NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة اكتر مره جبتيهم في نفس اليوم كانوا كام؟

• عجبني
التفاعلات: فحل موجب للسالب والديوث
انا احياننا بعرف اسيطر على نفسى واحياننا لا
بس اللى نفسى فيه انى ابطلها بصراحه بس مش عارف كل ما اوقف يومين او تلاته برجع اسوء من الاول 😭😭😭😭

انا احياننا بعرف اسيطر على نفسى واحياننا لا
بس اللى نفسى فيه انى ابطلها بصراحه بس مش عارف كل ما اوقف يومين او تلاته برجع اسوء من الاول 😭😭😭😭
ما هي دي المشكلة
كل اللي عليك تشغل نفسك لما تشغلها هتبطلها وواحدة واحدة هتلاقي نفسك رجعت طبيعي ومفيش حاجة هتأثر فيك الا لما تكون عايز تعمل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما هي دي المشكلة
كل اللي عليك تشغل نفسك لما تشغلها هتبطلها وواحدة واحدة هتلاقي نفسك رجعت طبيعي ومفيش حاجة هتأثر فيك الا لما تكون عايز تعمل
بحاول اعمل ده كتير انى اشغل نفسى اكلم اى حد اشوف اى حد ارخم عليه اعمل اى حاجه مفيده بس بلاقي نفسى برضو رجعت تانى والمشكله ان كل مره بعملها فيها بخس بتأنيب ضمير واقعد ألوم فى نفسى 😭😭😭
وهيا تعبانى انا نفسى بتخيل حاجات واحشه كتير بجد 😭😭😭

بحاول اعمل ده كتير انى اشغل نفسى اكلم اى حد اشوف اى حد ارخم عليه اعمل اى حاجه مفيده بس بلاقي نفسى برضو رجعت تانى والمشكله ان كل مره بعملها فيها بخس بتأنيب ضمير واقعد ألوم فى نفسى 😭😭😭
وهيا تعبانى انا نفسى بتخيل حاجات واحشه كتير بجد 😭😭😭
عادي كل ما تقع ارجع اقوي من الاول وزود مدة تحملك وافتكر يوم دخلتك أن دي هتأثر عليك ساعتها

دي بعد الآف المحاولات وصلت لكدا
لا بس و**** بجد جدعه انا فرحان انى شوفت حد نجح انه يبطل حاجه زى دى ومبسوط جدا ليكى و****

• حبيته
التفاعلات: Lord zobry
اكتر مره جبتيهم كانوا كام مره في نفس اليوم؟

وانت خليت لبوتك تجيبهم كام مره؟

انا عن نفسي خليت لبوه تنزل ٢٠ مره ورا بعض في ساعتين سكس فون ناز
ست مرات كنت بموت في اخر اليوم

عادي كل ما تقع ارجع اقوي من الاول وزود مدة تحملك وافتكر يوم دخلتك أن دي هتأثر عليك ساعتها
بقعد افتكر كل الحاجات دى غير انها بتاثر على حاجات كتير وتتعب جدا بالذات التعب النفسي انا كل مره اقول هبطلها بس بفشل
انتى مثلا لما حاولتى علشان توصل اللى انتى وصلتيلو ده عملتى ايه فى حد كان بيساعدك ولا انتى لوحدك كدا

بقعد افتكر كل الحاجات دى غير انها بتاثر على حاجات كتير وتتعب جدا بالذات التعب النفسي انا كل مره اقول هبطلها بس بفشل
انتى مثلا لما حاولتى علشان توصل اللى انتى وصلتيلو ده عملتى ايه فى حد كان بيساعدك ولا انتى لوحدك كدا
مستحيل تطلب مساعدة من حد خصوصا في الموضوع دا الا لو كان قريب منك جدا وتثق فية
مرة ورا مرة هتصيب معاك

مستحيل تطلب مساعدة من حد خصوصا في الموضوع دا الا لو كان قريب منك جدا وتثق فية
مرة ورا مرة هتصيب معاك
ادعيلي بقا لان بجد تعبت اوى منها وبتمنى ابطلها للأبد او اموت وارتاح لان ده اللى بتمناه 😭😭

ادعيلي بقا لان بجد تعبت اوى منها وبتمنى ابطلها للأبد او اموت وارتاح لان ده اللى بتمناه 😭😭
مش كل حد وقع في مشكلة يروح يموت كانت البشرية انقرضت لكن دا ابتلاء ولازم تصبر وتثابر علية لحد ما تبطلها

مش كل حد وقع في مشكلة يروح يموت كانت البشرية انقرضت لكن دا ابتلاء ولازم تصبر وتثابر علية لحد ما تبطلها
اكيد طبعا لازم نصبر وندعى ونستنى بس انا حرفيا حياتى كلها بايظه مفيش حاجه فيها كويسه تعبت من كل حاجه فيها لحد لما باقيت خلاص فاقد الشغف فى الحياه كلها وبتمنى ان اخلص من الحياه 😭😭😭😭

اكيد طبعا لازم نصبر وندعى ونستنى بس انا حرفيا حياتى كلها بايظه مفيش حاجه فيها كويسه تعبت من كل حاجه فيها لحد لما باقيت خلاص فاقد الشغف فى الحياه كلها وبتمنى ان اخلص من الحياه 😭😭😭😭
**** معاك ويثبتك

• حبيته
التفاعلات: احمد ماندوو
  • حبيته
التفاعلات: Lord zobry
اكتر مره جبتيهم كانوا كام مره في نفس اليوم؟

وانت خليت لبوتك تجيبهم كام مره؟

انا عن نفسي خليت لبوه تنزل ٢٠ مره ورا بعض في ساعتين سكس فون ناز
الكلام ملهوش كتالوج كلام وخلاص هنحاسبه خليه يفتكر نفسه عنتيل 😁

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%