NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احب الشباب الي اصغر مني من عمر ٢١ الى ٢٧
و احب الي يمون اكبر مني بكثير من عمر ٤٥ الى ٦٥
😋
اكثر حاجة بتهيجني هي لحس الزنبور
عمرك كم سنة

انا بحب اى سن كبير او شباب واهم حاجه بتهيجنى البوس والحضن ومص القضيب

• عجبني
التفاعلات: The King👑 و arim top
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: 𓆰𝐁𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𓆪 𖤍
انا مش مهم السن عندي المهم يكون الجسم مشدود حتى لو 50 َبالنسبه للطريقه اهم حاجه يكون كل شيء مباح مفيش حدود في الجنس طالما بغرض المتعه

• عجبني
التفاعلات: The King👑
من بداية العشرينات يعني من سن ٢٠ لحد ٢٥ دة افضل سن وبعض الاوقات بنجذب للي سنهم ٣٠ وفوق المهم جسمها يكون مشدود وحلو

• عجبني
التفاعلات: The King👑
انا مش مهم السن عندي المهم يكون الجسم مشدود حتى لو 50 َبالنسبه للطريقه اهم حاجه يكون كل شيء مباح مفيش حدود في الجنس طالما بغرض المتعه
حلو انتا بيفرق معاك الجسم مش الخبرة اوي

من بداية العشرينات يعني من سن ٢٠ لحد ٢٥ دة افضل سن وبعض الاوقات بنجذب للي سنهم ٣٠ وفوق المهم جسمها يكون مشدود وحلو
للاسف اختلف معاك لو علي الجسم فا السن دا بيبقي احلي جسم في شدة الجسم بس في نضج الجسم الي فوق ال ٣٠ و كا خبرة و تعامل جنسي فوق ال ٣٠ طبعا

انا بحب اللي معندهاش خبره عشان بيكون كل مرا تجربة جديدة معاها وبيكون الموضوع مثير جدا

للاسف اختلف معاك لو علي الجسم فا السن دا بيبقي احلي جسم في شدة الجسم بس في نضج الجسم الي فوق ال ٣٠ و كا خبرة و تعامل جنسي فوق ال ٣٠ طبعا
فعلا التلاتين جامد بس مش دائماً لتلاقي اللي جسمها حلو في التلاتين ف عشان كدة بقولك بعض الاوقات التلاتين بتكون جامدة

اكيد انا بحب اللي معندهاش خبره عشان بيكون كل مرا تجربة جديدة معاها وبيكون الموضوع مثير جدا
لو جربت مع واحدة معندهاش خبرة هتتبضن في البداية لحد ما تعلمها يا جدع دا حتي البوس هتعض فية دا لما بتيجي تنزل تمص بتعض الزب و حاجة تخلي الواحد يتبضن من قبل ما يبدأ

لو جربت مع واحدة معندهاش خبرة هتتبضن في البداية لحد ما تعلمها يا جدع دا حتي البوس هتعض فية دا لما بتيجي تنزل تمص بتعض الزب و حاجة تخلي الواحد يتبضن من قبل ما يبدأ
في الحقيقة انا مجربتش عشان كدة بحكم على الجسم بس

بس بعض الاوقات ممكن تلاقي صغيرة وخبره بس دة قليل بس عندك حق التلاتين احسن سن

لا طبعا الجنس نفسة مش جسم بس عاما هي حتي لو مش خبرة و عايزة تبسطك فية حجات هتبضنك لانها قلت خبرة بس الجسم في السن دا بيبقي مشدود و حلو

لا طبعا الجنس نفسة مش جسم بس عاما هي حتي لو مش خبرة و عايزة تبسطك فية حجات هتبضنك لانها قلت خبرة بس الجسم في السن دا بيبقي مشدود و حلو
ممكن تكلمني خاص تفهمني اساسيات الجنس الحقيقي اعمل ايه بظبط عشان اخلي البنت اللي قدامي تكون مبسوطة على الاخر عشان معنديش خبره خالص

ممكن تكلمني خاص تفهمني اساسيات الجنس الحقيقي اعمل ايه بظبط عشان اخلي البنت اللي قدامي تكون مبسوطة على الاخر عشان معنديش خبره خالص
انا بتفرج على سكس بس وطبعاً دة مش واقعي

الاندر ايدج من ١

الاندرايدج من ١٤ ل ١٨ سنة و من التلاتينات ل ٤٥ سنة. و اكتر حاجة تولعني انها تفقذ السيطرة علي اهاتها و انفعالاتها و ان صوتها يعلي
يووه الموضوع بيبقى حلو فعلا

• حبيته
التفاعلات: عاشق اللحس٨٨٨

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%