NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه لأ ؟ يعمل أكثر من كدة ، على فكرة الاديان كلها كانت متفقة بوجود جنسين بس هم البشر والجن، واكيد احنا ناخذ الشي من المصادر الموثوقة ، وكل مصادر التاريخ والعلم لغاية اللحظة بتأكد تفوق الجن على البشر بكل شيء وانه كان معهم مفاتيح المعرفة وكانوا قبل البشر على الأرض وعندهم من العلوم اكثر من البشر وكمان قدراتهم أعلى من قدرات البشر، فما نستبعد قدرتهم على هالأفعال.
مممكن

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@

اقرب نجم الى الارض يستغرق الوصول اليه 4 سنين ضوئية ( سرعة الضوء 300 الف كيلو متر / ثانية . تخيل البعيد يستغرق كام ؟ طيب الى فى المجرة الأخرى ؟ طيب يوجد ملايين المجرات ( المجرة بها ملايين ملايين النجوم والكواكب . اذا .. لو نسبة 1 فى المليون انه يوجد مخلوقات غيرنا . مؤكد موجودين .​

اقرب نجم الى الارض يستغرق الوصول اليه 4 سنين ضوئية ( سرعة الضوء 300 الف كيلو متر / ثانية . تخيل البعيد يستغرق كام ؟ طيب الى فى المجرة الأخرى ؟ طيب يوجد ملايين المجرات ( المجرة بها ملايين ملايين النجوم والكواكب . اذا .. لو نسبة 1 فى المليون انه يوجد مخلوقات غيرنا . مؤكد موجودين .​

ودا رأي

• حبيته
التفاعلات: فكرى
عالمنا واسع على البشر سيكا كده انتى جوكاريان وطالما بتحبى الجوكر يبقى انتى صح الصح وكلامك كله صح الصح 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عالمنا واسع على البشر سيكا كده انتى جوكاريان وطالما بتحبى الجوكر يبقى انتى صح الصح وكلامك كله صح الصح 😂
كان نفسي ارد عليك بس للأسف فيش وقت فيش وقت فيش وقت صدقني فيش وقت فيش وقت فيش وقت 😎

• بيضحكني
التفاعلات: (mohamed) Lelouch
كان نفسي ارد عليك بس للأسف فيش وقت فيش وقت فيش وقت صدقني فيش وقت فيش وقت فيش وقت 😎
انتى دماغك بنت كلب مشكله 😂

انا فعلا عندي اسئلة كتيييييير في الموضوع ده
يمكن مكنش مقتنع للدرجة بوجود aliens بس نفسي اعرف سبب واحد لوجود الاف المجرات و مليان الكواكب و مليارات النجوم

ليه كل ده موجود طالما مفيش حياة غير في (كوكب واحد)
لو سمعتي حلقة الدحيح بتاعت الكون عنده كم سنة
هتحسي ان فيه ملايين الأسئلة اللي في دماغ الواحد

أسئلة كتير و كتير و بعشق الكلام و المناقشة فيهم

انا فعلا عندي اسئلة كتيييييير في الموضوع ده
يمكن مكنش مقتنع للدرجة بوجود aliens بس نفسي اعرف سبب واحد لوجود الاف المجرات و مليان الكواكب و مليارات النجوم

ليه كل ده موجود طالما مفيش حياة غير في (كوكب واحد)
لو سمعتي حلقة الدحيح بتاعت الكون عنده كم سنة
هتحسي ان فيه ملايين الأسئلة اللي في دماغ الواحد

أسئلة كتير و كتير و بعشق الكلام و المناقشة فيهم
سمعتها وده المخلي دماغي رايحه اكتر لوجود الالينز

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%