NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الملك السادى

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مهما كنت بتظهر من قوة شخصية وتماسك ومهما كنت بتظهر انك سعيد وبتهرج وتضحك وضاربها صرمة صدقنى فى أوقات بتحس فيها انك فى أشد وامس الحاجة لحضن دافى حنون تترمى فيه ويضمك أوى وتحاول ولو للحظات تنسى همومك اللى زى الجيل تنسى ألمك النفسى والجسدى اللى مش قادر تنطق بيهم الو مش عاوز لأن كدا كدا محدش هيحس بيك ياااااه ياله من احتياج

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Mostafa sasa, مصطفى مصطفى, رجل من زمن فات و 3 آخرين
ويبقي حضن الاب هو .... اصفي واحن العناق في ....كم اشتقت اليك ابي ❤️❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123، doctor_massage و الملك السادى
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: الملك السادى
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
المهم أن في حضن باقي ليا 🤷🏻‍♀️.... ماما ☺️☺️
هتصدقينى لو قولتلك بتكسف من غير سبب كدا اروح لحضنها انتى بنوتة فعادى لكن انا الوضع مختلف خصوصا انى مبكونش عاوز اتكلم اللى هو احضن وانت ساكت وخلاص 😂 😂 وأمى بتحب تقررنى ومبتكلمش بردو

• عجبني
هتصدقينى لو قولتلك بتكسف من غير سبب كدا اروح لحضنها انتى بنوتة فعادى لكن انا الوضع مختلف خصوصا انى مبكونش عاوز اتكلم اللى هو احضن وانت ساكت وخلاص 😂 😂 وأمى بتحب تقررنى ومبتكلمش بردو
مهما كبرت انت في نظرها *** صغير ... اوعي تتكسف منها 😄😄

• بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
مهما كنت بتظهر من قوة شخصية وتماسك ومهما كنت بتظهر انك سعيد وبتهرج وتضحك وضاربها صرمة صدقنى فى أوقات بتحس فيها انك فى أشد وامس الحاجة لحضن دافى حنون تترمى فيه ويضمك أوى وتحاول ولو للحظات تنسى همومك اللى زى الجيل تنسى ألمك النفسى والجسدى اللى مش قادر تنطق بيهم الو مش عاوز لأن كدا كدا محدش هيحس بيك ياااااه ياله من احتياج
ساعات الواحد ممكن يدفع عمره كله مقابل حضن وقت احتياج و الاصعب لما يبقي الشخص دا مات احساس صعب جدا بتحس انك شبه ميت معندكش روح و كمية وجع و جروح مش بتداوا ابدا

• محزن
ونلاقى فين الحضن دة

• الموضوع ده يدعو للتفكير
ساعات الواحد ممكن يدفع عمره كله مقابل حضن وقت احتياج و الاصعب لما يبقي الشخص دا مات احساس صعب جدا بتحس انك شبه ميت معندكش روح و كمية وجع و جروح مش بتداوا ابدا
للأسف فعلا

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: Range Rover
ونلاقى فين الحضن دة
بس الغريبة بقى اننا ساعات او كتير مش ساعات بنطكون الحضن دا للأخرين الىل هو فاقد اشئ بيعطيه بغباء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%