NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة الأفريــــــقي و المصـــــــريه «المغتربة»

تخيلات جنسيه🌈👙👠💄👄💋

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
26 فبراير 2022
المشاركات
1,606
مستوى التفاعل
3,367
نقاط
6,163
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
كوكب الأرض
توجه جنسي
عدم الإفصاح
قصة اغتصابي من فحل غريب دي حاجه حصلت ليا بجد لما سافرت بلد خليجي اشتغل هناك واتفاجأت ان السكن مشترك عادي بنات وشباب انا اسمي عبير ليسانس آداب محترمة جدا جدا ولبسي محترم بس مع خطيبي بكون حاجه تاني ساعتها كنت 28 سنه ومخطوبة بشرتي بيضاء وطيازي كبيرة جداً ومربربة وفخاذي ملبنين والبزاز كبيرة وملبن وكل حاجة في جسمي بتترجرج لما بتحرك او بمشي في مكان بالذات طيازي علشان كبيرة فبتترج وتهز جامد والفردتين بيخبطو في بعض بشكل واضح ومغري جداً ودا سبب ليا مشاكل كتير بالذات التحرش حتي في مصر قبل ما اسافر و بحكم اني كنت في سكن كل شباب بس وكلهم فحول افارقه ع مغربيات وانا بس اللي مصرية وكنت بكون ممحونة احيانا بس عادي و مافيش حد بيعرف وانا في غرفة لوحدي اصلا وبشوف شباب تجي وشباب يروحو وبيتجمعو كتير واغلبهم زنوج وكبار ومعضلين المهم في يوم كنت عريانة ملط على سريري وبتمحن وبدردش مع خطيبي ف مصر في سكايبي وبنتكلم فيديو وبيشوف طيازي الهايجة ونتكلم مع بعض ومافيش حد من أهلي يعرف ان عايشة مع شباب كنت خايفه يعترضوا ويطلبوا مني أرجع مصر تاني حتي خطيبي ماكنش يعرف وكنت ناسية باب الغرفة مفتوح وماقفلتوش بالمفتاح انا كنت على السرير وملط ونايمة على بطني وطيازي مرفوعة لفوق وبارزة جداً وبدردش مع خطيبي في السكايبي وفجأة دخل غرفتي واحد اسود بالغلط وعلطول شاف قدامه طيازي بيضاء كبيرة ومربربة والفردتين مفتوحين علشان مرفوعة لفوق انا خفت واتخضيت وعلى طول اتغطيت بالبطانية بسرعة والتفت عليه بخوف . وسألته انت مين ؟ عايز ايه ؟ سكت شوية وكان سرحان شوية وعينه عليا . فقلي انا دخلت بالغلط كنت فاكر انها غرفة اصحابي وطبعا دا كله انا بترجم كلامه وكلامي ليكم المهم فقلت له خلاص ممكن تخرج علشان اقفل الباب ؟ فقام بسرعة قافل الباب بالمفتاح وجاي نحيتي انا اتوترت جداً وقلت له مالك في ايه ؟ بتعمل ايه ؟ فقلي انتي بتعملي ايه ؟ فقلت له انا كنت بتحمم وخرجت على سريري علطول وانت دخلت عليا فجأة بص عليا بطريقة غريبة وكأنه بيقلي ياكدابة . لسه بقوم البس قام هاجم عليا بسرعة ورماني على السرير على ظهري وكتف ايدي الاتنين تحت ظهري لحد مابرزت بزازي لفوق وكان واقفة والحلمات مشدودة جداً كأن بزازي هتتفجر فقلي ياممحونة ياقحبة دا انتي لبوة وعايزة نيك جامد وقام هاجم على بزازي واخدهم رضع ومص جامد ويشفط بقوة وانا بتلوى تحته ااااااه اااااااه لا ارجوك بلاش ااااااححححح . شوية وقلبني على بطني وطيازي ارتفعت لفوق وبتترجرج جداً مع اقل حركة . وقام مغطس وجهه بلسانه بين فردتين طيازي لحد جوه وقعد يلحس ويمص وكل شوية يضربهم وهي بتترجرج بشكل مغري خلته شهواني جداً . شوية حط زبه بين الفردتين لحد ماغطس جوه وبدأ يدعك طالع نازل وبينقط لبن كتير لأنه كان مليان لبن وهينفجر . شويه راس زبه خبط في الفتحة انا قلت اااااه ااااي لا ارجوك بلييييز اتركني . فقلي اسكتي ياممحونة انا هنيكك نيك واملاء طيازيك لبن واحبلك ياقحبة ومش هسيبك الا وانتي حامل يالبوة . فقما انا تحركت لقدام شوية عايزة افلت منه فقام مثبتني جامد ودخل زبه بقوة وبسرعة لحد اخره وكان زبه كبير اووووي وغليظ حبيت اني بتناك منه بس حاولت ما اظهرش دا ليه ااااااااحححححح ااااااي بليييز بالراحة وبدأ يرزع في طيازي وصوتها عالي جدا وهو بيرزع فيها بزبه الكبير وبينيك بشهوة رهيبة . شوية قام وقف وزبه واقف ومشدود جداً وطلب مني امصه وعملت نفسي اني معترضه فهو مسكني من شعري ودخل زبه ف بوقي وانا لا اراديا بقيت بمصه بشراه كدا وبلحسه بلساني زي المصاصه من عند بيضانوا لحد راسه وكنت هايجه اوي وشالني لفوق وعلطول رمى طيازي فوق زبه لحد مادخل كله للاخر علقني على زبه وفضل ينينك ويرزع طيازي على زبه وانا بقيت بتشرمط واقوله نيك اح نيك جامد انا شرموطة نيك نيك اح انا بتناك من ورا اهلي يعني شرموطة اي ياطيزي اي وطبعا هو مش فاهم انا بقول ايه اصلا وبعدها رماني على السرير ورفع فخادي لفوق على كتفه وقام غارز زبه في طيازي بقوة ويرضع بزازي بقوة فضل ينينك كتير لحد ماطيازي اتملت لبن لحد بطني وكنت حاسه بكل نقطة لبن نازله في طيزي وقام خرج بسرعة وسابني غرقانة بلبنه على السرير بعد أحلي نيكه في حياتي وكويس انه مافتحنيش علشان ماكنتش هعترض بصراحه لو دخل زبه ف كسي طبعا بس دي احلي نيكه ليا لحد النهردة رغم اني اتجوزت واللي ما حدش يعرف عنها حاجه وطبعا تاني يوم خوفت ابقي شرموطة السكن واتناك منهم بالدور وسبت السكن ومشيت وبعدها بشهر نزلت مصر وكنت كل شوية بفكر ان اروح ليه تاني واتناك منه تاني بس خوفت ورجعت مصر ....
 
