NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بالنسبة للسالب اللي بيتناك ايه اسباب الاكلان اللي بيجي جوا الطيز كان فيه دودة بتمشي او بتاكل او انك محتاج حاجه تدخل وتخرج وتبقي ماشي عايز تهرش كل شوية

ايه الاسباب وايه الدوا

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: لولو ممحونه، نزيه الخاطر و سالب من المنيا
بالنسبة للسالب اللي بيتناك ايه اسباب الاكلان اللي بيجي جوا الطيز كان فيه دودة بتمشي او بتاكل او انك محتاج حاجه تدخل وتخرج وتبقي ماشي عايز تهرش كل شوية

ايه الاسباب وايه الدوا
اظن كتر الاحتكاك فى الخرم اللى بيعمل الشعور ده

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و Slim bottom
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و سالب من المنيا
فعلا بحس بكده برضوا

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه, مبشبعش, مراتي متعبه و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: Slim bottom
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و Slim bottom
ايوه يستريح اوي

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
  • عجبني
ده تأثير السائل المنوى عشان كدة من النضافة انكم اول بأول تعملوا حقنة شرجية و غسيل معدة لو بتبلعوا السائل المنوى لأنه مش بيتهضم و بيلزق على جدران المعدة و الامعاء..
لازم قبل و بعد الممارسة تعملوا جقنة شرجية و تتأكدوا من نضافه الفتحة
حقول فيكم ايه بس 🤬🤬🤬

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: لولو ممحونه, فحل على مرات اخويا, نزيه الخاطر و 3 آخرين
ده تأثير السائل المنوى عشان كدة من النضافة انكم اول بأول تعملوا حقنة شرجية و غسيل معدة لو بتبلعوا السائل المنوى لأنه مش بيتهضم و بيلزق على جدران المعدة و الامعاء..
حقول فيكم ايه بس 🤬🤬🤬
علفكرة احلى حاجة فى النيك الاكلان دا😘

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه، سمر البنوتي و Slim bottom
علفكرة احلى حاجة فى النيك الاكلان دا😘
طب خليها تكلكم بقى و متشتكوش تانى بس احب اقولك ان دى امراض و تلوث و بلاوى سودة 🙄🙄

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه، سمر البنوتي و Slim bottom
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب خليها تكلكم بقى و متشتكوش تانى بس احب اقولك ان دى امراض و تلوث و بلاوى سودة 🙄🙄
الزوبر احلى حاجة فى الدنيا لازم نستمتع على قد مانقدر😘😘😘😘😘

• عجبني
التفاعلات: malek alii, لولو ممحونه, مبشبعش و شخص آخر
السبب هو لان لما بتعمل علاقه والسائل المنوي بينزل جواك ده بيخلق كائن طفيلي بيتغذي علي الشائل المنوي فقط ولو قعد فتره من غير ميتغذي عليه يعني من غير ميتم القذف بداخلك الكائن ده بيضطر انو يتجه إلي الجدار الداخلي بالشرج وبيتغذي عليه و بياكله فده بيسبب شعور الاكلان ده والطريقة الوحيده لتهدئته هي بالممارسه وان يحصل قذف او بالمتناع تماما والبدء بالحقن الشرجيه و المضاضات لغايه م الطفيلي يموت وبس كدا.

• عجبني
التفاعلات: Slim bottom و Zizirony 90
حقول فيكم ايه بس 🤬🤬🤬
يابنتي سيبي العيال تلعب دايرة تنكشيهم لي 😅

• عجبني
يابنتي سيبي العيال تلعب دايرة تنكشيهم لي 😅
مش انصحهم يا ابنى بدل ما نصحى الصبح نلاقى طيازهم اكلتهم و نلاقى طياز بس ماشبة فى الشارع 🤣🤣🤣🤣

• عجبني
مش انصحهم يا ابنى بدل ما نصحى الصبح نلاقى طيازهم اكلتهم و نلاقى طياز بس ماشبة فى الشارع 🤣🤣🤣🤣
انا بقول كده برضه اصل ياجماعه لزم يكون في واقي

• عجبني

ايه الاسباب وايه الدوا
اتا بحس بكدة

• عجبني
يخربيتك انتي مصيبه 😅😂 عارفه مفيش غير واحد % من الناس دي هي ال بتتناك اصلا والباقي بيحيحن لحد مايلاقي بنت الحلال 😂😂 فسيبي العيال تلعب وخلينا نلعب معاهم

• عجبني
  • بيضحكني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%