النهارده بتؤكد ان ممكن الانسان علشان يشبع رغبة القويه للجنس ممكن يعمل اي حاجه
بطل قصتنا النهارده اسمه سامي ٤٢ سنه و بنته اسمها رنا ١٥ سنه
اتعرفت علي سامي علي احد المواقع الجنسيه و تحدثنا عن ميول بعض و قالي انه سالب و قلتله اني موجب فضلنا نتكلم كام يوم و شوفنا بعض فيديو بس رؤيه عاديه و لاقيته امور قوي و ابيض و عرفت انه راجل مركزه كبير و محترم و ساكن وحده في منطقه راقيه جدا و مطلق و عنده بنت عايشه مع والدتها اتفقنا نتقابل بعد ما اصبح فيه ثقه بينا و ارتياح عزمني اروح له يوم الخميس علشان ناخد راحتنا و نسهر لأن تاني يوم جمعه اجازه روحت بصراحه لاقيته فعلا المكان راقي و الشقه راقيه جدا و كان عامل قاعده عربي حلوه في ركن في الشقه و مجهز اكل و شرب و بيره و خمور و حشيش و هو كان لابس عبايه سلمت عليه و بوسته بوسه من شفايفه لانها كانت عجباني قوي لانها كانت عامله زي شفايف الستات دخلنا قعدنا فقالي انت مجهزلك حاجه تلبسها علشان تقعد براحتك تحب تغير هدومك ؟ قلت ماشي يا ريت جابلي برضه عبايه لبستها و قعدنا ناكل و نشرب و نتكلم و قالي تحب نتفرج علي سكس قولت يا ريت شغل فيلم سكس شيميل بتمارس جنس و بتتناك من موجب و جه قعد في حضني الفيلم سخن و هو سخن معاه و بقي يحسس علي صدري و يدخل في حضني قوي و نزل يحسس علي زبري و يمسكه جامد بقوه و كانه بيعصره في ايده و انا باحسس عليه رفعت راسه و بوسته بوسه حسيت اني بابوس واحده ست من حلاوة شفايفه و طريقته في البوس و انا باهيج اكتر بدأت احسس علي صدره حسيت بأنه لابس حاجه تحت العبايه مسك ايدي و قالي انا ارتحت ليك قوي و حبيتك عمل لي كأس ويسكي و قالي اشرب ده عقبال ما اجيلك دخل غرفة نومه و بعد حوالي ربع ساعه فتح الباب و الاقي حته واحده زي القمر خارجه من غرفة النوم لابسه قميص نوم تحفه و بزازها الصغيره تجنن فيه و حاطه ميكاب و لابسه باروكه طبعا ده هو قمت من مكاني و روحت له قلت ايه القمر ده قالي عجبتك قلت تجنني حضنتها و بوستها بوسه رهيبه قلت ليه انت كده ما ينفعش اقولك سامي قالي قولي سمسمه قلت له لأ اختار اسم واحده موزه فاجره فقالي قولي يا جيهان و دلعني جيجي قالت له مين جيهان دي قالي طليقتي اخدته مكان قاعدتنا و شربته كاس ويسكي علشان يسخن و هو معايا شرموطه قاعده انا كنت عايز اشوف بزازه فضلت ابوس فيه و نزلت علي رقبته بوس و هو اه اه حبيبي و انا اقولك تجنني يا جيجي نزلت حمالات القميص فظرت لي بزاز كأنها بزاز بنت بكر بزاز واحده بجد لدرجة اني قلت في بالي ناقص اني لو جيت المس زبره هالاقي كس مكانه نزلت ارضع فيهم من حلاوتهم و حلاوة جسمه الابيض الناعم الجميل و هيجانه و اهاته الي اهات واحده ست لان صوته بقي شرموط قوي هو مسك زبري و بقي يعصر فيه من هيجانه رفع لي العبايه و مد ايه من تحت البوكسر و قعد يلعب فيه و قام نازل عليه يمصه و يلعب فيه بشفايفه و يداعبه و فضل يمص فيه و ياكله من هيجانه نيمته علي ظهره من هيجاني نمت فوقه و فضلت اقطعه بوس و لعب في بزازه و هي يحضني و يقولي انت حبيبي اه يا حبيبي اه نزلت رفعت القميص لاقيته لابس اندر فتله رفعت رجله و نزلت لحس في طيزه و لحس في خرمه و هو اح اح اح اه بياكلني يا حبيبي كسي نار هايموت عليك بحبك قمت منزل ليه الاندر لاقيت زبره صغير قوي و شكله حلو لعبت فيه شويه علشان يهيج اكتر و فعلا بقي نار قمت رافع رجليه و مدخل زبري في طيزه اول ما دخل قال اه دخله يا حبيبي نيكني في كسي نيك الشرموطه جيجي نيكني في كسي جامد و انا اديله و هو يقولي اح يا كسي و بقيت ابوسه و ارضع في بزازه و نقطع بعض من الهيجان لاقيت نفسي هاجيب قلتله هاجيب قالي هات في كسي يا حبيبي عايزه احمل منك هات هات و انا بانزلهم قال نار نار ناااااااار اح جيبتهم و قمت من عليه نمت جنبه قالي عجبتك قلتله انتي تجنني ارتحنا و دخلنا الحمام و هو دخل لبس قميص تاني و عدل الميكاب و رجع و قعدنا نتكلم في الاخر اتفقنا نتجوز و هو يبقي مراتي و اجيله حتي يومين ثلاثه في الاسبوع و نمنا مع بعض تاني و بقينا نتقابل مرتين تلاثه في الاسبوع علي حسب ظروف شغلنا و بقيت فعلا اروح الاقي ست منتظره جوزها راجع من بره بكل معاني الست و بقي كمان يحب يقلعني هدومي و جزمتي و بقينا علي كده فتره لغاية ما جه اليوم الي غير مصير علاقتنا طليقته مسافره خارج مصر كام شهر مع جوزها الجديد و هاتسيب بنتهم معاه و بقت مشكله هاتنقابل ازاي ؟ اتفقنا يعرفها اني صاحبه الوحيد و اني متعود ازوره نقعد سوا نتكلم و نتسلي في اي حاجه فعلا عزمني عندهم و عرفني بيها لاقيتها بنوته حلوه و جسمها حلو قوي بقيت اروحله و مش بنعمل حاجه غير ممكن بوسه ابعبصه في طيزه يمسك زبري و مش عارفين نعمل اي حاجه فكرت نتسلي عليها هي كانت قاعده في اوضتها انا عندي فيس قديم قوي كنت عامله كده بأسم واحد تاني فتحته و عملتلها اضافه لاقيناها قبلت الاضافه بعتلها فيلم سكس قعدت تتفرج عليه بعتلها واحد تاني قعدت تتفرج عليه دخلنا غرفة نومه طلعت زوبري و فتحتلها كاميرا عليه قعدت تتفرج علي زبري و انا بالعب فيه و اسمعها اهاتي هي كانت قافله كاميرتها طبعا بعتلها رساله قلتلها تحبي تتفرجي علي جنس لايف بعتت قالت اه قلت هاوريكي بس مش دلوقتي قالت امتي قلتلها بعدين .. قلت اشوقها علشان يبقي فيه فرصه اتعرف بيها هو طبعا قاعد بيتفرج بعد ما خلصنا قالي ايه ده ؟ قلتله بنتك هايجه قالي طالعه لابوها و ضحك قالي هاتعمل ايه ؟ قلتله نمسك عليها زله الاول و بعدين نشوف بقيت ابعت ليها رسائل و صور لزبري و افلام سكس و بقت ترد علي رسائلي و حددت معاها يوم كان فاضي عندي البيت تشوف سكس لايف و اتفقت مع سامي يجيلي البيت و ظبطت الكاميرا بتاعة اللاب و انا باكلمها و فتحت الكاميرا علي نصي الي تحت و غطيت وش ابوها و قعدت العب في زبري لغاية ما زوبري وقف علي الاخر جه ابوها قعد عليه و فضل طالع نازل عليه هي قالت ايه ده انت بتنيك راجل انا بحب ده و قعدت افرجها علي زبري و هو بينيك طيز ابوها و هي معانا فطلبت منها تفتح كاميرا و تخلينا نشوف كسها بس فعلا فتحت علي كسها و هي بتلعب فيه و كان كس يجنن فضلنا علي كده لغاية ما جيبت لبني علي طيز ابوها و هي شافته قفلنا و بقينا نتكلم كتير نفتح كاميرا نعرض لبعض الجزء السفلي فقط و اتفقت مع ابوها نظبط يوم يقفشها فيه و اتفقت مع ابوها يخليه قريب من البيت و اول ما ارن عليه يطلع و يدخل الشقه براحه و يقفشها فعلا اول ما بدأنا رنيت عليه طلع ليها و فتح عليها لقاها قالعه و نايمه علي السرير و فاتحه كاميرا الموبايل بتفرج حد و بتلعب في كسها و بتقول اه و هايجه طبعا اول ما دخل صرخت و قفلت علي طول و قامت اخدت هدومها و جريت علي الحمام قفلت عليها دخل غرفته و كلمني و قالي الي حصل قلت له خدها في حضنك و اوعي تحسسها انك زعلان بالعكس عرفت بعدها انه فعلا طمنها و عرفها ان ده عادي بالنسبه لسنها و انه مش زعلان و علشان يطمنها اكتر قالها انا احيانا باعمل زيك و بدأو يبقو اصحاب و سئلها كنتي بتفرجي مين علي نفسك قالت له واحد ما اعرفوش و حكت له الي شافته انه كان بيمارس مع واحد و سئلها ده كان بيبسطك قالتله اه بعدها روحت له و قالي الخطه الي بعدها ايه قلت له تعرف مين الي كان بيكلمها قالي ازاي قلتله سيبهالي تاني يوم بعت ليها رساله ردت عليا و فتحت الكاميرا علي زبري العب فيه هي كانت بتتفرج بس و ما فتحتش كامرتها و انا بالعب في زبري اتحركت و عملت نفسي ايدي جت في الكاميرا و ظهر كل جسمي حتي وشي هي شافتني قفلت علي طول و عملت لي بلوك و فهمت سامي الي حصل و روحتله و اتفقت معاه ينزل يجيب اي حاجه و يسيبني في الشقه معاها و فعلا نزل و هي كانت في اوضتها دخلت ليها هي شافتني بصت لي و سكتت قلتلها خلينا نبقي علي صراحه انتي شوفتيني و انا معجب بكي و الي حصل حصل بلاش بقي نتضايق خلينا ننبسط بصراحه انتي تجنني و علي فكره حبيبك وحشتيه قالت حبيبي مين شاورت علي زبري و فتحت سوستة البنطلون و طلعت زبري هي غطت وشها روحت شيلت ايديها من علي وشها و حطيتها علي زبري قلتلها اهو الي كنتي بتتفرجي عليه قدامك لايف و لو عايزاه اهو قدامك سكتت فقلت ليها العبي في حبيبك بدأت تحرك ايديها عليه براحه كده فقلت ليها مصيه هايعجبك حطت راسه علي شفايفها و بدأت تدخله في بوقها و تمصه قعدت تمص فيه حسينا بفتح باب الشقه خرجته بسرعه من بوقها و انا دخلته في البنطلون و خرجت لابوها و حكيت له الي حصل قالي هاتعمل ايه بعد كده ؟ ... نكمل في الجزء القادم .. اتمني دعمكم علشان اكمل
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: البرنس احمد, wtah2016, Demoooo و 13 آخرين
الجزء التاني ...