  • عجبني
التفاعلات: Big Pop
ياريت القصة دي تلاقي تفاعل علشان عبير تتبسط لما تشوف كدا
 
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه
 
  • الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون، CLOSED و ناقد بناء
روعة
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
روعه اي وحلوة اي بس .... انتا جايب قصة من الشواذ والمثليه ومغير الاسم والنوع وبقت قصه وبتاع .... يا باشا تخيل واكتب وهتعجب الناس متشغلش دماغك وتنسخ وتطبع
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
الجميل انك حبيتي نيك الطيز وطيزك طلبت زبه تاني الست لو حبت نيك الطيز بتعشقه اكتر من الكس
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روعه اي وحلوة اي بس .... انتا جايب قصة من الشواذ والمثليه ومغير الاسم والنوع وبقت قصه وبتاع .... يا باشا تخيل واكتب وهتعجب الناس متشغلش دماغك وتنسخ وتطبع
لا هي القصة كدا فعلا انا لا غيرت ولا اتخيلت
 
قصة اغتصابي من فحل غريب دي حاجه حصلت ليا بجد لما سافرت بلد خليجي اشتغل هناك واتفاجأت ان السكن مشترك عادي بنات وشباب انا اسمي عبير ليسانس آداب محترمة جدا جدا ولبسي محترم بس مع خطيبي بكون حاجه تاني ساعتها كنت 28 سنه ومخطوبة بشرتي بيضاء وطيازي كبيرة جداً ومربربة وفخاذي ملبنين والبزاز كبيرة وملبن وكل حاجة في جسمي بتترجرج لما بتحرك او بمشي في مكان بالذات طيازي علشان كبيرة فبتترج وتهز جامد والفردتين بيخبطو في بعض بشكل واضح ومغري جداً ودا سبب ليا مشاكل كتير بالذات التحرش حتي في مصر قبل ما اسافر و بحكم اني كنت في سكن كل شباب بس وكلهم فحول افارقه ع مغربيات وانا بس اللي مصرية وكنت بكون ممحونة احيانا بس عادي و مافيش حد بيعرف وانا في غرفة لوحدي اصلا وبشوف شباب تجي وشباب يروحو وبيتجمعو كتير واغلبهم زنوج وكبار ومعضلين المهم في يوم كنت عريانة ملط على سريري وبتمحن وبدردش مع خطيبي ف مصر في سكايبي وبنتكلم فيديو وبيشوف طيازي الهايجة ونتكلم مع بعض ومافيش حد من أهلي يعرف ان عايشة مع شباب كنت خايفه يعترضوا ويطلبوا مني أرجع مصر تاني حتي خطيبي ماكنش يعرف وكنت ناسية باب الغرفة مفتوح وماقفلتوش بالمفتاح انا كنت على السرير وملط ونايمة على بطني وطيازي مرفوعة لفوق وبارزة جداً وبدردش مع خطيبي في السكايبي وفجأة دخل غرفتي واحد اسود بالغلط وعلطول شاف قدامه طيازي بيضاء كبيرة ومربربة والفردتين مفتوحين علشان مرفوعة لفوق انا خفت واتخضيت وعلى طول اتغطيت بالبطانية بسرعة والتفت عليه بخوف . وسألته انت مين ؟ عايز ايه ؟ سكت شوية وكان سرحان شوية وعينه عليا . فقلي انا دخلت بالغلط كنت فاكر انها غرفة اصحابي وطبعا دا كله انا بترجم كلامه وكلامي ليكم المهم فقلت له خلاص ممكن تخرج علشان اقفل الباب ؟ فقام بسرعة قافل الباب بالمفتاح وجاي نحيتي انا اتوترت جداً وقلت له مالك في ايه ؟ بتعمل ايه ؟ فقلي انتي بتعملي ايه ؟ فقلت له انا كنت بتحمم وخرجت على سريري علطول وانت دخلت عليا فجأة بص عليا بطريقة غريبة وكأنه بيقلي ياكدابة . لسه بقوم البس قام هاجم عليا بسرعة ورماني على السرير على ظهري وكتف ايدي الاتنين تحت ظهري لحد مابرزت بزازي لفوق وكان واقفة والحلمات مشدودة جداً كأن بزازي هتتفجر فقلي ياممحونة ياقحبة دا انتي لبوة وعايزة نيك جامد وقام هاجم على بزازي واخدهم رضع ومص جامد ويشفط بقوة وانا بتلوى تحته ااااااه اااااااه لا ارجوك بلاش ااااااححححح . شوية وقلبني على بطني وطيازي ارتفعت لفوق وبتترجرج جداً مع اقل حركة . وقام مغطس وجهه بلسانه بين فردتين طيازي لحد جوه وقعد يلحس ويمص وكل شوية يضربهم وهي بتترجرج بشكل مغري خلته شهواني جداً . شوية حط زبه بين الفردتين لحد ماغطس جوه وبدأ يدعك طالع نازل وبينقط لبن كتير لأنه كان مليان لبن وهينفجر . شويه راس زبه خبط في الفتحة انا قلت اااااه ااااي لا ارجوك بلييييز اتركني . فقلي اسكتي ياممحونة انا هنيكك نيك واملاء طيازيك لبن واحبلك ياقحبة ومش هسيبك الا وانتي حامل يالبوة . فقما انا تحركت لقدام شوية عايزة افلت منه فقام مثبتني جامد ودخل زبه بقوة وبسرعة لحد اخره وكان زبه كبير اووووي وغليظ حبيت اني بتناك منه بس حاولت ما اظهرش دا ليه ااااااااحححححح ااااااي بليييز بالراحة وبدأ يرزع في طيازي وصوتها عالي جدا وهو بيرزع فيها بزبه الكبير وبينيك بشهوة رهيبة . شوية قام وقف وزبه واقف ومشدود جداً وطلب مني امصه وعملت نفسي اني معترضه فهو مسكني من شعري ودخل زبه ف بوقي وانا لا اراديا بقيت بمصه بشراه كدا وبلحسه بلساني زي المصاصه من عند بيضانوا لحد راسه وكنت هايجه اوي وشالني لفوق وعلطول رمى طيازي فوق زبه لحد مادخل كله للاخر علقني على زبه وفضل ينينك ويرزع طيازي على زبه وانا بقيت بتشرمط واقوله نيك اح نيك جامد انا شرموطة نيك نيك اح انا بتناك من ورا اهلي يعني شرموطة اي ياطيزي اي وطبعا هو مش فاهم انا بقول ايه اصلا وبعدها رماني على السرير ورفع فخادي لفوق على كتفه وقام غارز زبه في طيازي بقوة ويرضع بزازي بقوة فضل ينينك كتير لحد ماطيازي اتملت لبن لحد بطني وكنت حاسه بكل نقطة لبن نازله في طيزي وقام خرج بسرعة وسابني غرقانة بلبنه على السرير بعد أحلي نيكه في حياتي وكويس انه مافتحنيش علشان ماكنتش هعترض بصراحه لو دخل زبه ف كسي طبعا بس دي احلي نيكه ليا لحد النهردة رغم اني اتجوزت واللي ما حدش يعرف عنها حاجه وطبعا تاني يوم خوفت ابقي شرموطة السكن واتناك منهم بالدور وسبت السكن ومشيت وبعدها بشهر نزلت مصر وكنت كل شوية بفكر ان اروح ليه تاني واتناك منه تاني بس خوفت ورجعت مصر ....
يابختو
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%