NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش اكتر حاجه بتعجبني فينا كا متحررين

Hamed bo zeb gamed

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اكتر حاجه بشوفها امتع واحلي حاجه فينا كا متحررين لما نكون في مصيف وعلي البحر واشوف عيله كل بناتها جامدين ويكون معاهم ولد واحد ايا كان سنو بحب اوي لما يشوفني وانا ببص علي اخواته ومامته بالبكيني وهو يشوفني ويبصلي في عيني ياخد الاذن اننا نبص علي حريم بعض وانا طبعا بوافق بعيني ونفضل طول الوقت بنبص علي حريم بعض وبالذات بقي لو حريمو متحررين زي حريمي يبقي مفيش حد احسن من التاني ونشوف بعض هيجانين علي حريم بعض قدام بعض ونبقي موافقين جدا بالحوار ده الموضوع حصل معايا من كام يوم لما كنت بصيف وبجد بشكر الشاب الجميل ده وكان نفسي اتواصل معاه بس للاسف مشي بعد اليوم الي شوفتو فيه احب اقولو لو شاف البوست اخواتك حلوين اوي اوي والبكيني بتاع مامتك كان حوار واندرها الاخضر كان باين وكان حلو اوي 🥵❤

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: samrsmra, Prince Magdi, Master.Zeus و شخص آخر
اكتر حاجه بشوفها امتع واحلي حاجه فينا كا متحررين لما نكون في مصيف وعلي البحر واشوف عيله كل بناتها جامدين ويكون معاهم ولد واحد ايا كان سنو بحب اوي لما يشوفني وانا ببص علي اخواته ومامته بالبكيني وهو يشوفني ويبصلي في عيني ياخد الاذن اننا نبص علي حريم بعض وانا طبعا بوافق بعيني ونفضل طول الوقت بنبص علي حريم بعض وبالذات بقي لو حريمو متحررين زي حريمي يبقي مفيش حد احسن من التاني ونشوف بعض هيجانين علي حريم بعض قدام بعض ونبقي موافقين جدا بالحوار ده الموضوع حصل معايا من كام يوم لما كنت بصيف وبجد بشكر الشاب الجميل ده وكان نفسي اتواصل معاه بس للاسف مشي بعد اليوم الي شوفتو فيه احب اقولو لو شاف البوست اخواتك حلوين اوي اوي والبكيني بتاع مامتك كان حوار واندرها الاخضر كان باين وكان حلو اوي

اكتر حاجه بشوفها امتع واحلي حاجه فينا كا متحررين لما نكون في مصيف وعلي البحر واشوف عيله كل بناتها جامدين ويكون معاهم ولد واحد ايا كان سنو بحب اوي لما يشوفني وانا ببص علي اخواته ومامته بالبكيني وهو يشوفني ويبصلي في عيني ياخد الاذن اننا نبص علي حريم بعض وانا طبعا بوافق بعيني ونفضل طول الوقت بنبص علي حريم بعض وبالذات بقي لو حريمو متحررين زي حريمي يبقي مفيش حد احسن من التاني ونشوف بعض هيجانين علي حريم بعض قدام بعض ونبقي موافقين جدا بالحوار ده الموضوع حصل معايا من كام يوم لما كنت بصيف وبجد بشكر الشاب الجميل ده وكان نفسي اتواصل معاه بس للاسف مشي بعد اليوم الي شوفتو فيه احب اقولو لو شاف البوست اخواتك حلوين اوي اوي والبكيني بتاع مامتك كان حوار واندرها الاخضر كان باين وكان حلو اوي 🥵❤
ابعثلي خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اذا جاد لنحرر بعض ابعت و انا جاهز

شعور جميل فعلا ويبقي احلي لو انتم الاتنين فحول وحاولتو تجربو تبدلو حريمكم

• حبيته
التفاعلات: Hamed bo zeb gamed
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%