بعد ما اتفقت مع سامي علي اننا نوقع بنته علشان نبقي براحتنا و بعد الي حصل اتفقت مع سامي اني اجي البيت و هو في الشغل و اتكلم مع بنته براحتنا فعلا في اليوم التاني روحت له علي الظهر بعد ما كلمته و قلتله اني رايح دلوقتي فتحت لي رنا و اول ما شافتني اتفاجأت و حسيتها خايفه دخلت و قلتلها انا جاي اتكلم معاكي بس ما تخافيش مني انا مش هاعملك حاجه غصب عنك اطمنت بعد وقت و قلتلها انتي بتحبي الافلام السكس صح ؟ سكتت و بصت للارض قلتلها قلنا احنا هانتكلم فاتكلمي معايا فهزت راسها كأنها بتقول اه فقلت ليها عجبك لما شوفتيني عملت سكس مع راجل بصت لي و قالتلي هو مين ده الي كان معاك قلتلها ليه ؟ قالت سؤال مش اكتر عايزه اعرف بس قلتلها واحد صاحبي قالت بتعملو كده بقالكم كتير قلت اه قلتلها بتحبي الحاجات دي قالت اه قلتلها اشمعني يعني ؟ قالت بتبقي حلوه اكتر من العادي سئلتها شوفتي بنات مع بعض قبل كده سكتت قلتلها ما تتكسفيش احنا مافيش كسوف بينا خلاص هاتقوليلي كل حاجه هاقولك كل حاجه و سرنا هايفضل بينا قالت ماشي سئلتها شوفتي بنات مع بعض حقيقي ؟ قالت ايوه قلتلها فين ؟ قالت صحباتي بنات بقي لما بنتجمع بتفرج علي سكس و نتكلم و احيانا بنريح نفسنا قلتلها لعبتي مع حد من صحباتك قالت ايوه احيانا سئلتها كنتي بتبقي مبسوطه قالت بصراحه اه قلتلها بس علي فكره كسك حلو قوي و حطيت ايدي علي كتفها اتكسفت قلتلها زبري عجبك ابتسمت و اتكسفت اكتر فلفيت وشها تاحيتي و قلتلها عجبك ؟ هزت راسها بنعم قلتلها تحبي تشوفيه سكتت قمت مطلع زبري و واقف امامها و قلتلها لو عجبك اهو امامك اتمتعي بيه بصت لي و بصت لزبري و مدت ايديها براحه و مسكته و سكتت قلتلها ساكته ليه ؟ حركي ايدك عليه و مصيه لو عايزه اتمتعي بيه بدأت تحرك ايديها عليه قلتلها شوفتي زبر علي الحقيقه قبل كده حلفت انها اول مره قلتلها طب طلع حلو ابتسمت و قالت اه و بدأت تروح بشفايفها عليه لمسته بشفايفها الاول و بدات تحركها علي راسه و تبوسه و بعدها دخلته في بوقها واحده واحده و قعدت تمص فيه و تتمتع بمصه و غمضت عنيها و بقت في عالم تاني مع زبري سيبتها لما حسيتها بقت في قمتها خرجته من بوقها و قومتها و نزلت علي شفايفها بوستها بوسه حاسيتها دايبه في ايدي و بتقع مني نزلتها علي الكنبه قعدت ابوسها و العب في صدرها و هي مغمضه و في دنيا تانيه و هايجه قوي نزلت بإيدي علي كسها العب فيه و بدأت احسس عليه و دخلت ايدي من تحت بنطلون البيجامه لاقيته غرقان عسل لعبت فيه و لعبت في زنبورها بدلع بدات تطلع اصوات انين و انا بابوسها و تحضني قوي خرجت ايدي قلعتها البيجامه من فوق لاقيتها لابسه قميص تحتيه قعدت احسس علي بزازها من فوقه و بعدها طلعت بزازها و بدات ارضع فيهم و انا بالعب في كسها هي بدأت الاهات تطلع نزل قلعتها البنطلون و الاندر مع بعض و نزلت الحس كسها فتحت لي رجليها و رفعتهم و انا نزلت الحس و انيكها بلساني و هي تتلوي و الاه و الاح بقت عاليه و الهيجان بقي نار حطيت ايدي احسس علي طيازها و انا رافع وسطها بإيدي و حطيت صباعي ابعبصها حسيت ان طيزها مفتوحه طلعت غرقت صباعي بعسلها من كسها و زنقته في طيزها لاقيته دخل فيها و هي هاجت اكتر و حركة وسطها زادت قوي و حسيتها متمعه قوي بصباعي حركته فيها لاقيت متعتها بتزيد قوي كل ما زادت حركة صباعي نمت جنبها كده و صباعي في طيزها بوستها و قلتلها تحبي تتناكي زي الي شوفتيه معايا ؟ حضنتني قوي و قالت بصوت كله محن و هيجان ياريت قومتها و خليتها عملت وضع الدوجي زيه و غرقت خرمها و زبري بريقي و زنقته في طيزها لاقيته دخل علي طول و هي اح اح اوف بقيت انيكها و ايدي بتلعب في كسها و هي نار قلتلها ايه رأيك و انا بنيكك زيه قالت حلو قوي حلو نيك فضلت ارزع فيها و هي هايجه قوي نيمتها علي ظهرها و رفعت رجليها و دخلت زبري في طيزها و نمت فوقها و بقينا نبوس بعض قوي و ارضع في بزازها و ايدي بتلعب في كسها و بقت بتصرخ من هيجانها لاقيتها بتترعش و بتجيب شديت معاها و جيبت لبني فيها و هي اح اح اوف ايه ده حلو حلو اااااه اح خلصنا و فضلت فوقها شويه ابوسها و احسس عليها زبري خرج منها و وراه اللبن حكيت ايدي اخد لبني علي ايديه و ادعك بيه وشها و صدرها اخدت هدومها و راحت علي الحمام انا لبست هدومي و قعدت اشرب سيجاره هي خرجت و جت قمت اخدتها في حضني و قلتلها من غير كسوف قوليلي انبسطتي ؟ قالت ايوه قعدتها و قلتلها دلوقتي سرنا بقي مع بعض قوليلي بقي طيزك مين الي فتحها و انتي بتقوليلي انك اول مره تشوفي زبر حلفت انها مش بتكدب فلت ليها فوليلي الحقيقه و انا هاقولك مين الي كان معايا لما شوفتيني علي الكاميرا قالت هاقولك الحقيقه انا ليا واحده صاحبتي بتسافر بره كتير مع اهلها و جابت معاها ازبار صناعي و كنا بنستعملها مع بعض كبنات و كنا بنقلد افلام الشيميل مع بعض او شيميل مع واحد و كنا بنستخدم الازبار الصناعي دي فقلت ليه هو اكتر من زوبر قالت ايوه لان فيه واحده تانيه كانت سافرت مع اهله امريكا مره و جابت اتنين من هناك و صحبتي التانيه كان عندها ثلاثه و بيبقي معانا اكتر من واحد اشكال و الوان و احجام مختلفه قلتلها اه بس ايه رأيك الصناعي احلي و لا الطبيعي قالت الطبيعي احلي و خصوصا لما جيبتهم جوه كان حلو قوي قلتلها خلاص هامتعك قالت مش هاتقولي بقي مين الي كان معاك ؟ قلتلها هاقولك لاقيتها انتبهت كده قلتلها الي كان معايا باباكي اتصدمت فضلت باصه ليا مش بتتكلم قلتلها مالك ؟ قالت بابا ؟ قلت مستغربه ليه ؟ ما انتي عملتي زيه و بتعملي مع صحباتك اشمعني تعمليه انتي و غيرك لأ ... فضلت ساكته مش بتتكلم و تبصلي قلتلها مالك ؟ مصدومه ؟ قالت اخر حاجه كنت اتخيلها ان بابا كده و هو عرف اني انا الي كنت باكلمكم ؟ .. قلتلها لا طبعا بس هو يعمل ايه هو عايش وحده و بيحب الجنس و بيحب المتعه و الدلع و قعدت احاول اخرجها من الصدمه بدأت تتقبلها واحده واحده قلت ليها بابا لما يجي لازم ما يحسش بحاجه قالت مش عارفه هاعامله ازاي ؟ قلتلها باقولك ايه رأيك اقوله انك عرفتي اتفاجأت و قالت لأ و شويه قالت طب هاتقوله ازاي عرفت قلتلها هاتصرف بقي لو انتي وافقتي و اعتقد انه هايفرح علشان بصراحه من ساعة ما انتي جيتي قعدتي معاه و احنا ما عملناش غير المره الي شوفتيها دي و ما حدش فينا انبسط قوي علشان ما اخدناش راحتنا قوي .. فكرت شويه و قالت طب لما تقوله اني عرفت و موافقه هاتعملو كده بقي عادي ؟ قلتلها طبعا قالت طب هاتخلوني اتفرج قلتلها و تشاركينا كمان ايه رأيك ابتسمت و قالت ماشي قلتلها انا هاكلم ابوكي و اقوله اني انا هنا منتظره فعلا كلمته سئلته انت فين ؟ قالي في الشغل و جاي خلصت قلتله انا في بيتك اهو قاعد مع رنا منتظرينك خلص بقي وتعالي قالي ماشي قفلت و قعدنا نتكلم و جيبنا سيرة الازبار الصناعي دي و قالت هابقي اجيبها يوم من واحده منهم و اوريهالك قلتلها بهزار كده و تنيكي بيها بابا زي الشيميل الي بتنيك راجل قالت فكره استني اخدت تليفونها و دخلت غرفتها و خرجت تضحك و تقولي خلاص ساعه و هايكونو هنا قلتلها ازاي قالت كلمت صحبتي و هاتلفهم في قميص نوم و تحطهم في شنطه و تبعتهم مع اوبر و انا هانزل اخدهم قلتلها انتي ايه سخنتي قالت انت سخنتني بقي قلتلها و احنا الي كنا فاكرينك هاديه و بريئه و ضحكنا وصل ابوها لاقانا بنضحك و نهزر دخل معانا في الهزار كنا طلبنا غدا اتغدينا و احنا بنتغدي جالها تليفون قالت هانزل اجيب حاجه من واحده صاحبتي و طالعه نزلت و طلعت معاها شنطة ظهر صغيره دخلت بيها علي غرفتها اتغدينا واخدته في غرفته نتكلم حكيت له كل حاجه حصلت و قلناها حتي الي هي حكيته عن نفسها و عن موضوع الزبر الصناعي و قلتله الشنطه الي طلعت بيها فيها ايه حكيت كل حاجه هو قالي طب المفروض اعمل ايه دلوقتي قلتله المفروض تتصارحو امام بعض خلاص و بكده نبقي براحتنا بقي مع بعض و نرجع لأيامنا الحلوه الي وحشتني يا حبيبتي و روحت بايسه بوسه حلوه و انا باقوله وحشتيني يا جيجي نفسي تلبسيلي قميص نوم و تدلعيني و ادلعك و هي يقولي نفسي يا حبيبي قوي قلتله يبقي نقوم نخلص الموضوع ده مشتاق ليكي قوي قالي يالا خرجنا لاقيناها قاعده في الصاله قلتلها بتعملي ايه قالت مستنياكم تخرجو قلت و ادينا خرجنا قعدت علي الكنبه و قلتلها تعالي جنبي و انت يا سامي تعالي جنبي الناحيه التانيه قعدو و انا في النص حضنتهم كده و قلتلهم دلوقتي مافيش حاجه مستخبيه بينا و عرفنا بعض و انا بحبكم انتم الاتنين و انتو بتحبو بعض و خلاص عرفتو كل حاجه عن بعض حد فيكم زعلان من التاني ردو الاتنين و قالو لأ قلت حد عايز يقول او يسئل التاني في حاجه قالو لا قلت طب كل واحد حر في ميوله و ينبسط بصو لبعض و بصولي قالو اه كل واحد حر قلت تمام بوست كل واحد من شفايفه و قلت تسمحي بقي ندخل انا و بابا جوه براحتنا علشان بقالنا كتير و وحشين بعض ضحكت و قالت اتفضلو و لو محتاجين مساعده انا تحت امركم ضحكنا و قلت لابوها اسبقني و جهز نفسك قام علي جوه و هي قالت لي يجهز نفسه ازاي ؟ قلتلها يعني بيحب يبقي مراتي و انا معاه و بيحب يحس بكده فبيلبس قميص نوم و بيدلع نفسه و جوزه زي اي ست لاقيت البت ابتسمت ابتسامه سخريه كده و قالت احه ..انا سمعتها بتقول كده اتفاجأت قلتلها مالك اول مره اسمعك تقولي لفظ خارج قالت ماهو بقي عادي بقي هاتدخله امتي قلتله هاينادي عليا فعلا دفائق فتح الباب و من وراه كده نادي عليا فمت دخلتله لاقيته لابس قميص نوم تحفه عليه و حاطط ميكاب مثير و لابس باروكه شراميك هجمت عليه من حلاوته و نزلت علي شفايفه الي تجنن قعدت ابوس فيها و نبوس بعض بهيجان لدرجة ان قميص النوم اتقطع من عليه و بقيت اكل بزازه الخلوه و بقينا زي الي بنقطع في بعض و صوتنا كان عالي و قلنا اوسخ الالفاظ و كانت نيكه بهدله خرج سامي علشان يروح الحمام من التعب نسي و خرج زي ما هو الميكاب طبعا باظ علي وشه و قميص النوم متقطع خارج كأنه واحده كانت بتغتصب و الي اغتصبها قطلع لها هدومها و بهدلها انا خرجت وراه لاقيت بنته قاعده حاطه ايديها علي وشها و بتكتم ضحكتها علي منظر ابوها و قالت هو كان فيه ايه جوه ؟ قلتلها قطعته و بضحكت هي ضحكت و قالت ماهو باين ... اخد دش و خرج لافف وسطه بالفوطه و في ايده قميص النوم شوفناه ضحكنا و هو ضحك معانا و دخلت اخدت دش انا كمان و اتفقنا اجي تاني يوم نسهر للصبح سوا علشان بكره الخميس تاني يوم روحت و طبعا اكيد اتكلمو مع بعض روحت لاقيتهم مبسوطين و عاملين قاعده في نفس المكان الي كنا بنقعد فيه انا و هو حسيتهم مندمجين قوي مع بعض و بيهزرو قوي و كل شويه تحضنه من ظهره و هو واقف و تبوسه من خده و تزنق نفسها في طيزه و يهزرو قلتلهم كويس قوي انكم بقيتو كده رد قالي بنوتي حبيبتي كمان مابنخبش علي بعض اي حاجه استني بقي اجيبلك تغير هدومك علشان هاتقعد شويه عقبال ما نغير احنا كمان هدومنا قلت ماشي و انا منبهر من الي بيحصل جابلي عبايه بيضه حلوه و مدلعه و غيرت هدومي قعدت في الصاله قالي اشربلك كاس عقبال ما نغير و نجيلك دخلو الاتنين غرفة نوم ابوها استغربت بصراحه قعدو حوالي نص ساعه كنت انا باشغل فيلم سكس حلو علي الشاشه و الاقي باب الغرفه اتفتح و سامي عباره عن موزه صاروخ لابس قميص نوم اسود شفاف ماسك قوي علي جسمه و مبين جمال تقسيمة جسمه و بزازه الي تجنن الي قد بزاز بنته بالظبط و حاطط ميكاب مخليه زي القمر و مركب اظافر و عامل زي الشرموطه الي في بيت دعاره و رنا بقي لابسه اندر و براه بيلمعو كأنهم جلد و الاندر فاتله و لابسه فوقه زبر صناعي بحزام علي وسطها و حاطه ايديها علي ابوها و وقفو علي الباب واقفة شراميط واقفين علي ناصية شارع بيصطادو زباين انا شوفت كده فتحت دراعي و قلت تعالو يا شرموطه منك ليها انا كده معايا اتنين شيميل شراميط ضحكو و جم علي عندي قعدو جنبي و هما بيتشرمطو اخر شرمطه و قعدنا شربنا شويه و احنا بنهزر و انا عمال العب و ابوس فيهم و هما يتشرمطو علي بعض خليتهم يبوسو بعض و يلعبو في بعض و طلعت زبري و خليت رنا تنزل تمص فيه و هو نزل يمص في الزبر الصناعي و خليتهم يبدلو و هو بقي يمص زبري و هي تمصله زبره قلتلها قومي و خليته يوطي و هو بيمص زبري و قلتلها نيكي الشرموطه دي من كسها عقبال ما تخلص مص في زبر سيدها قمت غرقت طيز ابوها بريقها و بدأت تدخل الزبر في طيزه و هي اه اح هي هاجت وطت عليه و وشها جه عند وشي بوسنا بعض جامد و زنقناه بينا انا في بوقه و هي في طيزه شويه و بقيت اقولها نيكي الشرموطه الوسخه ده يا لبوه و خليتهم يبدلو بقي هو الي بينيكها في طيزها و هي بتمص في زبري نيمته علي ظهره و نيمتها فوقه عكسي و كل واحد بقي ماسك زبر التاني بيمصه قمت مدخل زبري في طيز رنا و هي تزوم و تهيج اكتر و انا ارزع فيها و اقولها خديه يا متناكه زي الشرموطه دي شويه و قلبتهم و بقي هو فوق و هي تحت بقيت بانيكه و هما بيمصو لبعض قومتهم و نيمته علي جنبه و هي دخلت زبرها في طيزه و انا زبري في طيزها فضلنا نبدل مع بعض علي كده و اخلي سامي ينيك رنا في طيزها و انا الحس لها في كسها من تحت الزبر الي مركباه و بقينا كأننا في بيت دعاره للشواذ حسيت اني هاجيب قلتلهم لاقيتهم اتعدلو علي زبري و قعدو يمصو فيه و يلحسوه سوا و يلعبو فيه لغاية ما جيبتهم علي وشهم و باقو يلحسو اللبن و يبوسو بعض بيه و يتمتعو بيه علي وش بعض و انا قعدت و هما كملو مع بعض بقو ينيكو بعض و يبوسو بعض كأنهم اتنين شيميل بجد و يرضعو بزاز بعض و يلحسو خرم بعض و ازبار بعض و ينيكو بعض و انا قاعد باتفرج علي احلي سكس لايف امامي و اهاتهم كانت اهات ستات و سامي كان بيتشرمط شرمطه مالهاش حل و البنت كانت بتتمتع قوي باحساس الشيميل قعدو يلعبو و انا متمتع بالفرجه بس عليهم لغاية ما جابو شهوتهم علي بعض و اترمو علي الارض من التعب حوالي نص ساعه مبسوطين و يبصو لبعض و يضحكو سهرنا للصبح نمارس جنس مع بعض و نمنا في حضن بعض و بقينا نتقابل و نمارس جنس و عرفت انهم بينامو في حضن بعض كل ليله و بيمارسو جنس مع بعض حتي لما امها رجعت من السفر و رجعت تعيش معاها كانت بتيجي تقعد خميس و جمعه و سبت مع ابوها ايام اجازاته تمارس جنس و كنت كتير بكون معاهم و مع الايام كعادة اي علاقه زي دي تقريبا اكتفي الاب ببنته و وجد متعه افضل و عجبته و تدريجيا مقابلتها بقت اقل لغاية ما بقتش فيه خالص ... ارجو تكون عجبتكم .. شكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: wtah2016, عاطفى, حسن ابو علي و 17 آخرين
رووووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: الشاطوري
رووووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
رووووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
القصة حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
روعه روعه روعه قصه جنان تسلم ايدك وتحياتى لك فى تكمله لها ولا كدة اخر جزا
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
ممتعة ومثيرة .
ننتظر حديدك
 
⚘🌺🌸،هل تعلمون انكم غالين عند **** عز وجل ويحبكم ويحب ان تكونوا بقيمتكم العاليه إلي اكرمكم إياها وأن تبعدوا عن الحرام القذر
كلنا نموت وتبقى خلفنا منشوراتنا قد تصلح إنسان أو تفسده ونكون سببا بذلك.
الشهوه ساعه والشرف عمر كامل فلا نضيع عمرا من أجل ساعه
كم اناس تشردت قتلت عوائل تفرقت بسبب شخصا فسك شرفهم فلا نكن نحن السبب
هناك الكثير من يصدق ما تكذبون وقد تكون أنت من تزرع في الشر
الحياة بناء وليس هدم
لقد سجدت الملائكه لابونا آدم عليه الصلاة والسلام وعلى حبيبنا محمد أفضل **** وسلام
فإننا لنا قيمه عاليه فلا نجعل أنفسنا مهان باتباع الشيطان لعنتي عليه
كل من يفعل حرام سيندم ؟
باب التوبة مفتوح اطرقوا باب **** جل في علاه واطلبوا التوبة والاستغفار ،⚘🌺🌸
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: شبراويشي، علي الزبير الصغير و اعشق البزاز الكبيره ملبن
الجزء التاني ...
بعد ما اتفقت مع سامي علي اننا نوقع بنته علشان نبقي براحتنا و بعد الي حصل اتفقت مع سامي اني اجي البيت و هو في الشغل و اتكلم مع بنته براحتنا فعلا في اليوم التاني روحت له علي الظهر بعد ما كلمته و قلتله اني رايح دلوقتي فتحت لي رنا و اول ما شافتني اتفاجأت و حسيتها خايفه دخلت و قلتلها انا جاي اتكلم معاكي بس ما تخافيش مني انا مش هاعملك حاجه غصب عنك اطمنت بعد وقت و قلتلها انتي بتحبي الافلام السكس صح ؟ سكتت و بصت للارض قلتلها قلنا احنا هانتكلم فاتكلمي معايا فهزت راسها كأنها بتقول اه فقلت ليها عجبك لما شوفتيني عملت سكس مع راجل بصت لي و قالتلي هو مين ده الي كان معاك قلتلها ليه ؟ قالت سؤال مش اكتر عايزه اعرف بس قلتلها واحد صاحبي قالت بتعملو كده بقالكم كتير قلت اه قلتلها بتحبي الحاجات دي قالت اه قلتلها اشمعني يعني ؟ قالت بتبقي حلوه اكتر من العادي سئلتها شوفتي بنات مع بعض قبل كده سكتت قلتلها ما تتكسفيش احنا مافيش كسوف بينا خلاص هاتقوليلي كل حاجه هاقولك كل حاجه و سرنا هايفضل بينا قالت ماشي سئلتها شوفتي بنات مع بعض حقيقي ؟ قالت ايوه قلتلها فين ؟ قالت صحباتي بنات بقي لما بنتجمع بتفرج علي سكس و نتكلم و احيانا بنريح نفسنا قلتلها لعبتي مع حد من صحباتك قالت ايوه احيانا سئلتها كنتي بتبقي مبسوطه قالت بصراحه اه قلتلها بس علي فكره كسك حلو قوي و حطيت ايدي علي كتفها اتكسفت قلتلها زبري عجبك ابتسمت و اتكسفت اكتر فلفيت وشها تاحيتي و قلتلها عجبك ؟ هزت راسها بنعم قلتلها تحبي تشوفيه سكتت قمت مطلع زبري و واقف امامها و قلتلها لو عجبك اهو امامك اتمتعي بيه بصت لي و بصت لزبري و مدت ايديها براحه و مسكته و سكتت قلتلها ساكته ليه ؟ حركي ايدك عليه و مصيه لو عايزه اتمتعي بيه بدأت تحرك ايديها عليه قلتلها شوفتي زبر علي الحقيقه قبل كده حلفت انها اول مره قلتلها طب طلع حلو ابتسمت و قالت اه و بدأت تروح بشفايفها عليه لمسته بشفايفها الاول و بدات تحركها علي راسه و تبوسه و بعدها دخلته في بوقها واحده واحده و قعدت تمص فيه و تتمتع بمصه و غمضت عنيها و بقت في عالم تاني مع زبري سيبتها لما حسيتها بقت في قمتها خرجته من بوقها و قومتها و نزلت علي شفايفها بوستها بوسه حاسيتها دايبه في ايدي و بتقع مني نزلتها علي الكنبه قعدت ابوسها و العب في صدرها و هي مغمضه و في دنيا تانيه و هايجه قوي نزلت بإيدي علي كسها العب فيه و بدأت احسس عليه و دخلت ايدي من تحت بنطلون البيجامه لاقيته غرقان عسل لعبت فيه و لعبت في زنبورها بدلع بدات تطلع اصوات انين و انا بابوسها و تحضني قوي خرجت ايدي قلعتها البيجامه من فوق لاقيتها لابسه قميص تحتيه قعدت احسس علي بزازها من فوقه و بعدها طلعت بزازها و بدات ارضع فيهم و انا بالعب في كسها هي بدأت الاهات تطلع نزل قلعتها البنطلون و الاندر مع بعض و نزلت الحس كسها فتحت لي رجليها و رفعتهم و انا نزلت الحس و انيكها بلساني و هي تتلوي و الاه و الاح بقت عاليه و الهيجان بقي نار حطيت ايدي احسس علي طيازها و انا رافع وسطها بإيدي و حطيت صباعي ابعبصها حسيت ان طيزها مفتوحه طلعت غرقت صباعي بعسلها من كسها و زنقته في طيزها لاقيته دخل فيها و هي هاجت اكتر و حركة وسطها زادت قوي و حسيتها متمعه قوي بصباعي حركته فيها لاقيت متعتها بتزيد قوي كل ما زادت حركة صباعي نمت جنبها كده و صباعي في طيزها بوستها و قلتلها تحبي تتناكي زي الي شوفتيه معايا ؟ حضنتني قوي و قالت بصوت كله محن و هيجان ياريت قومتها و خليتها عملت وضع الدوجي زيه و غرقت خرمها و زبري بريقي و زنقته في طيزها لاقيته دخل علي طول و هي اح اح اوف بقيت انيكها و ايدي بتلعب في كسها و هي نار قلتلها ايه رأيك و انا بنيكك زيه قالت حلو قوي حلو نيك فضلت ارزع فيها و هي هايجه قوي نيمتها علي ظهرها و رفعت رجليها و دخلت زبري في طيزها و نمت فوقها و بقينا نبوس بعض قوي و ارضع في بزازها و ايدي بتلعب في كسها و بقت بتصرخ من هيجانها لاقيتها بتترعش و بتجيب شديت معاها و جيبت لبني فيها و هي اح اح اوف ايه ده حلو حلو اااااه اح خلصنا و فضلت فوقها شويه ابوسها و احسس عليها زبري خرج منها و وراه اللبن حكيت ايدي اخد لبني علي ايديه و ادعك بيه وشها و صدرها اخدت هدومها و راحت علي الحمام انا لبست هدومي و قعدت اشرب سيجاره هي خرجت و جت قمت اخدتها في حضني و قلتلها من غير كسوف قوليلي انبسطتي ؟ قالت ايوه قعدتها و قلتلها دلوقتي سرنا بقي مع بعض قوليلي بقي طيزك مين الي فتحها و انتي بتقوليلي انك اول مره تشوفي زبر حلفت انها مش بتكدب فلت ليها فوليلي الحقيقه و انا هاقولك مين الي كان معايا لما شوفتيني علي الكاميرا قالت هاقولك الحقيقه انا ليا واحده صاحبتي بتسافر بره كتير مع اهلها و جابت معاها ازبار صناعي و كنا بنستعملها مع بعض كبنات و كنا بنقلد افلام الشيميل مع بعض او شيميل مع واحد و كنا بنستخدم الازبار الصناعي دي فقلت ليه هو اكتر من زوبر قالت ايوه لان فيه واحده تانيه كانت سافرت مع اهله امريكا مره و جابت اتنين من هناك و صحبتي التانيه كان عندها ثلاثه و بيبقي معانا اكتر من واحد اشكال و الوان و احجام مختلفه قلتلها اه بس ايه رأيك الصناعي احلي و لا الطبيعي قالت الطبيعي احلي و خصوصا لما جيبتهم جوه كان حلو قوي قلتلها خلاص هامتعك قالت مش هاتقولي بقي مين الي كان معاك ؟ قلتلها هاقولك لاقيتها انتبهت كده قلتلها الي كان معايا باباكي اتصدمت فضلت باصه ليا مش بتتكلم قلتلها مالك ؟ قالت بابا ؟ قلت مستغربه ليه ؟ ما انتي عملتي زيه و بتعملي مع صحباتك اشمعني تعمليه انتي و غيرك لأ ... فضلت ساكته مش بتتكلم و تبصلي قلتلها مالك ؟ مصدومه ؟ قالت اخر حاجه كنت اتخيلها ان بابا كده و هو عرف اني انا الي كنت باكلمكم ؟ .. قلتلها لا طبعا بس هو يعمل ايه هو عايش وحده و بيحب الجنس و بيحب المتعه و الدلع و قعدت احاول اخرجها من الصدمه بدأت تتقبلها واحده واحده قلت ليها بابا لما يجي لازم ما يحسش بحاجه قالت مش عارفه هاعامله ازاي ؟ قلتلها باقولك ايه رأيك اقوله انك عرفتي اتفاجأت و قالت لأ و شويه قالت طب هاتقوله ازاي عرفت قلتلها هاتصرف بقي لو انتي وافقتي و اعتقد انه هايفرح علشان بصراحه من ساعة ما انتي جيتي قعدتي معاه و احنا ما عملناش غير المره الي شوفتيها دي و ما حدش فينا انبسط قوي علشان ما اخدناش راحتنا قوي .. فكرت شويه و قالت طب لما تقوله اني عرفت و موافقه هاتعملو كده بقي عادي ؟ قلتلها طبعا قالت طب هاتخلوني اتفرج قلتلها و تشاركينا كمان ايه رأيك ابتسمت و قالت ماشي قلتلها انا هاكلم ابوكي و اقوله اني انا هنا منتظره فعلا كلمته سئلته انت فين ؟ قالي في الشغل و جاي خلصت قلتله انا في بيتك اهو قاعد مع رنا منتظرينك خلص بقي وتعالي قالي ماشي قفلت و قعدنا نتكلم و جيبنا سيرة الازبار الصناعي دي و قالت هابقي اجيبها يوم من واحده منهم و اوريهالك قلتلها بهزار كده و تنيكي بيها بابا زي الشيميل الي بتنيك راجل قالت فكره استني اخدت تليفونها و دخلت غرفتها و خرجت تضحك و تقولي خلاص ساعه و هايكونو هنا قلتلها ازاي قالت كلمت صحبتي و هاتلفهم في قميص نوم و تحطهم في شنطه و تبعتهم مع اوبر و انا هانزل اخدهم قلتلها انتي ايه سخنتي قالت انت سخنتني بقي قلتلها و احنا الي كنا فاكرينك هاديه و بريئه و ضحكنا وصل ابوها لاقانا بنضحك و نهزر دخل معانا في الهزار كنا طلبنا غدا اتغدينا و احنا بنتغدي جالها تليفون قالت هانزل اجيب حاجه من واحده صاحبتي و طالعه نزلت و طلعت معاها شنطة ظهر صغيره دخلت بيها علي غرفتها اتغدينا واخدته في غرفته نتكلم حكيت له كل حاجه حصلت و قلناها حتي الي هي حكيته عن نفسها و عن موضوع الزبر الصناعي و قلتله الشنطه الي طلعت بيها فيها ايه حكيت كل حاجه هو قالي طب المفروض اعمل ايه دلوقتي قلتله المفروض تتصارحو امام بعض خلاص و بكده نبقي براحتنا بقي مع بعض و نرجع لأيامنا الحلوه الي وحشتني يا حبيبتي و روحت بايسه بوسه حلوه و انا باقوله وحشتيني يا جيجي نفسي تلبسيلي قميص نوم و تدلعيني و ادلعك و هي يقولي نفسي يا حبيبي قوي قلتله يبقي نقوم نخلص الموضوع ده مشتاق ليكي قوي قالي يالا خرجنا لاقيناها قاعده في الصاله قلتلها بتعملي ايه قالت مستنياكم تخرجو قلت و ادينا خرجنا قعدت علي الكنبه و قلتلها تعالي جنبي و انت يا سامي تعالي جنبي الناحيه التانيه قعدو و انا في النص حضنتهم كده و قلتلهم دلوقتي مافيش حاجه مستخبيه بينا و عرفنا بعض و انا بحبكم انتم الاتنين و انتو بتحبو بعض و خلاص عرفتو كل حاجه عن بعض حد فيكم زعلان من التاني ردو الاتنين و قالو لأ قلت حد عايز يقول او يسئل التاني في حاجه قالو لا قلت طب كل واحد حر في ميوله و ينبسط بصو لبعض و بصولي قالو اه كل واحد حر قلت تمام بوست كل واحد من شفايفه و قلت تسمحي بقي ندخل انا و بابا جوه براحتنا علشان بقالنا كتير و وحشين بعض ضحكت و قالت اتفضلو و لو محتاجين مساعده انا تحت امركم ضحكنا و قلت لابوها اسبقني و جهز نفسك قام علي جوه و هي قالت لي يجهز نفسه ازاي ؟ قلتلها يعني بيحب يبقي مراتي و انا معاه و بيحب يحس بكده فبيلبس قميص نوم و بيدلع نفسه و جوزه زي اي ست لاقيت البت ابتسمت ابتسامه سخريه كده و قالت احه ..انا سمعتها بتقول كده اتفاجأت قلتلها مالك اول مره اسمعك تقولي لفظ خارج قالت ماهو بقي عادي بقي هاتدخله امتي قلتله هاينادي عليا فعلا دفائق فتح الباب و من وراه كده نادي عليا فمت دخلتله لاقيته لابس قميص نوم تحفه عليه و حاطط ميكاب مثير و لابس باروكه شراميك هجمت عليه من حلاوته و نزلت علي شفايفه الي تجنن قعدت ابوس فيها و نبوس بعض بهيجان لدرجة ان قميص النوم اتقطع من عليه و بقيت اكل بزازه الخلوه و بقينا زي الي بنقطع في بعض و صوتنا كان عالي و قلنا اوسخ الالفاظ و كانت نيكه بهدله خرج سامي علشان يروح الحمام من التعب نسي و خرج زي ما هو الميكاب طبعا باظ علي وشه و قميص النوم متقطع خارج كأنه واحده كانت بتغتصب و الي اغتصبها قطلع لها هدومها و بهدلها انا خرجت وراه لاقيت بنته قاعده حاطه ايديها علي وشها و بتكتم ضحكتها علي منظر ابوها و قالت هو كان فيه ايه جوه ؟ قلتلها قطعته و بضحكت هي ضحكت و قالت ماهو باين ... اخد دش و خرج لافف وسطه بالفوطه و في ايده قميص النوم شوفناه ضحكنا و هو ضحك معانا و دخلت اخدت دش انا كمان و اتفقنا اجي تاني يوم نسهر للصبح سوا علشان بكره الخميس تاني يوم روحت و طبعا اكيد اتكلمو مع بعض روحت لاقيتهم مبسوطين و عاملين قاعده في نفس المكان الي كنا بنقعد فيه انا و هو حسيتهم مندمجين قوي مع بعض و بيهزرو قوي و كل شويه تحضنه من ظهره و هو واقف و تبوسه من خده و تزنق نفسها في طيزه و يهزرو قلتلهم كويس قوي انكم بقيتو كده رد قالي بنوتي حبيبتي كمان مابنخبش علي بعض اي حاجه استني بقي اجيبلك تغير هدومك علشان هاتقعد شويه عقبال ما نغير احنا كمان هدومنا قلت ماشي و انا منبهر من الي بيحصل جابلي عبايه بيضه حلوه و مدلعه و غيرت هدومي قعدت في الصاله قالي اشربلك كاس عقبال ما نغير و نجيلك دخلو الاتنين غرفة نوم ابوها استغربت بصراحه قعدو حوالي نص ساعه كنت انا باشغل فيلم سكس حلو علي الشاشه و الاقي باب الغرفه اتفتح و سامي عباره عن موزه صاروخ لابس قميص نوم اسود شفاف ماسك قوي علي جسمه و مبين جمال تقسيمة جسمه و بزازه الي تجنن الي قد بزاز بنته بالظبط و حاطط ميكاب مخليه زي القمر و مركب اظافر و عامل زي الشرموطه الي في بيت دعاره و رنا بقي لابسه اندر و براه بيلمعو كأنهم جلد و الاندر فاتله و لابسه فوقه زبر صناعي بحزام علي وسطها و حاطه ايديها علي ابوها و وقفو علي الباب واقفة شراميط واقفين علي ناصية شارع بيصطادو زباين انا شوفت كده فتحت دراعي و قلت تعالو يا شرموطه منك ليها انا كده معايا اتنين شيميل شراميط ضحكو و جم علي عندي قعدو جنبي و هما بيتشرمطو اخر شرمطه و قعدنا شربنا شويه و احنا بنهزر و انا عمال العب و ابوس فيهم و هما يتشرمطو علي بعض خليتهم يبوسو بعض و يلعبو في بعض و طلعت زبري و خليت رنا تنزل تمص فيه و هو نزل يمص في الزبر الصناعي و خليتهم يبدلو و هو بقي يمص زبري و هي تمصله زبره قلتلها قومي و خليته يوطي و هو بيمص زبري و قلتلها نيكي الشرموطه دي من كسها عقبال ما تخلص مص في زبر سيدها قمت غرقت طيز ابوها بريقها و بدأت تدخل الزبر في طيزه و هي اه اح هي هاجت وطت عليه و وشها جه عند وشي بوسنا بعض جامد و زنقناه بينا انا في بوقه و هي في طيزه شويه و بقيت اقولها نيكي الشرموطه الوسخه ده يا لبوه و خليتهم يبدلو بقي هو الي بينيكها في طيزها و هي بتمص في زبري نيمته علي ظهره و نيمتها فوقه عكسي و كل واحد بقي ماسك زبر التاني بيمصه قمت مدخل زبري في طيز رنا و هي تزوم و تهيج اكتر و انا ارزع فيها و اقولها خديه يا متناكه زي الشرموطه دي شويه و قلبتهم و بقي هو فوق و هي تحت بقيت بانيكه و هما بيمصو لبعض قومتهم و نيمته علي جنبه و هي دخلت زبرها في طيزه و انا زبري في طيزها فضلنا نبدل مع بعض علي كده و اخلي سامي ينيك رنا في طيزها و انا الحس لها في كسها من تحت الزبر الي مركباه و بقينا كأننا في بيت دعاره للشواذ حسيت اني هاجيب قلتلهم لاقيتهم اتعدلو علي زبري و قعدو يمصو فيه و يلحسوه سوا و يلعبو فيه لغاية ما جيبتهم علي وشهم و باقو يلحسو اللبن و يبوسو بعض بيه و يتمتعو بيه علي وش بعض و انا قعدت و هما كملو مع بعض بقو ينيكو بعض و يبوسو بعض كأنهم اتنين شيميل بجد و يرضعو بزاز بعض و يلحسو خرم بعض و ازبار بعض و ينيكو بعض و انا قاعد باتفرج علي احلي سكس لايف امامي و اهاتهم كانت اهات ستات و سامي كان بيتشرمط شرمطه مالهاش حل و البنت كانت بتتمتع قوي باحساس الشيميل قعدو يلعبو و انا متمتع بالفرجه بس عليهم لغاية ما جابو شهوتهم علي بعض و اترمو علي الارض من التعب حوالي نص ساعه مبسوطين و يبصو لبعض و يضحكو سهرنا للصبح نمارس جنس مع بعض و نمنا في حضن بعض و بقينا نتقابل و نمارس جنس و عرفت انهم بينامو في حضن بعض كل ليله و بيمارسو جنس مع بعض حتي لما امها رجعت من السفر و رجعت تعيش معاها كانت بتيجي تقعد خميس و جمعه و سبت مع ابوها ايام اجازاته تمارس جنس و كنت كتير بكون معاهم و مع الايام كعادة اي علاقه زي دي تقريبا اكتفي الاب ببنته و وجد متعه افضل و عجبته و تدريجيا مقابلتها بقت اقل لغاية ما بقتش فيه خالص ... ارجو تكون عجبتكم .. شكرا
 
قصة ممتعة للغاية سكس حلو مع الشكر
 
قصة روووووووعه
تسلم الايادى
 
روعه روعه روعه قصه جنان تسلم ايدك وتحياتى لك فى تكمله لها ولا كدة اخر جزا
طبعا انت اكتر واحد اكيف واتمتع بالقصه دى وكانك انت كنت البت وابوها اللى بيتناكوا الاتنين طول القصه.بالطبيعى والصناعى ومقاسات كمان...صحححح ولا لا
يريت نتواصل ونكلم مع بعض شويه انا موجب وناار اووى كمان وممكن افتحك وافشخك زى كنتا عاوز..مستنييكك اووى ترد وتيجى
 
القصه جميله بس باين اوى اوى انها مش واقعيه بالمره ولا حصلت ولا تحصل كمان بالشكل ده..وكلها خيال فى خيال..بس بصراحه هجبنى اووى طريقة سردك للقصه وترتيب الاحداث وتركيب الاشخاص وكدهة..اكن هى قصه جميله وكان ممكن تعمل لها كمان جزء او اتنين ومتقفلهاش على كده
وكان ممكن تدخل كمان طليقته وام رنا دى فى الموضوع واحده واحده وعن طريق بنتها..وكان ممكن يحصل معاها برضه...لكن على كده شكرا لمجهودك وفى انتظار كل جديد وممتع واللى جاى احسن وافضل وامتع.والى الامااااااااام
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%